uctovnicka - strana 2
Počet nájdených inzerátov UCTOVNICKA
: 137 - strana 2
Do stabilnej firmy v Banskej Bystrici (vznik 1991) hľadáme pre ekonomické odd. pracovníčku EKONÓMKA - účtovníčka.
požiadavky: ekonomické vzdelanie, skúsenosti s vedením podvojného účtovníctva, bezúhonnosť, spoľahlivosť
miesto práce : ALFEX a.s., Zvolenská cesta 5, Banská Bystrica
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne,
• stravné lístky v hodnote 4,80 €.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 4,379 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
PRIJMEME EKONÓMKU DO ZAMESTNANIA NA TPP
MIESTO VÝKONU PRACE TREBIŠOV
NÁPLŇ PRACE: VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA DOPRAVNÁ SPOLOČNOSŤ, MZDY, EVIDENCIA DPH,
MZDA 1200€
FIRMA VERA TV- TREBIŠOV
Dobrý deň, som skúsená účtovníčka a už niekoľko rokov ponúkam:
- vypracovanie daňového priznania pre živnostníkov, zamestnancov, aj pracujúcim v zahraničí.
- príprava a podanie Odkladu podania DP
- elektronické podanie DP za vás.
Všetko vyriešime cez internet, prosím kontaktujte ma emailom a pošlem Vám informácie, o podkladoch, ktoré budem od Vás potrebovať.
Hotové daňové priznanie vám zašlem emailom, aj vo formáte na elektronické podanie cez portál Finančnej správy.
Ponúkam možnosť priznanie podať elektronicky za Vás za dodatočný poplatok.
Teším sa na spoluprácu.
Cena od 40€
- komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby
- miezd a personalistiky
- elektronickú komunikáciu s úradmi a spracovanie všetkej zákonnej dokumentácie
a ďalšie ...
Vaša spokojnosť je prioritou.
Celá SR
Spracujem jednoduché a podvojné účtovníctvo.
Posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva.
KE, PO, MI,…
KE-JUH-doklady si viem vyzdvihnúť aj sama.
Cena na základe vzájomnej dohody.
Vedenie účtovníctva, daňové priznania
Ponúkam vedenie účtovníctva pre malé a stredné firmy, platcov DPH aj neplatcov, s.r.o. SZČO...
Spracovanie daňového priznania typ A , typ B
Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva,jednoduchého účtovníctva, SZČO, daňové priznania, DPH.
Zastúpim Vás pri komunikácií s Finančnou správou, SP, ZP, Živnostenským a Obchodným registrom.
Viac informácií telefonicky alebo e-mailom. Ceny podľa dohody
Meno: M. Zajacová
Telefon:
E-mail: mischelzajacova@
Cena: V texte
Spracujeme Vám jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistiku.Ponúkame Vám svoje viac ako 25 ročné skúsenosti ako externá účtovníčka. Zastúpime Vás pred finančnou správou, sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami. Súčasťou poskytovaných služieb je aj kompletné spracovanie DPH priznaní, účtovnej závierky, daňového priznania k dani z príjmov právnických aj fyzických osôb, daní z motorových vozidiel a iné súvisiace práce. Účtovníctvo je možné spracovávať elektronicky. Cena dohodou
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva.
Dlhoročná prax, účtovanie v programoch od spoločnosti KROS, cena dohodou.
Daňové priznanie majú moji klienti ZDARMA.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte emailom.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme na pracovnú pozíciu Účtovníčku
Naša spoločnosť je dopravno logistická spoločnosť
Náplň práce:
- učtovanie bankových dokladov a pokladne
- vystavovanie faktúr na základe podkladov
- spracovanie ekonomickej agendy v podvojnom účtovníctve
PRAX v odbore NUTNA
Ponúkame:
- prácu v stabilnej spoločnosti
- podpora vzdelávania a osobného rozvoja
- práca v mladom kolektíve
- na TPP
- sídlo v centre mesta Košic
Nástup je od 1.12.2022 resp od 1.1.2023
Kontakt:
Mail: info@
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie.
Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.
Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť
Na odmene sa určite dohodneme.
Zdravím,
hľadáme účtovníčku na HPP, alebo na SPÚ ( 4 hodiny).
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva,
- komunikácia s daňovým úradom,
- účtovanie a kontrola došlých faktúr,
- príprava a účtovanie odberateľských faktúr,
- účtovanie bankových výpisov,
- účtovanie interných dokladov,
- kontrola a príprava daňových priznaní k DPH,
- kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia,
- spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 ročná prax v účtovníctve,
- vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca
- dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve
- zodpovednosť, logické a analytické myslenie,
- práca v programoch Omega alebo MRP K/S.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam.
Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom.
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Výkon Práce: Turzovka
Kontakt :
Nastúp do práce podľa dohody.
Hľadám si prácu účtovníčky popri zamestnaní (s možnosťou práce z domu). Ponúkam niekoľkoročnú prax a skúsenosti s vedením kompletnej ekonomickej agendy (účtovníctvo, dane, mzdy, personalistika); mám VŠ vzdelanie.
V prípade záujmu prosím o zaslanie primárnych základných informácií cez kontaktný formulár.
Ďakujem.
Externá účtovníčka ponúka služby v oblasti :
* komplexné celoročné vedenie a spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva
* komplexné vedenie a spracovanie personalistiky a miezd
* daňové priznania - DPH ,daň z príjmu FO a PO
* Cena dohodou :
a.) paušálne podľa množstva dokladov , kde pri pravidelnom mesačnom spracovaní dokladov je cena vrátane všetkých daňových priznaní a výkazov , ako aj ročnej závierky
b.) cena za účtovnú položku + podanie daňových priznaní a výkazov.
Dodanie dokladov osobne alebo mailom.
* Garancia - dlhoročná prax, maximálna kvalita a spoľahlivosť.
Dobrý den, som Zuzana. Pred časom som úspešne ukončila kurz kompletného účtovníctva. Viem že po kurze nemôžem absolutne hovoriť o nejakých perfektných skúsenostiach v tejto oblasti ale rada by som sa tomu venovala, a chcela by som mať možnosť nazbierať čo najviac skúsenosti pod vedením niekoho skúseného a odborníka. Ak by sa našiel niekto kto ponúka alebo vie o niekom kto by ponúkal možnosť zamestnania sa niekde aspoň ako pomocná učtovníčka alebo junior účtovnik, budem veľmi rada. Ďakujem
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku
Podvojné účtovníctvo
Práca v kancelárii v Trnave
Pracovná doba od 8:00-16:00
Od pondelka do piatku
Pre viac informácií volajte na číslo
Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo).
Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel.
Plat : dohodou