inzercia, predaj, predám, bazár

praca v zahranici bez znalosti jazyka nemecko - strana 33

Počet nájdených inzerátov PRACA V ZAHRANICI BEZ ZNALOSTI JAZYKA NEMECKO : 1000 - strana 33

Asistentka Telekom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude: - starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov, - práca s PC (Office 365), - Nahrávanie dokumentov do interného systému, - dôraz na kvalitu spracovania dokumentov, - evidencia zamestnancov, - kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie, - bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov - iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - priateľský kolektív - flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne) - práca v mladom a dynamickom kolektíve - firemné akcie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý Informácie o výberovom konaní • Termín nástupu: ASAP, ihneď • Lokalita: Nitra • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť • Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina) Osobnostné predpoklady a zručnosti • Flexibilita • zodpovedný prístup k práci • dôraz na kontrolu • schopnosť pracovať v tíme • bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť • komunikatívnosť Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Kontakt Kontaktná osoba: Patrik Šindler Tel. č. : E-mail:
Správca e-shopu - grafik - hľadáme 2 kolegov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Práca je na stálom pracovisku v Kapušanoch pri Prešove. Práca zahŕňa starostlivosť o aktuálny e-shop, fotenie nových produktov, úprava aktuálneho katalógu v programe InDesign. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Outlook - Mierne pokročilý Adobe InDesign - Pokročilý CorelDRAW - Základy Svoje životopisy posielate na mail pribula@ Mzdové podmienky (brutto) 1 200 - 1 300 EUR/mesiac
Hladame uctovnicku do zabehnutej firmy v ZV
Hľadáme účtovníčku do účtovnej kancelárie. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komplexné vedenie účtovníctva klientov. Vedenie účtovníctva v programe POHODA a ochota učiť sa pracovať aj v iných programoch. Príprava kompletných výkazov pre potreby štatistiky, ÚPSVAR, VÚC, bánk a pod. Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa daní a účtovníctva. Spracovanie mzdovej agendy. Poradenstvo a konzultácie s klientom. Spolupráca a vedenie pridelených zamestnancov. Zamestnanecké výhody, benefity: • home office (práca z domu) – v prípade potreby, • služobný telefón, • práca pre zabehnutú spoločnosť, • možnosti vzdelávania, • príjemné nové priestory, • káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou, Požiadavky na zamestnanca: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore: Ekonomickom alebo skúsenosti v odbore Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti: Microsoft Office - Pokročilý Elektronická schránka – začiatočník Skúsenosti s finančným riadením Vodičský preukaz B – aktívny šofér Osobnostné predpoklady: zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť Prax na pozícii: hlavná účtovníčka Počet rokov praxe: 3 Nástup: Ihneď Informácie o výberovom konaní: Životopis prosím zasielajte na adresu viglasky@
Fakturant/ka – pomocný ekonomický pracovník
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom) - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie - dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia, sladkostí a pitného režimu - možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy - firemné večierky a teambuildingové akcie - možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Open Office - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 800 - 1300€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Chyžná Vila Kosodrevina Štrbské Pleso
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - príprava izieb pre hostí - starostlivosť o spoločné priestory zariadenia - obsluha sauny - emailová komunikácia, vystavovanie účtov hosťom. Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom kolektíve - čiastočne flexibilný pracovný čas - možnosť ubytovania - príjemná atmosféra, spokojní hostia. - nerobíme pobyty na jednu noc, v sezóne sa zameriavame na týždňové pobyty. - v prípade záujmu možnosť venovať sa aj marketingu a ďalším aktivitám. - možnosť rozvoja v oblasti cestovného ruchu Jazykové znalosti Anglický jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti email, internet - Mierne pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti Základom je, aby práca človeka bavila a tešila ho následná spokojnosť hosťa. Zmysel pre detail. Flexibilita, komunikatívnosť. Stručná charakteristika spoločnosti Sme menšie ubytovacie zariadenie s rodinnou pohodovou atmosférou na Štrbskom Plese, vysoko hodnotené hosťami. Hostia sa k nám radi vracajú. Keďže sme mini kolektív, naše fungovanie je celkom flexibilné. Mzda:800-1000 euro/mesačne brutto Prosím zaslať stručnú žiadosť a životopis na našu emailovú adresu
Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa) Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom. okrem toho: - Realizuje obchodnú stratégiu - Vyhľadáva a získava nových odberateľov, - Pripravuje cenové ponuky, - Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek, - Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho, - Neustále sleduje priebeh dopravy, - Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie, - Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software, - Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia - Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok - na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky Zamestnanecké výhody, benefity - firemné auto škoda fabia - mobil - notebook - spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce - perspektíva dlhodobej práce Informácie o výberovom konaní Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I stupňa vysokoškolské II stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník Ostatné znalosti Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz B Počet rokov praxe Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovenosť, pracovitosť - flexibilita - komunikačné zručnosti (soft skills) - odolnosť stresu Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte. Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Adresa spoločnosti DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Elektrikári práca
Prijímame nových spolupracovníkov na pozície ELEKTRIKÁR -Práca na turnusy poprípade na základe dohody dlhodobo v okolí Bratislavy -Ubytovanie je hradené zamestnávateľom. -Pre jednotlivcov zabezpečená preprava po trase zo Žiliny. -Výhodou je menší obnos vlastného náradia. -výhoda základných znalosti v obore -hodinová mzda 10e/hod na začiatok. -Zvyšovanie hodinovej mzdy na základe šikovnosti a znalosti -Splatnosť faktúr 30 dní s možnosťou záloh. Nástup možný ihneď v prípade záujmu kontaktovať
ZVÁRAČ - Francúzsko
Na pozíciu: ZVÁRAČ hľadáme spoľahlivých a zodpovedných pracovníkov. Druh pracovného pomeru: Slovenská živnosť Termín nástupu: február/marec 2023 Mzdové podmienky: živnosť: 25 až 28€/hod. v závislosti od kvalifikácie, skúseností a znalostí. príspevok na dopravu vo výške 100€/mesiac Náplň práce: - zváranie Argónom na pozícii (50%), potrubia v priemere od 40 – 250 mm, hrúbka 1,5 – 3 mm. Pracovný čas: 44h pracovný týždeň + víkendy po dohode s vedúcim. Miesto výkonu práce: Hombugr, Francúzsko Zamestnanecké výhody, benefity: - Firma hradí ubytovanie a prispieva na dopravu. - Pravidelné úhrady faktúr sú samozrejmosťou. - Možnosť zálohy po odpracovaných 2 týždoch. - Práca min. na 6 týždňov Požiadavky na zamestnanca: - min. stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie. Jazykové znalosti: - Anglický jazyk - základy - nie je nutné vedieť anglický jazyk, ale je to výhoda. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - manuálna technická zručnosť a technické myslenie, - samostatná práca podľa a inštrukcií nadriadeného, - zdravotná spôsobilosť. Telefonický kontakt: , e-mail: office@
Obchodná zástupkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: Služobné vozidlo Služobný mobil Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti Práca v teréne Výhodné zamestnanecké nákupy Po skúšobnej dobe odmeny za vybavenie novej prevádzky a za starostlivosť o aktívnych zákazníkov Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti Prax v oblasti predaja výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Príjemné vystupovanie a vzhľad Časová flexibilita Schopnosť pracovať pod stresom Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam
PNEUMATIKER, MECHANIK, MEDIA- ROZNE PROJEKTY VO VW BA
POZOR, NOVÉ PONUKY POZÍCIE: NIEKTO SO SKÚSENOSŤOU S INŠTALÁCIOU MÉDIÍ/ťahanie potrubia na plyn, vodu, vzduch, inštalácia rúr, prívod, montáž/ POZÍCIE: ŠIKOVNÍ MECHANICI a PNEUMATIKERI NA VÍKENDOVKY, alebo turnusy VHODNÉ aj pre skupinky, PRAX nutná! Miesto výkonu práce: VW Slovakia, DNV ⏰Pracovný čas: 06:00- 16:45 príp. 07:00- 17:45, Pravidelná práca možnosť na turnusy 10/4 vrátane VÍKENDOV Sviatky podľa dohody, dlhodobá spolupráca. Veľkonočná odstávka – 7.4. do 10.4.2023 Letná odstávka KW29-KW33 Nástup: Začiatok predbežne ➡ april 2023 Odmena ➡️ po tel. dohodea v závislosti od skúseností-Motivujúce finančné ohodnotenie Seriózna spolupráca v stabilnej firme Splatnosť FA: ku 15. nasledujúceho mesiaca 10 hodinové pracovné zmeny Popis práce: - mechanické práce a zámočnícke práce na integrácii liniek - logistické práce na VZV Požadované znalosti a skúsenosti: - Samostatnosť - Dochvíľnosť - Práca na Živnosť - Znalosť čítania technických výkresov - výhodou - Pracovné skúsenosti v danom obore podmienkou - Znalosť komponentov zváracej techniky a technické znalosti z oblasti strojárstva a stavby automatizovaných liniek - Nemčina výhodou - Vlastné náradie - Certifikáty, povolenia na výkon práce, ako napr.: VZV, viazač bremien, zváračský preukaz, žeriavnicky preukaz, El. §21, §22 atď. – výhodou ℹ️Viac info na: ???? 0
➡️ Hlavný účtovník - do našej firmy v Modre
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu : ➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii. ➡️Tvojou náplňou práce bude: - samostatné účtovanie a kontrola dokladov - príprava podkladov - príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr - príprava a účtovanie pokladničných blokov - príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet - spracovanie mesačných výkazov k DPH - spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO - komplexné spracovanie miezd - spracovanie RZZC, hlásenia - odosielanie výkazov SP, ZP - fakturácia - skenovanie, kontrola a archivácia dokladov - úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská - pomocné administratívne práce - práca s objednávkami ➡️Zamestnanecké výhody, benefity - príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve - možnosť kariérneho rastu - pravidelné firemné akcie - rôznorodá práca - dlhodobá spolupráca ➡️ Informácie o výberovom konaní Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy. ➡️ Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa ➡️ Vzdelanie v odbore Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia ➡️ Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) ➡️ Ostatné znalosti Strojopis - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Základy Vodičský preukaz : B Počet rokov praxe : 3 ➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti - analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti, - zmysel pre detail a prácu s číslami, - MS Excel na pokročilej úrovni - spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci ➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť ➡️ Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Ponúkame prácu, Práca z domu, Telefonistka, Telefonista
Hľadáme telefonistku/telefonistu Miesto práce: z domu / Slovensko Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda Mzdové podmienky (brutto): až 3600€ Kontakt E-mail: hello@ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi - Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby) - Dosahovanie stanovených predajných výsledkov - Pravidelné reportovanie výsledkov Zamestnanecké výhody, benefity - Zamestnanecké výhody, benefity - Motivačné platové ohodnotenie Informácie o výberovom konaní Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk – Expert(C2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Práca s počítačom - Pokročilý Obchodná komunikácia - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti - Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou - Prezentačné a komunikačné schopnosti - Chuť telefonovať - Spoľahlivosť Koho hľadáme Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť. Kontakt E-mail: hello@
Obchodná zástupkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - Služobné vozidlo - Služobný mobil - Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti - Práca v teréne - Výhodné zamestnanecké nákupy Platové podmienky: - Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto - Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca: Vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - študent vysokej školy - vysokoškolské Jazykové znalosti: Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz - B Prax v oblasti predaja výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Komunikatívnosť - Príjemné vystupovanie a vzhľad - Časová flexibilita - Schopnosť pracovať pod stresom - Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam
Odborný predajca - Dvere, Podlahy,nábytkové kovania TREBIŠOV
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, jún 2023 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Hľadáme kolegyňu/kolegu do tímu v Považskej Bystrici
V Považskej Bystrici rozširujeme tím a hľadáme nové posily, kolegyne/kolegov, ktorí - chcú pracovať pre TOP zamestnávateľa - privítajú možnosť nadpriemernej mzdy a množstvo benefitov, - preferujú flexibilný pracovný čas, - ocenia možnosť občasnej práce z domu, ale neprekáža im ani príjemné zázemie modernej kancelárie, - sa radi zorientujú vo svete financií a ktorých bude baviť práca s klientami a poradenstvo Na prácu Vás pripraví tím odborníkov, školiteľov a adaptáciou Vás budú sprevádzať skúsení kolegovia a mentori, až kým nebudete cítiť istotu, že ste pripravená/ý a samostatná/ý. Vašou náplňou práce bude komunikácia s klientmi, uzatváranie zmlúv, servis a poradenstvo. Využívame online nástroje a systémy na meetingy, poradenstvo, ale aj uzatváranie zmlúv. Od uchádzača požadujeme: - chuť pracovať a učiť sa - minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou - komunikatívnosť, empatiu a príjemné vystupovanie - bezúhonnosť (čistý register trestov) Od uchádzača nepožadujeme: - dlhoročné skúsenosti a znalosti, pretože ak budete chcieť, všetko potrebné Vás naučíme a radi Vám odovzdáme naše skúsenosti Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - stredoškolské s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - Ostatné znalosti Práca s počítačom - Základy Vodičský preukaz - B Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti: Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia Informácie o výberovom konaní: V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite mi svoj štruktúrovaný životopis na , prípadne mi zavolajte, aby sme si dohodli stretnutie
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania PREŠOV
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, jún 2023 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Administratívny pracovník v sklade
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..), - komunikácia s dodávateľom a zákazníkom v oblasti príjmu a výdaju materiálu, - prijímanie, vyplnenie, archivácia transportných dokumentov, - riadenie zásob v skladovom systéme (Infor) - kontrola prijatých dielov voči dodaciemu listu, - kontrola vychystaného materiálu voči dodaciemu listu - systémová inventúra skladu Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ). Zamestnanecké výhody, benefity - Kontrakt na TPP / živnosť - TPP : základ 1250€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1400€ ) - Živnosť : 10€/hod. + bonus 200€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti • Bezúhonnosť • Anglický jazyk - výhoda • Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda • Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook • Ochota pracovať na zmeny • Zmysel pre detail Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Pracovník do stromovej škôlky (všestranná činnost) - Rakúsko
S nástupom ihneď so zmluvou na plný úväzok 40 hodín (sezóna trvá do decembra/Vianoc): Pracovník do záhradnej škôlky (vhodné aj pre ženy, ktoré sú v dobrej kondícii): - polievanie, sadenie a presádzanie rastlín do kvetináčov - vytrhávanie buriny, hrabanie, strihanie - vykopávanie jám a zasypávanie zasadených rastlín a stromov - upratovacie práce v stromovej škôlke (odpratanie zvyškov rastlín, udržovanie chodníkov v čistote, delenie kvetináčov, ...) - narábanie s rôznymi záhradníckymi nástrojmi. Záhradník/záhradný majster: - ošetrovanie a starostlivosť o kríky, krovia a stromy, - narábanie s rôznymi materiálmi a prístrojmi - samostatná výsadba rastlín - kladenie trávnikových kobercov, kladenie trávnikových plôch, strihanie kríkov - práca so zemou, vykopávanie zeminy, kladenie kameňov - kladenie a pripojenie zavlažovacieho systému. Dláždič (všestranná činnosť) - narábanie a kladenie kameňov, obkladových dosiek, betónových platní k cestičkám/múrom - práca s rôznymi strojmi, pomoc pri tvorbe architektúry záhrady (záhradník) - výsadba rastlín a stromov, starostlivosť o trávnik, … Požadovaný profil u všetkých zamestnancov: - schopnosť samostatne pracovať a pracovať v tíme - skúsenosti z odbornej praxe, presne a čisto pracovať - príjemné vystupovanie, dobrá fyzická kondícia - vodičský preukaz B výhodou - vodičský preukaz C alebo vodiča vysokozdvižného vozíka je ďalšou výhodu. Dobré základné znalosti nemčiny sú nevyhnutné! Ponúkame: - Mesačne vám vyplatíme mzdu vo výške 1 700 až 2 500 eur hrubého + špeciálne príplatky (príspevok na dovolenku a na Vianoce) podľa kvalifikácie a jazykových znalostí. Extra príplatky: - nadčasy = všetky hodiny odpracované nad rámec normálnej pracovnej doby (40 hodín), - diéty (stravné na stavbách 9,50 eur hrubého/deň). - Môžeme ponúknuť ubytovanie za úhradu nákladov. Prosíme, aby ste nám žiadosť o prácu poslali v nemeckom jazyku a s fotografiou emailom na adresu: office@ alebo poštou na adresu do Rakúska Zamestnávateľ: Baumschule/Gartengestaltung Dlapka Sportplatzstraße 28 3481 Fels am Wagram Rakúsko / Österreich
Tesár, klampiar, pokrývač - RAKÚSKO - Linz, Salzburg, Graz
Pre nášho klienta v Rakúsku príjmeme pracovníkov na pozíciu Tesár - strechy, krovy, klampiar, pokrývač. Náplň práce: - stavba krovov, striech - práca s drevom, montážne práce - pokrývanie, izolácie, ploché strechy Vhodné pre jednotlivcov alebo dvojice. V rámci dvojice nutnosť NEMECKÉHO jazyka a auta. Je potrebné mať dobrú predchádzajúcu pracovnú prax v odbore a schopnosť komunikovať v NEMECKOM jazyku. Zamestnanecké výhody, benefity: - práca na TPP - rakúska pracovná zmluva - legálna práca - diéty - príspevok na ubytovanie/ubytovanie hradené - po prvom odpracovanom týždni možnosť zálohy Sprostredkovanie je BEZ POPLATKOV! Sme špecialisti pre krajiny Rakúsko a Nemecko. DLHOROČNÉ SKÚSENOSTI, pôsobíme už 10 rokov v oblasti sprostredkovania práce! V prípad záujmu o túto pracovnú pozíciu, zašlite CV prostredníctvom našej elektronickej databázy na poprípade mailom: job@ alebo nás kontaktujte. Kontaktná osoba: Zuzana Hakeova Tel.:
Práca pre: Inštalatérov -RAKÚSKO 24 €
Hľadáme partie kúrenárov a inštalatérov sanity na živnosť so štandardným náradím a autom na projekty do Rakúska, a Nemecka, aspoň jeden z dvojice/ partie musí ovládať pracovnú nemčinu alebo angličtinu. Projekt do konca roka 2022 aj v novom roku 2023 Náplň práce -montáž kúrenia -inštalácia rozvodov kúrenia -presovanie rúr -inštalácia podlahového kúrenia -montáž radiátorov -inštalácia vodovodných rozvodov -inštalácia vaní, WC, sprchových kút -všeobecná montáž sanity Pracuje sa 6 dní v týždni, 10-11 hodín denne, 0,50 – 1 hodina prestávka, min. rozsah: 55 h týždenne Požiadavky na pracovníka ŽIVNOSŤ (otvorená min 2 mesiace), povolenie A1 pre Rakúsko, Nemecko (vieme pomôcť s vybavením), výučný list-výhodou pri 2 členoch tímu vlastné náradie na výkon práce, prax vo svojom odbore, seriózny prístup, záujem o dlhodobú spoluprácu, dochvíľnosť, zodpovednosť, schopnosť samostatne pracovať na pridelených projektoch, ovládanie nemeckého jazyka (aspoň 1 zo štvorice), vodičský preukaz a vlastné auto (1 na dvojicu). Turnus 3 + 1, možnosť upraviť po vzájomnej dohode Odmena 23,00 € / hod - bez nemčiny 24,00 € / hod - s nemčinou Ubytovanie ubytovanie zabezpečené, býva sa v apartmánoch a v penziónoch, nehradené ( noc 15-20€ ) Spôsob spolupráce zmluva o dielo (na živnosť) Spôsob fakturácie týždenná fakturácia, 15-dňová splatnosť faktúr, možnosť záloh prvý turnus Nástup priebežne po dohode Výhody ponuky dlhodobá a celoročná práca, pravidelné týždenné vyplácanie, možnosť turnusovej práce, ubytovanie zabezpečené , možnosť ísť ako partia a pracovať spolu, alebo možnosť vytvorenia partie z jednotlivcov V prípade záujmu nám posielajte váš životopis na praca@ alebo telefonický na tel. číslo