inzercia, predaj, predám, bazár

socialna pracovnicka - strana 5

Počet nájdených inzerátov SOCIALNA PRACOVNICKA : 464 - strana 5

Administratívna pracovníčka v Berlíne
Ponúkame prácu pre nemecky dobre hovoriacu administratívnu pracovníčku vo veku od 30 - 45 rokov. Práca je v Berlíne na trvalý pracovný pomer v nemeckej firme. Jedná sa o klasické kanc.práce, nie je to účtovníctvo. Nutné vedomosti práce s PC (word, excel,outlook ) Plat 3000€ brutto.
Administratívná pracovníčka /s anglickým jazykom
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia Požadujeme: - Maďarský jazyk pokročilý - Anglický jazyk komunikatívne - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Pracovníčka na výdaj stravy v Trenčíne
Spoločnosť Food Time s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Trenčíne. Pracovná doba od 10.00 do 14.00 hod., pracuje sa od pondelka do piatka Platové podmienky od 5 €/hod. brutto V prípade záujmu posielať životopisy na email: adameova@
Pracovníčka na ranný výdaj stravy v Bánovciach
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Bánovciach nad Bebr. Pracovná doba ranná zmena od 8.00 do 13.00 hod. Platové podmienky od 5€/hod. brutto V prípade záujmu životopisy posielať na email: kariera@
Administrativny pracovník/pracovníčka Bardejov
Firma MASTRA s.r.o. prijme administrativnu pracovníčku s ukrajinským jazykom na polovičný TPP. Požiadavky: slovenský a ukrajinsky jazyk na pokročilej úrovni, skúsenosť s prácou v administrative a PC. Výhodou je skúsenosť v oblasti náboru zamestnancov. Ponúkame: TPP na dobu neurčitú, telefón a notebook, možnosť kariérneho rastu. V prípade záujmu zasielajte životopis na mastra.personal@ alebo nás kontaktujte na tel.c.
Pracovníčka na večerný výdaj stravy Bánovce
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na večerný výdaj stravy na prevádzku v Bánovciach nad Bebr. Pracovná doba od 16.00 do 19.30 hod. pracuje sa pondelok až piatok, V prípade záujmu životopisy posielať na email: kariera@
Hľadáme zamestnancov do živočíšnej výroby
Hľadáme zodpovedných a spoľahlivých ľudí do živočíšnej výroby spoločnosti PVOD Drahovce. 1. Traktorista v živočíšnej výrobe: - vodičský preukaz typu T, - zodpovednosť a technická zdatnosť, - pracovná doba od 06:00 do 18:00, - dvojzmenná prevádzka, - základná mzda od 1000-1200 EUR v hrubom, - strava plne hradená zamestnávateľom, - bez nočných zmien. 2. Pracovníčka v živočíšnej výrobe: - vzťah k zvieratám, - kontrola dojenia v plnoautomatizovanej dojárni, - starostlivosť o hovädzí dobytok, - pracovná doba od 06:00 do 18:00, - dvojzmenná prevádzka, - základná mzda od 1000-1100 EUR v hrubom, - strava plne hradená zamestnávateľom, - bez nočných zmien.
Administratívna pracovníčka
Hľadám administratívnu pracovníčku do pohrebnej služby na brigádu - občasné zastupovanie. Najlepšie pani v dôchodkovom veku. Plat dohodou.
Hľadám prácu na TPP
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.
Pracovníčka do stánku s palacinkami
Hľadáme milú a usmievavú slečnu(pani) na prípravu domácich wafflí a palaciniek v stánku v ochodnom centre Eperia...Pracovná doba od 11:00 do 20:00 /pon.-piatok/.Tel. kontakt .
PRACOVNÍK/PRACOVNÍČKA na umývací automat
Hľadáme medzi seba šikovného kolegu/kolegyňu na prevádzku do výrobnej haly FRANKE v Strečne pri Žiline. Pracovná pozícia je vhodná pre ženy aj mužov. Práca nie je náročná. Jedná sa o čistiace a upratovacie práce na podlahovom automate vo vnútorných aj vonkajších priestoroch závodu. Práca v príjemnom a čistom prostredí. Skúsenosť s prácou s automatom nie je podmienkou, ZAUČÍME. Miesto výkonu práce: FRANKE Strečno Pracovná doba: Pondelok-Piatok na dve smeny ranná: 6:00 - 14:00 poobedná: 14:00 - 22:00 Možnosť pracovať aj cez víkendy - po dohode Práca na DOHODU: 4,05,-/hod.brutto TPP: 700,-eur + príplatky INFO NA T.Č.:
Čistiace práce - Trenčianske Stankovce
Zaujímavá pracovná ponuka pre ženy pri Trenčíne na TPP Pracuj ako Pracovníčka na čistiace práce pracovných a spoločných priestorov a hál vo firme Nástupný plat: 5,20€/hod (brutto) Náplň práce: * čistenie pracovných priestorov, hál, spoločných priestorov, * práca aj so strojom. Nástup IHNEĎ Práca na 2 zmeny (aj soboty) Manuálna zručnosť, ochota pracovať a zlepšovať sa. Pre bližšie informácie nás kontaktujte V prípade záujmu je nutné poslať životopis na martina.adamuscinova@
Pracovníčka na výdaj stravy v Žiline
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Žiline. Pracovná doba ranná smena od 10.30 do 14.00 hod. po-pia , Platové podmienky od 4€/hod. netto, V prípade záujmu životopisy posielať na email: dankovic@
Administratívna pracovníčka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Kontakt s potencionálnymi klientmi - Komunikácia s partnermi, - Komplexná starostlivosť o pridelených klientov, vyhľadávanie nových obchodných príležitostí Zamestnanecké výhody, benefity - Flexibilný pracovný čas - Home office - Motivačné finančné ohodnotenie Miesto výkonu práce - Prešov Ak Vás naša ponuka zaujala, Pošlite nám svoj životopis s fotografiou a telefonným číslom. Požiadavky na zamestnanca Pozícia vhodná pre uchádzača Vysokoškolské technického zamerania Jazykové znalosti Anglický jazyk - pokročilý Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti • komunikatívna znalosť anglického jazyka • profesionálne vystupovanie • schopnosť výbornej komunikácie • obchodné myslenie • proaktívny a samostatný prístup • schopnosť prinášať vlastnú iniciatívu a nápady • organizačné schopnosti Mzda netto 4,50/hod + odmeny Kontaktovať len mailom info@
Upratovačka kancelárií v centre BA na dlhodobú spoluprácu.
Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy. Vašou náplňou práce upratovačky bude: - upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov), - upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné). Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný: každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody). Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce! Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť. Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu. Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .
Upratovačka na privyrobenie - centrum BA (nie sme agentúra)
Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy. Vašou náplňou práce upratovačky bude: - upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov), - upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné). Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný: každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody). Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce! Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť. Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu. Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .
Administratívny pracovník / pracovníčka pre maďarský trh
Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh. 1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP. Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.
Asistentka - administratívna pracovníčka
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: -spravovanie firemných nehnuteľností, -obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi, -vytváranie kúpnych zmlúv, -vytváranie nájomných zmlúv, -správa firemného vozového parku, -zabezpečovanie školení, -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev, -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena Pracovná doba: 7,30 - 16,00 Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@
Administratívna pracovníčka/Fakturantka
Veľkoobchod s ovocím a zeleninou Základná zložka mzdy (brutto) 700,-€ + odmeny Náplň práce: - administratívne práce - fakturácia - pokladňa - telefonická a písomná komunikácia s odberateľmi - práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie - práca s PC - príjemné vystupovanie Požiadavky na zamestnanca: - stredoškolské vzdelanie s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - vysokoškolské vzdelanie I. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti: - zodpovednosť a spoľahlivosť - logické myslenie - flexibilita - komunikatívnosť - samostatnosť, precíznosť
Asistentka - administratívna pracovníčka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - príprava podkladov pre účtovníčku - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení. Miesto výkonu práce Košice. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@