vetkým chalanom ktorých som milovala - strana 10
Počet nájdených inzerátov VETKÝM CHALANOM KTORÝCH SOM MILOVALA
: 1000 - strana 10
Predám toto exkluzívne a raritné auto. To auto ma štýl a potencionál pre jedinečnosť vo svojej triede. Tie autá sú už teraz nedostupné a každým rokom si dvíhajú svoju cenu.
Späť k autu.
Baja je plne pojazdná, nemá žiadne mechanické vady, vizuálne je na tom na 80%, povedal by som aj mechanicky ako celok je v 80% tách. Je tam originál lak a vidno už nejaké tie muchy a pavucinky. Dával som striekať nárazníky, boli už ošúchané. Ďalej zadne ložiska sú po výmene, samozrejme olej a filter, sviečky , pneu zanovne, a neviem čo ešte. Baja mala už jeden incident ( ktoré auto ho nemalo) , sú nejaké tie detaily, ktoré vidno osobne z oči do oči. (na fotkách je ako nové, že?) pekne som ho preleštil. Auto je vcelku zdravé, má jednu dieru v spodnom prahu ( nie veľa prace). Všetko je funkčne, ale strešné okno občas vynecháva. ( studený spoj?) neviem, nie som mechanik. Človek ak by riešil každý detail, tak by asi zošalel. Studené štarty sú trochu dlhšie ako brnk, dobrý mechanik vie o čo ide, ja som ešte nemal čas to riešiť, je to len detail.
Jazdí sa na ňom super, tak lahodne a komfortne, aj keď som zvyknutý na automat, ten manuál mi nevadí. Mením vozový park, tri auta som už predal, ostalo mi to posledné. A čo budem kupovať? To je dilema v dnešnej dobe. Nové určite nie, ani elektriku.
Pijem si dobre whisky, tak mi dobre píše ….
Vydávam inzerát ešte na SK, ale najbližšie 3 týždne ma môžte vidieť na bájí v Nemecku. Možno ho aj tam niekde predám, ktovie. Pofotil som ho aj detailne, ak by niekto chcel, ale najlepšie aj tak osobne. Cenu si určuje trh, ale lacnejšie ako 8500€ nekúpite. To je moja cena. Ešte som zabudol,
Motor: 2,5 atmo 123 kW , nájazd 237 tis míľ, je to manuál , mam PL papiere, jazdí to aj na plyn, momentálne už SK pzp, PL STK ešte platne, samozrejme prihlásenie možné aj na SK. Prajem pekne sny o bájí…….
Predám môj seatík Ibiza rok výroby 2003 , motor 1,2 najazdené 199980km a pomaly pribúdajú jazdím naňom do práce zvládne aj diaľnice je to svižné autíčko, pred dvomi mesiacmi menené filtre olejový a vzduchový, má samozrejme nejaké chybičky krásy nie je to nové auto , som druhý majiteľ a keďže to bolo moje prvé auto na ktorom som začala jazdiť keď som skončila autoškolu, tak chúďatko som ho stihla aj oškrieť???? mojim cúvaním ???? a chcela som ho potom nasprejovať ale ani to mi moc nevyšlo vidno na fotke pod pravým zadným svetlom , kúsok hrdze je na spolujazdcovej strane na dverách, ale nič hrozné auto je obuté na diskoch,letné na elektrónoch , a pravé spätné zrkadlo treba opraviť ale nebráni v šoférovani viď.foto , len je akoby uvoľnený plast tak som ho už kúpila pred rokom a pol a jedna chybička na záver odkedy som dala vymeniť filtre tak sem tam mi zasvieti kontrolka motora bola som s tým už na diagnostike, ale servisak sa vyjadril že nič neukazuje diagnostika a že môže byť že dlho nebolo menené na aute filtre , a ževraj auto akoby zblblo lebo ako píšem jeden deň nič a druhý deň zasvieti kontrolka, ale nemá to žiadny vplyv na jazdu, auto ide pekne svižne. STK ek do konca júna 2023. Mne sa už nechce hore dole k mechanikovi , autíčko je ideálne pre začiatočníkov ale aj na presun do práce , obchodu zvládne aj diaľnice cena 1100€ kontaktujte ma prosím buď mailom alebo do sms nakoľko nemôžem cez deň dvíhať lebo som v práci.auto sa nachádza v Senci!
Zdravim
Predam Audi A6 C5 4.2l 220kw automat, rocnik: 7/1999, najazdene 182 000km
Audi bola kupena na Slovensku mam este fakturu pre pobavenie cena 3 miliony korun.
Servis: Nafotene na disku link -
Chyby: Menil som stresne okno z dovodu ze sa zasekavalo, ale pri demontazi list stlpikov a stropnice som ich kde tu zlomil takze tam bude treba dat ine. Kupit od niekoho kto predava auto na diely + som mal v plane precalunit stropnicu lebo uz kde tu pada.
Na prednom narazniku je suchanec. Obcas svieti airbag, daval som tam z druheho auta treba ho vymazat s diagnostikou.
Mal som v plane si ju nechat motor 4.2l V8 sa uz vyrabat asi nebude nikdy... Ale idem ju skusit dat na net s dovodu ze 1.4 sa menia poplatky za prihlasenie a mam este 2 auta. Audi sa pouzivala na obcasne prevezenie, ma krasny zvuk... taka vikendovka. Tak ak sa preda tak sa preda ak nie tak si ju necham.
To okno som menil teraz takze som to este nestihol dat do poriadku, ale pozeral som lista 10 euro kus... precalunenie alebo kupit inu stropnicu cca 100 euro to niesu velke polozky.
Vybava: Vyhrievane predne, zadne sedacky - recaro, elektricky ovladatelne, 2 din radio s displayom + bluetooth modul (cez telefon mozete pocuvat hudbu), audi BOSE, zadne cuvacie senzory, stresne okno, tempomat, S-line...
Fotky su fotene este pred tou demontazou okna takze su tam este vidiet listy aktualne su dole a je na zimnych kolesach, bol som sa snou par krat v zime sa previest inak je garazi.
Cena: 3500 eur je pevna, je to kus zachovaleho auta s motorom V8 ktore sa uz vyrabat nebude.
V pripade otazok volat, pisat.
Dakujem
Ahojte som BMW M135i model 2014 F20 do prevádzky som bolo uvedené v roku 2015 a zakúpené v Auto Palace Bratislava . Som mala víkendová motokára so 6 valcovým motorom s jedným “veľkým” turbom spojený spolu so športovou 8.st automatickou prevodovkou . O prenesenie výkonu sa stará pohon na všetky 4 kolesa xDrive .Moje sériové parametre sú 235kw 320ps 450nm lenže môj majiteľ sa rozhodol pre štipku väčšieho výkonu tak som obohatená úpravami Stage 2 (intercooler , sanie , výfuk , decat , olejový chladič , soft prevodovky XHP Stage 3 , soft motora - pops&bang) . Na zimných pneu s nie najlepším gripom sa mi podarilo zrýchliť 0-100kmh za 3,7s . S mojím výkonom dokážem potrápiť nie jeden superšport či už na rovinke alebo v zákrutách vďaka aktívnemu riadeniu ktoré je veľmi presné a vďaka M-podvozku som veľmi stabilná. Tankovali do mňa stále iba 100 oktánový benzín zo Slovnaftu + sem tam som si zaslúžila aj aditíva :) Olejový servis bol u mňa riadne udržiavaný a to každých 15000km v prevodovke a 4000km v motore spolu so všetkými filtrami (olejový , vzduchový , palivový) no aj napriek tomu som si pri 155tkm požiadala o wellness (servis) pri ktorom sa menilo všetko čo bolo za potreby : rozvody , palivové čerpadlo , olejové čerpadlo , hlavne ložiska , ojnične ložiska , všetky kladky a remene , sviečky , cievky a veľký kopec ďalších veci . Všetok servis bol vykonávaný originál v BMW a zo všetkého ma môj majiteľ faktúru . Olej mi doprial iba ten najlepší a to je Millers Oil 5w40 nanodrive NT+ . Dokonca som aj čerstvo po nanesení keramiky , vytepovanom interiéry a som nesmierne zachovala či už interierovo alebo exterierovo.
Niečo z mojej výbavy : Mperfomance balík ktorý zahŕňa výfuk , veľké brzdy , M- adaptívny podvozok ktorý má 4 režimy , Mpacket volant z LCi multifunkčný , bezkľúčový prístup aj štartovanie , light packet , sedadla látka/alcantara , svetelný senzor spolu s automatickými diaľkovými svetlami , tempomat , 4x. El.okna , palubný počítač , budíky s plnegrafickym displejom po celej dĺžke , dažďový senzor , automatická dvojzónová klimatizácia , vyhrievané predné sedadla , automatické stmievanie spätných zrkadiel , senzor tlaku v pneu, parkovacie senzory vpredu aj vzadu , zadná parkovacia kamera , elektrické otvaranie kufra , prémiová hudba Harman Kardon , veľká navigácia professional , originál 18” disky Styling 436 s novými letnými pneu Michelin Pilot Sport Cup 2 ,Tonované Folie na zadných oknách , bezpečnostné folie na predných oknách , mierne zatmavovacie Folie na zadných svetlách , ochranná folia proti slnku na čelnom skle .
Auto je veľmi udržiavané a podstivo starané , kompletný servis je robený originál v BMW od čoho sú aj faktúry a záznam na kľúči . Auto je momentálne bez akejkoľvek investície . Za top stav a garanciu km ručím ! Po dohode viem vybaviť leasing/autoúver aj s 0% akontáciou a splátkami až na 96 mesiacov schválený do hodiny . “Pri kúpe požadujem predložiť letecký preukaz” :D
Ponúkam Vám moje dobre udržiavané auto BMW e91 318i s nájazdom 256000 km. Auto je v skvelom stave. Som 2 majtel o vozidlo som sa staral 4 roky veľmi dôkladne, pravidelne som menil filtre, olej 15k a každý rok som robil dekarbonizáciu. Vždy som tankoval len palivo s oktanovým číslom 100, a keď bolo potrebné, pridával som aditíva. Auto má úplnú históriu od výroby je možné vydiet históriu auto bolo servisované v autorizovanom servise špecializovanom na BMW v Pezinku.
Výmeny:
2021. Výmena brzdových platničiek + kotúče
2022 reťaz,napinak reťaze
2023 originál elektrická pumpa,cievky 4x , sviečky, lamda sondy
2023-kontrola vstrekov 256000 1a3 už bude treba vymeniť pri stretoch je odporúčaný interval 120000 originálne ja som sa staral dôkladne zatiaľ držia pri 256000km ešte verím že par km dajú.
2023 kontrola rozvodov rozvody bez známok uvoľnenej reťaze
Rád by som posunul auto ďalej pretoze chcem kúpiť vatsie rodinnejsie SUV. Vzhľadom na kilometre bude treba časom vymeniť vstreky preto som dal cenu nižšiu. Rozvody su v poriadku nič neklepe. Verím že ak sa budete starať o auto tak este poslúži. V prípade záujmu volať dohoda možná na mieste.
Najazdené km: 257000
Predam Kawasaki zx6r, rocnik 2008.
Okruhovka bez TP
Mam ju od zaciatku roka 2018. Jazdil som vzdy v D skupine. Na prevezenie cca 2x rocne. Rok 21 a 22 som bol raz. To je dovod, preco ju predavam.
Motorka v seriovom stave, ziadne ladenie motora.
Na Slovakii som ju pokrstil, v S-icku uz po odmavani som to supol na lavy bok v nizkej rychosti. Mal som na nej vtedy original kapoty. Fotku moto ako vyzerala mam. Polepil som lavy bok paskou a jazdilo sa dalej. Hned na to som kupil race kapoty.
Vybava a dokupene doplnky : So vsetkym urobene 2 okruhove dni
- Kotuce EBC BRAKES
- Dosky SBS racing street
- Quickshifter Healtech
- Antihoppingova spojka
- Tlmic riadenia Hyperpro
- Pancierove hadice
- Otocene radenie
- Novy retazovy kit
- Kapoty MOTOFORZA - bez
poskodenia
- Baterka lithiova
- Packy RUTAN PERFORMANCE
- Padaky RUTAN
- Vyfuk DOMINATOR
- Pneu DUNLOP GP racer D212
endurance
- oleje a filtre menene vzdy na
zaciatku sezony. Motorovy olej
MOTUL
- Katalizator ma
- Original kapoty, svetla,
podsedlovka, plexi, krovka, vyfuk.
Vsetko zo seriovej motorky, co som zmontoval dole, ked som daval race kapoty mam.
Dobrý deň, chcel by som posunúť ďalej svoj prvý celoodpružený bicykel. Bol prvý, je ťažké sa ho vzdať ale je čas sa posunúť ďalej. Dúfam že niekomu ešte pár rokov poslúži. Ja meriam 188cm, bol mi trochu malý ale slúžil 5 rokov . Myslím si že je vhodný na jazdca tak 175-180cm. Môj odhad. Nikdy som nejazdil nejakú divočinu, bike park iba raz.
Oproti originálu som postupom času nejaké komponenty vymenil. Asi najdôležitejšia zmena bola upgrade na 1x11. Sada Sram GX, s kazetou Sram XG 1150, 11-42 zubov (kupovaná 8/22 faktúru priložím ). A potom brzdy boli vymené ( prehodil som ich z nového bicykla ktorý som si kúpil )za lepšie, momentálne sú tam Sram G2R 4 piestiky, 203mm kotúč vpredu a 180mm vzadu. A sedlovka Kind Shock Rage-i 31,6mm 170mm. A skoro by som zabudol, Zadné koleso : ráfik DT Swiss EX471 a náboj od menej známeho výrobcu Koozer xm490 zo 6 západkovým systémom a štyrmi priemyselnými ložiskami 142x12mm.
Komponenty:
Vidlica Rockshox Pike 160mm Solo Air ( pred dvoma rokmi robený upgrade na DebonAir) po malom servise, málo som jazdil minulý rok, max 750km 2/3 z toho cyklisták s manželkou )
Tlmič Manitou Radium Pro DC RL, 216x64mm, Rebound, Lockout
Brzdy Sram G2R 4 ( zadná: nové doštičky, je potreba skrátiť hadičku )
Prehadzovačka/ radenie : Sram GX 1x11
Kolesá: Predné: CUBE EX 23.7, 584x23C rim, 32H, 27.5" s nábojom CUBE EX 23.7, 100x15mm priemyselné ložiská
Zadné DT Swiss EX471 ,Koozer xm490
na oboch komplet nový výplet, minulý rok v lete
Plášte: MAXXIS DHF vpredu, jazdený jednú sezónu, vzadu Maxxis High Roller II Exo TR 27,5x2,30 ( prerobené na bezduše ale ešte som ich v teréne neskúšal tak to neviem zhodnotiť )
Pridám aj nejaké diely ktoré som si nakúpil do zásoby , nejaké šrúby na zadnú stavbu, petku na prehadzovačku a tak, viď foto.
Pri rýchlom jednaní je dohoda možná.
Predám svoju vymaznanú bezpražcovku, pretože na ňu už nemám čas a takáto dáma si rozhodne nezaslúži, aby na ňu podaromnici prach sadal. Základom pre túto krásku bola pôvodne pražcová basa Ibanez SR06, pri ktorej si podľa sériového čísla ľahko overíte, že bola vyrobená v Japonsku v roku 1991 a na ktorú som onehdá ako chudobný porevolučný študent dlho slintal iba cez sklo výkladnej skrine. Z pôvodnej japonskej basy má ešte stále všetko parádne vyhraté drevo na tele, krku aj hlave, plus mechaniky a kobylku, na ktorých už pekne vidno prirodzenú 32-ročnú patinu, stále však fungujú bezchybne. Pôvodný hrubý lesklý čierny lak išiel dolu a basa dostala nový ľahký matný čierny náter s „otvoreným pórom“ od majstra Sivčáka. Vďaka tomu drevo nielen lepšie dýcha, ale tiež nádherne vynikne kresba jaseňa na oblinách tela – na pohľad aj na pohladenie. Najpodstatnejšia zmena sa udiala na hmatníku, pôvodný pražcový palisandrový išiel do večnosti a namiesto neho mi vyrobil nový bezpražcový z dobre odležaného ebenu majster Urban. Pražcové čiary a značky sú hladko zapustené a nijako neovplyvňujú typický bezpražcový tón. Za obeť padli aj pôvodné snímače, namiesto ktorých mi majster Urban ručne navinul nové pasívky s vintage výstupom. A ešte mi na ne vyrobil aj štýlové krytky z ebenu. Ani pôvodná elektronika neprežila a do basy sa dostal trojpásmový aktívny ekvalizér s prepínateľnou frekvenciou stredov Electrosonic B63M3, teda od nebohého majstra Šlapáka. Výpočet všetkých finančných investícií do tejto basy za dlhé roky by ma pravdepodobne poslal rovno na uzavreté oddelenie do Pezinka alebo do Plešivca, a tak len veľmi stručne skonštatujem, že dnes si tento nástroj cením na 880 eur a pri rýchlom jednaní bez špekulovania som ochotný sa ešte dohodnúť. Buď osobný odber v Bratislave s platbou z ruky do ruky (vrátane možnosti vyskúšania), alebo zaslanie – ale iba pri úhrade celej sumy vopred. Pás s bezpečnostnými zámkami Schaller aj puzdro Thomann s hrubým 20 mm polstrovaním pridám zadarmo. Prosím iba vážnych záujemcov, nie zvedavcov, ktorí si chcú nástroj iba vyskúšať bez úmyslu kúpy. Iba predaj, nie výmena!
Pozor, telefón v inzeráte je haluz, reálny kontakt pošlem do mejlu.
Ponúkam na predaj toto BMW 2 Gran Tourer 218d.
Technické údaje:
r.v.: 10/2016, 1995cm3, 110kW (150PS), Generácia vozidla: F46, A8, Diesel, Euro 6, 5 dv., (5-miestne), Modrá metalíza (Imperialblau)
Výbava:
Adaptívny tempomat s funkciou Stop&Go, aktívne udržiavanie auta v jazdnom pruhu, čítanie dopravných značiek, automatické brzdenie v núdzi, head-up display, príplatkové BMW Idrive rádio, Navigácia, predné a zadné parkovacie senzory, hlasové ovládanie, dažďový a svetelný senzor, LED denné svietenie, Automatické pozdĺžne parkovanie, el. otváranie a zatváranie kufra, voľba jazdných režimov atď.
Auto vlastním 1.5 roka a za tu dobu ma nikde nenechalo. Bol robený základný servis vrátane nového oleja a všetkých filtrov, nové zadné doštičky BMW, nová brzdová a chladiaca kvapalina, doplnená klimatizácia, nové predné zimné gumy. K autu dávam elektróny R16 na ktorých sú zimné gumy a taktiež elektróny R17 na ktorých sú letné gumy jazdené jednu sezónu. Na aute nič neklepe, nebúcha. Interiér nevydáva žiadne divné pazvuky. K autu mám kompletnú servisnú históriu. Som 2. majiteľ. Používal som ho prevažne na diaľnici. Auto predávam z dôvodu, že nemám už preňho využitie. Potrebujem niečo menšie do mesta a benzín. Pre viac info ma neváhajte kontaktovať a poprosím len vážny záujem. Pri rýchlom jednaní malá dohoda možná. Testovací vodiči nevolať!!
Najazdené km: 136000
Ponúkam na predaj toto BMW 2 Gran Tourer 218d.
Technické údaje:
r.v.: 10/2016, 1995cm3, 110kW (150PS), Generácia vozidla: F46, A8, Diesel, Euro 6, 5 dv., (5-miestne), Modrá metalíza (Imperialblau)
Výbava:
Adaptívny tempomat s funkciou Stop&Go, aktívne udržiavanie auta v jazdnom pruhu, čítanie dopravných značiek, automatické brzdenie v núdzi, head-up display, príplatkové BMW Idrive rádio, Navigácia, predné a zadné parkovacie senzory, hlasové ovládanie, dažďový a svetelný senzor, LED denné svietenie, Automatické pozdĺžne parkovanie, el. otváranie a zatváranie kufra, voľba jazdných režimov atď.
Auto vlastním 1.5 roka a za tu dobu ma nikde nenechalo. Bol robený základný servis vrátane nového oleja a všetkých filtrov, nové zadné doštičky BMW, nová brzdová a chladiaca kvapalina, doplnená klimatizácia, nové predné zimné gumy. K autu dávam elektróny R16 na ktorých sú zimné gumy a taktiež elektróny R17 na ktorých sú letné gumy jazdené jednu sezónu. Na aute nič neklepe, nebúcha. Interiér nevydáva žiadne divné pazvuky. K autu mám kompletnú servisnú históriu. Som 2. majiteľ. Používal som ho prevažne na diaľnici. Auto predávam z dôvodu, že nemám už preňho využitie. Potrebujem niečo menšie do mesta a benzín. Pre viac info ma neváhajte kontaktovať a poprosím len vážny záujem. Testovací vodiči nevolať!!
Najazdené km: 138000
Predám svoju vymaznanú bezpražcovku, pretože na ňu už nemám čas a takáto dáma si rozhodne nezaslúži, aby na ňu podaromnici prach sadal. Základom pre túto krásku bola pôvodne pražcová basa Ibanez SR06, pri ktorej si podľa sériového čísla ľahko overíte, že bola vyrobená v Japonsku v roku 1991 a na ktorú som onehdá ako chudobný porevolučný študent dlho slintal iba cez sklo výkladnej skrine. Z pôvodnej japonskej basy má ešte stále všetko parádne vyhraté drevo na tele, krku aj hlave, plus mechaniky a kobylku, na ktorých už pekne vidno prirodzenú 32-ročnú patinu, stále však fungujú bezchybne. Pôvodný hrubý lesklý čierny lak išiel dolu a basa dostala nový ľahký matný čierny náter s „otvoreným pórom“ od majstra Sivčáka. Vďaka tomu drevo nielen lepšie dýcha, ale tiež nádherne vynikne kresba jaseňa na oblinách tela – na pohľad aj na pohladenie. Najpodstatnejšia zmena sa udiala na hmatníku, pôvodný pražcový palisandrový išiel do večnosti a namiesto neho mi vyrobil nový bezpražcový z dobre odležaného ebenu majster Urban. Pražcové čiary a značky sú hladko zapustené a nijako neovplyvňujú typický bezpražcový tón. Za obeť padli aj pôvodné snímače, namiesto ktorých mi majster Urban ručne navinul nové pasívky s vintage výstupom. A ešte mi na ne vyrobil aj štýlové krytky z ebenu. Ani pôvodná elektronika neprežila a do basy sa dostal trojpásmový aktívny ekvalizér s prepínateľnou frekvenciou stredov Electrosonic B63M3, teda od nebohého majstra Šlapáka. Výpočet všetkých finančných investícií do tejto basy za dlhé roky by ma pravdepodobne poslal rovno na uzavreté oddelenie do Pezinka alebo do Plešivca, a tak len veľmi stručne skonštatujem, že dnes si tento nástroj cením na 770 eur a pri rýchlom jednaní bez špekulovania som ochotný sa ešte dohodnúť. Buď osobný odber v Bratislave s platbou z ruky do ruky (vrátane možnosti vyskúšania), alebo zaslanie – ale iba pri úhrade celej sumy vopred. Pás s bezpečnostnými zámkami Schaller aj puzdro Thomann s hrubým 20 mm polstrovaním pridám zadarmo. Prosím iba vážnych záujemcov, nie zvedavcov, ktorí si chcú nástroj iba vyskúšať bez úmyslu kúpy. Iba predaj, nie výmena!
Pozor, telefón v inzeráte je haluz, reálny kontakt pošlem do mejlu.
Dobry den,
Uvazujete o investicii do drahych kovov a zistili ste ze najrozumnejsou cestou bude numizmatika ?
Zacal som pre Vas zbierat strieborné mince australskej mincovne Perth Mint.
Lunarna seria je jedna z najpopularnejsich zbierok na svete.
Strieborne mince Lunarna seria III. (2020-20xx)
3 x 5 OZ
Kompletnych sad bolo zatial vyrazenych iba 5.838 ks.
Oproti minciam 1 OZ ktorych bude vyrazenych 300.000 ks, alebo 2 OZ ktorych bude maximalne 28.422 ks bude tato sada ovela vzacnejsia.
Na obrazkoch su mince obycajne aj farebne, v tomto inzerate predavam obycajne mince.
Som zo Malaciek, mince su okamzite k odberu alebo odoslaniu k Vam.
Vsetky mince ktore predavam su v 100% stave.
Prvy kontakt e-mailom: silvercoins@
Year of the Mouse 2020 (10.393 ks)
Year of the Ox 2021 (5.838 ks)
Year of the Tiger 2022 (? ks)
Year of the Rabbit 2023 (? ks)
klucove slova pre vyhladavanie
zberateĺské, striebro, investičné, strieborné, lunárna séria, Australian Lunar Series,Perth Mint, silver
Predám svoju vymaznanú bezpražcovku, pretože na ňu už nemám čas a takáto dáma si rozhodne nezaslúži, aby na ňu podaromnici prach sadal. Základom pre túto krásku bola pôvodne pražcová basa Ibanez SR06, pri ktorej si podľa sériového čísla ľahko overíte, že bola vyrobená v Japonsku v roku 1991 a na ktorú som onehdá ako chudobný porevolučný študent dlho slintal iba cez sklo výkladnej skrine. Z pôvodnej japonskej basy má ešte stále všetko parádne vyhraté drevo na tele, krku aj hlave, plus mechaniky a kobylku, na ktorých už pekne vidno prirodzenú 32-ročnú patinu, stále však fungujú bezchybne. Pôvodný hrubý lesklý čierny lak išiel dolu a basa dostala nový ľahký matný čierny náter s „otvoreným pórom“ od majstra Sivčáka. Vďaka tomu drevo nielen lepšie dýcha, ale tiež nádherne vynikne kresba jaseňa na oblinách tela – na pohľad aj na pohladenie. Najpodstatnejšia zmena sa udiala na hmatníku, pôvodný pražcový palisandrový išiel do večnosti a namiesto neho mi vyrobil nový bezpražcový z dobre odležaného ebenu majster Urban. Pražcové čiary a značky sú hladko zapustené a nijako neovplyvňujú typický bezpražcový tón. Za obeť padli aj pôvodné snímače, namiesto ktorých mi majster Urban ručne navinul nové pasívky s vintage výstupom. A ešte mi na ne vyrobil aj štýlové krytky z ebenu. Ani pôvodná elektronika neprežila a do basy sa dostal trojpásmový aktívny ekvalizér s prepínateľnou frekvenciou stredov Electrosonic B63M3, teda od nebohého majstra Šlapáka. Výpočet všetkých finančných investícií do tejto basy za dlhé roky by ma pravdepodobne poslal rovno na uzavreté oddelenie do Pezinka alebo do Plešivca, a tak len veľmi stručne skonštatujem, že dnes si tento nástroj cením na 770 eur a pri rýchlom jednaní bez špekulovania som ochotný sa ešte dohodnúť. Buď osobný odber v Bratislave s platbou z ruky do ruky (vrátane možnosti vyskúšania), alebo zaslanie – ale iba pri úhrade celej sumy vopred. Pás s bezpečnostnými zámkami Schaller aj puzdro Thomann s hrubým 20 mm polstrovaním pridám zadarmo. Prosím iba vážnych záujemcov, nie zvedavcov, ktorí si chcú nástroj iba vyskúšať bez úmyslu kúpy. Iba predaj, nie výmena!
Pozor, telefón v inzeráte je haluz, reálny kontakt pošlem do mejlu.
Inzerat je aktualny do zmazania.
Dobry den,
Uvazujete o investicii do drahych kovov a zistili ste ze najrozumnejsou cestou bude numizmatika ?
Zacal som pre Vas zbierat strieborné mince australskej mincovne Perth Mint.
Lunarna seria je jedna z najpopularnejsich zbierok na svete.
V tomto inzerate predavam strieborne aj farebne mince 5 OZ.
Strieborne mince Lunarna Seria III. 5 OZ Color (2.500 ks)
3 x 5 OZ Color
Kompletnych sad bude vyrazenych iba 2.500 ks.
Year of the Mouse 2020 (2.500 ks)
Year of the Ox 2021 (2.500 ks)
Year of the Tiger 2022 (2.500 ks)
Cena 1030 Eur.
Strieborne mince Lunarna Seria III. 5 OZ (5.838 ks)
4 x 5 OZ
Kompletnych sad bolo zatial vyrazenych iba 5.838 ks.
Oproti minciam 1 OZ ktorych bude vyrazenych 300.000 ks, alebo 2 OZ ktorych bude maximalne 28.422 ks bude tato sada ovela vzacnejsia.
Jedneho tigra predam samostatne.
Year of the Mouse 2020 (10.393 ks)
Year of the Ox 2021 (5.838 ks)
Year of the Tiger 2022 (? ks)
Year of the Rabbit 2023 (? ks)
Cena 1060 Eur.
Som zo Malaciek, mince su okamzite k odberu alebo odoslaniu k Vam.
Vsetky mince ktore predavam su v 100% stave.
Prvy kontakt e-mailom: silvercoins@
klucove slova pre vyhladavanie
zberateĺské, striebro, investičné, strieborné, lunárna séria, Australian Lunar Series,Perth Mint, silver
Ideálny čas na kúpu eshopu s oblečením. VIANOCE sa blížia. Predám internetové obchody s oblečením. Jedná sa o eshop a a . Predávajú pánske aj dámske oblečenie. Do obchodov je zaradených 7000 produktov.
Eshop som prevádzkoval od roku 2015 a v roku 2020 som pripravil eshopy a . Najprv som ich mierne rozbehol a teraz ich predávam. Obchod mal za celú dobu tržby len okolo 5000 euro ale prvý eshop mal tržby cez 120 000 euro. Počas COVIDu som eshopy neprevádzkoval a preto sa objednávky nedali dokončiť.
Je obchody nemajú starostlivosť akú by potrebovali. Obchody čakajú na svojho nového majiteľa.
Cena obchodov spolu je 2990 euro. Každý obchod zvlášť cena 990€. Návratnosť investície je 12 až 24 mesiacov. Šikovný človek to zarobí skôr. Kupujúci získa kontakt na dodávateľa, kontakt na ďalších dodávateľov, ktorých poznám je ich viac ako desať.
Ak o to bude mať záujem dostane know-how (zaučím do obchodu a napíšem čo by som robil ďalej aby obchod rástol).
Obchod je vhodný aj popri zamestnaní ale je treba mu venovať čas. Biznis s eshopmi nie je vôbec jednoduchý ale keď to človek robí poctivo a srdcom, vie to prinášať krásne zisky.
V obchode je niekoľko jedinečných modulov, dajú sa v ňom tlačiť faktúry, má platobnú bránu od ČSOB, nastavenú Packetu, je možné spustiť chat a kopec ďalších vecí.
Prečo má význam eshop kúpiť?
- pomerne rýchla návratnosť investície
- vysoké marže (prirážka okolo 100%)
- mierne zabehnutý eshop
- know-how k eshopu
- overený dodávateľ a ďalší dodávatelia
- nastavený a vyladený obchod
Ak máte akékoľvek otázky, napíšte mi na mail
Pri rýchlom jednaní cena dohodou.
Ponukam na predaj tento Dodge Challenger, r.v. 2019, najazdene 68tis. Km, skvely v8 motor 5.7 hemi, 280kw. Auto ma vyhotovenu komplet EU homologizaciu, vsetky vynimky su zapisane v technickom preukaze, auto je na slovenskych znackach takze pri prihlasovani ziadna starost.
Vozidlo je aktualne po vymene oleja a filtrov. Su na nom 20 palcove original Dodge disky na ktorych su pneumatiky Pirelli p zero (cca 90% stav). Vozidlo si momentalne nevyzaduje ziadnu investiciu.
S vozidlom som bol pred mesiacom v chorvatsku, takisto som ho pouzival na cesty do Prahy, pricom som jazdil dialnicu so spotrebou cca 10litrov na 100km.
Vybava: dvojzonove automaticka klimatizacia, bluetooth (parovanie MT), usb 2x, klimatizovana priehradka, sekvencne radenie pod volantom, automaticka 8-stupnova prevodovka ZF, dotykovy displej, ISO-fix (ano ma to realne isofix, chodil som na tom aj s dvomi detmi), bezklucove startovanie, bezklucove odomykanie, dialkove startovanie iba s pomocou kluca (super vec ked je chladno), elektricky polohovatelne sedadla, tempomat, parkovacia kamera, led - denne svietenie, moznost stopovania casu pri rozbehu z 0 na 100km/h, folie na zadnych oknach, a ine (airbagy, esp a pod tu vypisovat nebudem).
Dodatky: objem kufra je 460 litrov (cize tam vlozite aj dve osoby, samozrejme toto nie je navod alebo odporucanie), vozidlo ma sportovy podvozok Bilstein no napriek tomu je velmi pohodlne a jazdi sa s nim komfortne a nemal som problem ani po 1000km ceste. Zvuk auta je v nizsich otackach velmi solventny pricom po akceleracii auto obstoji status "muscle car" (proste ked date dekel tak to reve). 2x kluc a vozidlo ma system vypinania 4roch valcov (uspornejsia jazda).
Mozna vymena , kludne aj s mojim doplatkom do 10tis (kludne aj auto + moto, z vasej strany)
Pri rychlom jednani dohoda mozna.
V pripade potreby sa nebranim prehliadke v akomkolvek servise
Ponúkame na predaj 3.5 ročnú velkú dodávku (L4H3) typu Peugeot Boxer, s dvojlitrovym dízelovým motorom (1997 m3, 120 KW vykon). Od prvého majitela, bola jazdená iba jediným šoférom (jazdil som ju iba ja osobne), s kilomtrami 147.568 km. Bola servizovaná iba v atuorizovanom servise Peugeot, nikdy nebola havarovaná. S precizne vedenou servisnou knižkou. Auto možno nakúpiť s prevzatím lizingu, o presnej sume budem pisať viac v záverečnej časti textu.
Auto má ŠPECIALITY A VýHODY, pre ktorých môže byť vynikajúca volba pre firmám zaobeajúcich sa s medzinárodnou nákaldnou dopravou ale aj požičovnám dodávok, ale aj súkromným podnikatelom. Tie špeciality a výhody sú naseldovné:
- auto je vo vynikajúcom technickom stave, šoféroval som ho iba ja osobne, je vo velkej miere ušetrené
- auto bolo použivané na prepravu nákladu IBA 1.5 ROK z jeho života. Od 2021 ja už pracujem v inom odvetví, to znamená, že od tej doby auto som použival ako OSOBNé AUTO, BEHALO PRáZDNE.
- má posilnené pruženie a posilnený akumulátor, použivam ešte pôvodný aku, auto sa štartuje hned po otáčanie klúči, bez akéhokolvek "kychania".
- bola dodatočne namontované do neho NEZáVISLé KúRENIE WEBASTO, dieslové, nemcami autorizovanej servisu v Nitre v hodnote 1450 euro (mám originálnu faktúru, garančný list a všetké potrebné dokumenty)
- bola namontované dodatočne do neho SKLOPNý SPACí BOX ZATEPLENý (v hodnote 600 eur) - to znamená, že možete spať v aute aj v tuhej zime bez nejakých problémov. Ked potrebujete miesto v nákladovom priestore, box s jednoduchým pohybom ruky uzatvárate Box bol namontovaný V CERTIFIKOVANEJ DIELNI NESTINA
- výška a dlžka - je najvačšia skrinov dodávka v sortimente Peugeot Boxer, L4H3 O presných rozmeroch auta a nákladného pristoru Vám dám viac informácii.
- farba auta: má unikátnú farbu, je velmi pekným znatelným javom so sivou farbou medzi bežnými dodávkami bielej farby.
- velmi dobrý stav karosérii a motoru robý toto auto vhodné prepravovať aj do Západnej Europy
- nové zimné pneumatiky v predu a v dobrom stave zadu
VAčSIE BEZNé OPRAVY
- výmena rozvodov, vodného čerpadla, chladiacej kvapaliny v novembri 2022 (u 139 km)
- komplená výmena celej spojky za novú v novembri 2022 + výmena oleja v prevodovke.
TECHNICKé UDAJE:
- motor:dízel, 1997 cm3, 120 KW výkon, EURO 6
- prevodovka: manuálna 6 stupnová
- rozmer kolies: 16
- vyhrievané zrkadlá, manuálna klimatizácia, ASR, ABS, tempomat, atd
- cúvacia kamera
FINANCIA
Auto možno nakúpiť s prevzatím leasingu. Lesing by bol povodne ukenčený vo februáry 2025, máme ešte 27 splátkov, v hodnote cca 15.500 eruo. Pri ukončený lízingu v januári 2023 by bolo treba platiť 13.500 leasingovej spločnosti. O CENE ODSTUPNEJ - ČO BY SOM JA CHCEL DOSTAť DO MOJYCH RúK - MOžEME SA DOHODNUT, preto som pisal vrubrike cene "s dohodou".
Radi sa odpovedám na vaše otázky. Auto sa nachadza v Komárne, v Nit
Originál brožovaná
po slovensky
Stav ako nová
Kniha Sparta - Dosiahni svoj cieľ! predstavuje jednoduchú filozofiu, ktorú autor najprv uplatnil vo svojom živote a teraz ju využívajú milióny ľudí po celom svete. Stanovte si cieľ, pustite sa do práce a dotiahnite to do konca. Naučíte sa: Prekonať vlastnú vôľu ako najväčšiu prekážku. Prijať sebadisciplínu za najlepšieho priateľa. Odolávať životným problémom. Pomôže vám plne rozvinúť vlastný potenciál: v živote, v práci, vo vzťahoch a čomkoľvek, pre čo sa rozhodnete. Je projektom, ktorý vás prevedie od štartu až do cieľa. ...existuje nepriama úmera medzi tým, ako mizerne sa cítite na súťaži a tým, ako úžasne sa cítite po nej. Po tejto súťaži som sa cítil, akoby som vyhral národnú lotériu. Keď sa vám podarí vybojovať si cestu z pekla a dokončiť to, čo sa vám predtým zdalo nemožné, zmení vás to. Zrazu uvidíte sami seba v inom svetle, budete na seba hrdý a začnete sa cítiť ako iný človek. Po súťaži v Ukataku som prešiel niekoľko extrémnych súťaží, ktoré patria k najnáročnejším na svete. Keď ľuďom hovorím, čo mám v pláne, väčšina z nich sa na mňa pozerá ako na debila alebo samovraha. Lenže fakt, že sa postavíte výzve a dosiahnete viac, než si myslíte, nie je vôbec blbosť. V konečnom dôsledku vám to pomôže presvedčiť sa, čoho ste schopný. Prekonávanie samého seba vytvára nový referenčný rámec, ktorý vám pomôže postaviť sa náročným životným situáciám a ukáže vám možnosti, o ktorých existencii ste nemali ani potuchy. Práve kvôli tomu som založil Spartan Race a z rovnakého dôvodu som napísal túto knihu... Joe De Sena
- Možnosť auto predať so zárukou, prípadne vybaviť financovanie na mieru -
Ponúkam na predaj môj vysnívaný špičkový Allroad. Niesom plne stotožnený s tým ho posunúť, no prišla mi do života ponuka pri ktorej nad tým uvažujem. Jedná sa o auto vo vzácnej konfigurácií farby exteriéru “Gotland green” (mimochodom mala by to byť limitka), s S-kovými sedačkami a madlami v nappa koži “Brown Cognac leather”, na tapcoch je alcantara, plus raritný čierny strop. Výbava je rozsiahlejšia, stručne vypíšem to zaujímavé: Fullled adaptívne automatické svetlá vpredu aj vzadu, 3D Bang&Olufsen audio (19 repro, 755w, vehicle noise compensation), CD/DVD, 2x usb, panoráma, drive select s offroad režimom, hill assist, Audi PreSense, virtual kokpit, 3 zonová klíma, 4x vyhrievané sedačky, roletky, akustické predné okná, zamknutie naštartovaného auta, alarm, najvyššie MMI s touchpadom, 2x SD karta, SIMkarta, pripojenie na internet, wifi, hotspot, atď.. Dokódované nejaké drobnosti v štýle vypnutého startstopu, cez deň svieti aj zadok, virtual má nejaké funkcie z S4ky.�Pre tých ktorých to stále zaujíma, teraz technickejšie veci. Auto som kúpil s nájazdom okolo 175k km, teraz máme cez 230k km. Som druhý majiteľ, pôvodom Holandsko. Ročne jazdím cez 60 000km a v aute trávim dlhé hodiny, allroadík preto u mňa dostáva najlepšiu starostlivosť . Umývané klasicky ručne/wapkou, raz za čas ručne voskované, koža pravidelne čistená a impregnovaná (mám ochotného a šikovného dobrého kamaráta, kľudne posuniem kontakt). Na kapote sa nájdu 3 drobné stopy po kamienkoch, jeden škrabanček vzadu na kufri, inak žiadna ojebance od dverí iných áut, alebo podobné. Motorový olejový interval 12000km, vymenené rozvody aj s vodnou pumpou (máte pokoj, okolo 180k km to čaká každý tento motor, je to viacmenej jediná vec na ktorú trpia), nádrže aditívované VIFkom a každú 3. alebo 4. nádrž nalievaný čistič sýstému Liqui molly. S rozvodmi sa menili zadné platničky, všetko autorizované A++ diely. Prevodovkové oleje menené, vrátane diferenciálov. Doslova čerstvo nové sú všetky 4 horné ramená na prednej náprave (Lemforder) keďže išli nové zimné pneu a robila sa geometria. Pri tomto sa kontroloval celý podvozok vrátane tlmičov, všetko je pevné, nič meniť netreba. Mal som preventívne objednané aj čapy riadenia a tyčky stabiku, predsalen nájazd to nejaký má - no mechanik ma s nimi poslal dopreč. Predné platničky už majú najlepšie za sebou, to je jediná prichádzajúca potrebná investícia o ktorej viem. Ak vás niečo zaujíma, pýtajte sa keďže som určite nespomenul všetko. Ideálne volajte na , nech si šetríme čas. Môžem poskytnúť report overenia vozidla ktorý som si robil ja pred kúpou. Cenu si predstavujem na štart 23500, vašej ponuke sa nebránim, navrhnite. Prípadne vymením za niečo zaujímavé v zhruba polovičnej hodnote. Ďakujem.
Dobrý deň.
Ponúkam na predaj dvojmotorovú elektrickú kolobežku zn. Kaabo Mantis 10 PRO GT s maximálnym výkonom až 3600W v peaku / maxime.
Kombinácia čiernej a červenej farby, ktorých bol vyrobený limitovaný počet.
Nájazd 450 km, za čo sa zaručím aj zmluvne. Na FB skupine sú majitelia s nájazdom 8000km a bez problému. Mám ju od 0km a ručím za to, že tam nebol robený žiadny zásah, či už SW alebo HW.
Deck nebol nikdy otvorený a všetky komponenty sú pôvodné. Kolobežka je odblokovaná na 70km/h od výroby a pri mojich 80kg som prešiel na jedno nabitie od 90% do 30% cca. 50km. Skladovaná v byte, v suchu.
Hydraulické brzdy zn, ZOOM.
Počet nabíjacích cyklov je aktuálne na čísle 11. Nikdy som ju nenechal dostať sa pod 30% kapacity a odpájal pri cca. 80-90%.
Kolobežku som využíval rekreačne, prevažne na výlety s rodinou a občasné výlety na pivko za náš zatvorený most v Hlohovci.
Nejazdená v teréne ani daždi.
Možnosť prepínať single/dual motor a eco/sport režim na riadidlách.
Značková 24,5 Ah / 60V batéria LG. Žiadna čínska batéria ako majú mnohé Mantisy predávané na bazoši. (Ak chcete vedieť rozdiel odporúčam video, kde vysvetľujú rozdiel medzi „noname“ Čínskou a značkovou Japonskou LG: )
Displej a controller/ovládač od americkej firmy MiniMotors. Veľa možností customizácie / úprav presne podľa vašich predstáv. Pri preberaní vysvetlím a ukážem. Mnoho možností nastavenia od výkonu, cez odrazenie až po úpravy veľkosti kolies pri prípadnej výmene.
V prípade záujmu možná dohoda na cene + možnosť dokúpenia úplne novej prilby, ktorá sa dá rozdeliť na dve časti – iba hlava alebo hlava + tvárová časť + 5L kapsička na kolobežku, kde sa vojde všetko potrebné – nosil som tam peňaženku, mobil, kľúče, cigarety a mnoho iných veci. Bez problému sa tam zmestí aj litrovka minerálky.
Dokúpené rozšírenie blatníka za 40€.
Možný osobný odber v meste Hlohovec. Preveziete sa (máme tu aj relatívne dobré stúpania v okolí), vyskúšate a následne sa rozhodnete, či máte záujem alebo nie.
Všetky fotky v plnej kvalite, prípadne urobiť viac som ochotný poslať v prípade záujmu, sú už nahraté na českom úložisku. Nedovoľuje mi sem však pridať link a vždy napíše, že porušujem podmienky . Rád zašlem mailom.
VIDEO RECENZIE:
Číslo vymyslené, kontaktovať poprosím len cez formulár na bazoši.
Kupovaná v Marci 2022.