uctovnictvo kosice - strana 8
Počet nájdených inzerátov UCTOVNICTVO KOSICE
: 1000 - strana 8
Spracujem Vám jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistiku . Ponúkam Vám svoje viac ako 15 ročné skúsenosti ako externá účtovníčka. Zastúpim Vás pred finančnou správou, sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami. Súčasťou poskytovaných služieb je aj kompletné spracovanie DPH priznaní, účtovnej závierky, daňového priznania k dani z príjmov právnických aj fyzických osôb, daní z motorových vozidiel a iné súvisiace práce.
Na cene a ďalších podmienkach sa určite dohodneme.
Vediem kompletné jednoduché a podvojné účtovníctvo v programe Pohoda, pripravim vám daňové priznania FO, PO, mot. vozidiel, DPH, zrážkovej dani, priznania a prehľady zo závislej činnosti.
Mám dlhoročnú prax. Som nápomocná, ochotná konzultovať s vami problematické účtovné situácie. K dispozícii som v akejkoľvek hodine v rámci dňa. Doklady sa dajú zasielať aj online mailom, čiže je možné spracovanie pre daňovníkov v rámci celého Slovenska.
Spracovanie účtovníctva
ponúkam účtovnícke a mzdové služby na mieru, podľa vašich potrieb pre malé a stredné firmy.
Jednoduché aj podvojné účtovníctvo, DPH, mzdy, štatistika, výkazy na základe individuálnej požiadavky, daňové priznanie typu A, B a pre PO,
individuálny prístup
Začína nový rok a rozhodli ste sa zmeniť účtovníčku??Tak vyskúšajte zavolať a dohodneme sa.Spracovávam jednoduché aj podvojné účtovníctvo,mzdy a personalistiku a všetko s tým spojené.
Ponúkam externé spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby:
- jednoduché a podvojné účtovníctvo
- spracovanie DPH
- daňové priznania k dani z príjmov pre FO a PO
- mzdy a personalistika
Zasielanie dokladov je možné aj elektronickou formou.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. č.: , e-mail: info@
spracujem externe účtovníctvo jednoduché aj podvojne, malé aj stredné firmy, spracujem DPH, daňové priznania, štatistiky, daň z motorových vozidiel a všetko ostatné pre bezproblémové fungovanie firmy. V prípade záujmu kontaktujte mail: uctoextra@ tel:
Spracujem jednoduché účtovníctvo, daňovú evidenciu, faktúry
Vypracujem daňové priznanie FO typ A a B - príjem zo zamestnania SR aj zahraničie, brigády, dohody, osobná asistencia, činnosť sprostredkovateľov, živnosť - paušálne výdavky, príjmy zo zahraničia (oznamovacia povinnosť v SR) daňové priznanie z motorových vozidiel...
Diskrétnosť, dodržiavanie GDPR
Všetko je po dohode v rámci celej SR
Ponúkam ekonomické služby, rôzneho charakteru, jednoduché, podvojné a mzdové účtovníctvo, daňové priznania ako aj spracovanie personálnej agendy a miezd, pre živnostníkov a s.r.o Samozrejmost je pre nás aj zakladanie spoločností. Ak vás naša ponuka zaujala neváhajte nás kontaktovať na čísle
S máte účtovníctvo bez starostí.
Našim cieľom je poskytovať klientom komplexný servis, ktorý vám umožní nemyslieť na tak časovo náročné činnosti súvisiace s účtovníctvom. Naplno sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania.
Predmetom našej činnosti je kompletné vedenie účtovníctva, daňová evidencia, mzdová agenda, daňové a účtovné poradenstvo a nadväzujúca ekonomicko-poradenská činnosť.
Prioritou nášho podnikania je, aby služby poskytované klientom naplnili v maximálnej miere ich očakávania. Aj preto sa snažíme stále zdokonaľovať.
Okrem tradičného outsourcingu účtovných služieb poskytujeme našim klientom aj možnosť indoor, kedy naši účtovníci prichádzajú k vám a všetky činnosti realizujú na vami určenom mieste.
Pre našich klientov robíme maximum, preto sa môžete spoľahnúť na dobre odvedenú prácu, lojalitu a precíznosť. U nás môžete očakávať flexibilný prístup a predovšetkým nadštandardný servis. Toto všetko zvládneme vďaka našim znalostiam a budeme vám plne k dispozícii.
Pravidelne sa vzdelávame a dopĺňame vedomosti v neustále sa meniacom prostredí legislatívy, aby sme zabezpečili služby vysokej kvality.
Pre viac informácií alebo v prípade záujmu o cenovú ponuku na mieru nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na vás :o).
Spracujem účtovníctvo so zárukou a s poradenstvom najvyššej
kvality. Legálna daňová optimalizácia v cene.
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Úvodná konzultácia zdarma.
Ponúkam profesionálne spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva a daňovej evidencie, spracovanie DPH, daňových priznaní, účtovných závierok, personalistiky a miezd, vypracovanie podnikateľských zámerov, ekonomické poradenstvo.
Účtovníctvo pre obchody, eshopy, podnikateľov v oblasti služieb.
Podpora pri rozbehu podnikania, pomoc pri založení živnosti a spoločnosti.
Zasielanie dokladov je možné aj elektronickou formou.
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdy, daňové priznania PO, daňové priznania FO. Mám dlhoročné skúsenosti v oblastí účtovníctva a daní. Všetko diskrétne a spoľahlivo:
1.) PODVOJNÉ ÚČTOVNÍCTVO v programe OMEGA -kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie právnických osôb, spracovanie DPH, dani z motorových vozidiel; evidencia, odpisy, zaradenie a vyradenie DHM, poradenstvo, štatistické výkazy podľa potrieb a požiadaviek.
2.) JEDNODUCHÉ ÚČTOVNÍCTVO pre živnostníkov v programe ALFA plus - kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb, poradenstvo.
3.) MZDY v programe OLYMP - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, prípadne štatistické výkazy podľa potreby.
Ponúkam spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typu A, B (t.j. ak ste zamestnaní, nezamestnaní, ste študenti príp. dôchodcovia,pracujete na dohodu, pracovali ste resp.pracujete v zahraničí), podklady stačí poslať do e-mailu: Daňové priznanie pošlem rovnako e-mailom.
Ak hľadáte účtovníčku, ktorá Vám pomôže s vaším podnikaním, nemáte čas a ani chuť viesť si účtovníctvo sami, tak Vám ponúkam moje komplet účtovné služby hlavne v oblasti obchodu a služieb. Zabezpečím spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky, DPH a daň z príjmu pre PO, komunikáciu s daňovými úradmi a poisťovňami, podávanie výkazov elektronicky, poradenstvo a zabezpečenie potrebných administratívnych úkonov. Odmena podľa rozsahu prác a množstva dokumentov na spracovanie ale tiež možný aj mesačný paušál vhodný pre obe strany(všetko je dohodou). Som flexibilná a na spolupráci sa vieme dohodnúť podľa potreby klienta. Mám viac ako 15 ročnú prax, pracujem v programoch OMEGA a OLYMP. Uprednostňujem kraje TT a BA, ale nie sú vylúčené ani ostatné kraje, veľa vecí sa dá vyriešiť online.
Kontaktovať ma môžete na:
mob:
mail: domatisro@
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavevie OMEGA, OLYMP, ALFA+. V prípade záujmu prosím kontaktovať na tl. čísle , alebo emailom na Bratislava, Nové Mesto nad Váhom a široké okolie.
Sme tím účtovníkov ktorý sa venuje účtovníctvu poradenstvu lektorskej činnosti a zakladaniu spoločností už 17 rokov. Dialka pre nás nie je problem vzhladom nato že máme kancelárie v BA, BB ale aj PP. Spracujeme pre Vás JU, PU, Mzdy,vyškolíme nových učtovníkov u nás alebo priamo u Vás vo firme, upraceme účtovníctvo po predchádzajúcich účtovníkoch,a v neposlednom rade vypracujeme danové priznanie k dani z príjmov A, B aj PO, riadne aj s odkladom. Poznáme väčšinu účtovných programov. Uvedená cena je orientačna
Potrebujete účtovníka - človeka, na ktorého sa budete môcť spoľahnúť, že bude diskrétny a lojálny, ktorý Vám spracuje jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy, vypracuje daňové priznania, personalistiku + mzdy, zabezpečí komunikáciu so sociálnymi a zdravotnými poisťovňami, daňovým úradom, štatistiku či iné administratívu služby pre Vašu firmu?
Ponúkam Vám kompletné účtovné služby, vedenie administratívy, daňové a ekonomické poradenstvo.
Mám dlhoročnú prax a účtujem v programe POHODA, Money S3
Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Spracujeme Vám jednoduché, podvojné účtovníctvo, mzdy, DPH, či daňové priznanie externe vrátane komunikácie s finančnou správou, posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva pre živnostníkov a s.r.o., OZ, či a.s..
Účtovníctvu a poradenstvu sa venujeme aktívne viac než 25 rokov, zodpovednosť, lojálnosť či diskrétnosť samozrejmosťou, tel.
Ponúkam externú spoluprácu na vedenie účtovníctva, miezd, DPH a personalistiky.
Cena za JÚ:
0,45€/položka(neplatca DPH), 0,35€/importovaný účt. doklad, 0,60€/položka (platca DPH), 0,50€/importovaný účt. doklad, 10€/DPH,KV,SV, 3€/1 cestovný príkaz, 1€/vystavenie faktúr, 50€/DPFO, 20e/DPFO-prenájom,závislá činnosť, 20€/účt. závierka
Cena za PÚ:
0,80€/položka(neplatca DPH), 0,70€/importované účt. doklad, 0,95€/položka (platca DPH), 0,85€/importovaný účt. doklad, 10€/DPH,KV,SV, 3€/cestovný príkaz, 1€/vystavenie faktúr, 100€-150€/DPPO,účt. závierka
Cena za mzdy:
7€/1 dohoda,prac. zmluva, 3€/prihláška, odhláška cudzinec, 5€/informačná karta, 5€/ročné zúčtovanie, 10€/dotácie ÚPSVaR,covid,
Cena za ostatné služby:
10€/žiadosť o autorizáciu na DÚ, 10€/vystavenie A1, 5€/vypracovanie štatistík, 10€/daň z nehnuteľnosti, 10€/daň z mot. vozidiel, 15€/registrácia DPH §4,§5 a §7, 20€/na mesiac poradenské služby,
V prípade záujmu ma kontaktujte na email: poradenskesluzby.uctovnictvo@
Preferujem spoľahlivosť, diskrétnosť, serióznosť, rýchlosť a ľudskosť.
Teším sa na spoluprácu.