spracovanie účtovníctva - strana 15
Počet nájdených inzerátov SPRACOVANIE ÚČTOVNÍCTVA
: 1000 - strana 15
Ponúkame služby vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, vypracovania daňových priznaní dane z príjmu.
typ A - príjmy zo zamestnania SR (TPP, dohody, študenti, dôchodcovia) - 17 eur
typ A - príjmy zo zamestnania zahraničie - 22 eur
typ B - živnosť SR (paušálne výdavky) - od 30 eur
typ B - slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, osobná asistencia - od 30 eur
typ B - kombinácia príjmov - od 40 eur
Dobrý deň prajem,
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní za zdaňovacie obdobie 2022 (celá SR):
FO typ A – príjmy zo závislej činnosti (SR) – 20 €
FO typ A – príjmy zo závislej činnosti (zahraničie alebo SR + zahraničie) – 25 €
FO typ B – živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6 - §8 – 40 €
FO typ B – živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6 - §8 + príjmy zo závislej činnosti – 50 €
Vypracované zasielam vo formáte PDF alebo XML pripravené na podanie, resp. aj doporučene poštou v papierovej forme na Vami uvedenú adresu (doplatok + 5 EUR).
Dodržiavanie GDPR je prioritou. Jednám seriózne a za svoju prácu vystavujem faktúru.
V prípade záujmu ma kontaktujte mailom na veron.uhrinova@ prípadne tel. č. .
Možnosť spolupráce aj s vedením komplexného účtovníctva pre PO a SZČO a vedením daňovej evidencie.
Ing. Veronika Uhrinová – vedenie účtovníctva - veron.uhrinova@,
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne,
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 4,690 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Dobrý deň , hľadám si brigádu/prácu na homeoffice účtovníka, mám za sebou kurz podvojného a jednoduchého účtovníctva.
15-ročnú prax v oblasti mzdového účtovníctva.
Rada by som získala vedomosti a skúsenosti preto hľadám vyslovene prácu juniora poprípade pomocného účtovníka na brigádu s možnosťou vykonávania s homeofficu v Bratislave.
Ponúkam odborné vypracovanie daňového priznania vrátane, elektronického podania v prípade potreby. Mám vysokoškolské vzdelanie a niekoľkoročnú prax v odbore.
Typ A (príjmy zo zamestnania) - 30€
Typ B prenájom - 40€
Typ B živnosť paušálne výdavky - 60€
Typ B zamestnanie + prenájom/paušálne výdavky - 70€
Typ B živnosť preukázateľné výdavky - dohodou
Typ B ostatné príjmy (predaj nehnuteľností, výnosy z investícií atď) - dohodou
Daňové priznanie právnickej osoby (najmä s.r.o.) vrátane účtovníctva a účtovnej závierky - dohodou od 150€
V prípade záujmu možnosť dlhodobej a pravidelnej spolupráce s poskytovaním účtovníctva pre s.r.o. aj SZČO.
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Výrobno-obchodná spoločnosť prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva
• mzdy a personalistika
• hospodárskej korešpondencie
• znalosti zákona o DPH
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme
• výplata vždy v stanovenom termíne
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup : JÚL / AUGUST
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa.
V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: gohoslovensko@
Prijímame nových klientov na účtovníctvo - aj platcov DPH. Naša firma sa zaoberá od roku 1998 komplexnými službami v oblasti podvojného, jednoduchého účtovníctva- vedením účtovnej agendy, spravovaním miezd, personalistiky. Spracujeme všetky typy daň. priznaní A, B, zabezpečujeme elektronickú komunikáciu s inštitúciami (finančná správa, SP, ZP). Všetko za prijateľné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Slovenska (prostredníctvom mailu, telefónu,...).Vy podnikajte, my sa vám postaráme o účtovníctvo. Kontakt: Ing. Radmila Fogadová, tekovska@, , Nájdete nás v kancelárii na adrese: Sládkovičova 55 ZM.
Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Ponúkam prácu v Pezinku
Náplň práce: pomocné práce pri vedení podvojného účtovníctva, evidencia a nahrávanie dokladov, pomocné administratívne práce;
Požiadavky: stredná škola s maturitou ekonomického zamerania, ochota pracovať a súčasne vzdelávať sa v oblasti účtovníctva, spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť;
Pracovné miesto je vhodné aj pre absolventku so záujmom o účtovníctvo; výhodou je znalosť softvéru od Kros-u /OMEGA, OLYMP/;
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky: 1100,00 € brutto / mesiac
Miesto výkonu práce: Pezinok
Dobrý deň,
Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve.
Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Ponúkam:
- vedenie účtovníctva
- vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky
- zasielanie výkazov
Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu.
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.
Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás!
Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky.
Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine.
Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!
Dobrý deň,
hľadám si prácu v oblasti účtovníctva a administratívy. Mám 5 - ročné skúsenosti s účtovníctvom. Účtovala som v programe Pohoda a MRP.
Získala som ekonomické vzdelanie a aj vzdelanie v oblasti fakturácie a administratívy. Medzi moje charakteristické vlastnosti patrí zodpovedný prístup k práci, iniciatívnosť a spoľahlivosť.
Do práce môžem nastúpiť ihneď.
Preferujem prácu na skrátený úväzok v rozsahu 30 hodín týždenne.
Predám zachovalú knihu Riešené a neriešené príklady z účtovníctva pre maturantov
Autor: Oľga Ďuricová
Vydavateľ: Iura Edition
Počet strán:98
Väzba:brozovana
Rozmer:295x210
ISBN:
Jazyk:slovenský
Rok vydania:2006
Niektoré strany sú popísané ceruzkou. Viac info cez email.
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd, štatistiky. Vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov a DPH.
Cenu za služby stanovujeme individuálne po zhodnotení rozsahu a náročnosti, vždy s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Pre akékoľvek bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Ponúkam vedenie účtovníctva - jednoduché, podvojné, DPH, mzdy, poradenstvo. Otvorené denne, vrátane soboty a nedele.....
Zlaté Moravce a širšie okolie
Ponúkam externé služby vedenia Vášho účtovníctva. Jednoduché, podvojné účtovníctvo, personalistika, mzdy, vrátane komunikácie s finančnou správou, posielania výkazov a daňového priznania.
Cenová ponuka závisí od dokladov v účtovníctve.
Ponúkam vedenie digitalizovaného účtovníctva (bez šanonov).
Digitalizovaná podoba je vhodná pre tých, ktorí nemajú čas archivovať bločky a potom ich fyzicky odniesť externému účtovníkovi. Zákon o účtovníctve povoľuje doklady nascanovať a evidovať ich v čitateľnom formáte (ja uprednostňujem PDF). Preto poverená osoba vo firme mi môže posielať doklady do mailu, čím firme zaručujem priebežné vedenie účtovníctva (omeškanie možno dva dni od skutočného stavu). Okrem zrušenia nutnosti dochádzať k účtovníkovi sa týmto spôsobom účtovania ruší aj problém vzdialenosti od svojich "papierov", pretože vám ich viem poslať späť tiež mailom. Preto sa ponuka netýka len priamo Trnavy, kde pôsobím.
Sme malá rodinná firma Innovates s.r.o. ktorá zabezpečuje komplexné vedenie účtovníctva externou formou.
dane,mzdy,dph,poradenstvo,podvojne uctovnictvo,jednoduche uctovnictvo,szco,s.r.o.,n.o,o.z,
fyzicke osoby,pravnicke osoby,
externe uctovnictvo,digitalizacia,el.archivacia
Medzi výhody ext.spolupráce patria:
-výrazná úspora Vaších mes.nákladov
-odpočet DPH
-časová flexibilita
-priestor/technika(vybavenie)
-software. (Pracujeme v účtovnom programe Mk-soft) kde máme 10 ročné skúsenosti.
-vedenie komplexného účtovníctva(dane,mzdy,dph,poradenstvo..)
-elektronická archivácia
-digitalizácia
Naše služby poskytujeme v Prešove a okolí.
NIE SME ŽIADNA ÚČTOVNÁ ČI DAŇOVÁ AGENTÚRA !
HĽADÁME ÚČTOVNÍČKU
Hľadáme skúsenú účtovníčku na plný úväzok, ktorá sa pridá k nášmu tímu. Naša spoločnosť pôsobí v obore už mnoho rokov a potrebuje samostatnú účtovníčku, ktorá by bola zodpovedná za vedenie účtovníctva.
Požiadavky:
- kompletné a samostatné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva
- kontrolovanie a zodpovednosť za prípravu, vypracovanie daňových priznaní (daň z príjmov FO a PO, DPH, daň z motorových vozidiel)
- zodpovednosť za prípravu finančných výkazov (účtovná závierka)
- komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami
Ostatné znalosti:
- nemecký jazyk - mierne pokročilý ( B1 )
- ovládanie programov Word, Excel, OMEGA
Ponúkame:
- stabilné pracovné miesto v prosperujúcej firme
- finančné ohodnotenie zodpovedajúce skúsenostiam a kvalifikácii
Miesto výkonu práce: Horovce
Ak vás náš inzerát zaujal, pošlite nám svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu : simasped@ alebo nás kontaktujte na telefónom čísle
Tešíme sa na spoluprácu!
Ponúkame vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, cestovné príkazy a kniha jázd, daňové priznania a DPH, pre firmy aj SZČO, vedenie administratívy, poradenstvo a audit. Máme medzinárodné skúsenosti, poradíme pri zakladaní firiem v tuzemsku a v zahraničí. Kontaktujte nás mailom alebo telefonicky na