inzercia, predaj, predám, bazár

vedenie uctovnictva - strana 45

Počet nájdených inzerátov VEDENIE UCTOVNICTVA : 1000 - strana 45

Vedúci zmeny
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • zodpovednosť za všetky výrobné procesy • organizuje rozdelenie výroby • zabezpečiť plynulý chod výroby (3 zmeny) a plnenie výrobného plánu • dodržiavať stanovené pracovné postupy a požiadavky na kvalitu • zastupuje, riadi a zaškoľuje vedúcich skupín podľa ich kvalifikácie • zvyšuje kvalifikáciu svojich zamestnancov • spolupráca s ostatnými oddeleniami za účelom splnenia stanovených cieľov • vedenie a spracovanie dochádzky podriadených. Zamestnanecké výhody, benefity • práca v dynamickej nadnárodnej automotive spoločnosti • motivačný bonus po skúšobnej dobe • flexibilný pracovný čas • možnosť osobnostného a profesného rastu • podpora vzdelávania • príspevok na dopravu do zamestnania Osobnostné predpoklady a zručnosti • veľmi dobrý zdravotný stav, zodpovednosť, časová flexibilita, zručnosť, chuť pracovať a učiť sa nové veci, • predchádzajúce skúsenosti s prácou na obdobnej pozícii, • znalosť odbornej terminológie a podnikových procesov •veľmi dobrá znalosť práce s PC •ochota pracovať v 3 zmennej prevádzke • iniciatívny prístup k práci, • manažérske schopnosti a skúsenosti s riadením pracovného kolektívu vo výrobe Mzdové podmienky (brutto): od 1200 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Operátor výroby - Čadca / Podzávoz. Práca vhodná aj pre ženy
Hľadáme operátorov výroby pre výrobnú spoločnosť v Čadci (Podzávoz) na trvalý pracovný pomer. Jedná sa o jednoduchú prácu na 2 zmeny vhodnú ako pre mužov tak i ženy. MZDA: Priemerná mzda 700€/mesiac brutto + (3,96€/hod. brutto + 70€ dochádzkový bonus) Po uplynutí skúšobnej doby 4€/hod. brutto Pracovná náplň: -skladanie, ukladanie a kontrola vyrobených komponentov -výkon výrobných operácií súvisiacich s výrobou -vedenie zmenových výrobných záznamov - montáž výrobkov podľa pracovného postupu Zamestnanecké výhody, benefity - dochádzkový bonus 70 EUR/mesiac - zabezpečený autobus z hlavnej stanice v Čadci priamo pred závod (zadarmo) - firemný Vianočný večierok - príspevok na stravu - odmeny pre najlepších zamestnancov - preplatenie výdavkov na regeneráciu pracovnej sily - ročný bonus - 30% zľava na produkty V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky, emailom alebo osobne na pobočke v Žiline. BEE Group Daniela Dlabača 28 01001 Žilina (nad Jednotou na autobusovej stanici) personal@ /
Vedúci reprezentant
Náplň práce: Kontakt s ľuďmi Dlhodobé plánovanie s klientami Finančná analýza, servis zmlúv Profesionálne finančné sprostredkovanie Administratívna práca Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami, servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom. Vedenie ľudí Zamestnanecké výhody, benefity: Po skúšobnej dobe odmena 300euro Flexibilný pracovný čas Individuálnu možnosť kariérneho rastu Vzdelávanie Podporu a pomoc od centrály Benefitný program firmy Teambuilding Pracovné cesty, dovolenky Požiadavky: stredoškolské vzdelanie s maturitou Microsoft Office 365 - Pokročilý Internet, Zoom - Pokročilý
Zverak york 100 lux
York 100 lux zverak - 120€ vyrobený zo šedej liatiny GG25, odlievaný - čeľuste s vysokokvalitnej ocele kalené na 45 HRC ± 5 HRC - integrovaná otočná doska s polohovacími skrutkami - presné valcové vedenie - vratidlo s bezpečnostnými koncovkami - upevnenie k základnej doske maticami - vreteno a matice zinkochrómované Ako novy
2 voľné pozície
Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia, spracovanie agendy ..... Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov - príprava projektov - nutné zaškolenie Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie - kreativita, bezúhonnosť, - minimálne stredoškolské vzdelanie - znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu - bezplatné profesionálne vzdelávanie - variabilná pracovná doba, - firemné akcie a dovolenky, firemný mobil. - vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax - kariérny rast, Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície, - zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.
Spracovanie miezd, administratívne práce, finančné služby
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr: - prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne - elektronická komunikácia s daňovým úradom - daňová evidencia - zapisovanie údajov - vedenie databázy - prepis textov do elektronickej podoby, aj z rukopisov Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať. Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie. Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí. Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou. Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť Na odmene sa určite dohodneme.
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN. Náplň práce finančného sprostredkovateľa: Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu Práca s PC a firemných systémom Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi Jednoduchá administratíva Náplň práce na pozícii manažéra pobočky: Vedenie a riadenie ľudí Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke) Benefity: Práca v mladom a dynamickom kolektíve Garantovaný plán kariery Firemné benefity Nadštandardné finančné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
EXKLUZÍVNE Panský dom 1757 m2 v obci Sebechleby na Predaj
EXKLUZÍVNE na predaj Panský dom postavený približne v roku 1530. Pozemok má rozlohu 1757 m2, nachádza sa v centre vinárskej obce Sebechleby. Budova je v pôvodnom stave, pripravená na rekonštrukciu. Vhodná na investičnú príležitosť ako penzión alebo bytový dom. Tento Panský dom má 2 nadzemné podlažia, kde každé má výmeru cca 220 m2 a pivničné priestory o výmere 25 m2, z ktorých v minulostii viedli podzemné chodby. Prípojka na plyn je v dosahu. V obci prebieha budovanie novej kanalizácie, teda do budúcna bude možnosť pripojenia. Terajší majitelia majú k dispozícií vypracovaný aj projekt, ktorý ponúka možnosť rekonštrukcie na penzión s kapacitou cca 45 osôb. Projekt zahŕňa aj oddychové relaxačné priestory ( sauna, bazén, fitness ...) Sebechleby sú známe svojou bohatou históriou. Na prelome 16. a 17. storočia tu sídlilo vedenie Hontianskej stolice a boli tu volení vyslanci do krajinského snemu. Pod obec patrí vinárska oblasť Stará Hora,ktorá je výnimočná svojími pivničnými obydliami, ktoré sa obývajú len pri výrobe vína. Koná sa tu Oberačka po Sebechlebsky. Jej posledná návštevnosť bola cca 23 000 ľudí. Oblasť Sebechlebov má veľkú návštevnosť turistov, je tu krásna príroda, veľká vodná priehrada a ticho. Vybudovaná je cyklotrasa a motocross. Vzdialenosť do najbližších miest: Dudince kúpele - 23km,Štiavnica historické mesto - 24km. Pri vážnom záujme, viac informácií ( vypracovaný projekt a viac fotografií) v RK. Predáme, alebo prenajmeme aj Vašu nehnuteľnosť. Pomôžeme Vám pri príprave nehnuteľnosti na predaj. Zabezpečíme pre Vás vypracovanie kvalitných kúpnych zmlúv, dohodneme znalecký posudok, vybavíme kataster, zabezpečíme odovzdanie nehnuteľnosti a prepis energií. V prípade potreby zabezpečíme pre Vás statický posudok, vypracovanie geometrických plánov, vypratanie nehnuteľnosti, právne poradenstvo. Viac info e-mail: krahulec@ Počet poschodí: 1 Počet izieb: 5 Zastavaná plocha: 225m² Obytná plocha: 441m² Celková rozloha: 1757m² Rozloha pozemku: 1757m² Úžitková plocha: 441m² Vlastníctvo: osobné Stav: pôvodný Odvoz odpadu: áno - separovaný Voda: studňa a vodovod El. napätie: 230/400V Kanalizácia: septik Internet: telefónna linka Kúpeľňa: áno Pivnica: áno Výťah: nie Parkovanie: vonkajšie Inžinierske siete: áno Postavené z: iné Zariadenie: nezariadený Zateplený objekt: nie Strecha: pôvodná Káblová televízia: áno Energetický certifikát: C Okná: drevené Prístupová cesta: asfaltová cesta
Investičný Konzultant/Manažér
Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy? Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám! Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom. Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad: Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€ (Priemerný plat Konzultanta 2200€) (Priemerný plat Manažéra 3500€) Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00 Práca na TPP aj SZČO Medzinárodné školenia Certifikát OFV, AML, Odborné skúšky v NBS Rýchly kariérny rast Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus Pravidelné teambuildingy Mladý kolektív a pozitívna atmosféra Zabezpečený pitný režim - káva, čaj Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou Náplň práce: - Telefonická a emailová komunikácia s klientmi - Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie - Budovanie vzťahu s klientmi - Práca s PC a mobilom - Plnenie pokynov nadriadeného Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky) Požiadavky na pozíciu: - Ambiciózny a flexibilný prístup k práci - Výborné komunikatívne zručnosti - Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou - Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou) - Čistý register trestov Termín nástupu IHNEĎ !!! V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@ Alebo kontaktujte telefonicky na:
Prívesný vozík s TP a ŠPZ na 2 az 3 JetSki / vodný skúter
Ponukam na predaj Americky privesny vozik na vodné skútre kategórie O1 (stači obycajny vodicsky preukaz). Vozik je vo velmi dobrom technickom stave, nové ložiská, el. vedenie s LED osvetlenim a s dobrymi pneu. Na vozik sa zmestia dva velke skutre + stojka na stred privesu. Pre blizsie informacie viac po telefonickom rozhovore.
Zdravotné sestry a zdravotnícky asistenti, Rakúsko
➡ Hľadáme zdravotné sestry a zdravotníckych asistentov pre domovy dôchodcov v Rakúsku, blízko Viedne! ➡ Jedná sa o poskytovanie dlhodobej starostlivosti o seniorov, vedenie ošetrovateľskej dokumentácie, realizácie výkonov na základe vopred stanoveného ošetrovateľského plánu. ➡ Akceptované sú zdravotné sestry, zdravotnícki asistenti a praktické sestry. ➡ Úroveň nemeckého jazyka stačí na úrovni A2. Potrebné je uznanie vzdelania "Anerkennung" s ktorým Vám pomôžeme. ➡ Je možné pracovať tri týždne a 1 týždeň voľna. ➡ Ubytovanie je hradené v plnej výške. ➡ + 300 € diéty ➡ 13 a 14 plat + príplatky za prácu v noci, za sobotu a nedeľu ➡ Flexibilný plán služieb. ➡ Možnosť stravovania za symbolické ceny! ➡ Príjemný kolektív, kde už pracujú slovenky ➡ Krásne okolie - dostupnosť zabezpečená verejnou dopravou. ???????? Viac informácií kontakt@ a na tel. čísle: +42. ????????
Zámočník - zarábaj v priemere až do 1800 eur mesačne
Máš strojné vzdelanie a rád by si spoznal technológie jadrovej elektrárne? Si tímový, manuálne zručný, zodpovedný a ochotný učiť sa nové veci? Do tímu zohratej partie chlapov strojnej údržby hľadáme novú posilu. Náplň práce: • Výkon opravárenských a údržbárskych prác na strojno-technologickom zariadení. • Odstraňovanie zložitých porúch, výkon kontrol, príprava a zúčastňovanie sa na výkone funkčných skúšok. • Vedenie pracovnej skupiny pri opravách a údržbe strojno-technologického zariadenia a pri dodávateľských prácach. • Príprava podkladov k technickému vyhodnoteniu údržbárskeho zásahu. • Výkon podporných remeselných prác potrebných k výkonu činností. Mzda: Základná mesačná mzda pri nástupe je: 1009 EUR brutto + mesačná výkonnostná odmena až do výšky 13,1% zo základnej mesačnej mzdy.* *Po doplnení si odbornej spôsobilosti potrebnej pre samostatný výkon práce v jadrovej elektrárni, zapracovaní sa a na základe vyhodnotenia adaptácie po 1 roku od nástupu, bude vaša základná mesačná mzda prehodnotená. V závislosti od prevádzkových aktivít sa priemerná mesačná mzda na pozícii Zámočník môže pohybovať až do výšky 1800 eur brutto - (uvedená suma je vrátane mesačnej výkonnostnej odmeny, mzdových zvýhodnení, odmien, nadčasov a pod.). Požiadavky: • SŠ/ ÚSO vzdelanie – strojné zameranie (zámočník, potrubár). • Minimálne 4 roky odborných skúseností. • Požadujeme manuálnu a technickú zručnosť, samostatnosť pri organizácii prác, znalosť čítania technickej dokumentácie. Oslovila ťa naša ponuka? Daj nám o sebe čo najskôr a pošli svoj životopis cez formulár v nasledovnom linku:
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hľadáme mzdové účtovníčky
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Vedenie mzdovej agendy zamestnancov. • Mesačné spracovanie miezd. • Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu. • Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou. • Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov • Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce. • Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier. • Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné. • Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd. • Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu. • Spracovanie štatistických výkazov. • Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti •znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý •znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý •znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou •znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou •ovládanie mzdového programu Human - výhodou Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Koordinátor-náborár
Montážna firma Slovak Partner s.r.o. hľadá skúseného náborára/ku s praxou. Náplň práce: nábor a výber nových pracovníkov, vedenie pracovných pohovorov, podpisovanie zmlúv a iná administratíva. Práca je pre SZČO. Plat 1000.- plus prémie. možnosť práce aj z domu. Bližšie informácie na tel.čísle
Mzdová účtovníčka
Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo). Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel. Plat : dohodou
Administrátor(rka) centra zdravia a krásy
Názov pozície: administrátor(rka) centra zdravia a krásy Nástup: 1.12. Typ zmluvy: TPP Čistá mzda: 670 eur Hruba mzda : 850 eur + pohyblivá časť viazaná na výsledky centra Prac.podmienky: po- so : 6,5 hod denne na smeny doobeda/poobede podľa rozpisu medzi dvoma administrátormi. Centrum bude otvorené po- so od 8:00- 21.00 Náplň práce: - komunikácia s klientami, vedenie objednávok a rezervácií - predaj ponúkaných služieb a výrobkov - administrácia a prezentácia centra na soc. sieťach Podmienky: - slovenský a anglický jazyk - príjemné a pozitívne vystupovanie - pracovná skúsennosť v dannej oblasti plusom
Vedúca sestra
„BENEFIT“, Zariadenie sociálnych služieb Ľudovítová hľadá na TPP Vedúcu sestru. Náplň práce: - Zabezpečovanie chodu úseku služieb ošetrovateľskej a opatrovateľskej starostlivosti, - vedenie dokumentácie, - zabezpečovanie zdravotnej a rehabilitačnej starostlivosti klientov. - riadi činnosť opatrovateliek, sestier a ostatného zdravotníckeho personálu. Ponúkané výhody - Možnosť vzdelávania a kariérneho rastu, - Príspevky zo sociálneho fondu. - Ponúkané stravovanie v zariadení. Pracovné podmienky: - Pracovný čas: od 6:30 do 14:30 - Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Finančné ohodnotenie: - mesačná mzda 1.300 eur brutto/mesiac - ďalšie odmeny a motivačné ohodnotenie Požadované vzdelanie - vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v odbore ošetrovateľstvo Všeobecné spôsobilosti: - organizovanie a plánovanie práce - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa Osobnostné predpoklady - empatia - komunikatívnosť V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: alebo na: Tešíme sa na spoluprácu!
Farmaceut  lekáreň Mýtna Bratislava
Do našej menšej lekárne hľadáme do tímu ďalšieho šikovného kolegu alebo kolegyňu! 8. hodinová pracovná náplň, sobota a nedeľa je voľná Plnenie úloh pre zabezpečenie plynulého chodu lekárne Príprava liekov na recepty Expedícia a výdaj liekov a ZP viazaných na recepty a poukazy Poskytovanie odborných informácií a konzultácií Výdaj liekov neviazaných na recepty a predaj doplnkového sortimentu Vedenie evidencie a dokumentácie Komunikácia so zástupcami farmaceutických firiem Komunikácia s lekármi Sledovanie dodržiavania zásad správnej lekárenskej praxe Vybavovanie a riešenie reklamácií, a iné Férové finančné ohodnotenie Stravné lístky plne hradené nami Firemné akcie Zamestnanecké zľavy na nákup tovaru Preplatíme poplatky do komory v plnej výške Dostanete finančný bonus na nákup oblečenia Vzdelávanie Práca v stabilnej a rastúcej spoločnosti Mzda 1300-1600 € plus odmeny
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.