vedenie uctovnictva - strana 7
Počet nájdených inzerátov VEDENIE UCTOVNICTVA
: 1000 - strana 7
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Hľadáte účtovníčku, ktorá Vám pomôže s vaším podnikaním? Nemáte čas a ani chuť viesť si účtovníctvo sami?Zabezpečím Vám spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky,DPH a DPPO. Komunikácia s daňovým úradom a poisťovňami, podávanie výkazov elektronicky. Odmena podľa rozsahu prác a množstva dokumentov na spracovanie ale tiež možný aj mesačný paušál vhodný pre obe strany(všetko je dohodou).Som flexibilná a na spolupráci sa vieme dohodnúť podľa potreby klienta v BA aj TT. Tiež možnosť spracovať účtovníctvo priamo vo vašej firme alebo zaslaním dokumentov online.
Kontaktovať ma môžete na:0948 48 58 31 alebo info@ a vypracujeme vám obratom cenovú ponuku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Ponúkam vedenie účtovníctva jednoduché aj podvojné, spracovanie miezd, daňových priznaní, daňové poradenstvo. Cena dohodou.
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Elektronické zasielanie výkazov na inštitúcie
Externé vedenie jednoduchého, podvojného účtovníctva, miezd
Vypracovanie daňových priznaní
Spracovanie DPH
Dane z motorových vozidiel
Účtovné a daňové poradenstvo.
15 - ročná prax. vo vedení účtovníctva a spracovaní daní.
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdovej agendy, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel, účtovné závierky pre malé a stredné firmy a živnostníkov. Ponúkam profesionalitu a diskrétnosť. Cena individuálne podľa dohody. Viac informácií na
Dobrý deň.
Spracujem Vám akékoľvek daňové priznanie so zárukou a poradenstvom v cene.
--
účtovníctvo žilina, vedenie účtovníctva, spracovanie účtovníctva, spracovanie daňového priznania, daňové priznanie žilina,
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Ponúkam vedenie podvojného účtovníctva pre s.r.o., jednoduchého účtovníctva pre živnostníkov, vypracovávanie daňových priznaní k dani z príjmu, DPH, dani z motorových vozidiel, založnie živnosti, s.r.o.
Taktiež ponúkam kompletné spracovanie personalistiky a miezd. Všetko vypracovávam v kvalitných účtovných programoch (Alfa, Omega a Olymp. Volajte, píšte kedykoľvek :-)
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Ponúkam komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov
– vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu
- všetky druhy daňových priznaní
- spracovanie miezd, personalistika
Osobný a individuálny prístup založený na vzájomnej dôvere.
Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujem kvalitu, profesionalitu a individuálny prístup.
Heico spol. s r.o. Vám ponúka komplexné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva:
- vedenie účtovnej agendy
- spracovanie miezd, personalistika
- daňové priznanie
* k dani z príjmu FO a PO(typ A,typ B-
paušálne výdavky, preukázateľné výdavky)
a PO
* k DPH, kontrolný a súhrnný výkaz
* k dani z motorových vozidiel
- štatistické výkazy
- komunikácia so sociálnou a zdravotnou
poisťovňou, finančnou správou
Spolupráca je možná v rámci celého Slovenska.
(doklady možno posielať elektronicky,poštou/kuriérom)
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Naša firma sa zaoberá od roku 1998 komplexnými službami v oblasti podvojného, jednoduchého účtovníctva- vedením účtovnej agendy, spravovaním miezd, personalistiky. Spracujeme klientom všetky typy daň. priznaní z dane z príjmu FO a PO , daňové priznanie k DPH, daňové priznanie k dani z motorových vozidiel, rôzne registračné formuláre, zabezpečujeme elektronickú komunikáciu s inštitúciami (finančná správa, SP, ZP).Všetko za prijateľné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Slovenska (prostredníctvom mailu, telefónu,...).Vy podnikajte, my sa vám postaráme o účtovníctvo. Kontakt: Ing. Radmila Fogadová, tekovska@, , Nájdete nás v kancelárii na adrese: Sládkovičova 55 ZM.
Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.