spracovanie účtovníctva - strana 22
Počet nájdených inzerátov SPRACOVANIE ÚČTOVNÍCTVA
: 1000 - strana 22
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.
Dobrý deň,
hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni.
Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Ďakujem.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy.
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP,
- administratíva
- spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu,
triedenie dokladov a pod. .
Práca pod dohľadom.
Odmena 4,10€/hod.(na začiatok).
Životopis posielajte na:
Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo.
Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň.
Životopisy zasielať na
email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel.
Miesto výkonu práce: Turzovka.
Mzda: 920 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Ponúkam spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy a personalistika.
Cena dohodou.
Vyplniť daňové priznanie nie je jednoduché. Neriskujte chybu. Obráťte sa na nás.
Spracujeme daňové priznanie pre fyzické aj právnické osoby.
Ponúkame komplexné spracovanie účtovníctva a miezd.
Cena závisí od náročnosti práce.
Ponúkam vedenie účtovníctva, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb (typ A, typ B), k dani z príjmov právnických osôb, vypracovanie DP k DPH vypracovanie DP k dani z motorových vozidiel, spracovanie personálnej a mzdovej agendy... Cena dohodou, individuálny prístup, mám dlhoročné skúsenosti.
PONÚKAM VYPRACOVANIE DAŇOVÉHO PRIZNANIA typ FO A a B.
Daňové priznanie zasielam v pdf a xml forme na email. Následne si ho viete kdekoľvek vytlačiť.TYP A VIEM AJ PODAT ak ste Trnavský-Bratilavský kraj!ZBIERAM DOKLADY raz týždenne u Vás DOMA!!!!TRNAVSKý+BRATISLAVSKÝ KRAJ!ALEBO zašlem vypracované na emailVY si len podáte ak na príslušnom danovom úrade CELÁ SR!!!ROBÍM AJ CUDZINCOM AK MAJÚ PRECHODNÝ POBYT A MALI ZDANITELNÉ PRÍJMY NA SK!TAKISTO POMOŽEM so všetkými potrebnými úkonmi ak si NEVIETE DAT RADY(cudzinecká polícia,sociálna+zdravotná poistivna+finančná správa,zakladanie živnosti,s.r.o,vedenie účtovníctva fyzickým aj právnickým osobám,všetky druhy DANOVÝCH PRIZNANÍ+VRÁTENIE DANE zo zahraničia) Diskrétnosť, dodržiavanie GDPR, elektronické podanie - zdarma
typ A - príjmy zo závislej činnosti zamestnanie, brigády, dohody 20e typ B - živnosť (paušálne výdavky) 40e
zyp B . živnosť (reálne výdavky ) 50e
typ B - osobná asistencia, iné príjmy 35e
typ B - kombinácia zamestnanie + príjmy z prenájmu nehnuteľnosti 35e
daň z motorových vozidiel 10€
Elektronické podanie daňového priznania - ZDARMA (ak máte vybavené prístupy na daňový úrad)
DOKLADY VIEM V TRNAVE A OKOLÍ VYZBIERAŤ!m.stefakova@
externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko.
Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Mám 15 ročnú prax, orientujem sa v dotknutej legislatíve. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou /prihlášky, pracovné zmluvy, potvrdenia a pod/. Pracujem v programe Olymp. Cena dohodou.
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom.
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami.
Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami.
Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami.
Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Náplň - druh - práce:
- znalosť podvojného účtovníctva
- znalosť mzdovej oblasti
- vedenie pokladne
- spracovanie štatistických výkazov
- daňové priznanie
Ponúkané výhody:
- poskytnutie služobného telefonu
- pružný pracovný čas
- možnosť vzdelávania sa
- stravovacia karta
- pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný
Mzda : 1100,-€/mesiac
Požadovaná prax - min 3 roky
- vedenie 2 účtovníčok
Všeobecné spôsobilosti:
- analyzovanie a riešenie problémov
- ekonomická a finančná gramotnost
- komunikácia - jednanie s ľuďmi
- kultivovaný písomný prejav
- organizovanie a plánovanie práce
- tímová práca
- informačná gramotnosť
- pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné
spôsobilosti/
- samostatnosť
Ďalšie požiadavky:
- na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky.
Osobnostné predpoklady:
- pozornosť
- praktické myslenie
- trpezlivosť
- spoľahlivosť
KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce :
SENIORKA n.o.
Námestie SNP 35/48
960 01 Zvolen
Mgr.Alena Hulinová - personalistka
tel.: , mail.: administrativa@,
www:
Ponúkam spracovanie účtovníctva- jednoduché aj podvojné, celej firemnej agendy vrátane miezd aj daňových priznaní. Mám 22 ročnú prax a VŠ vzdelanie.
Ponúkam spracovanie mzdového účtovníctva pre firmy resp. živnostníkov .Zároveň sa zaoberám personalistikou a administratívnou činnosťou.Bližšie informácie pošlem mailom
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Program Humanet-fy HOUR. Mám 30 ročnú prax. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou. Cena dohodou
Ponúkam kompletné účtovné vedenie firmy-spracovanie účtovníctva,miezd,dph, daňových priznaní pre s.r.o., szčo vrátane poradenstva a daňovej optimálizácie. Ponúkam vypracovanie príspevkov z úradu práce. V prípade záujmu je možnosť účtovania aj na Vašom programe externe. Ponúkam dlhoročné skúsenosti,zodpovednosť,flexibilitu, spokojnosť zaručená. č.t.
Trebuňová mail trebunovaj@