uctovnicka
Počet nájdených inzerátov UCTOVNICKA
: 137
Hľadám prácu ako externá účtovníčka (aj s.r.o. aj SZČO) - Nitra a okolie.
Spracujem mzdy, jednoduché, aj podvojné účtovníctvo (DPH, daňové priznanie FO a PO, daň z motorových vozidiel...)
Pre podklady nie je problém prísť. Preferujem prácu z domu, resp. vlastnej kancelárie.
Cena dohodou, v závislosti od objemu dokladov, prípadne dohody na paušálnej platbe.
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
S máte účtovníctvo bez starostí.
Našim cieľom je poskytovať klientom komplexný servis, ktorý vám umožní nemyslieť na tak časovo náročné činnosti súvisiace s účtovníctvom. Naplno sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania.
Predmetom našej činnosti je kompletné vedenie účtovníctva, daňová evidencia, mzdová agenda, daňové a účtovné poradenstvo a nadväzujúca ekonomicko-poradenská činnosť.
Prioritou nášho podnikania je, aby služby poskytované klientom naplnili v maximálnej miere ich očakávania. Aj preto sa snažíme stále zdokonaľovať.
Okrem tradičného outsourcingu účtovných služieb poskytujeme našim klientom aj možnosť indoor, kedy naši účtovníci prichádzajú k vám a všetky činnosti realizujú na vami určenom mieste.
Pre našich klientov robíme maximum, preto sa môžete spoľahnúť na dobre odvedenú prácu, lojalitu a precíznosť. U nás môžete očakávať flexibilný prístup a predovšetkým nadštandardný servis. Toto všetko zvládneme vďaka našim znalostiam a budeme vám plne k dispozícii.
Pravidelne sa vzdelávame a dopĺňame vedomosti v neustále sa meniacom prostredí legislatívy, aby sme zabezpečili služby vysokej kvality.
Pre viac informácií alebo v prípade záujmu o cenovú ponuku na mieru nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na vás :o).
Dobrý deň,
aktuálne prijímam ako externá účtovníčka nových klientov (s.r.o. aj FOP) v Nitre a okolí do 30km.
Ponúkam služby kompletného spracovania jednoduchého a podvojného účtovníctva (vypracovanie daň. priznania, spracovanie výkazov, DPH, daň z príjmov FO, daň z mot. vozidiel, personalistika + mzdy, komunikácia s príslušnými úradmi v mene klienta).
Pre doklady si nemám problém prísť.
Cena na základe vzájomnej dohody.
V prípade záujmu som tu pre Vás. :-)
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Samostatná účtovníčka do kancelárie v Žiline, spracovanie PU,JU, mzdy, DPH. Aj na skrátený úväzok PP,živnosť. Nástupný plat 1000 eur + benefity.
Znalosti MRP, Microsoft Word, Microsoft Excel.
Zaučím aj bez praxe.
Hadám prácu v okolí Popradu. 15 rokov pracujem ako účtovníčka. Mám záujem o akúkoľvek prácu v tejto oblasti. Účtovníčka, nie hlavná,fakturant, evidencia skladového hospodárstva, evidencia objednávok a pod. Možnosť nástupu ihneď.
Dobrý deň,hľadam prácu ako pomocná účtovníčka junior.Mam maturitu s účtovníctva a plus som absolvovala rekvalifikačný kurz s účtovníctva.Pracovala som aj pre účtovnícku firmu 6 mesiacov a teraz momentálne som na materskej ale čas si viem zaďeliť na prácu aj keď účtovníctvo je skôr moje hobby ako práca.Momentálne si ešte svoje vedomosti rozširujem s doučovaním a som rozhodnuta sa ďalej vzdelávať ale až keď budem zárobkovo činna osoba.Som ochotná Vám pomôcť s účtovaním faktúr,Bú,pokladnice a skúsim rada aj niečo zložitejšie na koľko mam nad sebou skúsenejší dozor a rada sa učím nové veci.Kľudne na začiatok bez nároku na mzdu a keď budu spokojné obe strany(ja a aj vy)tak potom by sme sa dohodli aj na mzde.Chcem to momentálne na učenie lebo teoria je ina ako je prax a chcem aj získať prax ktorá mi len pomôže do budúcna s prácov účtovníčky.Ak sa nájde medzi Vami firma alebo účtovníčka ktorá sa nebude báť mi dať potrebnu prax tak ma kľudne kontaktujte.Dohodnúť sa vždy da.
Uctovnicka externa
Ponukam komplexne vedenie s spracovanie podvojneho uctovnictva;
Komplexne vedenie a spracovanie personalistiky a miezd;
Danove priznania - DPH, dan z prijmov FO a PO, dan z motorovych vozidiel;
Komunikacia s financnym uradom, poistovnami a vsetkymi potrebnymi instituciami;
Vypracovanie mesacnych / kvartalnych / rocnych reportov podla potrieb spolocnosti.
Pracujem v programoch od spolocbosti Kros.
- 0,50 € / polozka ( platitel DPH)
- spracovanie danoveho priznanie 40€
- mzdy/personalistika 10-20€ mesacne/zamestnanec v zavislosti od poctu zamestnancov
- agenda DPH (danove priznanie, kontrolny vykaz, suhrny vykaz ) 20-35€ mesacne/ kvartalne
Len Kosice
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo.
Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň.
Životopisy zasielať na
email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel.
Miesto výkonu práce: Turzovka.
Mzda: 920 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Dobrý deň, hľadám si prácu na parttime s možnosťou pracovať aj homeoffice ako pomocná, junior účtovníčka, pripadne niečo v ekonomickej, administratívnej oblasti. Životopis zašlem emailom. Za prípadné ponuky vopred ďakujem.
Ponúkame prácu na dohodu resp.skrátený pracovný úväzok na pozíciu pomocná účtovníčka/asistentka k senior účtovníkovi.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Prax minimálne 1 rok na danej pozícii.
Ovládanie programov: OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy(vítané).
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: triedenie dokladov, nahadzovanie dokladov, mesačné spracovávanie dokladov, archivácia, administratívne práce. Bez uzávierok a daňových priznaní. Na základe dohody možné po zabehnutí. Záujemca bude na začiatku oboznámený s prácou.
Práca je vhodná pre všetkých, ktorí majú záujem pracovať v tejto oblasti a spĺňajú vzdelanie a prax alebo si chcú privyrobiť.
Odmena: 5,-€ /hod. (na začiatok).
Životopisy posielajte na:
Dobrý deň. Hľadám prácu z domu ako mzdová účtovníčka. Prax v mzdovom účtovníctve a personalistike 20 rokov. Ponúkam zodpovedný a precízny prístup k práci. Ďakujem za ponuky.
Dobrý deň, hľadám prácu ako pomocná účtovníčka (brigáda, dohoda, pol.úväzok). Študovala som na OA, s účtovníctvom som sa stretla aj na VŠ a nedávno som ukončila kurz účtovníctva. Nemám prax ale rýchlo sa učím. Ďakujem za ponuku kontaktujte ma emailom.
Si šikovná, flexibilná, spoľahlivá osoba, ktorú napĺňa účtovníctvo?
Potom je toto jedinečná príležitosť práve pre Teba.
Práca v príjemnom pracovnom prostredí, pre nemeckú spoločnosť s dlhodobou tradíciou a na Slovensku v Trenčíne. / priemyselný park/
Potrebná znalosť nemeckého jazyka B2
Anglický jazyk výhodou.
Týždenný úväzok je 40 hod.
Nástupný plat od 1 500 € brutto plus zamestnanecké benefity.
/ v závislosti od skúsenosti kandidáta/
Nástup dohodou.
Oslovení budú kandidáti vyhovujúci požiadavkam.
V prípade záujmu poprosím zasielať vaše CV na e-mail: workhousemanager@
Zároveň prosím uviesť do tela mailu názov pracovnej pozície a kontakt na Vás.
WELDING s.r.o., Topoľčany
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských)
- príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti
- účtovanie na účtoch hlavnej knihy
- spracovanie hlásení DPH, KV, SV
- účtovanie zákazkovej výroby
- rozúčtovanie miezd
- vystavovanie odberateľských faktúr
- spracovanie štatistických hlásení
- spolupráca na inventarizácii
- evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín
- spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc
- skladová evidencia
- ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika; Účtovníctvo
Ostatné znalosti
Fakturácia - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v podvojnom účtovníctve
- skúsenosti s programom ABRA výhodou
- samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci
- komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy.
Kontakt:
cagalova@
Realitná kancelária SANTA Real, s.r.o. v Leviciach, ponúka prácu pre účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
- vedenie podvojného, jednoduchého, mzdového účtovníctva, fakturácia, personalistika
Požadujeme:
- minimálne úplné stredné odborné vzdelanie
- znalosť účtovných programov
- finančná a ekonomická gramotnosť
- zodpovedný prístup a príjemné vystupovanie voči klientom
- komunikatívnosť, dochvíľnosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
Mzdové ohodnotenie: 1.000,-€
V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na:
gafrik@, santareal@
prípadne kontaktujte tel. č.
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom. Som skúsená mzdárka s VŠ ekonomickým vzdelaním a dlhoročnou praxou. Pracujem v softwari MRP. Iný program nie je problém. Keďže pracujem online, ponuka spracovania miezd platí pre celú SR. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte cez formulár tu na bazosi. Ďakujem pekne. Príjemný deň