inzercia, predaj, predám, bazár

praca na policii v kancelarii - strana 15

Počet nájdených inzerátov PRACA NA POLICII V KANCELARII : 1000 - strana 15

Ponuka práce v kancelárií
Ponúkam prácu v kancelárií na HPP, VPP (DT, ZV). Príjem od 400€ - 1 200€ (s možnosťou kariérneho rastu). Práca je vhodná pre absolventov strednej a vysokej školy, osoby na materskej dovolenke, popri štúdiu alebo privyrobenie popri práci. Náplňou práce sú administratívne činnosti, komunikácia s ľuďmi, vypisovanie tlačív, práca s počítačom. Časovo flexibilná pracovná doba s možnosťou rozvoja a kariérneho rastu. V prípade záujmu posielajte životopis: gelienovaradoslava@ . Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Upratovačka kancelárií v centre BA na dlhodobú spoluprácu.
Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy. Vašou náplňou práce upratovačky bude: - upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov), - upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné). Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný: každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody). Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce! Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť. Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu. Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .
Ponuka práce v kancelárií
Ponúkam prácu v kancelárií na HPP, VPP (DT, ZV). Príjem od 400€ - 1 200€. Práca je vhodná pre absolventov strednej a vysokej školy, osoby na materskej dovolenke, popri štúdiu alebo privyrobenie popri práci. Náplňou práce sú administratívne činnosti, komunikácia s ľuďmi, vypisovanie tlačív, práca s počítačom. Časovo flexibilná pracovná doba s možnosťou rozvoja a kariérneho rastu. V prípade záujmu posielajte životopis: gelienovaradoslava@ . Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Brigáda v kancelárii
Prijmeme na brigádu šikovnú vysokoškoláčku na administratívne práce v kancelárii do pekárne. Práca cez deň. Ponúkaná práca je na obdobie od Mája do Augusta. Ponúkame plat 5€/hodinu. Bližšie informácie na osobnom pohovore. Životopis posielajte na emailovú adresu: inzerat082@
Práca v kancelárií
Ponúkam prácu v kancelárií (DT a ZV) na HPP, VPP. Práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke, študentov a absolventov strednej a vysokej školy. Príjem závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 1500€). Jednou z možností je aj kariérny rast. V prípade záujmu pošlite životopis: gelienovaradoslava@ Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
VW Passat B6 2007 2.0TDI DSG - Auto po komplet servise
Predám Volkswagen Passat B6 Combi,2.0 TDI 103kW - luxusné, pohodlné, manažérske / rodinné vozidlo s veľkým priestorom pre posádku a obrovským batožinovým priestorom, 6 stupňová automatická prevodovka DSG radí veľmi ľahko, je v plnej kondícií a zbaví vás starostí s radením rýchlostí, že si začnete jazdu užívať, vynikajúca a spoľahlivá motorizácia s nízkou spotrebou. Ročník 2007, 3C / BMP s ešte kvalitnými vstrekovačmi BOSCH, farba strieborná svetlá metalíza. Vozidlo je V zachovalom stave, je bez korózie, nikdy nehavarované, garážované, spolahlivé. !Tento mesiac urobený komplet preventívny servis v top NR servise - len hodnota nových kvalitných dielov použitých pri servise tento mesiac je cca 1300€ + práca, takže aktuálne je auto po vykonanom servise v hodnote 2000€ a zabezpečí bezstarostnú a pohodlnú jazdu na niekoľko rokov: nové komplet rozvody vrátane remeňov, vodnej pumpy, alternátoru, kladiek atď, nové kvapaliny, špeciálny preplach na prečistenie olejovej vane motoru a prevodovky, nový motorový olej, nový prevodový olej, pretesnenie motora - výmena tesnení na remeniciach (guferá), nové veko ventilov, olejová vaňa vymenená, vymenené komplet filtre - vzduchový, peľový, palivový, olejový motorový a olejový v prevodovke, nové zadné nápravy - ramená, pružiny a uchytenia, nové čapy riadeniaČize je v 100% Stave. Na aute sú taktiež takmer nové celoročné pneumatiky (odpadne vám starosť z prezúvania) na liatinových diskoch (elektróny) R16 - pneumatiky DOT 2021 a hĺbka dezénu 7-8mm, nanovo vyvážené a v prípade záujmu sa vieme dohodnúť aj na R17 elektrónoch. Na aute tento mesiac vykonaná geometria a nastavenie zbiehavosti. Minulý rok vymenené poloosy, výmenníku a generálnej oprave turba. TOP stav. Nevyžaduje si žiadnu investíciu, stačí sadnúť a jazdiť. Motor - OK, nápravy - OK, Turbo - OK, prevodovka - OK, brzdy - OK, podvozok - OK, interiér - OK, geometria - OK, karoséria - OK. Interiér zachovalý. Po nefajčiarovi. Udržiavané auto ktoré vás nesklame. Výbava: Centralné Uzamímanie na Do,Alarm,2x Klúč, otváranie a zatváranie okien na diaľkové ovládanie, posilovač riadenia,8x Airbag, 4x elektrické okná, ABS, ASR, VDC, digitalná dvojzónová klimatizácia, asistent rozjazdu do kopca, tempomat, výškovo nastavideľné sedadlá s bedrovou elektricky ovládanou opierkou, strešné lyžiny, zadné čierne fólie s certifikátom, lakťová opierka, hmlovky, 6x Repro, bezpečnostné matice na disky + Iné. Dôvod predaja - kúpa nového auta. Pri vážnom serióznom záujme ma neváhajte kontaktovať. Rozumnej dohode na mieste obhliadky sa nebránim. Platná CZ a SK diaľničná známka. !Vozidlo vieme prepísať v pohodlí domova na Vaše meno, IHNEĎ po dohode, cez môj elektronický certifikovaný podpis cez (elektronický prepis = 16,50€). Nemusíme sa tak trápiť s vyčakávaním na polícií - následne Vám už len na Vašu adresu prinesie kuriér nové doklady od vozidla a Vy mu odovzdáte staré. Prípadne vymením
Práca: HR/ Headhunter asistent part-time alebo živnosť
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk. Tvojou hlavnou úlohou bude : Aktívne oslovovanie a headhunting IT špecialistov na projekty v SR a v zahraničí. Telefonická a mailová komunikácia s kandidátmi. Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre aktuálne projekty. Práca so sociálnymi sieťami a recruiterskými databázami. Iná administratívna podpora. Požadujeme: Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA, ovládanie iného jazyka výhodou. Komunikačné zručnosti, slušný prejav. Znalosť IT výhodou. Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Do novootvorenej kancelárie prijímame dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom: Finančný konzultant junior Finančný špecialista senior Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami Ponúkame: -stabilitu, zázemie, značku -zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy -výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí -bezplatné vzdelávanie, zaškolenie -databázovú podporu -provízie + fix, bonusy -špeciálne odmeňovanie pre skúsených Podmienky: -komunikatívnosť -empatia, ľudskosť -profesionálne vystupovanie -minimálne stredoškolské vzdelanie -akákoľvek práca s klientom vítaná Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu, pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@ prípadne zavolajte: poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli, administratívny pracovník... , formou Home office . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Nástup možný ihneď .
Práca upratovačka
Hľadám šikovnú upratovačku na 2 zmeny do výrobného závodu/upratovanie kancelárií, soc.zariadení, šatní, dopĺňanie hygiény/viac info na pohovore. Nástup ihneď. Práca je na TPP/ aj na živnosť. Nutnosť vlastnej dopravy. Práca je v areáli Sihoť Parku/Chocholná-Velčice.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 € – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Asistent
Pracovná pozícia zahŕňa: - prácu v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - po zaškolení prácu s interným systémom, - aktívna práca s klientom, - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Ponúkame: - zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu), - pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť, - možnosť kariérneho rastu, - rôzne iné benefity spoločnosti. Osobnostné predpoklady: - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: asistentka.bronr@
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Poprosím o seriózne ponuky
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva
Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov - samostatné účtovanie dokladov - spracovanie a zasielanie výkazu k DPH - spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb - spracovanie dane z motorových vozidiel - práca v SW Kros OMEGA - práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou - príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch) - práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok - v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. . Ostatné znalosti: Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý OmegaT - Mierne pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti: - prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná - spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy - dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov - vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky
UPRATOVAČKA
Hľadáme šikovnú pani na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie Práca v príjemnom a čistom prostredí. Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00 poobedná 14:00 - 22:00 Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto Práca na dohodu Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci. Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin... Viac info na tel.č.: alebo hr@ Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00
Mestská časť Bratislava-Petržalka - upratovač/ka
s vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO - Čistota a poriadok sú jednou z priorít aj vo vašej domácnosti? - Všimnete si pri upratovaní každú špinku a smietku? - Vždy vás poteší pohľad na vyblýskané podlahy a nábytok? - Nie je vám cudzia manuálna práca s mopom alebo metlou? činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať - upratovanie kancelárií, kuchyniek a sociálnych zariadení - čistenie spoločných priestorov ako schodiská a chodby váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto Vašim pracoviskom sa stane Miestny úrad Petržalka. Vaša pracovná doba bude v pondelok až štvrtok od 15:00 do 21:00 a v piatky od 13:00 do 19:00. V rámci upratovania budovy budete mať určené priestory, ktoré budete pravidelne upratovať a udržiavať. Všetky potrebné pomôcky a vybavenie dostanete od kolegov a budete ich mať uložené v samostatnej miestnosti určenej pre vaše poschodie. V našej budove sú najmä kancelárie úradníkov, sociálne zariadenie pre personál, kuchynku a samozrejme spoločné priestory - chodby a vstupná hala. Sme úrad, takže si k nám občania chodia vybavovať veci. Ide o administratívnu budovu, takže čo sa týka upratovania, nemusíte sa u nás ničoho obávať. Spolu s vami upratujú naše priestory ďalšie kolegyne a kolegovia, čiže spolu ste na to až šiesti. V práci sa tak počas dovolenky či maródky dokážete bez problémov zastúpiť. kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne základné vzdelanie a chuť pracovať. Samozrejmosťou je zdravotná spôsobilosť na výkon práce. k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať - ochotu a chuť pracovať - flexibilitu a dochvíľnosť - samostatnosť a spoľahlivosť - zodpovednosť a precíznosť - záujem o rozširovanie vedomostí a zručností výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku - priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 900 EUR - 5 dní dovolenky navyše - príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku) - možnosť využívania MultiSport karty - stabilná práca v prívetivom kolektíve - teambuildingy s občerstvením - samozrejme príspevok na stravovanie a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 20.02.2023 (vrátane) na e-mail Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
UPRATOVAČKA
Hľadáme medzi nás šikovnú kolegyňu na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie Práca v príjemnom a čistom prostredí. Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00 poobedná 14:00 - 22:00 Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto Práca na dohodu Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci. Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin... Viac info na tel.č.: alebo hr@ Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00
UPRATOVAČKA - BRIGÁDA VÍKENDY
Hľadáme medzi nás šikovnú kolegyňu na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie Práca v príjemnom a čistom prostredí. Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00 poobedná 14:00 - 22:00 Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto Práca na dohodu Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci. Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin... Viac info na tel.č.: alebo hr@ Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00