som skvele dieta - strana 2
Počet nájdených inzerátov SOM SKVELE DIETA
: 1000 - strana 2
Kreslo s aktivitami, hudbou, efektami a učením bude skvelým darčekom pre najmenšie detičky. Hračka je určené pre dieťa od 12 mesiacov. Dieťa sa učí čísla a objavuje nové veci. Toto usmievajúce sa kresielko vie, kedy dieťa sedí a stojí, podľa čoho aktivuje piesne a frázy. Stlačte light-up diaľkové alebo E-Book stránky, budete počuť čísla, tvary a ďalšie. Zdvihnite sedák a odhalíte zábavné prekvapenie. Stolička má inteligentné etapy technológie, vzrušujúci nový spôsob, ako zmeniť learningový obsah, keď dieťa rastie. Každé dieťa sa vyvíja svojím vlastným tempom, a Smart Etapy vám dáva možnosť zvoliť etapu, ktorá je najlepšie pre vaše dieťa. Existuje celý rad vývojovo vhodných skladieb, fráz a zvukov do troch úrovní hry - len posuňte prepínač alebo zadajte vek dieťaťa pre automatické zmeny. Poľska hračka!
Inteligentný etapy:
Level 1: Preskúmajte - 12 mesiacov a staršie. Prvé slová a zvuky
Level 2: Podporovanie- 18 mesiacov a staršie. Vyzve dieťa k jednoduchým pokynom a otázkam
Level 3: Predstieranie - 24 mesiacov a staršie. Nápadité zábavné hry
Používané málo, stav ako nové.
Pôvodná cena 150 eur
Odrážadlo je azda najvhodnejšou „hračkou“ pre dieťa. Jazdenie na Trybiku rozvíja rovnováhu a obratnosť dieťaťa, jeho schopnosť chodiť a behať a neskôr aj jazdiť na bicykli.
TRYBIKE STEEL sa vyznačuje jedinečným systémom prispôsobenia výšky odrážadla výške jazdca. Predná vidlica má 2 otvory, zadná 9 otvorov, ktorými sa reguluje výška rámu a rozstup kolies. Nižšie posadenie rámu je vhodné pre menšie dieťa, vyššie pre väčšie. Menší rozstup kolies, ktorým sa zvýši manévrovacia schopnosť odrážadla, ocenia šikovné deti. Na zadnej vidlici pod sedlom sú stúpadlá, na ktoré si dieťa môže vyložiť nohy. Stúpadlá majú 2 výhody: nohy si oddýchnu a prerušením kontaktu s povrchom si dieťa ešte lepšie precvičí rovnováhu. Po presedlaní z Trybiku na bicykel sa zaobídete bez pomocných koliesok – rovnováhu už bude mať dieťa v malíčku. Výškovo nastaviteľné je aj sedlo. Sedlo je dostatočne široké a pohodlné – výjazd nebudete musieť prerušiť pre ubolený zadoček. Kolesá sú dušové, s vybočeným autoventilom pre jednoduchý prístup k ventilu. Pneumatiky majú na rôznych povrchoch dobrú priľnavosť. Rukoväte krásne padnú do dlane, dobre sa držia. Pre prispôsobenie trojkolky na odrážadlo stačí vymeniť dlhú zadnú osku za krátku osku a ubrať koleso.
ŠPECIFIKAČNÉ ÚDAJE A VÝHODY:
Veková kategória: od 18 mesiacov do 6 rokov
Výška sedla: od 30 do 45 cm
Hmotnosť: 6,3 kg (trojkolka)/5,2 kg (odrážadlo)
Nosnosť: do 35 kg
Brzdy: nohy (ručná brzda je v tomto veku neúčinná, dieťa prirodzene brzdí nohami)
Kolesá: 12“, kovový výplet; guľkové ložiská typu cartridge a nylonové puzdro; široké pneumatiky (plášť + duša s vybočeným ventilom)
Bezpečnostné štandardy: spĺňa európske štandardy EN 71, CE a štandard AS/NZS ISO 8124 platný v Austrálii a Novom Zélande
Výhody:
- mimoriadne malý polomer otáčania, ktorý umožňuje dobré manévrovanie odrážadlom v ostrých uhloch (dieťa nemá tendenciu zdvíhať predné koleso)
- objímka sedlovky s rýchloupínakom pre jednoduché nastavenie výšky sedla
- zadná vidlica s 9 otvormi pre nastavenie výšky rámu a rozstupu kolies
- predná vidlica s 2 otvormi pre nastavenie výšky rámu
- stúpadlá pre odpočinutie nôh a ešte lepší nácvik rovnováhy
- samolepky pre personalizáciu odrážadla
- minimalistický dizajn
- jednoduchá montáž a prispôsobenie trojkolky na odrážadlo
Bez novorodeneckej vložky.
Vďaka možnosti otáčania o 360° systému DUALFIX je jednoduché dieťa usadiť do autosedačky a vykonať zmenu orientácie (napr. zo smeru jazdy opačne - proti smeru jazdy). Sedačka sa od narodenia až do 9 kg používa proti smeru jazdy, a potom máte možnosť dieťa nechať proti smeru jazdy alebo obrátiť v smere jazdy.
Vďaka tomu je sedačka flexibilná a vhodná pre novorodencov až batoľatá. Obsahuje všetky bezpečnostné funkcie, ktoré môžete od značky BRITAX RÖMER očakávať, napríklad ISOFIX a 5-bodový bezpečnostný pás. Môžete si byť istí, že vaše dieťa bude v bezpečí bez ohľadu na jeho vek alebo veľkosť.
V autosedačke proti smeru jazdy 0-18 kg svoje dieťa udržíte posadené proti smeru jazdy ešte dlhšie. Umiestnenie proti smeru jazdy od narodenia do 13 kg a po smere jazdy od 9 kg do 18 kg.
5-bodový bezpečnostný pás s nastavovaním jedným zatiahnutím distribuuje sily pri náraze cez silné kosti tela do sedačky a umožňuje pás dokonale prispôsobiť veľkosti dieťaťa, ktoré tak zostane v sedačke v bezpečí bez ohľadu na prípadnú nehodu.
Možnosť otáčania sedačky o 360° uľahčuje jej presun medzi pozíciou proti smeru a v smere jazdy bez toho, aby ju bolo nutné znova inštalovať, a tiež umožňuje usadzovanie a vyberanie dieťaťa z autosedačky z boku.
Systém ISOFIX umožňuje priame spojenie s kotviacimi bodmi ISOFIX vozidla pre jednoduchú a bezpečnú inštaláciu.
Niekoľko naklápacích polôh umožňuje nastaviť pre dieťa pohodlnú pozíciu na spanie, ktorú je možné upraviť bez toho, aby ste ich museli vyrušovať.
Vložka pre novorodenca poskytuje vášmu dieťaťu ešte viac pohodlia a bezpečia. Výškovo nastaviteľná hlavová opierka a bezpečnostný pás s jednoduchým nastavením jednou rukou umožňujú sedačke rásť spolu s vaším dieťaťom bez toho, aby ste museli pás vynímať a znova navliekať. Hlboké, mäkko polstrované bočnice zaisťujú optimálnu ochranu dieťaťa proti bočnému nárazu v rámci celej sedačky.
Výkonné ramenné opierky obmedzujú pohyb dieťaťa dopredu a tiež energiu, ktorá vznikne v prípade nehody. Indikátory inštalácie potvrdzujú, že je sedačka nainštalovaná správne. Rýchlo odnímateľný poťah eliminuje potrebu pás pri praní poťahu vynímať, čo zaručuje, že bude vždy nainštalovaný správne.
Brušný vankúšik pre pohodlie vášho dieťaťa. Mäkko polstrovaný poťah udržuje vaše dieťa v sedačke v bezpečí. V autosedačke proti smeru jazdy 0-18 kg svoje dieťa udržíte posadené proti smeru jazdy ešte dlhšie.
Rozmery:
- v x š x h: 78 x 45 x 53 cm
Hmotnosť:
- 14,7 kg
Predám málo používané pohupujúce lehátko, kupované v októbri 2022. Lehátko stojí okolo 145€.
Bližšie informácie -
LUMI je lehátko, ktoré na rozdiel od iných kolíše dieťa hojdacím kyvadlovým spôsobom, namiesto pohybu dopredu a dozadu. Tento pohyb pripomína prirodzené pohyby dieťaťa v lone matky, jemne uspáva dieťa tak, aby zaspalo, tak akoby bolo v náručí rodiča. LUMI je súčasne multifunkčným výrobkom, dá sa nastaviť do statickej polohy a používať ako ležadlo, ale môžete tiež uvoľniť zámok a začať využívať výhody elektrickej kolísky, ktorú je možné ovládať diaľkovým ovládačom. Kolíska sa odlišuje na trhu tým, že je v nej použitá technológia Bluetooth, vďaka ktorej rodič môže dieťaťu prehrávať jeho obľúbenú hudbu z telefónu. Panel obsahuje tiež USB port, ktorý k lehátku umožňuje pripojiť akékoľvek zariadenie. Má 5-stupňové nastavenie rýchlosti kolísania a časovač, ktorý je možné nastaviť na 8, 15 a 30 minút (ak je časovač vypnutý, hojdačka pracuje bez prestávky). Ovládací panel má navyše zabudovaných až 12 melódií. S týmto ležadlom bude upokojenie dieťaťa alebo jeho kolísanie až pokiaľ nezaspí ešte jednoduchšie!
Pohodlie:
- LUMI jemne kolíše dieťa zo strany na stranu, dieťa sa cíti oveľa príjemnejšie a pohodlnejšie ako v prípade pohybov dopredu a dozadu. V kolíske sa cíti ako v matkinom náručí.
- Má dieťa svoje obľúbené piesne? Vďaka technológii na ovládacom paneli teraz môžete svoj telefón ľahko prepojiť s ležadlom (Bluetooth alebo USB), aby ste mohli prehrávať obľúbenú pieseň vášho dieťaťa.
- Na zmenu rýchlosti kolísania, už nemusíte chodiť k ležadlu. LUMI sa dá ovládať diaľkovým ovládačom s dosahom 8 metrov!
- Súčasťou je tiež mäkký nastaviteľný vankúš, ktorý ešte viac zvyšuje pohodlie dieťaťa.
- LUMI má ľahkú konštrukciu, vďaka ktorej je prenášanie zo spálne do izby veľmi jednoduché.
- LUMI môžete ľahko zložiť a vziať so sebou na dovolenku. Jednoduché skladanie taktiež uľahčuje jej skladovanie.
- Ležadlo je napájané 2 spôsobmi: z batérií alebo zo siete (súčasťou balenia je dlhý kábel).
- Má nastaviteľnú hrazdičku, na pripevnenie z oboch strán, ktorá sa ľahko nasadzuje a odníma. Má 2 plyšové hračky, ktoré posilňujú fantáziu vášho dieťaťa. Hrazdička nie je určený na prenášanie kolísky.
Funkčné prevedenie:
- LUMI má 5 rýchlostí kolísania, vďaka čomu sa rýchlosť kolísania ešte lepšie prispôsobí individuálnym potrebám dieťaťa.
- Má až 12 zabudovaných melódií s ovládaním hlasitosti. Ak dieťa pomaly zaspáva, stačí hudbu stlmiť jedným kliknutím.
- Motorček pracuje veľmi potichu, intenzita hluku nebude rušiť dieťa pri zaspávaní.
Rodinné wc sedátko so zabudovanou detskou ergonomickou wc doskou-pomôcka detskej hygieny a odplienkovanie detí
AKCIA: Poštovné a balné v hodnote €5,- hradíme za Vás teraz my
Rodinná wc doska s detským wc sedátkom-toaleta pre všetky generácie - využijú ju rovnako deti aj dospelí, je skvelou voľbou pre rodiny s malými deťmi - pomáha dieťaťu zvyknúť si na normálnu toaletu - ideálny krôčik od plienok smerom k nohavičkám pre "veľké dievčatká a veľkých chlapcov"! WC doska s integrovaným detským wc sedátkom a pomalým sklápaním je pohodlná, dieťa sa na ňej cíti bezpečne, neprevráti sa a nepricvikne sa na nej ako pri rôznych wc adaptéroch, čím zmierňuje ich strach z toho, že sa zošmyknú do misy . Verzia wc sedátko Toaletný tréner Comfort je vybavené funkciou pomalého sklápania, takže sa zatvára pomaly a potichu bez toho, aby si deti privrzli prsty. Táto Wc doska je oproti lacnejším konkurenčným produktom je vyrobený z kvalitného thermoplastu duroplast , vďaka čomu je hygienickejšia , extrémne odolná voči poškodeniu a má bezpórovitý povrch - preto sa ľahšie čistí! Pohodlie a komfort na WC pre Vaše deti - už žiadny stres a trauma z kakania a cikania!
Teraz s poštovným a balným WC doska Toaletný tréner Economic 39,50 Eur a WC doska Toaletný tréner Comfort 49,50 Eur
Už žiadne plienky! Naučiť dieťa na wc je ďalšou dôležitou časťou v jeho živote. Pomôžete dieťaťu dosiahnuť kontrolu nad močením alebo vyprázdňovaním. Z fyzickej stránky bude Vaše dieťatko komfortne pripravené na dospelácke wc, a bude vedieť pohodlnejšie a najmä bez stresu kontrolovať svoje telesné funkcie. Vaše dieťatko bude mať záujem vo všetkom vás napodobňovať. Neušetríte len pri nakupovaní plienok alebo ich praní, ale zrýchli vývoj Vášho dieťaťa k samostatnosti na wc a pri telesnej a duševnej hygiene. Používaním pohodlnej wc dosky s integrovaným detským sedátkom Vaše dieťa bude schopné rýchlejšie navždy zanechať plienky a obliecť si už spodnú bielizeň. Bude po psychickej stránke rýchlejšie chápať, čo znamená urobiť potrebu, a v špinavých plienkach sa nebude cítiť dobre. Preto bude ľahšie a ochotnejšie s vami spolupracovať. Bude trvať nejaký čas, kým bude vaše dieťa úplne pripravené začať bez plienok. Dieťa bude ale rýchlejšie a najmä pohodlnejšie pripravené na odplienkovanie - učenie byť bez plienok, a to z fyzickej, psychickej a vedomostnej stránky. Dôležité pre správne odplienkovania je nikam sa neponáhľať. Vysvetľujte stále dookola, najlepšie ako inak, ak nie vlastným príkladom, na čo slúži a čo do wc dieťa, pretože je už veľké, bude robiť. Ak sa bude samo chcieť posadiť na wc, nechajte ho, ale netrvajte hneď na tom, aby prestalo nosiť plienky. Vaše dieťa si samo začne uvedomovať, že sa mu chce cikať alebo kakať.Nemecká známka kvality TÜV.
Detské WC sedátko integrované do klasického WC sedátka pasuje skoro na všetky predávané misy nie však na vysiace misy, kde sa matka šrobuje zhora ! Montáž netrvá dlhšie ako 5 minút ! V rámci ce
Bicykel sa uvedie do pohybu odrážaním nôh dieťaťa od zeme. Dieťa si zabrzdí nohami. Pri jazde z kopca môže použiť brzdu.
Dizajn bicykla bez pedálov umožní dieťaťu rýchlo zvládnuť základy učenia sa jazdiť, ktoré udržiavajú rovnováhu a rovnováhu tela. Ručná brzda zaistí bezpečnosť pri rýchlejšej jazde.
Odporúča sa pre deti vo veku od 2 do 5 rokov.
Vybavenie:
- Nafukovacie kolesá 12" - spoľahlivé v akomkoľvek teréne
- Mäkké ergonomické sedadlo - pohodlie pre vaše dieťa
- zvonček - pomaly varujte všetkých, že sa blíži bicykel
- V-Brzda - potrebná pri jazde na nerovnom teréne a z kopca
- Ložiská v kolesách
- oceľové ráfiky
- Rukoväte - mäkké a pohodlné, protišmykové,
- Bezpečné riadenie - žiadny zámok riadenia
- Nastaviteľná výška sedla a riadidiel - bicykel rastie s dieťaťom
Technické údaje
- dĺžka bicykla: 88 cm,
- minimálna výška (úroveň riadidiel): cca 53 cm,
- maximálna výška (úroveň riadidiel): cca 61 cm,
- minimálna výška (výška sedla): približne 37 cm,
- maximálna výška (výška sedla): približne 43 cm,
- priemer kolesa: 12" - (28 cm)
- šírka kolesa: približne 5 cm,
- Dĺžka sedadla: približne 20 cm
- šírka sedadla v najširšom bode: približne 13 cm;
- hmotnosť: 3,5 / 4 kg,
- maximálne zaťaženie do 35 kg,
Značka R-Sport,
balenie: hnedý kartón,
samostatný bicykel - relatívne jednoduchá montáž,
Bicykel rastie spolu s dieťaťom !!!
Nastaviteľná výška riadidiel.
Nastaviteľná výška sedla.
Technická špecifikácia uvádza maximálnu veľkosť bicykla. Sedlo a riadidlá je možné meniť asi o 5 cm
Model má zvonček, V- brzda - podľa vlastného uváženia ju môžete namontovať alebo nie.
Ideálny darček pre vaše dieťa!
Brzdová zostava je voliteľná. Ak sa vaše dieťa práve začína učiť jazdiť na bicykli, je najlepšie odložiť inštaláciu brzdy na neskôr, pretože brzdí dieťa od učenia sa rovnováhy. Dieťa, ktoré začína jazdiť na bicykli, bezpečne zabrzdí nohami. Ručná brzda sa stáva nevyhnutnou, keď dieťa rýchlo jazdí alebo sa rado spúšťa z kopca.
Vozidlo je všeobecne určené na vonkajšie použitie, jeho ergonomický dizajn však dáva prednosť a umožňuje jeho použitie aj vo väčších miestnostiach, ako je terasa alebo obývacia izba.Bicykel pre jednoduchú montáž - jednoduché pokyny vo vnútri.Hračka má osvedčenie o zhode CE,TU. Postovne podla tarif posty
Dobrý deň, predám knihu Cítit se skvěle. Kniha je nová, nečítaná. Info mailom. Nevolať číslo je vymyslené. Plus poštovné, alebo osobne v Prešove, občas sa nachádzam aj Košiciach.
Cítit se skvěle – vypadat skvěle!
Jak podpořit svoji vnitřní a vnější krásu
Veronika Marešová
Dámske legíny Silja Pant, od Kari Traa, zo 100% merino vlny, sú skvelé ako spodná vrstva pod ďalšie oblečenie. Legíny skvele sedia a nijako vás neobmedzujú v pohybe. Vysoký pás chráni pred zimou a navyše vytvára veľmi peknú siluetu. Sú vhodné do chladnejších dní.
Legíny Silja Pant sú vyrobené z prírodných materiálov a skvele sa prispôsobia. Mäkký, teplý a odolný materiál v kombinácii so severským vzorom zabezpečí, že sa nemusíte báť zimy. Ak vás čaká náročná aktivita, nie je nutné sa prezliekať. Vďaka použitej tkanine totiž legíny skvele odvádzajú vlhkosť od tela.
Hlavné prednosti legín Silja Pant:
100% merino vlna
mäkká, teplá, odolná tkanina
ploché švy
odev z prírodnej zmesi
skvele sa prispôsobia pokožke
odvádzajú vlhkosť od tela
vysoký pás
vhodné do chladnejších dní
plus postovne 2,60
Predam Peugeot Boxer prerobeny na karavan. Je to ona a vola sa Terka. Auto som kupil v roku 2017 v Norsku, kde som v tej dobe zil. Prerobil ho jeden starsi pan a kedze cestoval vacsinou s kamaratom, nie je tam velka postel, ale dve male nad sebou. Pocestoval som s nim takmer cele Norsko a neskor aj kusok po europe. V poslednom roku nemam na nu absolutne cas a chcem ist na snowboard do Japonska, takze zial Terku musim predat :) Po prichode na SVK som ju postavil z norskych na slovenske znacky, vratane zapisania do technicaku ako karavan - stalo ma to nemalo usilia, nervov a casu, pretoze SLOVAKIA, radost tu zit.
K autu davam takmer identicke auto, len to je Citroen-na nahradne diely. Terka je v prechode a preto jej tecie nadrz, tu treba vymenit z tejto druhej dodavky, meno neviem. A aj svetla, kedze su krajsie. Auto disponuje chladnickou, televizorom (mal by fungovat po zapojeni kabla do auta, ale ani raz som ho nemal zapnuty), markizou, schodikmi (tie nefungovali nikdy a nikdy som ich nepotreboval, takze som ani nezistoval preco nefunguju) dalej je tam suchy zachod za dverami aj s umyvadlom. Varic, ktory som nepouzival, lebo ide na olej a spinil mi hrnce zospodu, takze na nom som mal polozeny taky mensi plynovy. V "kuchyni" je aj drez a pod nim velka bandaska s odpadom a ventilom na vypustanie pod autom. Dalej sa tam nachadzaju dve postele, otacacie predne stolicky (v technicaku je to dvojmiestne). Dorobil som tam stolik, ktory sa da zlozit a rozlozit. Pod spodnou postelou je asi 50-100 litrova nadrz na vodu (netusim kolko litrov ma, voda mi vydrzala vzdy dlho), cerpadlo, ktore pohana tu vodu do zachoda a do drezu a celkom velky odkladaci priestor. V aute je trakcna baterka, ktoru tiez treba vymenit, nakolko uz ma svoje roky. Ta funguje tak, ze alternator dobija hlavnu bateriu a naslednu tu trakcnu. Problem ale je, ze aj naopak, cize ked sa vybije, taha to stavu z hlavnej baterky-to musi prerobit elektrikar. Rovnako aj sa pozriet, preco z nicoho nic nejde svetlo na zachode a cerpadlo. Pravdepodobne nieco s kablami, kedze to dlho fungovalo a len tak prestalo. Terka ma svoj vek a preto je na nej aj hrdza a celkovo nevyzera az tak vabne, ale sikovny clovek co ma cas a chut si to vie porobit vsetko do cca tisic euro. Terka po motorickej stranke je uplne v pohode, staral som sa o nu ako o svoju zenu, ktoru nemam, ale keby mam, staram sa rovanko. Su k nej nove letne gumy na diskoch a rovnako aj skoro nove zimne gumy na diskoch. Ma aj nezavisle kurenie Webasto, ktore tiez treba dat precistit alebo co sa s tym robi, netusim, viem len, ze som ho nevyuzival posledne roky, nakolko ked som v nom spaval v zime, bolo to vzdy napojene na elektriku a mal som vo vnutri elektricky ohrievac. Som si vedomy, ze Terka ma svoje chybycky, ci esteticke zvonka, tak aj vybavenie vo vnutri a preto je tomu prisposobena cena. Vsetko je tu spomenute, som poctivy clovek a jednam vzdy na rovinu, tak prosim spekulantov aby sa neozyvali. Na cene sa vieme este rozumne dohodnut
Rozhodol som sa predať moju moto, ročník 2011, najazdené 42 xxx km, TK platná do 14.4.2024, výkon 70kW, trojválec.
Moto má veľa doplnkov, super výbavu: zvýšené riadítka, 12V zástrčka, USB konektor, 12V malá zástrčka, držiak mobilu (asi top vec na tejto motorke), doplnkové, výškovo nastavitelné plexi sklo, vyhrievané rukoväte (na najvyššej úrovni hrejivosti mi spálilo dlane cez rukavice, takže na 100% to zapínať neodporúčam :D), krytky rúk, padací rám, LED smerovky, velké, plechové, bočné kufre na zámok, hlavný stredný velký box, kryt motora, kryt chladiča, pancierové brzdové vedenie, hlavný stojan, palubný PC, ABS systém
Čo som stihol na moto urobiť, minulý rok som kupoval nové gumy - Metzeler Tourance, perfektne sú, stihol som na nich nabehať približne 8ooo km, repasoval som vidlicu, jedna strana mi začala trochu presakovať, takže všetky tesnenia a vnútro nové + olej nový - 38 000km, olej s filtrom som menil 25.3.2022 pri 35 000, takže ten už odporúčam na novú sezónu vymeniť, reťaz pravidelne mazaná samozrejme.
Motorku som dvakrát položil v teréne, raz som sa šmykol v brutálnom blatne dole kopcom (to som šuchol padací rám a plexi sklo) a druhýkrat som išiel hore kopcom v štrku, málo som sa rozbehol a položil som ju. Obidve položenia sa stalo v malej rýchlosti a dokopy sa nič nestalo.
Minulý rok som na nej stihol pobehať asi 13 štátov vrátane Škandinávie, perfektne sa na nej cestuje, jak okresky, tak dialnica a dlhé trasy, posed veľmi pohodlný, sedadlo sa príjemne prispôsobí, krivka výkonu a krúťaku je uplneže bombový, tým, že je to trojválec, tak či mam 2000 otáčok alebo 6000 otáčok, stále ma super kruťák a ťah parádny. Spolu s tromi kuframi sa dá nabaliť veľmi veľa vecí.
K moto mám knižku, náhradný kľúč. Moto by som ani nepredával, ale akonáhle som si minul dovolenku, tak už nemám dostatok času na cestovanie a preto som sa rozhodol pre uplne iný typ motorky, to je dôvod, prečo ju predávam. Testovaciu jazdu dám len keď budem držať celú sumu v hotovosti v rukách.
Moto je možné vidieť vo Svätom Júri. Mám ju tam odparkovanu v garáži.
Pre viac detailov/detailnejšie foto ma najlepšie kontaktujte na Whatssapp: .
triumph tiger 800 enduro cestovne enduro
Predam Peugeot Boxer prerobeny na karavan. Je to ona a vola sa Terka. Auto som kupil v roku 2017 v Norsku, kde som v tej dobe zil. Prerobil ho jeden starsi pan a kedze cestoval vacsinou s kamaratom, nie je tam velka postel, ale dve male nad sebou. Pocestoval som s nim takmer cele Norsko a neskor aj kusok po europe. V poslednom roku nemam na nu absolutne cas a chcem ist na snowboard do Japonska, takze zial Terku musim predat :) Po prichode na SVK som ju postavil z norskych na slovenske znacky, vratane zapisania do technicaku ako karavan - stalo ma to nemalo usilia, nervov a casu, pretoze SLOVAKIA, radost tu zit.
K autu davam takmer identicke auto, len to je Citroen-na nahradne diely. Terka je v prechode a preto jej tecie nadrz, tu treba vymenit z tejto druhej dodavky, meno neviem. A aj svetla, kedze su krajsie. Auto disponuje chladnickou, televizorom (mal by fungovat po zapojeni kabla do auta, ale ani raz som ho nemal zapnuty), markizou, schodikmi (tie nefungovali nikdy a nikdy som ich nepotreboval, takze som ani nezistoval preco nefunguju) dalej je tam suchy zachod za dverami aj s umyvadlom. Varic, ktory som nepouzival, lebo ide na olej a spinil mi hrnce zospodu, takze na nom som mal polozeny taky mensi plynovy. V "kuchyni" je aj drez a pod nim velka bandaska s odpadom a ventilom na vypustanie pod autom. Dalej sa tam nachadzaju dve postele, otacacie predne stolicky (v technicaku je to dvojmiestne). Dorobil som tam stolik, ktory sa da zlozit a rozlozit. Pod spodnou postelou je asi 50-100 litrova nadrz na vodu (netusim kolko litrov ma, voda mi vydrzala vzdy dlho), cerpadlo, ktore pohana tu vodu do zachoda a do drezu a celkom velky odkladaci priestor. V aute je trakcna baterka, ktoru tiez treba vymenit, nakolko uz ma svoje roky. Ta funguje tak, ze alternator dobija hlavnu bateriu a naslednu tu trakcnu. Problem ale je, ze aj naopak, cize ked sa vybije, taha to stavu z hlavnej baterky-to musi prerobit elektrikar. Rovnako aj sa pozriet, preco z nicoho nic nejde svetlo na zachode a cerpadlo. Pravdepodobne nieco s kablami, kedze to dlho fungovalo a len tak prestalo. Terka ma svoj vek a preto je na nej aj hrdza a celkovo nevyzera az tak vabne, ale sikovny clovek co ma cas a chut si to vie porobit vsetko do cca tisic euro. Terka po motorickej stranke je uplne v pohode, staral som sa o nu ako o svoju zenu, ktoru nemam, ale keby mam, staram sa rovanko. Su k nej nove letne gumy na diskoch a rovnako aj skoro nove zimne gumy na diskoch. Ma aj nezavisle kurenie Webasto, ktore tiez treba dat precistit alebo co sa s tym robi, netusim, viem len, ze som ho nevyuzival posledne roky, nakolko ked som v nom spaval v zime, bolo to vzdy napojene na elektriku a mal som vo vnutri elektricky ohrievac. Som si vedomy, ze Terka ma svoje chybycky, ci esteticke zvonka, tak aj vybavenie vo vnutri a preto je tomu prisposobena cena. Vsetko je tu spomenute, som poctivy clovek a jednam vzdy na rovinu, tak prosim spekulantov aby sa neozyvali.
KM:294tis
Ponúkam na predaj knihu Moja milá pani, Listy Zdenke Krejčovej, autor Dežo Ursiny, vydavateľstvo Artforum, 2007. Kniha je bežne opotrebovaná – pekný stav.
Úryvok: „
Tesne potom ako sme spolu telefonovali, volal Kubo. Pýtal sa, čo si má so sebou vziať. Povedal, že príde zajtra večer, aby sme hneď ráno mohli ísť. Priznal som, že práve tak som si to predstavoval. Potom mi už bolo treba ísť a v schránke svietil Tvoj list. Nechcel som čakať. Vzal som ho so sebou a v aute počas cesty čítal. Ako som tak sedel na zadku, ešte som si v duchu kľakol na kolená. A hanbil som sa za to, že Ti píšem ničotnosti, keď sa márne snažím vyjadriť, že mi je bez Teba dosť ťažko, ako keby si v tom mohla niečo robiť. Akoby si ma mala poľutovať. Zatiaľ čo Ty máš roztvorenú náruč a dávaš. Možno, že som netriafal tak vedľa, keď som kedysi na začiatku napísal, že viem pochopiť, ak pri Tebe ktosi dostane pocit viny, že je iný. Teraz len dodám, že nie čistý. Ako tomu môže čeliť? Tak, že sa očistí, no jednoduchšie bude, ak Teba zašpiní. No zdá sa, že ani to pri Tebe nie je ľahká práca. Ak sa niekto za taký kus života nenaučí poriadne fajčiť, asi s ním už nemožno veľmi počítať. Tak či tak, nehodlám sa o to pokúšať. Sú ešte len dve a som rád, že som doma. Teraz idem Tvoj list znovu čítať. Potom sa vrátim sem.
Uplynulo pol hodiny života a som tu. Tuším som tajne dúfal, že za ten čas zmúdriem, no nestalo sa tak. Zato som našiel pár starých a ešte starších fotiek. Na prvej túžim byť slávny. Na druhej sa mi to darí. Na tretej som zjedol všetko.“
Cena 20 € + poštovné, môžete si prevziať osobne v Bratislave – Ružinove (Nivy). Pozrite si aj moje ďalšie knihy na
Dobrý deň želám,
na začiatok by som rád podotkol, že nie som žiaden autobazár a ani priekupník s autami, toto je moje tretie auto ktoré som za svoj život vlastnil. Predaj auta mi NESÚRI a som ochotný ho predať iba s riadne podpísanou kúpno-predajnou zmluvou.
Predávam moje autíčko s nasledovnými parametrami:
- Škoda Rapid Spaceback 1,6TDI, 66kW
- Rok výroby: 1/2014
- Farba: biela Moon metalíza
- STK platná do 10/2023
- Počet najazdených kilometrov: 227.000
- Nebúrané
- Servisná história
- ST, EK, KO
- Výpis z príplatkového overenia Carvertical ( v medzinárodných databázach (zašlem SMS alebo mailom)
-
Spotreba vozidla(L/100KM):V MESTE: 5.4, MIMO MESTA: 3.7, KOMBINOVANÁ: 4.4
Bezpečnosť: ALARM, AIRBAG 8X, POSILŇOVAČ RIADENIA, ABS, ESP, ASR, DEAKTIVÁCIA AIRBAGOV, NATÁČACIE SVETLOMETY, PREDNÉ A ZADNÉ HMLOVÉ SVETLOMETY, IMOBILIZÉR
Komfort: DIGITÁLNA AUTOMATICKÁ KLIMATIZÁCIA CLIMATRONIC, CENTRÁLNE UMAYKANIE, EL. PREDNÉ A ZADNÉ OKNÁ, EL. ZRKADLÁ, DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE(2x KLÚČ), RÁDIO, RÁDIO/CD+MP3,KOŽENNÝ MULTIFUNKČNÝ VOLANT, LAKŤOVÁ OPIERKA, KLIMATIZOVANÁ PRIEHRADKA,
OSTATNÉ: DISKY Z ĽAHKEJ ZLIATINY, PALUBNÝ POČÍTAČ, ZABUDOVANÝ NAVIGAČNÝ SYSTÉM, PARKOVACÍ ASISTENT, TEMPOMAT, TÓNOVANÉ SKLÁ, VYHRIEVANÉ PREDNÉ SEDADLÁ,
VYHRIEVANÉ SPÄTNÉ ZRKADLÁ, DAŽDOVÝ SENZOR, START&STOP SYSTÉM, PARKOVACIE SENZORY VZADU, PANORAMATICKÁ STECHA (S ROLETOU V PRÍPADE SLNEČNÉHO DŃA), BLUETOOTH, HLASOVÉ OVLÁDANIE, LED DENNÉ SVIETENIE, BOČNÉ SKLÁ EXTRA TONOVANÉ OD B-stĺpikov, 6 REPRODUKTOROV, CHRÓMOVÝ PACKET, TÁNOVANÉ VRSTVENÉ ČLENÉ SKLO,
Dôvod predaja:
Zakúpil som si novšie SuperB s bohatšou výbavou.
História:
Auto som kúpil 10/2019 (160.000km) od známeho, ktorý ho priviezol z Belgicka pôvodne pre svoju manželku. Auto bolo riadne skontrolované mechanikom + zaplatil som si rôzne overenia VIN čísla v rôznych databázach a vzhľadom na to, že bolo všetko v poriadku tak som ho kúpil. Hneď po kúpe som dal vymeniť rozvody, olej a nakúpil som rôzne adíva pre motor a DPF filter. Od kúpy sú to už 3 roky a doteraz som na ňom nenašiel žiadnu závadu, problém či skrytú vadu. Jazdím na ňom pravidelne, väčšinou trasa NR -> BA a za tie 3 roky som najazdil 70.000km.
Ku autu pridám:
- letné a nové zinmné pneumatiky CONTINENTAL WINTERCONTACT TS 870
- individuálne zakúpený sieťový systém do kufra
- kompletnú povinnú výbavu vozidla
- 2 klúče
Technický stav vozidla/servis:
- Po technickej stránke je auto vo výbornom stave. Ako som vyššie spomínal, nemal som s ním doteraz žiaden problém. Auto štartuje okamžite, aj v zime. Motor beží plynulo, drží otáčky. Spojka zaberá úplne dolu. Auto nie je "lenivé". Neviem o žiadnej technickej vade.
- O auto som sa vždy riadne staral, po štarte ...
Celý text sa sem nezmestil pokračovanie na:
Dobrý deň želám,
na začiatok by som rád podotkol, že nie som žiaden autobazár a ani priekupník s autami, toto je moje tretie auto ktoré som za svoj život vlastnil. Predaj auta mi NESÚRI a som ochotný ho predať iba s riadne podpísanou kúpno-predajnou zmluvou.
Predávam moje autíčko s nasledovnými parametrami:
- Škoda Rapid Spaceback 1,6TDI, 66kW
- Rok výroby: 1/2014
- Farba: biela Moon metalíza
- STK platná do 10/2023
- Počet najazdených kilometrov: 227.000
- Nebúrané
- Servisná história
- ST, EK, KO
- Výpis z príplatkového overenia Carvertical ( v medzinárodných databázach (zašlem SMS alebo mailom)
-
Spotreba vozidla(L/100KM):V MESTE: 5.4, MIMO MESTA: 3.7, KOMBINOVANÁ: 4.4
Bezpečnosť: ALARM, AIRBAG 8X, POSILŇOVAČ RIADENIA, ABS, ESP, ASR, DEAKTIVÁCIA AIRBAGOV, NATÁČACIE SVETLOMETY, PREDNÉ A ZADNÉ HMLOVÉ SVETLOMETY, IMOBILIZÉR
Komfort: DIGITÁLNA AUTOMATICKÁ KLIMATIZÁCIA CLIMATRONIC, CENTRÁLNE UMAYKANIE, EL. PREDNÉ A ZADNÉ OKNÁ, EL. ZRKADLÁ, DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE(2x KLÚČ), RÁDIO, RÁDIO/CD+MP3,KOŽENNÝ MULTIFUNKČNÝ VOLANT, LAKŤOVÁ OPIERKA, KLIMATIZOVANÁ PRIEHRADKA,
OSTATNÉ: DISKY Z ĽAHKEJ ZLIATINY, PALUBNÝ POČÍTAČ, ZABUDOVANÝ NAVIGAČNÝ SYSTÉM, PARKOVACÍ ASISTENT, TEMPOMAT, TÓNOVANÉ SKLÁ, VYHRIEVANÉ PREDNÉ SEDADLÁ,
VYHRIEVANÉ SPÄTNÉ ZRKADLÁ, DAŽDOVÝ SENZOR, START&STOP SYSTÉM, PARKOVACIE SENZORY VZADU, PANORAMATICKÁ STECHA (S ROLETOU V PRÍPADE SLNEČNÉHO DŃA), BLUETOOTH, HLASOVÉ OVLÁDANIE, LED DENNÉ SVIETENIE, BOČNÉ SKLÁ EXTRA TONOVANÉ OD B-stĺpikov, 6 REPRODUKTOROV, CHRÓMOVÝ PACKET, TÁNOVANÉ VRSTVENÉ ČLENÉ SKLO,
Dôvod predaja:
Zakúpil som si novšie SuperB s bohatšou výbavou.
História:
Auto som kúpil 10/2019 (160.000km) od známeho, ktorý ho priviezol z Belgicka pôvodne pre svoju manželku. Auto bolo riadne skontrolované mechanikom + zaplatil som si rôzne overenia VIN čísla v rôznych databázach a vzhľadom na to, že bolo všetko v poriadku tak som ho kúpil. Hneď po kúpe som dal vymeniť rozvody, olej a nakúpil som rôzne adíva pre motor a DPF filter. Od kúpy sú to už 3 roky a doteraz som na ňom nenašiel žiadnu závadu, problém či skrytú vadu. Jazdím na ňom pravidelne, väčšinou trasa NR -> BA a za tie 3 roky som najazdil 70.000km.
Ku autu pridám:
- letné a nové zinmné pneumatiky CONTINENTAL WINTERCONTACT TS 870
- individuálne zakúpený sieťový systém do kufra
- kompletnú povinnú výbavu vozidla
- 2 klúče
Technický stav vozidla/servis:
- Po technickej stránke je auto vo výbornom stave. Ako som vyššie spomínal, nemal som s ním doteraz žiaden problém. Auto štartuje okamžite, aj v zime. Motor beží plynulo, drží otáčky. Spojka zaberá úplne dolu. Auto nie je "lenivé". Neviem o žiadnej technickej vade.
- O auto som sa vždy riadne staral, po štarte ...
Celý text sa sem nezmestil pokračovanie na:
Najazdené km: 227000
Rok Výroby: 2014
Palivo: Diesel
KM: 209 300
1968cm3, 130kW (177PS), P, A8, Diesel, Čierna
Spotreba vozidla (l/100km): 5,7 / 4,3 / 4,8 (mesto, mimo mesto, kombinovaná)
Činitel odporu 0,32
Zrýchlenie 0-100: 8,4
STK a EK platí do 22.6.2024
Predám Audi A4 B.5 Avant 2.0 TDI. Rok výroby 2014, dovezene 2018, najazdene momentálne 209 xxx km (auto používam, takže mierne stúpa). Kupoval som ho v 2018, dovezene z DE. Na Slovensku som prvý majiteľ (mimo dovozcu). Keď som ho kupoval, dal som ho overiť cez , všetko bolo v poriadku. 2 x kľúč, 1x plastový. VAM R1. Vzadu zatmavené sklá s certifikátom.
Auto ma kombináciu manuálnej prevodovky a adaptívneho tempomatu.
V aute je niekoľko drobných vylepšení. Vymenil som pôvodné gumené za kovové, pretože mi lepšie sadli. K autu dám aj tie pôvodné. Auto som odhlučnil s materiálmi a podľa návodov od . Sú spravené kapota, predné dvere, predné podbehy, zadné podbehy a čiastočne kufor. Zároveň som menil silentbloky motora a prevodovky koli vibráciám. Garantujem, že tichšiu a kultivovanejšiu 2.0 TDI A4 ste nestretli. Vypnutý start stop, zapnute dosviecovanie do zákrut, pretočenie budíkov pri štarte. Predné stredobasy a výškové reproduktory sú vymenené za Hertz z . Auto má zimné 16 originálne disky ako zimnú sadu a letné 17 ATS Antares polar-silver.
Letné gumy Sava Intensa UHP 2 225/50R17 98Y XL, DOT 1618
Zimné Kleber Krisalp HP3 DOT 5219
sezónne koberčeky(letné, zimné)
Na audinku som si zvykol a je to perfektné auto, ale je čas odovzdať ju do dobrých rúk ďalej.
Staral som sa o ňu dobre, keď som tankoval, dával som VIF SUPER DIESEL a netankoval som na pofidérnych benzínkach. Servis som robil preventívne, nečakal som, kým sa niečo rozsype. Rozvody som už menil, takže žiadne investície by sa nemali diať.
Interiér je vo výbornom stave. Nič nevŕzga. Tlačidlá nezošúchané.
Kupujete auto, čo predáva majiteľ a teda žiaden dovoz na kšeft.
Dôvod predaja je kúpa nového, benzínového auta do mesta.
Výbava:
Farba je čierna BRILLANTSCHWARZ LY9B. TP píše, že je to čierna metalíza, výpis výbavy že čierna briliant. Motor 2.0 TDI 130KW CGLC s 6 stupňovým manuálom.
Bi xenón, denné led svietenie, predné a zadné hmlovky, adaptívny tempomat, lane assist, parkovacie senzory vpredu + vzadu, Audi Braking Guard (varovanie a brzdenie pred čelnou zrážkou, veľmi užitočné), mmi monitor oleja, monitoring tlaku pneumatík.
Airbagy vodiča, spolujazdca, bočné airbagy, hlavový airbag.
Emisná norma Euro 5 (bez adblue, s DPF)
Kožený volant s ovládaním, kožená hlavica riadiacej páky. Vyhrievane predne sedačky, elektrická bedrová opierka vodiča. Automatická klimatizácia (1 zóna).
Dažďový senzor, svetelný senzor
MMI LOW, sú tam mapy aktualizovane cca 2019. Bluetooth na volanie (bez hudby), dvd prehrávač, slot na 2x SD kartu (v jednej sú mapy). Lakťová opierka, elektrická ručná brzda.
Fa
Zdravím, rozmýšľam o predaji môjho biku CTM Boxxer 3.0. Mal som s ním väčšie plány ale keďže som študent nemôžem si to dovoliť. Kúpil som ho na MTBiker bazári za 750€.
Rám - CTM Boxxer 3.0 (M) na ráme sú kozmetické chyby ale treba brať na vedomie že má 10 rokov a bolo na ňom jazdené. Bike mal krabí chod takže som vymenil ložiská a v ráme nieje žiadna vôľa.
Tlmič - Pružinový tlmič rockshox 180mm, hneď po kúpe som vymenil tesnenia a olej.
Vidlica - RST Storm vzduchová 180mm. Vidlica funguje ale potrebuje servis. Tečie olej na nohách a nohy majú zošúchaný olex. Myslím že by stačilo vymeniť guferá a olej ale nepozeral som na to bližšie.
Brzdy - Sram G2R. Kúpil som za 220€ a vymenil za staré Avid elixir 3.
Kotúče - Predný - 203mm Zadný - 180mm
Radenie - Prehadzovačka Sram X5 9 rýchlostná, funguje no v dnešnej dobe už by sa hodil upgrade na ktorý už bohužiaľ nemám peniaze.
Kľuky - Truvativ ruktion, rád by som na nich vymenil pedále za dartmoor, no tie čo sú na biku sú asi hryznuté.
Prevodník - Truvativ 36z tiež by sa hodil vymeniť.
Bashguard - SHMN je možné naň nasadiť napínak aj vodítko.
Plášte - Maxxis Minion DHF nové jazdené len štvrť sezóny dezén je 80%-85% stave.
Ráfiky - Dirt sériové v zadnom vyplete chýbajú z nejakého dôvodu 2 špice.
Náboje - Novatec
Rajdy - Force 740mm
Gripy - Force
Predstavec - Truvativ
Hlavko - FSA
Na biku som spravil všetko čo som vedel a na čo som mal peniaze, som vymenil.
Na biku som bol 3 krát v kalnici a zažil aj pár skokov, no okrem toho nebol nijak namáhaný.
Predávam ho z dôvodu že by som si chcel kúpiť a vyskúšať aj niečo iné.
Pre viac foto a info kľudne píšte/volajte. :)
Dohoda na cene je možná. No investoval som doň dosť času a peňazí, preto taká cena.
Nemecký kvalitný kočíka, 3 kombinácia kočíka Gesslein F6 air +. Hlboká vanička / vložná taška, športová časť, vajíčko. Strieborná konštrukcia, poťahy kočíka v hnedej farbe. Preklápateľné madlo/rúčka ktoráje výškovo nastaviteľná, športová časť preklápateľná, v smere aj proti smeru jazdy. Vložná taška slúži aj ako fusak. Pri bábätku oceníte možnosť dieťa preniesť z domu, do kočíka a naspäť alebo vyniesť spiace dieťa aj do bytu bez výťahu, príp. použiť núdzovo ako "postieľku". Taška/fusak sa dá zväčšiť, predĺžiť a používať v športovej časti ako fusak. Športovej časti sa dá podľa potrieb upravovať chrbtová opierka, aj opierka nôh. Strecha má možnosť vetrania (pomocou odzipsovania časti strechy, dieťa tak môže sledovať aj cestu, keď už leží na brušku. Penové madlo je vymenené za iné, tiež Gesslein ,nakoľko bolo poškodené. Spodný košík nepoškodený, brzdy funkčné.
S kočíkom som bola naozaj veľmi spokojná, ľahko sa ovláda, aj jednou rukou, má vymieňacie kolesá, čo ocenia priaznivci výletov, používala som ich aj do snehu, kočík naozaj prešiel všade. Bola to moja srdcovka a starala som sa o neho, prešla som s ním s mojou dcérkou kopec kilometrov bez výraznej ujmy. Kočík som však v dobrej viere požičala a vrátil sa mi kus vyblednutý, a pár škrabancami na konštrukcii, chýba mu madlo pre dieťa a nemám už k nemu ani doplnky ako pršiplášť a sieťku proti hmyzu. Napriek tomu verím, že ešte spraví radosť.
V cene je podvozok, vložná taška, športová časť, spodný košík, vajíčko, prebaľovacia taška,termo podložka a vymeniteľné kolesá. Pôvodná cena kočíka bola cca 1000 eur.
Trojkolka Splash Smart Trike 5v1 je vhodná už pre deti od 10 mesiacov. Predné kolieská sú otočné. Odnímateľná strieška s UV. Opierka chrbta je nastaviteľná, čalúnený poťah – je umývateľný. Trojkolka je bez poškodení, v cervenej farbe ako na obrázku.
Vlastnosti:
- ako dieťa rastie, tak sa trojkolka Splash mení a "rastie" spolu s ním
- ponúka bezpečnú a príjemnú jazdu s množstvom užitočných funkcií pre dieťa a rodiča
- vhodná pre deti od 10 do 36 mesiacov
- predné koliesko umožňuje jednoduché manévrovanie
- sklopné, polstrované sedadlo s kvalitným bezpečnostným pásom
- rukoväť je odnímateľná
- súčasťou je aj taška, ktorú rodičia ocenia na uloženie vecí pre dieťa
- strieška je odnímateľná s UV
- nákladná vanička na uloženie detských hračiek
- sklopné stúpačky
- pedále sú sklopné a protišmykové
- držiak na uloženie fľaše s nápojom
- celokovová konštrukcia
- tlmič pre pokojnú jazdu
- smart Trike Splash môžete využívať v piatich fázach
Fáza 1 – Sedadlo je možné sklopiť do ležiacej polohy.
Fáza 2 - (+10M) Vodiaca tyč zaručuje rodičom jednoduché ovládanie a plnú kontrolu nad trojkolkou.
Fáza 3 – Vo veku od 18 mesiacov je možné chrbtovú opierku odstrániť, pričom obručovitá hrazda chráni dieťa pred pádom.
Fáza 4 – (+24M) umožňuje sklopiť pedále, aby sa dieťa naučilo šliapať samé, pričom stále môžete mať kontrolu nad riadením.
Fáza 5 – (+36M) vodiacu tyč je možné odstrániť a dieťa môže jazdiť samostatne
Rozmery: 37,4 x 29,2 x 64,2 cm
Hmotnosť: 7,9 kg
Predám exkluzívnu hybridnú šatku na nosenie detí v šedej farbe značky JE PORTE MON BÉBÉ. Babyšatka je určená pre deti od 2,5 kg do 14 kg/od narodenia do 3 rokov. Šatka je po jednom dieťati, bez poškodení. Pôvodná cena 68€.
Pohodlná, variabilná a štýlová. So šatkou JPMBB urobíte jeden úväz pred vložením dieťaťa do šatky. Dieťa môžete nosiť v rôznych polohách – na bruchu, na boku, na chrbte bez toho, že by ste museli rozväzovať šatku rešpektujúc vek dieťaťa a jeho potreby.
Šatka Je Porte Mon Bébé je jediný hybrid - spĺňa vlastnosti elastickej aj tkanej šatky. Je ideálna aj pre bezplienkovú komunikačnú metódu.
1. Dieťa do šatky vkladáte a vyberáte z nej bez nutnosti rozviazania úväzu
2. Jeden úväz, rozmanité polohy
3. Rešpektuje fyziológiu dieťaťa
4. Pohodlné nosenie
Ponúka optimálne a prispôsobiteľné rozloženie ťažiska na pleciach, chrbte a boku.
5. Exkluzívna inovovaná látka
Šatka predstavuje hybrid medzi tkanou a elastickou šatkou. Zatiaľ čo väčšina elastických šatiek nevydrží, keď dieťa rastie, šatky JPMBB sa ani po čase nevyťahajú.
6. Novinka na zozname želaní rodičov
Prínos pre dieťa
Nosenie dieťaťa podporuje pohybový, poznávací a citový vývoj. Keď je dieťa nosené, jeho svaly sú uvoľnené, trávenie je ľahšie a takto sa zmierňuje reflux a dojčenské koliky. Držanie dieťaťa v šatke v blízkosti matkinho tela pomáha dieťaťu regulovať teplotu a tlkot srdca. Pocit hojdania pomáha dieťaťu pokojnejšie spať a zaspávať.
Dieťa je pokojnejšie a menej plače, pretože rodičia môžu rýchlo reagovať na jeho potreby.
Šatka na nosenie detí JPMBB poskytuje oporu, bezpečie a pomáha novorodencom cítiť sa sebaisto a aktívne.
Rozmer: 5 x 0,7 m
Autosedacka pouzivana po jednom dietati,neburana,polystyren na operadle hlavy zlepený. KID II poskytuje najvyššiu ochranu pre staršie deti a môže sa ľahko prenášať medzi automobilmi a upevňovať pomocou 3-bodového bezpečnostného pásu.
KID II je autosedačka s oporou chrbta a hlbokými, mäkko polstrovanými bočnicami, ktoré boli navrhnuté tak, aby poskytli pohodlie a bezpečie pre staršie deti na cestách. Ponúka ochranu dieťaťa od hlavy až ku bedrám a zaisťuje bezpečie na každej ceste.
Charakteristika:
- Intuitívne umiestnené vodiace prvky pre pás obmedzujúce nesprávne použitie
- Optimálna ochrana - hlboké, mäkko polstrované plné bočnice
- Odľahčená - pre jednoduché prenášanie medzi vozidlami
- 15 - 36 kg (≈ 3.5 - 12 rokov)
Ideálne pre rastúce deti
Autosedačka KID II sa ľahko a rýchlo inštaluje pomocou 3-bodového bezpečnostného pásu vozidla a vodidlá pásov sa automaticky prispôsobia, keď zmeníte výšku opierky hlavy. Bezpečnostný pás je tak správne umiestnený a prispôsobený polohe vášho dieťaťa. Vďaka ľahkému prevedeniu sa tak ľahko prenáša medzi vozidlami. Ako vaše dieťa rastie a jeho ramená sa stávajú širšími, operadlo v tvare V sa prispôsobí a zaistí pohodlie po celý čas používania.
Ochranné polstrovanie opierky
Polstrovanie opierok ochráni vaše dieťa tromi spôsobmi: skelet autosedačky poskytuje vášmu dieťaťu ochranu od hlavy až ku bedrám, a to najmä v prípade bočného nárazu. Horné a dolné vovidlá bezpečnostných pásov zabezpečujú ich správne umiestnenie a polstrovaná opierka hlavy zaisťuje bezpečnosť a pohodlie pre hlavu a krk vášho dieťaťa.
Ľahko nastaviteľná ergonomická opierka hlavy
Opierka hlavy je určená pre správne pripútanie starších detí v autosedačke pomocou 3-bodového bezpečnostného pásu. Opierku hlavy možno ľahko nastaviť do správnej polohy, tesne nad ramenami vášho dieťaťa, a to jednou rukou, aj keď dieťa sedí v sedačke. Naviac je opierka hlavy navrhnutá ergonomicky, aby chránila hlavu dieťaťa aj počas spánku.
Nastaviteľné operadlo v tvare V
Operadlo v tvare V, ktoré umožňuje optimálnu oporu pre vaše rastúce dieťa, poskytuje viac priestoru pre jeho chrbát a ramená. Nastaviteľné operadlo sa tiež prispôsobí uhlu naklopenia sedačky, čo je zárukou bezpečnosti a pohodlia pre vaše dieťa.
Snímateľný poťah
Počas cesty sa môže stať čokoľvek. Pitie sa môže vyliať a dieťa môže dostať nevoľnosť z pohybu. Poťah autosedačky je preto prateľný a ľahko odnímateľný bez nutnosti odstraňovať popruhy, aby ste mohli rýchlo vyriešiť problém a vrátiť sa na cestu.
Upevnenie v automobile
Römer vám ponúka väčšiu flexibilitu s možnosťou upevnenia vašej autosedačky k vlastnému 3-bodovému bezpečnostnému pásu integrovanému v aute. Táto možnosť je praktická, ak prenášate autosedačku do iných vozidiel, ktoré nemusia vždy mať ISOFIX. Vodidlá bezpečnostných pásov autosedačky vám pomôžu sedačku správne upevniť.
Rozmery a špecifikácie:
- Váha vý