inzercia, predaj, predám, bazár

spracovanie účtovníctva - strana 22

Počet nájdených inzerátov SPRACOVANIE ÚČTOVNÍCTVA : 1000 - strana 22

Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie. Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem. Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.
Hľadám prácu na doma/z domu (home office)
Dobrý deň, hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni. Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku. Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov. Ďakujem.
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Miesto výkonu práce Malé Zálužie. Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
DoBPŠ - asistentka k účtovníčke.
Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva. Podmienky: Obchodná akadémia. Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy. WORD, EXCEL - pokročilý. Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP, - administratíva - spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu, triedenie dokladov a pod. . Práca pod dohľadom. Odmena 4,10€/hod.(na začiatok). Životopis posielajte na: Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.
Pomocná účtovníčka, mzdová účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo. Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň. Životopisy zasielať na email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel. Miesto výkonu práce: Turzovka. Mzda: 920 eur brutto/mes. Nástup: ihneď. Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Účtovníctvo
Ponúkam spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy a personalistika. Cena dohodou.
Daňové priznania a účtovníctvo
Vyplniť daňové priznanie nie je jednoduché. Neriskujte chybu. Obráťte sa na nás. Spracujeme daňové priznanie pre fyzické aj právnické osoby. Ponúkame komplexné spracovanie účtovníctva a miezd. Cena závisí od náročnosti práce.
Daňové priznania v rámci celej SR, účtovníctvo
Ponúkam vedenie účtovníctva, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb (typ A, typ B), k dani z príjmov právnických osôb, vypracovanie DP k DPH vypracovanie DP k dani z motorových vozidiel, spracovanie personálnej a mzdovej agendy... Cena dohodou, individuálny prístup, mám dlhoročné skúsenosti.
SPRACOVANIE DP+účtovné služby
PONÚKAM VYPRACOVANIE DAŇOVÉHO PRIZNANIA typ FO A a B. Daňové priznanie zasielam v pdf a xml forme na email. Následne si ho viete kdekoľvek vytlačiť.TYP A VIEM AJ PODAT ak ste Trnavský-Bratilavský kraj!ZBIERAM DOKLADY raz týždenne u Vás DOMA!!!!TRNAVSKý+BRATISLAVSKÝ KRAJ!ALEBO zašlem vypracované na emailVY si len podáte ak na príslušnom danovom úrade CELÁ SR!!!ROBÍM AJ CUDZINCOM AK MAJÚ PRECHODNÝ POBYT A MALI ZDANITELNÉ PRÍJMY NA SK!TAKISTO POMOŽEM so všetkými potrebnými úkonmi ak si NEVIETE DAT RADY(cudzinecká polícia,sociálna+zdravotná poistivna+finančná správa,zakladanie živnosti,s.r.o,vedenie účtovníctva fyzickým aj právnickým osobám,všetky druhy DANOVÝCH PRIZNANÍ+VRÁTENIE DANE zo zahraničia) Diskrétnosť, dodržiavanie GDPR, elektronické podanie - zdarma typ A - príjmy zo závislej činnosti zamestnanie, brigády, dohody 20e typ B - živnosť (paušálne výdavky) 40e zyp B . živnosť (reálne výdavky ) 50e typ B - osobná asistencia, iné príjmy 35e typ B - kombinácia zamestnanie + príjmy z prenájmu nehnuteľnosti 35e daň z motorových vozidiel 10€ Elektronické podanie daňového priznania - ZDARMA (ak máte vybavené prístupy na daňový úrad) DOKLADY VIEM V TRNAVE A OKOLÍ VYZBIERAŤ!m.stefakova@
externé účtovníctvo
externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko. Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@
mzdové účtovníctvo
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Mám 15 ročnú prax, orientujem sa v dotknutej legislatíve. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou /prihlášky, pracovné zmluvy, potvrdenia a pod/. Pracujem v programe Olymp. Cena dohodou.
Ponúkam spracovanie účtovníctva, celé Slovensko
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom.
DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Bratislava
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Trenčín
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Trnava
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Ekonóm/ka - Zvolen- ihneď
Náplň - druh - práce: - znalosť podvojného účtovníctva - znalosť mzdovej oblasti - vedenie pokladne - spracovanie štatistických výkazov - daňové priznanie Ponúkané výhody: - poskytnutie služobného telefonu - pružný pracovný čas - možnosť vzdelávania sa - stravovacia karta - pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný Mzda : 1100,-€/mesiac Požadovaná prax - min 3 roky - vedenie 2 účtovníčok Všeobecné spôsobilosti: - analyzovanie a riešenie problémov - ekonomická a finančná gramotnost - komunikácia - jednanie s ľuďmi - kultivovaný písomný prejav - organizovanie a plánovanie práce - tímová práca - informačná gramotnosť - pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti/ - samostatnosť Ďalšie požiadavky: - na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky. Osobnostné predpoklady: - pozornosť - praktické myslenie - trpezlivosť - spoľahlivosť KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce : SENIORKA n.o. Námestie SNP 35/48 960 01 Zvolen Mgr.Alena Hulinová - personalistka tel.: , mail.: administrativa@, www:
účtovníctvo
Ponúkam spracovanie účtovníctva- jednoduché aj podvojné, celej firemnej agendy vrátane miezd aj daňových priznaní. Mám 22 ročnú prax a VŠ vzdelanie.
Ponuka
Ponúkam spracovanie mzdového účtovníctva pre firmy resp. živnostníkov .Zároveň sa zaoberám personalistikou a administratívnou činnosťou.Bližšie informácie pošlem mailom
Mzdové účtovníctvo
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Program Humanet-fy HOUR. Mám 30 ročnú prax. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou. Cena dohodou
Účtovníctvo, dane, mzdy, daňové priznania s.r.o.,szčo
Ponúkam kompletné účtovné vedenie firmy-spracovanie účtovníctva,miezd,dph, daňových priznaní pre s.r.o., szčo vrátane poradenstva a daňovej optimálizácie. Ponúkam vypracovanie príspevkov z úradu práce. V prípade záujmu je možnosť účtovania aj na Vašom programe externe. Ponúkam dlhoročné skúsenosti,zodpovednosť,flexibilitu, spokojnosť zaručená. č.t. Trebuňová mail trebunovaj@