uctovnik
Počet nájdených inzerátov UCTOVNIK
: 81
Dobrý deň hľadám prácu ako účtovnik(podvojné účtovníctvo,dane,program POHODA-expert),mzdový účtovnik,fakturant,personalistka,realitná činnosť vo všetkých týchto profesiách mám prax!som spoľahlivá,zodpovedná,vodičský preukaz,auto mám.môže byt aj na skrátený úväzok,viem pracovať aj z domu kanceláriu mám.ďakujem za všetky ponuky.v prípade záujmu pošlem CV m.stefakova@ NASTÚPIŤ MÔŽEM IHNEĎ!
Hladám prácu ako externý účtovnik/mzdár može byt aj na polovičný úvazok u Vás v kancelárii,kanceláriu mám aj doma.venujem sa podvojnému účtovníctvu,mzdám,daniam.pracujem v programe POHODA.auto mám.dakujem za ponuky.CV pošlem po Vašej odozve.som spolahlivá,zodpovedná práca je pre mna aj koníčkom.m.stefakova@
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
WELDING s.r.o., Topoľčany
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských)
- príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti
- účtovanie na účtoch hlavnej knihy
- spracovanie hlásení DPH, KV, SV
- účtovanie zákazkovej výroby
- rozúčtovanie miezd
- vystavovanie odberateľských faktúr
- spracovanie štatistických hlásení
- spolupráca na inventarizácii
- evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín
- spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc
- skladová evidencia
- ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika; Účtovníctvo
Ostatné znalosti
Fakturácia - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v podvojnom účtovníctve
- skúsenosti s programom ABRA výhodou
- samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci
- komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy.
Kontakt:
cagalova@
Realitná kancelária SANTA Real, s.r.o. v Leviciach, ponúka prácu pre účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
- vedenie podvojného, jednoduchého, mzdového účtovníctva, fakturácia, personalistika
Požadujeme:
- minimálne úplné stredné odborné vzdelanie
- znalosť účtovných programov
- finančná a ekonomická gramotnosť
- zodpovedný prístup a príjemné vystupovanie voči klientom
- komunikatívnosť, dochvíľnosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
Mzdové ohodnotenie: 1.000,-€
V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na:
gafrik@, santareal@
prípadne kontaktujte tel. č.
PRIJMEME EKONÓMKU DO ZAMESTNANIA NA TPP
MIESTO VÝKONU PRACE TREBIŠOV
NÁPLŇ PRACE: VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA DOPRAVNÁ SPOLOČNOSŤ, MZDY, EVIDENCIA DPH,
MZDA 1200€
FIRMA VERA TV- TREBIŠOV
Solventná stavebná firma s dlhoročnou tradíciou hľadá do tímu kolegu na pozíciu účtovník/ekonóm. Prax nutná, tiež ovládanie účtovných softérov/fakturačné, personálne, skladové/.
Mzda v čistom cca 1.000,-€ plus benefity.
Dobrý deň,
skúsený účtovník Vám pomôže splniť Vašu povinnosť a pomôcť vypracovať daňové priznanie.
Zistí daňovú povinnosť včas (ešte dnes). Po zistení môžete vykonať odklad a tzv. si daň rozložiť na menšie časti.
Pre fyzické osoby s príjmami zo zamestnania (CZ,SK,DE,GB iné štáty nie) platí limitovaná ponuka 50€
Využi limitovanú ponuku do konca decembra. Na e-mail odpisujem denne nezabudnite zanechať na seba tel. kontakt. firmauctofiskal@
Ponúkam kompletné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, vrátanie mzdovej agendy a všetkých daňových priznaní. Ako externý účtovník spracovávam účtovníctvo pre rôznych klientov vrámci celej SR.
Cena:
-> paušálny poplatok;
-> podľa počtu položiek.
Možnosť doklady zasielať mailom/poštou/osobne.
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme na pracovnú pozíciu Účtovníčku
Naša spoločnosť je dopravno logistická spoločnosť
Náplň práce:
- učtovanie bankových dokladov a pokladne
- vystavovanie faktúr na základe podkladov
- spracovanie ekonomickej agendy v podvojnom účtovníctve
PRAX v odbore NUTNA
Ponúkame:
- prácu v stabilnej spoločnosti
- podpora vzdelávania a osobného rozvoja
- práca v mladom kolektíve
- na TPP
- sídlo v centre mesta Košic
Nástup je od 1.12.2022 resp od 1.1.2023
Kontakt:
Mail: info@
Zdravím,
hľadáme účtovníčku na HPP, alebo na SPÚ ( 4 hodiny).
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva,
- komunikácia s daňovým úradom,
- účtovanie a kontrola došlých faktúr,
- príprava a účtovanie odberateľských faktúr,
- účtovanie bankových výpisov,
- účtovanie interných dokladov,
- kontrola a príprava daňových priznaní k DPH,
- kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia,
- spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 ročná prax v účtovníctve,
- vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca
- dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve
- zodpovednosť, logické a analytické myslenie,
- práca v programoch Omega alebo MRP K/S.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam.
Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom.
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Výkon Práce: Turzovka
Kontakt :
Nastúp do práce podľa dohody.
Dobrý den, som Zuzana. Pred časom som úspešne ukončila kurz kompletného účtovníctva. Viem že po kurze nemôžem absolutne hovoriť o nejakých perfektných skúsenostiach v tejto oblasti ale rada by som sa tomu venovala, a chcela by som mať možnosť nazbierať čo najviac skúsenosti pod vedením niekoho skúseného a odborníka. Ak by sa našiel niekto kto ponúka alebo vie o niekom kto by ponúkal možnosť zamestnania sa niekde aspoň ako pomocná učtovníčka alebo junior účtovnik, budem veľmi rada. Ďakujem
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku
Podvojné účtovníctvo
Práca v kancelárii v Trnave
Pracovná doba od 8:00-16:00
Od pondelka do piatku
Pre viac informácií volajte na číslo
Hľadáte zodpovedného a skúseného účtovníka....
.... Neváhajte nás kontaktovať....
Dovoľte nám aby sme sa predstavili.
Sme skvelý kolektív s bohatými skúsenosťami. Naša práca zahŕňa kompletné služby v oblasti účtovníctva, miezd, personalistiky a poradenstva. Bez problémov zastrešíme veľké výrobné firmy, malé podniky či živnostníkov. Spracúvame jednoduché aj podvojné účtovníctvo na rôznych softvéroch. Pracujeme vo vlastných priestoroch v ktorých nás viete navštíviť, ale po dohode vieme účtovať aj vo Vašich účtovných programoch priamo vo Vašej firme.
Tešíme sa na našu budúcu spoluprácu :-)
ja.uctovnictvo@
Pre lepšie zobrazenie:
Partizanske, Prievidza, stredne Slovensko, dane, účtovník, financie, mzdy, práca, daňové priznanie, poradenstvo, služby,
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
S máte účtovníctvo bez starostí.
Našim cieľom je poskytovať klientom komplexný servis, ktorý vám umožní nemyslieť na tak časovo náročné činnosti súvisiace s účtovníctvom. Naplno sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania.
Predmetom našej činnosti je kompletné vedenie účtovníctva, daňová evidencia, mzdová agenda, daňové a účtovné poradenstvo a nadväzujúca ekonomicko-poradenská činnosť.
Prioritou nášho podnikania je, aby služby poskytované klientom naplnili v maximálnej miere ich očakávania. Aj preto sa snažíme stále zdokonaľovať.
Okrem tradičného outsourcingu účtovných služieb poskytujeme našim klientom aj možnosť indoor, kedy naši účtovníci prichádzajú k vám a všetky činnosti realizujú na vami určenom mieste.
Pre našich klientov robíme maximum, preto sa môžete spoľahnúť na dobre odvedenú prácu, lojalitu a precíznosť. U nás môžete očakávať flexibilný prístup a predovšetkým nadštandardný servis. Toto všetko zvládneme vďaka našim znalostiam a budeme vám plne k dispozícii.
Pravidelne sa vzdelávame a dopĺňame vedomosti v neustále sa meniacom prostredí legislatívy, aby sme zabezpečili služby vysokej kvality.
Pre viac informácií alebo v prípade záujmu o cenovú ponuku na mieru nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na vás :o).
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Ponúkame komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd, daňových priznaní FO typ A a typ B( SZČO ), PO, DPH a personalistiky. ( účtovník , účtovníčka ).
Dobrý deň,
spoločnosť Tvoj účtovník s.r.o. ponúka kompletné spracovanie mzdovej a účtovnej agendy v oblasti podvojného účtovníctva pre mikro, malých a stredných podnikateľov, spracovanie DPH, KV ako aj ostatných daňových priznaní.
Účtujeme v systéme OBERON a máme skúsenosti aj so spracúvaním účtovníctva pre hotely a reštaurácie.
Zároveň ponúkame vypracovanie súvisiacich dokumentov, a to rôznych zmlúv, či zápisníc z valného zhromaždenia.
Účtovné, daňové a právne poradenstvo je samozrejmosťou.
Ponúkam vypracovanie daňového priznania ako certifikovaný účtovník.
FO typ A a B
študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnostníci aťď...
CENA:
- typ A - príjmy zo závislej činnosti (zamestnanci): 20€
- typ B – živnostníci resp. ostatné príjmy : 50 €
- typ B - kombinácia príjmov z podnikania a príjmy zo závislej činnosti(zamestnania): 50 €
Daňové priznanie vypracujem a zašlem v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu resp. podania daňového priznania priamo na portáli Finančnej správy.
Doklady je možné zaslať elektronicky na email, prípadne doručiť osobne a následne pokiaľ sú v poriadku Vám obratom vypracujem daňové priznanie, alebo sa osobne stretneme.
V prípade záujmu alebo otázok som Vám k dispozícií telefonicky, emailom alebo osobne v kancelárií v Hanušovciach nad Topľou, Vranove alebo Prešove.
Teším sa na spoluprácu.