inzercia, predaj, predám, bazár

socialna pracovnicka - strana 4

Počet nájdených inzerátov SOCIALNA PRACOVNICKA : 464 - strana 4

Administratívna pracovníčka
Prajem príjemný deň, mám 43 rokov a hľadám si prácu v administratívnej činnosti, taktiež aj v ambulancii v ktorej mám dlhoročné skúsenosti. Mojou pozitívnou stránkou je precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita, získavanie nových vedomostí a zručností, slušné vystupovanie. Ďalšie informácie o mojich pracovných skúsenostiach viem v prípade serióznej ponuky zaslať mailovou formou. Taktiež rada prijmem ponuku na osobný pohovor.
Ponuka služieb
Odišla vám pracovníčka na MD, neviete si nájsť spoľahlivého zamestnanca,...? Ponùkame vám naše služby. V našej ponuke služieb preferujeme administratívne-kancelárske a asistenčné práce, no po dohode sa vieme dohodnúť aj na iných pozíciach vhodných pre ženu, napr. obchod-predaj, vrátnik-informátor, a pod. Spolupráca je formou B2B, takže neriešite nahlasovania do poisťovní, odvody, hlásenia. Garantujeme serióznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte výhradne e-mailom, každému odpíšeme alebo zavoláme späť. Len Košice
Administratívna pracovníčka
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022. Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Hľadám prácu na TPP
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka. Mám 27 rokov, žijem v Senci. Pracovala som ako referentka odbytu a ako asistentka predaja. Viem pracovať v kolektíve a samostatne. Mám základy angličtiny a nemčiny. Viem pracovať s PC (word, excel, powerpoint) a s internetom. Som zodpovedná, flexibilná, rada sa učím nové veci. Pracovné ponuky ako finančný poradca nevolať!
Administratívna pracovníčka - účtovníčka
Hľadáme do nášho tímu človeka so skúsenosťami s aspoň jednou z dolu popísaných oblastí: • Administratívne práce • Mzdová agenda • Personálna agenda • Fakturácia • Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a odberateľmi v angličtine alebo nemčine Miesto výkonu práce - Areál PPS Detva V prípade záujmu volajte na číslo:
Pracovníčka na výdaj stravy v Trenčíne
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Trenčíne. Pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod. Platové podmienky od 4 €/hod. netto V prípade záujmu životopisy posielať na email: kariera@
Pracovníčka na výdaj stravy v Martine
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Martine. Pracovná doba ranná smena od 9.00 do 14.00 hod., Platové podmienky od 4€/hod. netto, V prípade záujmu životopisy posielať na email: dankovic@
Administratívná pracovníčka
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR Požadujeme: - Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Administratívna pracovníčka autoservisu/asistentka
Do zabehnutého autoservisu v BB prijmeme ambicióznu, zodpovednú, cieľavedomú a sympatickú kolegyňu do prijímacej kancelárie. Komunikácia so zákazníkmi, objednávanie vozidiel do servisu, objednávanie tovaru, príprava podkladov pre účtovníctvo, blokovanie, vystavovanie faktúr, starostlivosť o internetovú stránku a všeobecný chod autoservisu. Pracovný čas: pondelok - piatok od 8:00 - 17:00 hod. Pravidelné finančné odmeny za kvalitne odvedenú prácu, príjemný pracovný kolektív. Prosíme zasielať životopisy aj s fotografiou. Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Fakturácia - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Personalistika - Základy Pokladňa - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft Outlook - Základy Microsoft Word - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Podmienkou prijatia je vodičský preukaz sk.B. Znalosť anglického jazyka. Stručná charakteristika spoločnosti: Autoservis Š.MIK pôsobí v Banskej Bystrici - časť Majer od roku 2009. Vďaka modernej a veľmi dobre vybavenej dielni, odbornosti našich automechanikov a skúsenostiam sme schopní plniť náročné požiadavky našich klientov. Ponúkame kompletný servis všetkých značiek vozidiel. Kontaktná osoba: Štefan Miklas Tel.:
Asistentka/ administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti MC POWER, s.r.o. hľadáme asistentku/ administratívnu pracovníčku. Požiadavky na kandidátku: - organizačné zručnosti - potrebná znalosť anglického jazyka - spoločnosť má klientov aj zo zahraničia, s ktorými je potrebné komunikovať - profesionálny prístup a príjemné vystupovanie - znalosť balíka MS Office - aktívny prístup a tímový duch - Záujem učiť sa nové veci Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity, ktoré kandidátke predstaví na pracovnom pohovore. Pracovná doba: Pondelok až Piatok od 9.00 do 17.00. Mzda : 800 EUR v čistom Nástup: 1.11.2022 Miesto výkonu: Prešov Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na: corba@ V prípade záujmu Vás budeme informovať telefonicky ohľadom dohodnutia pracovného pohovoru.
Práca TPP
Hľadám si prácu v okolí Malaciek prípadne v Bratislave na TPP, ako administratívna pracovníčka/Fakturantka. Mám aj skúsenosti v oblasti autodopravy /referend dopravy/. Viem pracovať s PC, mám vodičský preukaz skupiny B. Viem pracovať samostatne aj v kolektíve. Žiadne vyhľadávanie nových klientov, predaj produktov, finančné poradenstvo. V prípade záujmu viem zaslať profesný životopis, alebo viac informácii poskytnúť na pohovore.
Pracovníčka na výdaj stravy v Chochoľnej
Spoločnosť Food - Time, s.r.o., prijme pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Chochoľnej. Pracovná doba ranná smena od 9.00 do 13.30 hod., poobedná smena od 17.00 do 19.00 hod. Platové podmienky ranná smena od 4 €/hod. netto, poobedná smena 15 €/fix netto. V prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@
Pracovníčka na výdaj stravy v Hornej Strede
Spoločnosť Food Time s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Hornej Strede. Pracovná doba: od 9.00 do 14.00 hod. Platové podmienky od 4 €/hod. netto V prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@
Upratovačka kancelárií v centre BA - Уборщик офисов
Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy. Vašou náplňou práce upratovačky bude - upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov), - upratovanie firemných bytov a kancelárií, - pravidelné upratovanie priebežne podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné). Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný: každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody). Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktorá bude prácu vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce! Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť. Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu. Záujemkyne zašlite svoj životopis e-mailom na: brigada.my@ s číslom tel. na dohodnutie termínu pohovoru! Pre viac informácií volajte: alebo (ak nikto nezdvihne) . Для собственных нужд мы ищем квалифицированного и ответственного уборщика для долгосрочной уборки в двух соседних административных зданиях в центре Братиславы. В Ваши обязанности уборщика будет входить: - уборка мест общего пользования (лестницы, вестибюли, входные зоны), - уборка квартир и офисов компани, - регулярная уборка на постоянной основе в соответствии с потребностями и договоренностью (пылесос, мытье полов, вытирание пыли, ручная уборка помещений, работа с моющими средствами, полная уборка санузлов + пополнение средств гигиены, мытье посуды/загрузка/разгрузка посудомоечной машины, полировка стекол поверхности и др.). YFРабочее время и временной диапазон работы будут следующими:каждый вторник = четыре часа работы (начало работы после 17:00), каждый четверг = четыре часа работы (начало работы после 17:00), каждую субботу = семь-восемь часов работы (начало работы с 8 утра, или с 9 утра, или с 10 утра по договоренности). Всю работу будет выполнять один работник, мы не делим работу между несколькими людьми. Мы заинтересованы в работе напрямую с конкретным человеком, который будет выполнять работу. Не звоните в клининговые компании, брокеры по трудоустройству нам не интересны! Зарплата 6 евро/час. Работа особенно подходит для торговли. Присылайте свое резюме на почту: brigada.my@ и свой номер телефона, чтобы договориться о собеседовани. Для получения дополнительной информации звоните: или (если никто не отвечает) 090561107
Montážna pracovníčka - 3 zmeny - Nové Mesto nad Váhom
Hľadáme šikovnú ženu na montáž komponentov - práca na 3 zmeny - jednoduchá montáž komponentov - vizuálna kontrola - skladanie - práca pri stroji mzda - 1200€ - zálohy každý týždeň - doprava z okolia zadarmo pre viac info
Sezonna praca v bufete
Ponukame pracu v bufete pri lyžiarskom stredisku Vyšne Ružbachy na sezonu december-marec.Pracovna doba 9:00-16:00,pondelok-nedeľa.2 pracovničky bufet,1 pracovnička upratovanie.Prax vítana.plat 6eur/h.Viac info. tel. .
Pracovníčka do výroby - Nové Mesto nad Váhom
Práca pre šikovnú ženu do výroby - ide o namáčanie komponentov do tekutiny - vizuálna kontrola - balenie MZDA - od 1100€ nástup ihneď pre viac info
Brosne
Predam rozne stare brosne a odznaky. C.6 princezna 7€. C.5 uhorka 6€. C.19 hroch 6€. C.52 chyba ihla 6€. C.11 psik 7€. C.14 auticko 8€. C.29 bazant 6€. C.23 chyba ihla 5€. C.34 vynikajuca pracovnicka 4€. C.10 5€. C.7 5€. C.22 knizka Lešná je predana. C.13 7€. C.18 4€. C.28 Piestany 4€. C.15 mys 3€. C.3 Silberreiher bez ihly 17€. C.33 Memorandum 1861-1941 Slovenský štát je predany. C.27 VZP Slovenský štát je predany. C.24 je predany. C.31 je predany. C.16 5€. C.4 privesok 5€. C.1 privesok 4€. C.12 kluce su predane. Poslem aj postou na dobierku. Pozrite aj dalsie moje inzeraty.
Administrativna pracovníčka
Hľadáme šikovnú administratívnu pracovníčku najlepšie z oblasti dopravy na 4hod. denne, nakoľko naša firma sa zaoberá medzinárodnou prepravou tovaru po EU s autami do 3.5ton.Mzda dohodou.
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim