uctovnictvo online - strana 12
Počet nájdených inzerátov UCTOVNICTVO ONLINE
: 1000 - strana 12
Vážení zákaznici, ponúkame účtovně služby
naša účtovná firma poskytuje kvalitné a profesionálne účtovné služby pre našich klientov. Sme si vedomí toho, že účtovníctvo je dôležitou súčasťou každého podnikania a preto sa snažíme poskytovať služby na najvyššej úrovni.
Naši skúsení účtovníci sú pripravení pomôcť Vám s každodennou účtovnou agendou, ako aj s komplikovanejšími úlohami, ako je napríklad štatistické hlásenie, daňové priznanie alebo konsolidácia účtov.
Ponúkame Vám kompletný balík účtovných služieb za rozumné ceny. Dôverujte svojmu účtovníctvu profesionálom a nechajte sa o to postarať nami. Kontaktujte nás pre viac informácií a objednajte si naše služby. Veríme, že spolupráca s našou účtovnou firmou prinesie len pozitívne výsledky pre Váš biznis.
Účtovníctvo, daňové priznania
Spracovanie účtovníctva
ponúkam účtovnícke a mzdové služby na mieru, podľa vašich potrieb pre malé a stredné firmy.
Jednoduché aj podvojné účtovníctvo, DPH, mzdy, štatistika, výkazy na základe individuálnej požiadavky, daňové priznanie typu A, B a pre PO,
individuálny prístup
externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko.
Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@
Dobrý deň,
hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme, alebo spracujem podklady doma, na ktoré nemáte čas. Ponúkam akúkoľvek administratívnu pomoc, nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu....
Mám prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom.
Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte.
Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.
Hľadám samostatnú externú účtovníčku na podvojné účtovníctvo. Požiadavky: každý mesiac spracovať faktúry, doklady, spracovať DPH a elektronicky podať. Dokumenty posielame ako skeny.
Uprednostňujem komunikáciu cez e-mail. Číslo vymyslené.
Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB
Rada pomozem s uctovnictvom studentom i pracujucim zacinajucim uctovnikom.
Ak hladate skolenie v oblasti uctovnictva, som tu, ako lektor uctovnictva, pre Vas :)
Doucujem podvojne uctovnictvo:
- studentov strednych i vysokych skol, ktori potrebuju pochopit pravidla uctovania;
vysvetlim skolske ucivo - uctovanie v jednotlivych uctovych triedach, suvisle priklady;
pripravim na pisomku, maturitu ci skusku;
- pracujucich - zacinajucich uctovnikov, ktori si potrebuju osvojit principy uctovania a chcu zistit, ako na vedenie uctovnictva v praxi;
vysvetlim uctovanie v jednotlivych uctovych triedach; zodpoviem otazky a preberiem s Vami konkretne temy podla Vasho vyberu;
ak ste absolvovali kurz uctovnictva, alebo mate ukoncenu obchodnu akademiu, alebo zacinate uplne od nuly a hladate sposob,
ako zacat s uctovnictvom - podpora vo forme doucovania a konzultacii z uctovnictva Vam moze byt velmi napomocna.
Moje vzdelanie: stredna skola - obchodna akademia & vysoka skola - Ekonomicka univerzita v Bratislave.
Mam zaroven pedagogicke vzdelanie na vyucovanie odbornych ekonomickych predmetov, prax s vedenim uctovnictva vo firmach
a tiez bohate skusenosti s doucovanim. Uctovnictvu sa venujem od roku 2001 a neustale sa vzdelavam.
Cena 20 - 25,- Eur / hod (60 min) podla narocnosti a rozsahu uciva (temy).
Moznost vystavenia faktury za doucovanie (vzdelavanie).
????Podnikové hospodárstvo praktikum (2020) - 8€
✅Podnikové hospodárstvo (nová, 2020) - 15€
✅Podnikové hospodárstvo zbierka príkladov a prípadové štúdie - 5€
✅Mikroekonómia zbierka príkladov (2018) - 10€
✅Ekonómia praktiká - 5€ dokopy obidve
✅Ekonómia v novej ekonomike praktikum - 4€
✅Podnikové financie zbierka príkladov (nová, 2020) - 10€
✅Účtovníctvo praktikum (2016) - 5€
✅Market Leader - 5€
✅Základy práva pre ekonómov (2010) - 5€
✅Marketing (2010) - 5€
✅Matematika - funkcia dvoch a viac premenných, integrálny počet - 4€
✅Účtovníctvo kniha (2010) - 4€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Zdravím,ponúkam účtovníctvo.
Bližšie informácie od Ing.Miklosikovej
Okr.galanta
Cena dohodou cca 0.65cent za položku..
Som mladá, spoľahlivá a cieľavedomá osoba ktorá si hľadá prácu popri zamestnaní. Hľadám si prácu ideálne part-time nakoľko pracujem full-time v podobnom odbore.
Čo ponúkam:
- 3 ročnú prax v oblasti podvojného účtovníctva (účtovný softvér MRP) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH (tuzemské a intrakomunitárne), účtovanie pokladničných a interných dokladov
- vedenie jednoduchého účtovníctva (účtovný softvér Alfa-KROS) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH, účtovanie pokladničných a interných dokladov, vystavovanie cestovných príkazov
- skúsenosti v oblasti účtovania Eurowagov
- evidencia pracovníkov, výpočet miezd, tlač mzdových dokladov, elektronické posielanie výkazov prostredníctvom programu TP SOFT.
- účtovala som v menšej účtovnej spoločnosti neskôr špedícii.
Moje vzdelanie:
- vysokoškolské 2. stupeň (ekonomická oblasť)
Čo hľadám:
- hľadám osobu, ktorá by mi pomohla dotiahnuť moje znalosti na úroveň komplexného spracovania účtovníctva
- flexibilnú pracovnú dobu - samozrejme za podmienok vyhovujúcich obom stranám
- preferujem spoluprácu na diaľku prípadne v Košiciach.
V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte na e-mailovú adresu sisaa2413@ (telefónne číslo je vymyslené). Táto e-mailová adresa slúži len pre tieto účely nakoľko sa chcem vyvarovať neserióznym respektíve podvodným ponukám. Po prvom kontakte veľmi rada zodpoviem na všetky otázky prípadne zašlem životopis alebo sa dohodnem na telefonickom rozhovore.
Spracujem účtovníctvo-jednoduché, podvojné, mzdy.
Mesačné výkazy, DPH, dane, odvody,…
Košice a Košice-okolie.
Kaderníčky, kozmetičky, stavbári, murári,…
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Spracujem účtovníctvo jednoduché a podvojné.
Pracujem na živnosť od februára 2023. Mám 2 certifikáty kreditované MŠSR a dlhoročnú prax.
Pracujem v programe KROS-Omega a Alfa. Oladam Money S4 a 16 rokov som pracovala v programe SAP.
Ovládam Office - Excel a Word, PowerPoint.
Čo sa týka ceny, záleží koľko máte dokladov. Takže je to na dohode.
V prípade záujmu volajte .
Vedenie Vášho účtovníctva v tých správnych rukách Vám zabezpečí pokojný spánok a ušetrí nemalé finančné prostriedky.
Účtovníctvo už dávno nie je len o splnení legislatívnych požiadaviek. Je v prvom rade nástrojom, ako mať pod kontrolou svoj majetok a peniaze. Poskytuje prehľad, pomáha pri určovaní smeru, či nastavovaní stratégie Vašej firmy alebo optimalizácii nákladov.
Ponúkame Vám:
- komplexné vedenie jednoduchého účtovníctva
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva,
- vybavenie agendy daňových priznaní pre daň z príjmov fyzických a právnických osôb,
- vybavenie agendy daňových priznaní k DPH, vrátanie registrácie na platcu DPH
- reporting manažmentu,
- spracovanie štatistických výkazov,
- tvorbu obchodných plánov,
- pomoc pri nastavení práce s cash-flow,
- nastavenie a riadenie ekonomických a účtovných procesov,
- vypracovanie interných ekonomických a účtovných noriem,
- účtovné a ekonomické audity vo Vašej spoločnosti,
- školenia, preškolenia a zaškolenia Vašich zamestnancov podľa Vašich individuálnych požiadaviek,
- účtovné a ekonomické poradenstvo
Ponúkam účtovnícke služby prenajímateľom nehnuteľnosti s DIČ - klasicky prenájom - vedenie celoročnej evidencie aj s vypracovaním daňového priznania a jeho elektronického zaslania na FS SR - len 60€ ročne.
Poskytujete ubytovanie cez platformy ako je BOOKING / AIRBNB ? Pokiaľ túto činnosť vykonávate ako SZČO, ponúkam vedenie účtovnej agendy (DPH podľa 7a, DP z príjmu - všetko v balíku 200€ ročne.
Rovnako vykonávam účtovníctvo špecializované na taxi služby Uber/Bolt
v prípade záujmu o spoluprácu ma neváhajte kontaktovať
Ponúkam spoluprácu v oblasti spracovania účtovných dokladov pre vodičov taxislužieb na živnosti (nie s.r.o./ nie platca DPH – okrem registrácie ku DPH podľa 7a), pre rôzne platformy. Vedeli ste že máte povinnosť podávať každý rok daňové priznanie z motorového vozidla, ktoré používate na rozvoz? Vedeli ste, že tu dochádza k povinnosti prenosu DPH vmieste dodania služby, teda na Slovensku ? Vedeli ste že ste povinný sa registrovať k DPH podľa §7a? Podávať DPH výkazy prípadne podávať súhrnné výkazy, záleží v akom ste postavení vo vzťahu k danej platforme. Vedeli ste že máte povinnosť mať VRP ? Ponúkam len za 200€ ročne spracovanie všetkých Vašich účtovných záznamov, vybavím všetky povinné registrácie, podávanie výkazov DPH a súhrnných výkazov, podávanie Vašich daňových priznaní. Všetko elektronicky v zastúpení na základe splnomocnenia.
viac na