praca osobny sofer - strana 46
Počet nájdených inzerátov PRACA OSOBNY SOFER
: 1000 - strana 46

Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť

Predám knižku Práca ženy nemá konca
Vydavateľstvo: SLOVART
Autor: Exley Helen
Väzba: Pevná bez prebalu lesklá
Žáner: Humor, satira Partnerské vzťahy, rodina
Stav: veľmi dobrý
O knižke:
Knižka Práca ženy nemá konca vám urobí radosť, keď už máte všetkého plné zuby. Decká sa hašteria, čaká vás hora bielizne na žehlenie a chlap pozerá futbal. Sadnite si, vyložte si nohy a zalistujte v tejto skvelej buričskej knižke. Iste ju oceníte!
Ilustrácie Rowan Barnes-Murphy
Nevolajte ani neesemeskujte, v prípade záujmu ma prosím kontaktujte mailom, (ak nenájdete odpoveď v doručenej pošte, skontrolujte si prosím priečinky s názvom „spam” alebo „nevyžiadaná pošta”).
Možnosť zaslania poštou - cena+poštovné alebo osobný odber v Štítniku.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca špeditéra/dispečera:
• Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe.
• Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.)
• Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou.
• Komunikácia s dopravcami.
o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov,
o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku,
o Sledovanie dostupnosti vozidiel,
o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi,
o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy.
• Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií.
• Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov.
• Aktívna spolupráca v rámci celého tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj,
• služobný telefón aj na súkromné účely,
• odmena na základe výkonu
• do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov,
• zmysel pre zodpovednosť,
• chuť učiť sa nové veci,
• organizačné a komunikačné schopnosti,
• zvládanie stresových situácií,
• flexibilita,
• dostupnosť 24/7,
• tímovosť a čestnosť,
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii.
Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami.
Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky.
Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
eCargo - Základy

Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@

Ponuka práce: Technik údržby
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predpokladaný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu, živnosť (brigády)
Mzdové podmienky: od 1 100 € (brutto), po skúšobnej dobe navýšenie minimálne 10%
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Údržba na dennej báze pondelok – nedeľa 12 hodín/deň – dlhý a krátky týždeň.
Zabezpečovanie prevádzkyschopnosti a vyhovujúceho technického stavu budovy alebo zvereného objektu.
Vykonávanie preventívnej údržby technologických zariadení, vedenie prevádzkovej dokumentácie.
Evidencia porúch a spotreby náhradných dielov.
Zúčastňovanie sa pri výkone odborných prehliadok a revízií a spolupráca pri odstraňovaní zistených porúch a nedostatkov.
Asistenčná činnosť pri inštalácii nových strojov a zariadení a zaistenie funkčnosti a bezpečnosti týchto zariadení.
Opravovanie a vymieňanie poškodených častí vybavenia budovy, drobné elektrotechnické zásahy a montáže (nábytok, sanita, kľučky, zámky, batérie, zásuvky, vypínače, žiarovky, žiarivky, poistky, rozvádzače atď.).
Ovládanie technických parametrov a špecifikácie používaných prístrojov a zariadení.
Dodržiavanie interných smerníc a noriem a takisto rešpektovanie BOZP (bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci).
Bezodkladné riešenie vzniknutých problémov a nedostatkov a ich následné hlásenie kompetentným osobám.
Optimalizovanie chodu výroby, navrhovanie výmeny a inovácie jednotlivých používaných prístrojov a zariadení.
Spolupráca s externými dodávateľmi a komunikácia so zmluvnými servismi.
Vykonávanie drobných stavebných úprav, úprav terénu a spevnených plôch.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Práca s PC – základy (e-mail, excel, word)
Vodičský preukaz: skupina B
Prax v obore je vítaná.
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail:praca@

Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Ponúkame administratívnu prácu pre ženu.
Sme internetový obchod a náplň práce bude.
Osobný výdaj objednávok
Komunikácia so zákazníkmi
Spolupráca v sklade
Riešenie online objednávok
Práca na jednu zmenu.
Práca sa vykonáva v Giraltovciach.
NASTUP IHNEĎ
Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@

Hľadám si prácu/brigádu, ktorá sa dá vykonávať aj z domu. Občasná návšteva kancelárie alebo podobne nie je problém. Vieme sa dohodnúť. Ovládam word, excel na veľmi vysokej úrovni, mám základy HTML a CSS (ďalej sa v tom vzdelávam), nerobí mi problém naučiť sa čokoľvek nové. Baví ma tvorenie, fotografovanie, ale tiež tzv. babravá práca s detailami.
Mám vp skupiny B a dlhoročné skúsenosti, vlastním osobný automobil. Nevadí mi pracovať cez víkend alebo po večeroch. Môže to byť nejaká výpomoc v administratíve, prepisovanie, usporadúvanie dokumentov, správa e-shopu, ale tiež to môže byť manuálna práca. O finančné poradenstvo a podobne nemám záujem, ďakujem.
Kontakt prosím cez formulár s popisom práce. Ďakujem
Home office, homeoffice, práca z domu

Pozícia:
-skladník/skladový manipulant
-vodič VZV
Náplň práce:
-manipulácia s VZV
-zodpovednosť za správne skladovanie
-naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
-pripravovanie objednávok na expedíciu
-pripravovanie objednávok na osobný odber
-komunikácia so zákazníkmi
-práca s bremenami
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-prax na VZV je podmienkou
-manuálna zručnosť
-ochota a chuť pracovať
-dochvíľnosť
-komunikatívnosť
Jazykové znalosti:
-slovenský jazyk - pokročilý
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-stredoškolské bez maturity
-stredoškolské s maturitou
Informácie:
1 zmenná prevádzka
8 hodinová pracovná doba
pondelok - piatok (len v pracovné dni)
7:00 – 15:00 (v prac. dobe je zahrnutá obedová prestávka)
miesto výkonu práce - Púchov
práca je vhodná len pre mužov
Mzdové podmienky:
-nástupný plat: 800 €/čistá mzda + stravné lístky v hodnote 5,10 €
-po zaučení a následnej samostatnosti plat po dohode s vedúcim
Informácie o výberovom konaní:
-životopisy môžete zasielať na mail: obchod3@
-po zaslaní životopisu budú kontaktovaní, iba vhodní uchádzači
-zaslaním životopisu uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov počas výberového konania
-inzerát je platný do zmazania

Požiadavky :
- min.učňovské vzdelanie
- telefonovanie
- práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka
- je potrebné mať počítač alebo notebook
- min.prax v používaní pc
Čo ponúkame :
- jednoduchá nenáročná práca
-podrobne zaškolíme aj bez praxe
- dlhodobá stabilná práca
- kvartálne a ročné odmeny
- portfólio existujúcich klientov
- zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast
- zaujímavé finančné ohodnotenie
Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore
Mzda/plat: V texte
V prípade záujmu mi pošlite Váš životopis na e-mailovú adresu cintulapalo1@
V prípade otázok ma kontaktujte na tel.čísle : od 8:30hod. - 18hod.
Keď neberiem zavolám naspäť

CHARAKTERISTIKA:
Hľadáme parťáka/parťáčku do tímu na dlhodobú spoluprácu na 10–12 hodinovej zmeny (Pi 8:00–20:00, So 7:00–17:00) v interiéri modernej tržnice Fresh market - Bratislava, Nové Mesto (špecializovaná predajňa čerstvých rýb a morských plodov MyFish). Predošlá skúsenosť s rybami nie je nutná, radi vás všetko naučíme. Očakávame iba záujem a snahu.
NÁPLŇ PRÁCE:
- komunikácia so zákazníkom
- práca s pokladňou a terminálom
- odborná práca s rybami (čistenie, filetovanie)
- organizácia a čistota skladu
MZDA: 6,00 €/hod
ZAMESTANECKÉ VÝHODY, BENEFITY:
- individuálny a osobný prístup malej firmy - výrazné zamestnanecké zľavy na náš sortiment
- netradičná a rozmanitá práca.
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade záujmu nám prosím pošlite Váš životopis na emailovú adresu Vybraným uchádzačom sa následne ozveme a poskytneme bližšie informácie cez telefonický rozhovor.

Náš internetový obchod s plavkami hľadá posilu k naskladňovaniu a vyskladňovaniu tovaru.
Jednoduchá práca s tovarom, rozbaľovanie a presun krabíc, kontrola množstva podľa priloženého dodacieho listu, zaraďovanie do lokácií, konsolidácia zbytkových množstiev, priebežná kontrola zostatkov, pick & pack tovaru na základe objednávok, tlač prepravných štítkov, kontrola tovaru pred odoslaním, komunikácia s prepravcami, príprava veľkoobchodných zásielok, štítkovanie tovaru. Zaškolíme do administrácie eshopu a interných aplikácií na fakturáciu, prepravu a spracovanie objednávok. Časom zaučíme aj prácu so systémom, produktami a komplexnoou logistikou.
Práca iba v pracovné dni. Zohľadnenie nadčasov / výkonnostný bonus / bonus za dochádzku, osobný pístup, snaživosť, .. / Stravné.
Vodičský preukaz skupiny B výhodou.
Základná znalosť Anglického jazyka vítaná.
Jedná sa o prácu na zmluvu. V prípade nenájdenia ideálneho uchádzača možný aj skrátený úväzok. Ideálne hľadáme muža, nakoľko je v kolektíve viac žien a mužská sila by bola vítaná. Nástupný plat od 700€ v čistom. Možný plat v čistom po zaškolení nad 900€.
Práca v skvelom mladom kolektíve s množstvom zážitkov a možností.

Hľadáme zodpovedného a dobre zorganizovaného človeka pracovníka/pracovníčku pre prevádzku apartmánového domu v blízkosti Liptovského Mikuláša. Apartmánový dom pozostáva z 12 apartmánov.
V prípade potreby je v apartmánovom dome dostupná ubytovacia miestnosť pre zamestnancov zdarma.
Náplň práce je rôznorodá, hlavne sa jedná o zabezpečenie upratania izieb, prácu s hosťami a iné práce podľa potreby.
V rámci práce s hosťami sa jedná najmä o:
- odovzdávanie/preberanie izieb po hosťoch
- základná komunikácia s hosťami (zodpovedanie otázok hostí cez rezervačný systém, telefonicky a email)
- práca s pokladňou (výber miestnych daní a depozitov)
V rámci upratovania sú to najmä práce:
- upratanie izieb (vysávanie, výmena prádla, riady, umývanie okien atď.)
- pranie a mangľovanie (žehlenie) posteľnej bielizne
- upratovanie spoločných častí apartmánového domu
- údržba okolitého pozemku (sezónne podľa potreby)
- výber a dohľad nad výkonom sezónnych brigádnikov, alebo pomocnej chyžnej
V rámci ostatných prác sa jedná napríklad o:
- administratívne práce, denne vybavovanie evidencie a mailovej komunikácie
- výpomoc s obhliadkovaním nájomných bytov ktoré spoločnosť na Liptove vlastní
- výpomoc s prevádzkou penziónu, dohľad nad každodenným chodom zariadenia
- drobné nákupy rôzneho druhu, kontrola skladových zásob, príjem a evidencia tovaru, kontrola kotolne,
a akékoľvek iné práce ktoré sú potrebné pre bežný chod prevádzky
Pracovná doba:
- práca je počas pracovných dní alebo víkendov, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od príchodu/odchodu hostí
- dvíhanie telefónu do 21:00
Požadované znalosti:
- MS Office (MS Word a Excel)
- Práca s PC, stredne pokročilý
- Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie
- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady:
- absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť
- dôslednosť pri vedení evidencií
- schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne
- časová flexibilita
Miesto výkonu prác
Liptovský Mikuláš
Minimálne 1 x týždenne výjazd do prevádzky spoločnosti v Banskej Bystrici
Ponúkame
Zdarma ubytovanie v apartmánovom dome v miestnosti pre zamestnancov
V prípade potreby poskytneme aj vlastný samostatný firemný byt za zvýhodnených podmienok
Pracovník bude mať k dispozícii telefón, notebook, kanceláriu a v prípade potreby firemné auto.
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1350 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, Predmet emailu: UBYTOVANIE LM
tel. kontakt:

Práca Mochovce,na 3roky.
Ponúkam dlhodobú prácu
Zamocnik,
Montáž, demontáž,čistenie potrubia.
Brúsenie, reazanie, rezanie závitov, výmena ložisk.
Pretesnovanie potrubia.
Práca na Živnosť, odmena 9 až 11e .. záleží od skúsenosti.
Zvárač, 111,141aj pár 111/141.
Zvaraju sa potrubia od 3mm.
Konštrukcie, plechy...
Nerez a čierny material.
Práca na živnosť.
Odmena 10 až 12e.
Ubytovanie zabezpečené a platené(podľa dohody a výšky hod.)
Výplaty vždy nasledujúci mesiac.
Ubytovanie, hodinová mzda všetko na dohode.
Info len na tel..
Osobný pohovor nutný.

s vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Čistota a poriadok sú jednou z priorít aj vo vašej domácnosti?
- Všimnete si pri upratovaní každú špinku a smietku?
- Vždy vás poteší pohľad na vyblýskané podlahy a nábytok?
- Nie je vám cudzia manuálna práca s mopom alebo metlou?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- upratovanie kancelárií, kuchyniek a sociálnych zariadení
- čistenie spoločných priestorov ako schodiská a chodby
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Vašim pracoviskom sa stane Miestny úrad Petržalka. Vaša pracovná doba bude v pondelok až štvrtok od 15:00 do 21:00 a v piatky od 13:00 do 19:00. V rámci upratovania budovy budete mať určené priestory, ktoré budete pravidelne upratovať a udržiavať. Všetky potrebné pomôcky a vybavenie dostanete od kolegov a budete ich mať uložené v samostatnej miestnosti určenej pre vaše poschodie. V našej budove sú najmä kancelárie úradníkov, sociálne zariadenie pre personál, kuchynku a samozrejme spoločné priestory - chodby a vstupná hala. Sme úrad, takže si k nám občania chodia vybavovať veci. Ide o administratívnu budovu, takže čo sa týka upratovania, nemusíte sa u nás ničoho obávať. Spolu s vami upratujú naše priestory ďalšie kolegyne a kolegovia, čiže spolu ste na to až šiesti. V práci sa tak počas dovolenky či maródky dokážete bez problémov zastúpiť.
kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne základné vzdelanie a chuť pracovať. Samozrejmosťou je zdravotná spôsobilosť na výkon práce.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- ochotu a chuť pracovať
- flexibilitu a dochvíľnosť
- samostatnosť a spoľahlivosť
- zodpovednosť a precíznosť
- záujem o rozširovanie vedomostí a zručností
výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku
- priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 900 EUR
- 5 dní dovolenky navyše
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- teambuildingy s občerstvením
- samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 20.02.2023 (vrátane) na e-mail Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Hľadáme do tímu mechanika - motocykle
Náplň práce:
• oprava a údržba motocyklov ATV + UTV
• mechanické a základné elektrikárske práce
• servisné prehliadky podľa štandardov
• základná práca s diagnostickým zariadením
Podmienky na uchádzača:
• priateľský
• technické zameranie
• práca vhodná pre absolventa v odbore
Benefity:
• dlhodobá práca
• osobný prístup a komunikácia
• výborný kolektív
• stravovanie
• ubytovanie
Pracovná doba:
• Po - Pi 9:00- 17:00
• miesto výkonu práce: Zvolen
Tešíme sa na Váš kontakt.

Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.

Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB

Miesto výkonu práce sú MICHALOVCE
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme do svojho kolektívu kreatívnu, zodpovednú a pohodovú KADERNÍČKU/ KADERNÍKA s odbornosťou a skúsenosťami v oblasti kaderníckych služieb minimálne rok. Kaderník by mal ovládať farbenie, melírovanie, strihanie, pánske strihy a fúkané a mal by mať vášeň pre svoje povolanie :)
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavá práca v príjemnom kolektíve
- práca v peknom a dizajnovo zaujímavom prostredí
- práca s exkluzívnymi a kvalitnými vlasovými prípravkami španielskej značky NIRVEL
- pravidelné vzdelávanie a školenia nielen na Slovensku , ale aj v centrálne v Španielsku.
- ponúkame zamestnanecké zľavy na služby a výrobky
- spoločné akcie a teambuildingy
Informácie pre uchádzača:
Životopis posielajte cez formulár (kliknutím na email alebo na Reagovať na ponuku), na základe ktorého dostanete, v prípade záujmu z našej strany, pozvanie na osobný pracovný pohovor.
Všeobecne požadované znalosti:
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, flexibilita, samostatnosť.
Vyučený/á v obore SOU alebo rekvalifikačný kurz.