výmena motora za silnejší - strana 29
Počet nájdených inzerátov VÝMENA MOTORA ZA SILNEJŠÍ
: 1000 - strana 29
Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.0 N47D20A D20C D20D - 3000€
3.0 N57D30A N57D30B BMW X5 X6 -5300€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor pre jaguár 2.0l ktorý je vhodny pre autá s kodmi motorov: 204DTD
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor dávam 6 mesačnú písomnú záruku s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.2l Euro 4 ktorý je vhodny pre autá s kodmi motorov:
10TRJ4 P22DJ PHFA PGFA P8FA QWFA SRFB
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor dávam 6 mesačnú písomnú záruku s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motory pre Renault:
2.0 M9R Renault- 2000€
2.3 M9T Renault- 2500€
2.3 M9T Bi turbo Renault- 2750€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motory pre Opel Insignia a astra
2.0 A20DTH DTJ DTL Opel Insignia Astra -1300€
2.0 A20DTR Opel Insignia Astra-1300€
2.0 B20DTH Opel Insignia Astra-2500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.2l Euro 5 ktorý je vhodny pre autá s kodmi motorov:
4HJ 4HH 4H03 DRFF CVF5 CVR5 CYR5 DRR5 CYFC DRFB CYFF CYFA CYFB CYF4
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor dávam 6 mesačnú písomnú záruku s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Rok: 11/2010
Palivo: diesel
Objem motora: 1 968 cm³ (2 l)
Počet km: 298 368 km
Výkon motora: 103 kW (140 PS)
Prevodovka: 7-st. automatická
Pohon: predný
Farba: šedá/ sivá metalíza
Karoséria: van
Počet dverí: 4
Miest na sedenie: 9
Norma emisií: Euro 5
Bezpečnosť
ABS
airbagy
airbag 2x
centrálne zamykanie
ESP
imobilizér
deaktivácia airbagov
Komfort
rádio
diaľkové ovládanie zamykania
elektrické okná 2x
elektrické zrkadlá
klimatizácia automatická
lakťová opierka
multifunkčný volant
nezávislé kúrenie
palubný počítač
posilňovač riadenia
tempomat
tónované sklá
vyhrievané sedačky vpredu
vyhrievané zrkadlá
bluetooth handsfree
LED svietenie
dotykový displej
parkovacie senzory vzadu
Ďalšia výbava
hliníkové disky
hmlovky
ťažné zariadenie
doťahovanie dverí
.VOZIDLO VO VEĽMI ZACHOVALOM STAVE | VYHĽADÁVANÁ MOTORIZÁCIA 2.0 TDI 103 kW | AUTOMATICKÁ PREVODOVKA DSG | ZMLUVNÁ DOŽIVOTNÁ GARANCIA NAJAZDENÝCH KILOMETROV | K VOZIDLU JE DOLOŽENÝ REPORT Z , KDE NIE JE EVIDOVANÁ ŽIADNA POISTNÁ UDALOSŤ | POVLAKOVÉ VRSTVY NA KAROSÉRIÍ SÚ VO VÝROBNÝCH HODNOTÁCH OD 90-110 MIKRÓNOV, MOŽNOSŤ SKONTROLOVAŤ PRI PREHLIADKE | VOZIDLO PRAVIDELNE SERVISOVANÉ, PO NÁJAZD 254.663 KM BOLO SERVISOVANÉ V AUTORIZOVANOM SERVISE VOLKSWAGEN, SERVISNÁ HISTÓRIA JE ZAPÍSANÁ V SERVISNEJ KNIHE | NA SLOVENSKU OD TOHTO NÁJAZDU BOLO SERVISOVANÉ V NEAUTORIZOVANOM SERVISE, SÚ DOLOŽENÉ VŠETKY FAKTÚRY O SERVISOCH | ROZVODY MOTORA BOLI VYMENENÉ V DÁTUME 24.10.2018 PRI NÁJAZDE 211.775 KM, V DÁTUME 05.03.2021 BOLI VYMENENÉ VŠETKY 4 ŽHAVIČE A VYČISTENÉ DPF, V DÁTUME 31.03.2021 PRI NÁJAZDE 257.674 KM BOL OSADENÝ NOVÝ ŠTELOVACÍ PODVOZOK ZNAČKY AP, NOVÝ ZADNÝ A STREDOVÝ DIEL VÝFUKU, NOVÝ INTERCOOLER, ZADNÉ NÁBOJE KOLIES | V DÁTUME 28.05.2021 PRI NÁJAZDE 260.587 KM BOLI VYMENENÉ PREDNÉ GUMY STABILIZÁTORA A PREDNÉ BRZDOVÉ OBLOŽENIA A NOVÉ TURBODÚCHADLO | V DÁTUME 15.10.2021 PRI NÁJAZDE 270.245 KM BOL VYMENENÝ SNÍMAČ TEPLOTY DPF | V DÁTUME 29.12.2021 PRI NÁJAZDE 277.569 KM BOLI VYMENENÉ ZADNÉ BRZDOVÉ SEGMENTY | V DÁTUME 20.06.2022 PRI NÁJAZDE 287.075 KM BOL VYMENENÝ ZOTRVAČNÍK DSG, REPAS ŠTARTÉRU A POSLEDNÁ VÝMENA MOTOROVÉHO OLEJA A VŠETKÝCH FILTROV | AKTUÁLNE BOLA NA VOZIDLE VYMENENÁ MECHATRONIKA PREVODOVKY DSG | MOTOROVÝ OLEJ A VŠETKY FILTRE MENENÝ PRAVIDELNE | NA VOZIDLE JE NAMONTOVANÝ ŠTELOVACÍ PODVOZOK S TUV CERTIFIKÁTOM, MAXTON PREDNÝ LIP NÁRAZNÍKA A ZADNÝ SPOJLER, 19 PALCOVÉ HLINÍKOVÉ DISKY ZAPÍSANÉ V TP, OPTIMALIZÁCIA RIADIACEJ JEDNOTKY MOTORA NA 130kW A OPTIMALIZÁCIA DSG PREVODOVKY PROTI PODTÁČANIU U UCHO MOTORSPORT, PREDNÉ SVETLOMETY S LED SVIETENÍM A ZADNÉ LED SVETLOMETY | VOZIDLO JE V ORIGINÁLNOM STAVE A OKREM RIADIACEJ JEDNOTKY NA VOZIDLE NEBOLA VYKONÁVANÁ ŽIADNA ÚPRAVA | VŠETKO PLNE FUNKČNÉ | MULTIFUNKČNÝ VOLANT, VYHRIEVANÉ PREDNÉ SEDADLÁ, AUTOMATICKÁ KLIMATIZÁCIA, PARKOVACIE SENZORY V ZADU, ŤAŽNÉ ZARIADENIE, TEMPOMAT, PALUBNÝ POČ
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor pre jaguár 2.0l ktorý je vhodny pre autá s kodmi motorov: 204DTD
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor dávam 6 mesačnú písomnú záruku s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.0 N47D20A D20C D20D - 3000€
3.0 N57D30A N57D30B BMW X5 X6 -5300€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.0 CFC Vw T5-T6 - 2500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor pre VW Crafter VW Amarok
2.0l CKT CDC CSH CNE - 2500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknití mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motory pre Vw, Škoda, Seat, Audi
1.4 CAV 1600€
1.8 CDA CDH BZB 2200€
2.0 CCZ CAW CDN 2200€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
V prípade výmeny motora u nás sa záručná doba predlžuje na 12 mesiacov.
Odťah zabezpečím.
Po rozkliknutí mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Najazdené: 169 000 km
Ročník: 2/2012
Výkon motora: 55 kW (75 PS)
Palivo: LPG + benzín
Stav: Používané
Lokalita: Bratislava I - Staré Mesto
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 2/2012
Palivo: LPG + benzín
Objem motora: 1 149 cm³ (1.1 l)
Počet km: 169 000 km
Výkon motora: 55 kW (75 PS)
Prevodovka: 5-st. manuálna
Pohon: predný
Farba: červená
VIN:
Karoséria: hatchback
Počet dverí: 5
Miest na sedenie: 5
SPOTREBA
Mesto: 7.9 l
Mimo m.: 4.9 l
Komb.: 5.9 l
BEZPEČNOSŤ
ABS, airbagy, centrálne zamykanie, imobilizér
KOMFORT
rádio + CD + MP3, CD menič, diaľkové ovládanie zamykania, elektrické okná,
elektrické zrkadlá, klimatizácia, palubný počítač, posilňovač riadenia, tónované sklá
ĎALŠIA VÝBAVA
hmlovky, sezónne prezutie, ťažné zariadenie,
top stav, pravidelne menený olej každých 10000-15000 km, rádio s AUX, letné aj zimné pneu v cene, možná výmena za novšiu generáciu Dacia Sandero, Logan alebo iného modelu + doplatok, dôvod predaja je záujem o novší model, dohoda na cene možná
DOPLŇUJÚCE ÚDAJE
STK platná do 7/2023, možná výmena, nehavarované, servisná knižka,
top stav!, úplná servisná história
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1/2013
Palivo: diesel
Objem motora: 1 968 cm³ (2 l)
Počet km: 210 324 km
Výkon motora: 81 kW (110 PS)
Prevodovka: 5-st. manuálna
Pohon: predný
Farba: hnedá tm. metalíza
VIN:
Karoséria: combi
Počet dverí: 5
Miest na sedenie: 5
Norma emisií: Euro 5
SPOTREBA
Mesto: 6.6 l
Mimo m.: 4.7 l
Komb.: 5.4 l
Bezpečnosť
ABS
airbagy
airbag 4x
ASR
centrálne zamykanie
ESP
imobilizér
isofix
mechanické zabezpečenie
deaktivácia airbagov
Komfort
rádio + CD
diaľkové ovládanie zamykania
elektrické okná 2x
elektrické zrkadlá
klimatizácia manuálna
lakťová opierka
palubný počítač
tempomat
vyhrievané zrkadlá
Ďalšia výbava
hliníkové disky
hmlovky
strešný nosič
.VOZIDLO AKO NOVÉ KUPOVANÉ NA SLOVENSKU, PO PRVOM MAJITEĽOVI (V TECHNICKOM PREUKAZE NEBOLA VYKONANÁ ŽIADNA ZMENA) !! CROSS-OVER, VYŠŠIE SEDENIE !! ZMLUVNÁ DOŽIVOTNÁ GARANCIA NAJAZDENÝCH KILOMETROV !! K VOZIDLU JE DOLOŽENÝ REPORT Z !! NEDOSTATKY: VOZIDLO MÁ NA KAROSÉRIÍ ŠKRABANCE, VZHĽADOM NA VEK A NAJAZDENÉ KILOMETRE !! VOZIDLO PRAVIDELNE SERVISOVANÉ !! SERVISNÁ HISTÓRIA ZAPÍSANÁ V SERVISNEJ KNIHE, DOLOŽENÉ FAKTÚRY ZO SERVISOV !! V DÁTUME 05/2022 BOLI VYMENENÉ ROZVODY MOTORA, V DÁTUME 04/2021 BOL VYKONANÝ SERVIS KLIMATIZÁCIE, V DÁTUME 04/2022 PRI NÁJAZDE 203.500 KM BOLA VYKONANÁ POSLEDNÁ VÝMENA MOTOROVÉHO OLEJA A VZDUCHOVÉHO, OLEJOVÉHO A PALIVOVÉHO FILTRA !! VEĽMI SPOĽAHLIVÝ A ÚSPORNÝ DIESEL MOTOR !! VÝBAVA: RÁDIO/CD/AUX, 2x EL OKNÁ, KLIMATIZÁCIA, DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE, HLINÍKOVÉ DISKY A VEĽA DAĽŠIEHO !! MOŽNOSŤ SAMOSTATNÉHO PREVERENIA HISTÓRIE VOZIDLA CEZ VIN ČÍSLO:
Doplňujúce údaje
STK platná do 23/11/2022
EK platná do 23/11/2022
kúpené v SR
možná výmena
servisná knižka
Poznámka
VOZIDLO IHNEĎ K ODBERU !! ŽIADNE NAVYŠOVANIE CENY. VOZIDLO JE MOŽNÉ SKONTROLOVAŤ PROSTREDNÍCTVOM ZDVIHÁKU U NÁS NA PREVÁDZKE ALEBO U AUTORIZOVANÉHO PREDAJCU.
Najazdené km: 210324
DINGO+TDX3m+AX40mm Enar mechanický ponorný vibrátor na vibrovanie betónu.
Nový, nepoužitý, so zárukou. Doprava v SR zdarma. 636 € s DPH
DINGO je spoľahlivý a vysoko výkonný profesionálny mechanický ponorný vibrátor na vibrovanie betónu.
Mechanicke ponorne vibrátory hodia sa na bežné stavebné práce, základové dosky u domov, ploty, základy domov apod.
Pre väčšie stavby doporučujeme vysokofrekvenčné vibrátory s meničom alebo elektronické modely.
Mechanický ponorný vibrátor Enar DINGO na zhutňovanie betónu:
Pri mechanickom prevedení je pohonnou jednotkou elektromotor a otáčavý pohyb sa prevádza do vibračnej hlavice ohybným hriadeľom o dĺžkach 1 - 6 m.
DINGO je profesionálny ponorný betónový vibrátor, spoľahlivý a vysoko výkonný.
Mechanický ponorný vibrátor Dingo je možné používať i vo zvislej polohe vďaka jeho unikátnej sústave držadiel, ktoré chránia pohonnú jednotku ponorného vibrátora pred nárazmi. Kryt vibrátora je 5x odolnejší ako u štandardného prevedenia. Sanie vzduchu do motora je chránené mriežkou a penovým filtrom. Ponorný vibrátor Dingo dokáže zhutniť až 35m3 betonovéj zmesi za hodinu.
Pohonná jednotka Dingo
Hmotnosť: 5,4 kg
Príkon: 2 300 W (3 Hp)
Napätie: 230 V~
Otáčky: 18 000 ot/min.
Frekvencia: 50 Hz
Rozmery: 343 x 243 x 228 mm
Konštrukcia držadiel chráni celý obvod motora pred nárazmi.
Kryt s päťkrát vyššou odolnosťou než vyžadujú predpisy.
Obsahuje hadicu s oceľovými výstužami, ktorá je vysoko odolná voči oderom a spevnené popruhy
Vystužené pripojenie ihly.
Popruh na rameno. Tri držadla na bokoch a jedno na zadnej časti umožňujú používanie krátkych hriadeľov a prácu vo zvislej polohe
Nasávanie vzduchu je chránene mriežkou a penovým filtrom.
Jednoduchá výmena hlavíc a hriadeľov.
Zhutnenie až 35 m3 betónovej zmesi za hodinu.
Hnacia jednotka váži len 5,4 kg.
Výhody riešenia ENAR:
Odolnosť: motor chráni veľmi odolný kryt
Bezpečnosť: dvojitá izolácia motora
Jednoduchosť: jednoduchá výmena hlavíc a hriadelí
Výkonnosť: zhutnenie až 35 m3 betónovej zmesi za hodinu
Hmotnosť: hnacia jednotka váži len 5,4 kg
Hriadeľ a vibračná hlavica pre DINGO - TDX 3 / AX 40
Ohybná hriadeľ TDX 3:
Dĺžka: 3 m
Hmotnosť: 5 kg
Hadica vyztúžená kovovým opletením.
Hriadeľ so zosilnenými koncami má vyžšiu tuhosť, lepšie odoláva intenzívnemu ohýbaniu.
Vibračná hlavica AX 40:
Priemer: 40 mm
Dĺžka: 345 mm
Hmotnosť: 1,9 kg
Výkonnosť: 17 m3/h
Otáčky: 13 500 ot/min
Oceľové teleso hlavice z ušľachtilej ocele.
Dvojité tesnenie proti úniku maziva.
K pohonnej jednotke DINGO je možné dokúpiť rôzne dĺžky hriadelí (0,6m, 1m, 1,5m, 2m, 3m, 4m, 5m, 6m) aj Ø vibračných hlavíc (Ø 25mm, Ø32mm, Ø 40mm, Ø 48mm, Ø 58mm) a tak vyskladať zostavu podľa požiadaviek zákazníka. Treba podotknúť, že nie vždy je výhoda veľký priemer hlavice (napr. betónovanie stĺpov, úzkych múrov zo šalovacích dielov
ZÁKLADNÉ ÚDAJE
Najazdené: 343 000 km
Ročník: 2/2005
Výkon motora: 74 kW (101 PS)
Palivo: diesel
Stav: Používané
Lokalita: Žilina
Inzerát č. 22971437
Aktualizované: 09.01.2021
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 2/2005
Palivo: diesel
Objem motora: 1 461 cm3 (1.5 l)
Počet km: 343 000 km
Výkon motora: 74 kW (101 PS)
Prevodovka: 5-st. manuálna
Pohon: predný
Farba: modrá
Karoséria: combi
Počet dverí: 5
Miest na sedenie: 5
SPOTREBA
Mesto: 9.1 l
Mimo m.: 5.7 l
Komb.: 6.9 l
Bezpečnosť
ABS
airbagy
airbag 4x
centrálne zamykanie
EBD
imobilizér
isofix
mechanické zabezpečenie
deaktivácia airbagov
Komfort
rádio + MC
diaľkové ovládanie zamykania
elektrické okná 4x
elektrické zrkadlá
klimatizácia
lakťová opierka
posilňovač riadenia
bezkľúčové štartovanie
Ďalšia výbava
dažďový senzor
hliníkové disky
hmlovky
sezónne prezutie
Doplňujúce údaje
STK platná do 1/2023
EK platná do 1/2023
kúpené v SR
nehavarované
Poznámka
Auto primerané veku. Motorická časť je spoľahlivá, karoséria aj autíčko ako také má drobné vady. Priestranné rodinné auto. Letné gumy na hlinikových diskoch. Zimné gumy na plecháčoch.
Vady:
- jeden prah je odspodu chytený, druhý zas má hrdzu, oba však spĺňajú nosnú funkciu, na STK nebol problém
- nefunguje zadný stierač
- ventilátor funguje len na dvojke
- vonkajší teplomer ukazuje nižšie hodnoty
- zadná kľučka na šoférovej strane sa občas zasekáva, svoju funkciu však nestratila
- kontrolka pripásania občas svieti
Servis:
2020 - výmena spojky
2020 - menené brzdové platničky
12.2020 - výmena olejov a filtrov
NOVÁ STK A EK DO 8.1.2023.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok:r.v. 5/2014
Najazdené km:Overiť190 000 km
Palivo:diesel
Objem motora:1 968 cm³ (2 l)
Výkon motora:103 kW (140 PS)
Prevodovka:6-st. manuálna prevodovka
Pohon:predný pohon
Farba:biela
VIN:
Karoséria:combi
Počet dverí:5 - dverové
Miest na sedenie:5 - miestne
Norma emisií:Euro 4
SPOTREBA
v meste: 7.7 l, mimo mesta: 5.1 l, kombinovaná: 6.1 l
BEZPEČNOSŤ
ABS, airbag kolenný, airbag spolujazdca, airbag vodiča, ASR, brzdový asistent, centrálne zamykanie, ESP, imobilizér, isofix, mechanické zabezpečenie, MSR
KOMFORT
rádio + CD, CD menič, elektrické okná 4x, elektrické sedadlá, elektrické zrkadlá, klimatizácia dvojzónová, lakťová opierka, multifunkčný volant, navigačný systém, palubný počítač, posilňovač riadenia, tempomat, tónované sklá, vyhrievané sedačky, vyhrievané zrkadlá
ĎALŠIA VÝBAVA
dažďový senzor, hliníkové disky, hmlovky, svetelný senzor, stop&start systém
DOPLŇUJÚCE ÚDAJE
STK platná do 6/2024, EK platná do 6/2024, nehavarované, servisná knižka. Auticko je maximalne zachovale, treba vidiet skusit. Interier nefajceny, krasne zachovaly. Posledny servis 8/2022(rozvody,turbo,vymena oleja v motore, prevodovke, chemicka dekarbonizacia motora a prevodovky)
Dovod predaja, vymena za benzin.
Najazdené km: 190000
Rok: 10/1968
Palivo: benzín
Objem motora: 4 948 cm³ (4.9 l)
Počet km: 49 239 km
Výkon motora: 162 kW (220 PS)
Prevodovka: 3-st. automatická
Pohon: zadný
Farba: biela
VIN: 9R02F111829
Karoséria: iné
Počet dverí: 2
Miest na sedenie: 4
Komfort
klimatizácia manuálna
Ďalšia výbava
vozidlo zakúpené v nálezovom stave, nepojazdné. Nasledovala rozsiahla rekonštrukcia, kompletne rozobraté. Renovácia trvala 6 rokov a vyžiadala si asi 6000 hodín práce. Karoséria-po rozmontovaní bola samotná karoséria opravená-nahradené všetky skorodované miesta (vymenené podlahy, časť zadných blatníkov, zadné čelo, zadná kapota , vodičové dvere, výrobky od firmy Dynacorn) nová nádrž. Následne lakovaná do pôvodného odtieňa profesionálnou lakovacou dielňou so zameraním na veterány. Interiér bol celý obnovený, vymenené diely, koberce, zvuková izolácia, molitány a poťahy sedadiel, strop, bočnice dverí, klučky,čalúnenie, palubná doska, bezpečnostné pásy ) použité materiály dobovo správne. Prevodovka- GO, vymenené všetky púzdra a ložiská aj výstupný diel kardanu. Zadná náprava a diferenciál- Rozmontované vyčistené, vymenené všetky ložiská a tesnenia. Brzdový systém-Vymenené boli všetky komponenty ( brzdové bubny, valčeky, čeľuste, pružiny, brzdové potrubia, hadice a hlavný brzdový valec). Predná náprava-Vymenené všetky komponenty, všetky čapy, ramená, pomocný čap riadenia. Prevodka riadenia rozobratá, vymenené ložiská a mazivo. Servo-čerpadlo vymenené za nové. Motor-Rozobratý, vyčistený, vymenené diely- vačkový hriadeľ, zdvihadlá, ventily, piestne krúžky, ojničné ložiská, hlavné ložiská, palivové čerpadlo, vodné čerpadlo, snímače, senzory, tesnenia, guferá, brúsenie kľukového hriadeľa, renovácia rozdeľovača, vysoko-napäťové káble, sviečky, indukčná cievka, alternátor, oprava chladiča, všetky hadice, obnova karburátora, výmena všetkých relevantných komponentov, nové výfukové potrubie. Chrómové diely a doplnky-obnovené, vyleštené, vymenené čelné okno, dverové sklá, nové nárazníky. Motorizácia 302 8V kód motora 1F Automatická prevodovka C4. Servoriadenie,Tento mustang je jediný na svete vo svojej kombinacií viď Marty report (zarámovaná kópia faktúry). Rekonštrukcia vychádzala z myšlienky urobiť auto tak ako vyšlo z výrobnej linky. Farba je rovnaká ako originálna - Wimbledon White. Interiér Dark Red kiwi vinyl. Vyrobených modelov 1969 bolo spolu 299 036 kusov. z toho bolo 133 801 kusov Sportsroof (fastback). z toho 30 649 malo motor 302-2V. z toho 22 321 malo automatickú prevodovku. z toho 1 388 bolo lakovaných odtieňom Wimbledon White. z toho 498 malo Dark Red farbu interieru. z toho 132 malo klimatizáciu. z toho 6 malo pneumatiky 7,35x14. z toho 1 nemal namontované autorádio a to je tento Mustang.
Doplňujúce údaje
STK
EK
dovezené
garážované
možná výmena
top stav!
veterán
Poznámka
V tejto kombinácií je jediný na svete. Vozidlo je plne funkčné !! Momentálne nevyžaduje žiadne opravy, je v TOP STAVE. V prípade ob