vedenie uctovnictva - strana 39
Počet nájdených inzerátov VEDENIE UCTOVNICTVA
: 1000 - strana 39
Autor:
doc. Ing. Alžbeta Suhányiová, PhD.
Rok výroby: 2015
❗️osobný odber alebo na dobierku (poštovné platí príjemca)
K setu grátis valčeky, pásky, fólie, tyč, štetce, vedro a rukavice.
Predám novú ešte nepoužitú a nerozbalenú bielu farbu na stenu, drevo, kov vrátane penetrácie a riedidiel.
Z celej sady je 1ks balenie ako krycí podkladový náter na stenu, keď je potrebné pretrieť farebnú stenu a 1ks balenie je umývateľná farba na stenu.
Celá sada ma stála 196,57€, viď bločky pri fotkách.
Materiál mám vedený vo firme, čiže vystavím riadny daňový doklad, cena je vrátane 20% DPH, čiže je možné si z dokladu odpočítať DPH, pokiaľ ste platca, alebo doklad využiť do účtovníctva.
Pri kúpe celej sady dám grátis nové:
maliarske valčeky vrátane násad, krycie fólie a pásky, tyče na maľovanie, vedierka vrátane mriežok, rukavice.
Po dohode viem aj priviesť bezplatne, jazdím po celom Slovensku, nemám problém vyložiť kdekoľvek na území SR.
Dňa 13.2.2023 mám cestu Dunajská Streda - Košice a späť, môžem ihneď doviesť.
Treba písať volať a dohodneme sa.
Ponúkam kompletné spracovanie účtovníctva vrátane:
-> daňové priznanie FO,
-> daňové priznanie PO,
-> daňové priznanie z motorových vozidiel,
-> daňové priznanie z nehnuteľností,
-> pomoc so založením sro,
-> pomoc pri prechode zo SZČO na sro
a pod.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať mailom, telefonicky alebo prostredníctvom WhatsApp.
Cena dohodou
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom
Dobrý deň, ponúkam účtovné služby, podvojné účtovníctvo, mzdy a personalistika. Tiež vypracujem daňové priznanie fyzických osôb, a živnostníkov. Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva, výkazy, komunikácia s inštitúciami. Na cene sa dohodneme podľa počtu dokladov a rozsahu služieb ktoré požadujete. Možné aj elektronické spracovanie dokumentov.
Hľadáme na spoluprácu dodávateľským spôsobom (živnosť/sro) samostatnú účtovníčku/účtovníka s praxou (schopnosť viesť samostatne viac účtovných agiend).
Potrebná znalosť:
- kompletnej problematiky podvojného účtovníctva
- kompletnej problematiky spracovania miezd
- prípravy mesačných účtovných zostáv a reportingu
Odmena dodávateľa: podľa dohody
Miesto výkonu: Bratislava - Staré mesto
Dobrý deň , mám 39 rokov a hľadám si brigádu/prácu účtovníka, mám za sebou kurz podvojného účtovníctva, VŠ - odbor právo, viem veľmi dobre po nemecky (štátnica) a anglicky.
Rad by som získala vedomosti a skúsenosti preto hľadám vyslovene prácu juniora poprípade pomocného účtovníka.
Dobrý deň , mám 39 rokov a hľadám si brigádu/prácu účtovníka, mám za sebou kurz podvojného účtovníctva, VŠ - odbor právo, viem veľmi dobre po nemecky (štátnica) a anglicky.
Rad by som získal skúsenosti preto hľadám vyslovene prácu juniora poprípade pomocného účtovníka.
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Ponúkame komplexné spracovanie účtovníctva pre právnické a fyzické osoby, mzdovej agendy, personalistiky, DPH, vypracovanie daňových priznaní PO, FO typ A, typ B…
Ponúkam spracovanie daňových priznaní za rok 2022 + komplexné spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva - program POHODA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na telefónne číslo uvedené v inzeráte.
Agentúra ABING otvára kurz podvojného účtovníctva v okrese Senica.
Pre viac info o začiatku, cene a prihlásenie sa: ucto.abing@ /
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní typ A (zamestnanec, študent , dôchodca od 15€)/ B (SZČO - paušálne výdavky od 25€)/ PO (dohodou. podľa náročnosti). Ponúkam tiež externé spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, evidencie DPH, ako aj spracovanie kompletnej mzdovej agendy pre malých a stredných podnikateľov. Elektronická komunikácia s inštitúciami. Používam ekonomický systém POHODA.
Možnosť komunikácie on-line formou v rámci celého Slovenska, osobne v rámci BA a DS.
Viac informácií na t.č. alebo e-mailom uctovnictvorp@
Hľadáme na spoluprácu dodávateľským spôsobom (živnosť/sro):
- samostatnú účtovníčku/účtovníka s praxou (schopnosť viesť samostatne viac účtovných agiend)
- potrebná znalosť kompletnej problematiky podvojného účtovníctva
- potrebná znalosť problematiky spracovania miezd
Odmena dodávateľa: podľa dohody
Miesto výkonu: Bratislava - Staré mesto
Predám skriptá SPU FEM
+ Základy účtovníctva (2015) - 2 €
+ Účtovníctvo podnikateľov (2012) 2 €
+ Analýza účtovnej závierky (2017) 3 €
+ Dane podnikateľských subjektov- zbierka úloh 1,50 €
Vypracujem daňové priznanie a pošlem elektronicky, celá SR, všetko vieme riešiť online. Som účtovníčka s certifikátom, akreditovaným MŠ.
Akcia do 15.2.2023:
- zamestnanci na TPP - cena 15€
- slobodné povolanie, finančný sprostredkovatelia - 20€
- kombinácie viacerých príjmov, ale paušálne výdavky (60%) - 25€
- ostatné DP - po konzultácii mailom - treba napísať stručné info o príjmoch, výdavkoch, majetku atď. a spracujem podľa časových možností - od 40€
V prípade otázok, resp. ak neviete, či spĺňate podmienky jednoduchého účtovníctva, píšte na zani.uctovnictvo@
Dobrý deň hľadám účtovníčku pri ktorej by som vedela získať prax. Pred mesiacom som ukončila kurz podvojného účtovníctva. Iba okolie NR, LV, ZM
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.