telefonista
Počet nájdených inzerátov TELEFONISTA
: 13
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Dobrý deň,
ak mi pošlete mail pošlem Vám životopis. Posledné roky som robil profesiu šoféra a v poslednom čase už ako kamionista v zahraničí. Mám veľa skúsenosti aj s tohto a rôznych pracovných odvetví. S manželkou aj 8 ročným synom bývame už dva roky v Kráľovskom Chlmci a snažím sa byť doma viac s rodinou a preto som sa zamestnal na živosť v Košiciach no aj takto som doma malo, lebo chodím domov len na víkendy.
Popritom som cez živnosť zamestnaný aj ako externý náborový pracovník nových zamestnancov pre viaceré pracovné agentúri.
Viackrát som začal robiť pre poisťovne a pod.
Robil kurz účtovníctva a vysokú prvy ročník..
Ovládam prácu s pc komunikujem si myslím dobre cez tel.slovenskí aj magyarski a ak by som dostal školenie určite by mi to šlo.
Ak by ste to mali voľné ozvite sa.
Dúfam, že spĺňam požiadavky na prácu a svojimi znalosťami a schopnosťami môžem byť len prínosom pre Vašu spoločnosť a jej rozvoj .
094810239
Hľadáme do personálnej agentúry v Košiciach nových kolegov.
Radi komunikujete telefonicky a nerobí Vám problém zavolať kamkoľvek, kde Vás nepoznajú? Chcete byť pravou rukou našim náborárom?
U nás Vás čaká:
Úzka spolupráca s náborármi
Telefonicky komunikovať s potencionálnymi kandidátmi o prácu
Viesť administratívu a agendu spojenú s telefonovaním
Ponúkame prácu na dohodu.
Práca na 4h denne, prípadne podľa dohody.
4,52 eur/h brutto + v prípade šikovnosti výkonnostný bonus.
Prax v call centre výhodou - nie podmienkou.
V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky : /
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Hladam pracu z domu, alebo na par hodin mimo domu. Moze byt aj na zivnost. Kludne obchodny zastupca, telefonista. Len nie financny poradca. Som aktivna, pracovita, rada sa naucim nieco nove. Prievidza, Partizanske, Banovce n Bebravou
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web.
Náplň práce:
- práca na kontaktoch spoločnosti
- práca s internými systémami spoločnosti
- podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce)
- práca s kalendárom obchodníka
- organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád
Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a organizačné zručnosti
- písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
- zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť
- odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh
- záujem učiť sa nové veci
+ Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Firma Mediservissk s,r,o
hľadá nových kolegov/kolegyne ,
prac.čas je od 8.00 do 14.30 hod
miesto výkonu práce Zvolen,víkendy sa nepracuje ani sviatky,
obsadzujeme pracovné pozície:
Predajca - nemaj obavu zaškolíme ta
Anketár - jednoduchá práca pre každého
priemerný zárobok je 950 eur viac info na osobnom pohovore
Životopis zasielajte na mediservissk@
Hľadám si osobu na pozíciu navolávanie stretnutí vo finančnom sektore - finančné sprostredkovanie. Bližši info na osobnosm stretnutí.
Hľadáme telefonistku/telefonistu
Miesto práce: z domu / Slovensko
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda
Mzdové podmienky (brutto): až 3600€
Kontakt
E-mail: hello@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť telefonovať
- Spoľahlivosť
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Kontakt
E-mail: hello@
Realitná kancelária Absolute Real hľadá do svojho tímu ďalšiu posilu.
Názov pozície: Šikovný Telefonista/ Akvizičný Manažér.
Miesto práce: Bratislavský kraj
Termín nástupu: ihneď, resp. dohodou
Druh pracovného pomeru: živnosť, vlastná sro.
Ak máš chuť si privyrobiť peniaze, vieš sa samostatne motivovať, rád komunikuješ s ľuďmi a vidíš v živote skôr riešenia ako problémy, určite sa nám ozvi. Radi sa s tebou osobne stretneme.
Ponúkame spoluprácu na dlhodobej báze ako vedľajší zdroj finančného príjmu (100-900 € mesačne, v závislosti od motivácie pracovať a šikovnosti). Predchádzajúce skúsenosti s oslovovaním klientov sú výhodou, nie však podmienkou.
Na túto pracovnú pozíciu sú dôležité rozvinuté komunikačné zručnosti a nadhľad.
Naša realitná kancelária je rodinného charakteru, v ktorej budeš postupne robiť úkony samostatne. Zaškolíme ťa, aj keď najviac znalostí získaš pri samotnej práci v praxi. Nemáme stanovený presný pracovný čas. Realitný trh ti však pomôže sa zorientovať, kedy sa oplatí pracovať a kedy nie. Tvojou najväčšou odmenou za dobre vykonanú prácu bude zaujímavý zárobok, flexibilita v pracovnom čase a sebarealizácia.
Nesľubujeme, že to bude vždy ľahké, ale odvážnym šťastie praje..))
V prípade záujmu nás kontaktuj prosím na e-mail: michalik@
Tešíme sa na teba))
Eduard
Do rozširujúceho sa tímu v Detve hľadáme nových kolegov na pozíciu Finančný konzultant a telefonista pre spoločnosť Brokeria.
Pracuje sa priamo v kancelárii PO-PIA v čase medzi 8:00-16:00 (možnosť pohyblivej pracovnej doby), víkendy a sviatky voľné.
Priemerný plat 1500€.
Skúsenosti nevyžadujeme, ľudí všetko naučíme.
Firma svojim zástupcom poskytuje rôzne benefity.
Viac info v správe alebo emailom: martina.hukelova@
1