inzercia, predaj, predám, bazár

skrateny uvazok - strana 42

Počet nájdených inzerátov SKRATENY UVAZOK : 1000 - strana 42

Finančný konzultant
Náplň práce - administratívna práca - práca s firemným softvérom - komunikácia s klientmi a partnermi - kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení - navrhovanie efektívnejších riešení - starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi - personalistika Pracovné miesto vhodné aj pre absolventa Ponúkané výhody - flexibilný pracovný čas - možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€) - vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD - pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia - možnosť home office (podľa dohody) - garantovaný kariérny a osobnostný rast - pravidelné školenia a teambuildingy - možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch - rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.) Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte) Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Kolega do kancelárie
Hľadám kolegov do stabilnej realitnej kancelárie. Prax a vzdelanie nie je potrebné. Všetky školenia poskytne firma. Vysoké provízie a možnosť stať sa manažérom a viesť vlastný tým. Náplň práce by bola komunikácia s klientami. Práca je robená prevažne homeoffice. Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Práca z domu / Vzdialená Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Pracovník živočíšnej výroby
MIESTO PRÁCE - Rozhanovce TERMÍN NÁSTUPU - Ihneď DRUH PRACOVNÉHO POMERU Trvalý pracovný pomer, plný úväzok MZDOVÉ PODMIENKY Hodinová sadzba, podľa zaradenia POZÍCIA Ošetrovateľ hospodárskych zvierat, kŕmič NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVEDNOSŤ, PRÁVOMOCI Hľadáme pracovitého, manuálne zručného človeka s praxou v chove hovädzieho dobytka. Náplňou práce bude hlavne: - kŕmenie a ošetrovanie zvierat - pomoc pri veterinárnych a zootechnických úkonoch súvisiacich s chovom kráv Vzhľadom na charakter prevádzky je potrebné počítať aj s prácou cez víkendy alebo sviatky, v rozsahu cca 4 hodiny denne ZAMESTNANECKÉ VÝHODY - možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti - primerané platové podmienky - príspevok na stravovanie - účasť na firemných akciách POŽIADÁVKY NA ZAMESTNANCA - základné vzdelanie - stredoškolské bez maturity / s maturitou - nadstavbové / vyššie odborné vzdelanie OSTATNÉ ZNALOSTI Základné počítačové znalosti (MS Office) Práca s Internetom VODIČSKÝ PREUKAZ B,T, prípadne Doklad obsluhy stavebných strojov 9 s obm. do 3,5 t PRAX NA POZÍCII / V OBLASTI Poľnohospodárstva – živočíšna výroba OSOBNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI - manuálna zručnosť - dobrý zdravotný stav - pracovitosť, zodpovednosť, dochvíľnosť, samostatnosť - pozitívny vzťah k zvieratám - dodržiavanie dohodnutých pravidiel KONTAKTNÁ OSOBA Ing. Peter Bokomlaško tel.: + 493 e-mail: atabov@
PRÍJMEME SESTRIČKU DO ZUBNEJ AMBULANCIE
hľadáme sestričku na plný uvazok do zubnej ambulancie, podmienka je mať ukončenú strednú zdravotnú školu. Prax nie je podmienkou. Základná mzda 800€ v čistom + platené nadčasy. Pre viac informácií volajte .
Sestra ADOS
Prijmeme zdravotnú sestru pre ADOS – KOŠICE a LIPANY na trvalý pracovný pomer, čiastočný úväzok alebo na dohodu. Práca sa vykonáva v domácom prostredí pacienta, alebo v zariadení soc. služieb. Podmienkou prijatia je minimálne 5 ročná prax v ošetrovateľstve a vodičské oprávnenie sk. B. Služobné auto je k dispozícii. Nástup je možný ihneď. Výška mzdy sa odvíja od poskytnutých výkonov. Mzda sa pohybuje vo výške od 1 000 - 1 500€.
hľadám prácu
Hľadám prácu v oblasti, administratívy, sociálnej práce alebo školstva v Trenčíne alebo v Dubnici a blízkom okolí. Hľadám prácu buď na plný alebo aj čiastočný úväzok, prípadne prácu na doma.
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Administratívnu pracovníčku
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok. Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod. Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto. Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Office asistent/asistentka
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme. Náplň práce: • zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností • vybavovanie telefonickych hovorov • tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta • vypracovávanie reportov a štatistík • administratívne práce • personálna agenda • plánovanie a organizovanie meetingov a eventov, • administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok) • zabezpečenie chodu kancelárie • vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/ Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Druh pracovného pomer - plný úväzok Mzdové podmienky(brutto) 750-1050 € V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Prijmeme technikov do Švajčiarska
Prijmeme technikov na montáž a výmenu mobilných technológií. Švajčiarska zmluva na 70% úväzok Ponúkaný plat netto 250-275€/deň Podľa skúseností... Projekt SALT (Orange) pre CABLEX Ubytovanie zabezpečené, takisto zabezpečíme pracovné povolenie a kurzy ( saefty on site, first aid...) práca aj vo výškach Turnusy prio. 3+1, alebo prípadne 2+2 Pracuje sa v teamoch tzn. po dvaja Termín nástupu - 02-03/2023 minimálne požiadavky: prax v oblasti inštalácie mobilných technológii, alebo aspoň základné elektrotechnické zapojenia AJ,alebo NJ - aspoň základy Bližšie info po tel. poprosím poslať profesionálny životopis na mail: michal.bereznanin@
Customer support CZ Iron Aesthetics, s.r.o.
Názov konania: Customer support CZ Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Barčianska 66, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 1 250 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2) - administratívne práce - komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu - spracovanie objednávok, - komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom), - spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook, - pridávanie nového obsahu na web, - vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií, - starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov, • vytváranie a zasielanie newsletterov, • spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami, • zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie, • ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia, Zamestnanecké výhody, benefity: • nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy • príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov • koncoročné prémie Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Máš support v krvi. - Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón. - Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti. - Nečakáš na zadanie úlohy. - Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi. - Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať. - Si flexibilný. Stručná charakteristika spoločnosti: Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu. Jazykové znalosti: Český jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Office - Mierne pokročilý
Pomocná sila do kuchyne
SPOLOčNOSť FOOD TIME s.r.o., prijme do pracovného pomeru pomocnú silu do závodnej kuchyne v Bánovciach. Pracovná doba od 5.30 do 14.00/ 8,5 hod. úväzok, Platové podmienky od 5 €/hod. brutto Podmienky na prijatie: platný zdravotný preukaz na prácu s potravinami V prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@
KOSICE HOTEL - Operátor v práčovni
Hľadáme zodpovednú a šikovnú pani na pozíciu: operátor v práčovni do nášho hotela Košice Hotel s.r.o., ktorý sa nachádza na Moldavskej ulici. Práca na 3/4 úväzok,6h, pondelok - piatok. Pranie, žehlenie, mangľovanie hotelového a kongresového textilu. Nástupný plat 550 eur/brutto. Preplácané nadčasy, víkendy, sviatky. Bližšie informácie poskytneme priamo uchádzačom. Životopisy môžete zasielať na email: info@, tel. č. .
Hľadáme samostatného servisného technika v oblasti IT.
Hľadáme samostatného servisného technika v oblasti IT. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - inštalácia, konfigurácia a servis v oblasti IT (Počítače, notebooky, tlačiarne, výpočtová technika, štrukturovaná kabeláž,...) - vzdialená a on-site technická podpora zákazníkov - vykonávať a zabezpečovať servis a pravidelnú údržbu počítačovej siete, prenosných PC, pracovných staníc vrátane programového vybavenia, tlačiarní, inštalácie hardware a software, - inštalácia ponúkaných služieb u zákazníka - riešenie SW a HW problémov - práca v teréne - výjazdy k zákazníkom po SR - starostlivosť o existujúcich zákazníkov a oslovovanie nových - správa a návštevy existujúcich zákazníkov v oblasti správy IT a v oblasti kybernetickej bezpečnosti Zamestnanecké výhody, benefity: - zaujímavá a perspektívna práca v atraktívnom odvetví - práca v malom a priateľskom kolektíve - možnosti profesijného a odborného rozvoja- kurzy IT - telefón aj na súkromné účely - notebook aj na súkromné účely - zľavy pri nákupe IT techniky Informácie o výberovom konaní V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku na email HR@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať ohľadom osobného pohovoru. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom, avšak dokážeme odpovedať iba vybraným záujemcom. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním - stredoškolské s maturitou - stredoškolské s maturitou a výučným listom - vysokoškolské I. alebo II. stupňa Vzdelanie v odbore technický smer so zameraním na IT, elektrotechnika Prax Prax v IT odbore výhodou Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - základná orientácia v IT, technická zručnosť, prozákaznícky prístup, samostatnosť, - Základný prehľad v sieťovej infraštruktúre - štrukturovaná kabeláž - Základy siete LAN/WAN - Prax v odbore výhodou, odborná spôsobilosť elektrotechnika výhodou, aktívny vodič Miesto práce Slovensko, Dubnica nad Váhom Druh pracovného pomeru plný úväzok Mzdové podmienky (brutto) 800 - 1 300 EUR/mesiac (konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta) (Mzda sa skladá z fixnej a pohyblivej zložky) Viac informácií o tejto pracovnej pozícií e-mailom alebo na osobnom stretnutí.
Hľadám prácu v SBS / VO - nástup možný ihneď
- platný POS - platný Odpis - absolvovaná lekárska prehliadka - prax viac ako 7 rokov, zameranie na administratívne budovy / vrátnice - od 3,70/h v čistom - nie obchod / stojka Hľadám prácu na TPP/plný úväzok, na vrátnici / recepcii a prípadne aj s obchôdzkami. Jednozmenná prevádzka alebo aj v prevádzke 24/7 a podobne, ak máte niekto, kto chce pracovať iba v noci, keďže nemám vykonávať nočnú prácu. Mám záujem aj o prácu mimo SBS / VO, na pozícii Vrátnik / Informátor / Recepčný. V prípade iného objektu, ako je uvedené, bude ponuka predmetom hovoru / stretnutia. Viac informácií Vám, v prípade záujmu, poskytnem telefonicky, prípadne na osobnom stretnutí. Nepijem, nefajčím, bez vážnej príčiny nemeškám.
Assistant of General Manager - SIRAIL s.r.o.
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager* Miesto práce: Prakovce Druh pracovného pomeru: Plný úväzok Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví Zodpovednosti: Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna Súčinnosť s účtovnym oddelením Viac info pri osobnom pohovore Zamestnanecké výhody: Flexibilné nastavenie pracovnej doby Víkendy + štátne sviatky voľno Stravné lístky v hodnote 5,10€ Pole pôsobenia spoločnosti: Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže Požadované schopnosti: Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom Znalosť a skúsenosti práce s MS Office Preferované schopnosti: Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Prijmeme účtovníčku
Do nášho tímu hľadáme na plný úväzok vhodnú kandidátku na pozíciu účtovníčky. Požadujeme min. stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania. Úspešný uchádzač bude zaškolený. Práca vhodná aj pre absolventa. Nástupný plat 1050,00 EUR brutto Žiadosti spolu s profesijným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov doručte na adresu SPOLBYT, s.r.o. Poprad, Tomášikova 2940/2, 058 01 Poprad alebo e-mailom na: spolbyt@
Technická príprava nábytkovej výroby.
Firma A3 Design,s.r.o. Prejta,hladá človeka na tech.prípravu nábytkovej výroby,na plný úväzok/živnosť.Náplň práce:tvorba cenových ponúk,zameranie,výrobná dokumentácia,vizualizácia. Vzdelanie v odbore: výroba nábytku. Vod.preukaz:SK B Nástup ihneď.Mzda:7-12€ brutto
AUTOMECHANIK - 1300 € netto
Do nášho novo zariadeného autoservisu hľadáme technicky zdatného automechanika - najlepšie s praxou. Miesto výkonu práce: Nitra - Kynek Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: ihneď, dohodou Mzdové podmienky: 1300 € netto Pracovná doba: pondelok až piatok 7:30 až 15:30 hod. Iné informácie: - strava zabezpečená zamestnávateľom - nový priestor, moderné vybavenie - práca aj s luxusnými vozidlami Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - servis a oprava motorových vozidiel - diagnostikovanie porúch na motorových vozidlách - vykonávanie manuálnej údržby a servisu - zodpovednosť za dodržiavanie stanovených a procesných postupov - spolupráca s prijímacím technikom a ďalšími mechanikmi - vykonávanie záručných, pozáručných a generálnych opráv na motorových vozidlách - vykonávanie pneuservisných služieb - využívanie dostupných diagnostických a meracích zariadení na čo najrýchlejšie detekovanie a odstraňovanie vzniknutých závad Požiadavky na vzdelanie: - vyučený v odbore automechanik - stredoškolské vzdelanie bez maturity - stredoškolské vzdelanie s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Ostatné znalosti a požadované zručnosti: - manuálna zručnosť - technické znalosti v oblasti opráv - aktívne vodičské oprávnenie s praxou - vyučený v odbore automechanik - MS Office– základy - digitálna a technologická zručnosť - znalosť dielov, prehľad v oblasti Zamestnanecké výhody a benefity: - možnosť výhodnej ceny autodielov a servisných prác Osobnostné predpoklady a zručnosti: - dôslednosť, zodpovednosť - znalosť motorových vozidiel - technické myslenie - profesionálne spravenie - schopnosť pracovať v kolektíve - záujem o prácu v oblasti automobilov Informácie k výberovému konaniu: V prípade záujmu o pracovnú pozíciu alebo pre ďalšie informácie nás priamo kontaktuje na tel. č. .
Skladový koordinátor
Hľadáme šikovných koordinátorov do skladu v Seredi!???? Pracovná pozícia : skladový koordinátor Plat ???? • 900 eur/netto + bonus 100 eur za dobrú prácu Úväzok : dohoda???? Zmennosť ⏰️ • 1 zmena ( poobedná ) Požiadavky ???? • práca s PC, najlepsie prax ako leader, koordinátor,základná práca s excelom Doprava???? Pezinok,Vinosady,Modra,Budmerice,Kaplná,Cífer,Trnava,Horný Dvor,Senec,Hrubý Šúr,Zlaté Klasy,Jelka,Veľké Úľany,Sládkovičovo,Veľká Mača,Veča,Šaľa,Diakovce,Galanta,Čierny Brod,Váhovce! Viac info: ???? Bezplatná linka: ☎️ E-mail: naborar.rwa@????