práca administratíva - strana 17
Počet nájdených inzerátov PRÁCA ADMINISTRATÍVA
: 1000 - strana 17

Dobrý deň,
hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni.
Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Ďakujem.

Hladam si pracu na vikend, administrativa, alebo vypomahanie v oblasti gastronomie na svadbach, rodinnych oslavach. Som aktivna vodicka. balazovarenata@

Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy.
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP,
- administratíva
- spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu,
triedenie dokladov a pod. .
Práca pod dohľadom.
Odmena 4,10€/hod.(na začiatok).
Životopis posielajte na:
Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.

Hľadáme pracovníka na administratívnu prácu na autovrakovisku v Bratislave
Náplň práce - Odpadové hospodárstvo, administratíva spojená s recykláciou vozidiel.
Kontakt so zákazníkmi a odberateľmi, objednávky materiálu. Práca s PC.
Zivotopis poprosime poslat na
wip@
Nástup možný ihneď

Súkromná firma Katex príjme spolupracovníkov a brigádnikov administratívneho smeru - asistenta/ku, obchodno - technického poradcu. Práca z domu zaberie 2-3 hod. denne. Odmena 800,- až 1 600€. Všetky informácie na osobnom pohovore a nie písomne.

Práca s dátami vo finančnom sektore, zisťovanie, overovanie informácií v zmluvnej dokumentácii klientov a na portáloch partnerských spoločností.
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi.
Analýza finančných zmlúv.
Možno pracovať i popri práci.
Je potrebné absolvovať školiaci proces.
Možnosť práce z domu.
Viac info na osobnom pohovore.

Sme spoločnosť zaoberajúca sa predajom a montážou Fotovoltaických elektrární na kľúč, od vybavenia až po montáž a spustenie.
Spolupracujeme s kvalitnými a spoľahlivými partnermi v dodávkach panelov (LONGI, CANADIAN SOLAR, JA SOLAR, JINKO SOLAR) a meničov (HUAWEI, SOLAX, SUNWAYS, FOXESS) 10 ročnou zárukou !!!
Navrhneme a zrealizujeme Vám optimálny systém pre Váš rodinný dom, chatu, bytový dom či firmu za bezkonkurenčnú cenu.
AKCIOVÁ PONUKA:
10kW systém - 9200Wp (20ks panelov 460W, 10kW menič zn FOXESS, konštrukcia na sikmu skridlovu strechu, práca, administratíva a podružný materiál)
za 9900€
PRI POUŹITÍ INÝCH MENIČOV ZNAČKY SOLAX, HUAWEI, SUNWAYS prípadne HYBRIDNÝCH MENIČOV je cena na vyžiadanie!
PRE FIRMY platí - čim väčšia fotovoltaická elektráreň - tým nižšia cena za WP inštalovaného výkonu (už od 0,85€/Wp bez DPH)
Pre viac informácii a cenách nás kontaktujte na tel:

Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .

Ponúkame brigádu pre ženu.
Oslovenie a aktívne vyhladávanie nových zákaznikov v autodoprave.
-Vyhladávanie a oslovenie nových zákaznikov vrámci SK
-Ponuka a využitie našich služieb a vozidiel
-Kancelária v Púchove
-V prípade potreby návštevy zákaznika,vozidlo k dispozíci
-PC
Podmienky:
-Práca s pc
-Vodičské oprávnenie B/výhodou
Plat:
-4€/hod
-Jednorázová odmena pri získani nového zákaznika 50€
-Brigáda zatial na mesiac,dalej zaleží od šikovnosti.
V prípade záujmu napíšte na info@,alebo

Náplň - druh - práce:
- znalosť podvojného účtovníctva
- znalosť mzdovej oblasti
- vedenie pokladne
- spracovanie štatistických výkazov
- daňové priznanie
Ponúkané výhody:
- poskytnutie služobného telefonu
- pružný pracovný čas
- možnosť vzdelávania sa
- stravovacia karta
- pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný
Mzda : 1100,-€/mesiac
Požadovaná prax - min 3 roky
- vedenie 2 účtovníčok
Všeobecné spôsobilosti:
- analyzovanie a riešenie problémov
- ekonomická a finančná gramotnost
- komunikácia - jednanie s ľuďmi
- kultivovaný písomný prejav
- organizovanie a plánovanie práce
- tímová práca
- informačná gramotnosť
- pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné
spôsobilosti/
- samostatnosť
Ďalšie požiadavky:
- na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky.
Osobnostné predpoklady:
- pozornosť
- praktické myslenie
- trpezlivosť
- spoľahlivosť
KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce :
SENIORKA n.o.
Námestie SNP 35/48
960 01 Zvolen
Mgr.Alena Hulinová - personalistka
tel.: , mail.: administrativa@,
www:

Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku.
Náplň práce:
- samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy
- komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...)
- spracovanie miezd, príprava podkladov
- orientácia v mzdovej problematike výhodou
- sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov
- rôzna iná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na naše produkty
- čerstvé ovocie k výplate
- pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú
Predpoklady na uchádzača
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
- Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ
- znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- finančná a ekonomická gramotnosť
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- prax v odbore vítaná
Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.

Príjmeme predajcu vozidiel Hyundai
Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu.
Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.

Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 800,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.

Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 800,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.

Zaujímavá práca na 3 hod. denne.
Súkromná firma Katex príjme šikovných ľudí do administratívneho smeru - asistenta/ku / aj brigádnicky/, obchodno technického poradcu. Možnosť okamžitého nástupu, popri zamestnaní, podnikaní, MD ale aj dôchodku.
Osobný pohovor podmienkou /Košice, Bratislava/
Každé info osobne - nie písomne.

Príjmeme pomocnú administratívnu silu na vypomoc 4 hod. denne do kancelárie v PP. Znalosť mzdového účtovníctva výhodou. Nástup
ASAP, práca na dohodu, živnosť, Mzda 5e/hod

Zahraničná montážna a stavebná spoločnosť prijme šikovnú a cielavedomu asistentku na tpp. Náplň práce je administratíva pripadne obchodné cesty. Práca prevažne home oficce. Plat dohodou na osobnom stretnutí. Životopis s fotografiou zaslať na worldcomptrade@

Hľadám si prácu na víkend, administratíva, alebo vypomáhanie v oblasti gastronómie na svadbách, rodinných oslavách. Som aktívna vodička. balazovarenata@

Firma TomiCars s.r.o. ktorá sa nachádza v Trnave z dôvodu rozširovania vozového parku hľadá vodiča skupiny B,
- zodpovednosť za prepravovaný tovar ,CMR + dodacie listy
- dodržiavanie termínov nakládky a vykládky, voľba optimálnych prepravných trás určí zamestnávateľ
- zodpovednosť za vozidlo a tovar
- starostlivosť o zverené vozidlo, udržiavanie čistoty a dobrého technického stavu vozidla
Prax a skúsenosti nutné s nákladkou a vykládkou tovaru a s vedením úžitkového vozidla , jednoduchá administratíva.
SMARTPHONE s operačným systémom ANDROID nutný !!!
Jazdi sa SK (BA) a Rakusko WIEN a okolie
Denný nájazd cca 25km až 250 km
podla destinacie a dodacieho listu
Pracovná doba štart od 6:00 -7:00. Počet výkladok za pracovný deň 1 až maximálne 12. Teda pracovný cas je cca 3,5 hodiny a maximálne 7,5 h
Mesacna mzda 1000€ netto, nenáročná práca, skúšobná doba 3 mesiace
!!!Poprosíme vážnych a rozumných záujemcov, aby nám životopisy posielali na mailovú adresu: info@ , poprosíme aby ste nás nekontaktovali telefonicky.!!! Stačí poslať životopis, a my Vám zavoláme.Len seriózny a vážni záujem

Práca obchodníka:
-prijímanie klientov do servisu
-vybavovanie emailov a telefonátov
-obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom
-evidencia klientov
-nákup a predaj tovaru a služieb
-komunikácia s dodávateľmi
Práca technika:
-montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta
-komunikácia s klientami
-zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou
-evidencia klientov
Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou.
Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú:
-platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla !
-znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer)
-ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom.
Miesto výkonu práce:
Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava
Požadované zručnosti (minimum):
-práca s MS Word a Excel
-mailová komunikácia
-MS Windows XP/7/10
-vodičský preukaz sk.B
-komunikatívnosť
-ochota učiť sa
Firemné benefity:
-služobné auto, motocykel, telefón a notebook
-flexibilný pracovný čas
AKTUÁLNE HĽADÁME ŠIKOVNÉHO BRIGÁDNIKA NA VÝPOMOC, neskôr ak by sa práca po zaučení páčila a kandidát by nám vyhovoval možnosť trvalého zamestnania s výrazne lepším finančným ohodnotením.
Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať.
Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť :).
V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na ,
prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať.
Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo)
V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 900.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.