praca v zahranici bez znalosti jazyka nemecko - strana 33
Počet nájdených inzerátov PRACA V ZAHRANICI BEZ ZNALOSTI JAZYKA NEMECKO
: 1000 - strana 33

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Práca je na stálom pracovisku v Kapušanoch pri Prešove. Práca zahŕňa starostlivosť o aktuálny e-shop, fotenie nových produktov, úprava aktuálneho katalógu v programe InDesign.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Adobe InDesign - Pokročilý
CorelDRAW - Základy
Svoje životopisy posielate na mail pribula@
Mzdové podmienky (brutto) 1 200 - 1 300 EUR/mesiac

Hľadáme účtovníčku do účtovnej kancelárie.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komplexné vedenie účtovníctva klientov.
Vedenie účtovníctva v programe POHODA a ochota učiť sa pracovať aj v iných programoch.
Príprava kompletných výkazov pre potreby štatistiky, ÚPSVAR, VÚC, bánk a pod.
Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa daní a účtovníctva.
Spracovanie mzdovej agendy.
Poradenstvo a konzultácie s klientom.
Spolupráca a vedenie pridelených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• home office (práca z domu) – v prípade potreby,
• služobný telefón,
• práca pre zabehnutú spoločnosť,
• možnosti vzdelávania,
• príjemné nové priestory,
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou,
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Ekonomickom alebo skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Pokročilý
Elektronická schránka – začiatočník
Skúsenosti s finančným riadením
Vodičský preukaz B – aktívny šofér
Osobnostné predpoklady:
zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť
Prax na pozícii:
hlavná účtovníčka
Počet rokov praxe:
3
Nástup:
Ihneď
Informácie o výberovom konaní:
Životopis prosím zasielajte na adresu viglasky@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom)
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie
- dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia,
sladkostí a pitného režimu
- možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy
- firemné večierky a teambuildingové akcie
- možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Open Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
800 - 1300€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- príprava izieb pre hostí
- starostlivosť o spoločné priestory zariadenia
- obsluha sauny
- emailová komunikácia, vystavovanie účtov hosťom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom kolektíve
- čiastočne flexibilný pracovný čas
- možnosť ubytovania
- príjemná atmosféra, spokojní hostia.
- nerobíme pobyty na jednu noc, v sezóne sa zameriavame na týždňové pobyty.
- v prípade záujmu možnosť venovať sa aj marketingu a ďalším aktivitám.
- možnosť rozvoja v oblasti cestovného ruchu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
email, internet - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Základom je, aby práca človeka bavila a tešila ho následná spokojnosť hosťa. Zmysel pre detail. Flexibilita, komunikatívnosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme menšie ubytovacie zariadenie s rodinnou pohodovou atmosférou na Štrbskom Plese, vysoko hodnotené hosťami. Hostia sa k nám radi vracajú. Keďže sme mini kolektív, naše fungovanie je celkom flexibilné.
Mzda:800-1000 euro/mesačne brutto
Prosím zaslať stručnú žiadosť a životopis na našu emailovú adresu

Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing

Prijímame nových spolupracovníkov na pozície ELEKTRIKÁR
-Práca na turnusy poprípade na základe dohody dlhodobo v okolí Bratislavy
-Ubytovanie je hradené zamestnávateľom.
-Pre jednotlivcov zabezpečená preprava po trase zo Žiliny.
-Výhodou je menší obnos vlastného náradia.
-výhoda základných znalosti v obore
-hodinová mzda 10e/hod na začiatok.
-Zvyšovanie hodinovej mzdy na základe šikovnosti a znalosti
-Splatnosť faktúr 30 dní s možnosťou záloh.
Nástup možný ihneď
v prípade záujmu kontaktovať

Na pozíciu: ZVÁRAČ hľadáme spoľahlivých a zodpovedných pracovníkov.
Druh pracovného pomeru: Slovenská živnosť
Termín nástupu: február/marec 2023
Mzdové podmienky:
živnosť: 25 až 28€/hod. v závislosti od kvalifikácie, skúseností a znalostí.
príspevok na dopravu vo výške 100€/mesiac
Náplň práce:
- zváranie Argónom na pozícii (50%), potrubia v priemere od 40 – 250 mm, hrúbka 1,5 – 3 mm.
Pracovný čas:
44h pracovný týždeň + víkendy po dohode s vedúcim.
Miesto výkonu práce: Hombugr, Francúzsko
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Firma hradí ubytovanie a prispieva na dopravu.
- Pravidelné úhrady faktúr sú samozrejmosťou.
- Možnosť zálohy po odpracovaných 2 týždoch.
- Práca min. na 6 týždňov
Požiadavky na zamestnanca:
- min. stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie.
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - základy - nie je nutné vedieť anglický jazyk, ale je to výhoda.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manuálna technická zručnosť a technické myslenie,
- samostatná práca podľa a inštrukcií nadriadeného,
- zdravotná spôsobilosť.
Telefonický kontakt: ,
e-mail: office@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi.
Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
Služobné vozidlo
Služobný mobil
Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
Práca v teréne
Výhodné zamestnanecké nákupy
Po skúšobnej dobe odmeny za vybavenie novej prevádzky a za starostlivosť o aktívnych zákazníkov
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Prax v oblasti predaja výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie a vzhľad
Časová flexibilita
Schopnosť pracovať pod stresom
Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

POZOR, NOVÉ PONUKY
POZÍCIE: NIEKTO SO SKÚSENOSŤOU S INŠTALÁCIOU MÉDIÍ/ťahanie potrubia na plyn, vodu, vzduch, inštalácia rúr, prívod, montáž/
POZÍCIE: ŠIKOVNÍ MECHANICI a PNEUMATIKERI NA VÍKENDOVKY, alebo turnusy
VHODNÉ aj pre skupinky, PRAX nutná!
Miesto výkonu práce: VW Slovakia, DNV
⏰Pracovný čas: 06:00- 16:45 príp. 07:00- 17:45,
Pravidelná práca možnosť na turnusy 10/4 vrátane VÍKENDOV
Sviatky podľa dohody, dlhodobá spolupráca.
Veľkonočná odstávka – 7.4. do 10.4.2023
Letná odstávka KW29-KW33
Nástup: Začiatok predbežne ➡ april 2023
Odmena ➡️ po tel. dohodea v závislosti od skúseností-Motivujúce finančné ohodnotenie
Seriózna spolupráca v stabilnej firme
Splatnosť FA: ku 15. nasledujúceho mesiaca
10 hodinové pracovné zmeny
Popis práce:
- mechanické práce a zámočnícke práce na integrácii liniek
- logistické práce na VZV
Požadované znalosti a skúsenosti:
- Samostatnosť
- Dochvíľnosť
- Práca na Živnosť
- Znalosť čítania technických výkresov - výhodou
- Pracovné skúsenosti v danom obore podmienkou
- Znalosť komponentov zváracej techniky a technické znalosti z oblasti strojárstva a stavby
automatizovaných liniek
- Nemčina výhodou
- Vlastné náradie
- Certifikáty, povolenia na výkon práce, ako napr.: VZV, viazač bremien, zváračský preukaz, žeriavnicky preukaz, El. §21, §22 atď. – výhodou
ℹ️Viac info na: ???? 0

Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.

Hľadáme telefonistku/telefonistu
Miesto práce: z domu / Slovensko
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda
Mzdové podmienky (brutto): až 3600€
Kontakt
E-mail: hello@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť telefonovať
- Spoľahlivosť
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Kontakt
E-mail: hello@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné vozidlo
- Služobný mobil
- Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v teréne
- Výhodné zamestnanecké nákupy
Platové podmienky:
- Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto
- Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email:
Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz - B
Prax v oblasti predaja výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie a vzhľad
- Časová flexibilita
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor

V Považskej Bystrici rozširujeme tím a hľadáme nové posily, kolegyne/kolegov, ktorí
- chcú pracovať pre TOP zamestnávateľa
- privítajú možnosť nadpriemernej mzdy a množstvo benefitov,
- preferujú flexibilný pracovný čas,
- ocenia možnosť občasnej práce z domu, ale neprekáža im ani príjemné zázemie modernej kancelárie,
- sa radi zorientujú vo svete financií a ktorých bude baviť práca s klientami a poradenstvo
Na prácu Vás pripraví tím odborníkov, školiteľov a adaptáciou Vás budú sprevádzať skúsení kolegovia a mentori, až kým nebudete cítiť istotu, že ste pripravená/ý a samostatná/ý.
Vašou náplňou práce bude komunikácia s klientmi, uzatváranie zmlúv, servis a poradenstvo. Využívame online nástroje a systémy na meetingy, poradenstvo, ale aj uzatváranie zmlúv.
Od uchádzača požadujeme:
- chuť pracovať a učiť sa
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- komunikatívnosť, empatiu a príjemné vystupovanie
- bezúhonnosť (čistý register trestov)
Od uchádzača nepožadujeme:
- dlhoročné skúsenosti a znalosti, pretože ak budete chcieť, všetko potrebné Vás naučíme a radi Vám odovzdáme naše skúsenosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Základy
Vodičský preukaz - B
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite mi svoj štruktúrovaný životopis na , prípadne mi zavolajte, aby sme si dohodli stretnutie

Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..),
- komunikácia s dodávateľom a zákazníkom v oblasti príjmu a výdaju materiálu,
- prijímanie, vyplnenie, archivácia transportných dokumentov,
- riadenie zásob v skladovom systéme (Infor)
- kontrola prijatých dielov voči dodaciemu listu,
- kontrola vychystaného materiálu voči dodaciemu listu
- systémová inventúra skladu
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP : základ 1250€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1400€ )
- Živnosť : 10€/hod. + bonus 200€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Bezúhonnosť
• Anglický jazyk - výhoda
• Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda
• Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook
• Ochota pracovať na zmeny
• Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

S nástupom ihneď so zmluvou na plný úväzok 40 hodín (sezóna trvá do decembra/Vianoc):
Pracovník do záhradnej škôlky (vhodné aj pre ženy, ktoré sú v dobrej kondícii):
- polievanie, sadenie a presádzanie rastlín do kvetináčov
- vytrhávanie buriny, hrabanie, strihanie
- vykopávanie jám a zasypávanie zasadených rastlín a stromov
- upratovacie práce v stromovej škôlke (odpratanie zvyškov rastlín, udržovanie chodníkov v čistote, delenie kvetináčov, ...)
- narábanie s rôznymi záhradníckymi nástrojmi.
Záhradník/záhradný majster:
- ošetrovanie a starostlivosť o kríky, krovia a stromy,
- narábanie s rôznymi materiálmi a prístrojmi
- samostatná výsadba rastlín
- kladenie trávnikových kobercov, kladenie trávnikových plôch, strihanie kríkov
- práca so zemou, vykopávanie zeminy, kladenie kameňov
- kladenie a pripojenie zavlažovacieho systému.
Dláždič (všestranná činnosť)
- narábanie a kladenie kameňov, obkladových dosiek, betónových platní k cestičkám/múrom
- práca s rôznymi strojmi, pomoc pri tvorbe architektúry záhrady (záhradník)
- výsadba rastlín a stromov, starostlivosť o trávnik, …
Požadovaný profil u všetkých zamestnancov:
- schopnosť samostatne pracovať a pracovať v tíme
- skúsenosti z odbornej praxe, presne a čisto pracovať
- príjemné vystupovanie, dobrá fyzická kondícia
- vodičský preukaz B výhodou
- vodičský preukaz C alebo vodiča vysokozdvižného vozíka je ďalšou výhodu.
Dobré základné znalosti nemčiny sú nevyhnutné!
Ponúkame:
- Mesačne vám vyplatíme mzdu vo výške 1 700 až 2 500 eur hrubého + špeciálne príplatky (príspevok na dovolenku a na Vianoce) podľa kvalifikácie a jazykových znalostí.
Extra príplatky:
- nadčasy = všetky hodiny odpracované nad rámec normálnej pracovnej doby (40 hodín),
- diéty (stravné na stavbách 9,50 eur hrubého/deň).
- Môžeme ponúknuť ubytovanie za úhradu nákladov.
Prosíme, aby ste nám žiadosť o prácu poslali v nemeckom jazyku a s fotografiou emailom na adresu:
office@
alebo poštou na adresu do Rakúska
Zamestnávateľ:
Baumschule/Gartengestaltung Dlapka
Sportplatzstraße 28
3481 Fels am Wagram
Rakúsko / Österreich

Pre nášho klienta v Rakúsku príjmeme pracovníkov na pozíciu Tesár - strechy, krovy, klampiar, pokrývač.
Náplň práce:
- stavba krovov, striech
- práca s drevom, montážne práce
- pokrývanie, izolácie, ploché strechy
Vhodné pre jednotlivcov alebo dvojice. V rámci dvojice nutnosť NEMECKÉHO jazyka a auta.
Je potrebné mať dobrú predchádzajúcu pracovnú prax v odbore a schopnosť komunikovať v NEMECKOM jazyku.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca na TPP
- rakúska pracovná zmluva
- legálna práca
- diéty
- príspevok na ubytovanie/ubytovanie hradené
- po prvom odpracovanom týždni možnosť zálohy
Sprostredkovanie je BEZ POPLATKOV!
Sme špecialisti pre krajiny Rakúsko a Nemecko.
DLHOROČNÉ SKÚSENOSTI, pôsobíme už 10 rokov v oblasti sprostredkovania práce!
V prípad záujmu o túto pracovnú pozíciu, zašlite CV prostredníctvom našej elektronickej databázy na poprípade mailom: job@
alebo nás kontaktujte.
Kontaktná osoba: Zuzana Hakeova
Tel.:

Hľadáme partie kúrenárov a inštalatérov sanity na živnosť so štandardným náradím a autom na projekty do Rakúska, a Nemecka, aspoň jeden z dvojice/ partie musí ovládať pracovnú nemčinu alebo angličtinu. Projekt do konca roka 2022 aj v novom roku 2023
Náplň práce
-montáž kúrenia
-inštalácia rozvodov kúrenia
-presovanie rúr
-inštalácia podlahového kúrenia
-montáž radiátorov
-inštalácia vodovodných rozvodov
-inštalácia vaní, WC, sprchových kút
-všeobecná montáž sanity
Pracuje sa 6 dní v týždni, 10-11 hodín denne, 0,50 – 1 hodina prestávka, min. rozsah: 55 h týždenne
Požiadavky na pracovníka
ŽIVNOSŤ (otvorená min 2 mesiace), povolenie A1 pre Rakúsko, Nemecko (vieme pomôcť s vybavením), výučný list-výhodou pri 2 členoch tímu vlastné náradie na výkon práce, prax vo svojom odbore, seriózny prístup, záujem o dlhodobú spoluprácu, dochvíľnosť, zodpovednosť, schopnosť samostatne pracovať na pridelených projektoch, ovládanie nemeckého jazyka (aspoň 1 zo štvorice), vodičský preukaz a vlastné auto (1 na dvojicu).
Turnus
3 + 1, možnosť upraviť po vzájomnej dohode
Odmena
23,00 € / hod - bez nemčiny
24,00 € / hod - s nemčinou
Ubytovanie
ubytovanie zabezpečené, býva sa v apartmánoch a v penziónoch, nehradené ( noc 15-20€ )
Spôsob spolupráce
zmluva o dielo (na živnosť)
Spôsob fakturácie
týždenná fakturácia, 15-dňová splatnosť faktúr, možnosť záloh prvý turnus
Nástup
priebežne po dohode
Výhody ponuky
dlhodobá a celoročná práca, pravidelné týždenné vyplácanie, možnosť turnusovej práce, ubytovanie zabezpečené , možnosť ísť ako partia a pracovať spolu, alebo možnosť vytvorenia partie z jednotlivcov
V prípade záujmu nám posielajte váš životopis na praca@ alebo
telefonický na tel. číslo