uctovnik - strana 4
Počet nájdených inzerátov UCTOVNIK
: 81 - strana 4
Hľadáme spoľahlivého účtovníka alebo účtovníčku, ktorý sa chce ďalej učiť nové veci, má rád výzvy a baví ho práca. Ako benefit poskytujeme možnosť pracovať aj z domu a možnosť odborne napredovať. Podmienkou je samostatnosť, znalosť legislatívy, účtovníctva, dani z príjmov a DPH. Samozrejme rýchlosť, presnosť a pro-klientsky prístup.
Do výrobnej spoločnosti v Modre hľadáme samostatného účtovníka s praxou min. 5 rokov.
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: TPP
Ponúkaný plat: 2000€
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za podvojné účtovníctvo spoločnosti
• zabezpečenie dodržiavania predpisov o DPH
• zodpovednosť za prípravu a podanie daňových priznaní
• dohľad nad platbami a príjmami a zabezpečenie včasného vykonania platieb
• účtovanie miezd
• spracovanie dochádzky a podkladov do miezd
• zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a koncoročné uzávierky
• odsúhlasovanie zásob a inventarizácia
• finančné výkazy a daňové reporty, štatistika
• spolupráca s poradenskými spoločnosťami a externými audítormi
• príprava správ pre manažment spoločnosti, aj na medzinárodnej úrovni
Pozícii vyhovejú uchádzači so stredoškolským alebo vysokoškolským vzdelaním.
Ekonomické zameranie výhodou.
Nutnosť ovládať Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni.
Ďalšie požiadavky na uchádzača:
Výborné ovládanie účtovníctva/výkazníctva a podvojného účtovníctva
MS Office
Skúsenosti s prácou v MS Navision výhodou
Znalosť aktuálnych právnych predpisov v oblasti účtovníctva a daní
Proaktívna osobnosť s proklientskou orientáciou, so zameraním na riešenie problému a zameraním na výsledok
Skvelé organizačné a plánovacie schopnosti, analytické myslenie, flexibilita
Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť multifunkčného tímu
Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
Chuť vzdelávať sa v ďalších oblastiach
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte na adresu:
Odpovieme vybraným uchádzačom.
Hľadáme:
Účtovníka prípadne účtovného asistenta na spracovanie rôznych ekonomických dát v rámci holdingu a jednotlivých projektov skupiny.
Náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- interné účtovníctvo (evidencia cash flow, vedenie projektových rozpočtov, výkazy pre banku, atď.)
- účtovníctvo podľa právnych predpisov (výkazy pre DPH, podvojné účtovníctvo, daňové priznania)
- základná mzdová agenda
- ďalšie činnosti podľa potreby.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Práca je vhodná pre účtovníka so skúsenosťami ale aj pre absolventov s mimoriadnymi študijnými výsledkami. Pracovník bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu. V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast predovšetkým v oblasti finančného managementu.
Pracovná doba:
Plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Mzda
Na živnosť (faktúru) od 1300 Eur / mesačne.
Zamestnanecký pomer dohodou od 1000 Eur mesačne.
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Požiadavky, výhody:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, pokročilý (MS Word a Excel)
Skúsenosti s účtovným softwarom (účtovníctvo je vedené v SW Pohoda)
Ekonomické vzdelanie alebo znalosť v odbore
Predispozícia pre vedenie evidencií a účtovníctvo
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: Predmet emailu: ÚČTOVNÍK BB
Predam Zimny palac raz precitana 7 plus posta, Nasleduj ma podpisy autoriek original 7 plus posta,
Svedectva tiel 4 plus posta
BLudisko stratenych dusi 6 plus posta ,
Uctovnik z osviecimu 7 plus posta,
Divka v prestrojeni 6 plus posta,
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Mzda 1400,- v hrubom
Hľadáme nového šikovného člena do nášho tímu.
Robíme podvojné účtovníctvo.
Ponúkame zmluvu na živnosť alebo plný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.)
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov
-spracovanie našej štatistiky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Dobrý deň,ponúkam svoje dlhoročné znalosti a konzultácie ako externý účtovník a ekonóm v oblasti podvojného účtovníctva (aj jednoduchého) - aj pre platcov a neplatcov DPH. Ponúkam konzultácie aj pri otvorení firmy + mám skúsenosti aj z poisťovníctva a úverov.
Ing.Stanislav Palík,
Do mladého kolektívu hľadáme šikovnú samostatnú účtovníčku alebo účtovníka. Podvojné účtovníctvo, program OMEGA,cca 1500 vydaných faktúr mesačne, 200 prijatých...Export do tretích krajín. Mzdy do 20 zamestnancov. TPP,skrátený alebo dohodou. AJ výhodou. Životopis poprosím na admin@
Hľadáme samostnatného účtovníka alebo účtovníčku.
Mzdové ohodnotenie: 1400€ brutto/mesiac + kvartálne odmeny do výšky 300€.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva
• Zodpovednosť za správne zaúčtovanie
• Vypracovanie KV, DPHv, SV, DzMV
• Kvartálne uzávierkové operácie
• Digitalizácia účtovníctva
• Iné pridružené práce danej pracovnej pozície
• Účtovníctvo spracovávame v programe Money S3
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravné lístky hradené v plnej výške
• moderné IT vybavenie
• práca v stabilnej a rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
• možnosť sebarealizácie a pracovného postupu,
• mladý kolektív
• možnosť využitia fitka priamo v budove a free
Výber pracovnej doby:
od 8:00 - 16:00 alebo
od 9:00 - 17:00
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• precíznosť
• presnosť
• analytické myslenie
• príjemné vystupovanie
• spoľahlivosť
• kultivovaný písomný prejav
Miesto práce: Bratislava - Petržalka
Prosíme o zaslanie životopisu spolu so súhlasom na spracovanie OÚ na email
Vybraných uchádzačov radi privítame u nás na pohovore.
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku.
Náplň práce:
- samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy
- komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...)
- spracovanie miezd, príprava podkladov
- orientácia v mzdovej problematike výhodou
- sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov
- rôzna iná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na naše produkty
- čerstvé ovocie k výplate
- pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú
Predpoklady na uchádzača
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
- Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ
- znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- finančná a ekonomická gramotnosť
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- prax v odbore vítaná
Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Spracujem jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy a komunikáciu s úradmi (SP,ZP,Fin. správa), spracovanie daňových priznaní, DPH, DP PO, DP FO pre menšie firmy.
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je:
- vedenie komplexnej účtovnej agendy .
- spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy
- práca v ekonomickom software Navision
- spracovanie účtovných a daňových výkazov
- zadávanie platieb
- styk s finančnými a štátnymi inštitúciami
- reporting (príprava podkladov pre vedenie)
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka
Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka
Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu.
Nástup možný ihneď.
Ďalšie požiadavky:
V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Hľadáme účtovníka, buď na plný alebo čiastočný úväzok - cca 30 hodín. Práca je v lokalite na Zlatých Pieskoch v Bratislave.
Je potrebné mať znalosť jednoduchého účtovníctva, prax v Alfe vítaná. Iné jazyky okrem SJ nie sú potrebné.
Nástup dohodou. V prípade záujmu prosíme o stručný životopis.
sme spoločnosť, ktorá spracováva podvojné účtovníctvo pre firemnú klientelu v účtovnom programe POHODA, prax nie je podmienkou, môže byť aj absolvent
plat od 800€ do 1200€
nástup dohodou
Kúpim Blu-ray filmy s českým dabingom bez poškodenia.
Ak niečo máte píšte mi na mail - bozekskladnik@
Priložte foto každého disku, ktorý ponúkate z oboch strán a napíšte mi aj cenu vrátane dopravy/poštovného.
Ak budem mať o vašu ponuku záujem, určite sa ozvem.
Zháňam:
Umučenie Krista
Apocalypto
Alexander Veliký
Kráľovstvo nebeské - predlžená verzia
Patriot
Legenda o vášni
Pasažieri
Nedotknutelni
Dáma v Zlatom
Zelená kniha
Obhájce
John Wick 1,4
Účtovník
Wind River
Marvelovky - (čo máte ponúknite)
Thor 4
Liga spravedlnosti Zacka Snydera
Hobit: Bitva pěti armád - predlžená verzia
Rozprávky ( Na vlásku, Odvážna Vaiana, Zootropolis, Medvědí bratři, Coco, Velká šestka, Autá 1,2, 3)
práca vhodná pre študentov SŠ, VŠ ekonomického smeru
spracovávame podvojné účtovníctvo pre firemnú klientelu v programe POHODA
nástup dohodou
plat od 5,50€ na hodinu
• spracovávanie účtovnej agendy, príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email: kontakt@
tel: