strojopis
Počet nájdených inzerátov STROJOPIS
: 17
Predám knihu od M. Mesiarové s názvom Strojopis pre samoukov a kurzy. Kniha je ako nová, veľký formát A4
Cena 6 Euro
Dobrý deň, hľadám si prácu v administratívnej oblasti v meste Nové Zámky. Prax v administratíve mám, ovládam rýchly strojopis a mám vyštudovanú strednú ekonomickú, za všetky ponuky Vám vopred ďakujem:-) Poprosím kontaktovať mailom a prosim nie ponuky na živnosť, ďakujem
Náplň práce:
- nábor nových pracovníkov na požadované projekty
- telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi
- komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku
- tvorba databázy,
- starostlivosť už o existujúce projekty
- aktívne oslovovanie obchodných kontaktov
- hľadanie ubytovania pre zamestnancov
a iné administratívne práce.
Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00
Zamestnanecké výhody, benefity
Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve
Firemný telefón
Notebook
Možnosť kariérneho a finančného rastu
Plat od 1 200€ do 1 500€
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline.
Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
nerozhoduje
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- odolnosť voči stresu
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Dobrý deň , hľadám si prácu ako pomocná účtovníčka. Mám certifikát z podvojného účtovníctva , ESDL testy , ovládam strojopis .Mám skúsenosti s fakturáciou , pokladňou , skladovým hospodárstvom , komunikáciou s klientom , mailovou komunikáciou . Prijmem aj čiastočný úväzok , resp . čiastočný home offise
Hľadám prácu na doma s fixnou odmenou napr. administratívna práca, vedenie mzdovej agendy, prepisovanie textu - ovládam strojopis, balenie tovaru, rozvoz novín atdˇ. Práca zabezpečená zamestnávateľom. Prosím, ozvite sa mi....ďakujem moc krát
tel:
Hľadám brigádu formou najlepšie home office,
Aktuálne mám prácu na TPP, hľadám akýkoľvek typ, vhodne cez víkend alebo flexibilný pracovný čas, pracujem so zákazníkmi, viem veľmi dobre pracovať s PC, som prispôsobivá , veľmi dobre komunikačné schopnosti nakoľko pracujem na call centre, aj formou e mailu, ovládam strojopis, slovenský jazyk na vysokej úrovni , anglický jazyk na základnej úrovni, moje výhody sú že sa veľmi rýchlo učím a rada rozvíjam svoje schopnosti, nemusí sa jednať len o prácu na PC
Viem zaslať samozrejme aj životopis
Som ID (60%), hľadám prácu, som zručná na PC, ovládam strojopis, administratívne práce. Mám pracovné skúsenosti v administratívnej práci, a pracovala som aj v stávkovej kancelárii. Mám VŠ. Práca môže byť aj na skrátený pracovný úväzok. Som spoľahlivá, presná. Miesto výkonu práce - Žiar nad Hronom a okolie, Zvolen.
Notárka príjme administratívnu pracovníčku alebo notárskeho koncipienta. Prax s notárskym systémom potrebná. Podmienky: Microsoft Word - pokročilý, strojopis. Nástup ihneď.
Kontaktovať telefonicky.
Hľadám brigádu formou najlepšie home office,
Aktuálne mám prácu na TPP, hľadám akýkoľvek typ, vhodne cez víkend alebo flexibilný pracovný čas, pracujem so zákazníkmi, viem veľmi dobre pracovať s PC, som prispôsobivá , veľmi dobre komunikačné schopnosti nakoľko pracujem na call centre, aj formou e mailu, ovládam strojopis, slovenský jazyk na vysokej úrovni , anglický jazyk na základnej úrovni, moje výhody sú že sa veľmi rýchlo učím a rada rozvíjam svoje schopnosti, nemusí sa jednať len o prácu na PC
Viem zaslať samozrejme aj životopis
Dobrý deň, hľadáme junior účtovníčku do stabilnej stavebnej spoločnosti.
Náplň práce:
evidencia došlých a odoslaných faktúr
- účtovanie jednoduchých účtovných príkazov v systéme KROS
- spracovanie štatistických výkazov
- spracovanie výkazu Intrastat
- práca s interným informačným systémom
- pomocné administratívne práce pre personalistu a účtovné oddelenie
- kopírovanie, skenovanie dokladov
- ostatné pomocné administratívne a účtovné práce
- práca s excelom, vytváranie tabuliek a vzorcov
- komunikácia so zamestnancami
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore:
ekonomické
Ostatné znalosti:
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz - B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
zodpovednosť, samostatnosť, ochota učiť sa, lojálnosť, odolnosť voči stresu, flexibilita
Som invalidný dôchodca, zťp osoba. Mám vysokoškolské vzdelanie a prax v oblasti call centra, recepcie a administratívy a predaná.
Mám VP B, ovládam strojopis, základy Omega Olymp, mám zdravotný preukaz, hygienicke minimum.
Dobrý deň hľadám si prácu na TPP alebo aj na živnosť v Poprade pripadne jeho blízkom okolí. Som vyučený ako Technicko Administratívny Pracovník zo zameraním na stavebníctvo. Mam prax s výroby a montážou plus ovládam prácu na PC plus strojopis. Som komunikatívny a rad sa učím novým veciam. Pre viac informácií o mne po telefonickom kontakte.
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
1