práca v kancelárii - strana 15
Počet nájdených inzerátov PRÁCA V KANCELÁRII
: 1000 - strana 15

Hľadáme šikovnú pani na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie
Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00
poobedná 14:00 - 22:00
Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto
Práca na dohodu
Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci.
Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin...
Viac info na tel.č.: alebo
hr@
Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00

s vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Čistota a poriadok sú jednou z priorít aj vo vašej domácnosti?
- Všimnete si pri upratovaní každú špinku a smietku?
- Vždy vás poteší pohľad na vyblýskané podlahy a nábytok?
- Nie je vám cudzia manuálna práca s mopom alebo metlou?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- upratovanie kancelárií, kuchyniek a sociálnych zariadení
- čistenie spoločných priestorov ako schodiská a chodby
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Vašim pracoviskom sa stane Miestny úrad Petržalka. Vaša pracovná doba bude v pondelok až štvrtok od 15:00 do 21:00 a v piatky od 13:00 do 19:00. V rámci upratovania budovy budete mať určené priestory, ktoré budete pravidelne upratovať a udržiavať. Všetky potrebné pomôcky a vybavenie dostanete od kolegov a budete ich mať uložené v samostatnej miestnosti určenej pre vaše poschodie. V našej budove sú najmä kancelárie úradníkov, sociálne zariadenie pre personál, kuchynku a samozrejme spoločné priestory - chodby a vstupná hala. Sme úrad, takže si k nám občania chodia vybavovať veci. Ide o administratívnu budovu, takže čo sa týka upratovania, nemusíte sa u nás ničoho obávať. Spolu s vami upratujú naše priestory ďalšie kolegyne a kolegovia, čiže spolu ste na to až šiesti. V práci sa tak počas dovolenky či maródky dokážete bez problémov zastúpiť.
kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne základné vzdelanie a chuť pracovať. Samozrejmosťou je zdravotná spôsobilosť na výkon práce.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- ochotu a chuť pracovať
- flexibilitu a dochvíľnosť
- samostatnosť a spoľahlivosť
- zodpovednosť a precíznosť
- záujem o rozširovanie vedomostí a zručností
výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku
- priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 900 EUR
- 5 dní dovolenky navyše
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- teambuildingy s občerstvením
- samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 20.02.2023 (vrátane) na e-mail Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Hľadáme medzi nás šikovnú kolegyňu na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie
Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00
poobedná 14:00 - 22:00
Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto
Práca na dohodu
Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci.
Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin...
Viac info na tel.č.: alebo
hr@
Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00

Hľadáme medzi nás šikovnú kolegyňu na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie
Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00
poobedná 14:00 - 22:00
Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto
Práca na dohodu
Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci.
Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin...
Viac info na tel.č.: alebo
hr@
Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00

Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- telefonická komunikácia so zákazníkmi
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov
- koordinácia pracovníkov,
- administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov,
- práca s Microsoft Office a internetom.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (07:30 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie
- mladý a dynamický kolektív,
- stabilná práca rastúcej firme
- teambuildingy
Vaše životopisy zasielajte na e-mail:
orinvestsk@
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Platové podmienky: od 900 € Brutto
Možnosť kariérneho rastu a mzdy.

- Price v kancelárii (Administratívna, práca s PC - Google WorkSpace)
- Práca na 4 hodiny denne (na dohodu)
- Podmienka je ovládať aspoň jeden cudzí jazyk na komunikatívnej úrovni (Angličťina alebo Nemčina)
- Miesto výkonu práce je v centre Banskejbystrice (bývala fitaréna)
- Platové podmienky dohodou
V prípade záujmu volajte

Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Dobrý deň,
do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci.
Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom.
Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie.
Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné)
Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu )
V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@
Ďakujem

Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami.
Vašou pracovnou náplňou bude:
vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum,
návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia,
administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim maklérom ponúkame benefity a to:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením
možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti.
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od svojich kolegov vyžadujeme najmä:
príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.

Pracovná pozícia zahŕňa:
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@

Nakoľko sme výrazne rozšírili svoje pôsobenie z CZ stavebného trhu aj na SK pri realizácii fit-outov, potrebujeme náš tím doplniť o nových a kvalitných kolegov.
Náplň práce
Samostatný stavebný manažment- prevažná prítomnosť na stavbách po celej Slovenskej rebublike, práca v kancelárii cca 15 % pracovnej doby so zameraním na fit-out stavby.
Celková organizácia, plánovanie a koordinácia stavebných prác a zákaziek.
Kontrola priebehu prác, dodržiavanie harmonogramov.
Dohľad nad dodržiavaním predpisov v oblasti BOZP, kvality a technológii.
priebežná kontrola kalkulácie stavebných nákladov a zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu.
Priebežná komunikácia s projektovými manažérmi a koordinátormi výstavby.
Spolupráca a jednanie s ďalšími subjektmi (investori, prevádzkovatelia sietí, príslušné orgány).
Vedenie potrebnej stavebnej dokumentácie.
príprava fakturačných podkladov pre klientov.
schvaľovanie a kontrola zoznamov prác a objednávok od subdodávateľov.
Požadujeme
stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie v odbore stavebníctva - oblasť pozemné stavby,
Skúsenosti s realizáciou stavebných projektov, uveďte prosím prehľad stavebných projektov, ktoré ste realizovali a
skúsenosti s vedením ľudí.
Veľmi dobré organizačné schopnosti, kladieme dôraz na samostatnosť, rozhodnosť a flexibilitu.
Dobrá znalosť práce s PC.
Vodičský preukaz sk. B- aktívny vodič.
Autorizácia ako stavbyvedúci výhodou.
Ponúkame
Zázemie rodinnej firmy, práca v zabehnutom tíme.
Priateľský prístup a ochota cestovať.
Príležitosť na zvýšenie kvalifikácie a kariérny postup.
Rôznorodé využitie skúsenosti.
Systém kvartálnych a koncoročných odmien závislý od výsledkov.
3 dni sick day.
Osobné auto, notebook, telefón.
Káva a čaj zdarma, používanie plne vybavenej kuchyne, ovocie na pracovisku 2- krát týždenne.
Zamestnanecká zľava na tovar.
Firemné podujatia.
Príležitosť športovať s Multisportom.
Hľadáme práve TEBA, tak nám napíš a my sa s TEBOU radi stretneme!
Miesto pracoviska
Senec, stavby po SK,
Úroveň vzdelania
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou,
Vysokoškolské vzdelanie.
Typ úväzku: Práca na plný úväzok, prípadne živnosť.
Dĺžka trvania pracovného pomeru: Na dobu neurčitú.
Hrubá mzda: 2000 - 3000 EUR / mesiac

Stavebná spoločnosť MS Construction Services, s.r.o. pôsobiaca na východnom Slovensku, hľadá skúsených stavebných pracovníkov na výstavbu rodinných domov, ale aj na komplexné rekonštrukcie domov, bytov, objektov.
Ak dokážete samostatne vykonávať nižšie uvedené stavebné práce, viete čítať výkresy, máte čo to odžité na stavbách (prax nutná), dodržiavanie termínov Vám nerobí problém, na stavbe sa viete postaviť za svoju prácu, tak táto ponuka je práve pre Vás.
NÁPLŇ PRÁCE:
Pozícia spočíva v samostatnom realizovaní stavebných prác v závislosti od konkrétneho projektu.
Predovšetkým ide o:
- murárske práce
- práce so sadrokartónom
- obkladačské práce
- pokládka dlažby
- maliarske práce a iné.
Práca sa vykonáva prevažne v Košiciach a okolí, v Prešove a okolí, a taktiež aj v okolí Humenného. Za prácou sa vyráža z Humenného služobnými automobilmi.
Ponuka práce je určená pre SZČO, ale môžu nás kontaktovať aj záujemcovia o TPP. Všetko je o dohode.
Výška odmeny: od 6€/ h (živnosť)
Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu. Odmena bude upravená v súlade s Vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a skúsenosťami.
Nástup: možný ihneď
Ponúkané výhody:
- Ponúkame stabilnú, dlhodobú prácu, seriózne jednanie a ľudský prístup.
- Možnosť zvyšovania kvalifikácie prostredníctvom školení, rekvalifikačných kurzov.
- Priateľský kolektív, ako na stavbe, tak aj v kancelárií. Tešiť sa môžete na spoločné teambuildingy, ktoré organizujeme 2 x do roka.
- Plus za prácou, ako už bolo vyššie uvedené, cestujete našimi služobnými vozidlami, a pri výkone prác používate nami priradené pracovné náradie.
-Zároveň Vaša mzda/odmena bude úmerná Vášmu výkonu.
Ako nás môžete kontaktovať?
Ak Vás naša ponuka zaujala, radi sa s Vami stretneme. Stačí len zaslať svoj životopis na uvedenú mailovú adresu Na základe doručených životopisov vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.
Životopis je nutnosťou.
Už teraz sa tešíme na stretnutie s Vami. V prípade doplňujúcich otázok nás môžete kontaktovať na tel. č. .

Práca obchodníka:
-prijímanie klientov do servisu
-vybavovanie emailov a telefonátov
-obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom
-evidencia klientov
-nákup a predaj tovaru a služieb
-komunikácia s dodávateľmi
Práca technika:
-montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta
-komunikácia s klientami
-zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou
-evidencia klientov
Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou.
Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú:
-platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla !
-znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer)
-ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom.
Miesto výkonu práce:
Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava
Požadované zručnosti (minimum):
-práca s MS Word a Excel
-mailová komunikácia
-MS Windows XP/7/10
-vodičský preukaz sk.B
-komunikatívnosť
-ochota učiť sa
Firemné benefity:
-služobné auto, motocykel, telefón a notebook
-flexibilný pracovný čas
AKTUÁLNE HĽADÁME ŠIKOVNÉHO BRIGÁDNIKA NA VÝPOMOC, neskôr ak by sa práca po zaučení páčila a kandidát by nám vyhovoval možnosť trvalého zamestnania s výrazne lepším finančným ohodnotením.
Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať.
Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť :).
V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na ,
prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať.
Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo)
V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 900.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.

Hľadáme človeka, ktorý sa nám bude starať o sociálne siete FB a Instagram a tým vytvárať kvalitný marketing pre našu spoločnosť formou príspevkov, súťaží a pod.
Práca je pre prevádzku BULLI KEBAB. Práca je formou brigády, vyžadujeme znalosť grafických návrhov, úpravy obrázkov, profi fotenia, ovládania sociálnych sietí. Mzda od 150-300€ na mesiac. Práca je vhodná pre študentov, absolventov, popri zamestnaní.
Práca si vyžaduje nielen online spoluprácu ale aj osobné návštevy prevádzky.
Ak vás naša ponuka zaujala prosím pošlite nám podrobný životopis na office@

Ponúkame prácu v čistiarni bielizne v Nemecku.
Práca je vhodná pre páry.
Lokalita: západné Nemecko.
Mzda: 1800 - 2200 € (v čistom) + bonusy.
Našim zamestnancom ponúkame:
* príspevok na ubytovanie za každý odpracovaný deň,
* štvrťročný bonus 0,65€ netto za každú odpracovanú hodinu,
* vrátenie dane z Nemecka,
* možnosť pracovať aj v sobotu,
* príspevok na cestu (SVK - DE),
* príspevok za využívanie vlastného auta,
* týždenné zálohy,
* turnusová práca.
Náplň práce:
* práca pri obsluhe automatizovaných pracích a žehliacich strojov,
* ukladanie a triedenie bielizne.
Od uchádzačov vyžadujeme:
* VÝHODOU je auto/vodičský preukaz.
Kontakt:
Tel.:
E-mail: info@

Dobrý deň, ponúkame voľné pracovné miesto pre Elektrikárov/elektromechanikov
na výrobu a zapájanie elektrických rozvádzačov ktoré sa montujú do osobných vlakov.
Jedná sa o malé rozvádzače kde sa pracuje s malými káblami čiže žiadne veľké kabeláže.
Práca je jednoduchá a robí sa podľa výkresov
Pracovná doba je Pondelok-Piatok od 6:00 do 14:00
Dajú sa pracovať nadčasy a aj soboty.
týždenne je možné pracovať až 55-60hodin
Práca je vhodná aj ako pre starších tak aj pre mladších, prípadne vyučených po škole.
Práca je celoročná, čistá a v hale
Takže nič zložité.
Práca je len na živnosť prípadne ako s.r.o.
Platové podmienky 8,5€-10€hod.
Záleží od skúseností uchádzača.
Čistá mzda cca 1500-1700€/mesačne
Požadujeme zodpovedného, slušného
flexibilného človeka.
Všetko iné Vás zaškolíme.
Miesto výkonu práce Trnava
Ak máte záujem o pracovné miesto prosime Vas nevahajte nas kontaktovat
Pre viac info kontaktujte ma telefonicky na alebo emailom, ak nezdvíham ozvem sa Vám naspäť.
Nástup možný ihneď.
Hľadáme aj partie.

Do nášho tímu hľadáme nových kolegov na prácu v logistických skladoch v Nemeckej republike.
Práca je pre mužov, ženy alebo páry bez znalosti nemeckého jazyka. Náplňou práce je príprava kartónov na expedíciu, skenovanie a kontrola tovaru, vykládka a nakládka tovaru, upratovanie skladu...(PICKOVANIE)
- Slovenský KOORDINÁTOR - komplexná starostlivosť
- Poskytujeme zálohy (po každom odpracovanom týždni )
- Firemné autá (priamo v Nemecku na dopravu do a z práce)
- Ubytovanie v plnej výške hradené zamestnávateľom (byty, domy ktoré máme kompletne vybavené)
- Práca formou turnusov
- Trvalý pracovný pomer (žiadna brigáda)
- Príspevok na dopravu do zahraničia
- Možnosť zamestnať aj páry
- Práca v teplých a suchých skladoch
- Mladý kolektív
- Bez nutnosti predošlej praxe
Pracuje sa 8 až 10 hodín denne podľa požiadaviek zákazníka (cca 180 h/mesiac).
Mzda v čistom od 1500-2000 eur/mesiac
Životopis s aktuálnou fotografiou je potrebné zaslať na e-mail: @
Pre viac informácií ohľadne práce nás kontaktujte na uvedenom telefónnom čísle: počas pracovných dní od 9:00 do 17:00.