praca na policii v kancelarii - strana 15
Počet nájdených inzerátov PRACA NA POLICII V KANCELARII
: 1000 - strana 15

Ponúkam prácu v kancelárií na HPP, VPP (DT, ZV). Príjem od 400€ - 1 200€ (s možnosťou kariérneho rastu). Práca je vhodná pre absolventov strednej a vysokej školy, osoby na materskej dovolenke, popri štúdiu alebo privyrobenie popri práci.
Náplňou práce sú administratívne činnosti, komunikácia s ľuďmi, vypisovanie tlačív, práca s počítačom.
Časovo flexibilná pracovná doba s možnosťou rozvoja a kariérneho rastu.
V prípade záujmu posielajte životopis: gelienovaradoslava@ .
Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.

Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy.
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný:
každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody).
Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce!
Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť.
Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu.
Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .

Ponúkam prácu v kancelárií na HPP, VPP (DT, ZV). Príjem od 400€ - 1 200€. Práca je vhodná pre absolventov strednej a vysokej školy, osoby na materskej dovolenke, popri štúdiu alebo privyrobenie popri práci.
Náplňou práce sú administratívne činnosti, komunikácia s ľuďmi, vypisovanie tlačív, práca s počítačom.
Časovo flexibilná pracovná doba s možnosťou rozvoja a kariérneho rastu.
V prípade záujmu posielajte životopis: gelienovaradoslava@ .
Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.

Prijmeme na brigádu šikovnú vysokoškoláčku na administratívne práce v kancelárii do pekárne. Práca cez deň. Ponúkaná práca je na obdobie od Mája do Augusta. Ponúkame plat 5€/hodinu. Bližšie informácie na osobnom pohovore. Životopis posielajte na emailovú adresu: inzerat082@

Ponúkam prácu v kancelárií (DT a ZV) na HPP, VPP.
Práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke, študentov a absolventov strednej a vysokej školy.
Príjem závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 1500€). Jednou z možností je aj kariérny rast.
V prípade záujmu pošlite životopis: gelienovaradoslava@
Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.

Predám Volkswagen Passat B6 Combi,2.0 TDI 103kW - luxusné, pohodlné, manažérske / rodinné vozidlo s veľkým priestorom pre posádku a obrovským batožinovým priestorom,
6 stupňová automatická prevodovka DSG radí veľmi ľahko, je v plnej kondícií a zbaví vás starostí s radením rýchlostí, že si začnete jazdu užívať,
vynikajúca a spoľahlivá motorizácia s nízkou spotrebou.
Ročník 2007, 3C / BMP s ešte kvalitnými vstrekovačmi BOSCH,
farba strieborná svetlá metalíza. Vozidlo je V zachovalom stave, je bez korózie, nikdy nehavarované, garážované, spolahlivé.
!Tento mesiac urobený komplet preventívny servis v top NR servise - len hodnota nových kvalitných dielov použitých pri servise tento mesiac je cca 1300€ + práca, takže aktuálne je auto po vykonanom servise v hodnote 2000€ a zabezpečí bezstarostnú a pohodlnú jazdu na niekoľko rokov:
nové komplet rozvody vrátane remeňov, vodnej pumpy, alternátoru, kladiek atď,
nové kvapaliny,
špeciálny preplach na prečistenie olejovej vane motoru a prevodovky,
nový motorový olej, nový prevodový olej,
pretesnenie motora - výmena tesnení na remeniciach (guferá), nové veko ventilov, olejová vaňa vymenená,
vymenené komplet filtre - vzduchový, peľový, palivový, olejový motorový a olejový v prevodovke,
nové zadné nápravy - ramená, pružiny a uchytenia,
nové čapy riadeniaČize je v 100% Stave.
Na aute sú taktiež takmer nové celoročné pneumatiky (odpadne vám starosť z prezúvania) na liatinových diskoch (elektróny) R16 - pneumatiky DOT 2021 a hĺbka dezénu 7-8mm, nanovo vyvážené a v prípade záujmu sa vieme dohodnúť aj na R17 elektrónoch.
Na aute tento mesiac vykonaná geometria a nastavenie zbiehavosti.
Minulý rok vymenené poloosy, výmenníku a generálnej oprave turba.
TOP stav.
Nevyžaduje si žiadnu investíciu, stačí sadnúť a jazdiť. Motor - OK, nápravy - OK, Turbo - OK, prevodovka - OK, brzdy - OK, podvozok - OK, interiér - OK, geometria - OK, karoséria - OK.
Interiér zachovalý. Po nefajčiarovi. Udržiavané auto ktoré vás nesklame.
Výbava: Centralné Uzamímanie na Do,Alarm,2x Klúč, otváranie a zatváranie okien na diaľkové ovládanie, posilovač riadenia,8x Airbag, 4x elektrické okná, ABS, ASR, VDC, digitalná dvojzónová klimatizácia, asistent rozjazdu do kopca, tempomat, výškovo nastavideľné sedadlá s bedrovou elektricky ovládanou opierkou, strešné lyžiny, zadné čierne fólie s certifikátom, lakťová opierka, hmlovky, 6x Repro, bezpečnostné matice na disky + Iné.
Dôvod predaja - kúpa nového auta.
Pri vážnom serióznom záujme ma neváhajte kontaktovať. Rozumnej dohode na mieste obhliadky sa nebránim.
Platná CZ a SK diaľničná známka.
!Vozidlo vieme prepísať v pohodlí domova na Vaše meno, IHNEĎ po dohode, cez môj elektronický certifikovaný podpis cez (elektronický prepis = 16,50€). Nemusíme sa tak trápiť s vyčakávaním na polícií - následne Vám už len na Vašu adresu prinesie kuriér nové doklady od vozidla a Vy mu odovzdáte staré.
Prípadne vymením

Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk.
Tvojou hlavnou úlohou bude :
Aktívne oslovovanie a headhunting IT
špecialistov na projekty v SR a v zahraničí.
Telefonická a mailová komunikácia s
kandidátmi.
Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre
aktuálne projekty.
Práca so sociálnymi sieťami a
recruiterskými databázami.
Iná administratívna podpora.
Požadujeme:
Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná
komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA,
ovládanie iného jazyka výhodou.
Komunikačné zručnosti, slušný prejav.
Znalosť IT výhodou.
Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.

Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom:
Finančný konzultant junior
Finančný špecialista senior
Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami
Ponúkame:
-stabilitu, zázemie, značku
-zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy
-výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí
-bezplatné vzdelávanie, zaškolenie
-databázovú podporu
-provízie + fix, bonusy
-špeciálne odmeňovanie pre skúsených
Podmienky:
-komunikatívnosť
-empatia, ľudskosť
-profesionálne vystupovanie
-minimálne stredoškolské vzdelanie
-akákoľvek práca s klientom vítaná
Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe
Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu,
pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@
prípadne zavolajte:
poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov

Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli, administratívny pracovník... , formou Home office .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Nástup možný ihneď .

Hľadám šikovnú upratovačku na 2 zmeny do výrobného závodu/upratovanie kancelárií, soc.zariadení, šatní, dopĺňanie hygiény/viac info na pohovore. Nástup ihneď. Práca je na TPP/ aj na živnosť. Nutnosť vlastnej dopravy. Práca je v areáli Sihoť Parku/Chocholná-Velčice.

Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Pracovná pozícia zahŕňa:
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@

Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Poprosím o seriózne ponuky

Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web.
Náplň práce:
- práca na kontaktoch spoločnosti
- práca s internými systémami spoločnosti
- podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce)
- práca s kalendárom obchodníka
- organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád
Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a organizačné zručnosti
- písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
- zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť
- odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh
- záujem učiť sa nové veci
+ Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@

Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov
- samostatné účtovanie dokladov
- spracovanie a zasielanie výkazu k DPH
- spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb
- spracovanie dane z motorových vozidiel
- práca v SW Kros OMEGA
- práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou
- príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch)
- práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok
- v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. .
Ostatné znalosti:
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý
OmegaT - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná
- spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy
- dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov
- vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky

Hľadáme šikovnú pani na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie
Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00
poobedná 14:00 - 22:00
Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto
Práca na dohodu
Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci.
Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin...
Viac info na tel.č.: alebo
hr@
Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00

s vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Čistota a poriadok sú jednou z priorít aj vo vašej domácnosti?
- Všimnete si pri upratovaní každú špinku a smietku?
- Vždy vás poteší pohľad na vyblýskané podlahy a nábytok?
- Nie je vám cudzia manuálna práca s mopom alebo metlou?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- upratovanie kancelárií, kuchyniek a sociálnych zariadení
- čistenie spoločných priestorov ako schodiská a chodby
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Vašim pracoviskom sa stane Miestny úrad Petržalka. Vaša pracovná doba bude v pondelok až štvrtok od 15:00 do 21:00 a v piatky od 13:00 do 19:00. V rámci upratovania budovy budete mať určené priestory, ktoré budete pravidelne upratovať a udržiavať. Všetky potrebné pomôcky a vybavenie dostanete od kolegov a budete ich mať uložené v samostatnej miestnosti určenej pre vaše poschodie. V našej budove sú najmä kancelárie úradníkov, sociálne zariadenie pre personál, kuchynku a samozrejme spoločné priestory - chodby a vstupná hala. Sme úrad, takže si k nám občania chodia vybavovať veci. Ide o administratívnu budovu, takže čo sa týka upratovania, nemusíte sa u nás ničoho obávať. Spolu s vami upratujú naše priestory ďalšie kolegyne a kolegovia, čiže spolu ste na to až šiesti. V práci sa tak počas dovolenky či maródky dokážete bez problémov zastúpiť.
kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne základné vzdelanie a chuť pracovať. Samozrejmosťou je zdravotná spôsobilosť na výkon práce.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- ochotu a chuť pracovať
- flexibilitu a dochvíľnosť
- samostatnosť a spoľahlivosť
- zodpovednosť a precíznosť
- záujem o rozširovanie vedomostí a zručností
výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku
- priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 900 EUR
- 5 dní dovolenky navyše
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- teambuildingy s občerstvením
- samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 20.02.2023 (vrátane) na e-mail Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Hľadáme medzi nás šikovnú kolegyňu na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie
Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00
poobedná 14:00 - 22:00
Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto
Práca na dohodu
Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci.
Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin...
Viac info na tel.č.: alebo
hr@
Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00

Hľadáme medzi nás šikovnú kolegyňu na upratovanie výrobných priestorov a kancelárií do Strečna - spoločnosť FRANKE - víkendové upratovanie
Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Pracovná doba: SO-NE ranná 6:00 - 14:00
poobedná 14:00 - 22:00
Mzda 4,05,-Eur/hod.brutto
Práca na dohodu
Práca je vhodná pre dôchodkyne, študentky, mamičky na materskej aj ako privyrobenie popri práci.
Najlepšie ak ste zo Strečna alebo blízkeho okolia - Stráňavy, Mojš, Žilina, Martin...
Viac info na tel.č.: alebo
hr@
Volajte v pracovných dňoch od 7:00 - 19:00