praca na polovicny uvazok - strana 18
Počet nájdených inzerátov PRACA NA POLOVICNY UVAZOK
: 1000 - strana 18

Hľadáme kandidáta do obchodnej spoločnosti (kancelárska technika), ktorý bude zodpovedný za tovar a priestory skladu.
Pracovná náplň :
- Zabezpečenie vykládky/nakládky kamiónov s tovarom od dodávateľov
- Fyzické preberanie tovaru dodaného do skladu
- Triedenie, kontrola a ukladanie prijatého tovaru
- Kontrola dodacích listov a ďalších sprievodných dokumentov k tovaru, práca s čítačkou
- Príprava, balenie a výdaj tovaru odberateľom
- Rozvoz tovaru odberateľom
- Odvážanie tovaru z predajní
- Pomoc pri drobných opravách v sklade
- Spolupráca pri iných prácach v priestoroch skladu
- Udržiavanie čistoty v skladových priestoroch
- Spolupráca na inventúrach tovaru v sklade
- Starostlivosť o zverené motorové vozidlo, jeho údržba a čistota
- Ďalšie práce podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na kandidáta:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou (technické zameranie je výhodou)
- zodpovednosť, dochvíľnosť, pracovitosť
- fyzická zdatnosť
- tímová práca
- vodič ("B")
- VZV je výhodou, nie podmienkou
- znalosť skladového hospodárstva je výhodou
Ďalšie informácie o ponúkanej práci:
- zamestnanie na plný úväzok
- práca v menšom mladom kolektíve
- pevná pracovná doba (8:00 - 17:00 hod)
- mzda vyplácaná včas
- zabezpečená kvalitná strava (obedy) v blízkej kantíne
- seriózna, dlhodobo fungujúca spoločnosť na slovenskom a českom trhu
Ponúkaný plat: 900 Eur mesačne + pravidelné odmeny podľa výkonu
Prosíme záujemcov, aby posielali svoje životopisy na adresu: jakissova@

Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB

Hľadáme do nášho tímu nového kolegu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- inštalácia, konfigurácia a servis v oblasti IT (Počítače, notebooky, tlačiarne, výpočtová technika, štrukturovaná kabeláž,...)
- vzdialená a on-site technická podpora zákazníkov
- vykonávať a zabezpečovať servis a pravidelnú údržbu počítačovej siete, prenosných PC, pracovných staníc vrátane programového vybavenia, tlačiarní, inštalácie hardware a software,
- inštalácia ponúkaných služieb u zákazníka
- riešenie SW a HW problémov
- práca v teréne - výjazdy k zákazníkom po SR
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov
- správa a návštevy existujúcich zákazníkov v oblasti IT
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavá a perspektívna práca v atraktívnom odvetví
- práca v malom a priateľskom kolektíve
- možnosti profesijného a odborného rozvoja- kurzy IT
- telefón aj na súkromné účely
- notebook aj na súkromné účely
- zľavy pri nákupe IT techniky
- provízie z predaja
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku na email HR@
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- stredoškolské s maturitou a výučným listom
- vysokoškolské I. alebo II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický smer
Prax
Prax v IT odbore výhodou, nie podmienkou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B - podmienkou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- základná orientácia v IT, technická zručnosť, prozákaznícky prístup, samostatnosť,
- Základný prehľad v sieťovej infraštruktúre - štrukturovaná kabeláž
- Základy siete LAN/WAN
- Prax v odbore výhodou, odborná spôsobilosť elektrotechnika výhodou, aktívny vodič
Miesto práce
Slovensko, Dubnica nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 300 EUR/mesiac fix + odmeny a provízie z predaja neobmedzené hornou výškou
(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta) (Mzda sa skladá z fixnej a pohyblivej zložky)
Viac informácií o tejto pracovnej pozícií e-mailom alebo na osobnom stretnutí.

Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca.
Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií?
Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií.
Druh pracovného pomeru:
TPP, dohoda, skrátený úväzok
Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto)
Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce.
Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody
Pracovná doba: 9:00– 20:00
Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24
prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant
Pozícia: Obsluha/Asistent predaja
Náplň práce :
- Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru)
- Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek
- Kontrola dátumov spotreby na tovare
- Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke
Zamestnanecké výhody.
Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve.
Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo
Iné osobné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Zmysel pre zodpovednosť
- Lojalita
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme
- Samostatnosť
- Zodpovednosť za výsledky
Kontakt: info@
Web: facebook: Elia Oliva Shop

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail

Hľadáme zdravotnú sestru na ambulanciu praktického lekára v Jesenskom, okres Rim. Sobota
Práca na plný úväzok /podľa dohody aj na čiastočný/, s nástupom najneskôr od 01.10.2023.
Náplň práce:
všetky práce na ambulancii všeobecného lekára pre dospelých - odbery biologického materiálu, podávanie injekčnej terapie, kompletná administratíva vrátane vedenia zdravotnej dokumentácie, práca na PC, telef. konzultácie s pacientmi atď.
Výhody: práca v kolektíve 3 lekárov a ďalších 2 zdrav. sestier, stabilné zamestnanie s adekvátnym finančným ohodnotením /na konci každého roka odmeny/
V prípade záujmu prosím kontaktovať cez mail na mediol.jesenske@

Operátor výroby
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť, dohoda
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1200€ • nástupný bonus 300€ je vyplatený po odpracovaní prvých 3 mesiacov so 100% dochádzkou, t.j. musí byť odpracovaných minimálne 450 hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Čo budete u nás robiť?
Zameriavame sa na výrobu plastových komponentov pre automobilový priemysel. Spoločnosť vyrába clipy, fastenery, retainery a spájacie komponenty pre automobilový priemysel.
• práca podľa pracovného postupu
• práca podľa inštrukcií pod dohľadom zoraďovača a majstra
• zabezpečujete plynulý chod výrobného procesu podľa požiadaviek a inštrukcií
• dodržiavanie požiadaviek kvality, bezpečnosti a ochrany životného prostredia.
• práca v 3 a 4 zmennej nepretržitej prevádzke tj. zmeny sú 8hod alebo 12hod podľa zaradenia a typu výroby
Zamestnanecké výhody, benefity:
• zabezpečené UBYTOVANIE
• možnosť v prípade záujmu pracovať na nadčas
• Doprava ZADARMO
- Dochádzkový bonus
Informácie o výberovom konaní:
• Nástup IHNEĎ
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná:
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Pozícia je vhodná pre absolventa:
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• chuť učiť sa
• dôslednosť a precíznosť
• manuálne zručný
• vytrvalosť

Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom.
Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií?
Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií, rád sa vzdeláva a hlavne rád varí.
Druh pracovného pomeru:
TPP, dohoda, skrátený úväzok
mzda kuchár/hlavný kuchár: 8eur/hod (netto), po skúšobnej dobe automatické navýšenie.
Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce.
Pracovná doba: 7:30 – 20:00
Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24
prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant
Pozícia: Kuchár/hlavný kuchár
Náplň práce :
- Dodržiavanie predpisov HCCP, hygiena a čistota na prvom mieste
- Príprava jedál podľa rozpisu
- Príprava šalátov, nátierok a iných jedál podľa rozpisu
- Preberanie/objednávanie zeleniny, mäsa a iných surovín
- Samostatnosť, zručnosť
- Zodpovednosť za bezproblémový chod kuchyne
Zamestnanecké výhody.
Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve.
Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo
Iné osobné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Zmysel pre zodpovednosť
- Lojalita
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme
- Samostatnosť
- Zodpovednosť za výsledky

Dobrý deň, som muž 33r. Hľadám si prácu alebo brigádu, či už v Bratislave, (bydlisko v Petržalke), alebo kľudne aj v zahraničí. Môže byť aj práca na turnusy alebo aj napriamo práca v zahraničí.
Prácu ako sťahovanie nehľadám, ale rôzne manuálne práce alebo práce v sklade ako skladník, mám platný preukaz VZV nad 5ton, 12 rokov prax z toho 11 v automobilke. Taktiež skúsenosti v SAPe. Môže byť práca aj ako vrátnik alebo recepčný, opatrovanie starších ľuďí a rôzne, ovládam ako tak angličtinu (dorozumiem sa) maďarčinu a trocha aj nemecky. Mám vychodenú obchodnú akadémiu s maturitou a čistý register trestov.
Primárne hľadám prácu na nejakú dohodu alebo skrátený úväzok, a s výplatou na ruku. Všetko záleží od "dohody" medzi mnou a zamestnávateľom. Samozrejme som diskrétny, spoľahlivý a učím sa rýchlo, nakoľko som pracoval pol života v logistike a za PC, rozumej...nespravím kúpelňu alebo podobné práce na stavbe okamžite ako skúsený pracovník s praxou, nakoľko niesom odborník, ale nebránim sa žiadnym ponukám na prácu.
V každom prípade prácu potrebujem a budem vďačný za akúkoľvek možnosť a príležitosť, a za akúkoľvek ponuku.
Ozvať sa môžte telefonicky, pokiaľ by som nedvihol, buď zavolám naspäť, prípadne môžte dať aj ponuku formou sms a ja sa ozvem.
Prajem pekný deň

Nakoľko sme výrazne rozšírili svoje pôsobenie z CZ stavebného trhu aj na SK pri realizácii fit-outov, potrebujeme náš tím doplniť o nových a kvalitných kolegov.
Náplň práce
Samostatný stavebný manažment- prevažná prítomnosť na stavbách po celej Slovenskej rebublike, práca v kancelárii cca 15 % pracovnej doby so zameraním na fit-out stavby.
Celková organizácia, plánovanie a koordinácia stavebných prác a zákaziek.
Kontrola priebehu prác, dodržiavanie harmonogramov.
Dohľad nad dodržiavaním predpisov v oblasti BOZP, kvality a technológii.
priebežná kontrola kalkulácie stavebných nákladov a zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu.
Priebežná komunikácia s projektovými manažérmi a koordinátormi výstavby.
Spolupráca a jednanie s ďalšími subjektmi (investori, prevádzkovatelia sietí, príslušné orgány).
Vedenie potrebnej stavebnej dokumentácie.
príprava fakturačných podkladov pre klientov.
schvaľovanie a kontrola zoznamov prác a objednávok od subdodávateľov.
Požadujeme
stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie v odbore stavebníctva - oblasť pozemné stavby,
Skúsenosti s realizáciou stavebných projektov, uveďte prosím prehľad stavebných projektov, ktoré ste realizovali a
skúsenosti s vedením ľudí.
Veľmi dobré organizačné schopnosti, kladieme dôraz na samostatnosť, rozhodnosť a flexibilitu.
Dobrá znalosť práce s PC.
Vodičský preukaz sk. B- aktívny vodič.
Autorizácia ako stavbyvedúci výhodou.
Ponúkame
Zázemie rodinnej firmy, práca v zabehnutom tíme.
Priateľský prístup a ochota cestovať.
Príležitosť na zvýšenie kvalifikácie a kariérny postup.
Rôznorodé využitie skúsenosti.
Systém kvartálnych a koncoročných odmien závislý od výsledkov.
3 dni sick day.
Osobné auto, notebook, telefón.
Káva a čaj zdarma, používanie plne vybavenej kuchyne, ovocie na pracovisku 2- krát týždenne.
Zamestnanecká zľava na tovar.
Firemné podujatia.
Príležitosť športovať s Multisportom.
Hľadáme práve TEBA, tak nám napíš a my sa s TEBOU radi stretneme!
Miesto pracoviska
Senec, stavby po SK,
Úroveň vzdelania
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou,
Vysokoškolské vzdelanie.
Typ úväzku: Práca na plný úväzok, prípadne živnosť.
Dĺžka trvania pracovného pomeru: Na dobu neurčitú.
Hrubá mzda: 2000 - 3000 EUR / mesiac

Miesto práce: Malacky
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 €
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výroba strešných skiel pre automobilový priemysel,
montáž jednotlivých komponentov v rámci strešných skiel.
- obsluha výrobnej linky, kompletizácia dielov
- vykonávanie pracovných činnosti v súlade s prevádzkovou dokumentáciou
- vykonávanie činnosti, na ktorú ste vopred zaučený a preškolený
- dodržiavanie výrobnej dokumentácie
Práca vhodná pre mužov aj pre ženy.
DOPRAVA ZABEZPEČENÁ.
Volajte zdarma
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity pre zamestnancov od M&M Personal:
- Dochádzkový bonus 50 € - 100 €
- Výkonnostný bonus 150 € - 250 €
- Príplatok za poobednú zmenu
- Pravidelné prehodnotenie mzdy
- Možnosť čerpania týždenných záloh
- Možnosť sprostredkovania (zadarmo) finančných pôžičiek
- Právne poradenstvo
- Pravidelný teambuilding - family day
- Pravidelné súťaže o hodnotné ceny
- Spolupráca so stabilnou spoločnosťou s veľkým potenciálom
do budúcnosti
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Zaškolenie a priamu podporu od nadriadených
- zvýšenie mzdy vždy po polroku
- dlhodobá a stabilná práca na hlavný pracovný pomer
- práca v trojzmennej prevádzke
- stála podpora koordinátora
Volajte na číslo alebo na bezplatnú linku .

Prijmeme pracovnú silu do Fastfoodu na prípravu kebabu a burgrov - polovičný úväzok.
Plat 4,5€ v čistom
Sobota 5,89€ v čistom
13. Plat po ročnom odpracovaní.
Podmienka zdravotný preukaz,alebo vyučený v odbore, samostatný, starostlivosť o kuchyňu.

Do zubnej ambulancie v Košiciach prijmem zdravotnú sestru zatiaľ max. na polovičný úväzok.
V prípade záujmu,prosím, zasielať životopisy
Mzda po dohode. Závisí od počtu odpracovaných hodín.

Prijmeme na polovicny uvazok fyziaterapeuta a rehabilitacnu sestru
Zivotopisy zasielajte na adresu:
MADA MK sro
Jarmocna 592/73
99201 Modry Kamen
Email:aphadice@

Dobrý deń ,
hĺadám si prácu (Bratislava) v čase od 8:00-15:00h tj. na polovičný pracovný úvazok alebo TPP . Pracovala som ako recepčná , administratívna pracovníčka ako aj pomocná sestra u stomatológa ( objednávanie pacientov,mailová komunikácia ,dezinfikácia inštrumentov )
Prosím lem seriózne ponuky,žiadne predávanie kozmetiky ani podobné záležitosti .
Kontakt :

Hľadáme asistentku (na polovičný úväzok), ktorá by čiastočne robila aj maklérsku prácu a chodila na obhliadky (max. 1x do týždňa ). Asistentskú prácu je možné vykonávať aj z domu. Sme profesionálna realitná kancelária, ktorá je na trhu viac ako 19 rokov,
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Viac informácií o nás nájdete na našej stránke.
Zašlite nám stručný životopis mailom, dohodneme si s Vami osobné stretnutie.
Realitná kancelária Kľúč, kluc@

Príjmem vodiča dodávky sk. B PEUGEOT BOXER, na rozvoz bielizne po Bratislave. Pracovná doba od 7:00 do 10:00 po - pi a 8:00 - 10:00 so - ne. Vhodné ako brigáda, alebo kto rozváža obedy, robí na smeny..... Požadujem spoľahlivosť. Plat 500 € v čistom ( je to polovičný úväzok ).

Do noveho, progresivne zmyslajuceho kadernictva hladame skusenych kadernikov/kadernicky, pripadne aj na poziciu junior.
Zabezpecujeme rozne skolenia, dobre pracovne prostredie v novych priestoroch, s moznostou profesijneho rastu, zabezpecene stravovanie v plnej vyske.
Pracujeme s vlasovou kozmetikou loreal.
Moznost pracovat na TPP alebo živnost, polovicny pracovny uvazok.
OD 1000 EUR.

Cukrár/Cukrárka na polovičný úväzok v Predmieri.
Hľadám niekoho koho baví piecť a chce pomôcť rozbehnúť v okolí jedinečnú prevádzku.

Prijmeme upratovačku/upratovača aj na polovičný pracovný úväzok.
Miesto výkonu práce Rakovec nad Ondavou.
Náplň práce - starostlivosť o čistotu interiéru, upratovanie, umývanie a čistenie priestorov kancelárií, šatní, sociálnych zariadení, kuchynky, priestorov hál a strojovní a všetky činnosti spojené s udržiavaním poriadku a čistoty na pracovisku.
Požiadavky na zamestnanca: pozícii vyhovujú uchádzači aj so základným vzdelaním.
Osobné predpoklady a zručnosti:
- zmysel pre čistotu
- precíznosť
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- dochvíľnosť
Termín nástupu ihneď alebo dohodou.
Mzdové podmienky 3,713 €/hod.
Životopisy môžete zaslať na emailovú adresu kone@