výpredaj kancelárskych stoličiek - strana 6
Počet nájdených inzerátov VÝPREDAJ KANCELÁRSKYCH STOLIČIEK
: 1000 - strana 6
Ponúkame na prenájom exkluzívne, najmodernejšie kancelárske priestory so širokou škálou využitia, v meste Levice. Prenájom kancelárskych priestorov zahŕňa: energie, vodne – stočné a dodávku tepla. Každá kancelária ma vlastnú klímu a možnosť využitia kuchynky na každom poschodí. Kancelárie: Kancelária o veľkosti 16m2 zahŕňa 1 parkovacie miesto v areáli Kancelária o veľkosti 32m2 zahŕňa 2 parkovacie miesta v areáli Kancelária o veľkosti 64m2 zahŕňa 4 parkovacie miesta v areáli Možnosť využiť „meeting room” s kapacitou 8 ľudí v rámci 2 hodín denne zdarma Prístup do zariadeného coffee baru Prístup do budovy 24/7 50% zľava na prenájom zasadacích miestností – meeting room a workshop mimo 1NP 10% zľava na nákup vína v našej predajni. Upratovanie spoločných priestorov Ako firma získavate možnosť sídla firmy (pokiaľ máte o to záujem) v budove + poštovú schránku na prijímanie korešpondencie V cene nie je zahrnuté: internet – optický internet Orange K dispozícii sú 4 ponuky: 1. BASIC – 5/1 mbit v cene 15€/mesiac / len wifi pripojenie 2. STANDARD – 10/5 mbit v cene 30€/mesiac / spoločná wifi + LAN 3. BUSINESS – 30/20 mbit v cene 50€/mesiac / vlastná wifi + LAN 4. Garantovaná optická linka Orange (cena podľa rýchlosti) upratovanie kancelárskych priestorov: Kancelária o veľkosti 16m2 – 19€/mesiac v rozsahu upratovania 1x týždenne Kancelária o veľkosti 32m2 – 20€/mesiac v rozsahu upratovania 1x týždenne Kancelária o veľkosti 64m2 – 25€/mesiac v rozsahu upratovania 1x týždenne možnosť využiť služby recepcie ako preberanie a zasielanie pošty, notifikácia, skenovanie a preposielanie pošty na email. Máme aj samostatný cenník na virtuálnu kanceláriu, pri nájomníkoch kancelárii to ale riešime individuálne na základe požiadaviek a taktiež možnosť prenájmu vonkajších skladov v areáli (len pre nájomníkov budovy). Cena za kanceláriu o veľkosti 16m2 je v cene 279,00€ / mesiac bez DPH Cena za kanceláriu o veľkosti 32m2 je v cene 399,00€ / mesiac bez DPH Cena za kanceláriu o veľkosti 64m2 je v cene 749,00€ / mesiac bez DPH
Do nášho tímu prijmeme upratovačku na upratovanie kancelárskych priestorov v Prešove.
Pracuje sa každý pracovný deň 2,5 hod denne. Práca je na dohodu. Mesačná mzda je 300€ brutto vyplácaná na bankový účet pracovníka vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca.
Pracovná doba je vyčlenená od 07.30 do 10.00 hod.
V prípade záujmu ma kontaktujte na uvedenom tel. čísle. Ak nedvíham zavolám späť.
ancelárske priestory na prenájom Prešov
PALA Centrum Prešov
O Spoločnosti
Spoločnosť vznikla 14.03.2000. Jej hlavnou činnosťou je prenájom kancelárskych priestorov v štvorposchodovej administratívnej budove nachádzajúcej sa na Volgogradskej ulici č. 13 v Prešove. Celková plocha na prenájom je 2600 m2
Charakteristka
- Príjemné a tiché pracovné prostredie.
- Vkusné priestory za veľmi výhodné ceny.
- K prenájmu variabilné plochy, už od 16m2 do 600m2.
- Parkovacie miesta pre firemné autá – súčasťou nájmu.
- Možnosť závodného stravovania v objekte.
- Záruka dlhodobého prenájmu a serióznej spolupráce.
- Kombinácia alebo postupné spájanie voľných priestorov – podľa dohody.
Voľné:
16 m2 2.p
Ponúkame Vám na dlhodobý prenájom administratívnu budovu na ulici Kráľovské údolie, Bratislava-Staré Mesto. Nehnuteľnosť je situovaná v tichej lokalite na pozemku so zastavanou plochou 386 m2. Celková úžitková plocha je 312m2 z toho kancelárska plocha tvorí 220 m2. Administratívny objekt je vhodný ako reprezentatívne sídlo pre rôzne medzinárodné organizácie, štátne inštitúcie alebo obchodné zastúpenia spoločností na Slovensku. Nehnuteľnosť má dve nadzemné podlažia a jedno podzemné podlažie. Na oboch nadzemných podlažiach sa nachádzajú administratívne priestory so zázemím. Na parkovanie je určených 5 samostatných garáží a priestranná priľahlá odstavná plocha. V kanceláriách sa nachádza funkčné vykurovanie, osvetlenie, rozvody elektrického prúdu a štruktúrovanej kabeláže. Interiér kancelárii je v súčasnosti prázdny, bez kancelárskeho vybavenia, na 1. a 2. nadzemnom podlaží sú zriadené nové kuchynské linky vrátane chladničky a mikrovlnnej rúry. Objekt nie je komplexne klimatizovaný, individuálna klimatizácia je inštalovaná v dvoch kancelárskych miestnostiach. Po dohode s budúcim nájomcom je možné uskutočniť stavebné úpravy a modernizáciu priestorov.
Cena za celý administratívny objekt vrátane parkovacích miest je 3250 €/mesiac bez DPH + zálohové platby za energie 600 €/mesiac bez DPH
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v administratívnej budove.
Výhodou prenájmu kancelárskych priestorov je výborná lokalita, skvelá dostupnosť do centra mesta a pohodlné parkovanie.
K dispozícii sú aj poschodia o rozlohe : 383 m2.
Kancelárske priestory na poschodí sú riešené : časť ako samostatné kancelárie a časť ako open space. Vysoká variabilita priestorov.
Vybavenie: dva nákladné a dva osobné výťahy, kuchynka, klimatizácia, strážna služba, 24 hod. prístup do budovy, bezbariérový prístup do budovy, reprezentatívna recepcia, pripojenie na internet, telefónne linky podľa požiadaviek, nápojové a snackové automaty, stravovanie v areáli.
Možnosť prenájmu parkovacích miest priamo pred budovou.
Cena : na vyžiadanie
AstonReal ponúka na prenájom kancelárske priestory, ktoré sa nachádzajú na ulici Kuzmányho, Banská Bystrica.
Objekt je využívaný na administratívnu činnosť – prenájom kancelárskych priestorov. V suteréne sa nachádza samostatná kotolňa, plynovňa, dielňa pre správcu objektu a skladové priestory. Na 1. nadzemnom podlaží pri hlavnom vchode do budovy sú umiestnené schránky nájomníkov a vrátnica. Priestor je rozdelený približne na polovicu, kde v jednej v súčasnosti sídli jazyková škola a v druhej sa nachádza komplexne zrekonštruovaný obytný byt, ktorý má samostatné kúrenie, svoje 2 vchody (samostatný z boku budovy a súčasne z 1NP v budove). Na 2 až 4 nadzemnom podlaží sa nachádzajú najmä kancelárie.
Dopravné napojenie: hlavný ťah (rýchlostná cesta) – 1,8 km, autobusová stanica 1,6 km a železničná stanica 1,7 km.
V prípade záujmu a viac informácií ma kontaktujte-> e-mail: astalos@ | tel. č.:
Obytná plocha: 1435m²
Celková rozloha: 1435m²
Úžitková plocha: 1435m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno
Voda: neuvedené
El. napätie: 230/400V
Internet: lokálny poskytovateľ
Vykurovanie: áno
Parkovanie: áno
Predám kancelárskych stol stoličky a skrinku.
Cena 5€-30€/ks
Stav: Používané, zachovalé a plne funkčné.
POMÔŽEME S PRENESENIM DO AUTA
ALEBO MOŽNÝ DOVOZ, PODĽA POTREBY.
Jurigovo námestie 10, Karlova Ves, BA.
VIAC INFO LEN PRI OSOBNEJ OBHLIADKE (PO - SO 12:00 - 17:00).
F02
XEMAR (xemar5@, alebo ) exkluzívne ponúka na predaj skladový objekt. Vzhľadom na variabilitu priestorov a svojou polohou v meste Lučenec je vhodný na rôzne využitie skladovania.
Zastavaná plocha skladového objektu je 1173 m2. Jedná sa o veľmi dobre dispozične riešený, jednopodlažný objekt. Je rozdelený na priestranné miestnosti pre skladovanie rôzneho tovaru a materiálu, miestnosti pre personál vrátane kancelárií, sociálnych miestností a predajnej časti.
Dispozičné riešenie:
6 x kancelárske miestnosti, 2 x sociálne zariadenie, 8 skladovacích priestorov, predajná časť, 2 x chladiace boxy
Objekt má po oboch pozdĺžnych stranách nakladacie a vykladacie rampy. Vstup do objektu a kancelárskych priestorov je z bočnej strany. Vstup do skladových priestorov je cez posúvacie oceľové vráta – 2 x 6 ks a cez rampu. Výhodou je veľmi dobrá prístupnosť k objektu nákladnými autami a kamiónovou dopravou. Ďalšou výhodou je možnosť využívania železničných koľajníc na prevoz materiálu.
Objekt je v zime vykurovaný podľa potreby a je napojený na všetky inžinierske siete.
Voľný a k dispozícií ihneď.
LOKALITA:
Objekt sa nachádza v Lučenci, na Železničnej ulici, priamo v areáli železničnej stanici, vo veľmi dobrej blízkosti napojenia na obchvat. Leží na okraji centra v obchodnej zóne okresného mesta a pre svoj účel – skladovanie má ideálnu polohu. Spĺňa teda všetky podmienky na prevádzkovanie skladovacích a kancelárskych priestorov z hľadiska výbornej dostupnosti a kompletnej občianskej vybavenosti.
ODPORÚČANIE MAKLÉRA:
Objekt je zaujímavý svojou dispozíciou, polohou, dostupnosťou a primeraným obslužným priestorom. Objekt prešiel čiastočnou rekonštrukciou, preto je možné zachovať a využívať jeho súčasný stav, alebo ho upraviť podľa potreby a účelu. Je vhodný na využívanie skladu pre spoločnosti s rôznym tovarom a materiálom.
Spoločnosť Lexxus a.s. ponúka exkluzívne na predaj nadštandardné administratívne priestory so vstupným priestorom (185,12 m2) priamo prepojené s vykurovaným skladom (163,05 m2) a tromi garážovými státiami v novostavbe polyfunkčného domu v Bratislave.
Kvalitný štandard: hliníkové okná s vnútornými žalúziami, podlahy- dlažba, obklady – imitácia kamenného obkladu, podlahové kúrenie, dve klimatizačné jednotky, kamerový systém, alarm. Celková cena zahŕňa kvalitné zariadenie a vybavenie kancelárskych priestorov.
Celková výmera priestorov je 348,17 m2, z toho administratívna časť tvorí 155,60 m2 , vstupný priestor 29,52 m2 a sklad 163,05 m2.
POPIS: hlavný vchod so vstupným priestorom s bránou na diaľkové ovládanie, ktorým vstupujete samostatne do administratívnej časti objektu a samostatne do skladu.
Sklad je vykurovaný radiátormi, svetlá výška 4,20 m2, liata podlaha, vnútorné regále.
Administratívna časť: priestranná recepcia s pracovnými stolmi a komunikačnou chodbou (50,95 m2), zasadacia miestnosť (12,83 m2), kancelária (12,83 m2), kancelária (21,66 m2), kancelária (18,43 m2),
archív (10,01 m2) .
Sociálne zázemie: kuchynský kút s rohovou linkou na mieru a vstavanými spotrebičmi Bosch a Siemens (5,51 m2) pánska a dámska kúpeľňa so sprchovým kútom a WC (3,15 m2+3,15 m2),
Veľmi dobré dispozičné riešenie, kvalitné prevedenie, výborné dopravné napojenie na obchvat mesta ako aj do centra, vyhradené parkovanie + parkovisko pred objektom, pešia dostupnosť do nákupného centra Aupark.
Nehnuteľnosť je vhodná ako sídlo firmy pre náročného klienta s výnimočným priamym prepojením kancelárskych a skladových priestorov v novostavbe polyfunkčného domu so strategickou polohou. Pešia dostupnosť: AUPARK, Sad Janka Kráľa, centrum mesta, priame dopravné napojenie na obchvat mesta.
TOPPONUKA
Poschodie: prízemie
Počet izieb: 7
Dodatok k cene: + DPH, +DPH, vrátane provízie
Obytná plocha: 348.17m²
Celková rozloha: 348.17m²
Úžitková plocha: 348.17m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230/400V
Plyn: nie
Kanalizácia: áno
Internet: wifi
Kúpeľňa: áno
Vykurovanie: vlastné
Balkón: nie
Lódžia: nie
Výťah: nie
Parkovanie: vlastné vyhradené
Postavené z: Zmiešané
Zariadenie: zariadený
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Káblová televízia: áno
Energetický certifikát: nie
Celková výmera kancelárií je 144 m2. Súčasťou je pánska aj dámska toaleta, parkovanie zadarmo. Skvelá dostupnosť autom aj MHD. Vedľa kancelárskych priestorov sú dostupné aj skladové priestory, 640 m2, výška 6,1 m.
iné priestory, Námestie sv. Anny, Trenčín, Trenčín - Prenájom kancelárskych priestorov
Popis: Ponúkame Vám na prenájom priestor v Trenčíne na Námestí sv. Anny v blízkej dostupnosti do centra mesta.
Priestor o celkovej rozlohe 80 m2 sa nachádza na 2 NP objektu.
Momentálne sa jedná o jednu miestnosť, ale je možnosť rozdelenia na viac kancelárií.
Možnosť podnájmu v rámci 1 nájmu.
Nájomné je 7,50,- €/m2/mesiac bez DPH plus zálohy na energie.
Priestor je voľný ihneď.
Pre viac informácií volajte:
Zariadenie: bez zariadenia
Pozemok: Rovinatý
Celková úžitková plocha administratívy: 80
Príjazdová cesta: Asfalt
Inžinierske siete: Elektrina, Plyn, Kanalizácia, Mestská voda
Kúrenie: Plynové
Forma vlastníctva: Osobné
Počítačová sieť: Áno
Viac informácií:
Obhliadky a ďalšie informácie: Kristína Weldlová
k.weldlova@
Detail realitnej kancelárie:
Directreal Pro
Adresa: Masaryčky - business center
Legionárska 3735/5
91101 Trenčín
Telefón:
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske a obchodné priestory nachádzajúce sa v dvojpodlažnej administratívnej budove v Bratislave-Ružinove. Na poschodí kancelárie od 13 m2 do 30 m2. Na prízemí obchodný priestor o výmere 254 m2 s veľkým výkladom a vysokým stropom. Možnosť prenájmu zasadacej miestnosti 80 m2 pre cca 50 osôb. Priestory prešli v roku 2021 kompletnou rekonštrukciou. Možnosť parkovania pred budovou, alebo v garáži. Cena prenájmu kancelárskych priestorov od 11€/m2/mes. + 3€/m2/mes. energie + DPH. Cena prenájmu obchodných priestorov 13€/m2/mes. + 3€/m2/mes. energie + DPH. Cena za parkovacie miesto 66,66€/mes. + DPH.Províziu neplatíte.
Ak hľadáte sídlo pre Vašu firmu, tak ste na správnom mieste!
Dušu ponúkaným kancelárskym a výrobno - skladovým priestorom dýchnete Vy svojimi víziami a podnikateľskými aktivitami. Priestory na prenájom odporúčam podnikateľom s rôznym zameraním - poskytujúcim služby ale aj výrobnú, či skladovú činnosť a distribučné centrum pre zásobovanie.
Realitný maklér Alena Katonová a RK Atomia Vám ponúka a odporúča na prenájom nebytové priestory - kancelárske a výrobno-skladové priestory v tehlovej dvojpodlažnej budove v širšom centre mesta Košice I. - Staré mesto - na ul. Jakobyho.
Vynikajúca poloha z pohľadu dostupnosti a viditeľnosti pre Vás, Vašich zamestnancov a klientov!
Širšie centrum mesta Košice, výborná občianska vybavenosť. Blízkosť bytov v novostavbách Albelli, Mlynská Bašta, Thurzovka, Pri Radnici, kancelárskych priestorov Bastion, Jumbo centra, hotelov Yasmín, Rokoko, Crystal, záchytného parkoviska a zároveň aj blízkosť priemyselnej lokality na ul. Rampová.
PONUKA
Na prenájom Vám ponúkame nebytové priestory na 2. NP tehlovej budovy v celkovej úžitkovej výmere vnútorných priestorov 726 m2:
- kancelárske priestory o celkovej výmere 216 m2 - kancelárie o veľkosti - 13,15 m2, 24,9 m2, 13,6 m2 a 54,6 m2 a otvorenú kanceláriu o výmere 110 m2,
- skladovo-výrobné priestory (prevádzkové priestory) o výmere 437 m2.
Viď. foto - pôdorys a dispozícia.
Po dohode môže dôjsť k rozšíreniu ponúkaných priestorov na prenájom.
Priestory momentálne slúžia na strojárenskú výrobu - výrobu nástrojov, prototypov a náradia, opravu strojov a kancelárske priestory na úkony s výrobou spojené.
POPIS OBJEKTU
Dvojpodlažná budova je tehlová, vonkajšie rozmery priestorov sú: 30 m x 25 m. Objekt je napojený na všetky siete - plyn, elektriku 220/380 V, mestský vodovod, kanalizáci, internet, požiarny a kamerový systém. Priestory sú vybavené základnou technologickou infraštruktúrou. Podlaha vo výrobno-skladových priestoroch je betónová dlažba a v kancelárskych priestoroch je PVC, okná sú drevené, neónové osvetlenie. V objekte je osobný výťah. K priestoru je k dispozícii - nájazdová plošina, rampa pre nákladné vozidlá a oceľový portálový žeriav.
CENA
Cena priestorov na prenájom je:
a) kancelárske priestory:
nájomné vo výške 6,50 EUR/m2/ mesiac bez DPH a bez médií
b) výrobno-skladové priestory:
nájomné vo výške 5,- EUR/m2/ mesiac bez DPH a bez médií
c) za celé 2. NP (a+b) kancelárske a skladovo/výrobné priestory
nájomné vo výške 5,75 EUR/m2/mesiac bez DPH a médií.
Platba médií (plyn, elektrina, voda, vodné-stočné) je formou záloh a vyúčtovanie na základe spotreby.
Depozit je vo výške dvojmesačného nájmu.
DOPRAVNÁ DOSTUPNOSŤ
Prístup do ponúkaných priestorov je bezproblémový:
- autom - parkovanie - na vlastnom pozemku pred objektom, rezidentské parkovanie pred objektom, záchytné parkovisko pred Jumbo centrom, MHD, SAD, ŽSR. Viac na .
Exclusive vám ponúka zaujímavú ponuku. Ide o prenájom skladových a kancelárskych priestorov v jednom prepojenom spoločnom objekte. Ponuka sa nachádza pri hlavnom ťahu v meste Šamorín, neďaleko zjazdu z diaľnice, ktorá prepája Bratislavu s juhom Slovenska. Ponuka je vhodná aj na zásobovanie samotnej Bratislavy, pretože od spustenia diaľnice, je dostupnosť Šamorína od hlavného mesta okolo 15 minút. Skladové priestory na prízemí ponúkajú výmeru 627 m2, ale skladová plocha sa dá zväčšiť vytvoreným poschodím o ďalšie desiatky štvorcových metrov. Skladové priestory sú vybavené regálmi, viď fotodokumentácia. Dobrý prístup do skladu umožňuje nielen nakladacia rampa, ale aj šikmá nakladacia plošina. Celý objekt je umiestnený v uzatvorenom areály, kde je dobrá dostupnosť aj nákladnými autami, pričom pred samotným objektom je dostatok parkovacích miest aj pre osobné automobily. Kancelárske priestory, ktoré sa prenajímajú spolu so skladom sa nachádzajú na poschodí a ponúkajú rozlohu okolo 100 m2. V samostatnom trakte sa nachádza kuchynka s jedálňou, sociálne zariadenia, zasadacia miestnosť a jedna samostatná kancelária. Ponuka je vhodná na vytvorenie skladu a distribučného centra pre zásobovanie. V prípade ak má firma vyšší počet administratívnych pracovníkov je možné prenajať sklad aj s priľahlou zrekonštruovanou administratívnou budovou. Ide o samostatný kancelársky trakt s výmerou cca. 260 m2. Kancelárske priestory prešli kompletnou rekonštrukciou. Priestor sa pritom dá variabilne meniť a prispôsobovať potrebám a počtu pracovných miest. Jednotlivé pracovné miesta v najväčšej kancelárii s rozlohou 125 m2 sú vytvorené montovanými stenami a preto sa dá priestor variovať podľa aktuálnych potrieb. Okrem najväčšej kancelárie sa na prízemí nachádza ďalších šesť kancelárií, dva sklady, denná miestnosť a sociálne zariadenia. Priestory sú na prenájom vrátane kancelárskeho vybavenia. Pri podpise zmluvy sa platí mesačné nájomné dopredu, provízia vo výške mesačného nájmu a depozit vo výške nájmu. Dobré napojenie na novú diaľnicu zvyšuje atraktívnosť ponuky, ktorú sa určite oplatí vidieť.
Cena prenájmu je 3,5 EUR/m2/mes. + energie + DPH
Garantujeme Vám právny servis v rámci ceny a naše skúsenosti na realitnom trhu s 21 ročnou praxou! Maklér pre danú nehnuteľnosť: Martin Augustín, kontakt na makléra: alebo na kanceláriu 0948 79 00 82, E-mail: reality@
Realitná kancelária RE/MAX Vám ponúka na prenájom výrobné priestory v Nitre - Dolných Krškanoch, v areáli bývalých Nitrianskych strojární na Dvorčianskej ulici.
Ponúkaná hala je súčasťou firmy s oceliarskou výrobou, kde by bola odelená od ostatnej výroby. Celková výmera haly je 800 m2. Samozrejmosťou by bola brána pre nakladanie kamiónu.
Po dohode by bolo samozrejme k dispozícií aj zázemie pre zamestnacov ( šastne, toalety, kuchynka...)
V prípade postreby je možný prenájom aj novozrekonštruovaných kancelárskych priestorov v administratívnej budove s priamym vstupom do výroby:
Alebo aj prenájom ďalšch samostatných skladovacích priestorov o výmere 3x 67 m2 a 96 m2. Všetky so samostatným vstupom:
Celý areál je výborne dostupný aj pre kamiónovú dopravu a poskytuje dostatok parkovacieho a nakaldacieho priestoru.
Pred budovou je bezproblémové parkovanie a celý areál je strážený kamerovým systémom. Veľkou výhodou je aj zastávka MHD vzdialená iba 50m.
Cena prenájmu je 1900,- eur/mesiac + energie.
Nevyhovuje táto nehnuteľnosť Vašim predstavám? Nenašli ste Vašu vysnívanú nehnuteľnosť v našej ponuke, ani v ponuke iných RK? Volajte makléra alebo kontaktujte kanceláriu a zapojte sa do programu „Bývajte s RE/MAX!“ Podľa Vami zadaných kritérií Vám pomôžeme Vašu vysnívanú nehnuteľnosť nájsť v ponuke celého trhu.
Ponúkame Vám na prenájom komerčné a kancelárske priestory v administratívnej budove na Miletičovej ulici, ktorá sa nachádza v atraktívnej lokalite Bratislava II. – Ružinov.
Budova je kompletne zrekonštruovaná, zateplená, má vlastnú kotolňu a interiér budovy je klimatizovaný. Kancelárie majú štandardne plochu 19,83 m2, sú neprechodné, s možnosťou vzájomného prepojenia pri dodržaní podmienky doby viazanosti na dlhšie obdobie. Aktuálne v ponuke kancelárie o rozlohe 40 + 20 +20 m2 na 7. poschodí a 40 + 20m2 na 9.poschodí. Od roku 2009 sa budova postupne rekonštruuje. Priestory na jednotlivých poschodiach boli dispozične stavebne upravené tak, aby vyhovovali najmodernejším požiadavkám prenájmu, čím budova zvýšila svoj štandard. Čistá úžitková plocha tejto budovy je 8 063,90 m2, z toho kancelárska plocha 5 654,65 m2 a spoločné priestory s plochou 2 409,25 m2. Jednotlivé poschodia v budove sú dispozične členené tak, aby vyhovovali nielen veľkým spoločnostiam, ale aj menším pracovným kolektívom a jednotlivcom s jednou kanceláriou. Členenie kancelárskych priestorov na jednotlivých poschodiach je rôzne. Možnosť prenajatia priestorov je od samostatnej kancelárie až po celé poschodie
Lokalita: v tesnej blízkosti centra Bratislavy s dobrou dostupnosťou mestskej hromadnej dopravy a rýchlym prístupom na:
• diaľnicu (5 min)
• letisko (10 min)
• autobusovú stanicu (5 min)
• do centra (do 10 min)
• k hraniciam (15 min)
V tesnej blízkosti budovy sa nachádza zdravotná poisťovňa, banky, iné dôležité úradné inštitúcie a obchody.
Vybavenie budovy:
• kancelárie s plochou od 19 m2 až po dispozičné riešenia podľa požiadaviek (open space)
• na každom poschodí je min. 1 spoločná kuchynka a sociálne zariadenia
• otvárateľné okná, klimatizácia
• recepcia so strážnou službou a prístupom do budovy 24/7, vstupný kartový a kamerový systém
• internet, štruktúrovaná kabeláž
• veľká konferenčná miestnosť
• možnosť vybavenia kancelárii nábytkom prenajímateľa
Parkovanie:
• administratívna budova na Miletičovej ul. poskytuje parkovanie na vlastnom uzavretom parkovisku spolu s 58 parkovacími státiami, ktoré je zabezpečené rampami, kamerovým systémom, ako aj strážnou službou 24/7.
Internet a štruktúrovaná kabeláž:
• v administratívnej budove majú ukončené optické siete mnohí poskytovatelia internetového pripojenia, čo predstavuje zdravé konkurenčné prostredie pre poskytované internetové služby. Budova má vybudovanú metalickú aj optickú chrbticovú sieť pre bezproblémové pripojenie nájomníka.
Štruktúrované kabeláže CAT 6A poskytujú nadštandardné prenosové rýchlosti (10-Gigabit) so šírkou prenosového pásma 500-650 MHz. Dátové zásuvky sú ukončené tieneným konektorom RJ-45. Prepojenie koncového bodu siete nájomcu so zariadeniami ISP je možné aj prostredníctvom optického kábla.
Cena nájmu za kancelársku plochu je už od 7,50 Eur bez DPH/m2. Bez provízie RK.
v závislosti od veľkosti od veľkosti prena
Realitná kancelária Lexxus a.s. ponúka exkluzívne na predaj nadštandardné administratívne priestory so vstupným priestorom (185,12 m2) priamo prepojené s vykurovaným skladom (163,05 m2) a tromi garážovými státiami v novostavbe polyfunkčného domu v Bratislave.
POPIS
Kvalitný štandard: hliníkové okná s vnútornými žalúziami, podlahy- dlažba, obklady – imitácia kamenného obkladu, podlahové kúrenie, dve klimatizačné jednotky, kamerový systém, alarm. Celková cena zahŕňa kvalitné zariadenie a vybavenie kancelárskych priestorov.
Celková výmera priestorov je 348,17 m2, z toho administratívna časť tvorí 155,60 m2 , vstupný priestor 29,52 m2 a sklad 163,05 m2.
POPIS:
hlavný vchod so vstupným priestorom s bránou na diaľkové ovládanie, ktorým vstupujete samostatne do administratívnej časti objektu a samostatne do skladu.
Sklad je vykurovaný radiátormi, svetlá výška 4,20 m2, liata podlaha, vnútorné regále.
Administratívna časť: priestranná recepcia s pracovnými stolmi a komunikačnou chodbou (50,95 m2), zasadacia miestnosť (12,83 m2), kancelária (12,83 m2), kancelária (21,66 m2), kancelária (18,43 m2),
archív (10,01 m2) .
Sociálne zázemie: kuchynský kút s rohovou linkou na mieru a vstavanými spotrebičmi Bosch a Siemens (5,51 m2) pánska a dámska kúpeľňa so sprchovým kútom a WC (3,15 m2+3,15 m2),
LOKALITA
Veľmi dobré dispozičné riešenie, kvalitné prevedenie, výborné dopravné napojenie na obchvat mesta ako aj do centra, vyhradené parkovanie + parkovisko pred objektom, pešia dostupnosť do nákupného centra Aupark.
Nehnuteľnosť je vhodná ako sídlo firmy pre náročného klienta s výnimočným priamym prepojením kancelárskych a skladových priestorov v novostavbe polyfunkčného domu s výbornou polohou a logistikou. Pešia dostupnosť: AUPARK, Sad Janka Kráľa, centrum mesta, priame dopravné napojenie na obchvat mesta.
TOPPONUKA
Poschodie: prízemie
Počet izieb: 7
Dodatok k cene: , vrátane provízie
Obytná plocha: 348.17m²
Celková rozloha: 348.17m²
Úžitková plocha: 348.17m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230/400V
Plyn: nie
Kanalizácia: áno
Internet: wifi
Kúpeľňa: áno
Vykurovanie: vlastné
Balkón: nie
Lódžia: nie
Výťah: nie
Parkovanie: vlastné vyhradené
Postavené z: Zmiešané
Zariadenie: zariadený
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Káblová televízia: áno
Energetický certifikát: nie
Bezbariérový prístup : áno
Okná: hliníkové
Prenájom obchodných alebo kancelárskych priestorov v Brezne, výmeri od 20 do 200 m2, možnosť prenajat aj vykurovane skladové priestory, ceny priestorov od 100 eur podla veľkosti, bližšie informácie na telefónom čísle.
administratíva, Technická, Bratislava - Ružinov, Bratislava II - Kancelárske priestory so sociálnym zázemím, vlastným parkovaním a možnosťou skladových priestorov.
Popis: Realitná kancelária Directreal Image vám exkluzívne ponúka na prenájom kancelárske priestory so sociálnym zázemím a parkovaním priamo vo dvore.
Administratívna budova má veľmi perspektívnu polohu, nakoľko sa nachádza neďaleko obchodného centra Avion, Korzo a letiska s priamym napojením na diaľničný obchvat a centrum mesta, v okolí je kompletná občianska vybavenosť.
Dostupné parkovanie pre prípadných budúcich klientov nájomcu je veľkou výhodou.
K dispozícii sú na prenájom dve kancelárie o výmere 18m2 každá, ktoré sú navzájom prepojené, ale je možnosť ich využiť aj osobitne, nakoľko každá má svoj samostatný vstup.
Priestory sú čiastočne zariadené kancelárskym nábytkom, klimatizované, plastové okná s interiérovými žalúziami a internetové pripojenie je samozrejmosťou.
Kancelárie sú situované na druhom podlaží, na ktorom sa nachádzajú aj sociálne zariadenia.
Vstup do budovy a prístup ku kanceláriám je uzamykateľný, tak isto ako celý súkromný areál, kde sa nachádza aj parkovisko.
Kancelárske priestory sú k dispozícii na prenájom ihneď.
Cena za prenájom kancelárskych priestorov v celkovej výmere 36m2 je 490,-EUR / mesačne bez DPH vrátane energií
(400,- bez DPH nájom + 90,-€ bez DPH energie)
Ku kancelárskym priestorom je možné si prenajať aj skladové priestory, ktorý jeden z nich je možné využiť aj ako garáž.
Rozmery skladových priestorov sú 6,5 x 5,3m = 34,45m2
Rozmery garáže 3x6 = 18m2
Cena za prenájom skladových priestorov / garáže je vecou dohody pri prenájme kancelárskych priestorov.
Províziu nájomca RK neplatí.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na telefónnom čísle alebo e-mailom Teším sa na Vás pri obhliadke, Zuzana Harničarová.
.
Zariadenie: Kancelárske priestory sú čiastočne zariadené kancelárskym nábytkom.
Pozemok: Rovinatý
Celková úžitková plocha administratívy: 36
Príjazdová cesta: Asfalt
Kúrenie: Tepelné čerpadlo
Forma vlastníctva: Osobné
Počítačová sieť: Áno
Energetický certifikát budovy: Trieda A
Energetický certifikát - (VYKUROVANIE): Trieda A
Energetický certifikát - (Príprava TUV): Trieda A
Viac informácií:
Obhliadky a ďalšie informácie: Zuzana Harničarová
z.harnicarova@
Detail realitnej kancelárie:
Directreal Image
Adresa: Osiková 15,
90025 Chorvátsky Grob
Telefón:
Exclusive vám v Šamoríne ponúka zaujímavú ponuku kancelárskych priestorov. Ide o prenájom veľkého samostatného kancelárskeho traktu s výmerou cca. 260 m2. Kancelárske priestory prešli kompletnou rekonštrukciou. Priestor sa pritom dá variabilne meniť a prispôsobovať potrebám a počtu pracovných miest. Jednotlivé pracovné miesta v najväčšej kancelárii s rozlohou 125 m2 sú vytvorené montovanými stenami a preto sa dá priestor variovať podľa aktuálnych potrieb. Okrem najväčšej kancelárie sa na prízemí nachádza ďalších šesť kancelárií, dva sklady, denná miestnosť a sociálne zariadenia. Priestory sú na prenájom vrátane kancelárskeho vybavenia, ale ohľadom nábytku je dohoda možná. Celý objekt je umiestnený v uzatvorenom areály, kde je dobrá dostupnosť aj nákladnými autami, pričom je pred samotnou firmou dostatok parkovacích miest aj pre osobné automobily. Nájomca môže v rámci nájmu využívať cca. 10 parkovacích miest rovno pred budovou. Ponuka je vhodná predovšetkým pre obchodnú firmu, ktorá potrebuje dostatok zamestnancov v administratíve, ale zároveň disponuje skladovými zásobami, ktoré môže mať uskladnené v rámci jednej adresy. Pri podpise zmluvy sa platí nájom jeden mesiac dopredu, depozit vo výške nájmu a provízia vo výške nájmu pre realitnú kanceláriu. Ponuku sa určite oplatí vidieť.
Cena prenájmu je 2.100,- EUR/mes. + energie + DPH
Garantujeme Vám právny servis v rámci ceny a naše skúsenosti na realitnom trhu s 21 ročnou praxou! Maklér pre danú nehnuteľnosť: Martin Augustín, kontakt na makléra: alebo na kanceláriu 0948 79 00 82, E-mail: reality@