spracovanie účtovníctva - strana 20
Počet nájdených inzerátov SPRACOVANIE ÚČTOVNÍCTVA
: 1000 - strana 20
Ponúkam spracovanie daňových priznaní FO typ A aj typ B pre:
- zamestnancov
- živnostníkov
- študentov
- dôchodcov
- ľudí pracujúcich na dohodu
- ľudí pracujúcich v zahraničí
- umelcov, športovcov
- prenajímateľov nehnuteľností
Ceny:
Typ A - 20 €
Typ B - 50 €- paušal
- ostat. 100 €
Daňové priznanie posielam v elektronickej forme vo forme PDF alebo pri SZČO ho odošlem aj priamo cez Finančnú správu. Po dohode Vám vyplnené tlačivo DP pošlem na adresu, kedy stačí DP len podpísať.
Potrebné podklady: ročné zúčtovanie, vydané faktúry, prijaté faktúry, platené poistné do SP a ZP, doklady preukazujúce úľavu na dani (rodné listy detí, sobášny list a pod.)
Máme voľné kapacity!!! Ponúkame Vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovanie miezd. Pre začínajúcich podnikatelov a podnikateľky zľava 20%*.
Pre viac informácií:
*max. 12 mesiacov od zápisu, zľava poskytnutá na 6 mesiacov
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného, jednoduchého účtovníctva, vrátanie miezd. Komunikácia s daňovým úradom, zdravotnou a sociálnou poisťovňou, inšpektorátom práce UPSVAR-om. Personálne poradenstvo a daňová optimalizácia.
info:
Ponúkam vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, spracovanie miezd vrátane výkazov, vypracovanie daňového priznania typu A aj B.
Dobrý deň,
aktuálne prijímam ako externá účtovníčka nových klientov (s.r.o. aj FOP) v Nitre a okolí do 30km.
Ponúkam služby kompletného spracovania jednoduchého a podvojného účtovníctva (vypracovanie daň. priznania, spracovanie výkazov, DPH, daň z príjmov FO, daň z mot. vozidiel, personalistika + mzdy, komunikácia s príslušnými úradmi v mene klienta).
Pre doklady si nemám problém prísť.
Cena na základe vzájomnej dohody.
V prípade záujmu som tu pre Vás. :-)
Ponúkam služby certifikovaného stavebného dozoru a stavbyvedúceho, poradenstvo pre Vašu stavbu. Spracovanie a kontrola rozpočtov HSV a PSV, Vedenie účtovníctva pre Vašu firmu
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom Nitra a okolie, Bratislava okolie, Zvolen okolie
Externá účtovníčka s 25 ročnou praxou rozširujúca svoju klientelu ponúka služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva,personalistiky a miezd.Účtovníctvo spracúvam pre fyzické osoby,právnické osoby a neziskové organizácie.
Zaúčtovanie dokladov a účtovných prípadov v cene 1euro za zápis,spracovanie mzdy 12eur/osoba,mesiac.V cene spracovania miezd je aj komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane.
Výkazy súvisiace s Dph,daňové priznania a daŇ z motorových vozidiel sú v cene účtovných prípadov.
Dodanie dokladov osobne alebo mailom.
Tešíme sa na spoluprácu s Vami.
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku.
Miesto práce: Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe
Náplň práce
- starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.)
- starostlivosť o návštevy
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- ochota spolupracovať a učiť sa
Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou.
V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Poprosím o seriózne ponuky
Dobrý deň,
ponúkam spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, miezd. Mám VŠ vzdelanie a 22 ročnú prax. Venujem sa aj OZ. Pracujem so softvérom Kros, ale ani iný program nie je problém. Spracujem aj kompletné závierky a daňové priznania.
Ponúkam kompletné spracovanie účtovníctva vrátane:
-> daňové priznanie FO,
-> daňové priznanie PO,
-> daňové priznanie z motorových vozidiel,
-> daňové priznanie z nehnuteľností,
a pod.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať mailom, telefonicky alebo prostredníctvom WhatsApp.
Cena dohodou
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní pre fyzické aj právnické osoby. DP typ A od 10 eur, DP typ B /paušál/ od 15 eur. Vedenie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, spracovanie miezd za prijateľné ceny. Vypracované účtovníctvo, DP Vám pošlem elektronicky e-mailom v rámci celej SR vo formáte pdf aj xml. V prípade potreby viem poslať DP, alebo odklad podania DP na DÚ elektronicky za Vás. Vopred ďakujem.
Hľadáme flexibilného, zodpovedného a samostatného kandidáta s praktickými skúsenosťami vedenia podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky.
Náplň práce:
- spracovanie účtovnej agendy pre klientov spoločnosti
- komunikácia s klientom, s daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami
- sledovanie a odsúhlasovanie zostatkov na súvahových účtoch
- skladové hospodárstvo
- posudzovanie správnosti faktúr z účtovného hľadiska
- zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek
- pripravovanie účtovných a štatistických výkazov
- mzdy a personalistika
- skúsenosti v práci s programom Pohoda, MRP-K/S sú výhodou
Miesto práce: Bytčická, Žilina
Kontakt: info@,
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.
Zašlite nám prosím svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na info@ a do predmetu správy uveďte „účtovník/účtovníčka“
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Matea RT, s.r.o. spracovávala Vaše osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a to až do odvolania písomnou formou.
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva.
Dlhoročná prax, účtovanie v programoch od spoločnosti KROS, cena dohodou.
Daňové priznanie majú moji klienti ZDARMA.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte emailom.
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe.
Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní:
daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€
daň z príjmu zo zahraničia - 20€
daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 30€
skutočné výdavky - 60€
daňové priznanie motorového vozidla - 20€
Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu.
Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP.
Ponuka platná pre celé Slovensko.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Celoročné komplexné vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva.
Spracovanie mesačnej a ročnej závierky / DPH, Daň z MV, Daňové priznanie FO, PO Komplexné vedenie miezd/personalistika.
Cena je individuálna, dohodou.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať email: uctovnictvo@
tel. č.:
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami.
Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.