seachem flourish excel - strana 32
Počet nájdených inzerátov SEACHEM FLOURISH EXCEL
: 1000 - strana 32

Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne,
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 5€ - 7€ hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa.
V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail:
Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.

Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.

Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme.
Náplň práce:
• zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností
• vybavovanie telefonickych hovorov
• tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta
• vypracovávanie reportov a štatistík
• administratívne práce
• personálna agenda
• plánovanie a organizovanie meetingov a eventov,
• administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok)
• zabezpečenie chodu kancelárie
• vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Druh pracovného pomer - plný úväzok
Mzdové podmienky(brutto)
750-1050 €
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Odškolím vás profesionálne Grafiku, Photoshop, Lightroom, Ilustrátor, Indesing, Corel Draw, Spracovanie videa v Premiére Pro. Taktiež vás odškolím Microsoft office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, alebo prácu z Windows či Apple. Naištalujem vám aj Windows, Office či software na Mac. Môžem prijst k vám alebo vas skoliť online. Som z Bratislavy. Skolenia robím aj na počítačoch s Windows či Apple. Pre bližšie informácie a iné odškolenie kurzov stačí zavolať.

Kurz práce na počítači pre začiatočníkov aj pokročilých užívateľov PC, WORD, EXCEL, POWER POINT, PHP, mySQL. Kurzy sú organizované ako individuálne. Cena pre jednu osoba 7 € na hodinu. Podrobnosti na .

Popis práce, skúšanie elektro zariadenia (Switch, routre,wifi antény, počítačové repraky sluchátka a podobne komponenty na pc ... )
Na tpp ,dohodu, brigádu môžu byť aj študenti ale aj ZTP
Znalosť na pc , Excel, ping zariadenia , upgrade firmware ....
Nástup možný ihneď
Mesačný zárobok od 1000 podľa zručnosti a skúsenosti aj vyššie ohodnotené bez problémov.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dobrý deň,
Do našej mladej rýchlo rastúcej inžinierskej spoločnosti, hľadáme servisného technika pre zariadenia stlačeného vzduchu - kompresorov a ich príslušenstva.
Servisný technik by mal ovládať základe znalosti z oblasti stlačeného vzduchu, elektrotechniky, techniky a strojárstva ako takého všeobecne.
Náplňou práce servisného technika by bola každodenná údržba zariadení u zákazníkov v teréne po celej SR a v niektorých prípadoch aj práca mimo hraníc SR. Vzhľadom na charakter práce bude rozdelená práca na prácu v teréne a na prácu na dielni 90 % ku 10 % v prospech práce v teréne.
Predpoklady na servisného technika sú: samostatnosť, tvorivé myslenie, pro-zákaznícky orientovaná myseľ a dochvíľnosť, technická zručnosť, schopnosť čítať elektrotechnické schémy a orientovať sa v nich.
Požiadavky na technika: Elektrotechnik paragraf 21 minimum.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, práca s najnovšími technológiami, mladý kolektív, pri dobre odvedenej práci a pri kvalitných výsledkoch benefit v podobe odmien
Informácie o výberovom konaní
Svoje CV a motivačné listy posielajte na adresu: industryvision@
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
28.2.2023 (ostáva ešte 23 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Strojárske, Elektrotechnické, Technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Word, Excel, Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Servisný technik
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Elektrotechnik - paragraf 21 - minimum
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Inžinierska spoločnosť zaoberajúca sa servisom / predajom / poradenstvom a prenájmom zariadení pre výrobu stlačeného vzduchu, priemyselného chladenia, vzduchotechniky a jej úprave.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Libant
Tel.:
E-mail: poslať životopis

Zdravím, ponúkam doučovania na rozličné IT práce: obsluha Windowsu (xp, 7 vista, 8, 10, 11), obsluha vyhľadávačov: (Google chrome, Firefox, Opera, Microsoft Edge), práca s Microsoft Office: (Word, Excel, Power Point), sťiahnem antivírus hru pre dieťa, napíšem za vás inzerát, predajné články, slogany - vhodné pre seniorov, SZČO a predškolákov.
Pomôžem a poradím s vyplnením žiadostí na rôzne úrady.
Zastúpim Vás na úradoch v meste Bratislava a okolie.
Cena služby je 15€/h alebo dohodou, záleží od náročnosti.
Ďakujem
S pozdravom Samuel

Dobrý deň, hľadám nejaký bočný príjem, privyrobenie si popri škole. Mám skúsenosti s administratívou a korešpondenciou. Taktiež úprava textov, slovenčina-C1, angličtina-B2
Tak isto mám schopnosti :
Word - profesionál
Excel - profesionál
Power point - expert
Som otvorený čomukoľvek.
mail:ivanicmatej21@
tel:

Touto cestou hľadám administratívnu prácu na doma, na dohodu, prípadne živnosť: MS Office, Excel, Word-kontingenčné tabuľky, grafy, funkcie... upomienka, DL, objednávka, faktúra-podklady k účtovníctvu, kontrola gramatických chýb v texte, kontrola bakalárskej práce, úprava, formátovanie...tvorba prezentácií v programe PowerPoint.
Referencie na
profil helenka1234, profi predajca, mzda dohodou. Rovnako ponúkam upratovanie apartmánov Starý, Nový Smokovec, Tatranská Lomnica aj s podávaním raňajok (osvedčenie pre prácu s potravinami)
Kontaktujte ma prosím najprv e-mailom.
Za ponuky vopred ďakujem.

Práca obchodníka:
-prijímanie klientov do servisu
-vybavovanie emailov a telefonátov
-obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom
-evidencia klientov
-nákup a predaj tovaru a služieb
-komunikácia s dodávateľmi
Práca technika:
-montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta
-komunikácia s klientami
-zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou
-evidencia klientov
Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou.
Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú:
-platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla !
-znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer)
-ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom.
Miesto výkonu práce:
Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava
Požadované zručnosti (minimum):
-práca s MS Word a Excel
-mailová komunikácia
-MS Windows XP/7/10
-vodičský preukaz sk.B
-komunikatívnosť
-ochota učiť sa
Firemné benefity:
-služobné auto, motocykel, telefón a notebook
-flexibilný pracovný čas
Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať.
Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť.
V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na ,
prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať.
Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo)
V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 1000.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.

Prijmem zamestnanca
Vykon prace
- administrativna cinnost (microsoft excel)
- prace s vysokozdviznym vozikom
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
Na dohodu

Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku do stabilnej spoločnosti v Žiline.
Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce.
Jednozmenný pracovný režim.
Prax: min. 6 mesiacov.
Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el.úroveň, Olymp- výhodou.
Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: .
Mzda: 960 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.

Náplň práce :
- administratíva a koordinácia činností facility managementu
- spracovávanie prijatých podkladov z prevádzky od FM
- podieľanie sa na tvorbe a správe prevádzkovej dokumentácie
- zodpovednosť za systematické a bezpečné uloženie projektovej a ostatnej dokumentácie objektov
- spracovávanie dodávateľský faktúr -základy ekonomiky
- práca so SW aplikáciami
Benefity :
- zázemie stabilnej spoločnosti
- zamestnanecké benefity
- notebook
- mobil
Požiadavky :
- technické zameranie výhodou
- skúsenosti s účtovníctvom výhodou
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý
Zmeny :
PO-PIA 8 hod.
Mzda :
1300€/brutto ( po skúšobnej dobe možnosť zvýšenia )
Nástup :
1.2.2023
Životopis prosím posielať na e-mail : s.balogova@

Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@

Pracovná náplň:
- administratíva okolo objektu
- riadenie zamestnancov
- komunikácia s klientom a centrálou
Počítačové znalosti:
- microsoft Outlook- pokročilý
- microsoft Excel- pokročilý
- microsoft Word- pokročilý
- MS Office
Výhody a benefity:
- NTB a telefón aj na súkromné účely
- pružný pracovný čas
- teambuildingy
Požiadavky:
- vodičský preukaz B
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
- ochota pracovať aj nad rámec stanovenej pracovnej doby
Mzda:
- 1060 €
Nástup:
- 1.2.2023
Miesto výkonu práce:
- Nákupné Centrum Nitra
životopisy prosím zasielať na e-mail : s.balogova@

Napredaj rozne knihy z počítačového sveta, vačšina ma len trocha zachytany alebo zaspineny obal, okraje, inak nepoškodené.
Mistrovství v Microsoft Excel 2000, Milan Brož, Pouzivana, cena 4€
Microsoft Windows XP, Krok za krokem, Kolektív autorov, pouzivana, bez poskodeni, cena 2€
Microsoft Office Outlook 2007 Podrobná uživatelská příručka, Jiří Lapáček, pouzivana, bez poskodeni, cena 4€
Mistrovství v Microsoft Office Access 2003 do posledniho detailu + CD, john L. Viescas, používaná, bez poskodeni. cena 7€
Prosim volaje, alebo piste mail na palffymaja@, na sms neodpovedam. dakujem.
![Microsoft Office 365 licencie [automatické doručenie]](https://www.senzabazar.sk/images/no-photo.png)
aplikácia Office 365 umožňuje prístup k najnovšej sade aplikácií balíka Microsoft Office.
Získate všetky vaše obľúbené aplikácie Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access, OneNote, OneDrive 1000GB, Outlook, Publisher
Špecifikácia:
Získate tiež 1TB cloudový priestor OneDrive na ukladanie všetkých Vašich osobných dokumentov.
Jedná sa o licenciu pre 5 zariadení (PC/MAC/MOBIL)
Po zakúpení dostanete licenciu k spoločnosti Microsoft spolu s veľmi jednoduchými pokynmi, ako Office stiahnuť a aktivovať kópiu softvéru Microsoft Office.
Ide o nový účet - tento produkt neslúži na predĺženie Vášho predplatného.
Platíte len raz a to je všetko! Získate všetky budúce verzie balíka Microsoft Office vrátane drobných aktualizácií a opráv zabezpečenia.
Čo dostanete pri kúpe:
Licenciu - účet k spoločnosti Microsoft s Office 365.
Odkaz na stiahnutie a aktiváciu
Návod na aktiváciu
Licenciou je obmedzený počet nejedná sa o firemný predaj!

Ponúkam na predaj tento šikovný výkonný 14 palcový, čisto nový notebook značky Lenovo, notebook je vhodný na administratívnu/kancelársku prácu(účtovníctvo, skladové hospodárstvo) alebo pre študenta do školy/na výučbu, prezeranie internetu/youtube/filmy alebo na domáce použitie.
PARAMETRE:
----------
●Procesor (CPU) : Intel Core i3-1005G1
- 2 jadrový so 4 vláknami, vo frekvencií 3.40Ghz.
●Operačná pamäť (RAM): 8GB RAM DDR4 2666MHz.
●Úložisko: Samsung 980 1TB NVMe
- rýchle SSD 3.Generácie s čítaním 3500Mb/s a zápisom 3000Mb/s.
●Grafická karta: Integrovaná z procesora
●Displej: 14" uhlopriečka, 1920 × 1080px, FullHD, matný
●Vstupy a výstupy: HDMI, 1× USB 2.0, 2× USB 3.2, čítačka pamäťových kariet, 3.5mm audio jack
●Bezdrôtové pripojenie: Bluetooth 5.0, Wi-Fi 802.11ax
●Výdrž batérie: 7.5 hodín
●Operačný Systém (OS): Windows 10 Home 64bit (Oficiálna licencia).
Notebook je možné aktualizovať aj na Windows 11 v prípade potreby.
--------------------------------------------
❗️Doklad - záruka 24 mesiacov.
●Notebook je nainštalovaný, stačí zapnúť a používať, notebook obsahuje platný balík Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
K notebooku zdarma pridám bezdrôtovú myš.
Osobný odber, viem prípadne aj poslať kuriérom, prípadne doviesť do BA.