inzercia, predaj, predám, bazár

seachem flourish excel - strana 32

Počet nájdených inzerátov SEACHEM FLOURISH EXCEL : 1000 - strana 32

Pomocná účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva, • skladového hospodárstva, • hospodárskej korešpondencie, • ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme, • výplata vždy v stanovenom termíne, Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti • od 5€ - 7€ hod./ brutto, • osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup ihneď. Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Office asistent/asistentka
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme. Náplň práce: • zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností • vybavovanie telefonickych hovorov • tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta • vypracovávanie reportov a štatistík • administratívne práce • personálna agenda • plánovanie a organizovanie meetingov a eventov, • administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok) • zabezpečenie chodu kancelárie • vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/ Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Druh pracovného pomer - plný úväzok Mzdové podmienky(brutto) 750-1050 € V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Jrc
Lehatko JRC Stelth Excel 200x89cm 8,8kg do 190kg 5xpouzite 2odkladacie vrecka nevylezane bez poskodenia
Ponúkam It školenia v Bratislave a okolí, alebo Online.
Odškolím vás profesionálne Grafiku, Photoshop, Lightroom, Ilustrátor, Indesing, Corel Draw, Spracovanie videa v Premiére Pro. Taktiež vás odškolím Microsoft office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, alebo prácu z Windows či Apple. Naištalujem vám aj Windows, Office či software na Mac. Môžem prijst k vám alebo vas skoliť online. Som z Bratislavy. Skolenia robím aj na počítačoch s Windows či Apple. Pre bližšie informácie a iné odškolenie kurzov stačí zavolať.
Počítačový kurz
Kurz práce na počítači pre začiatočníkov aj pokročilých užívateľov PC, WORD, EXCEL, POWER POINT, PHP, mySQL. Kurzy sú organizované ako individuálne. Cena pre jednu osoba 7 € na hodinu. Podrobnosti na .
Zamestnam testerov na elektro zariadenia.
Popis práce, skúšanie elektro zariadenia (Switch, routre,wifi antény, počítačové repraky sluchátka a podobne komponenty na pc ... ) Na tpp ,dohodu, brigádu môžu byť aj študenti ale aj ZTP Znalosť na pc , Excel, ping zariadenia , upgrade firmware .... Nástup možný ihneď Mesačný zárobok od 1000 podľa zručnosti a skúsenosti aj vyššie ohodnotené bez problémov.
Servisný technik priemyselných kompresorov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Dobrý deň, Do našej mladej rýchlo rastúcej inžinierskej spoločnosti, hľadáme servisného technika pre zariadenia stlačeného vzduchu - kompresorov a ich príslušenstva. Servisný technik by mal ovládať základe znalosti z oblasti stlačeného vzduchu, elektrotechniky, techniky a strojárstva ako takého všeobecne. Náplňou práce servisného technika by bola každodenná údržba zariadení u zákazníkov v teréne po celej SR a v niektorých prípadoch aj práca mimo hraníc SR. Vzhľadom na charakter práce bude rozdelená práca na prácu v teréne a na prácu na dielni 90 % ku 10 % v prospech práce v teréne. Predpoklady na servisného technika sú: samostatnosť, tvorivé myslenie, pro-zákaznícky orientovaná myseľ a dochvíľnosť, technická zručnosť, schopnosť čítať elektrotechnické schémy a orientovať sa v nich. Požiadavky na technika: Elektrotechnik paragraf 21 minimum. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, práca s najnovšími technológiami, mladý kolektív, pri dobre odvedenej práci a pri kvalitných výsledkoch benefit v podobe odmien Informácie o výberovom konaní Svoje CV a motivačné listy posielajte na adresu: industryvision@ Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 28.2.2023 (ostáva ešte 23 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Strojárske, Elektrotechnické, Technické Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Word, Excel, Outlook - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti Servisný technik Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Elektrotechnik - paragraf 21 - minimum Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Inžinierska spoločnosť zaoberajúca sa servisom / predajom / poradenstvom a prenájmom zariadení pre výrobu stlačeného vzduchu, priemyselného chladenia, vzduchotechniky a jej úprave. Počet zamestnancov 3-4 zamestnanci Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Jozef Libant Tel.: E-mail: poslať životopis
Doučovanie obsluhy počítača a smartphonu
Zdravím, ponúkam doučovania na rozličné IT práce: obsluha Windowsu (xp, 7 vista, 8, 10, 11), obsluha vyhľadávačov: (Google chrome, Firefox, Opera, Microsoft Edge), práca s Microsoft Office: (Word, Excel, Power Point), sťiahnem antivírus hru pre dieťa, napíšem za vás inzerát, predajné články, slogany - vhodné pre seniorov, SZČO a predškolákov. Pomôžem a poradím s vyplnením žiadostí na rôzne úrady. Zastúpim Vás na úradoch v meste Bratislava a okolie. Cena služby je 15€/h alebo dohodou, záleží od náročnosti. Ďakujem S pozdravom Samuel
Práca na doma
Dobrý deň, hľadám nejaký bočný príjem, privyrobenie si popri škole. Mám skúsenosti s administratívou a korešpondenciou. Taktiež úprava textov, slovenčina-C1, angličtina-B2 Tak isto mám schopnosti : Word - profesionál Excel - profesionál Power point - expert Som otvorený čomukoľvek. mail:ivanicmatej21@ tel:
Práca na PC + Upratovanie apartmánov
Touto cestou hľadám administratívnu prácu na doma, na dohodu, prípadne živnosť: MS Office, Excel, Word-kontingenčné tabuľky, grafy, funkcie... upomienka, DL, objednávka, faktúra-podklady k účtovníctvu, kontrola gramatických chýb v texte, kontrola bakalárskej práce, úprava, formátovanie...tvorba prezentácií v programe PowerPoint. Referencie na profil helenka1234, profi predajca, mzda dohodou. Rovnako ponúkam upratovanie apartmánov Starý, Nový Smokovec, Tatranská Lomnica aj s podávaním raňajok (osvedčenie pre prácu s potravinami) Kontaktujte ma prosím najprv e-mailom. Za ponuky vopred ďakujem.
Obchodník a technik pre pokladničné systémy
Práca obchodníka: -prijímanie klientov do servisu -vybavovanie emailov a telefonátov -obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom -evidencia klientov -nákup a predaj tovaru a služieb -komunikácia s dodávateľmi Práca technika: -montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta -komunikácia s klientami -zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou -evidencia klientov Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou. Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú: -platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla ! -znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer) -ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom. Miesto výkonu práce: Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava Požadované zručnosti (minimum): -práca s MS Word a Excel -mailová komunikácia -MS Windows XP/7/10 -vodičský preukaz sk.B -komunikatívnosť -ochota učiť sa Firemné benefity: -služobné auto, motocykel, telefón a notebook -flexibilný pracovný čas Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať. Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť. V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na , prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať. Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo) V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 1000.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.
Prijmem zamestnanca
Prijmem zamestnanca Vykon prace - administrativna cinnost (microsoft excel) - prace s vysokozdviznym vozikom - mensie drobne upravy oravy na prevadzke Na dohodu
Mzdová účtovníčka
Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku do stabilnej spoločnosti v Žiline. Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce. Jednozmenný pracovný režim. Prax: min. 6 mesiacov. Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el.úroveň, Olymp- výhodou. Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: . Mzda: 960 eur brutto/mes. Nástup: ihneď.
Prevádzkový koordinátor pre Facility management
Náplň práce : - administratíva a koordinácia činností facility managementu - spracovávanie prijatých podkladov z prevádzky od FM - podieľanie sa na tvorbe a správe prevádzkovej dokumentácie - zodpovednosť za systematické a bezpečné uloženie projektovej a ostatnej dokumentácie objektov - spracovávanie dodávateľský faktúr -základy ekonomiky - práca so SW aplikáciami Benefity : - zázemie stabilnej spoločnosti - zamestnanecké benefity - notebook - mobil Požiadavky : - technické zameranie výhodou - skúsenosti s účtovníctvom výhodou - Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Outlook - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý Zmeny : PO-PIA 8 hod. Mzda : 1300€/brutto ( po skúšobnej dobe možnosť zvýšenia ) Nástup : 1.2.2023 Životopis prosím posielať na e-mail : s.balogova@
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Denný Manažér Nitra
Pracovná náplň: - administratíva okolo objektu - riadenie zamestnancov - komunikácia s klientom a centrálou Počítačové znalosti: - microsoft Outlook- pokročilý - microsoft Excel- pokročilý - microsoft Word- pokročilý - MS Office Výhody a benefity: - NTB a telefón aj na súkromné účely - pružný pracovný čas - teambuildingy Požiadavky: - vodičský preukaz B - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením - ochota pracovať aj nad rámec stanovenej pracovnej doby Mzda: - 1060 € Nástup: - 1.2.2023 Miesto výkonu práce: - Nákupné Centrum Nitra životopisy prosím zasielať na e-mail : s.balogova@
IT kniha, pocitacova literatura cena 2-7€
Napredaj rozne knihy z počítačového sveta, vačšina ma len trocha zachytany alebo zaspineny obal, okraje, inak nepoškodené. Mistrovství v Microsoft Excel 2000, Milan Brož, Pouzivana, cena 4€ Microsoft Windows XP, Krok za krokem, Kolektív autorov, pouzivana, bez poskodeni, cena 2€ Microsoft Office Outlook 2007 Podrobná uživatelská příručka, Jiří Lapáček, pouzivana, bez poskodeni, cena 4€ Mistrovství v Microsoft Office Access 2003 do posledniho detailu + CD, john L. Viescas, používaná, bez poskodeni. cena 7€ Prosim volaje, alebo piste mail na palffymaja@, na sms neodpovedam. dakujem.
Microsoft Office 365 licencie [automatické doručenie]
aplikácia Office 365 umožňuje prístup k najnovšej sade aplikácií balíka Microsoft Office. Získate všetky vaše obľúbené aplikácie Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access, OneNote, OneDrive 1000GB, Outlook, Publisher Špecifikácia: Získate tiež 1TB cloudový priestor OneDrive na ukladanie všetkých Vašich osobných dokumentov. Jedná sa o licenciu pre 5 zariadení (PC/MAC/MOBIL) Po zakúpení dostanete licenciu k spoločnosti Microsoft spolu s veľmi jednoduchými pokynmi, ako Office stiahnuť a aktivovať kópiu softvéru Microsoft Office. Ide o nový účet - tento produkt neslúži na predĺženie Vášho predplatného. Platíte len raz a to je všetko! Získate všetky budúce verzie balíka Microsoft Office vrátane drobných aktualizácií a opráv zabezpečenia. Čo dostanete pri kúpe: Licenciu - účet k spoločnosti Microsoft s Office 365. Odkaz na stiahnutie a aktiváciu Návod na aktiváciu Licenciou je obmedzený počet nejedná sa o firemný predaj!
Notebook Lenovo Ideapad 3 14" i3, 8GB, 1TB SSD, W10
Ponúkam na predaj tento šikovný výkonný 14 palcový, čisto nový notebook značky Lenovo, notebook je vhodný na administratívnu/kancelársku prácu(účtovníctvo, skladové hospodárstvo) alebo pre študenta do školy/na výučbu, prezeranie internetu/youtube/filmy alebo na domáce použitie. PARAMETRE: ---------- ●Procesor (CPU) : Intel Core i3-1005G1 - 2 jadrový so 4 vláknami, vo frekvencií 3.40Ghz. ●Operačná pamäť (RAM): 8GB RAM DDR4 2666MHz. ●Úložisko: Samsung 980 1TB NVMe - rýchle SSD 3.Generácie s čítaním 3500Mb/s a zápisom 3000Mb/s. ●Grafická karta: Integrovaná z procesora ●Displej: 14" uhlopriečka, 1920 × 1080px, FullHD, matný ●Vstupy a výstupy: HDMI, 1× USB 2.0, 2× USB 3.2, čítačka pamäťových kariet, 3.5mm audio jack ●Bezdrôtové pripojenie: Bluetooth 5.0, Wi-Fi 802.11ax ●Výdrž batérie: 7.5 hodín ●Operačný Systém (OS): Windows 10 Home 64bit (Oficiálna licencia). Notebook je možné aktualizovať aj na Windows 11 v prípade potreby. -------------------------------------------- ❗️Doklad - záruka 24 mesiacov. ●Notebook je nainštalovaný, stačí zapnúť a používať, notebook obsahuje platný balík Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). K notebooku zdarma pridám bezdrôtovú myš. Osobný odber, viem prípadne aj poslať kuriérom, prípadne doviesť do BA.