inzercia, predaj, predám, bazár

vedenie uctovnictva - strana 7

Počet nájdených inzerátov VEDENIE UCTOVNICTVA : 1000 - strana 7

Spracovanie účtovníctva Prešov, Košice
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Vedenie účtovníctva pre s.r.o. externe
Hľadáte účtovníčku, ktorá Vám pomôže s vaším podnikaním? Nemáte čas a ani chuť viesť si účtovníctvo sami?Zabezpečím Vám spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky,DPH a DPPO. Komunikácia s daňovým úradom a poisťovňami, podávanie výkazov elektronicky. Odmena podľa rozsahu prác a množstva dokumentov na spracovanie ale tiež možný aj mesačný paušál vhodný pre obe strany(všetko je dohodou).Som flexibilná a na spolupráci sa vieme dohodnúť podľa potreby klienta v BA aj TT. Tiež možnosť spracovať účtovníctvo priamo vo vašej firme alebo zaslaním dokumentov online. Kontaktovať ma môžete na:0948 48 58 31 alebo info@ a vypracujeme vám obratom cenovú ponuku.
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Spracovanie účtovníctva a daň. priznaní
Ponúkam vedenie účtovníctva jednoduché aj podvojné, spracovanie miezd, daňových priznaní, daňové poradenstvo. Cena dohodou.
Účtovné služby _ digitálne = efektívne
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Účtovníctvo, poradenstvo
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Účtovníctvo
Elektronické zasielanie výkazov na inštitúcie Externé vedenie jednoduchého, podvojného účtovníctva, miezd Vypracovanie daňových priznaní Spracovanie DPH Dane z motorových vozidiel Účtovné a daňové poradenstvo. 15 - ročná prax. vo vedení účtovníctva a spracovaní daní.
Účtovné služby _ digitálne = efektívne
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. 8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta. 1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti 2. krok - získanie vzorových dát 3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca 3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena) 4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv (v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu) 5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni) 6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie 7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy 8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov) Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Vedenie účtovníctva -  Bratislava, aj celá SR
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdovej agendy, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel, účtovné závierky pre malé a stredné firmy a živnostníkov. Ponúkam profesionalitu a diskrétnosť. Cena individuálne podľa dohody. Viac informácií na
Daňové priznanie - Spracujem
Dobrý deň. Spracujem Vám akékoľvek daňové priznanie so zárukou a poradenstvom v cene. -- účtovníctvo žilina, vedenie účtovníctva, spracovanie účtovníctva, spracovanie daňového priznania, daňové priznanie žilina,
Spracovanie účtovníctva Prešovský kraj, Vranov nad Topľou
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Účtovníctvo,poradenstvo
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Účtovníctvo pre Eshopy
Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. 8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop. 1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti 2. krok - získanie vzorových dát 3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca 3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena) 4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv (v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu) 5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni) 6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie 7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy 8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov) Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Spracovanie účtovníctva Košický a Prešovský kraj
Hľadáte niekoho spoľahlivého, kto sa postará o Vaše účtovníctvo a administratívu. Účtovníctvo od 30,-EUR/mesiac, Mzdy od 7,- EUR/pracovný pomer. Ponúkame kompletné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva- vedenie účtovnej agendy, daňové priznania z príjmu FO, PO, k DPH, rôzne registračné formuláre a iné potrebné doklady. Všetko za rozumné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Košického a Prešovského kraja. uctovnictvodanove@
Účtovníctvo, mzdy, dane
Ponúkam vedenie podvojného účtovníctva pre s.r.o., jednoduchého účtovníctva pre živnostníkov, vypracovávanie daňových priznaní k dani z príjmu, DPH, dani z motorových vozidiel, založnie živnosti, s.r.o. Taktiež ponúkam kompletné spracovanie personalistiky a miezd. Všetko vypracovávam v kvalitných účtovných programoch (Alfa, Omega a Olymp. Volajte, píšte kedykoľvek :-)
Účtovníctvo,poradenstvo
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Externé spracovanie účtovníctva
Ponúkam komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov – vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva - spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu - všetky druhy daňových priznaní - spracovanie miezd, personalistika Osobný a individuálny prístup založený na vzájomnej dôvere. Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujem kvalitu, profesionalitu a individuálny prístup.
Externé spracovanie účtovníctva
Heico spol. s r.o. Vám ponúka komplexné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva: - vedenie účtovnej agendy - spracovanie miezd, personalistika - daňové priznanie * k dani z príjmu FO a PO(typ A,typ B- paušálne výdavky, preukázateľné výdavky) a PO * k DPH, kontrolný a súhrnný výkaz * k dani z motorových vozidiel - štatistické výkazy - komunikácia so sociálnou a zdravotnou poisťovňou, finančnou správou Spolupráca je možná v rámci celého Slovenska. (doklady možno posielať elektronicky,poštou/kuriérom)
Účtovníctvo, poradenstvo
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Účtovníctvo, daň.priznania -Nitra, Zl.Moravce, Vráble Levice
Naša firma sa zaoberá od roku 1998 komplexnými službami v oblasti podvojného, jednoduchého účtovníctva- vedením účtovnej agendy, spravovaním miezd, personalistiky. Spracujeme klientom všetky typy daň. priznaní z dane z príjmu FO a PO , daňové priznanie k DPH, daňové priznanie k dani z motorových vozidiel, rôzne registračné formuláre, zabezpečujeme elektronickú komunikáciu s inštitúciami (finančná správa, SP, ZP).Všetko za prijateľné ceny s možnosťou spracovania v rámci celého Slovenska (prostredníctvom mailu, telefónu,...).Vy podnikajte, my sa vám postaráme o účtovníctvo. Kontakt: Ing. Radmila Fogadová, tekovska@, , Nájdete nás v kancelárii na adrese: Sládkovičova 55 ZM. Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.