uctovnik - strana 3
Počet nájdených inzerátov UCTOVNIK
: 81 - strana 3
Náplň práce:
Samostatné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, učtovanie vyšlých a došlých faktúr, evidencia pokladne, bankových výpisov, spracovanie DPH
Miesto práce : Považská Bystrica
Druh pracovného pomeru : plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto): 1 000 EUR/mesiac
mzda od 1 000€ brutto - mzda sa bude odvíjať od skúseností, polročné finančné bonusy
Nástup : ihneď
Znalosti :
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
ALFA - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Životopis zasielať na : sproekon@
Do nášho tímu hľadáme hlavného účtovníka pre Divíziu nehnuteľností.
Hlavná pracovná náplň:
• vedenie komplexnej účtovnej agendy viacerých obchodných spoločností vo vybranom účtovnom programe
• spracovanie DPH - príprava daňových priznaní k DPH, KV a SV
• kvartálna, ročná účtovná závierka, vypracovanie daňových priznaní
• vypracovávanie a odosielanie mesačných, kvartálnych a ročných výkazov a hlásení;
• reporting vedeniu spoločnosti týkajúci sa zverených oblastí
• kontrola a evidencia vnútropodnikových pohľadávok a záväzkov
• sledovanie zostatkov na účtoch hlavnej knihy dodávateľov a odberateľov
Ponúkaná mzda je 2500 EUR brutto / mes., resp. podľa pracovných skúseností.
Životopis v slovenskom jazyku prosíme zasielať na uvedenú emailovú adresu: daniel.mesko@
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Hľadám kolegu na spracovanie komplexnej účtovnej agendy Ovládanie programu IBEU,
Ovládanie programu SAP, JUS CKS, SAP BW výkazníctvo,
Podrobná analytika účtov triedy 5xx,
Prax účtovania v rozpočtovej organizácii minimálne 5 rokov
nástup ihneď
Náplň práce:
Samostatné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, učtovanie vyšlých a došlých faktúr, evidencia pokladne, bankových výpisov, spracovanie DPH
Miesto práce : Žilina
Druh pracovného pomeru : plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto): 1 000 EUR/mesiac
mzda od 1 000€ brutto - mzda sa bude odvíjať od skúseností, polročné finančné bonusy
Nástup : ihneď
Znalosti :
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
ALFA - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Životopis zasielať na : sproekon@
Dobrý deň,hľadam prácu ako pomocná účtovníčka junior.Mam maturitu s účtovníctva a plus som absolvovala rekvalifikačný kurz s účtovníctva.Pracovala som aj pre účtovnícku firmu 6 mesiacov a teraz momentálne som na materskej ale čas si viem zaďeliť na prácu aj keď účtovníctvo je skôr moje hobby ako práca.Momentálne si ešte svoje vedomosti rozširujem s doučovaním a som rozhodnuta sa ďalej vzdelávať ale až keď budem zárobkovo činna osoba.Som ochotná Vám pomôcť s účtovaním faktúr,Bú,pokladnice a skúsim rada aj niečo zložitejšie na koľko mam nad sebou skúsenejší dozor a rada sa učím nové veci.Kľudne na začiatok bez nároku na mzdu a keď budu spokojné obe strany(ja a aj vy)tak potom by sme sa dohodli aj na mzde.Chcem to momentálne na učenie lebo teoria je ina ako je prax a chcem aj získať prax ktorá mi len pomôže do budúcna s prácov účtovníčky.Ak sa nájde medzi Vami firma alebo účtovníčka ktorá sa nebude báť mi dať potrebnu prax tak ma kľudne kontaktujte.Dohodnúť sa vždy da.
Ponúkam komplexné spracovanie a vedenie podvojného účtovníctva pre s.r.o. Venujem sa väčším aj menším firmám. Spracujem všetky potrebné výkazy, uzávierky a daňové priznania, samozrejmosťou sú aj mzdy pre vašich zamestnancov. Komunikujem so všetkými potrebnými inštitúciami - daňový úrad, soc. poisťovňa, zdr. poisťovňa a pod.
Som flexibilná a spoľahlivá.
Teším sa na spolupráce.
Dobrý deň, hľadáme junior účtovníčku do stabilnej stavebnej spoločnosti.
Náplň práce:
evidencia došlých a odoslaných faktúr
- účtovanie jednoduchých účtovných príkazov v systéme KROS
- spracovanie štatistických výkazov
- spracovanie výkazu Intrastat
- práca s interným informačným systémom
- pomocné administratívne práce pre personalistu a účtovné oddelenie
- kopírovanie, skenovanie dokladov
- ostatné pomocné administratívne a účtovné práce
- práca s excelom, vytváranie tabuliek a vzorcov
- komunikácia so zamestnancami
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore:
ekonomické
Ostatné znalosti:
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz - B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
zodpovednosť, samostatnosť, ochota učiť sa, lojálnosť, odolnosť voči stresu, flexibilita
Som externý účtovník, ktorý spracováva účtovníctvo + daňové poradenstvo pre rôznych klientov po celej SR vrátane:
-> daňové priznanie FO,
-> daňové priznanie PO,
-> daňové priznanie z motorových vozidiel,
-> daňové priznanie z nehnuteľností,
-> pomoc so založením sro,
-> pomoc pri prechode zo SZČO na sro
a pod.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať mailom, telefonicky alebo prostredníctvom WhatsApp.
Ponúkam vypracovanie daňového priznania ako certifikovaný účtovník.
FO typ A a B
študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnostníci aťď...
CENA:
- typ A - príjmy zo závislej činnosti (zamestnanci): 20€
- typ B – živnostníci resp. ostatné príjmy : 50 €
- typ B - kombinácia príjmov z podnikania a príjmy zo závislej činnosti(zamestnania): 50 €
Daňové priznanie vypracujem a zašlem v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu resp. podania daňového priznania priamo na portáli Finančnej správy.
Doklady je možné zaslať elektronicky na email, prípadne doručiť osobne a následne pokiaľ sú v poriadku Vám obratom vypracujem daňové priznanie, alebo sa osobne stretneme.
V prípade záujmu alebo otázok som Vám k dispozícií telefonicky, emailom alebo osobne v kancelárií v Hanušovciach nad Topľou, Vranove alebo Prešove.
Teším sa na spoluprácu.
Exkluzívne Vám ponúkame na prenájom kancelárske priestory nachádzajúce sa v lukratívnej lokalite Bratislavy na ul. Vazovova 9A.
K dispozícii sú 3 kancelárie, dve väčšie o rozlohe cca. 20 m2 a jedna menšia o rozlohe cca. 16 m2.
Súčasťou priestorov je aj spoločná kuchynka, sociálne zariadenia, ako aj možnosť vybudovania recepcie.
Priestory sú vzhľadom na svoju polohu vhodné pre advokátov, notárov, správcov alebo služby ekonomického poradenstva (účtovník, auditor) a iné.
Viac info Vám radi poskytneme emailom: krupa@ alebo telefonicky .
Typ: Administratívne priestory
Ulica: Zimná 37
Mestská časť: Staré Mesto
Obec: Spišská Nová Ves
Ponúkame na prenájom pekný kancelársky priestor v centre mesta Spišská Nová Ves, na začiatku Zimnej Ulice, číslo 37 na poschodí v upravenej polyfunkčnej budove s viacerými pobočkami rôznych prevádzok.
Kancelársky priestor je o rozlohe približne 3.3 x 5 metrov. Dispoznuje vlastnými uzamykateľnými dverami a vlastnou reguláciou tepla ale vstup je cez vedľajší priestor, v ktorom sídli menšia realitná kancelária. Ponúka výhľad priamo na historické námestie mesta Sp. Nová Ves. K dispozícií je samozrejme aj toaleta s umývadlom. Verejné parkovanie je priamo pred budovou, pozdĺž celej pešej zóny Zimnej Ulice.
Vítané sú predovšetkým zamerania, ktoré by vedeli svoju činnosť prepojiť s danou realitnou kanceláriou, čo prinesie okrem iného výhody pre obe strany. Právnik, účtovník, projektant, architekt, práce zamerania Marketing, IT obor a iné...
Cena nájomného je 150 eur bez energií. Energie sa platia spoločne s vedľajším priestorom cca 35 eur/mesačne k mesačnému nájmu.
Stav priestorov: čiastočná rekonštrukcia, pre vážneho záujemcu môže byť vymenená podlaha za novú.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel.č.
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Celková plocha: 16.5 m2
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: áno
Blíži sa termín na podanie DP
Zarobili ste počas roka 2022 viac ako 2 289,63 eur? Prípadne ste zarobili menej a vyšiel by Vám daňový preplatok? Neváhajte, podajte daňové priznanie - SOM TU PRE VÁS!
Daňové priznanie podávam elektronicky priamo za Vás na FS SR / ak máte prístupy/ Potvrdenie o podaní Vám zašlem na e-mail.
Po dohode Vám ho pošlem poštou na Vašu adresu - platí len pre DP typ A/B ostatné príjmy. Rovnako v prípade potreby, vypracujem DP do 24 hodín.
V daňovom priznaní k dani z príjmov FO uplatňujem aj daňové bonusy na deti a zaplatené úroky, NČZD na manželku/manžela, NČZD na príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie.
Cena pre typ A: od 15 € s čisto tuzemským príjmom, pozn. v prípade len zahr.príjmov je cena 20 €, kombinácia tuzemských a zahraničných príjmov 30€.
Cena pre typ B: 35-40 € / paušálne, skutočné výdavky
Cena pre tyb B : ostatné príjmy od 25€.
Pri cene "od" znamená, že ide o individuálne posúdenie podľa zložitosti a časovej náročnosti.
Dodržiavanie GDPR...Som certifikovaný účtovník, za svoju prácu vystavujem faktúru.
V prípade záujmu ma kontaktujte správou alebo emailou: uctovnictvoveronika@
Dobrý deň, som akreditovaný účtovník MŠVVaŠ SR a člen Združenia účtovníkov Slovenska s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý ponúka vypracovanie daňového priznania pre FO typ A aj B - zamestnanci (príjem v tuzemsku aj štáty EÚ), študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnosť-paušálne výdavky a iné.
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR) - 20€
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (zahraničie alebo SR+zahraničie) - 25€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 - 40€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 + príjmy zo závislej činnosti - 50€
Iné typy príjmov, resp. ich kombinácie po dohode.
Daňové priznanie vypracujem a zasielam v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu.
Zanechajte mi správu s krátkou konkretizáciou Vašich príjmov. ( zamestnanec/živnostník/prenajímateľ, počet dokladov). Obratom sa Vám ozvem a môžeme sa do toho pustiť :) .
Samozrejmosťou je porada v prípade potreby.
Email : kost.tomas@
Teším sa na budúcu spoluprácu.
Dobrý deň, som akreditovaný účtovník MŠVVaŠ SR a člen Združenia účtovníkov Slovenska s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý ponúka vypracovanie daňového priznania pre FO typ A aj B - zamestnanci (príjem v tuzemsku aj štáty EÚ), študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnosť-paušálne výdavky a iné.
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR) - 20€
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (zahraničie alebo SR+zahraničie) - 25€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 - 40€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 + príjmy zo závislej činnosti - 50€
Možnosť podať DP aj elektronicky - 15€
Iné typy príjmov, resp. ich kombinácie po dohode.
Zanechajte mi správu s krátkou konkretizáciou Vašich príjmov. ( zamestnanec/živnostník/prenajímateľ, počet dokladov). Obratom sa Vám ozvem a môžeme sa do toho pustiť :) .
Samozrejmosťou je porada v prípade potreby.
Email : kost.tomas@
Teším sa na budúcu spoluprácu.
Dobrý deň hľadám účtovníčku/ka online /homeoffice, napln prace mesačné zaučtovanie dokladov
Podmienka znalost prace s POHODOU
Mzda v zavislosti od spracovaných dokladov
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Blíži sa termín na splnenie si svoje daňovej povinnosti a podania daňového priznania. Neviete si s ním dať rady? RADA VÁM POMÔŽEM!V prípade záujmu ma kontaktujte správou s konkretizáciou vašich príjmov./ od toho závisí cena/.
SPRACOVÁVAM LEN SLOVENSKÉ DAŇOVÉ PRIZNANIA!
Szčo posielajú len elektronicky cez portál finančnej správy.
Cena typ A: Od 15 € s čisto tuzemským príjmom, . v prípade zahr.príjmov je cena od 20 €
Cena typ B: od 25-30€/osobná asistencia, prenájom nehnuteľnosti, predaj nehnuteľnosti/,....atď
Cena tyb B: 35-40€ /szčo/
Viac info správa.
Mestké dane 10€ , ewr 5€.. odklad daň.priznania, daň.z motorových vozidiel 15€ ...
Diskretnosť dodržiavanie GDRP, vystavujem doklad- certifikovaný účtovník
Do emailu dostanete hotové daňové priznanie s návodom ako postupovať pri podaní alebo poštou +(cena za tlač, balné, poštovné)
Ak máte vybavené prístupy možnosť podania za Vás.
email: uctovnictvoveronika@
Tešim sa na spoluprácu!!!
Ponúkam vypracovanie daňového priznania ako certifikovaný účtovník.
FO typ A a B
študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnostníci aťď...
CENA:
- typ A - príjmy zo závislej činnosti (zamestnanci): od 20€
- typ B – živnostníci resp. ostatné príjmy : od 50 €
- typ B - kombinácia príjmov z podnikania a príjmy zo závislej činnosti(zamestnania):od 50 €
Daňové priznanie vypracujem a zašlem v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu resp. podania daňového priznania priamo na portáli Finančnej správy.
Doklady je možné zaslať elektronicky na email, prípadne doručiť osobne a následne pokiaľ sú v poriadku Vám obratom vypracujem daňové priznanie, alebo sa osobne stretneme.
V prípade záujmu alebo otázok som Vám k dispozícií telefonicky, emailom alebo osobne v kancelárií v Hanušovciach nad Topľou, Vranove alebo Prešove.
Teším sa na spoluprácu.
PLAT: 880 - 930 EUR/mesiac
celková mesačná mzda vrátane bonusov od 1 040€, v závislosti od skúseností kandidáta.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Evidencia a účtovanie dodávateľských faktúr a zálohových faktúr
- Kontrola účtovania odberateľských faktúr
- Spracovanie bankových výpisov a ich zaúčtovanie
- Účtovanie interných dokladov
- Inventarizácia pohľadávok a záväzkov
- Evidencia podkladov k poistným udalostiam
- Príprava prehľadu mesačných sociálnych nákladov na zamestnancov
- Príprava podkladov pre audit
- Archivácia účtovných dokladov vrátanie zmlúv
- Hmotná zodpovednosť za pokladňu
- Pomoc pri zabezpečovaní podpory pre kórejských kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
- dochádzkový bonus,
- mesačné bonusy,
- každoročné valorizovanie platov,
- mimoriadne prestávky mimo obednej prestávky po každých dvoch hodinách,
- odmena pri odporúčaní nového zamestnanca,
- letné odmeny,
- zimné odmeny,
- ročné odmeny pri splnení podnikateľského plánu,
- súťaž o Top zamestnancov roka,
- príplatky nad rámec Zákonníka práce,
- príplatok pri práci vo sviatok +150%,
- vianočné poukážky,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- sociálny program (Vianočný večierok, Športový deň, mikulášske balíčky),
- zabezpečenie stravovania a pitného režimu, obedy a večere,
- rôzne iné sociálne výhody.
ZIVOTOPIS ZASIELAJTE NA UVEDENU E-MAILOVU ADRESU: dasa.plutkova@