výpredaj kancelárskych stoličiek - strana 5
Počet nájdených inzerátov VÝPREDAJ KANCELÁRSKYCH STOLIČIEK
: 1000 - strana 5
Prom real realitná kancelária ponúka exkluzívne na prenájom kancelárske priestory v centre mesta Trenčín na ulici 1. mája č. 173, ktoré sú zariadené a pripravené na okamžité užívanie. Jedná sa o kancelárie na 1. NP (nadzemnom podlaží), k dispozícii je 5 miestností spolu celkom o výmere 115,18 m2, pričom je možné si k nim prenajať archívne priestory v suteréne v rozlohe 61,21 m2 (5 samostatných miestností) a parkovacie státia priamo vo dvore budovy (k dispozícii je 6 ks voľných parkovacích státí).
Vchod do administratívnej budovy je cez kontrolovanú recepciu. Na poschodí je k dispozícii spoločná kuchynka (pre poschodie) a spoločné toalety.
Veľkou výhodou je poloha budovy - centrum mesta Trenčín a v okolí komplexná občianska vybavenosť (neďaleko Okresný úrad Trenčín - katastrálny odbor, notár).
Priestory sú k dispozícii od: 1.12.2022
Cena/mesačný nájom:
- prenájom kancelárskych priestorov = 7,- Eur/m2 plus DPH, pri rozlohe 115,18 m2 = 967,50 EUR s DPH
- prenájom archívnych priestorov v suteréne = 4,24 Eur/m2 plus DPH, pri rozlohe 61,21 m2 = 311,40 EUR s DPH
- prenájom parkovacieho státia vo dvore = 31,80 Eur/m2 plus DPH, pri počte 6 ks = 229,- EUR s DPH
V nájomnom sú zahrnuté aj poplatky spojené s nájmom (dodávka tepla, teplej a studenej vody, elektriny, ročné poplatky za odvádzané dažďové vody, odvoz komunálneho odpadu, užívanie nábytku nachádzajúceho sa v kanceláriách, užívanie kuchynky a sociálnych zariadení vrátane toaletných potrieb a upratovania spoločných priestorov, údržba dvora, údržba zelene, zimná údržba).
Iné požiadavky: pri podpise nájomnej zmluvy sa skladá depozit vo výške 2 - mesačného nájmu.
V prípade záujmu o prenájom uvedených priestorov kontaktujte realitného špecialistu Ing. Andrea Stránska, mobil: , e-mail:
Poschodie: 1
Dodatok k cene: vrátane zálohy na energie, +DPH
Obytná plocha: 115.18m²
Celková rozloha: 115.18m²
Úžitková plocha: 115.18m²
Vlastníctvo: firemné
Zariadenie: zariadený
Okná: hliníkové
Spojili sme komplexnosť s možnosťou viesť firmu na jednom mieste a mať tak prehľad o všetkom,
čo sa u Vás práve deje. Ponúkame na prenájom kancelárske priestory s rozlohou 253 m2,
nachádzajúce sa v bezprostrednej blízkosti centra mesta Košice - Južná trieda. Všetkých osem
kancelárskych priestorov sa nachádza na jednom spoločnom 2. nadzemnom podlaží, súčasťou je
kuchynka a sklad. Daný priestor disponuje vlastným bezpečnostným systémom, udržiavanými
toaletami, vykurovanie aj chladenie je centrálne, s osobitným termostatom v každej kancelárií.
Vstupy pre zamestnancov sú riešené na zamestnanecké karty. Jednotlivé kancelárie majú možnosť
pripojenia na internet ( Antik). Uzatvorený areál budovy je zabezpečený kamerovým systémom a
vstupom cez rampy. V rámci prenájmu je možné získať aj parkovacie miesta podľa potreby. Údržba
interiéru ako aj exteriéru a upratovanie spoločných priestoroch je zabezpečená upratovacím
servisom a cena je zahrnutá v prenájme. V prípade potreby upratovania jednotlivých kancelárií, je k
dispozícií možnosť využívať servis za príplatok po dohode.
Priestory sú pripravené na okamžité využívanie a čakajú už len na vašu firmu, zaberajú jedno celé
krídlo budovy, takže všetko môžete mať komfortne pokope na jednom mieste. Stačí už len zavolať a
dohodnúť si obhliadku nehnuteľnosti.
Legenda miestností:
1. kancelária- 21,8 m2
2. kancelária- 21,6 m2
3. kancelária- 34,1 m2
4. kancelária- 26,2 m2
5. kancelária- 21,7 m2
6. kancelária- 15,0 m2
7. kancelária - 26,5 m2
8. kancelária s kuchynkou 22,6 m2
9. sklad- 9,6 m2
Cena prenájmu na mesiac 7,5€/m2 + DPH.
Elektrina a internet nie sú zahrnuté v cene nájmu.
Cena 1 parkovacieho miesta na mesiac 10€ + DPH.
Exkluzívne iba u nás! Ponúkame Vám na prenájom priestory v budove na Priemyselnej ulici v Michalovciach:
- nachádza sa v priemyselnej zóne mesta, s výbornou dopravnou dostupnosťou na hlavnú cestu Košice – Michalovce,
- stavba bola postavená v roku 1988, v roku 2006 kompletne rekonštruovaná, v roku 2014 vykonaná rekonštrukcia strechy, vrátane strešnej krytiny,
- vlastné parkovisko, asfaltová prístupová cesta,
- celý objekt je zabezpečený kamerovým systémom,
- možnosť prenajatia si dvoch garáží alebo pozemku cca 3000 m2 (oplotený, odstavná plocha) – cena dohodou
Dispozičné riešenie objektu:
PRÍZEMIE:
- predajňa (cca 40 m2), 3x sklad (každý cca 12 m2), kancelárie (12 a 15 m2), šatňa (cca 12 m2) so sprchami, sociálne zariadenia
1. POSCHODIE
- 1. kancelárska bunka – zahŕňa 7 kancelárskych priestorov (2 väčšie o výmere 35-40 m2, 5x menších kancelárií o výmere cca 12 m2), sociálne zariadenie
- 2. kancelárska bunka – zahŕňa spoločný vstup s 3 kanceláriami o výmere 15, 28 a 49 m2
2. POSCHODIE
- zahŕňa 9 kancelárskych priestorov (12 až 40 m2), sociálne zariadenie
NÁJOMNÉ: 6 eur/m2 mesačne bez DPH
- energie, internet, parkovanie – dohodou
- zmluva sa uzatvára na obdobie min. 12 mesiacov, prípadne dohodou
Tel.: 0940 341 811, 0918 883 321
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v administratívnej budove.
Výhodou prenájmu kancelárskych priestorov je výborná lokalita, skvelá dostupnosť do centra mesta a pohodlné parkovanie.
K dispozícii sú aj poschodia o rozlohe : 383 m2.
Kancelárske priestory na poschodí sú riešené : časť ako samostatné kancelárie a časť ako open space. Vysoká variabilita priestorov.
Vybavenie: dva nákladné a dva osobné výťahy, kuchynka, klimatizácia, strážna služba, 24 hod. prístup do budovy, bezbariérový prístup do budovy, reprezentatívna recepcia, pripojenie na internet, telefónne linky podľa požiadaviek, nápojové a snackové automaty, stravovanie v areáli.
Možnosť prenájmu parkovacích miest priamo pred budovou.
Cena : na vyžiadanie
Prenájom obchodných alebo kancelárskych priestorov v Brezne, výmeri od 20 do 200 m2, možnosť prenajat aj vykurovane skladové priestory, bližšie informácie na telefónom čísle.
Hľadáte obchodno-kancelársky priestor pre Vaše podnikanie?
Využite teraz možnosť prenájmu kancelárskeho priestoru o veľkosti 42 m2.
Ponúkaný kancelársky priestor sa nachádza na I poschodí z III v budove Biznis Centrum Dukas v Partizánskom.
Kancelársky priestor je pokrytý plávajúcou podlahou a vybavený polopriečkou. Celý priestor je vymalovaný v príjemnej zelenej farbe.
Vstup a pohyb po budove je plne bezbariérový aj vďaka veľkému výťahu. Budova je chránená alarmom napojeným na pult mestskej polície a kamerovým systémom.
Oddelené toalety (pánske, dámske 2x )či kuchynka či pravidelná upratovacia služba spĺňajú štandardy hygienických kritérií.
Výhodná lokalita z pohľadu dostupnosti mestskou hromadnou dopravou a s výbornou dostupnosťou na vlakovú stanicu či autobusovú stanicu. Parkovanie pre nájomcu je v rámci mesačného poplatku zabezpečené priamo pred budovou za rampou.
V našej budove sídlia banka VÚB a.s., poisťovací maklér, výroba plastových dverí a okien, stavebná spoločnosť, jazyková škola, poradenstvo v oblasti zdravia a krásy, kaderníctvo, pracovná agentúra či bankomat pobočky VÚB.
V okolí ponúkaných priestorov sa nachádzajú lekárne, autobusová stanica, vlaková stanica, stanica MHD, lekárne, banky.
Nami ponúkané priestory Vám vieme ponúknuť vo veľkostiach od 20 m2 až do veľkosti 200 m2 a následne ich podľa dohody upraviť k Vašim požiadavkám.
Otváracie hodiny budovy
Pondelok - Piatok - 07:00 - 20:00
Sobota - 08:00 - 14:00
Nedeľa - Zatvorené
Firma Dukas s.r.o. Vám ponúka možnosť prenájmu kancelárskych priestorov v budove Biznis Centrum Dukas v Partizánskom. Dohodnite si stretnutie na dolu uvedenom telefónnom čísle a radi Vám ukážeme naše priestory.
Uvedená suma je bez DPH.
Uvedená suma je vrátane služieb, v ktorej nebudú účtované už žiadne iné vyúčtovania.
Prenájom kancelárskych priestorov v objekte Stará Tržnica
Adresa: Námestie sv. Anny 20C/ 7269, 91101 Trenčín
Kancelárske priestory v administratívnej budove v centre mesta Trenčín, na ul. Nám. sv. Anny, v blízkosti bankových inštitúcii, úradov, obchodov, s dobrou dostupnosťou autom, MHD aj pešo. Prístup k nehnuteľnosti je z Námestia sv. Anny.
Parkovanie je možné v areáli objektu - k priestoru je k dispozícii 1 parkovacie miesto, vstup do areálu je cez podbránie polyfunkčného domu.
Ponúkaná kancelária sa nachádza na 1.NP, vchod C. Objekt je rozdelený na 3 samostatné kancelárske priestory. V dvoch z miestností sú 4 pracovné miesta v jednej menšej miestnosti sú 3 pracovné miesta a veľká vstavaná skriňa. Každá kancelária je vybavená kancelárskym nábytkom, klimatizáciou. Na chodbe sa nachádza kuchynka s chladničkou, botník na topánky a pohodlná sedačka. Samostatné WC a balkón. Zabezpečenie alarmom. Objekt má samostatný merač tepla, vody a elektrickej energie.
Celková rozloha prenajímaného objektu je 70 m2 vrátane samostatného WC. ( v rozlohe nie je započítaný balkón- na ktorého je možný vstup z dvoch miestností.
Cena nájmu je 900 € bez DPH + energie.
Predaj nadštandardných kancelárskych priestorov v polyfunkčnej budove (kolaudácia v roku 1999) v širšom centre - Lokality Nivy, celková plocha priestorov je 188 m2, samostatný kancelársky celok sa nachádza na 1 poschodí polyfunkčnej tehlovej budovy so samostatným vchodom.
Samostatný kancelársky celok je riešený ako mezonet a jeho vnútorná dispozícia sa skladá:
- spodnú časť tvorí priestranná vstupná recepcia s posedením pre návštevy, samostatné soc. zariadenie s umývadlom, príručná kuchynka, menší sklad/archív, kde sa nachádza aj serverovňa, menšia zasadačka s balkónom pre 8 osôb, veľká zasadačka pre 10 osôb,
- poschodie tvoria momentálne 2 kancelárie (priečky sa dajú demontovať a priestor rozdeliť podľa potreby), samostatná kancelária s balkónom, otvorený priestor pre archív (či knižnica), soc. zariadenie s umývadlom, kuchynka.
Kancelárske priestory sú momentálne zariadené a súčasťou ceny sú len vstavané súčasti, ktoré boli vyrobené na mieru. Priestory sú po rekonštrukcii vo vyššom štandarde a boli navrhnuté architektom s použitím exkluzívnych materiálov (drevené parkety, travertínový obklad recepcie, drevené eurookná, vstupné bezpečnostné a protipožiarne dvere). V priestore sa nachádza optický kábel Orange, Telecom a Swan, rozvody štrukturovanej kabeláže sú v každej miestnosti, videovrátnik na recepcii, bezpečnostný systém so snímačmi pohybu v každej miestnosti. Mesačné náklady sú vo výške 313,- EUR + elektrina 41,- EUR + internet.
Ku kanceláriam sú momentálne prenajaté od mestskej časti dve vyhradené parkovacie miesta pred budovou (za poplatok). Ďalšie možnosti parkovania poskytuje blízke okolie či priľahlé parkoviská.
Kancelárske priestory sa nachádzajú vo výbornej lukratívnej lokalite s vynikajúcou blízkou dostupnosťou priamo do centra či na obchvat a ktorá poskytuje kompletnú občianskou vybavenosťou. Samotná polyfunkčná budova poskytuje stravovacie možnosti, tesná dostupnosť pošty, bánk, OC Centrál.
Reprezentatívne kancelárske priestory sú vhodné a ideálne ako sídlo menšej spoločnosti či advokátskej spoločnosti, priestor je možné uvoľniť v lehote 3 mesiacov od rezervácie. Cena 420.000,- EUR.
Typ: Kancelárie
Ulica: Betliarska
Obec: Bratislava-Petržalka
Bosen Group Vám ponúka na prenájom výborne situované kancelárske priestory v Bratislave, časť Petržalka na ulici Betliarska s rozlohou do 300 m2.
PRIESTORY: Priestor pozostáva z 5 kancelárií, 1 zasadačky a dvoch zatiaľ nezaradených priestorov vhodných na ďalšie kancelárie/zasadačky. Súčasťou kancelárií je aj spoločný priestor s kuchynkou. Sociálne zariadenia sú spoločné pre celé 1. poschodie. Priestory sú klimatizované, vykurované s vonkajšími elektrickými žalúziami.
PARKOVANIE: V areáli sa nachádza 5 parkovacích miest pred budovou, pre osobné autá, za príplatok - 1 park. miesto je 55 eur/mes.
LOKALITA: Strategická poloha kancelárskych priestorov ponúka jeho všestranné využitie v súčasnosti, ale aj budúcnosti kvôli neďalekému výjazdu na obchvat Petržalky, ako aj rýchlostnú cestu D4, R7, ktoré odtiaľto zabezpečujú výborné napojenie do všetkých častí BA.
CENA: 10,50 eur/m2 bez DPH + energie
Voľný od Októbra 2022
Realitný maklér: Petra Kovářová
Pre podrobnejšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Realitná kancelária BOSEN GROUP je členom Realitnej únie SR a riadi sa jej Realitným kódexom. Uvedená cena je konečná, zahŕňa províziu realitnej kancelárie a právny servis zabezpečovaný advokátskou kanceláriou.
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Stav: novostavba
Celková plocha: 1 m2
Úžitková plocha: 1 m2
Zateplený objekt: áno
Počet podlaží: 2
Počet izieb: 8
Balkón: nie
Výťah: nie
Klimatizácia: áno
Parkovanie: áno
Zariadenie: nezariadený
Inžinierske siete: áno
Kanalizácia: áno
Materiál: Montované
Zateplený objekt: áno
Terasa: nie
Vykurovanie: vlastné - elektrické
V ponuke našej realitnej kancelárie COLUMBA Realitná spoločnosť nájdete na prenájom kancelárske priestory, ktoré sa nachádzajú v administratívnej budove na Miletičovej ulici v Bratislave.
Budova je kompletne zrekonštruovaná ako z interiéru, tak aj z exteriéru. Ide o klasickú murovanú budovu. Je zateplená, ma svoju vlastnú kotolňu a interiér budovy je klimatizovaný. Kancelárie majú štandardne plochu 19,83 m2, sú priechodne, samozrejme nie je problém v prípade požiadavky klienta tieto navzájom prepojiť, na niektorých poschodiach sú úž kancelárie prepojene po dvoch, troch a viacej - OpenSpace s plochou až do 160 m2.
Pokiaľ by ste prejavili záujem o obhliadku, veľmi radi Vám priestory ukážeme. Pred samotnou obhliadkou Vám pošleme cenovú ponuku vrátane foto poschodia na Vami požadovanú kancelársku plochu.
Cenová ponuka zahŕňa cenu komplet, nájom, zálohové platby na energie, ako aj ostatné služby, vrátane denného upratovania priestorov. Prístup do budovy 24 hodín denne, 7 dni v týždni. Ceny sú uvádzane bez DPH.
Operátor v budove - môžete si vybrať od TELEKOM, SLOVANET, VNET, RAINSIDE - zmluvu s vybraným operátorom si uzatvára klient sám.
Informácie o voľných kancelárskych priestoroch v administratívnej budove:
NÁJOM
- 1m 2 kancelárskej plochy od 8,00 EUR/m2/mesiac bez DPH
- 1 m2 skladový priestor/ archív 5,00 EUR/m2/mesiac bez DPH
- 1 m2 spoločný priestor nezdieľaný 5,00 EUR/m2/mesiac bez DPH
- 1 m2 spoločný priestor zdieľaný 4,25 EUR/m2/mesiac bez DPH
ENERGIE - zálohová platba - vyúčtovanie energii raz ročne vždy k 31.03. príslušného roka
- elektrická energia
- teplo
- vodne, stočné, odvod zrážok
záloha na energie spolu v cene 3,00 EUR/1 m2/mesiac bez DPH
SLUZBY
- strážna služba - 24 hodín denne, 7 dni v týždni
- odvoz a likvidácia odpadu - OLO, papier, plasty
- upratovanie kancelárskych priestorov
- upratovanie spoločných priestorov
- hygienicky sortiment
- prevádzkové náklady
poplatky za služby vrátane SBS a denného upratovania spolu v cene 6,47 - 6,5 EUR/1 m2/mesiac bez DPH
Pomáhajte: Prenájmom tejto nehnuteľnosti prostredníctvom našej realitnej kancelárie zároveň pomôžete spoločnosti priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar postupne napĺňať ich hlavné motto ...aby každé dieťa malo rodinu.
V prípade záujmu o prenájom tejto nehnuteľnosti alebo len o ďalšie informácie, ktoré ste sa tu nedozvedeli kontaktujte: Vojtech Bátora, e-mail: batora@, tel.: .
OYE Reality ponúka na prenájom moderné kancelárske priestory v Komárne. Na výber je z 13-ich kancelárskych priestorov (od 13 m2 do 25 m2), vybavené nábytkom, kancelárskou a PC technikou. K dispozícií je prednášková sála, rokovacie miestnosti s konferenčnou technikou a spoločné priestory (sociálne miestnosti, kuchyňa).
Nájomcovia okrem základných služieb, ktoré súvisia s prenájmom priestorov majú možnosť využívať aj ďalšie ponúkané služby ako je napr. prenájom kancelárskej a výpočtovej techniky, prenájom konferenčných, školiacich a prednáškových miestnosti, rokovacích miestností.
Cena:
• 10€/m2/mesiac
• internet – 8€/osoba/mesiac
• preddavok na réžiu – 2-4€/m2/mesiac
• informatívny výpočet ceny za kanceláriu s výmerou 13,95m2, 1 osoba: 189,35€/mesiac (13,95m2*10€+8€+13,95m2*3€)
Služby ako spotreba elektrickej energie, spotreba vody, odvoz odpadu v prípade kancelárskych priestorov sú rozúčtovávané medzi jednotlivých nájomníkov podľa prenajímanej plochy a počtu pracovníkov.
V cene nájomného je započítané parkovanie zdarma, používanie spoločnej kuchyne, upratovanie kancelárií 2x týždenne – vynesenie smetí, utretie prachu, umytie podlahy.
Výhody:
• bez kaucie (len za čipové karty)
• zabezpečený bezbariérový prístup
• na prízemí existuje možnosť prenajímania priestorov a kancelárií telesne postihnutým osobám
• v budove je zriadený bezdrôtový optický internet prístupný pre každého nájomcu a klientov inkubátora
• bezproblémové a bezplatné parkovanie
• objekt je chránený bezpečnostným systémom
Odporúčam obhliadku!
Váš realitný konzultant : Adrián Lévay, RSc. / GSM : / E-mail: levay@
Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie OYE Reality kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.
Nevyhovuje táto nehnuteľnosť Vašim predstavám? Kontaktujte nás a pomôžeme Vám vysnívanú nehnuteľnosť nájsť v ponuke celého trhu.
© Text, fotografie a 3D prezentácia sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie OYE.
Prenájom kancelarských priestorov.
- Príjemné a tiché pracovné prostredie.
- Vkusné priestory za veľmi výhodné ceny.
- K prenájmu variabilné plochy, už od 8 m2 do
800m2.
- Parkovacie miesta pre firemné účely
- Možnosť zakúpenia rezidenčného parkovania
- Možnosť závodného stravovania v objekte
- Záruka dlhodobého prenájmu a serióznej
spolupráce.
- Kombinácia alebo postupné spájanie voľných
priestorov – podľa dohody.
- klimatizované priestory
- bufet v budove
- 24 hod stráženie SBS
8,92 eur/m2
Voľné:18m2,24m2,37m2,43m2,78m2,36m2,25m2,50m2
Exkluzívne si Vám dovoľujeme ponúknuť na prenájom kancelárske priestory nachádzajúce sa na 4.poschodí, na Bajkalskej ulici v Bratislave.
Jedná sa o 9 priestorov so samostatným vstupom z chodby, o výmere 179,80 m2, a terasy s umelým trávnikom o výmere 38,20m2.
Jeden z priestorov je zariadený ako kuchyňa s kuchynskou linkou so zabudovanými spotrebičmi - chladnička, umývačka, mikrovlnná rúra.
Každá z uvedených kancelárii disponuje klimatizačnou jednotkou a kuchynským kútikom s drezom.
V budove je 24 hodinová recepcia.
Nachádzajú sa tu dva nové výťahy ako i jeden nákladný výťah.
Parkovanie je možné v areáli, kde sa nachádzajú dve rampy v prednej a zadnej časti budovy. Cena za parkovaciu kartu je 30 euro bez DPH mesačne.
Z Bajkalskej ulice získate rýchly prístup na diaľničný obchvat D1 a R7 s napojením na D4, vďaka čomu máte zabezpečenú bezproblémovú dostupnosť do všetkých častí mesta ako aj do okolitých miest.
Cena prenájmu kancelárskych priestorov: 9,39 eur/m2 bez DPH , vrátane energií.
Pri podpise zmluvy sa uhrádza dvojmesačný depozit a poplatky RK.
Realitná kancelária RE/MAX Vám predstavuje ideálne startupové priestory pre kreatívnych ľudí, ktorí chcú rozšíriť svoje podnikateľské možnosti bez vstupných investičných nákladov v širšom centre Bratislavy – lokalita Nové Mesto /Sliačska ulica/.
Nestrácajte čas so zariaďovaním novej kancelárie, ušetrite vstupné investičné náklady!!!
Je to také jednoduché - stačí len prísť, pripojiť notebook a pustiť sa do práce. Vaša kancelária bude uprostred diania.
Priestory sú určené nielen pre jednotlivcov, ale i tímových hráčov a vytvárajú skvelú príležitosť pre budovanie pracovných kontaktov i priateľstiev.
Doprajte si sústredenie a plné pracovné nasadenie. Všetko, čo potrebujete na svoju prácu máte po ruke. O potrebné vybavenie a služby bude postarané.
ČO VÁM PONÚKAME?
- Unikátne priestory
- Flexibilné podmienky podľa Vašich potrieb
- Neobmedzený prístup 24/7
- Modernú techniku /vysokorýchlostný internet,kopírka, tlačiareň/
- Reprezentačné priestory – zasadacia miestnosť
- Kuchynka s minibarom a jedálenské sedenie, toalety
- Oddychovú a fitness zónu /Playstation, biliard,
hudobný kútik, mini fitnesscentrum/
- Upratovanie priestorov profesionálmi
- Verejná doprava 3 minúty od budovy
- V blízkosti sa nachádza niekoľko reštaurácií a obchodných reťazcov
CENOVÉ PODMIENKY:
Ponúkame Vám miesto, ktoré bude vždy pripravené na Vaše každodenné povinnosti. Všetky služby a vybavenie máte zahrnuté v mesačnom prenájme 200 EUR + DPH = 240 Eur za 1 kancelárske miesto /pri prenájme viacerých kancelárskych miest dohoda možná – k dispozícii 10 voľných miest/
- Nájomná zmluva sa uzatvára minimálne na 6 mesiacov
- Depozit vo výške 3 mesačných nájmov
Dohodnite si osobnú obhliadku priestorov. Tešíme sa na stretnutie!!!!
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske a obchodné priestory nachádzajúce sa v dvojpodlažnej administratívnej budove v Bratislave-Ružinove. Na poschodí kancelárie od 13 m2 do 30 m2. Na prízemí obchodný priestor o výmere 95 m2 s veľkým výkladom a vysokým stropom. Možnosť prenájmu zasadacej miestnosti 80 m2 pre cca 50 osôb. Priestory prešli v roku 2021 kompletnou rekonštrukciou. Možnosť parkovania pred budovou, alebo v garáži. Cena dohodou. Cena prenájmu kancelárskych priestorov od 11€/m2/mes. + 3€/m2/mes. energie + DPH. Províziu neplatíte.
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ pomôžeme zaučiť
Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy.
MZDA DOHODOU.
Kontakt : / praca@
Firma sa zaoberá predajom a výrobou obchodných, obytných, skladových alebo kancelárskych kontajnerov aj podľa požiadaviek zákaznika.
Kontajner môže slúžiť ako mobilny obchodný priestor, Zmrzlináreň, Kebab, Kaviareň, pizzeria, výdajne miesto, Záhradná Chatka, apartmán, kancelária, potraviny a mnoho ďalšieho.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať, vypracujeme Vám vizualizáciu a cenovú ponuku.
Kontajner Vieme vyrobiť v rozmedzí od 4 do 6 týždňov.
Zabezpečujeme aj prepravu vrátane vykládky a umiestnenia.