uvazok - strana 24
Počet nájdených inzerátov UVAZOK
: 1000 - strana 24
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok.
Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod.
Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto.
Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme.
Náplň práce:
• zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností
• vybavovanie telefonickych hovorov
• tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta
• vypracovávanie reportov a štatistík
• administratívne práce
• personálna agenda
• plánovanie a organizovanie meetingov a eventov,
• administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok)
• zabezpečenie chodu kancelárie
• vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Druh pracovného pomer - plný úväzok
Mzdové podmienky(brutto)
750-1050 €
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Prijmeme technikov na montáž a výmenu mobilných technológií.
Švajčiarska zmluva na 70% úväzok
Ponúkaný plat netto 250-275€/deň
Podľa skúseností...
Projekt SALT (Orange) pre CABLEX
Ubytovanie zabezpečené, takisto zabezpečíme pracovné povolenie a kurzy ( saefty on site, first aid...) práca aj vo výškach
Turnusy prio. 3+1, alebo prípadne 2+2
Pracuje sa v teamoch tzn. po dvaja
Termín nástupu - 02-03/2023
minimálne požiadavky:
prax v oblasti inštalácie mobilných technológii, alebo aspoň základné elektrotechnické zapojenia
AJ,alebo NJ - aspoň základy
Bližšie info po tel.
poprosím poslať profesionálny životopis na mail: michal.bereznanin@
Názov konania:
Customer support CZ
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Barčianska 66, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1 250 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2)
- administratívne práce
- komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu
- spracovanie objednávok,
- komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom),
- spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook,
- pridávanie nového obsahu na web,
- vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií,
- starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov,
• vytváranie a zasielanie newsletterov,
• spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami,
• zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie,
• ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia,
Zamestnanecké výhody, benefity:
• nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy
• príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov
• koncoročné prémie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Máš support v krvi.
- Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Nečakáš na zadanie úlohy.
- Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.
- Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať.
- Si flexibilný.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu.
Jazykové znalosti:
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Mierne pokročilý
SPOLOčNOSť FOOD TIME s.r.o., prijme do pracovného pomeru pomocnú silu do závodnej kuchyne v Bánovciach.
Pracovná doba od 5.30 do 14.00/ 8,5 hod. úväzok,
Platové podmienky od 5 €/hod. brutto
Podmienky na prijatie: platný zdravotný preukaz na prácu s potravinami
V prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@
Hľadáme zodpovednú a šikovnú pani na pozíciu: operátor v práčovni do nášho hotela Košice Hotel s.r.o., ktorý sa nachádza na Moldavskej ulici. Práca na 3/4 úväzok,6h, pondelok - piatok.
Pranie, žehlenie, mangľovanie hotelového a kongresového textilu. Nástupný plat 550 eur/brutto. Preplácané nadčasy, víkendy, sviatky. Bližšie informácie poskytneme priamo uchádzačom. Životopisy môžete zasielať na email: info@, tel. č. .
Ponúkam prácu SBS - detektív na obchodnej prevádzke v Nitre. Práca je na 5 hod. smeny čiže je vhodná pre dohodára alebo skrátený úväzok. Mzdy je 5 € v čistom. Poskytujeme 50 € príspevok na cestovanie pre tých ktorí sú z okolia Nitri.
Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.
Hľadáme samostatného servisného technika v oblasti IT.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- inštalácia, konfigurácia a servis v oblasti IT (Počítače, notebooky, tlačiarne, výpočtová technika, štrukturovaná kabeláž,...)
- vzdialená a on-site technická podpora zákazníkov
- vykonávať a zabezpečovať servis a pravidelnú údržbu počítačovej siete, prenosných PC, pracovných staníc vrátane programového vybavenia, tlačiarní, inštalácie hardware a software,
- inštalácia ponúkaných služieb u zákazníka
- riešenie SW a HW problémov
- práca v teréne - výjazdy k zákazníkom po SR
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov a oslovovanie nových
- správa a návštevy existujúcich zákazníkov v oblasti správy IT a v oblasti kybernetickej bezpečnosti
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavá a perspektívna práca v atraktívnom odvetví
- práca v malom a priateľskom kolektíve
- možnosti profesijného a odborného rozvoja- kurzy IT
- telefón aj na súkromné účely
- notebook aj na súkromné účely
- zľavy pri nákupe IT techniky
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku na email HR@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať ohľadom osobného pohovoru.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom, avšak dokážeme odpovedať iba vybraným záujemcom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- stredoškolské s maturitou a výučným listom
- vysokoškolské I. alebo II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický smer so zameraním na IT, elektrotechnika
Prax
Prax v IT odbore výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- základná orientácia v IT, technická zručnosť, prozákaznícky prístup, samostatnosť,
- Základný prehľad v sieťovej infraštruktúre - štrukturovaná kabeláž
- Základy siete LAN/WAN
- Prax v odbore výhodou, odborná spôsobilosť elektrotechnika výhodou, aktívny vodič
Miesto práce
Slovensko, Dubnica nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 300 EUR/mesiac
(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta) (Mzda sa skladá z fixnej a pohyblivej zložky)
Viac informácií o tejto pracovnej pozícií e-mailom alebo na osobnom stretnutí.
- platný POS
- platný Odpis
- absolvovaná lekárska prehliadka
- prax viac ako 7 rokov, zameranie na administratívne budovy / vrátnice
- od 3,70/h v čistom
- nie obchod / stojka
Hľadám prácu na TPP/plný úväzok, na vrátnici / recepcii a prípadne aj s obchôdzkami.
Jednozmenná prevádzka alebo aj v prevádzke 24/7 a podobne, ak máte niekto, kto chce pracovať iba v noci, keďže nemám vykonávať nočnú prácu.
Mám záujem aj o prácu mimo SBS / VO, na pozícii Vrátnik / Informátor / Recepčný.
V prípade iného objektu, ako je uvedené, bude ponuka predmetom hovoru / stretnutia.
Viac informácií Vám, v prípade záujmu, poskytnem telefonicky, prípadne na osobnom stretnutí.
Nepijem, nefajčím, bez vážnej príčiny nemeškám.
Mám 53r, som z Trenčína a hľadám prácu v administratíve, ideálne na skrátený úväzok, 4-6 hod denne, alebo napr. 3 x celý deň týždenne a pod, podľa Vašej potreby. Rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, mám predošlé pracovné skúsenosti s fakturovaním, alternatívnou terapiou, recepciou, mám dobré organizačné schopnosti, som komunikatívna, maximálne zodpovedná, viem vybaviť, zariadiť, ak napr. pracujete sám/ sama vedela by som Vám udržiavať napr kanceláriu, nehnuteľnosť v poriadku a v činnosti. Nedávno som po 18r začala šoférovať a kúpila si auto, tj čo sa týka šoférovania ešte to chvíľu potrvá pokým sa tzv zabehnem. Prosím nevolajte mi čo sa týka práce napr. poisťovníctvo, finančníctvo, kedže to nie je moja šálka kávy. Môžem začať pracovať ihned.
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva.
Čo od Vás očakávame ?
Podmienka pri nástupe:
-Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni
-nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom-
-Vítane,
- samostatnosť, flexibilita,
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ
Čo môžete očakávať od nás ?
-možnosť pružného pracovného času po dohode
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
/TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP
Mzda
od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností.
Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Bližšie info na :
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví
Zodpovednosti:
Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom
Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami
Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna
Súčinnosť s účtovnym oddelením
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
Flexibilné nastavenie pracovnej doby
Víkendy + štátne sviatky voľno
Stravné lístky v hodnote 5,10€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom
Znalosť a skúsenosti práce s MS Office
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov
V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Do nášho tímu hľadáme na plný úväzok vhodnú kandidátku na pozíciu účtovníčky. Požadujeme min. stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania. Úspešný uchádzač bude zaškolený. Práca vhodná aj pre absolventa.
Nástupný plat 1050,00 EUR brutto
Žiadosti spolu s profesijným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov doručte na adresu SPOLBYT, s.r.o. Poprad, Tomášikova 2940/2, 058 01 Poprad alebo e-mailom na: spolbyt@
Náplň práce:
- administratívna práca
- evidovanie dokumentov
- chystanie podkladov pre nadriadeného
- všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby
- neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom
- je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni
Viac info radi poskytneme na čísle .
- práca na skrátený úväzok
- pre študenta VŠ
- možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.
Firma A3 Design,s.r.o. Prejta,hladá človeka na tech.prípravu nábytkovej výroby,na plný úväzok/živnosť.Náplň práce:tvorba cenových ponúk,zameranie,výrobná dokumentácia,vizualizácia.
Vzdelanie v odbore: výroba nábytku.
Vod.preukaz:SK B
Nástup ihneď.Mzda:7-12€ brutto
Do nášho novo zariadeného autoservisu hľadáme technicky zdatného automechanika - najlepšie s praxou.
Miesto výkonu práce:
Nitra - Kynek
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Termín nástupu:
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky:
1300 € netto
Pracovná doba:
pondelok až piatok
7:30 až 15:30 hod.
Iné informácie:
- strava zabezpečená zamestnávateľom
- nový priestor, moderné vybavenie
- práca aj s luxusnými vozidlami
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- servis a oprava motorových vozidiel
- diagnostikovanie porúch na motorových vozidlách
- vykonávanie manuálnej údržby a servisu
- zodpovednosť za dodržiavanie stanovených a procesných postupov
- spolupráca s prijímacím technikom a ďalšími mechanikmi
- vykonávanie záručných, pozáručných a generálnych opráv na motorových vozidlách
- vykonávanie pneuservisných služieb
- využívanie dostupných diagnostických a meracích zariadení na čo najrýchlejšie detekovanie a odstraňovanie vzniknutých závad
Požiadavky na vzdelanie:
- vyučený v odbore automechanik
- stredoškolské vzdelanie bez maturity
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti a požadované zručnosti:
- manuálna zručnosť
- technické znalosti v oblasti opráv
- aktívne vodičské oprávnenie s praxou
- vyučený v odbore automechanik
- MS Office– základy
- digitálna a technologická zručnosť
- znalosť dielov, prehľad v oblasti
Zamestnanecké výhody a benefity:
- možnosť výhodnej ceny autodielov a servisných prác
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- dôslednosť, zodpovednosť
- znalosť motorových vozidiel
- technické myslenie
- profesionálne spravenie
- schopnosť pracovať v kolektíve
- záujem o prácu v oblasti automobilov
Informácie k výberovému konaniu:
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu alebo pre ďalšie informácie nás priamo kontaktuje na tel. č. .
Hľadáme šikovných koordinátorov do skladu v Seredi!????
Pracovná pozícia : skladový koordinátor
Plat ????
• 900 eur/netto + bonus 100 eur za dobrú prácu
Úväzok : dohoda????
Zmennosť ⏰️
• 1 zmena ( poobedná )
Požiadavky ????
• práca s PC, najlepsie prax ako leader, koordinátor,základná práca s excelom
Doprava????
Pezinok,Vinosady,Modra,Budmerice,Kaplná,Cífer,Trnava,Horný Dvor,Senec,Hrubý Šúr,Zlaté Klasy,Jelka,Veľké Úľany,Sládkovičovo,Veľká Mača,Veča,Šaľa,Diakovce,Galanta,Čierny Brod,Váhovce!
Viac info: ????
Bezplatná linka: ☎️
E-mail: naborar.rwa@????