inzercia, predaj, predám, bazár

socialna pracovnicka - strana 7

Počet nájdených inzerátov SOCIALNA PRACOVNICKA : 464 - strana 7

Administratívna pracovníčka
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne - vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine - objednávky tovaru a preberanie tovaru - skladové hospodárstvo - objednávkový systém stravníkov - tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny - zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne - kontrola čistoty na pracovisku - práca s registračnou pokladnicou - bežné administratívne práce - doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce - stravovanie zdarma - raňajky, obedy - vianočný večierok - vianočný balíček Plat : 1000€
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Pracovníčka v mäsovýrobe - balenie mäsových výrobkov.
Ihneď prijímeme pracovníčku do mäsovýroby na pozíciu balenie hotových mäsových výrobkov a pomocné práce. Mzda 1000€ brutto. Odmeny. Obedy zadarmo.
Pracovníčka na prevádzke
Ponúkame prácu upratovačka/upratovač v Kauflande v Banskej Bystrici. Druh pracovného pomeru: Plný úväzok Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky: 700€ (brutto) + príspevok na stravu Bližšie info na tel.č.:
Pracovníčka upratovacieho servisu
Hľadáme spoľahlivú upratovačku do Obchodného centra Laugaricio v Trenčíne. Pracovný čas: práca na 4h denne/4,03€ s možnosťou dohody Nástup: ihneď Mzda: možnosť práce aj na živnosť /6€ + príplatky za prácu počas víkendu Bližšie info na tel.č.: Sme upratovacia spoločnosť TSC Cleaning, s.r.o., ktorá sa špecializuje predovšetkým na vykonávanie upratovacích a špeciálnych čistiacich prác v automobilovom priemysle, vrátane upratovania a čistenia administratívnych budov, nemocníc a zdravotníckych zariadení.
PRIJMEM ASISTENTKU / OBCHODNA PRACOVNIČKA
Prijmem asistentku, obchodnú pracovníčku v meste Levice. Práca vhodná popri práci, práca vhodná aj pre mamičku na materskej, práca vhodná aj pre dôchodkyňu. Komunikatívna osoba. Viac info poskytnem mailom. Kontaktujte ma mailom alebo telefonicky. Ďakujem
Pracovníčka VNÚTORNEJ OBSLUHY ČS Shell Levoča
NÁPLŇOU PRÁCE vnútornej obsluhy je aktívna komunikácia so zákazníkmi,účtovanie,aktívna ponuka a predaj produktov a služieb,príprava a obsluha teplého pultu - HOT DOG-ov,manipulácia s tovarom v predajni,upratovanie a udržiavanie čistoty vnútorných priestorov ČS, WC Ďalšie info: práca v nepretržitej prevádzke - 12h zmennosť (denná,nočná,2dni voľné - samostatný nočný predaj cez okienko) MZDA:5,10€/hod brutto+odmeny, príplatky,stravné ...cca 800-1000€ netto Svoj životopis s FOTOGRAFIOU môžete zasielať na mail : shell.levoca@ Uprednostňujeme uchádzačov s praxou v potravinách resp. komunikácii so zákazníkmi Ďakujeme za Váš záujem, na osobný pohovor budú pozvané len vybraté uchádzačky :)
administratívny pracovník / fakturant Nižná nad Oravou
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku • vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic • evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov • pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov • starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov • spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov • kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou. Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas. Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách. Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore. Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na email kontakt@
Administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve. Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť. V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Administratívna pracovníčka
‼️Ponúkame brigádu pre študentov, mamičky na materskej, prípadne záujemcov, ktorí majú voľný čas popri svojej práci a hovoria plynule nemecky‼️ ????Náplňou práce, bude aktívne vyhľadávanie ubytovania pre našich zamestnancov, v rôznych oblastiach Nemecka, podľa zadania???? ????Aktuálne vyhľadávame 3-4 ubytovacie zariadenia týždenne???? ????????Nutnosť nemčiny na úrovni dorozumenia sa???????? ????Nástup ihneď???? ☎️V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na čísle
Hľadáme asistentku/asistenta
Hľadáme administratívneho pracovníčka so skúsenosťami s účtovníctvom a bežnými administratívnymi úkonmi. Jazykové znalosti: Taliančina, vítaná angličtina, slovenčina je podmienkou Miesto výkonu:Sládkovičovo a niektoré dni Bratislava Prípadné odmeny podľa skúseností uchádzača. Budú kontaktovaný len vhodný adepti po zaslaní životopisu. Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovávaním osobných údajov.
Administratívna pracovníčka
Hľadáme posilu do tímu na administratívnu pozíciu. Náplň práce bude vytváranie faktúr, generovanie certifikátov, vypĺňanie dokumentácie, písanie emailov. Po zapracovaní možnosť pracovať z domu. Preferujeme, ak už ovládate základy práce s balíkom Office (MS Word, MS Excel a MS Outlook). Kompletne vás zaškolíme, takže netreba sa obávať. Mzda 7 Eur/h. Životopis nám môžete zaslať mailom na adresu info@ Ak by ste mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať. Tešíme sa na našu spoluprácu. Smarty Academy
Pracovníčka na výdaj stravy v Chochoľnej
Spoločnosť Food Time s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Chochoľnej. Pracovná doba ranná smena od 8.30 do 13.30 hod., večerná smena od 17.00 do 19.00 hod. Platové podmienky ranná smena od 4 €/hod. netto, večerná smena 15 €/fix netto v prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@
Kuchárka do  DSS na skrátený pracovný pomer
Malé zariadenie pre seniorov v centre BA hľadá pracovníčku do KUCHYNE na dlhodobý čiastočný pracovný úväzok. Pozícia je vhodnejšia pre ženu - 12 - hod. smeny Po - Ne / celoročne /.Môže byť aktívna dôchodkyňa ale aj zťp pracovníčka . Náplňou práce je - výdaj stravy seniorom - príprava raňajok, - ohrev obedov a večerí - kompletná starostlivosť o kuchyňu . V zariadení sa nevarí, strava je prostredníctvom dodávateľa. Na pozíciu vyhovujú uchádzači s praxou v stravovacom zariadení / predškolské, školské jedálne, DSS, nemocnica ... Platové podmienky po dohode v závislosti od praxe a druhu pracovného pomeru.
Pracovníčka na výdaj stravy v Luke
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku do Luky. Pracovná doba od 8.00 do 13.00 hod. Platové podmienky 5€/ hod. netto Podmienky na prijatie platný zdravotný preukaz na prácu s potravinam, prax v obore vítaná. V prípade záujmu životopisy posielať na email: kariera@ Bližšie info na tel.č.
Pracovník/Pracovníčka vonkajšej údržby
Hľadáme kolegyňu do zabehnutého tímu na čistiace a upratovacie práce vonkajšieho areálu, sezónne záhradné práce do automobilky v Tepličke nad Váhom pri Žiline. Práca je vykonávaná v exteriéry, nie vo vnútri v halách. Práca je vhodná skôr pre ženy - študentky od 18r., dôchodkyne, mamičky na materskej, či privyrobenie popri práci. Pracovná doba: PO-PIA 7:00 - 15:30 Mzda: 5,-eur/hod., v prípade práce v sobotu + príplatok 1,79,-/hod. Nástup ihneď, prípadne dohodou. Info:
Pracovníčka na výdaj stravy v Novej Dubnici
Spoločnosť Food Time, s.r.o., prijme do pracovného pomeru pracovníčku na výdaj stravy na prevádzku v Novej Dubnici. Pracovná doba ranná smena od 8.00 do 13.00 hod., večerná smena od 17.00 do 18.30 hod. Platové podmienky od 5,50 €/ hod. brutto v prípade záujmu životopisy zasielať na email: adameova@
kucharka, pomocná sila
Hľadáme pracovníčky do školskej jedálne v BA-RUSOVCIACH, kuchárka + pracovníčka v prevádzke, na plný úväzok. Plat podľa platových taríf- (odpracované roky) Nástup ihneď. Info u vedúcej ŠJaK na tel.
Pracovník , pracovníčka v drevárskej výrobe
Drevovýroba Nová Baňa prijme pracovníka/ pracovníčku na plný úväzok do výroby. Pracovná doba je od 6:00 do 15:00 hod. Od pondelka do piatku. Najlepšie z okolia NB, nástup ihneď. Tel. Kontakt;
pomocný účtovník / administratívny pracovník
• spracovávanie účtovnej agendy, príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku • vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic • evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov • pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov • starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov • spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov • kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas. Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách. Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore. Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na email: kontakt@ tel: