socialna pracovnicka - strana 5
Počet nájdených inzerátov SOCIALNA PRACOVNICKA
: 464 - strana 5
Ponúkame prácu pre nemecky dobre hovoriacu administratívnu pracovníčku vo veku od 30 - 45 rokov. Práca je v Berlíne na trvalý pracovný pomer v nemeckej firme. Jedná sa o klasické kanc.práce, nie je to účtovníctvo.
Nutné vedomosti práce s PC (word, excel,outlook ) Plat 3000€ brutto.
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia
Požadujeme:
- Maďarský jazyk pokročilý
- Anglický jazyk komunikatívne
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Spoločnosť Food Time s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Trenčíne.
Pracovná doba od 10.00 do 14.00 hod., pracuje sa od pondelka do piatka
Platové podmienky od 5 €/hod. brutto
V prípade záujmu posielať životopisy na email: adameova@
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Bánovciach nad Bebr.
Pracovná doba ranná zmena od 8.00 do 13.00 hod.
Platové podmienky od 5€/hod. brutto
V prípade záujmu životopisy posielať na email: kariera@
Firma MASTRA s.r.o. prijme administrativnu pracovníčku s ukrajinským jazykom na polovičný TPP.
Požiadavky: slovenský a ukrajinsky jazyk na pokročilej úrovni, skúsenosť s prácou v administrative a PC.
Výhodou je skúsenosť v oblasti náboru zamestnancov.
Ponúkame: TPP na dobu neurčitú, telefón a notebook, možnosť kariérneho rastu.
V prípade záujmu zasielajte životopis na mastra.personal@ alebo nás kontaktujte na tel.c.
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na večerný výdaj stravy na prevádzku v Bánovciach nad Bebr.
Pracovná doba od 16.00 do 19.30 hod. pracuje sa pondelok až piatok,
V prípade záujmu životopisy posielať na email: kariera@
Hľadáme zodpovedných a spoľahlivých ľudí do živočíšnej výroby spoločnosti PVOD Drahovce.
1. Traktorista v živočíšnej výrobe:
- vodičský preukaz typu T,
- zodpovednosť a technická zdatnosť,
- pracovná doba od 06:00 do 18:00,
- dvojzmenná prevádzka,
- základná mzda od 1000-1200 EUR v hrubom,
- strava plne hradená zamestnávateľom,
- bez nočných zmien.
2. Pracovníčka v živočíšnej výrobe:
- vzťah k zvieratám,
- kontrola dojenia v plnoautomatizovanej dojárni,
- starostlivosť o hovädzí dobytok,
- pracovná doba od 06:00 do 18:00,
- dvojzmenná prevádzka,
- základná mzda od 1000-1100 EUR v hrubom,
- strava plne hradená zamestnávateľom,
- bez nočných zmien.
Hľadám administratívnu pracovníčku do pohrebnej služby na brigádu - občasné zastupovanie. Najlepšie pani v dôchodkovom veku. Plat dohodou.
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.
Hľadáme milú a usmievavú slečnu(pani) na prípravu domácich wafflí a palaciniek v stánku v ochodnom centre Eperia...Pracovná doba od 11:00 do 20:00 /pon.-piatok/.Tel. kontakt .
Hľadáme medzi seba šikovného kolegu/kolegyňu na prevádzku do výrobnej haly FRANKE v Strečne pri Žiline.
Pracovná pozícia je vhodná pre ženy aj mužov.
Práca nie je náročná. Jedná sa o čistiace a upratovacie práce na podlahovom automate vo vnútorných aj vonkajších priestoroch závodu. Práca v príjemnom a čistom prostredí.
Skúsenosť s prácou s automatom nie je podmienkou, ZAUČÍME.
Miesto výkonu práce: FRANKE Strečno
Pracovná doba: Pondelok-Piatok na dve smeny
ranná: 6:00 - 14:00
poobedná: 14:00 - 22:00
Možnosť pracovať aj cez víkendy - po dohode
Práca na DOHODU: 4,05,-/hod.brutto
TPP: 700,-eur + príplatky
INFO NA T.Č.:
Zaujímavá pracovná ponuka pre ženy pri Trenčíne na TPP
Pracuj ako Pracovníčka na čistiace práce pracovných a spoločných priestorov a hál vo firme
Nástupný plat: 5,20€/hod (brutto)
Náplň práce:
* čistenie pracovných priestorov, hál, spoločných priestorov,
* práca aj so strojom.
Nástup IHNEĎ
Práca na 2 zmeny (aj soboty)
Manuálna zručnosť, ochota pracovať a zlepšovať sa.
Pre bližšie informácie nás kontaktujte
V prípade záujmu je nutné poslať životopis na martina.adamuscinova@
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Žiline.
Pracovná doba ranná smena od 10.30 do 14.00 hod. po-pia ,
Platové podmienky od 4€/hod. netto,
V prípade záujmu životopisy posielať na email: dankovic@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kontakt s potencionálnymi klientmi
- Komunikácia s partnermi,
- Komplexná starostlivosť o pridelených klientov, vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas
- Home office
- Motivačné finančné ohodnotenie
Miesto výkonu práce - Prešov
Ak Vás naša ponuka zaujala, Pošlite nám svoj životopis s fotografiou a telefonným číslom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícia vhodná pre uchádzača
Vysokoškolské technického zamerania
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - pokročilý
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívna znalosť anglického jazyka
• profesionálne vystupovanie
• schopnosť výbornej komunikácie
• obchodné myslenie
• proaktívny a samostatný prístup
• schopnosť prinášať vlastnú iniciatívu a nápady
• organizačné schopnosti
Mzda netto 4,50/hod + odmeny
Kontaktovať len mailom
info@
Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy.
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný:
každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody).
Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce!
Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť.
Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu.
Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .
Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy.
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný:
každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody).
Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce!
Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť.
Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu.
Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .
Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
-spravovanie firemných nehnuteľností,
-obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi,
-vytváranie kúpnych zmlúv,
-vytváranie nájomných zmlúv,
-správa firemného vozového parku,
-zabezpečovanie školení,
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev,
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena
Pracovná doba: 7,30 - 16,00
Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@
Veľkoobchod s ovocím a zeleninou
Základná zložka mzdy (brutto) 700,-€
+ odmeny
Náplň práce:
- administratívne práce
- fakturácia
- pokladňa
- telefonická a písomná komunikácia s odberateľmi
- práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie
- práca s PC
- príjemné vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- logické myslenie
- flexibilita
- komunikatívnosť
- samostatnosť, precíznosť
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku.
Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- príprava podkladov pre účtovníčku
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)
Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení.
Miesto výkonu práce Košice.
V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@