inzercia, predaj, predám, bazár

výpredaj kancelárskych stoličiek - strana 9

Počet nájdených inzerátov VÝPREDAJ KANCELÁRSKYCH STOLIČIEK : 1000 - strana 9

Prenájom - administratíva - Prenájom kancelárskych pr…
administratíva, Palackého, Trenčín, Trenčín - Prenájom kancelárskych priestorov Popis: Ponúkame na prenájom kancelársky priestor v centre mesta Trenčín na Palackého ulici. Priestor je o rozlohe 53 m2 a sa nachádza na 2. poschodí bez výťahu. Jedná sa o jednu miestnosť, toalety su spoločné na poschodí. Cena prenájmu je 8 Eur/m2 bez DPH + energie. Pre viac informácií volajte: Zariadenie: Bez zariadenia Pozemok: Rovinatý Celková úžitková plocha administratívy: 53 Príjazdová cesta: Asfalt Inžinierske siete: Elektrina, Plyn, Kanalizácia, Mestská voda Kúrenie: Ústredné Forma vlastníctva: Osobné Viac informácií: Obhliadky a ďalšie informácie: Kristína Weldlová k.weldlova@ Detail realitnej kancelárie: Directreal Pro Adresa: Masaryčky - business center Legionárska 3735/5 91101 Trenčín Telefón:
Prenájom kancelarských priestorov.
Prenájom kancelarských priestorov. - Príjemné a tiché pracovné prostredie. - Vkusné priestory za veľmi výhodné ceny. - K prenájmu variabilné plochy, už od 8 m2 do 800m2. - Parkovacie miesta pre firemné účely - Možnosť zakúpenia rezidenčného parkovania - Možnosť závodného stravovania v objekte - Záruka dlhodobého prenájmu a serióznej spolupráce. - Kombinácia alebo postupné spájanie voľných priestorov – podľa dohody. - klimatizované priestory - bufet v budove - 24 hod stráženie SBS 10 eur/m2 Voľné:18m2,24m2,37m2,43m2,78m2,36m2,25m2,50m2
Na prenájom kancelárske priestory v rodinnom dome
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v novostavbe, ktoré sú súčasťou rodinného domu na ulici Vršacká v Banskej Bystrici. Prístup do kancelárskych priestorov je zo spodnej časti domu, samostatným vstupom. Kancelársky priestor je od zvyšnej časti rodinného domu oddelený samostatným podlažím. Kancelársky priestor je vybavený kuchyňou so zabudovanou umývačkou riadu, práčkou, chladničkou a indukčnou platňou. Súčasťou priestorov je aj kúpeľňa s wc a sprchovým kútom. Priestory sú vykurované teplovodným podlahovým kúrením. Podrobný pôdorys kancelárskych priestorov nájdete v prílohe. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na tč. . Cena dohodou.
Prenájom obchodných alebo kancelárskych priestorov v Brezne
Prenájom obchodných alebo kancelárskych priestorov v Brezne, výmeri od 20 do 200 m2, možnosť prenajat aj vykurovane skladové priestory, ceny priestorov od 100 eur podla veľkosti, bližšie informácie na telefónom čísle.
Výroba kancelárskych, obchodných a obytných kontajnerov
Firma sa zaoberá predajom a výrobou Mobilných obchodných, obytných, skladových alebo kancelárskych kontajnerov aj podľa požiadaviek zákaznika. Kontajner môže slúžiť ako mobilny obchodný priestor, Zmrzlináreň, Kebab, Kaviareň, pizzeria, výdajne miesto, Záhradná Chatka, apartmán, kancelária, potraviny a mnoho ďalšieho. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať, vypracujeme Vám vizualizáciu a cenovú ponuku. Kontajner Vieme vyrobiť v rozmedzí od 4 do 6 týždňov. Zabezpečujeme aj prepravu vrátane vykládky a umiestnenia.
Prenájom kancelárskych priestorov zač. Petržalky
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v administratívnej budove. Výhodou prenájmu kancelárskych priestorov je výborná lokalita, skvelá dostupnosť do centra mesta a pohodlné parkovanie. K dispozícii sú kancelárske priestory o rozlohe : od 12m2, 37m2, 50 m2, 62,50 m2, 383 m2. Kancelárske priestory sú riešené ako samostatné kancelárie, ale aj ako možnosť open space. Vysoká variabilita priestorov. Vybavenie: dva nákladné a dva osobné výťahy, kuchynka, klimatizácia, strážna služba, 24 hod. prístup do budovy, bezbariérový prístup do budovy, reprezentatívna recepcia, pripojenie na internet, telefónne linky podľa požiadaviek, nápojové a snackové automaty, stravovanie v areáli. Možnosť prenájmu parkovacích miest priamo pred budovou. Cena : na vyžiadanie
Upratovanie kancelárskych priestorov
Prijmeme do našej spoločnosti šikovnú pani na upratovanie kancelárskych a spoločných priestorov, toaliet a kuchynky v Administratívnej budove v Košiciach – Barci. Práca je na dohodu, 2 hod denne / 10 hod týždenne, v poobedňajších hodinách od pondelka do piatku. Pracovný čas je cca 2 hod popoludní po 15 tej hodine. Plat: 5 € / hod v čistom - mesačne je to 40 hod. Nástup možný ihneď. Uprednostňujeme dôchodkyňu na starobnom dôchodku, no nie je to podmienkou. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. č. , .
Prenájom kancelárskych priestorov na ulici Stará Vajnorská 2
Typ: Kancelárie Ulica: Stará Vajnorská Obec: Bratislava-Nové Mesto Ponúkame do prenájmu kancelárske priestory v 3 podlažnej budove situovanej na ulici Stará Vajnorská 21 v meste Bratislava (bývalá budova BGS). Budova má komplet zrekonštruovanú vstupnú halu, ktorá je spoločná pre všetkých budúcich nájomcov a užívateľov kancelárskych priestorov a ktorá je vhodná na uvítanie hostí. Budova má celkovo 2 100 m² pričom každé podlažie má 700 m² Súčasťou budovy je výťah pri ktorom je na každom podlaží možnosť vytvorenia oddychových zón pre zamestnancov, alebo recepcie Cena nájmu od 6,0 Eur bez DPH / 1m² / 1 mesiac Zálohové platby za servisné poplatky vrátane energii 2,5 Eur bez DPH / 1m² / 1 mesiac V rámci areálu sú dostatočné možnosti využitia parkovania pre vlastných zamestnancov a zákazníkov (cca 500 m²), pričom prenájom jedného parkovacieho miesta je 40 Eur bez DPH / 1 parkovacie miesto / 1 mesiac. Všetky priestory sú klimatizované a budova ponúka širokú škálu výberu kancelárii podľa veľkosti ako aj dispozície. V prípade potreby je možné využiť časť priestoru aj ako súkromný byt. Poznámka: budúci nájomca v našej realitnej spoločnosti neplatí províziu !!!   V prípade záujmu sme Vám k dispozícii na nižšie uvedených kontaktných údajov: Ing. Ján Liščák info@ © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom spoločnosti KNB Real Estate Agency, s.r.o. Status: aktívne Vlastníctvo: firemné Stav: čiastočne prerobený Úžitková plocha: 2100 m2 Výťah: áno Klimatizácia: áno El. napätie: 230V Voda: verejný vodovod Kanalizácia: Verejná kanalizácia
Prenájom kancelárskych priestorov Poprad - centrum
Prenájom kancelárskych priestorov Poprad - Centrum. Len 2 minúty chôdzou od pešej zóny. Bezproblémové parkovanie, vynikajúca dostupnosť a lokalita. Aktuálne sú k dispozícii dve kancelárie. Jedna sa nachádza na vyvýšenom prízemí v prednej budove - má veľkosť 12,39 m2 - s cenou 123 €. Druhá kancelária sa nachádza v zadnej budove - má veľkosť 14,63 m2 - s cenou 104 €. Priestory sú na veľmi slušnej úrovni, čisté a v príjemnom prostredí. Bližšie informácie na , resp. na antoska.miroslav@
Prenájom kancelárskych priestorov, Sidlisko III-výmery podľa
Ponúkame na prenájom lukratívne zrekonštruované komerčné priestory v širšom centre mesta Prešov na Sídlisku III .v 4 podlažnej budove biznis centra .Ponúkame kancelárske priestory o výmerách, ktoré sa dajú prispôsobiť podmienkam klientov podľa veľkosti. Základné výmery kancelárskych priestorov, ktoré sú v ponuke:16m2, 29m2,46m2, 36m2, 54m2,64m2 podľa potreby a dohody. K priestorom patrí aj sociálne zariadenie (WC muži a ženy), kuchynka na rýchle občerstvenie, parkovanie hneď v areáli, možné stravovanie na prízemí budovy/ jedáleň a bufet/ Jedná sa o priestory, ktoré sa dajú využívať ako kancelárske priestory ( sektor bankovníctva, poisťovníctva a pod.), prípadne aj iné formy podnikateľskej činnosti a pre väčšie spoločnosti. Pri vstupe do budovy sa nachádza vestibul/ recepcia . Všetky kancelárie sú klimatizované, po rekonštrukcii . Objekt ponúka možnosť zviditeľnenia sa prostredníctvom reklamy. Objekt je po kompletnej rekonštrukcii interiéru a plánuje sa aj exteriér budovy . V blízkosti kompletná občianska vybavenosť, MHD zastávky, parkovacie zóny, obchodné centrá, čerpacia stanica Schell, Tesco, Cena: 10eur /m2/ mesiac/ vrátane réžie/ bez DPH . Ponúka sa možnosť vlastného parkovacieho miesta za ročny poplatok . Cena je vrátane všetkých poplatkov a provízie RK. V prípade záujmu o bližšie informácie k danej nehnuteľnosti kontaktujte: Eva Marcinová - certifikovaný realitný maklér NARKS: Počet poschodí: 4 Dodatok k cene: Bez DPH, vrátane réžie, +DPH Vlastníctvo: firemné Stav: po rekonštrukcii Internet: optika Výťah: áno Parkovanie: verejné Zariadenie: nezariadený Zateplený objekt: plánuje sa Klimatizácia: áno Bezbariérový prístup : nie Okná: plastové
Upratovanie kancelárskych priestorov
Hľadáme pani na upratovanie kancelárskych priestorov v pracovných dňoch po 16,30hod./3,5h -300€ v čistom. BA 2. Pre viac informácií - správa.
Prenájom  priestorov pre ambulancie a kancelárie
Ponúkame na prenájom elegantnú a modernú novostavbu, reprezentatívny priestor vhodný pre vaše bývanie a prácu v jednom .Priestory vhodné na bývanie, kanceláriu. ambulanciu alebo obchod. Budova je presvetlená balkónmi a terasami, ktoré umožňujú vychutnať si príjemné prostredie. K dispozícii je aj vkusná predzáhradka, ktorá prispieva k estetickému dojmu a podporuje príjemnú atmosféru. Parkovanie v cene. Svetlá a moderne zariadená budova ponúka dve samostatné bytové jednotky , ktoré sú vhodné aj pre ambulancie, napríklad pre zubárov alebo lekárov všeobecného lekárstva. Budova sa nachádza v tichej lokalite, ktorá je ideálna pre tichú prácu a zabezpečuje príjemné a pokojné pracovné prostredie. Zároveň však nie je ďaleko od centra mesta, čo umožňuje rýchly prístup/ do 10 minút chôdzou/ a ďalších obchodných centier. Ak hľadáte reprezentatívny priestor s vkusným dizajnom a skvelým umiestnením, ktorý vám umožní prezentovať vaše produkty a služby, alebo hľadáte vhodný priestor pre vašu firmu alebo ambulanciu... Novostavba ponúka veľkorysé parkovacie miesta pre klientov aj zamestnancov v tesnej blízkosti budovy. Možnosť kombinovať kancelárie a bytové jednotku , resp.využiť priestory ako dve bytové jednotky. Neváhajte ma kontaktovať a dohodneme sa na obhliadke. Dispozičné riešenie: Prízemie: /vhodné ako čakáreň, prípadne kancelárie/ 69m2, zariadenie: samostatné WC, kuchynská linka, priestranná miestnosť + terasa, Bezbariérový prístup na prízemí budovy. Treba vidieť. 1. poschodie /vhodné ako ambulancia, kancelárie/ 54 m2, zariadenie : kúpeľňa s WC, miestnosť + 2x balkón popis: vstupuje sa do vstupnej predsiene s možnosťou sedenia pre zákazníkov z ktorej sa vstupuje do hlavnej časti - otvorený moderný typ - open space offices možnosť predelených priestorov – možnosť umiestniť 5 kancelárskych stolov, prípadne recepciu , priestor bude nezariadený, v priestore je možná PC sieť a samostatné sociálne zázemie so sprchou a kuchyňa s kuchynskou linkou so spotrebičmi – umývačka riadu, sporák, možnosť zadného východu. 2.poschodie / podkrovie, vhodné ako samostatná bytová jednotka alebo ďalšia ambulancia/, kancelária 43m2 zariadenie kuchyňa , kúpeľňa s WC, vstupuje sa do vstupnej predsiene s možnosťou sedenia pre zákazníkov z ktorej sa vstupuje do hlavnej časti - otvorený moderný typ - open space offices možnosť predelené dva priestory – možnosť umiestniť 5 kancelárskych stolov, priestor bude nezariadený, v priestore je možná PC sieť a samostatné sociálne zázemie so sprchou a kuchyňa s kuchynskou linkou so spotrebičmi – umývačka riadu, sporák, možnosť zadného východu. Pôdorys Vám na vyžiadanie zašleme k dispozícii. Prenájom možný dlhodobo, voľný ihneď. Priestor sa prenajíma NEZARIADENÝ nábytkom, zostáva - zariadená kuchynská linka v prípade neprítomnosti a záujmu o obhliadku, bližšie informácie nám prosím zašlite SMS, budeme Vás kontaktovať. Ďakujeme. Obhliadky po dohode možné aj ce
Hľadám slušnú upratovačku  s praxou - upratovanie kancelárIí
Práca pre šikovnú upratovačku Hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie kancelárskych priestorov v Bratislave BUDOVA tower 115 NA Pribinova ulica.. Pracuje sa od 17-tej až 18-tej hod. Práca na 1,5 až 2hodiny denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci Kladné referencie uvítam. Odmena 250 EUR brutto. Vašou náplňou práce bude: - upratovanie kancelárskych priestorov (upratovanie kancelárií a recepcie, utieranie prachu na stoloch, skrinkách, denné zberanie nečistôt z kobercov, vysávanie 1x do týždňa, naloženie/vyloženie riadu do/z umývačky, vynášanie smetí, práca s čistiacimi prostriedkami, denné čistenie presklených dverí v miestach okolo madiel a iné) UPREDNOSTNÍME ZÁUJEMCOV, KTORÍ HĽADAJÚ DLHODOBÉ UPLATNENIE A vedľajšiu PRÁCU NA MINIMÁLNE 1 ROK.
Upratovanie kancelárskych priestorov
Ihneď príjmeme pani na upratovanie menších kancelárskych priestorov v Košiciach na sídlisku KVP. Upratovanie 1x týždenne. Plat je 50€ za mesiac. Ďalšie info na tel. čísle:
Prenájom kancelarských priestorov.
ancelárske priestory na prenájom Prešov PALA Centrum Prešov O Spoločnosti Spoločnosť vznikla 14.03.2000. Jej hlavnou činnosťou je prenájom kancelárskych priestorov v štvorposchodovej administratívnej budove nachádzajúcej sa na Volgogradskej ulici č. 13 v Prešove. Celková plocha na prenájom je 2600 m2 Charakteristka - Príjemné a tiché pracovné prostredie. - Vkusné priestory za veľmi výhodné ceny. - K prenájmu variabilné plochy, už od 16m2 do 600m2. - Parkovacie miesta pre firemné autá – súčasťou nájmu. - Možnosť závodného stravovania v objekte. - Záruka dlhodobého prenájmu a serióznej spolupráce. - Kombinácia alebo postupné spájanie voľných priestorov – podľa dohody. Voľné: 19.5 m2 prizemie s umyvadlom nova rekonstrukcia s unyvadlom od 1.6 12.5m2 prizemie s vlastnym vchodom +umyvadlo nova rekonstrukcia od 1.6 17m2 nova rekonstrukcia+kuchynka+klimatizacia
Hľadám slušnú živnostníčku s praxou  upratovanie kancelárIí
Práca pre šikovnú upratovačku Hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie kancelárskych priestorov v Bratislave BUDOVA tower 115 NA Pribinova ulica.. Pracuje sa od 17-tej až 18-tej hod. Práca na 1,5 až 2hodiny denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci Kladné referencie uvítam. Odmena 250 EUR brutto. Vašou náplňou práce bude: - upratovanie kancelárskych priestorov (upratovanie kancelárií a recepcie, utieranie prachu na stoloch, skrinkách, denné zberanie nečistôt z kobercov, vysávanie 1x do týždňa, naloženie/vyloženie riadu do/z umývačky, vynášanie smetí, práca s čistiacimi prostriedkami, denné čistenie presklených dverí v miestach okolo madiel a iné) UPREDNOSTNÍME ZÁUJEMCOV, KTORÍ HĽADAJÚ DLHODOBÉ UPLATNENIE A vedľajšiu PRÁCU NA MINIMÁLNE 1 ROK.
Upratovanie kancelárskych priestorov
Do nášho tímu hľadáme kolegyňu na upratovanie kancelárskych priestorov pri areáli skladov Jednota v Hornom Hričove. Mzda 150 € v čistom/mesiac. Pracuje sa v utorok a štvrtok od 13:00 do 16:00 hod. Pre viac info volať na tel. č.: .
Predaj skladových priestorov, Lučenec - Znížená cena
XEMAR (xemar5@, alebo ) ponúka na predaj, prenájom skladový objekt. Vzhľadom na variabilitu priestorov a svojou polohou v meste Lučenec je vhodný na rôzne využitie skladovania. Zastavaná plocha skladového objektu je 1173 m2.  Jedná sa o veľmi dobre dispozične riešený, jednopodlažný objekt. Je rozdelený na priestranné miestnosti pre skladovanie rôzneho tovaru a materiálu, miestnosti pre personál vrátane kancelárií, sociálnych miestností a predajnej časti. Dispozičné riešenie: 6 x kancelárske miestnosti, 2 x sociálne zariadenie, 8 skladovacích priestorov, predajná časť, 2 x chladiace boxy Objekt má po oboch pozdĺžnych stranách nakladacie a vykladacie rampy. Vstup do objektu a kancelárskych priestorov je z bočnej strany. Vstup do skladových priestorov je cez  posúvacie oceľové vráta – 2 x 6 ks a cez rampu. Výhodou je veľmi dobrá prístupnosť k objektu nákladnými autami a kamiónovou dopravou. Ďalšou výhodou je možnosť využívania železničných koľajníc na prevoz materiálu. Objekt je v zime vykurovaný podľa potreby a je napojený na všetky inžinierske siete. Skladové priestory je možné aj prenajať, či už priestory celej budovy, alebo len časti podľa dohody. Prenájom:   Cena prenájmu je 3000,- € včetne energií.  Predaj:   Pri rýchlom jednaní pri kúpe je tu priestor na dohodu o cene.  Voľný a k dispozícií ihneď. LOKALITA: Objekt sa nachádza v Lučenci, na Železničnej ulici, priamo v areáli železničnej stanici, vo veľmi dobrej blízkosti napojenia na obchvat. Leží na okraji centra v obchodnej zóne okresného mesta a pre svoj účel – skladovanie má ideálnu polohu. Spĺňa teda všetky podmienky na prevádzkovanie skladovacích a kancelárskych priestorov z hľadiska výbornej dostupnosti a kompletnej občianskej vybavenosti. ODPORÚČANIE MAKLÉRA: Objekt je zaujímavý svojou dispozíciou, polohou, dostupnosťou a primeraným obslužným priestorom. Objekt prešiel čiastočnou rekonštrukciou, preto je možné zachovať a využívať jeho súčasný stav, alebo ho upraviť podľa potreby a účelu. Je vhodný na využívanie skladu pre spoločnosti s rôznym tovarom a materiálom.
Ponúkam do prenájmu kancelárske priestory.
Ponúkame na prenájom exkluzívne, najmodernejšie kancelárske priestory so širokou škálou využitia, v meste Levice. Prenájom kancelárskych priestorov zahŕňa: energie, vodne – stočné a dodávku tepla. Každá kancelária ma vlastnú klímu a možnosť využitia kuchynky na každom poschodí. Kancelárie: Kancelária o veľkosti 16m2 zahŕňa 1 parkovacie miesto v areáli Kancelária o veľkosti 32m2 zahŕňa 2 parkovacie miesta v areáli Kancelária o veľkosti 64m2 zahŕňa 4 parkovacie miesta v areáli Možnosť využiť „meeting room” s kapacitou 8 ľudí v rámci 2 hodín denne zdarma Prístup do zariadeného coffee baru Prístup do budovy 24/7 50% zľava na prenájom zasadacích miestností – meeting room a workshop mimo 1NP 10% zľava na nákup vína v našej predajni. Upratovanie spoločných priestorov Ako firma získavate možnosť sídla firmy (pokiaľ máte o to záujem) v budove + poštovú schránku na prijímanie korešpondencie V cene nie je zahrnuté: internet – optický internet Orange K dispozícii sú 4 ponuky: 1. BASIC – 5/1 mbit v cene 15€/mesiac / len wifi pripojenie 2. STANDARD – 10/5 mbit v cene 30€/mesiac / spoločná wifi + LAN 3. BUSINESS – 30/20 mbit v cene 50€/mesiac / vlastná wifi + LAN 4. Garantovaná optická linka Orange (cena podľa rýchlosti) upratovanie kancelárskych priestorov: Kancelária o veľkosti 16m2 – 19€/mesiac v rozsahu upratovania 1x týždenne Kancelária o veľkosti 32m2 – 20€/mesiac v rozsahu upratovania 1x týždenne Kancelária o veľkosti 64m2 – 25€/mesiac v rozsahu upratovania 1x týždenne možnosť využiť služby recepcie ako preberanie a zasielanie pošty, notifikácia, skenovanie a preposielanie pošty na email. Máme aj samostatný cenník na virtuálnu kanceláriu, pri nájomníkoch kancelárii to ale riešime individuálne na základe požiadaviek a taktiež možnosť prenájmu vonkajších skladov v areáli (len pre nájomníkov budovy). Cena za kanceláriu o veľkosti 16m2 je v cene 279,00€ / mesiac bez DPH Cena za kanceláriu o veľkosti 32m2 je v cene 399,00€ / mesiac bez DPH Cena za kanceláriu o veľkosti 64m2 je v cene 749,00€ / mesiac bez D
NA PRENÁJOM MODERNÉ, KVALITNÉ KANCELÁRIE, PARKOVANIE
Na prenájom kvalitné, moderné kancelárske/obchodné/administratívne priestory s dobrým prístupom a parkovaním. Sú vhodné najmä ako sídlo väčšej administratívnej firmy/špedičnej firmy atď. Veľkou výhodou ponúkaných kancelárskych priestorov je dobré parkovanie pred budovou a tiež veľmi dobré komunikačné napojenie hlavne smer Rožňava/Michalovce/Maďarsko/SNV atď. Výborná lokalita v širšom centre mesta, Pri Prachárni. Celková výmera kancelárskych plôch je cca 250m2 plus obslužné zázemie. V rámci celého poschodia sa nachádza zasadačka, sekretariát, kancelárie, lobby, kuchynské a jedálenské priestory, toalety atď. Priestory sa nachádzajú na jednom podlaží. Prenajímateľ preferuje prenajať priestory vcelku, avšak je možná variabilita prenájmu iba časti priestoru podľa dopytu /napr. 1-2-3 kancelárií, každá kancelária /do 20m2/ za cenu 200€+DPH+Energie za mesiac/. K dispozícii sú aj väčšie kancelárie. V prípade záujmu o celok bude cena nájmu predmetom jednania. Priestory sú vo veľmi dobrom technickom a estetickom stave. Média za jednotlivé priestory sú predmetom dohody. Priestory sa nachádzajú v blízkosti nákupných centier Cassovia, Optima... a dobrého dopravného napojenia.