som idealista kniha - strana 20
Počet nájdených inzerátov SOM IDEALISTA KNIHA
: 1000 - strana 20
Aj keď nerád, predám moju Hondu Varadero. Je to ročník 2006, takže ešte karburátorová verzia. Vlastním ju od leta 2020 a za ten čas som najazdil okolo 18000km. Všetky km boli zábavné a užil som si na nej moje začiatky. Dôvod predaja je prechod na väčšiu kubatúru.
Na motorke je menený výfuk za dominator Oval, samozrejme originál pridám ku motorke.
Ku motorke mám zadný kufor originál Honda.
Olej som menil vždy pred zimou a po zime.
Keď som ju kúpil, bol na nej robený veľký servis. Tzn. Menené všetky filtre a náplne, menené tesnenie na vodnej pumpe a tak isto na hlavách, nastavené karburatory.
Minulú sezónu boli menené brzdové platničky vpredu za brembo. Tak isto nová reťazová sada DID, na tej je najazdených cca 500km. Menil som spätné zrkadlá. Pridám aj originálne.
Na motorke som lakoval zadne plasty a spodný plast vid. na fotke, kvôli vyblednutej farbe. Trošku sa to už začína šúpať treba to nanovo nastriekať. Jedna strana zadného plastu bola prasknutá, to som zavaril.
Zadná guma 70%
Predná guma 30%(nieje zjazdená ale je popraskaná)
Celkovo ma táto motorka veľmi bavila a užil som si s ňou každý kilometer. Výborná pre začiatočníka aj pre človeka čo sa nepotrebuje ponáhľať. Dokáže odviesť celkom slušnú váhu a nemá problém najazdiť kopec dalších km.
Motorka je v perfektnom motorickom stave a bez nutnych investícii.
Chybičky krásy tam sú, všetky sú vidiet na fotkách.
Ku všetkým servisom a objednávkam mám faktúru.
Najazdené km - 43300
Ročník - 2006
Objem - 124ccm
Počet valcov - V2
Pri rozumnom jednaní na mieste som ochotny dohodnúť sa na cene.
Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane/letné ALU - dohodou!! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies - liate je 1200e. Cena s letnými kolesami je 1500e Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať
Predám samsung galaxy s 22 ultra čierny, 12gb ram plus 8 gb virtuálna ram, 256gb úložisko, telefón bol kupovaný 8/22 v auguste minulý rok, 19 mesiacov ešte v záruke, kupoval som ho ako týždňový čisto nový nepoužívaný, nakoľko sa majitel rozhodol radšej pre iphone, ja som telefón po kúpe použil asi 2x aktualizoval som na android 13, a mal som tam svoje aplikácie ale odvtedy bol zapnutý až včera, nebol používaný z dôvodu že som vlastil vtedy ešte galaxy s21 ultra a potom pred 3 mesiacmi som kúpil motorolu edge 30 ultra ktorú používam primárne doteraz, s22 ultra bola odložená v krabičke, je to uloženka, mám na predaj aj motorolu no našiel sa kupec na motorolu tak som včera nastavil všetko a prehodil veci do samsungu, ale vôbec mi to už nevyhovovalo nakoľko som si zvykol na čistý android v motorole, dôvod predaja je buď kúpa nového samsungu s23 ultra alebo onedlho predstavenej motoroly, ešte niesom rozhodnutý ale prvoradý je pre mňa predaj samsungu, v každom prípade sa jedná o čisto nový telefôn ako priamo z obchodu o čom sa môžte presvedčiť sami, hneď pri kúpe som nalepil ochrannú fóliu a kúpil kvalitné 20 eurové Spigen puzdro ktoré bolo 1x vyskúšané na mobile, je to všetko vidno že sa to nepoužívalo, vyhovovala mi viac motorola a zrejme aj pri nej ostanem nadalej, samozrejme je platná záruka, záručný list/faktúrka, krabica, kábel nedotknutý, iba osobný predaj Bratislava Šaľa, cena 750eur, je to cena za čisto nový telefón nepoužívaný!!! Poprosím prvotný kontakt SMS potom si môžme zavolať. Ďakujem a o cene nediskutujem.
Predám e-bike Kellys Tygon R90 2021. Kúpený bol v obchode Kubicasport v Liptovskom Mikuláši koncom februára 2022, čiže je ešte rok v záruke. E-bike som používal na rozvoz obedov po meste. Nabehal som na ňom 4350km. Až na pár drobných servisov (defekt, zlomený špic a menená reťaz) s bicyklom nebol žiadny problém. Bicykel ide jak hodinky. Servisovaný bol len v predajni z ktorej som ho kúpil. Pravidelne som na ňom robil údržbu (čistil som kazetu, vidlicu a reťaz som mazal aspoň raz za týždeň). Motor ma 3 stupne. Na 1. stupni je dojazd 160km. Na 2. stupni 120km a na 3. stupni je 80km dojazd. Baterka si drží kapacitu. Baterka sa nabije za 3 hodiny. Môže sa vybrať z bicykla alebo sa môže nabíjať aj s bicyklom. Batéria sa na bicykli zamyká/odomyká kľúčom. Bicykel parkujem v byte, čiže je v teple. Reťaz sa mení každých 1500-1600km. Menil som ju už dvakrát. Na bicykli je pár škrabancov od kladky. Bol som s nim veľmi spokojný. Poslúžil dobre, ale už nerozvážam obedy a bicykel stojí. Preto ho chcem predať. Na bicykli netreba robiť žiadny servis. Je pripravený na jazdu. Kúpil som ho za 3100€ a predám ho za 2500€.
Len osobný odber v Prešove alebo v Liptovskom Mikuláši.
Popis:
Rám: KELLYS TYGON R series - advanced robotic welded 6-series aluminium alloy, integrated removable battery, 1.5“ tapered HT, 12x148mm Boost thru axle / Made in EU
Veľkosť rámu: L
Motor: SHIMANO STEPS E7000, 36V
Cyklopočítač: SHIMANO SC-E5000 cycle computer with assist switch
Batéria: KELLYS Re-Charge V10 Li-ion internal removable 720Wh / capacity 20Ah, powered by BMZ
Vidlica: ROCK SHOX Recon Gold RL (29) Boost, 120mm, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15mm thru axle
Hlav. zloženie: FSA 1.5 semi-integrated
Kľuky: SHIMANO E6100 (36T) - dĺžka 170mm
Radenie: SHIMANO Deore (021) SL-M6100-IR
Rapidfire Plus (I-Spec EV)
Menič: SHIMANO SLX M7100 (direct mount)
Počet prevodov: 12
Kazetový pastorok: SHIMANO (021) CS-M6100-12 (10-51T)
Reťaz: SHIMANO (021) CN-M6100 (122 článkov)
Brzdy: SHIMANO Deore (021) MT410 Hydraulic Disc
Brzdové kotúče: predný 180mm / zadný 180mm
Brzdové páky: SHIMANO Deore (021) BL-M4100
Náboje: SHIMANO MT400-B / Deore MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 dier)
Pevná os predná ROCK SHOX Maxle Stealth 15x110mm / zadná NOVATEC 12x148mm
Ráfiky: KLS Valor 3 Disc 622x30 (32 dier)
Výplet: stainless steel black
Plášte: SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX
Predstavec: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / dĺžka 80mm
Riadidlá: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / šírka 720mm
Rukoväte: KLS Poison OneLockon
Sedlovka: EXAform JAG1 Remote Telescopic - diam 30.9mm / dĺžka 485mm, zdvih 150mm
Sedlo: SELLE ROYAL Vivo
Pedále: plast
Volať po prečítaní celého inzerátu, inak skladám mobil .
Škoda Octavia 1.9TDI Laurin Klement.
Kde začať. Motor- 81kw vraj nezničiteľný a strašne dobrý a neviem čo všetko. Asi hej ,keď žije už 23 rokov . Má nabehané 285500 km, neviem koľkí krát a je mi to jedno . Prevodovka 5 stupeň manuál.
Auto je nejaký kuresfank edícia, kde je zvonku pred facelift. Interiér facelift . Svetlý Interiér L&K a obyčajná stropnica. Neviem, či to takto bolo od výroby, ale ostatné autá z ponuky na bazoši to tak majú ,takže asi ok. Sedačky sú nepohodlné a po dvoch hodinách sedenia v aute ma ide skarať. Neviem prečo, ale kúpil som L&K koberce ,maximálne nepraktické, hneď potom čo tam niekto nastúpi, môžeš ísť vysávať. K autu dám aj ku gumové rohože ,tiež úplne na h0vno.
Nápravy- zadná paráda (wau) , predná vôbec netrepe do momentu ,kým nie je auto v pohybe. Potom tam žije svoj život a sem tam sa ozve nejaký čap, alebo tyčka, alebo všetko. Zatiaľ som sa nezabil, hodnotím kladne. Geometria ok, gumy neholí a ak by aj , je mi to jedno.
K tomu nezničiteľnému motoru: zvuk má na 23 ročné auto ok. Neviem kedy boli menené rozvody ani olej. Nejakým nedopatrením som pozeral na nálepku od oleja a malo by tam byť ešte pár tisíc pred výmenou. Auto mi hodilo na diaľnici do nudzaku. Neviem prečo a ako som už vpovedal ,je mi to jedno. Po zídení z diaľnice auto smrdelo, neviem za čím, kúpil som WunderBaum ,modrý, New car. Pre mňa problém vyriešený. Zistenie-niekde j#be olej alebo naftu a to potom smrdí ,ale len na diaľnici, takže nechodím na diaľnicu.
Výbava: slovenská full. Keď má kožu ,má všetko,jedine žeby nemalo. Čo stojí za zmienku tak vyhrievané zrkadlá(idú,neviem prečo ale fungujú),climatronic( že bude fungovať klíma nečakaj ) 4 okná v elektrike ( vodičove podložené drevom od Miša, skvelá práca-ciže nejde), zadné ľavé okno žije svoj život a chodí ako chce ono a nie ty . Spolujazdcove fungujú. Lakťová polámaná.Diaľkové ovládanie funguje. A ak nefunguje ,stačí 8 krát otvoriť a zavrieť vodičove dvere a zamkne sa. Namiesto čínskeho rádia som tam dal origo Škoda neviem typ. Za rádiom som si všimol nejaké ruské sledovacie zariadenie(panik) ale potom som od neho našiel aj papiere o montáži z roku 2002(kalm) a malo by to spôsobovať to ,že si vieš dodatočne zabezpečiť vozidlo proti odcudzeniu diaľkovým ovládačom. Nikdy som nepoužil, niekedy auto nechám aj odomknuté,nebudem v noci na sídlisku trepať dverami keď nejde náhodou zamknúť.
Na karosérií sú škrabance ,hrdza všetko čo 23 ročná karoséria vie ponúknuť.
Obuté zimné pneu na plechoch.TK ek platí do 11/23. Môžem pozrieť presnejšie.
A v zručnosti: trepe náprava, nad 120 hadže nudzak a neviem čo ešte všetko.
Cena pevná 1000eur. Odíde len so splnomocnením v ruke. Dementi čo chcú nové auto bez škrabanca, top stav,nikdy búrané, nevolajte mi ,dik :)
Ponúkam na predaj Golf 5 GTI. Auto bolo dovezené v roku 2019 z Talianska. Auto som kúpil v Marci 2020 s 205.000km, ja som druhý majiteľ na Slovensku. Má dôkladne vedenú servisnú knižku do 190.000km. Odkedy je auto u mňa nikdy ma nenechalo popri ceste, 2,5 roka bolo auto dennodenne používané a po celý čas garážované. Neľutoval som žiadne peniaze od auta, takže som sa snažil auto držať vždy v dobrej kondícii a v peknom stave. Veľa vecí som na ňom pomenil, ktoré nájdete nižšie rozpísané v inzeráte. Na aute funguje všetko, olej bol menený každých 8000km a stále tankovaný 100 oktánovy benzín. Spotreba pri normálnej jazde 7-8l/100km pri športovej jazde 10-11l/100km. Nedávno bolo auto celé preleštené a bola aplikovaná kerámia. Na aute boli dve menšie ťukance, ktoré som dal pekne opraviť. Karoséria je bez hrdze a intérier pekný zachovalý.
Technické údaje:
Rok výroby: 2005
Km: 230.000
Motor: 2.0 TFSI, 200koní/280NM, AXX
Prevodovka: 6-stupňový manuál
Farba vozidla: Čierna metalíza
Výbava:
Centrál, 4x elek. okná, el. zrkadlá, dažďový senzor, tempomat, Dvojzónová klimatizácia, Zatmavujúce sa spätne zrkadlo, 10x reproduktorov
Servis:
Pri 206.000km som menil rozvody, termostat, palivový filter a olej v prevodovke.
Pri 215.000km som menil klíma kompresor, všetky silentbloky v prednej aj zadnej náprave, novú baterku, nové predné aj zadné kotúče vrátane keramických platničiek značky EBC.
Ďalšie úpravy:
Na aute sú obuté zlaté Japan Racing JR11 kolesá v rozmere 18x8.5J ET40, ktoré boli kupované ako úplne nové spolu s pneumatikami Pirelli P Zero 225/40R18.
Eibach športové pružiny -2cm vpredu aj vzadu (pridám aj sériové)
RamAir športové sanie
Výfuk je bez katalyzátoru značky MR Racing. Ponechal sa iba zadný tlmič a ostatok sa nahradil nehrdzavejúcou rúrou. (pridám aj sériový výfuk)
Ed30 predný podnárazník
Maxton Design zadný nárazník
Dark Cherry zadné svetlá
Vzadu najtmavšie fólie na oknách, s papierom
RCD360 Pro rádio (bluetooth a funkcia Carplay a AndroidAuto)
Budíky prerobené, z modrej na biele a ručičky z červenej na modré.
Aktuálne vady:
Simering kľukového hriadeľa púšta olej
Pravé predné koleso šuchnuté
Na ľavom prahu sa plast odliepa tak trochu odstáva
Ak by ste mali o auto záujem, dajte mi vediet‘ najprv do správy, lebo kvôli mojej práci často nie som na telefone.
(Lehet magyarul is.)
Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies je 1200e. Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať
Ahojte, som malicky a vraj strasne zlaty, steniatko jorksirskeho teriera, ze som sa narodil s takou super veselou povahou, vraj rodeny komediant som. Som aj maznos, ale najradsej lietam, taky troska neposeda a to je dobre, ze to patri k zivotu steniatka. Pichali ma 2x, jedna vakcina a cip, vydrzal som, ani som neplakal. Moja panicka mi hlada tu najlepsiu novu mamu, ktoru budem lubit a ona mna. Takze mila mami ak to citas a vies, ze ja som to tvoje vytuzene male psicatko, volaj panicke ona vsetko o mne vie a rada to povie. Aby som nezabudol mam 2 mesiace prec, narodil som sa na Mikulasa 6.12. Pojdem iba k dobrym ludom, ktori hladaju spolocnika na dlho rokov a ktori sa budu o mna starat s laskou. Ona zas ta moja ludska mama ma neda len tak hocikomu.
Dobrý deň,
hneď na začiatok mi prepáčte za menej kvalitné fotky, mobil sa na fotoaparát nedoťahuje. Predávam teda spomínaný fotoaparát s mnoho príslušenstvom. Ako každý takýto predajca, bol by som rád ak by sa mi podarilo predať všetko spolu, ale viem, že to bude asi nereálne. Ak máte pocit, že máte schodnú ponuku, neváhajte ma kontaktovať cez nižšie uvedený formulár. Tel kontakt je vymyslený. Preferujem osobný odber v rámci Bratislavy.
Fotoaparát je v bezchybnom stave, nemá žiadnu kozmetickú, ale ani funkcionálnu vadu. Som jeho druhý majiteľ a momentálne má za sebou fotoaparát 64-tisíc fotiek. Výrobca uvádza, že životnosť fotoaparátu je v najhoršom prípade 150 000 uzávierok, takže tento kúsok má pred sebou ešte dlhú cestu. Tiež by som rád uviedol, že sa pri fotení uprednostňovalo fotenie bez mechanickej uzávierky, čo by mu malo tiež pomôcť k ešte dlhej životnosti.
Ponúkané vybavenie:
Olympus EM-1 Mark II (telo + 1 originál batéria + príslušenstvo obsahujúce originálne balenie) - 650 €
Objektív Olympus 14-150mm II / 1:4.0-5.6 (v cene krytky a slnečná clona) - 400 €
Objektív 7Artisans 25mm f/1,8 - 40 €
Stojan, čistiaca sada, medzi krúžok/redukcia z m/43 - M42 (pre vintage objektívy), kvalitný nastaviteľný popruh - 20 € / zadarmo k telu
Canon foto taška (Canon Custom Gadget Bag 100EG) - 17 € / zadarmo k telu
Všetko je v nepoškodenom a používateľnom stave. Čím viac z spomínaného príslušenstva zoberiete, tým viac sa dokáže pohnúť cena smerom nadol v opačnom prípade nieje cena veľmi flexibilná. Ako som spomínal, chcel by som predať celý set naraz a takéhoto kupcu by som chcel motivovať výhodnejšou cenovou ponukou. Keď si zrátate sumu všetkých uvedených položiek tak Vám vyjde číslo 1152. V prípade záujmu o celý set som ho ochotný ponúknuť za
↓↓↓↓↓↓↓↓↓
800 eur.
↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Ak Vás zaujíma dôvod predaja, tak je to jednak koniec sezóny a pravdepodobne môj koniec s fotkou tvorenou pomocou takýchto fotoaparátov.
Slúžil mi dobre, nikdy som nezažil niečo čo by mi prekážalo a vždy som sa na tento fotoaparát v kombinácii s objektívmi mohol spoľahnúť. Olympus má jednoducho svoje čaro a preferujem ho pred značkami ako sú Sony, Canon či Panasonic/Lumix.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať, rád Vám Vaše otázky zodpoviem a poprípade pošlem ďalšie fotografie, alebo nejakú galériu zhotovenú týmto fotoaparátom.
Ďakujem
Predám toto exkluzívne a raritné auto. To auto ma štýl a potencionál pre jedinečnosť vo svojej triede. Tie autá sú už teraz nedostupné a každým rokom si dvíhajú svoju cenu.
Späť k autu.
Baja je plne pojazdná, nemá žiadne mechanické vady, vizuálne je na tom na 80%, povedal by som aj mechanicky ako celok je v 80% tách. Je tam originál lak a vidno už nejaké tie muchy a pavucinky. Dával som striekať nárazníky, boli už ošúchané. Ďalej zadne ložiska sú po výmene, samozrejme olej a filter, sviečky , pneu zanovne, a neviem čo ešte. Baja mala už jeden incident ( ktoré auto ho nemalo) , sú nejaké tie detaily, ktoré vidno osobne z oči do oči. (na fotkách je ako nové, že?) pekne som ho preleštil. Auto je vcelku zdravé, má jednu dieru v spodnom prahu ( nie veľa prace). Všetko je funkčne, ale strešné okno občas vynecháva. ( studený spoj?) neviem, nie som mechanik. Človek ak by riešil každý detail, tak by asi zošalel. Studené štarty sú trochu dlhšie ako brnk, dobrý mechanik vie o čo ide, ja som ešte nemal čas to riešiť, je to len detail.
Jazdí sa na ňom super, tak lahodne a komfortne, aj keď som zvyknutý na automat, ten manuál mi nevadí. Mením vozový park, tri auta som už predal, ostalo mi to posledné. A čo budem kupovať? To je dilema v dnešnej dobe. Nové určite nie, ani elektriku.
Pijem si dobre whisky, tak mi dobre píše ….
Vydávam inzerát ešte na SK, ale najbližšie 3 týždne ma môžte vidieť na bájí v Nemecku. Možno ho aj tam niekde predám, ktovie. Pofotil som ho aj detailne, ak by niekto chcel, ale najlepšie aj tak osobne. Cenu si určuje trh, ale lacnejšie ako 8500€ nekúpite. To je moja cena. Ešte som zabudol,
Motor: 2,5 atmo 123 kW , nájazd 237 tis míľ, je to manuál , mam PL papiere, jazdí to aj na plyn, momentálne už SK pzp, PL STK ešte platne, samozrejme prihlásenie možné aj na SK. Prajem pekne sny o bájí…….
Predám môj seatík Ibiza rok výroby 2003 , motor 1,2 najazdené 199980km a pomaly pribúdajú jazdím naňom do práce zvládne aj diaľnice je to svižné autíčko, pred dvomi mesiacmi menené filtre olejový a vzduchový, má samozrejme nejaké chybičky krásy nie je to nové auto , som druhý majiteľ a keďže to bolo moje prvé auto na ktorom som začala jazdiť keď som skončila autoškolu, tak chúďatko som ho stihla aj oškrieť???? mojim cúvaním ???? a chcela som ho potom nasprejovať ale ani to mi moc nevyšlo vidno na fotke pod pravým zadným svetlom , kúsok hrdze je na spolujazdcovej strane na dverách, ale nič hrozné auto je obuté na diskoch,letné na elektrónoch , a pravé spätné zrkadlo treba opraviť ale nebráni v šoférovani viď.foto , len je akoby uvoľnený plast tak som ho už kúpila pred rokom a pol a jedna chybička na záver odkedy som dala vymeniť filtre tak sem tam mi zasvieti kontrolka motora bola som s tým už na diagnostike, ale servisak sa vyjadril že nič neukazuje diagnostika a že môže byť že dlho nebolo menené na aute filtre , a ževraj auto akoby zblblo lebo ako píšem jeden deň nič a druhý deň zasvieti kontrolka, ale nemá to žiadny vplyv na jazdu, auto ide pekne svižne. STK ek do konca júna 2023. Mne sa už nechce hore dole k mechanikovi , autíčko je ideálne pre začiatočníkov ale aj na presun do práce , obchodu zvládne aj diaľnice cena 1100€ kontaktujte ma prosím buď mailom alebo do sms nakoľko nemôžem cez deň dvíhať lebo som v práci.auto sa nachádza v Senci!
Zdravim
Predam Audi A6 C5 4.2l 220kw automat, rocnik: 7/1999, najazdene 182 000km
Audi bola kupena na Slovensku mam este fakturu pre pobavenie cena 3 miliony korun.
Servis: Nafotene na disku link -
Chyby: Menil som stresne okno z dovodu ze sa zasekavalo, ale pri demontazi list stlpikov a stropnice som ich kde tu zlomil takze tam bude treba dat ine. Kupit od niekoho kto predava auto na diely + som mal v plane precalunit stropnicu lebo uz kde tu pada.
Na prednom narazniku je suchanec. Obcas svieti airbag, daval som tam z druheho auta treba ho vymazat s diagnostikou.
Mal som v plane si ju nechat motor 4.2l V8 sa uz vyrabat asi nebude nikdy... Ale idem ju skusit dat na net s dovodu ze 1.4 sa menia poplatky za prihlasenie a mam este 2 auta. Audi sa pouzivala na obcasne prevezenie, ma krasny zvuk... taka vikendovka. Tak ak sa preda tak sa preda ak nie tak si ju necham.
To okno som menil teraz takze som to este nestihol dat do poriadku, ale pozeral som lista 10 euro kus... precalunenie alebo kupit inu stropnicu cca 100 euro to niesu velke polozky.
Vybava: Vyhrievane predne, zadne sedacky - recaro, elektricky ovladatelne, 2 din radio s displayom + bluetooth modul (cez telefon mozete pocuvat hudbu), audi BOSE, zadne cuvacie senzory, stresne okno, tempomat, S-line...
Fotky su fotene este pred tou demontazou okna takze su tam este vidiet listy aktualne su dole a je na zimnych kolesach, bol som sa snou par krat v zime sa previest inak je garazi.
Cena: 3500 eur je pevna, je to kus zachovaleho auta s motorom V8 ktore sa uz vyrabat nebude.
V pripade otazok volat, pisat.
Dakujem
Ahojte som BMW M135i model 2014 F20 do prevádzky som bolo uvedené v roku 2015 a zakúpené v Auto Palace Bratislava . Som mala víkendová motokára so 6 valcovým motorom s jedným “veľkým” turbom spojený spolu so športovou 8.st automatickou prevodovkou . O prenesenie výkonu sa stará pohon na všetky 4 kolesa xDrive .Moje sériové parametre sú 235kw 320ps 450nm lenže môj majiteľ sa rozhodol pre štipku väčšieho výkonu tak som obohatená úpravami Stage 2 (intercooler , sanie , výfuk , decat , olejový chladič , soft prevodovky XHP Stage 3 , soft motora - pops&bang) . Na zimných pneu s nie najlepším gripom sa mi podarilo zrýchliť 0-100kmh za 3,7s . S mojím výkonom dokážem potrápiť nie jeden superšport či už na rovinke alebo v zákrutách vďaka aktívnemu riadeniu ktoré je veľmi presné a vďaka M-podvozku som veľmi stabilná. Tankovali do mňa stále iba 100 oktánový benzín zo Slovnaftu + sem tam som si zaslúžila aj aditíva :) Olejový servis bol u mňa riadne udržiavaný a to každých 15000km v prevodovke a 4000km v motore spolu so všetkými filtrami (olejový , vzduchový , palivový) no aj napriek tomu som si pri 155tkm požiadala o wellness (servis) pri ktorom sa menilo všetko čo bolo za potreby : rozvody , palivové čerpadlo , olejové čerpadlo , hlavne ložiska , ojnične ložiska , všetky kladky a remene , sviečky , cievky a veľký kopec ďalších veci . Všetok servis bol vykonávaný originál v BMW a zo všetkého ma môj majiteľ faktúru . Olej mi doprial iba ten najlepší a to je Millers Oil 5w40 nanodrive NT+ . Dokonca som aj čerstvo po nanesení keramiky , vytepovanom interiéry a som nesmierne zachovala či už interierovo alebo exterierovo.
Niečo z mojej výbavy : Mperfomance balík ktorý zahŕňa výfuk , veľké brzdy , M- adaptívny podvozok ktorý má 4 režimy , Mpacket volant z LCi multifunkčný , bezkľúčový prístup aj štartovanie , light packet , sedadla látka/alcantara , svetelný senzor spolu s automatickými diaľkovými svetlami , tempomat , 4x. El.okna , palubný počítač , budíky s plnegrafickym displejom po celej dĺžke , dažďový senzor , automatická dvojzónová klimatizácia , vyhrievané predné sedadla , automatické stmievanie spätných zrkadiel , senzor tlaku v pneu, parkovacie senzory vpredu aj vzadu , zadná parkovacia kamera , elektrické otvaranie kufra , prémiová hudba Harman Kardon , veľká navigácia professional , originál 18” disky Styling 436 s novými letnými pneu Michelin Pilot Sport Cup 2 ,Tonované Folie na zadných oknách , bezpečnostné folie na predných oknách , mierne zatmavovacie Folie na zadných svetlách , ochranná folia proti slnku na čelnom skle .
Auto je veľmi udržiavané a podstivo starané , kompletný servis je robený originál v BMW od čoho sú aj faktúry a záznam na kľúči . Auto je momentálne bez akejkoľvek investície . Za top stav a garanciu km ručím ! Po dohode viem vybaviť leasing/autoúver aj s 0% akontáciou a splátkami až na 96 mesiacov schválený do hodiny . “Pri kúpe požadujem predložiť letecký preukaz” :D
Ponúkam Vám moje dobre udržiavané auto BMW e91 318i s nájazdom 256000 km. Auto je v skvelom stave. Som 2 majtel o vozidlo som sa staral 4 roky veľmi dôkladne, pravidelne som menil filtre, olej 15k a každý rok som robil dekarbonizáciu. Vždy som tankoval len palivo s oktanovým číslom 100, a keď bolo potrebné, pridával som aditíva. Auto má úplnú históriu od výroby je možné vydiet históriu auto bolo servisované v autorizovanom servise špecializovanom na BMW v Pezinku.
Výmeny:
2021. Výmena brzdových platničiek + kotúče
2022 reťaz,napinak reťaze
2023 originál elektrická pumpa,cievky 4x , sviečky, lamda sondy
2023-kontrola vstrekov 256000 1a3 už bude treba vymeniť pri stretoch je odporúčaný interval 120000 originálne ja som sa staral dôkladne zatiaľ držia pri 256000km ešte verím že par km dajú.
2023 kontrola rozvodov rozvody bez známok uvoľnenej reťaze
Rád by som posunul auto ďalej pretoze chcem kúpiť vatsie rodinnejsie SUV. Vzhľadom na kilometre bude treba časom vymeniť vstreky preto som dal cenu nižšiu. Rozvody su v poriadku nič neklepe. Verím že ak sa budete starať o auto tak este poslúži. V prípade záujmu volať dohoda možná na mieste.
Najazdené km: 257000
Predam Kawasaki zx6r, rocnik 2008.
Okruhovka bez TP
Mam ju od zaciatku roka 2018. Jazdil som vzdy v D skupine. Na prevezenie cca 2x rocne. Rok 21 a 22 som bol raz. To je dovod, preco ju predavam.
Motorka v seriovom stave, ziadne ladenie motora.
Na Slovakii som ju pokrstil, v S-icku uz po odmavani som to supol na lavy bok v nizkej rychosti. Mal som na nej vtedy original kapoty. Fotku moto ako vyzerala mam. Polepil som lavy bok paskou a jazdilo sa dalej. Hned na to som kupil race kapoty.
Vybava a dokupene doplnky : So vsetkym urobene 2 okruhove dni
- Kotuce EBC BRAKES
- Dosky SBS racing street
- Quickshifter Healtech
- Antihoppingova spojka
- Tlmic riadenia Hyperpro
- Pancierove hadice
- Otocene radenie
- Novy retazovy kit
- Kapoty MOTOFORZA - bez
poskodenia
- Baterka lithiova
- Packy RUTAN PERFORMANCE
- Padaky RUTAN
- Vyfuk DOMINATOR
- Pneu DUNLOP GP racer D212
endurance
- oleje a filtre menene vzdy na
zaciatku sezony. Motorovy olej
MOTUL
- Katalizator ma
- Original kapoty, svetla,
podsedlovka, plexi, krovka, vyfuk.
Vsetko zo seriovej motorky, co som zmontoval dole, ked som daval race kapoty mam.
Dobrý deň, chcel by som posunúť ďalej svoj prvý celoodpružený bicykel. Bol prvý, je ťažké sa ho vzdať ale je čas sa posunúť ďalej. Dúfam že niekomu ešte pár rokov poslúži. Ja meriam 188cm, bol mi trochu malý ale slúžil 5 rokov . Myslím si že je vhodný na jazdca tak 175-180cm. Môj odhad. Nikdy som nejazdil nejakú divočinu, bike park iba raz.
Oproti originálu som postupom času nejaké komponenty vymenil. Asi najdôležitejšia zmena bola upgrade na 1x11. Sada Sram GX, s kazetou Sram XG 1150, 11-42 zubov (kupovaná 8/22 faktúru priložím ). A potom brzdy boli vymené ( prehodil som ich z nového bicykla ktorý som si kúpil )za lepšie, momentálne sú tam Sram G2R 4 piestiky, 203mm kotúč vpredu a 180mm vzadu. A sedlovka Kind Shock Rage-i 31,6mm 170mm. A skoro by som zabudol, Zadné koleso : ráfik DT Swiss EX471 a náboj od menej známeho výrobcu Koozer xm490 zo 6 západkovým systémom a štyrmi priemyselnými ložiskami 142x12mm.
Komponenty:
Vidlica Rockshox Pike 160mm Solo Air ( pred dvoma rokmi robený upgrade na DebonAir) po malom servise, málo som jazdil minulý rok, max 750km 2/3 z toho cyklisták s manželkou )
Tlmič Manitou Radium Pro DC RL, 216x64mm, Rebound, Lockout
Brzdy Sram G2R 4 ( zadná: nové doštičky, je potreba skrátiť hadičku )
Prehadzovačka/ radenie : Sram GX 1x11
Kolesá: Predné: CUBE EX 23.7, 584x23C rim, 32H, 27.5" s nábojom CUBE EX 23.7, 100x15mm priemyselné ložiská
Zadné DT Swiss EX471 ,Koozer xm490
na oboch komplet nový výplet, minulý rok v lete
Plášte: MAXXIS DHF vpredu, jazdený jednú sezónu, vzadu Maxxis High Roller II Exo TR 27,5x2,30 ( prerobené na bezduše ale ešte som ich v teréne neskúšal tak to neviem zhodnotiť )
Pridám aj nejaké diely ktoré som si nakúpil do zásoby , nejaké šrúby na zadnú stavbu, petku na prehadzovačku a tak, viď foto.
Pri rýchlom jednaní je dohoda možná.
Predám krásne kniha, knihy, knižka, knižky, varenie, liečivé rastliny, zrdavie, výživa
Zázračné PH, Chronický prebytok kyseliny rozožiera telesné tkanivo. Ak sa to zavčasu nespozoruje, tento proces postupne preruší všetky bunkové aktivity a funkcie – od tlkotu srdca, až po neurónové spaľovanie v mozgu. V konečnom dôsledku spôsobuje prekyslenie organizmu všetky ťažkosti a choroby. Naučte sa používať tento revolučný program zameraný na acidobázickú rovnováhu krvi, ktorú dosiahnete optimalizáciou príjmu zásad a kyselín vo vašej potrave. Priekopnícky stravovací program s dokázanou účinnosťou bude pracovať s vaším metabolizmom, obnoví a upevní vaše zdravie. 368 strán, 3 €
Špalda, pšeno, pohánka...
Návrat k zdravým potravinám, Jaroslava Kuchtová
Špalda, pšeno a pohánka patria medzi suroviny, ktoré sa zaslúžene pýšia návratom na piedestál zdravej výživy. Obsahujú celý rad cenných živín, nevyhnutných pre život a zdravú existenciu človeka. Dajú sa z nich pripraviť jednoduché a rýchle jedlá, ktoré sú nielen zdravé, ale aj chutia. Kniha plná fotografií a receptov, top 4 €
Skleróza multiplex, kuchárska kniha pre pacientov trpiacich týmto ochorením. Je v anglickom jazyku, ale veľmi jednoducho napísaná a preložiteľná. Vyuzivala som vsetky knihy v inzeráte, mám úžasné vysledky. Kniha ako nová, Cena 18 €
Iba 10 minút, jednoduché, zdravé, nenáročné recepty. Mäso, hydina, ovocie, dezerty, zelenina... Žiadna komplikovaná príprava ani zložité ozdobovanie – iba jednoduché chutné jedlá, ktoré vyzerajú aj chutia fantasticky. Recepty so zrozumiteľným postupom a lákavými fotografiami sú inšpirujúce. 5 €
☘️TOP STAV.MOZETE DAT NIEKOMU AJ AKO DARCEK.
------------------------------
Informácie o titule:
Počet strán:288
Väzba:mäkká (brožovaná)
Rozmery:186 × 186 mm
Jazyk:český
Rok vydania:2019
Popis titulu
Kniha Mít vše hotovo pro teenagery - Zorganizuj si život ve světě plném rozptylování
Objev dokonalé metody, se kterými zvládneš bez stresu školu, sport, rodinu, přátele i zábavu. Tato kniha tě zbaví nesoustředěnosti, pomůže ti vytvořit si plán a navíc díky ní pochopíš mnohé o tom, jak funguje naše mysl. Mít vše hotovo pro teenagery není obyč ejná knížka. Je to chytrý prů vodce a balík skvělých nástrojů pro život – pro tvůj úspěšný život.
Původní kniha Davida Allena Mít vše hotovo je velmi slavná: po celém světě na ni nedají dopustit miliony lidí, kteří se rozhodli lépe si uspořádat život. Mít vše hotovo pro teenagery ji přizpůsobuje potřebám tvé generace. Svět je čím dál složitější a naučit se zvládat změny bude tvou superschopností!
S Mít vše hotovo pro teenagery se naučíš:
- Jak si pomocí jednoduchých pravidel uspořádat všechny své úkoly a aktivity, abys na nic nezapomněl či nezapomněla
- Jak se nenechat rozhodit, když se vě ci zdánlivě vymykají kontrole
- Proč je užitečné stanovovat si cíle a jak se připravit na jejich změnu
- Jak se vyhnout úzkosti a pocitu zahlcení povinnostmi
- Mít dobrý pocit z toho, co děláš, i z toho, co neděláš
S knížkou můžeš pracovat sám či sama, společně s kamarádem nebo s někým dospělým. Vyzkoušej z ní různé tipy, zkus přijít na to, co pro tebe funguje nejlépe, a stavěj na tom dál. Když se tvůj svět stane složitějším, přečti si knihu znovu, protože je plná nápadů, které ti pomohou projít všemi etapami života. Užij si to dobrodružství!
------------------------------------------------------------
NA DOBIERKU NEPOSIELAM a na SMS nereagujem.FUNGUJE mobil() aj mail.DAKUJEM ZA POCHOPENIE!A POKIAL NIE JE INZERAT AKTUALNY-BOL BY VYMAZANY Z BAZOSU.SOM PROFI PREDAJCA. NAJDETE MA AJ NA FB pod Viera Fkš alebo na MODROMKONIKU pod VIERA so stovkami pozitivnych hodnoteni.
V týchto dňoch vychádza kniha ktorej som spoluautor a volá sa Čarovná Banská Bystrica a okolie. Je to kniha o našom malebnom kraji plná fotografií doplnených textom. Táto kniha je vhodná ako darček ku sviatku, na Vianoce pod stromček, alebo len tak pre potešenie niekoho blízkeho :) Kniha sa dá momentálne objednať na stránkach vydavateľstva CBS alebo priamo u mňa. Stačí mi poslať správu a dohodneme sa ;)
Čoskoro sa objaví aj na pultoch Vášho obľúbeného kníhkupectva :)
Cena 20e kus. Pri odbere aspoň 3ks je cena za kus 18e.
Jozef Urban: Voda, čo nás drží nad vodou,
Piesňové texty,
malý formát,
počet strán cca 104,
rok vydania 2000, vydanie prvé,
veľmi pekný stav na svoj vek, Cena 7 € + poštovné
...
Predám knihu Dnes nie je Mikuláša od autora Jozef Urban. Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ, 2001. Ako nová na svoj vek, pekný stav. Cena 15 € + poštovné
...
Predám knihu od autora Dušan Krist Mitana: Maranatha. Vydal Slovenský spisovateľ, 1996. Vydanie prvé. Počet strán 56. Malý formát knihy. Bežne opotrebovaná na svoj vek, pekný stav. Cena 15 € + poštovné
...
Maša Haľamová: Básne,
zostavil, doslov a edičnú poznámku napísal Milan Rúfus,
rok vydania 1978,
počet strán 152,
veľmi pekný stav na svoj vek, kniha obsahuje podpis autora, Cena 20 € + poštovné
...
Predám knihu od autora Edgar Allan Poe: Havran a iné básne. Ilustrácie Vladimír Gažovič.
Na vnútornej strane prebalu nájdete ex libris. Kruh milovníkov poézie, Slovenský spisovateľ. Prvé vydanie, rok 1979. Náklad 3000 výtlačkov. Počet strán cca 112. Bežne opotrebovaná na svoj vek, pekný stav. Cena 10 € + poštovné
...
Na predaj kniha Luna a tis, autor Sylvia Plathová. Ilustrácie: Peter Ondreička. Pre členov Kruhu milovníkov poézie vydal Slovenský spisovateľ, Bratislava, 1989. Vydanie prvé. Náklad 1200 výtlačkov. Kniha je bežne opotrebovaná.
Úryvok: „Toto je svetlo pamäti, chladné a vesmírne. Stromy pamäti sú čierne. Svetlo je modré. Tráva mi svoje smútky k nohám ukladá, akoby som bola boh, šteklí mi členky a šepká o svojej pokore. Dym, omamná hmla duše, tam sídli, od môjho domu ho delí rad náhrobkov. Naozaj neviem, kam sa odtiaľ ide.“ Cena 20 € + poštovné
...
Kniha Božská komédia Raj, autor Dante Alighieri.
Z talianskeho originálu preložil Viliam Turčány, ilustroval Vincent Hložník.
Vyšlo vo vydavateľstve Tatran, Bratislava,
rok vydania 1986. Vydanie prvé,
strán 432.
Pekný stav, obsahuje venovanie.
Úryvok z Raja: „Spravodlivosti každé iné dielo by bolo malé, ak by Synček boží sa nebol znížil prevziať ľudské telo.
No že prúd túh sa v tebe ďalej množí, zjasním, čo kdes’ sa divným pozdalo ti, nech tvoj vid v moje videnie sa vloží.
Povieš: Zriem vodu, zem, zriem rôzne hmoty; zriem oheň, vzduch i zmiešaniny s nimi trvať len mih a ústiť do ničoty.
A veci tie tiež boli stvorenými. Ak teda pravdu majú oné chýry, mali by byť pred skazou bezpečnými.
Anjeli, brat, i tuná ten kraj číry, v celosti smú byť stvorenými zvané, tak ako sú, až kam ich byt sa šíri.
No oné živly, tebou menované, i veci tie, čo z nich sa utvárajú, stvorenou silou boli sformované.
Stvorená bola látka, ktorú majú; stvorená bola formujúca sila v tých planétach, čo vôkol obiehajú.
Pohyb i lúč si duša, čo má byľa, či tá, čo žije v tele živočícha, zo svätých svetiel pre rast odvodila.“
Cena 65 € + poštovné,
môžete si prevziať osobne v Bratislave –Nivy. Pozrite si aj moje ďalšie knihy na