uctovnictvo bratislava - strana 8
Počet nájdených inzerátov UCTOVNICTVO BRATISLAVA
: 1000 - strana 8
Vediem kompletné jednoduché a podvojné účtovníctvo v programe Pohoda, pripravim vám daňové priznania FO, PO, mot. vozidiel, DPH, zrážkovej dani, priznania a prehľady zo závislej činnosti.
Mám dlhoročnú prax. Som nápomocná, ochotná konzultovať s vami problematické účtovné situácie. K dispozícii som v akejkoľvek hodine v rámci dňa. Doklady sa dajú zasielať aj online mailom, čiže je možné spracovanie pre daňovníkov v rámci celého Slovenska.
Spracovanie účtovníctva
ponúkam účtovnícke a mzdové služby na mieru, podľa vašich potrieb pre malé a stredné firmy.
Jednoduché aj podvojné účtovníctvo, DPH, mzdy, štatistika, výkazy na základe individuálnej požiadavky, daňové priznanie typu A, B a pre PO,
individuálny prístup
Začína nový rok a rozhodli ste sa zmeniť účtovníčku??Tak vyskúšajte zavolať a dohodneme sa.Spracovávam jednoduché aj podvojné účtovníctvo,mzdy a personalistiku a všetko s tým spojené.
Ponúkam externé spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby:
- jednoduché a podvojné účtovníctvo
- spracovanie DPH
- daňové priznania k dani z príjmov pre FO a PO
- mzdy a personalistika
Zasielanie dokladov je možné aj elektronickou formou.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. č.: , e-mail: info@
spracujem externe účtovníctvo jednoduché aj podvojne, malé aj stredné firmy, spracujem DPH, daňové priznania, štatistiky, daň z motorových vozidiel a všetko ostatné pre bezproblémové fungovanie firmy. V prípade záujmu kontaktujte mail: uctoextra@ tel:
Spracujem jednoduché účtovníctvo, daňovú evidenciu, faktúry
Vypracujem daňové priznanie FO typ A a B - príjem zo zamestnania SR aj zahraničie, brigády, dohody, osobná asistencia, činnosť sprostredkovateľov, živnosť - paušálne výdavky, príjmy zo zahraničia (oznamovacia povinnosť v SR) daňové priznanie z motorových vozidiel...
Diskrétnosť, dodržiavanie GDPR
Všetko je po dohode v rámci celej SR
Ponúkam ekonomické služby, rôzneho charakteru, jednoduché, podvojné a mzdové účtovníctvo, daňové priznania ako aj spracovanie personálnej agendy a miezd, pre živnostníkov a s.r.o Samozrejmost je pre nás aj zakladanie spoločností. Ak vás naša ponuka zaujala neváhajte nás kontaktovať na čísle
S máte účtovníctvo bez starostí.
Našim cieľom je poskytovať klientom komplexný servis, ktorý vám umožní nemyslieť na tak časovo náročné činnosti súvisiace s účtovníctvom. Naplno sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania.
Predmetom našej činnosti je kompletné vedenie účtovníctva, daňová evidencia, mzdová agenda, daňové a účtovné poradenstvo a nadväzujúca ekonomicko-poradenská činnosť.
Prioritou nášho podnikania je, aby služby poskytované klientom naplnili v maximálnej miere ich očakávania. Aj preto sa snažíme stále zdokonaľovať.
Okrem tradičného outsourcingu účtovných služieb poskytujeme našim klientom aj možnosť indoor, kedy naši účtovníci prichádzajú k vám a všetky činnosti realizujú na vami určenom mieste.
Pre našich klientov robíme maximum, preto sa môžete spoľahnúť na dobre odvedenú prácu, lojalitu a precíznosť. U nás môžete očakávať flexibilný prístup a predovšetkým nadštandardný servis. Toto všetko zvládneme vďaka našim znalostiam a budeme vám plne k dispozícii.
Pravidelne sa vzdelávame a dopĺňame vedomosti v neustále sa meniacom prostredí legislatívy, aby sme zabezpečili služby vysokej kvality.
Pre viac informácií alebo v prípade záujmu o cenovú ponuku na mieru nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na vás :o).
Spracujem účtovníctvo so zárukou a s poradenstvom najvyššej
kvality. Legálna daňová optimalizácia v cene.
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Úvodná konzultácia zdarma.
Ponúkam profesionálne spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva a daňovej evidencie, spracovanie DPH, daňových priznaní, účtovných závierok, personalistiky a miezd, vypracovanie podnikateľských zámerov, ekonomické poradenstvo.
Účtovníctvo pre obchody, eshopy, podnikateľov v oblasti služieb.
Podpora pri rozbehu podnikania, pomoc pri založení živnosti a spoločnosti.
Zasielanie dokladov je možné aj elektronickou formou.
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdy, daňové priznania PO, daňové priznania FO. Mám dlhoročné skúsenosti v oblastí účtovníctva a daní. Všetko diskrétne a spoľahlivo:
1.) PODVOJNÉ ÚČTOVNÍCTVO v programe OMEGA -kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie právnických osôb, spracovanie DPH, dani z motorových vozidiel; evidencia, odpisy, zaradenie a vyradenie DHM, poradenstvo, štatistické výkazy podľa potrieb a požiadaviek.
2.) JEDNODUCHÉ ÚČTOVNÍCTVO pre živnostníkov v programe ALFA plus - kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb, poradenstvo.
3.) MZDY v programe OLYMP - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, prípadne štatistické výkazy podľa potreby.
Ponúkam spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typu A, B (t.j. ak ste zamestnaní, nezamestnaní, ste študenti príp. dôchodcovia,pracujete na dohodu, pracovali ste resp.pracujete v zahraničí), podklady stačí poslať do e-mailu: Daňové priznanie pošlem rovnako e-mailom.
Ak hľadáte účtovníčku, ktorá Vám pomôže s vaším podnikaním, nemáte čas a ani chuť viesť si účtovníctvo sami, tak Vám ponúkam moje komplet účtovné služby hlavne v oblasti obchodu a služieb. Zabezpečím spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky, DPH a daň z príjmu pre PO, komunikáciu s daňovými úradmi a poisťovňami, podávanie výkazov elektronicky, poradenstvo a zabezpečenie potrebných administratívnych úkonov. Odmena podľa rozsahu prác a množstva dokumentov na spracovanie ale tiež možný aj mesačný paušál vhodný pre obe strany(všetko je dohodou). Som flexibilná a na spolupráci sa vieme dohodnúť podľa potreby klienta. Mám viac ako 15 ročnú prax, pracujem v programoch OMEGA a OLYMP. Uprednostňujem kraje TT a BA, ale nie sú vylúčené ani ostatné kraje, veľa vecí sa dá vyriešiť online.
Kontaktovať ma môžete na:
mob:
mail: domatisro@
Sme tím účtovníkov ktorý sa venuje účtovníctvu poradenstvu lektorskej činnosti a zakladaniu spoločností už 17 rokov. Dialka pre nás nie je problem vzhladom nato že máme kancelárie v BA, BB ale aj PP. Spracujeme pre Vás JU, PU, Mzdy,vyškolíme nových učtovníkov u nás alebo priamo u Vás vo firme, upraceme účtovníctvo po predchádzajúcich účtovníkoch,a v neposlednom rade vypracujeme danové priznanie k dani z príjmov A, B aj PO, riadne aj s odkladom. Poznáme väčšinu účtovných programov. Uvedená cena je orientačna
Potrebujete účtovníka - človeka, na ktorého sa budete môcť spoľahnúť, že bude diskrétny a lojálny, ktorý Vám spracuje jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy, vypracuje daňové priznania, personalistiku + mzdy, zabezpečí komunikáciu so sociálnymi a zdravotnými poisťovňami, daňovým úradom, štatistiku či iné administratívu služby pre Vašu firmu?
Ponúkam Vám kompletné účtovné služby, vedenie administratívy, daňové a ekonomické poradenstvo.
Mám dlhoročnú prax a účtujem v programe POHODA, Money S3
Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Spracujeme Vám jednoduché, podvojné účtovníctvo, mzdy, DPH, či daňové priznanie externe vrátane komunikácie s finančnou správou, posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva pre živnostníkov a s.r.o., OZ, či a.s..
Účtovníctvu a poradenstvu sa venujeme aktívne viac než 25 rokov, zodpovednosť, lojálnosť či diskrétnosť samozrejmosťou, tel.
Ponúkam externú spoluprácu na vedenie účtovníctva, miezd, DPH a personalistiky.
Cena za JÚ:
0,45€/položka(neplatca DPH), 0,35€/importovaný účt. doklad, 0,60€/položka (platca DPH), 0,50€/importovaný účt. doklad, 10€/DPH,KV,SV, 3€/1 cestovný príkaz, 1€/vystavenie faktúr, 50€/DPFO, 20e/DPFO-prenájom,závislá činnosť, 20€/účt. závierka
Cena za PÚ:
0,80€/položka(neplatca DPH), 0,70€/importované účt. doklad, 0,95€/položka (platca DPH), 0,85€/importovaný účt. doklad, 10€/DPH,KV,SV, 3€/cestovný príkaz, 1€/vystavenie faktúr, 100€-150€/DPPO,účt. závierka
Cena za mzdy:
7€/1 dohoda,prac. zmluva, 3€/prihláška, odhláška cudzinec, 5€/informačná karta, 5€/ročné zúčtovanie, 10€/dotácie ÚPSVaR,covid,
Cena za ostatné služby:
10€/žiadosť o autorizáciu na DÚ, 10€/vystavenie A1, 5€/vypracovanie štatistík, 10€/daň z nehnuteľnosti, 10€/daň z mot. vozidiel, 15€/registrácia DPH §4,§5 a §7, 20€/na mesiac poradenské služby,
V prípade záujmu ma kontaktujte na email: poradenskesluzby.uctovnictvo@
Preferujem spoľahlivosť, diskrétnosť, serióznosť, rýchlosť a ľudskosť.
Teším sa na spoluprácu.
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@