uctovnicka - strana 6
Počet nájdených inzerátov UCTOVNICKA
: 137 - strana 6
Hľadáme účtovníčku na pomocné účtovné práce, práca na 2 dni v mesiaci.
Podmienka : prax s účtovaním v prog. OMEGA .
Výrobno-obchodná spoločnosť prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva
• mzdy a personalistika
• hospodárskej korešpondencie
• znalosti zákona o DPH
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme
• výplata vždy v stanovenom termíne
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup : JÚL / AUGUST
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa.
V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: gohoslovensko@
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku v Michalovciach. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Pracovná náplň : ekonomika , analytická evidencia , postupne preberanie agendy hlavnej účtovníčky firmy .
Pracovne predpoklady : vzdelanie v príslušnom smere , ovládanie min. základov podvojného účtovníctva , ovládanie min anglického jazyka , komunikačné schopnosti ,
Ponúkame : mzda minimálne 1100 Eur po zaškolení a viacero firemných benefitov nastavených podlá konkrétnych potrieb
Miesto výkonu práce : Spišská Nová Ves , možnosť flex prac času .
Nástup : ASAP
Prosím pripadne uchádzačky aby posielali svoje žiadosti na cv@
Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách.
Miesto výkonu práce: Nová Dubnica
Odmena: určite sa dohodneme
Som akreditovaná účtovníčka, ktorá ponúka vypracovanie daňového priznania pre FO TYP A a B a pre PO.
Daňové priznanie vypracujem a zašlem na mail v príslušnom formáte pripravenom na podanie alebo po dohode v papierovej forme na adresu.
Cena dohodou záleží od počtu dokladov a potvrdení.
Pre bližšie info ma kontaktujte na email - humajova.s@ alebo tel. č
Dobrý deň, som dlhoročná účtovníčka, ktorá ponúka vypracovanie daňového priznania za rok 2022 pre Trenčín a okolie, Dubnicu, Ilavu, prípadne cez email aj pre iné okresy, a to pre fyzické osoby a živnostníkov : typ A aj B - zamestnanci (príjem v tuzemsku ale aj v tuzemsku a zároveň v Českej republike), študenti, mamičky na materskej, na rodičovskej, dôchodcovia invalidní aj starobní, brigádnici, športovci, prenájom nehnuteľností, živnosť-paušálne výdavky a iné.
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR) - 20€
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR+ČR) - 30€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 - 40€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 + príjmy zo závislej činnosti - 50€
Iné typy príjmov, resp. ich kombinácie po dohode.
Daňové priznanie vypracujem a zasielam cez email v príslušnom formáte pripravenom na podanie na finančnú správu, alebo v PDF cez email, alebo pri osobnom stretnutí.
Do kancelárie v Bratislave-Petržalka hľadáme účtovníčku s praxou na 1/2 úväzok, prípadne živnosť / dohoda možná.
Pracovná náplň: mesačné zaúčtovanie dokladov v podvojnom účtovníctve, spracovanie DPH.
externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko.
Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@
Hľadáme spoľahlivého účtovníka alebo účtovníčku, ktorý sa chce ďalej učiť nové veci, má rád výzvy a baví ho práca. Ako benefit poskytujeme možnosť pracovať aj z domu a možnosť odborne napredovať. Podmienkou je samostatnosť, znalosť legislatívy, účtovníctva, dani z príjmov a DPH. Samozrejme rýchlosť, presnosť a pro-klientsky prístup.
Do výrobnej spoločnosti v Modre hľadáme samostatného účtovníka s praxou min. 5 rokov.
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: TPP
Ponúkaný plat: 2000€
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za podvojné účtovníctvo spoločnosti
• zabezpečenie dodržiavania predpisov o DPH
• zodpovednosť za prípravu a podanie daňových priznaní
• dohľad nad platbami a príjmami a zabezpečenie včasného vykonania platieb
• účtovanie miezd
• spracovanie dochádzky a podkladov do miezd
• zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a koncoročné uzávierky
• odsúhlasovanie zásob a inventarizácia
• finančné výkazy a daňové reporty, štatistika
• spolupráca s poradenskými spoločnosťami a externými audítormi
• príprava správ pre manažment spoločnosti, aj na medzinárodnej úrovni
Pozícii vyhovejú uchádzači so stredoškolským alebo vysokoškolským vzdelaním.
Ekonomické zameranie výhodou.
Nutnosť ovládať Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni.
Ďalšie požiadavky na uchádzača:
Výborné ovládanie účtovníctva/výkazníctva a podvojného účtovníctva
MS Office
Skúsenosti s prácou v MS Navision výhodou
Znalosť aktuálnych právnych predpisov v oblasti účtovníctva a daní
Proaktívna osobnosť s proklientskou orientáciou, so zameraním na riešenie problému a zameraním na výsledok
Skvelé organizačné a plánovacie schopnosti, analytické myslenie, flexibilita
Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť multifunkčného tímu
Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
Chuť vzdelávať sa v ďalších oblastiach
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte na adresu:
Odpovieme vybraným uchádzačom.
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo)
- Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel)
- doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce
- stravovanie zdarma - raňajky, obedy
- vianočný večierok
- vianočný balíček
Plat : 1000€
Predám web s doménou za 250 €
- perfektná doména - vzácna a univerzálna pre hociakú účtovnícku firmu
- dá sa využiť pre účtovníka / affiliate / magazín (pre backlinky)
- dávam do pozornosti ten magazín - dajú sa tam vkladať články na tému účtovníctvo, dane....a získavať cez ten web zákazníkov, alebo proste odkazy vrámci SEO - linkbuilding
- postavené na systéme joomla
- cena je 250€ čo zohľadňuje hlavne super názov domény a web je ako keby " k tomu zdarma"
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Miesto výkonu práce Trnava.
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory s výmerou 12, 20, 34 a 39 m2 na 1.poschodí vhodné aj na prevádzkovanie služieb ako kaderníctvo, kozmetika, masáže, pedikúra. Priestory sú situované na frekventovanom mieste, t.j. pri hlavnej ceste vedúcej z centra mesta na najväčšie sídlisko v meste. Priestory sú zároveň súčasťou obchodného komplexu (kaviareň, športová predajňa, účtovnícka firma, firma BOZP), v blízkosti je hypermaket Lidl. K dispozícii je bezplatné parkovisko. Možnosť umiestnenia reklamného baneru a pripojenia na internet.
Vieš účtovať ? Pridaj sa k nám a buď našou novou queen ! Hľadame posilu, ktorá vie účtovať, má minimálne 2ročnú prax, účtovanie ju baví, chce sa stále zdokonaľovať a ovlada program OMEGA .
Ak máš záujem stať sa súčasťou nášho tímu, pošli nám životopis na email : romana@
Tešime sa na teba !
Ponúkam prácu v Pezinku
Náplň práce: pomocné práce pri vedení podvojného účtovníctva, evidencia a nahrávanie dokladov, pomocné administratívne práce;
Požiadavky: stredná škola s maturitou ekonomického zamerania, ochota pracovať a súčasne vzdelávať sa v oblasti účtovníctva, spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť;
Pracovné miesto je vhodné aj pre absolventku so záujmom o účtovníctvo; výhodou je znalosť softvéru od Kros-u /OMEGA, OLYMP/;
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky: 1100,00 € brutto / mesiac
Miesto výkonu práce: Pezinok