uvazok - strana 50
Počet nájdených inzerátov UVAZOK
: 1000 - strana 50
Dobrý deň,
hľadám si prácu v oblasti účtovníctva a administratívy. Mám 5 - ročné skúsenosti s účtovníctvom. Účtovala som v programe Pohoda a MRP.
Získala som ekonomické vzdelanie a aj vzdelanie v oblasti fakturácie a administratívy. Medzi moje charakteristické vlastnosti patrí zodpovedný prístup k práci, iniciatívnosť a spoľahlivosť.
Do práce môžem nastúpiť ihneď.
Preferujem prácu na skrátený úväzok v rozsahu 30 hodín týždenne.
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Ponúkame zodpovedným ľuďom prácu na recepcii hotela v Nitre za 40€ v čistom za smenu + ev. odmena 10€ podla príslužby a tržieb. Možnost flexibilného plánovania smen. Súčasťou je aj krátká príslužba s ubytovaním priamo na hoteli.
Výhoda znalosť cudzieho jazyka a práca na PC. Možnosť formou brigády aj na trvalý úväzok. Vhodné aj pre študentov. V prípade zaujmu zaslite Váš životopis e-mailom.
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami.
Požiadavky:
- Anglický jazyk - písmom
- Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou
- Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci
Náplň práce:
- Spravovanie a aktualizácia údajov
- Základné vyhodnocovanie údajov
- Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón
Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme.
Sabinov-Prešov a okolie.
Zašlite životopis príp. aj foto na
Hľadáme účtovníka, buď na plný alebo čiastočný úväzok - cca 30 hodín. Práca je v lokalite na Zlatých Pieskoch v Bratislave.
Je potrebné mať znalosť jednoduchého účtovníctva, prax v Alfe vítaná. Iné jazyky okrem SJ nie sú potrebné.
Nástup dohodou. V prípade záujmu prosíme o stručný životopis.
Hľadáme šikovných komunikatívnych ľudí do našej kancelárie - call centra v Lučenci a Veľkom Krtíši pre telefonické oslovovanie klientov s ponukou služieb veľkých štátnych firiem a telemarketingová podpora pre naše obchodné tímy (navolávanie schôdzok s klientami). Následná verifikácia - telefonické potvrdenie spokojnosti klienta.
Nadštandardné odmeňovanie (600 - 1200 mesačne v čistom), gastrolístky, príjemný kolektív, skrátený úväzok na 6 hodín denne. Požadujeme príjemné vystupovanie v telefóne, komunikatívnosť. Zaučíme a zaškolíme.
Ponúkame prácu pre realitnú asistentku a zároveň maklérku.
Hľadáme asistentku (na polovičný úväzok), ktorá by čiastočne robila aj maklérsku prácu a chodila na obhliadky (max. 1x do týždňa ). Asistentskú prácu je možné vykonávať aj z domu. Sme profesionálna realitná kancelária, ktorá je na trhu viac ako 21 rokov,
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Viac informácií o nás nájdete na našej stránke.
Zašlite nám stručný životopis mailom, dohodneme si s Vami osobné stretnutie.
Realitná kancelária Kľúč, kluc@
Do našej firmy hľadáme ekonómku/ekonóma s praxou na plný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- podvojné účtovníctvo
- mesačné a ročné uzávierky
- spracovanie výkazov DPH a DPPO
- mzdová agenda vrátane výkazov
- banka, pokladňa
požiadavky na zamestnanca:
- prax v odbore
- samostatnosť a zodpovednosť
- znalosť účtovných programov
výhody:
-flexibilný pracovný čas
-mladý kolektív
-pracovný telefón
-obedy hradené zamestnávateľom
mzda závisí od znalostí a praxe uchádzača 700-1000€
Stručná charekteristika spoločnosti:
Spoločnosť Quadro SNV, s.r.o. sa zaoberá predajom tuhého paliva- drevo, brikety a pelety. Sprostredkováva prepravu aj pre externých zákazníkov a ponúka špedičné služby.
Uchádzačov poprosíme zaslať životopis na e-mail: erika.quadrosnv@
:)
Predáme obchodný priestor v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj.
Bistro / reštaurácia sa nachádza v centre starého mesta Nitra.
Predmetom predaja / odstúpenia je
1.Odstúpenie priestoru
Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér
• Inventúra – zásoby )
2.Know – how :
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd
• Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines
• Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…
3. Dizajn manuál
• Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál)
• Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw.
• Google my business
Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu.
BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT!
1. Odstúpenie priestoru
2. Know - how
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…)
3. Dizajn manuál
• Grafika v editovateľnom formáte (logo)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS.
Počet poschodí 1
Úžitková plocha 66 m2
Zastavaná plocha 44 M2
Cena za nehnuteľnosť len 40 980€
Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala volajte :)
Hľadám prácu na trvalý pracovný pomer, skrátený úväzok alebo živnosť. Mam VP sk.A,B, preukaz POS, zbr.preukaz, maturita: zdravotná škola, bezpečn.služba, strojárstvo. NIE NA 3 smeny, ideálne 8h smeny, nie je to podmienka. PONÚKNITE !!!
Kontakt: (GA).
Hladáme pomocnú silu do kuchyne v reštaurácii v Piešťanoch. Vhodné aj pre dôchodcu.
Práca na čiastnočný úväzok alebo dohoda.
Viac info na .
Hrubá hodinová mzda 4,10EUR.
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou.
Hlavnou náplňou na danej pozícii bude:
- pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí,
- aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce,
- sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov,
- denná evidencia a kontrola dochádzky,
- pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track),
- iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného,
- 8 hod. pracovná doba,
- miesto výkonu práce: Košice – Šaca.
Požiadavky na prijatie do zamestnania:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky,
- všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook,
- zodpovednosť a spoľahlivosť,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť,
- flexibilita, samostatnosť a dôslednosť.
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok
Mzdové podmienky:
- dohodou na pracovnom pohovore
Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu:
Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov.
TECHNOMONT s.r.o., Stanča
Učňovská 6
040 15 Košice – Šaca
Ponukam na predaj uvazkovu retaz vhodnu na tazbu dreva k LKT UKT ZETOR
Retaz je kalena puncovana urcena pre pracu v lese
Cena
8 mm obla 8tr. Cierna 6 eur meter
8 mm oblá 10tr. Modra 8 eur meter
8mm hranata cervena 8 eur meter
Klzak 7 eur kus
G hak 5 eur kus
Strmen 2 eura kus
Poslem na dobierku cela SR
Veci nove odskusane
Tag uvazky, uvazkovy retaz, retaz , zetor, irum, navijak tun 40. Tajfun. Glloger. LKT 81 TURBO
Do zabehnutej reštaurácie Mini PRESSO v Seredi hľadáme kolegu na pozíciu kuchár/ku a pizzera/ku.
Pracovný úväzok a pracovný čas dohodou.
Ak Ťa ponuka zaujala, pošli nám svoj životopis na minipresso@
Nástupný plat 1200-1800/netto
Príjmeme časníčku čašníka do reštaurácie / baru v Snine.
Požiadavky: komunikatívnosť, zodpovednosť, flexibilita, zmysel pre poriadok.
Prax je výhodou, prípadne zaučíme, nie je problém.
Platové ohodnotenie + tringelty v plnej výške + strava zdarma+ zamestnanecké benefity.
Príjmeme aj brigádnikov aj matky na 1/2 úväzok.
Práca v Snine.
Milé p. učiteľky hľadáme novú kolegyňu. Ponúkame prácu na plný úväzok pre šikovnú učiteľku/učiteľa do materskej školy „Škôlka pri lese“, Kysucká 4, Bratislava -Staré mesto .
Nástup ihneď
Platové podmienky:
Plat zamestnanca bude zohľadňovať zákon č. 553/2003 Z.z. a Nariadenie vlády SR č. 338/2019 Z.z., ktorým sa ustanovujú „Platové tarify PZ a OZ a zvýšenie platových taríf v závislosti od započítanej praxe účinné od 1. 1. 2023“+ OSOBNÉ OHODNOTENIE a možnosť kariérového rastu.
Vzdelanie: podľa platnej legislatívy – kvalifikácia v odbore predškolská pedagogika (SŠ, VŠ a nadstavba)
Ďalšie požiadavky:
- kladný vzťah k deťom
- príjemné vystupovanie
- schopnosť samostatnej práce
- zodpovednosť, lojalita, flexibilita, dôslednosť
Náplň práce:
-výchova a vzdelávanie detí v predškolskom veku
- vedenie pedagogickej dokumentácie
Zamestnanecké výhody:
- osobné ohodnotenie
- strava zadarmo
- výborný pracovný kolektív
- nízky počet detí v triedach
- príjemné prostredie, firemné akcie
- možnosť kariérového rastu
V prípade záujmu ma kontaktujte na číslo telefónu: alebo info@
Tešíme sa na vás.:)
Zdravím hľadám prácu aj na polovičný úväzok 2-3 x týždenne, napr. prepravu náhradných dielov, rôznych veci a iného na os.mot.voz, alebo menšej dodávke na sk. B, t.j. odvoz-dovoz v okoli TT prípadne Zapadne SK,keď nemáte čas vybavím, mám 47 r. som byvaly príslušník PZ, možné aj cez víkend po dohode, cena dohodou, Buko TT...
HĽADÁME ÚČTOVNÍČKU
Hľadáme skúsenú účtovníčku na plný úväzok, ktorá sa pridá k nášmu tímu. Naša spoločnosť pôsobí v obore už mnoho rokov a potrebuje samostatnú účtovníčku, ktorá by bola zodpovedná za vedenie účtovníctva.
Požiadavky:
- kompletné a samostatné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva
- kontrolovanie a zodpovednosť za prípravu, vypracovanie daňových priznaní (daň z príjmov FO a PO, DPH, daň z motorových vozidiel)
- zodpovednosť za prípravu finančných výkazov (účtovná závierka)
- komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami
Ostatné znalosti:
- nemecký jazyk - mierne pokročilý ( B1 )
- ovládanie programov Word, Excel, OMEGA
Ponúkame:
- stabilné pracovné miesto v prosperujúcej firme
- finančné ohodnotenie zodpovedajúce skúsenostiam a kvalifikácii
Miesto výkonu práce: Horovce
Ak vás náš inzerát zaujal, pošlite nám svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu : simasped@ alebo nás kontaktujte na telefónom čísle
Tešíme sa na spoluprácu!
ZIVOTOPIS POSLAT NA EMAIL: strojzvar@, budeme kontaktovat len vybranych uchadzacov.
U. S. Steel Košice, s.r.o., Šaca
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
ZIVNOST: OD 6,50 €/hod.
PRACOVNA ZMLUVA: OD 5,02 €/hod. (vrátane príplatku za sťažené prostredie, + všetky zakonné náležítosti, ktoré patria k prac. zmluve, príplatky, PN, paragrafy, stravné listky atď...).
Naša spoločnosť Strojzvar BaP ponúka výkon prác v profesiách VIAZAČ BREMIEN na rôznych prevádzkach v spoločnosti USSK (U. S. Steel Košice).
Máme zavedený odmeňovací systém (nadčasy, koncoročné odmeny, veľkonočné odmeny, mimoriadne odmeny)
Viac na pracovnom pohovore.
Bežná prevádzková zmennosť je denná / nočná, dva dni voľna (12 hodinové zmeny, pracovný čas 11,25 h.)
Vyžadujeme zodpovednosť, flexibilitu, dodržiavanie predpisov a pokynov prevádzky a nadriadeného.
Tak isto máme zavedenú nulovú toleranciu voči alkoholu, omamným a psychotropným látkam.
Zamestnancov vieme vyškoliť, aj preškoliť (len tých, ktorí budú pracovať pre našu spoločnosť!)
Školenie preukazov na všetky typy prác.
Potrebný preukaz viazača bremien, ak ho nemáte vieme vám zabezpečiť školenie.
Súkromná, verejná lekáreň AMADEUS v Bošanoch (okres Partizánske), príjme do trvalého pracovného pomeru alebo aj na čiastočný pracovný úväzok farmaceuta vysokoškoláka, s možnosťou získať funkciu zodpovedného vedúceho.
Pracovné dni - Pondelok až Piatok (7:30 - 15:30)
Žiadosti o zamestnanie so životopisom zasielajte na e-mailovú adresu : lekamadeus@
Podrobnejšie informácie na tel. č. :