inzercia, predaj, predám, bazár

uctovnik

Počet nájdených inzerátov UCTOVNIK : 81

HĽADÁM PRÁCU IHNED účtovník,mzdár,personalista,realitný makl
Dobrý deň hľadám prácu ako účtovnik(podvojné účtovníctvo,dane,program POHODA-expert),mzdový účtovnik,fakturant,personalistka,realitná činnosť vo všetkých týchto profesiách mám prax!som spoľahlivá,zodpovedná,vodičský preukaz,auto mám.môže byt aj na skrátený úväzok,viem pracovať aj z domu kanceláriu mám.ďakujem za všetky ponuky.v prípade záujmu pošlem CV m.stefakova@ NASTÚPIŤ MÔŽEM IHNEĎ!
HLADÁM PRÁCU EXTERNÝ ÚČTOVNÍK/MZDÁR
Hladám prácu ako externý účtovnik/mzdár može byt aj na polovičný úvazok u Vás v kancelárii,kanceláriu mám aj doma.venujem sa podvojnému účtovníctvu,mzdám,daniam.pracujem v programe POHODA.auto mám.dakujem za ponuky.CV pošlem po Vašej odozve.som spolahlivá,zodpovedná práca je pre mna aj koníčkom.m.stefakova@
Uctovnik-junior Nitra
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
Samostatný účtovník / Účtovníčka
WELDING s.r.o., Topoľčany Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských) - príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti - účtovanie na účtoch hlavnej knihy - spracovanie hlásení DPH, KV, SV - účtovanie zákazkovej výroby - rozúčtovanie miezd - vystavovanie odberateľských faktúr - spracovanie štatistických hlásení - spolupráca na inventarizácii - evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín - spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc - skladová evidencia - ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ekonomika; Účtovníctvo Ostatné znalosti Fakturácia - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý Skladové hospodárstvo - Základy Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Hospodárska korešpondencia - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v podvojnom účtovníctve - skúsenosti s programom ABRA výhodou - samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci - komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť Mzdové podmienky (brutto) Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy. Kontakt: cagalova@
ÚČTOVNÍK/ÚČTOVNÍČKA
Realitná kancelária SANTA Real, s.r.o. v Leviciach, ponúka prácu pre účtovníka/účtovníčku. Náplň práce: - vedenie podvojného, jednoduchého, mzdového účtovníctva, fakturácia, personalistika Požadujeme: - minimálne úplné stredné odborné vzdelanie - znalosť účtovných programov - finančná a ekonomická gramotnosť - zodpovedný prístup a príjemné vystupovanie voči klientom - komunikatívnosť, dochvíľnosť, spoľahlivosť - samostatnosť Mzdové ohodnotenie: 1.000,-€ V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na: gafrik@, santareal@ prípadne kontaktujte tel. č.
PRIJMEM EKONOMKU-UCTOVNIK, UČTOVNIČKA
PRIJMEME EKONÓMKU DO ZAMESTNANIA NA TPP MIESTO VÝKONU PRACE TREBIŠOV NÁPLŇ PRACE: VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA DOPRAVNÁ SPOLOČNOSŤ, MZDY, EVIDENCIA DPH, MZDA 1200€ FIRMA VERA TV- TREBIŠOV
Hľadáme účtovníka/ekonóma
Solventná stavebná firma s dlhoročnou tradíciou hľadá do tímu kolegu na pozíciu účtovník/ekonóm. Prax nutná, tiež ovládanie účtovných softérov/fakturačné, personálne, skladové/. Mzda v čistom cca 1.000,-€ plus benefity.
Daňové priznanie pre živnostníkov a fyzické osoby
Dobrý deň, skúsený účtovník Vám pomôže splniť Vašu povinnosť a pomôcť vypracovať daňové priznanie. Zistí daňovú povinnosť včas (ešte dnes). Po zistení môžete vykonať odklad a tzv. si daň rozložiť na menšie časti. Pre fyzické osoby s príjmami zo zamestnania (CZ,SK,DE,GB iné štáty nie) platí limitovaná ponuka 50€ Využi limitovanú ponuku do konca decembra. Na e-mail odpisujem denne nezabudnite zanechať na seba tel. kontakt. firmauctofiskal@
Ponúkam účtovné služby
Ponúkam kompletné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, vrátanie mzdovej agendy a všetkých daňových priznaní. Ako externý účtovník spracovávam účtovníctvo pre rôznych klientov vrámci celej SR. Cena: -> paušálny poplatok; -> podľa počtu položiek. Možnosť doklady zasielať mailom/poštou/osobne.
ÚČTOVNIČKA / ÚČTOVNIK pre pobočku Košice
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme na pracovnú pozíciu Účtovníčku Naša spoločnosť je dopravno logistická spoločnosť Náplň práce: - učtovanie bankových dokladov a pokladne - vystavovanie faktúr na základe podkladov - spracovanie ekonomickej agendy v podvojnom účtovníctve PRAX v odbore NUTNA Ponúkame: - prácu v stabilnej spoločnosti - podpora vzdelávania a osobného rozvoja - práca v mladom kolektíve - na TPP - sídlo v centre mesta Košic Nástup je od 1.12.2022 resp od 1.1.2023 Kontakt: Mail: info@
učtovník / učtovníčka
Zdravím, hľadáme účtovníčku na HPP, alebo na SPÚ ( 4 hodiny). Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné vedenie podvojného účtovníctva, - komunikácia s daňovým úradom, - účtovanie a kontrola došlých faktúr, - príprava a účtovanie odberateľských faktúr, - účtovanie bankových výpisov, - účtovanie interných dokladov, - kontrola a príprava daňových priznaní k DPH, - kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia, - spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti - min. 2 ročná prax v účtovníctve, - vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca - dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve - zodpovednosť, logické a analytické myslenie, - práca v programoch Omega alebo MRP K/S. Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam. Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom. Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Pokročilý Výkon Práce: Turzovka Kontakt : Nastúp do práce podľa dohody.
Hladám si prácu v oblasti účtovníctva
Dobrý den, som Zuzana. Pred časom som úspešne ukončila kurz kompletného účtovníctva. Viem že po kurze nemôžem absolutne hovoriť o nejakých perfektných skúsenostiach v tejto oblasti ale rada by som sa tomu venovala, a chcela by som mať možnosť nazbierať čo najviac skúsenosti pod vedením niekoho skúseného a odborníka. Ak by sa našiel niekto kto ponúka alebo vie o niekom kto by ponúkal možnosť zamestnania sa niekde aspoň ako pomocná učtovníčka alebo junior účtovnik, budem veľmi rada. Ďakujem
Účtovník/účtovníčka-podvojné účtovníctvo
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku Podvojné účtovníctvo Práca v kancelárii v Trnave Pracovná doba od 8:00-16:00 Od pondelka do piatku Pre viac informácií volajte na číslo
Ponuka účtovníctva
Hľadáte zodpovedného a skúseného účtovníka.... .... Neváhajte nás kontaktovať.... Dovoľte nám aby sme sa predstavili. Sme skvelý kolektív s bohatými skúsenosťami. Naša práca zahŕňa kompletné služby v oblasti účtovníctva, miezd, personalistiky a poradenstva. Bez problémov zastrešíme veľké výrobné firmy, malé podniky či živnostníkov. Spracúvame jednoduché aj podvojné účtovníctvo na rôznych softvéroch. Pracujeme vo vlastných priestoroch v ktorých nás viete navštíviť, ale po dohode vieme účtovať aj vo Vašich účtovných programoch priamo vo Vašej firme. Tešíme sa na našu budúcu spoluprácu :-) ja.uctovnictvo@ Pre lepšie zobrazenie: Partizanske, Prievidza, stredne Slovensko, dane, účtovník, financie, mzdy, práca, daňové priznanie, poradenstvo, služby,
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Účtovník, účtovníčka, účtovníctvo
S máte účtovníctvo bez starostí. Našim cieľom je poskytovať klientom komplexný servis, ktorý vám umožní nemyslieť na tak časovo náročné činnosti súvisiace s účtovníctvom. Naplno sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania. Predmetom našej činnosti je kompletné vedenie účtovníctva, daňová evidencia, mzdová agenda, daňové a účtovné poradenstvo a nadväzujúca ekonomicko-poradenská činnosť. Prioritou nášho podnikania je, aby služby poskytované klientom naplnili v maximálnej miere ich očakávania. Aj preto sa snažíme stále zdokonaľovať. Okrem tradičného outsourcingu účtovných služieb poskytujeme našim klientom aj možnosť indoor, kedy naši účtovníci prichádzajú k vám a všetky činnosti realizujú na vami určenom mieste. Pre našich klientov robíme maximum, preto sa môžete spoľahnúť na dobre odvedenú prácu, lojalitu a precíznosť. U nás môžete očakávať flexibilný prístup a predovšetkým nadštandardný servis. Toto všetko zvládneme vďaka našim znalostiam a budeme vám plne k dispozícii. Pravidelne sa vzdelávame a dopĺňame vedomosti v neustále sa meniacom prostredí legislatívy, aby sme zabezpečili služby vysokej kvality. Pre viac informácií alebo v prípade záujmu o cenovú ponuku na mieru nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na vás :o).
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10
KOMPLEXNÉ ÚČTOVNÍCTVO - daňové priznanie FO typ A, typ B, PO
Ponúkame komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd, daňových priznaní FO typ A a typ B( SZČO ), PO, DPH a personalistiky. ( účtovník , účtovníčka ).
Účtovníctvo
Dobrý deň, spoločnosť Tvoj účtovník s.r.o. ponúka kompletné spracovanie mzdovej a účtovnej agendy v oblasti podvojného účtovníctva pre mikro, malých a stredných podnikateľov, spracovanie DPH, KV ako aj ostatných daňových priznaní. Účtujeme v systéme OBERON a máme skúsenosti aj so spracúvaním účtovníctva pre hotely a reštaurácie. Zároveň ponúkame vypracovanie súvisiacich dokumentov, a to rôznych zmlúv, či zápisníc z valného zhromaždenia. Účtovné, daňové a právne poradenstvo je samozrejmosťou.
Vypracovanie daňového priznania Typ A, Typ B za rok 2021
Ponúkam vypracovanie daňového priznania ako certifikovaný účtovník. FO typ A a B študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnostníci aťď... CENA: - typ A - príjmy zo závislej činnosti (zamestnanci): 20€ - typ B – živnostníci resp. ostatné príjmy : 50 € - typ B - kombinácia príjmov z podnikania a príjmy zo závislej činnosti(zamestnania): 50 € Daňové priznanie vypracujem a zašlem v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu resp. podania daňového priznania priamo na portáli Finančnej správy. Doklady je možné zaslať elektronicky na email, prípadne doručiť osobne a následne pokiaľ sú v poriadku Vám obratom vypracujem daňové priznanie, alebo sa osobne stretneme. V prípade záujmu alebo otázok som Vám k dispozícií telefonicky, emailom alebo osobne v kancelárií v Hanušovciach nad Topľou, Vranove alebo Prešove. Teším sa na spoluprácu.