inzercia, predaj, predám, bazár

strucna historia casu - strana 20

Počet nájdených inzerátov STRUCNA HISTORIA CASU : 1000 - strana 20

Do novootvorenej kancelárie prijímeme dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Ochodný zástupca - HUGOTECH, s.r.o. - Martin
Miesto práce: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky 500 - 3000 EUR/mesiac 500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce. Čo bude tvojou úlohou? - predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..) - aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti - prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa) - spracovávať cenové ponuky - budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov - reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť Výhody, benefity - práca pre dynamickú spoločnosť - perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu - motivujúce ohodnotenie podľa výkonov - flexibilny pracovný čas - zaškolenie - firemný mobilný telefón - firemný notebook Informácie o výberovom konaní Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne. Pozícia vhodná pre uchádzačov zo Žilinského kraja. Životopis prosím zašlite na hugotech@ Vzdelanie v odbore Technické vzdelanie je výhodou Ostatné znalosti Google Sheets - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti - skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ? Požadujeme: - reprezentatívne a príjemné vystupovanie - kreatívnosť a samostatnosť - obchodnícke zručnosti - skúsenosti s obchodom technické smery - proaktívny prístup k práci - silná vnútorná motivácia - znalosť prideleného regiónu Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí. Viac aj na Kontakt Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala Tel.: E-mail: hugotech@
Ochodný zástupca - HUGOTECH, s.r.o. - Sabinov
Miesto práce: Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky 500 - 3000 EUR/mesiac 500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce. Čo bude tvojou úlohou? - predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..) - aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti - prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa) - spracovávať cenové ponuky - budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov - reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť Výhody, benefity - práca pre dynamickú spoločnosť - perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu - motivujúce ohodnotenie podľa výkonov - flexibilny pracovný čas - zaškolenie - firemný mobilný telefón - firemný notebook Informácie o výberovom konaní Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne. Pozícia vhodná pre uchádzačov z Prešovského kraja. Životopis prosím zašlite na hugotech@ Vzdelanie v odbore Technické vzdelanie je výhodou Ostatné znalosti Google Sheets - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti - skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ? Požadujeme: - reprezentatívne a príjemné vystupovanie - kreatívnosť a samostatnosť - obchodnícke zručnosti - skúsenosti s obchodom technické smery - proaktívny prístup k práci - silná vnútorná motivácia - znalosť prideleného regiónu Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí. Viac aj na Kontakt Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala Tel.: E-mail: hugotech@
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Amazon Echo Dot 4
Predam Amazon Alexa Echo Dot 4 v dobrom stave neposkodeny. cena 35€ Zapínajte svetlá, nastavujte termostaty, ovládajte zámky dverí a mnoho ďalšieho pomocou kompatibilných zariadení a iba svojho hlasu. Multifunkčný reproduktor - streamujte skladby z Amazon Music, Apple Music, Spotify, Deezer a mnohých ďalších. Počúvajte hudbu, audioknihy a podcasty kdekoľvek v domácnosti vďaka funkcii multiroom music. Zostaňte v spojení - jednoducho telefonujte pomocou hlasového ovládania. Zábava s Alexou - Alexa dokáže rozprávať vtipy, prehrávať hudbu, odpovedať na otázky, čítať správy a počasie, nastavovať budíky a ďalšie - Holandčina/turečtina/čeština/poľština nie sú podporované. Pripojenie WiFi Dvojpásmová sieť WLAN podporuje siete 802.11 a/b/g/n/ac (2,4 a 5 GHz). Nepodporuje pripojenie k sieťam WiFi ad-hoc (alebo peer-to-peer). Pripojenie Bluetooth Podporuje profil Advanced Audio Distribution Profile (A2DP) na streamovanie zvuku z mobilných zariadení do zariadenia Echo Dot alebo z Echo Dot do vášho reproduktora Bluetooth. Audio/Video Remote Control Profile (AVRCP) na hlasové ovládanie pripojených mobilných zariadení. Hlasové ovládanie bez použitia rúk nie je podporované na zariadeniach so systémom Mac OS X. Reproduktory Bluetooth so vstupom PIN nie sú podporované. Audio 41 mm reproduktor; 3,5 mm stereo audio výstup pre externé reproduktory (audio kábel nie je súčasťou dodávky). Systémové požiadavky Zariadenie Echo Dot možno okamžite pripojiť k sieti Wi-Fi. Aplikácia Alexa je kompatibilná so zariadeniami Fire OS, Android a iOS a možno k nej pristupovať aj z webového prehliadača. Podporované operačné systémy: iOS 11.0+ Android 6.0+ Fire OS 5.3.3+: . Niektoré zručnosti a služby môžu vyžadovať samostatné predplatné alebo rôzne poplatky. Pripojenie Pomocou jednoduchého nastavenia WiFi od spoločnosti Amazon môžu zákazníci pripojiť inteligentné domáce zariadenia k svojej sieti WiFi v niekoľkých jednoduchých krokoch. Jednoduché nastavenie WiFi je len jedným zo spôsobov, ako sa Alexa neustále učí. Ďalšie informácie o jednoduchom nastavení WiFi. Zjednodušenie Aplikácia Alexa a produkty podporujúce Alexu obsahujú niekoľko funkcií prístupnosti pre zákazníkov s obmedzeným zrakom, sluchom, pohybom alebo rečou. Ďalšie informácie o systéme Alexa a prístupnosti. Obsah balenia Echo Dot sivej farby, napájací zdroj (15 W) bielej farby a stručná príručka. Generácia Echo Dot, 4. generácia - 2020 Funkcie ochrany údajov Technológia Wake word, indikátory streamovania, tlačidlo stlmenia mikrofónu, možnosť zobrazenia a vymazania hlasových záznamov a ďalšie. Navštívte portál Alexa Privacy Portal, kde sa dozviete, ako Alexa a zariadenia Echo zabezpečujú ochranu osobných údajov.
Príjmeme nových vodičov pre BOLT Taxi. Nadštandartné platy
Príjmeme BOLT TAXI vodičov do našej flotily. Pracujte pre flotilu Entrega, ktorá sa postará o všetky birokratické záležitosti. Pomôžeme Vám s vybavením taxi preukazu, zaškolíme Vás v aplikácii a poradíme Vám ako zarobíte čo najviac na základe našich doterajších skúseností :-) Prechod pod Flotilu Entrega zaberie menej ako 24 hodín (v najlepšom prípade iba 1-2 hodiny). Vyplácame pravidelne 1x za týždeň. Ako vodič/šofér v BOLT TAXI si viete zarobiť až 4000€ mesačne. Jazdite kedy chcete, v časoch, ktoré Vám vyhovujú! Pracovať môžete v týchto mestách: Bratislava, Trnava, Trenčín, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica. Najviac BONUSOV len u nás: - Registráciou nič neriskujete - všetky NÁKLADY na potrebné TAXI dokumenty Vám PREPLATÍME až do výšky 100€. - Psychotesty môžete absolvovať u nášho psychológa ZDARMA - Interné flotilovské BONUSY, SÚŤAŽE a MOTIVAČNÝ PROGRAM Výhody našej flotily: - Preplatíme všetky nákladov na potrebné taxi dokumenty - Pomôžeme s vybavením preukazu vodiča vozidla taxislužby - Psychotesty u nás ZDARMA - Interné flotilovské BONUSY, SÚŤAŽE a MOTIVAČNÝ PROGRAM - Výhodný prenájom vozidiel po celom Slovensku - Výplata každý týždeň načas - Multisport karta za zvýhodnených podmienok - Účtovné poradenstvo - Podpora flotily na telefóne - Možnosť spolupráce: živnosť, s.r.o. , TPP (dohoda) Od šoférov požadujeme: - Zodpovedný prístup - Bezúhonnosť - Slušné vystupovanie - Čisté a voňavé auto Zamestnanecké výhody, benefity Možnosť práce na firemnom aute alebo prenájom vozidiel. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie študent strednej školy stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore Vodič , Taxi, Kuríer, Šofér , Logistika, Skladnik, Bolt Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Partner BOLT TAXI, WOLT, FOOD PANDA Počet zamestnancov 500-999 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Marek Tel.: Vstupný formulár: Vyplnením vstupného formulára urýchlite proces náboru a môžete skôr začať zarábať. Inzerát platí do zmazania.
Vodič C+E, FRIGO, Škandinávia
Vodič C+E, FRIGO MikBEAR, s.r.o. Miesto práce Dánsko, Švédsko, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu ASAP / dohoda Mzdové podmienky (brutto) 800 - 2 800 EUR/mesiac - celkový plat môže dosiahnuť až 2200-2700,- EUR/mesiac, v závislosti od výkonu, diét a ďalších faktorov v danom mesiaciInformácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vedenie ťahača zn. VOLVO + náves dvojpodlažné FRIGO - prevažne 60% smer Škandinávia, zvyšok celá EU - vozidlo je pridelené vodičovi, a tým pádom aj starostlivosť oň - nie turnus, nie únia, systém 45 doma, 24 vonku (každý druhý mesiac voľno dľa dohody) - jazda podľa predpisov - schopnosť predvídať a komunikovať - znalosť cudzieho jazyka výhodou, nie podmienkou Zamestnanecké výhody, benefity - finančné bonusy pri produktívnej práci, ročné bonusy - komerčné poistenie pre vodičov platené firmou - príjemný kolektív - tankovacie a platobné karty - fakturačné mýtne jednoty na všetky krajiny - automatické vypisovanie ZPV systémom - strážené parkovanie osobného auta - dodržiavanie dohodnutého voľna Osobné údaje uchádzača uvedené v životopise budú spracované a uchované spoločnosťou MikBEAR, s.r.o. v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Osobné údaje budú spracované výlučne za účelom výberu vhodného kandidáta na inzerovanú pozíciu. Po ukončení výberového procesu, maximálne však po dobe 6 mesiacov od poskytnutia osobných údajov, budú tieto v súlade s uvedeným zákonom zlikvidované. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Vodičský preukaz B, C, E Osobnostné predpoklady a zručnosti - príjemná a zrozumiteľná komunikácia - flexibilita - dôveryhodnosť - spoľahlivosť - dravosť - rýchlosť - efektivita - organizačné schopnosti výhodou - ostatná znalosť cudzích jazykov výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti MikBEAR, s.r.o. Transport & Spedition Vedenie spoločnosti má bohaté skúsenosti v oblasti dopravy pod kontrolovanou teplotou na trhu, a práve preto je väčšou časťou zameraná na chladiarenskú resp. mraziarenskú dopravu, vrátane špeciálnych systémov a doplnkov v tomto odvetví. Pôsobí na vnútroštátnom a medzinárodnom trhu, zo zameraním najmä na Škandinávske krajiny. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Miloš Mikláš Tel.: E-mail: miki@
Príjmeme nových vodičov pre BOLT Taxi. Nadštandartné platy.
Príjmeme BOLT TAXI vodičov do našej flotily. Pracujte pre flotilu Entrega, ktorá sa postará o všetky birokratické záležitosti. Pomôžeme Vám s vybavením taxi preukazu, zaškolíme Vás v aplikácii a poradíme Vám ako zarobíte čo najviac na základe našich doterajších skúseností :-) Prechod pod Flotilu Entrega zaberie menej ako 24 hodín (v najlepšom prípade iba 1-2 hodiny). Vyplácame pravidelne 1x za týždeň. Ako vodič/šofér v BOLT TAXI si viete zarobiť až 4000€ mesačne. Jazdite kedy chcete, v časoch, ktoré Vám vyhovujú! Pracovať môžete v týchto mestách: Bratislava, Trnava, Trenčín, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica. Najviac BONUSOV len u nás: - Registráciou nič neriskujete - všetky NÁKLADY na potrebné TAXI dokumenty Vám PREPLATÍME až do výšky 100€. - Psychotesty môžete absolvovať u nášho psychológa ZDARMA - Interné flotilovské BONUSY, SÚŤAŽE a MOTIVAČNÝ PROGRAM Výhody našej flotily: - Preplatíme všetky nákladov na potrebné taxi dokumenty - Pomôžeme s vybavením preukazu vodiča vozidla taxislužby - Psychotesty u nás ZDARMA - Interné flotilovské BONUSY, SÚŤAŽE a MOTIVAČNÝ PROGRAM - Výhodný prenájom vozidiel po celom Slovensku - Výplata každý týždeň načas - Multisport karta za zvýhodnených podmienok - Účtovné poradenstvo - Podpora flotily na telefóne - Možnosť spolupráce: živnosť, s.r.o. , TPP (dohoda) Od šoférov požadujeme: - Zodpovedný prístup - Bezúhonnosť - Slušné vystupovanie - Čisté a voňavé auto Zamestnanecké výhody, benefity Možnosť práce na firemnom aute alebo prenájom vozidiel. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie študent strednej školy stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore Vodič , Taxi, Kuríer, Šofér , Logistika, Skladnik, Bolt Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Partner BOLT TAXI, WOLT, FOOD PANDA Počet zamestnancov 500-999 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Marek Tel.: Vstupný formulár: Vyplnením vstupného formulára urýchlite proces náboru a môžete skôr začať zarábať. Inzerát platí do zmazania.
Vodič "C" FRIGO
Vodič skupiny "C" FRIGO MikBEAR, s.r.o. Miesto práce Dánsko, Švédsko, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu ASAP / dohoda Mzdové podmienky (brutto) 800 - 2 300 EUR/mesiac - celkový plat môže dosiahnuť až 2300,- EUR/mesiac, možno aj viac, všetko v závislosti od výkonu, diét a ďalších faktorov v danom mesiaci Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vedenie zn. VOLVO, 18 pal. mraziarenské dvojteplotné frigo (ak by záujemca disponoval C+E, ťahače značky VOLVO + náves dvojpodlažné/dvojteplotné FRIGO) - vozidlo je pridelené vodičovi, a tým pádom aj starostlivosť oň - nie turnus, nie únia - víkendy 85% doma - jazda podľa predpisov - schopnosť predvídať a komunikovať - znalosť cudzieho jazyka výhodou, nie podmienkou Zamestnanecké výhody, benefity - finančné bonusy pri produktívnej práci, ročné bonusy - komerčné poistenie pre vodičov platené firmou - príjemný kolektív - tankovacie a platobné karty - fakturačné mýtne jednoty na všetky krajiny - automatické vypisovanie ZPV systémom - strážené parkovanie osobného auta - dodržiavanie dohodnutého voľna Osobné údaje uchádzača uvedené v životopise budú spracované a uchované spoločnosťou MikBEAR, s.r.o. v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Osobné údaje budú spracované výlučne za účelom výberu vhodného kandidáta na inzerovanú pozíciu. Po ukončení výberového procesu, maximálne však po dobe 6 mesiacov od poskytnutia osobných údajov, budú tieto v súlade s uvedeným zákonom zlikvidované. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Vodičský preukaz B, C Osobnostné predpoklady a zručnosti - príjemná a zrozumiteľná komunikácia - flexibilita - dôveryhodnosť - spoľahlivosť - dravosť - rýchlosť - efektivita - organizačné schopnosti výhodou - ostatná znalosť cudzích jazykov výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti MikBEAR, s.r.o. Transport & Spedition Vedenie spoločnosti má bohaté skúsenosti v oblasti dopravy pod kontrolovanou teplotou na trhu, a práve preto je väčšou časťou zameraná na chladiarenskú resp. mraziarenskú dopravu, vrátane špeciálnych systémov a doplnkov v tomto odvetví. Pôsobí na vnútroštátnom a medzinárodnom trhu, zo zameraním najmä na Škandinávske krajiny. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Miloš Mikláš Tel.: E-mail: miki@
Špecialista logistiky s technickým zameranim
➡️Ak máš technické zameranie a si flexibilný, je táto pozícia ako stvorená pre teba. ➡️A čo bude Tvojou úlohou? Vozový park spoločnosti: - Prihlasovanie a odhlasovanie vozidiel, vykonávanie zmien v osvedčení o evidencii vozidla - Preberanie a odovzdávanie vozidiel - Zabezpečovanie opráv, servisných prehliadok, prezúvania pneumatík, umývania a tankovania. - Zabezpečenie pravidelných STK, EK - Riešenie poistných udalostí. - Pravidelný reporting týkajúci sa vozového parku Sklad: - Zabezpečenie komplexných informácií, plánovanie a realizácia požiadaviek zákazníka na nákup priameho, prípadne nepriameho materiálu - Vyjednávanie cien a dodacích termínov - Zodpovednosť za správnosť objednávok a ich potvrdení, sledovanie dodacej lehoty - Udržovanie prehľadu o skladových zásobách - riadenie logistických procesov na sklade - evidencia v skladovom systéme (rôzne príklad: náradie, oblečenie) - vedenie príslušnej dokumentácie - v spojitosti s náradím: revízie, údržba, záručný a pozáručný servis - vytváranie a zavádzanie nových procesov v sklade ➡️ Zamestnanecké výhody, benefity - služobný telefón ➡️ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním : stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore technické zameranie Jazykové znalosti Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz : B Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Vytvorím Vám životopis
Životopis je dôležitý dokument, ktorý vám dáva šancu ukázať potenciálnemu zamestnávateľovi to najlepšie, čo viete. Opisuje Vaše zručnosti, skúsenosti a ukazuje im, že ste tou pravou osobou pre danú prácu. Na dnešnom konkurenčnom trhu práce je nesmierne dôležitý prvý dojem. Neváhajte ma kontaktovať s akýmikoľvek otázkami, určite sa dohodneme! :) Pre vypracovanie životopisu potrebujem od Vás: kontaktné údaje (meno a priezvisko, titul, adresa, telefón, emailová adresa) vzdelanie (s časovými údajmi odkedy a dokedy, názov a sídlo školy, odbor, spôsob ukončenia školy) ďalšie vzdelanie (kurzy, tréningy, certifikáty a pod.) pracovné skúsenosti (+stručná náplň práce, Vaše najdôležitejšie projekty a pod.) jazykové znalosti (uviesť úroveň) osobitné schopnosti (počítačové programy, účtovníctvo, znalosť zákonov a pod.) záujmy (nie je neyhnutné) referencie (kontakt na osoby, ktoré môžu poskytnúť referencie, nie je nevyhnutné) Cena životopisu v slovenskom jazyku: 20€ Cena životopisu v anglickom jazyku: 25€ Obe spolu: 35€
Odborný predajca / Rozpočtár / Kalkulant gabionov | LEMON
Hľadáme kolegu - odborný predajca/ rozpočtár/ kalkulant gabionov - firma Gabiony Lemon SK Plat: cca 1300€/mesiac BRUTTO (6€/hod v čistom) Miesto výkonu práce: Nižná Požiadavky: Technické myslenie, MS Word, MS Excel Kontakt: ---- Náplň práce: - Vypracovanie cenových ponúk (MS Excel) a 3D vizualizácií plotov (SketchUp) - Telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi - Poskytovanie odborného poradenstva v oblasti gabionov (zaučíme) - Spracovanie dopytov a objednávok (zaučíme) ---- Základnou podmienkou prijatia je mať technické myslenie. Dôležité je nebáť sa komunikovať so zákazníkom a mať príjemné vystupovanie. Je potrebné vedieť vytvárať tabuľky v exceli a písať vo worde. SketchUp je výhodou, nie však podmienkou. Uprednostňujeme záujemcov z okresu Tvrdošín. Mzda 6€/hod v čistom, v hrubom cca 1300€/mesiac + koncoročné odmeny + zvášenie platu o 10% po skúšobnej dobe a následne zvýšenie po 1.roku. --- V prípade, že máte záujem o túto pracovnú pozíciu, kontaktujte nás telefonicky - kde Vám poskytneme viac informácii, dohodneme si osobné stretnutie, ukážeme Vám pracovisko, kolegov a odpovieme na všetky Vaše otázky. Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej a prosperujúcej rodinnej firme na Orave - Lemon trade, s.r.o. - výhodné platové ohodnotenie - zvýšenie mzdy po 3 mesiacoch skúšobnej doby, po 1 roku. - firemný telefón - stravné lístky - koncoročné odmeny - firemné akcie, vzdelávanie zamestnancov - príjemný a stály pracovný kolektív Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť LEMON trade, s.r.o. - GABIONY LEMON je výrobno-obchodná spoločnosť v oblasti výroby gabionových a plotových konštrukcií sídliaca v Nižnej na Orave. O nás: - sme tu od roku 1997 - sme rodinná slovenská firma s ľudským prístupom ku svojim zamestnancom - je nás spolu 65 zamestnancov - kladieme dôraz na osobný prístup a príjemné medziľudské vzťahy - prijímame akékoľvek návrhy a nápady na zlepšenie produktov/ výroby/predaja/fungovania podniku - zaslúžene prideľujeme koncoročné odmeny - organizujeme firemné akcie a večierky - pracujeme na spoločnom cieli a preto si navzájom pomáhame. Staň sa aj ty jedným z nás a poď pracovať do firmy LEMON TRADE :)
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
ekonóm/ekonómka
Do našej firmy hľadáme ekonómku/ekonóma s praxou na plný úväzok. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - podvojné účtovníctvo - mesačné a ročné uzávierky - spracovanie výkazov DPH a DPPO - mzdová agenda vrátane výkazov - banka, pokladňa požiadavky na zamestnanca: - prax v odbore - samostatnosť a zodpovednosť - znalosť účtovných programov výhody: -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -pracovný telefón -obedy hradené zamestnávateľom mzda závisí od znalostí a praxe uchádzača 700-1000€ Stručná charekteristika spoločnosti: Spoločnosť Quadro SNV, s.r.o. sa zaoberá predajom tuhého paliva- drevo, brikety a pelety. Sprostredkováva prepravu aj pre externých zákazníkov a ponúka špedičné služby. Uchádzačov poprosíme zaslať životopis na e-mail: erika.quadrosnv@
OC Eurovea
Pomocný kuchár krátky/dlhý, pracovná doba 7-21 OC Eurovea Hľadáme Pomocného kuchára na krátky/dlhý týždeň, pracovná doba 7-21 OC Eurovea * Hlavná náplň: * Príprava denného menu a stálej ponuky * Príprava a spracovanie mäsa * Kontrola vydávaných jedál * Kontrola stavu zásob, objednávanie tovaru * Čistota a poriadok na pracovisku * Dodržiavanie noriem HACCP * Pracovná doba krátky/dlhý týždeň. Plat: 1200€-1300€ v čistom/mesiac + zaujímavé prémie ohodnotené podľa tržieb a bonusy, po dohode preplatenie dovolenky, výrazné zamestnanecké zľavy a iné. Nástup možný ihneď. Požadujeme: spoľahlivosť, pracovitosť, dochvíľnosť, čestnosť požadujeme aj ponúkame. Stručná charakteristika spoločnosti: * Spoločnosť má viacero FastFood prevádzok Koliba v nákupných centrách zameraných na tradičnú slovenskú kuchyňu a catering v Bratislave, ktorá má okruh svojich verných a spokojných zákazníkov. Koliba je tradičná domáca slovenská kuchyňa pre celú rodinu. Jedlá varíme podľa starých domácich receptúr. Každý deň ponúkame čerstvé polievky, denné menu a stálu ponuku jedál z čerstvých surovín od slovenských dodávateľov. Koliba je miesto kde sa najedia malí aj veľkí. Volajte len vážny záujemcovia, ktorý máte chuť pracovať a dlhodobo sa podieľať na kvalitnej slovenskej kuchyni.
Hlavný kuchár, pracovná doba 7-17 krátky/dlhý, OC Eurovea
Hlavný kuchár, pracovná doba 7-17 krátky/dlhý, OC Eurovea Hľadáme Hlavného kuchára na krátky/dlhý týždeň, pracovná doba 7-17 OC Eurovea * Hlavná náplň: * Príprava denného menu a stálej ponuky * Príprava a spracovanie mäsa * Kontrola vydávaných jedál * Kontrola stavu zásob, objednávanie tovaru * Čistota a poriadok na pracovisku * Dodržiavanie noriem HACCP * Pracovná doba krátky/dlhý týždeň. Plat: 1300€-1500€ v čistom/mesiac + zaujímavé prémie ohodnotené podľa tržieb a bonusy, po dohode preplatenie dovolenky, výrazné zamestnanecké zľavy a iné. Nástup možný ihneď. Požadujeme: spoľahlivosť, pracovitosť, dochvíľnosť, čestnosť požadujeme aj ponúkame. Stručná charakteristika spoločnosti: * Spoločnosť má viacero FastFood prevádzok Koliba v nákupných centrách zameraných na tradičnú slovenskú kuchyňu a catering v Bratislave, ktorá má okruh svojich verných a spokojných zákazníkov. Koliba je tradičná domáca slovenská kuchyňa pre celú rodinu. Jedlá varíme podľa starých domácich receptúr. Každý deň ponúkame čerstvé polievky, denné menu a stálu ponuku jedál z čerstvých surovín od slovenských dodávateľov. Koliba je miesto kde sa najedia malí aj veľkí. Volajte len vážny záujemcovia, ktorý máte chuť pracovať a dlhodobo sa podieľať na kvalitnej slovenskej kuchyni
Zmenový technológ
Zmenový technológ Informácie o pracovnom mieste • Obsluha a kontrola parných kotlov • Nastavovanie a obsluha, nábeh lisov na výrobu plastových dielov • Účasť na školeniach a kurzoch (VZV, viazač bremien..) • Dodržovanie noriem a postupov • Čítanie technickej dokumentácie • Možnosť návrhov na zlepšenie výrobných procesov Zamestnanecké výhody, benefity • Odborné a technické školenia • Zvýšenie kvalifikácie zamestnanca • Možnosť ubytovania v Galante (len 10 min pešo od závodu) • Doprava zabezpečená zo smerov: Dunajská Streda, Nové Zámky, Kolárovo a Trstice • Príplatok za prácu cez víkendy, nočné, nadčasy a sviatky Mzdové podmienky (brutto) • 1 400 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy do výšky 220,- EUR + dochádzkový bonus 50,- Eur Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním • Stredoškolské s maturitou Pozícia je vhodná pre absolventa • Áno /s technickým vzdelaním a praxou Osobnostné predpoklady a zručnosti • Technická zručnosť • Ochota pracovať na 12 hodinové zmeny (ranná, nočná, voľno) Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Dodávateľ plastových dielov pre elektrotechnický a automobilový priemysel. Stručná charakteristika spoločnosti Personálna agentúra ParkoStaff poskytuje komplexné HR služby. Sme schopní riešiť neštandardné úlohy akéhokoľvek rozsahu a zložitosti. Pracujeme na výsledkoch a obojstrannom úspechu. Našim heslom je „Reputácia nemá konkurenciu”. Kontakt Kontaktná osoba: Vladyslav Bobryshev Tel.: E-mail: v.bobryshev@
Mzdová účtovníčka a hospodárka školy
SZUŠ Kláštor pod Znievom, Gymnaziálna 197 Informácie o pracovnom mieste Miesto výkonu práce - Elokované pracovisko – Základná škola, Benice 96 Termín nástupu Ihneď/dohodou Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Máj 2023 Rozsah úväzku 100% Stručná charakteristika školy Súkromná Základná Umelecká škola v Kláštore pod Znievom je vzdelávacia inštitúcia zameraná na výučbu umeleckých smerov v odboroch: hudobný, tanečný, výtvarný a literárno-dramatický. V súčasnosti máme cca 700 žiakov. Platové podmienky Plat zamestnanca bude zohľadňovať zákon 553/2003 Z. z. a Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 220/2022 Z. z., ktorými sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme plus bonus podľa vašich vkladov a dosiahnutých výsledkov. Požiadavky na uchádzača Vzdelanie • Minimálne úplné stredoškolské s maturitou – ekonomické zameranie • Prax na obdobnej pozícii výhodou Znalosť práce s PC • Internet, word, excel – pokročilý, mzdový softvér (WinPAM), aScAgenda + EduPage- výhodou Osobnostné predpoklady a zručností • Ekonomické myslenie a práca s financiami • Organizačné a plánovacie schopnosti • Spoľahlivosť, dôslednosť a zodpovedný prístup k práci • Samostatnosť, slušné vystupovanie a komunikácia na profesionálnej úrovni (slovom aj písmom) • Chuť pracovať a učiť sa nové veci, schopnosť samostatne a tvorivo riešiť problémy Rámcová náplň práce • vedenie mzdovej a personálnej agendy školy • mesačné výkazy, štatistické výkazy do poisťovní a iných inštitúcií(SP, ZP, ÚPSV aR,...) • rozpočet, financovanie, predbežná kontrola • administrácia školského informačného systému aScAgenda + EduPage • zmluvy, smernice, správa majetku, evidencie hnuteľného a nehnuteľného majetku • zabezpečovanie prevádzky školy, evidencia pošty, evidencia školských potrieb, práca s pokladňou • a ďalšie práce určené nadriadeným Informácie pre uchádzača: Štruktúrovaný životopis s motivačným listom v ktorom popíšete konkrétne príklady vašich znalostí, osobnostných predpokladov a zručností požadovaných na túto pozíciu zasielajte na adresu :zita.lickova@ do 12. mája 2023. Vybraní uchádzači budú pozvaní na ústny pohovor (predpokladaný termín 19. máj 2023) Kontaktné informácie Adresa školy alebo zariadenia Súkromná základná umelecká škola Kláštor pod Znievom Gymnaziálna 197 038 43 Kláštor pod Znievom zita.lickova@ Kontaktná osoba Mgr. Zita Ličková
Hľadáme čašníkov, barmanov a kuchárov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: prijímanie objednávok od zákazníkov, servis, zúčtovanie, udržiavanie poriadku na pracovisku, dodržiavanie hygienických štandardov, Zamestnanecké výhody, benefity: stravné lístky za každý odpracovaný deň 20% zľava v našom bistre počas voľna 50% zľava v pracovnom čase teambuildingy pitný režim káva Odmeny Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore gastro, cestovný ruch Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Prax na pozícii/v oblasti 1 Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti: dochvíľnosť pracovitosť zmysel pre humor príjemné vystupovanie Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti: Koncept Bearded Brothers vznikol v roku 2016, kedy sme sa s bratom dohodli, že zhmotníme svoj sen a rozbehneme streetfood. Vďaka tomu, že si nás ľudia zamilovali po foodtrucku sme s hrdosťou otvorili svoje prvé bistro v Nitre. Momentálne máme rozbiehame novú Potravinársku výrobu Food Factory. Životopis posielajte na prevadzkar@ Alebo