inzercia, predaj, predám, bazár

vedenie uctovnictva - strana 36

Počet nájdených inzerátov VEDENIE UCTOVNICTVA : 1000 - strana 36

účtovníctvo
Externá účtovníčka s 25 ročnou praxou rozširujúca svoju klientelu ponúka služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva,personalistiky a miezd.Účtovníctvo spracúvam pre fyzické osoby,právnické osoby a neziskové organizácie. Zaúčtovanie dokladov a účtovných prípadov v cene 1euro za zápis,spracovanie mzdy 12eur/osoba,mesiac.V cene spracovania miezd je aj komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Výkazy súvisiace s Dph,daňové priznania a daŇ z motorových vozidiel sú v cene účtovných prípadov. Dodanie dokladov osobne alebo mailom. Tešíme sa na spoluprácu s Vami.
Asistentka spoločnosti
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku. Miesto práce: Bratislava Mzdové podmienky (brutto) 1 100 EUR/mesiac Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe Náplň práce - starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.) - starostlivosť o návštevy - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Internet - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - ochota spolupracovať a učiť sa Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou. V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Administratívny pracovník pri predaji motorových vozidiel
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - administratívna činnosť súvisiaca s predajom vozidiel - prihlasovanie vozidiel do evidencie - komunikácia so zákazníkom - príprava podkladov pre účtovníčku Zamestnanecké výhody, benefity - služobný mobilný telefón Pracovná doba od 9:00 hod do 17:00 hod. Každá druhá sobota od 9:00 hod do 13:00 hod. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Windows - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti Znalosti v oblasti fakturácie, účtovníctva a kompletného vedenia administratívy, ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B, základný prehľad o automobiloch, aktívny vodič Od 900 -1500 EUR/mesiac Mzda pozostáva zo základnej a výkonovej zložky. Viac informácii poskytneme na osobnom pohovore.
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Poprosím o seriózne ponuky
Účtovníctvo a personalistika
Dobrý deň, ponúkam spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, miezd. Mám VŠ vzdelanie a 22 ročnú prax. Venujem sa aj OZ. Pracujem so softvérom Kros, ale ani iný program nie je problém. Spracujem aj kompletné závierky a daňové priznania.
Spracujem daňové priznania + účtovníctvo
Ponúkam kompletné spracovanie účtovníctva vrátane: -> daňové priznanie FO, -> daňové priznanie PO, -> daňové priznanie z motorových vozidiel, -> daňové priznanie z nehnuteľností, a pod. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať mailom, telefonicky alebo prostredníctvom WhatsApp. Cena dohodou
Daňové priznania, účtovníctvo, dane, mzdy v POHODE
Ponúkam spracovanie daňových priznaní za rok 2022 + komplexné spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva - program POHODA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na telefónne číslo uvedené v inzeráte.
Daňové priznanie, účtovnictvo, poradenstvo
Dobrý deň, ponúkam služby týkajúce sa jednoduchého a podvojneho účtovníctva pre szčo, neziskovky, sro., male podniky. Daňové priznanie od 35€. Stači mi poslat online podklady a v ten isty deň vám vypracujem a zašlem cez portal finančnej správy daňové priznanie.
Hľadáme účtovníka/čku
Hľadáme flexibilného, zodpovedného a samostatného kandidáta s praktickými skúsenosťami vedenia podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky. Náplň práce: - spracovanie účtovnej agendy pre klientov spoločnosti - komunikácia s klientom, s daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami - sledovanie a odsúhlasovanie zostatkov na súvahových účtoch - skladové hospodárstvo - posudzovanie správnosti faktúr z účtovného hľadiska - zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek - pripravovanie účtovných a štatistických výkazov - mzdy a personalistika - skúsenosti v práci s programom Pohoda, MRP-K/S sú výhodou Miesto práce: Bytčická, Žilina Kontakt: info@, Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá. Zašlite nám prosím svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na info@ a do predmetu správy uveďte „účtovník/účtovníčka“ Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Matea RT, s.r.o. spracovávala Vaše osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a to až do odvolania písomnou formou.
Externá účtovníčka
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva. Dlhoročná prax, účtovanie v programoch od spoločnosti KROS, cena dohodou. Daňové priznanie majú moji klienti ZDARMA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte emailom.
Účtovníctvo, mzdy a daňové priznania
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe. Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní: daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€ daň z príjmu zo zahraničia - 20€ daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 30€ skutočné výdavky - 60€ daňové priznanie motorového vozidla - 20€ Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu. Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP. Ponuka platná pre celé Slovensko.
Obchodný riaditeľ spoločnosti
Výberové konanie na obchodného riaditeľa spoločnosti. Vzdelanie VŠ ekonomika, právo, IT technologie Základy podvojného účtovníctva Životopis a kontakt len e-mailom: info@
Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Vysávač Karcher nový s Odpisom DPH
Predám profi priemyselný vysávač Karcher, ešte vôbec nepoužitý je úplne nový a ešte v záruke, kupovaný bol v januári 2022. Pre firmy platí cena aj s vystaveným dokladom vrátane DPH, čiže platca dane kúpia vysávač za cene 375€ bez DPH a doklad použiť do účtovníctva. Cena je vrátane sáčkov 5ks. Úplné info o vysávača sem: Karcher má teraz Akciu na tento vysávač z ceny 818€ na 696€, ja predávam za 450€ vrátane 5ks sáčkov, sáčky sú v cene za 38€. Jazdím po celom Slovensku , môžem vyložiť kdekoľvek po ceste , alebo po dohode poslať aj poštou , treba písať volať a dohodneme sa.
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Predám eshop
Ahojte, ponúkam na predaj pomerne nový AUTOMATICKÝ DROPSHIPPINGOVÝ eshop , Objednávka sa automaticky odošle do dropshippingového systému Automaticky prebehne zabalenie produktu a odoslanie zákazníkovi Automaticky sa vyrieši fakturácia k zákazníkovi, účtovníčka si jedným klikom natiahne faktúry do účtovníctva Automaticky sa vyrieši spätná logistika Automaticky sa rieši skladové množstvo Čo sa spravilo? Kúpili sa domény sk,cz,com - odovzdám kupujúcemu, zaplatené Kúpil sa samostatný hosting - odovzdám kupujúcemu, zaplatené Vytvoril sa eshop na doméne rikino sk (wordpress/woocommerce).Eshop je stabilný, rýchly, s minimom pluginov, aktuálny, funkčný Zaplatil sa marketér, ktorý vytvoril a nastavil merania GA3,GA4, Merchant Nastavil kampane na Google Ads a v januári je ešte zaplatená optimalizácia, možné pokračovať v spolupráci Eshop som pripojil cez Mergado na Heuréku, zbierajú sa konverzie na certifikát Eshop je pripojený na platobnú bránu Stripe V čom tkvie hodnota tohto eshopu : Dropshippingový systém - zahraničný dodávatelia schopní dodávať na Slovensko rýchlo 24/48/72 hod. Stále pribúdajú dodávatelia, možnosť rozšírenia. (Je to unikátne v tom, že oni nemajú slovenský eshop, ktorý by tie produkty ponúkal, ale podarilo sa mi to vyriešiť (napojenie, preklady atď) a tento eshop má povolenie predávať na SK, treba mať ale IČ DPH aspoň podľa paragrafu 7a - vysvetlím ak treba) Unikátne produkty cca 9000 ! - preložené strojovo a následne korektorkou, stále sa optimalizujú, zaraďujú do kategórii Packeta - implementovaná, automatická komunikácia so systémom Superfaktúra - implementovaná, zaplatená, automatická fakturácia Eshop je v pluse, stabilný, rýchly, je možné ho ľahko rozšíriť V čase budú určite tržby a marža rásť, gro optimalizácie ešte len prebieha Eshop okrem marketingu nepýta ďalšie peniaze, nejaké nájmy a podobne, dokonca na rok 2023 sú zaplatené domény,hosting,pluginy atď Celkovo sa to dá relatívne ľahko škálovať aj do ČESKEJ REPUBLIKY a ďalších krajín Eshop je od začiatku, napriek tomu, že je čerstvý, pár eur v pluse. Obrat viac ako 1800€ do dnes, cca 60 objednávok za mesiac fungovania, marža cca 20%, prirážka cca 25%. Lacnejšie produkty majú vyššiu maržu. Po predaji poskytnem podporu ako dlho bude treba. Pokojne sa pýtajte, ak máte nejaké otázky. Ďakujem
DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Bratislava
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd,  daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Účtovníctvo, dane, mzdy - aj digitálne (celá SR)
Úvodná konzultácia zdarma. Ponúkam profesionálne spracovanie účtovníctva a daňovej evidencie, spracovanie DPH, daňových priznaní, účtovných závierok, personalistiky a miezd, vypracovanie podnikateľských zámerov, ekonomické poradenstvo. Účtovníctvo pre obchody, eshopy, podnikateľov v oblasti služieb. Podpora pri rozbehu podnikania, pomoc pri založení živnosti a spoločnosti. Zasielanie dokladov je možné aj elektronickou formou.
AKCIA do 15.2.2023 - Daňové priznanie FO typ A a B paušál
Vypracujem daňové priznanie a pošlem elektronicky, celá SR, všetko vieme riešiť online. Som účtovníčka s certifikátom, akreditovaným MŠ. Akcia do 15.2.2023: - zamestnanci na TPP - cena 15€ - slobodné povolanie, finančný sprostredkovatelia - 20€ - kombinácie viacerých príjmov, ale paušálne výdavky (60%) - 25€ - ostatné DP - po konzultácii mailom - treba napísať stručné info o príjmoch, výdavkoch, majetku atď. a spracujem podľa časových možností - od 40€ V prípade otázok, resp. ak neviete, či spĺňate podmienky jednoduchého účtovníctva, píšte na zani.uctovnictvo@