uctovnik bratislava - strana 8
Počet nájdených inzerátov UCTOVNIK BRATISLAVA
: 1000 - strana 8
Typ: Administratívne priestory
Ulica: Zimná 37
Mestská časť: Staré Mesto
Obec: Spišská Nová Ves
Ponúkame na prenájom pekný kancelársky priestor v centre mesta Spišská Nová Ves, na začiatku Zimnej Ulice, číslo 37 na poschodí v upravenej polyfunkčnej budove s viacerými pobočkami rôznych prevádzok.
Kancelársky priestor je o rozlohe približne 3.3 x 5 metrov. Dispoznuje vlastnými uzamykateľnými dverami a vlastnou reguláciou tepla ale vstup je cez vedľajší priestor, v ktorom sídli menšia realitná kancelária. Ponúka výhľad priamo na historické námestie mesta Sp. Nová Ves. K dispozícií je samozrejme aj toaleta s umývadlom. Verejné parkovanie je priamo pred budovou, pozdĺž celej pešej zóny Zimnej Ulice.
Vítané sú predovšetkým zamerania, ktoré by vedeli svoju činnosť prepojiť s danou realitnou kanceláriou, čo prinesie okrem iného výhody pre obe strany. Právnik, účtovník, projektant, architekt, práce zamerania Marketing, IT obor a iné...
Cena nájomného je 150 eur bez energií. Energie sa platia spoločne s vedľajším priestorom cca 35 eur/mesačne k mesačnému nájmu.
Stav priestorov: čiastočná rekonštrukcia, pre vážneho záujemcu môže byť vymenená podlaha za novú.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel.č.
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Celková plocha: 16.5 m2
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: áno
Blíži sa termín na podanie DP
Zarobili ste počas roka 2022 viac ako 2 289,63 eur? Prípadne ste zarobili menej a vyšiel by Vám daňový preplatok? Neváhajte, podajte daňové priznanie - SOM TU PRE VÁS!
Daňové priznanie podávam elektronicky priamo za Vás na FS SR / ak máte prístupy/ Potvrdenie o podaní Vám zašlem na e-mail.
Po dohode Vám ho pošlem poštou na Vašu adresu - platí len pre DP typ A/B ostatné príjmy. Rovnako v prípade potreby, vypracujem DP do 24 hodín.
V daňovom priznaní k dani z príjmov FO uplatňujem aj daňové bonusy na deti a zaplatené úroky, NČZD na manželku/manžela, NČZD na príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie.
Cena pre typ A: od 15 € s čisto tuzemským príjmom, pozn. v prípade len zahr.príjmov je cena 20 €, kombinácia tuzemských a zahraničných príjmov 30€.
Cena pre typ B: 35-40 € / paušálne, skutočné výdavky
Cena pre tyb B : ostatné príjmy od 25€.
Pri cene "od" znamená, že ide o individuálne posúdenie podľa zložitosti a časovej náročnosti.
Dodržiavanie GDPR...Som certifikovaný účtovník, za svoju prácu vystavujem faktúru.
V prípade záujmu ma kontaktujte správou alebo emailou: uctovnictvoveronika@
Dobrý deň, som akreditovaný účtovník MŠVVaŠ SR a člen Združenia účtovníkov Slovenska s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý ponúka vypracovanie daňového priznania pre FO typ A aj B - zamestnanci (príjem v tuzemsku aj štáty EÚ), študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnosť-paušálne výdavky a iné.
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR) - 20€
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (zahraničie alebo SR+zahraničie) - 25€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 - 40€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 + príjmy zo závislej činnosti - 50€
Iné typy príjmov, resp. ich kombinácie po dohode.
Daňové priznanie vypracujem a zasielam v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu.
Zanechajte mi správu s krátkou konkretizáciou Vašich príjmov. ( zamestnanec/živnostník/prenajímateľ, počet dokladov). Obratom sa Vám ozvem a môžeme sa do toho pustiť :) .
Samozrejmosťou je porada v prípade potreby.
Email : kost.tomas@
Teším sa na budúcu spoluprácu.
Dobrý deň, som akreditovaný účtovník MŠVVaŠ SR a člen Združenia účtovníkov Slovenska s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý ponúka vypracovanie daňového priznania pre FO typ A aj B - zamestnanci (príjem v tuzemsku aj štáty EÚ), študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnosť-paušálne výdavky a iné.
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR) - 20€
TYP A - príjmy zo závislej činnosti (zahraničie alebo SR+zahraničie) - 25€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 - 40€
TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 + príjmy zo závislej činnosti - 50€
Možnosť podať DP aj elektronicky - 15€
Iné typy príjmov, resp. ich kombinácie po dohode.
Zanechajte mi správu s krátkou konkretizáciou Vašich príjmov. ( zamestnanec/živnostník/prenajímateľ, počet dokladov). Obratom sa Vám ozvem a môžeme sa do toho pustiť :) .
Samozrejmosťou je porada v prípade potreby.
Email : kost.tomas@
Teším sa na budúcu spoluprácu.
Dobrý deň hľadám účtovníčku/ka online /homeoffice, napln prace mesačné zaučtovanie dokladov
Podmienka znalost prace s POHODOU
Mzda v zavislosti od spracovaných dokladov
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Blíži sa termín na splnenie si svoje daňovej povinnosti a podania daňového priznania. Neviete si s ním dať rady? RADA VÁM POMÔŽEM!V prípade záujmu ma kontaktujte správou s konkretizáciou vašich príjmov./ od toho závisí cena/.
SPRACOVÁVAM LEN SLOVENSKÉ DAŇOVÉ PRIZNANIA!
Szčo posielajú len elektronicky cez portál finančnej správy.
Cena typ A: Od 15 € s čisto tuzemským príjmom, . v prípade zahr.príjmov je cena od 20 €
Cena typ B: od 25-30€/osobná asistencia, prenájom nehnuteľnosti, predaj nehnuteľnosti/,....atď
Cena tyb B: 35-40€ /szčo/
Viac info správa.
Mestké dane 10€ , ewr 5€.. odklad daň.priznania, daň.z motorových vozidiel 15€ ...
Diskretnosť dodržiavanie GDRP, vystavujem doklad- certifikovaný účtovník
Do emailu dostanete hotové daňové priznanie s návodom ako postupovať pri podaní alebo poštou +(cena za tlač, balné, poštovné)
Ak máte vybavené prístupy možnosť podania za Vás.
email: uctovnictvoveronika@
Tešim sa na spoluprácu!!!
Ponúkam vypracovanie daňového priznania ako certifikovaný účtovník.
FO typ A a B
študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnostníci aťď...
CENA:
- typ A - príjmy zo závislej činnosti (zamestnanci): od 20€
- typ B – živnostníci resp. ostatné príjmy : od 50 €
- typ B - kombinácia príjmov z podnikania a príjmy zo závislej činnosti(zamestnania):od 50 €
Daňové priznanie vypracujem a zašlem v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu resp. podania daňového priznania priamo na portáli Finančnej správy.
Doklady je možné zaslať elektronicky na email, prípadne doručiť osobne a následne pokiaľ sú v poriadku Vám obratom vypracujem daňové priznanie, alebo sa osobne stretneme.
V prípade záujmu alebo otázok som Vám k dispozícií telefonicky, emailom alebo osobne v kancelárií v Hanušovciach nad Topľou, Vranove alebo Prešove.
Teším sa na spoluprácu.
PLAT: 880 - 930 EUR/mesiac
celková mesačná mzda vrátane bonusov od 1 040€, v závislosti od skúseností kandidáta.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Evidencia a účtovanie dodávateľských faktúr a zálohových faktúr
- Kontrola účtovania odberateľských faktúr
- Spracovanie bankových výpisov a ich zaúčtovanie
- Účtovanie interných dokladov
- Inventarizácia pohľadávok a záväzkov
- Evidencia podkladov k poistným udalostiam
- Príprava prehľadu mesačných sociálnych nákladov na zamestnancov
- Príprava podkladov pre audit
- Archivácia účtovných dokladov vrátanie zmlúv
- Hmotná zodpovednosť za pokladňu
- Pomoc pri zabezpečovaní podpory pre kórejských kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
- dochádzkový bonus,
- mesačné bonusy,
- každoročné valorizovanie platov,
- mimoriadne prestávky mimo obednej prestávky po každých dvoch hodinách,
- odmena pri odporúčaní nového zamestnanca,
- letné odmeny,
- zimné odmeny,
- ročné odmeny pri splnení podnikateľského plánu,
- súťaž o Top zamestnancov roka,
- príplatky nad rámec Zákonníka práce,
- príplatok pri práci vo sviatok +150%,
- vianočné poukážky,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- sociálny program (Vianočný večierok, Športový deň, mikulášske balíčky),
- zabezpečenie stravovania a pitného režimu, obedy a večere,
- rôzne iné sociálne výhody.
ZIVOTOPIS ZASIELAJTE NA UVEDENU E-MAILOVU ADRESU: dasa.plutkova@
Hľadáme spoľahlivého účtovníka alebo účtovníčku, ktorý sa chce ďalej učiť nové veci, má rád výzvy a baví ho práca. Ako benefit poskytujeme možnosť pracovať aj z domu a možnosť odborne napredovať. Podmienkou je samostatnosť, znalosť legislatívy, účtovníctva, dani z príjmov a DPH. Samozrejme rýchlosť, presnosť a pro-klientsky prístup.
Do výrobnej spoločnosti v Modre hľadáme samostatného účtovníka s praxou min. 5 rokov.
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: TPP
Ponúkaný plat: 2000€
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za podvojné účtovníctvo spoločnosti
• zabezpečenie dodržiavania predpisov o DPH
• zodpovednosť za prípravu a podanie daňových priznaní
• dohľad nad platbami a príjmami a zabezpečenie včasného vykonania platieb
• účtovanie miezd
• spracovanie dochádzky a podkladov do miezd
• zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a koncoročné uzávierky
• odsúhlasovanie zásob a inventarizácia
• finančné výkazy a daňové reporty, štatistika
• spolupráca s poradenskými spoločnosťami a externými audítormi
• príprava správ pre manažment spoločnosti, aj na medzinárodnej úrovni
Pozícii vyhovejú uchádzači so stredoškolským alebo vysokoškolským vzdelaním.
Ekonomické zameranie výhodou.
Nutnosť ovládať Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni.
Ďalšie požiadavky na uchádzača:
Výborné ovládanie účtovníctva/výkazníctva a podvojného účtovníctva
MS Office
Skúsenosti s prácou v MS Navision výhodou
Znalosť aktuálnych právnych predpisov v oblasti účtovníctva a daní
Proaktívna osobnosť s proklientskou orientáciou, so zameraním na riešenie problému a zameraním na výsledok
Skvelé organizačné a plánovacie schopnosti, analytické myslenie, flexibilita
Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť multifunkčného tímu
Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
Chuť vzdelávať sa v ďalších oblastiach
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte na adresu:
Odpovieme vybraným uchádzačom.
Hľadáme:
Účtovníka prípadne účtovného asistenta na spracovanie rôznych ekonomických dát v rámci holdingu a jednotlivých projektov skupiny.
Náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- interné účtovníctvo (evidencia cash flow, vedenie projektových rozpočtov, výkazy pre banku, atď.)
- účtovníctvo podľa právnych predpisov (výkazy pre DPH, podvojné účtovníctvo, daňové priznania)
- základná mzdová agenda
- ďalšie činnosti podľa potreby.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Práca je vhodná pre účtovníka so skúsenosťami ale aj pre absolventov s mimoriadnymi študijnými výsledkami. Pracovník bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu. V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast predovšetkým v oblasti finančného managementu.
Pracovná doba:
Plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Mzda
Na živnosť (faktúru) od 1300 Eur / mesačne.
Zamestnanecký pomer dohodou od 1000 Eur mesačne.
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Požiadavky, výhody:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, pokročilý (MS Word a Excel)
Skúsenosti s účtovným softwarom (účtovníctvo je vedené v SW Pohoda)
Ekonomické vzdelanie alebo znalosť v odbore
Predispozícia pre vedenie evidencií a účtovníctvo
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: Predmet emailu: ÚČTOVNÍK BB
Predam Zimny palac raz precitana 7 plus posta, Nasleduj ma podpisy autoriek original 7 plus posta,
Svedectva tiel 4 plus posta
BLudisko stratenych dusi 6 plus posta ,
Uctovnik z osviecimu 7 plus posta,
Divka v prestrojeni 6 plus posta,
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Mzda 1400,- v hrubom
Hľadáme nového šikovného člena do nášho tímu.
Robíme podvojné účtovníctvo.
Ponúkame zmluvu na živnosť alebo plný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.)
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov
-spracovanie našej štatistiky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.