vsetkym chlapcom ktorych som milovala - strana 10
Počet nájdených inzerátov VSETKYM CHLAPCOM KTORYCH SOM MILOVALA
: 1000 - strana 10
Ahoj ahoj, predám tento super hravý a všestranný bike navrhnutý Jeffom Lenoskym z roku 2009. Dvôvod predaja je, že mi leží v garáži a chodím s ním maximálne na jazerá … ale keďze som už niekoľko rokov nebol na jazerách … a pred tými niekoľkými rokmi som býval 7 rokov v Prahe… je ten bike v podstate nepoužívaný. Skúšal som na ňom freeride ale zistil som že to nie je pre mňa, tak som sa rozhodol byť muzikantom (predávam ho, lebo si chcem kúpiť novú bass gitaru a nemám peniaze .. bolo by super ak by mi niekto na bassu touto formou prispel) … bike je v 100% stave, má vymenené gripy za obi … či jak sa volajú.. bikery budú vedieť ???? .. prihodím k nemu skoro nepoužívané maxis minion dh (kvôli freeride, lebo street bol len môj nesplnený sen :D ) .. pri freeride zjazde z hrebienka som stratil skrutku na nastavenie vidlice rockshock argile , ale nemám problém prihodiť imbusák ???? bicykel ma stál cez 1300, ale hodím ho za 555€ a 55 centov .. pri rýchlom jednaní zľava… som lenivý ísť do garáže a spraviť reálne fotky, ale … je fakt skoro ako nový .. žiadne skoky, hard core veci… ani soft core.. chcel som, ale neodvážil som sa ???? Osobný predaj v BA, ale viem doniesť aj do Popradu/okolia :) ak chcete real fotky…. tak sa premôžem a spravím ich ????????
Dobrý deň mám na predaj svojho golfa je na ňom dosť porobené ohľadne motora nikdy ma nesklamalo nikde ma nikde nenechalo je spoľahlivé mala spotreba a nízka cena opráv motor je nezničiteľna rotačka ( afn ) notoricky v poriadku štartuje na brnk , aj v zime som nemal nikdy problém karoséria - menil som blatníky + dvere trebalo by vyvrátiť podbehy ale dá sa za to zdvihnúť neni to nič katastrofálne v podlahe je možno 1-2 diery malé do karosérii nezateka
Vhodne auto na pre obľúbenca mk3 ktorý ma na to chuť
Motor - 1.9 TDi 81kw odstavená váha vzduchu v jednotke a zaslepene egr
Úpravy a doplnky : na motore
Menena spojka asi pred 15t km za jedmohmotu pritlačak lamela vr6
Ma to ťažné
Trisky 520 jedna bola po repase takže všetky sú v poriadku
Turbo 96 kw po repase mám aj doklad a ešte aj záruku na repas turbo je natlačené na 1.7 baru
Chip + väčší snímač v jednotke do 3 barov od hella
Hola rúra od turba komplet bola ťahaná nová
Brzdy som nedávno menil komplet predné v zadu sú bubny ktoré niesu v špatnej kondícii
Nedávno som menil olej všetky filtre nejazdil som na tom stojí to
Rozvody majú ešte cca 50 tisíc + nové doložím k tomu
Je spravený budík na turbo ukázané na fotke pekne vidieť ako tlači
Staral som sa o to dosť keďže to bolo moje menil som olej filtre každých 10 tisíc nikdy mu nebolo dávane na studený motor
Jedine čo asi by trebalo vymeniť podvozok lebo už je docela zle na tom ale podvozok stojí do 200€
Stropnica by sa hodila spraviť ale drží bývalým majiteľom
Sedačky v predu sú polosport v predu v zadu sú normálne klasika šoférovať je trošku potrhana ale to ke choroba tých sedačiek
Nejde centrál ani sťahovanie okien kvôli tomu že som menil dvere ale komfortku som nemenil ale mám mechanizmi zo starých dvery takže môžem doložiť
Dvere sú v komplet elektrike predok zadok je tam klíma ktorá je funkčná a dosť chladí zadné vyhrievané okno a to je asi všetko STK emisná je do 2023 . Pri vážnom zaujme sa dá dohodnúť aj na cene ale že 500€ takto nie to racej ani nevolat .
Ahojte, som už dlhodobo voľný 32-ročný spevák, textár... Popravde mi je už aj blbé sa tak oslovovať nakoľko sa tomuto peknému hobby už dlhší čas nevenujem. :D Nie je s kým... Ale v minulosti som spieval v nejakých začínajúcich projektoch a aj som jeden song naspieval v štúdiu, takže hoci skúsenosti to nie sú na úrovni profíka, ale nejaké predsa sú.
Rád by som sa k tomuto koníčku vrátil, nemám žiadne veľké očakávania a ani nie som dilino, čo sa hrá na nejakú "rockstar" takých sa tiež žiaľ dosť nájde...
Preto by som rád založil buď čisto novú kapelu, tak sa môžu ozvať aj jednotlivci alebo ak dáka kapela zo Žiliny a okolia príp. Bytče, Považskej Bystrice hľadá speváka, rád sa pripojím. Pohybujem sa v žánroch, rock, punk-rock, metal skôr ten modernejší, ale mám rád toho veľa...
Ak by nebol záujem o spev a chcela by nejaká kapela aj texty v slovenčine, viem sa uplatniť aj ako textár prípadne nemám problém písať texty aj ako spevák ak by som dostal priestor na realizovanie sa. :D
link na nahrávku (je už dosť stará, ale inú nemám, plus vtedy som spieval len prvé 3 mesiace tak intonačné nedostatky sa snáď odpustia, len nech je predstava akú mám asi farbu)
Ak som niekoho svojim výkecom zaujal, píšte mail. Vďaka. Aďo
Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane/letné ALU - dohodou!! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies - liate je 1200e. Cena s letnými kolesami je 1500e Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať
Predám samsung galaxy s 22 ultra čierny, 12gb ram plus 8 gb virtuálna ram, 256gb úložisko, telefón bol kupovaný 8/22 v auguste minulý rok, 19 mesiacov ešte v záruke, kupoval som ho ako týždňový čisto nový nepoužívaný, nakoľko sa majitel rozhodol radšej pre iphone, ja som telefón po kúpe použil asi 2x aktualizoval som na android 13, a mal som tam svoje aplikácie ale odvtedy bol zapnutý až včera, nebol používaný z dôvodu že som vlastil vtedy ešte galaxy s21 ultra a potom pred 3 mesiacmi som kúpil motorolu edge 30 ultra ktorú používam primárne doteraz, s22 ultra bola odložená v krabičke, je to uloženka, mám na predaj aj motorolu no našiel sa kupec na motorolu tak som včera nastavil všetko a prehodil veci do samsungu, ale vôbec mi to už nevyhovovalo nakoľko som si zvykol na čistý android v motorole, dôvod predaja je buď kúpa nového samsungu s23 ultra alebo onedlho predstavenej motoroly, ešte niesom rozhodnutý ale prvoradý je pre mňa predaj samsungu, v každom prípade sa jedná o čisto nový telefôn ako priamo z obchodu o čom sa môžte presvedčiť sami, hneď pri kúpe som nalepil ochrannú fóliu a kúpil kvalitné 20 eurové Spigen puzdro ktoré bolo 1x vyskúšané na mobile, je to všetko vidno že sa to nepoužívalo, vyhovovala mi viac motorola a zrejme aj pri nej ostanem nadalej, samozrejme je platná záruka, záručný list/faktúrka, krabica, kábel nedotknutý, iba osobný predaj Bratislava Šaľa, cena 750eur, je to cena za čisto nový telefón nepoužívaný!!! Poprosím prvotný kontakt SMS potom si môžme zavolať. Ďakujem a o cene nediskutujem.
Predám e-bike Kellys Tygon R90 2021. Kúpený bol v obchode Kubicasport v Liptovskom Mikuláši koncom februára 2022, čiže je ešte rok v záruke. E-bike som používal na rozvoz obedov po meste. Nabehal som na ňom 4350km. Až na pár drobných servisov (defekt, zlomený špic a menená reťaz) s bicyklom nebol žiadny problém. Bicykel ide jak hodinky. Servisovaný bol len v predajni z ktorej som ho kúpil. Pravidelne som na ňom robil údržbu (čistil som kazetu, vidlicu a reťaz som mazal aspoň raz za týždeň). Motor ma 3 stupne. Na 1. stupni je dojazd 160km. Na 2. stupni 120km a na 3. stupni je 80km dojazd. Baterka si drží kapacitu. Baterka sa nabije za 3 hodiny. Môže sa vybrať z bicykla alebo sa môže nabíjať aj s bicyklom. Batéria sa na bicykli zamyká/odomyká kľúčom. Bicykel parkujem v byte, čiže je v teple. Reťaz sa mení každých 1500-1600km. Menil som ju už dvakrát. Na bicykli je pár škrabancov od kladky. Bol som s nim veľmi spokojný. Poslúžil dobre, ale už nerozvážam obedy a bicykel stojí. Preto ho chcem predať. Na bicykli netreba robiť žiadny servis. Je pripravený na jazdu. Kúpil som ho za 3100€ a predám ho za 2500€.
Len osobný odber v Prešove alebo v Liptovskom Mikuláši.
Popis:
Rám: KELLYS TYGON R series - advanced robotic welded 6-series aluminium alloy, integrated removable battery, 1.5“ tapered HT, 12x148mm Boost thru axle / Made in EU
Veľkosť rámu: L
Motor: SHIMANO STEPS E7000, 36V
Cyklopočítač: SHIMANO SC-E5000 cycle computer with assist switch
Batéria: KELLYS Re-Charge V10 Li-ion internal removable 720Wh / capacity 20Ah, powered by BMZ
Vidlica: ROCK SHOX Recon Gold RL (29) Boost, 120mm, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15mm thru axle
Hlav. zloženie: FSA 1.5 semi-integrated
Kľuky: SHIMANO E6100 (36T) - dĺžka 170mm
Radenie: SHIMANO Deore (021) SL-M6100-IR
Rapidfire Plus (I-Spec EV)
Menič: SHIMANO SLX M7100 (direct mount)
Počet prevodov: 12
Kazetový pastorok: SHIMANO (021) CS-M6100-12 (10-51T)
Reťaz: SHIMANO (021) CN-M6100 (122 článkov)
Brzdy: SHIMANO Deore (021) MT410 Hydraulic Disc
Brzdové kotúče: predný 180mm / zadný 180mm
Brzdové páky: SHIMANO Deore (021) BL-M4100
Náboje: SHIMANO MT400-B / Deore MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 dier)
Pevná os predná ROCK SHOX Maxle Stealth 15x110mm / zadná NOVATEC 12x148mm
Ráfiky: KLS Valor 3 Disc 622x30 (32 dier)
Výplet: stainless steel black
Plášte: SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX
Predstavec: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / dĺžka 80mm
Riadidlá: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / šírka 720mm
Rukoväte: KLS Poison OneLockon
Sedlovka: EXAform JAG1 Remote Telescopic - diam 30.9mm / dĺžka 485mm, zdvih 150mm
Sedlo: SELLE ROYAL Vivo
Pedále: plast
Volať po prečítaní celého inzerátu, inak skladám mobil .
Škoda Octavia 1.9TDI Laurin Klement.
Kde začať. Motor- 81kw vraj nezničiteľný a strašne dobrý a neviem čo všetko. Asi hej ,keď žije už 23 rokov . Má nabehané 285500 km, neviem koľkí krát a je mi to jedno . Prevodovka 5 stupeň manuál.
Auto je nejaký kuresfank edícia, kde je zvonku pred facelift. Interiér facelift . Svetlý Interiér L&K a obyčajná stropnica. Neviem, či to takto bolo od výroby, ale ostatné autá z ponuky na bazoši to tak majú ,takže asi ok. Sedačky sú nepohodlné a po dvoch hodinách sedenia v aute ma ide skarať. Neviem prečo, ale kúpil som L&K koberce ,maximálne nepraktické, hneď potom čo tam niekto nastúpi, môžeš ísť vysávať. K autu dám aj ku gumové rohože ,tiež úplne na h0vno.
Nápravy- zadná paráda (wau) , predná vôbec netrepe do momentu ,kým nie je auto v pohybe. Potom tam žije svoj život a sem tam sa ozve nejaký čap, alebo tyčka, alebo všetko. Zatiaľ som sa nezabil, hodnotím kladne. Geometria ok, gumy neholí a ak by aj , je mi to jedno.
K tomu nezničiteľnému motoru: zvuk má na 23 ročné auto ok. Neviem kedy boli menené rozvody ani olej. Nejakým nedopatrením som pozeral na nálepku od oleja a malo by tam byť ešte pár tisíc pred výmenou. Auto mi hodilo na diaľnici do nudzaku. Neviem prečo a ako som už vpovedal ,je mi to jedno. Po zídení z diaľnice auto smrdelo, neviem za čím, kúpil som WunderBaum ,modrý, New car. Pre mňa problém vyriešený. Zistenie-niekde j#be olej alebo naftu a to potom smrdí ,ale len na diaľnici, takže nechodím na diaľnicu.
Výbava: slovenská full. Keď má kožu ,má všetko,jedine žeby nemalo. Čo stojí za zmienku tak vyhrievané zrkadlá(idú,neviem prečo ale fungujú),climatronic( že bude fungovať klíma nečakaj ) 4 okná v elektrike ( vodičove podložené drevom od Miša, skvelá práca-ciže nejde), zadné ľavé okno žije svoj život a chodí ako chce ono a nie ty . Spolujazdcove fungujú. Lakťová polámaná.Diaľkové ovládanie funguje. A ak nefunguje ,stačí 8 krát otvoriť a zavrieť vodičove dvere a zamkne sa. Namiesto čínskeho rádia som tam dal origo Škoda neviem typ. Za rádiom som si všimol nejaké ruské sledovacie zariadenie(panik) ale potom som od neho našiel aj papiere o montáži z roku 2002(kalm) a malo by to spôsobovať to ,že si vieš dodatočne zabezpečiť vozidlo proti odcudzeniu diaľkovým ovládačom. Nikdy som nepoužil, niekedy auto nechám aj odomknuté,nebudem v noci na sídlisku trepať dverami keď nejde náhodou zamknúť.
Na karosérií sú škrabance ,hrdza všetko čo 23 ročná karoséria vie ponúknuť.
Obuté zimné pneu na plechoch.TK ek platí do 11/23. Môžem pozrieť presnejšie.
A v zručnosti: trepe náprava, nad 120 hadže nudzak a neviem čo ešte všetko.
Cena pevná 1000eur. Odíde len so splnomocnením v ruke. Dementi čo chcú nové auto bez škrabanca, top stav,nikdy búrané, nevolajte mi ,dik :)
Ponúkam na predaj Golf 5 GTI. Auto bolo dovezené v roku 2019 z Talianska. Auto som kúpil v Marci 2020 s 205.000km, ja som druhý majiteľ na Slovensku. Má dôkladne vedenú servisnú knižku do 190.000km. Odkedy je auto u mňa nikdy ma nenechalo popri ceste, 2,5 roka bolo auto dennodenne používané a po celý čas garážované. Neľutoval som žiadne peniaze od auta, takže som sa snažil auto držať vždy v dobrej kondícii a v peknom stave. Veľa vecí som na ňom pomenil, ktoré nájdete nižšie rozpísané v inzeráte. Na aute funguje všetko, olej bol menený každých 8000km a stále tankovaný 100 oktánovy benzín. Spotreba pri normálnej jazde 7-8l/100km pri športovej jazde 10-11l/100km. Nedávno bolo auto celé preleštené a bola aplikovaná kerámia. Na aute boli dve menšie ťukance, ktoré som dal pekne opraviť. Karoséria je bez hrdze a intérier pekný zachovalý.
Technické údaje:
Rok výroby: 2005
Km: 230.000
Motor: 2.0 TFSI, 200koní/280NM, AXX
Prevodovka: 6-stupňový manuál
Farba vozidla: Čierna metalíza
Výbava:
Centrál, 4x elek. okná, el. zrkadlá, dažďový senzor, tempomat, Dvojzónová klimatizácia, Zatmavujúce sa spätne zrkadlo, 10x reproduktorov
Servis:
Pri 206.000km som menil rozvody, termostat, palivový filter a olej v prevodovke.
Pri 215.000km som menil klíma kompresor, všetky silentbloky v prednej aj zadnej náprave, novú baterku, nové predné aj zadné kotúče vrátane keramických platničiek značky EBC.
Ďalšie úpravy:
Na aute sú obuté zlaté Japan Racing JR11 kolesá v rozmere 18x8.5J ET40, ktoré boli kupované ako úplne nové spolu s pneumatikami Pirelli P Zero 225/40R18.
Eibach športové pružiny -2cm vpredu aj vzadu (pridám aj sériové)
RamAir športové sanie
Výfuk je bez katalyzátoru značky MR Racing. Ponechal sa iba zadný tlmič a ostatok sa nahradil nehrdzavejúcou rúrou. (pridám aj sériový výfuk)
Ed30 predný podnárazník
Maxton Design zadný nárazník
Dark Cherry zadné svetlá
Vzadu najtmavšie fólie na oknách, s papierom
RCD360 Pro rádio (bluetooth a funkcia Carplay a AndroidAuto)
Budíky prerobené, z modrej na biele a ručičky z červenej na modré.
Aktuálne vady:
Simering kľukového hriadeľa púšta olej
Pravé predné koleso šuchnuté
Na ľavom prahu sa plast odliepa tak trochu odstáva
Ak by ste mali o auto záujem, dajte mi vediet‘ najprv do správy, lebo kvôli mojej práci často nie som na telefone.
(Lehet magyarul is.)
Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies je 1200e. Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať
Ahojte, som malicky a vraj strasne zlaty, steniatko jorksirskeho teriera, ze som sa narodil s takou super veselou povahou, vraj rodeny komediant som. Som aj maznos, ale najradsej lietam, taky troska neposeda a to je dobre, ze to patri k zivotu steniatka. Pichali ma 2x, jedna vakcina a cip, vydrzal som, ani som neplakal. Moja panicka mi hlada tu najlepsiu novu mamu, ktoru budem lubit a ona mna. Takze mila mami ak to citas a vies, ze ja som to tvoje vytuzene male psicatko, volaj panicke ona vsetko o mne vie a rada to povie. Aby som nezabudol mam 2 mesiace prec, narodil som sa na Mikulasa 6.12. Pojdem iba k dobrym ludom, ktori hladaju spolocnika na dlho rokov a ktori sa budu o mna starat s laskou. Ona zas ta moja ludska mama ma neda len tak hocikomu.
Dobrý deň,
hneď na začiatok mi prepáčte za menej kvalitné fotky, mobil sa na fotoaparát nedoťahuje. Predávam teda spomínaný fotoaparát s mnoho príslušenstvom. Ako každý takýto predajca, bol by som rád ak by sa mi podarilo predať všetko spolu, ale viem, že to bude asi nereálne. Ak máte pocit, že máte schodnú ponuku, neváhajte ma kontaktovať cez nižšie uvedený formulár. Tel kontakt je vymyslený. Preferujem osobný odber v rámci Bratislavy.
Fotoaparát je v bezchybnom stave, nemá žiadnu kozmetickú, ale ani funkcionálnu vadu. Som jeho druhý majiteľ a momentálne má za sebou fotoaparát 64-tisíc fotiek. Výrobca uvádza, že životnosť fotoaparátu je v najhoršom prípade 150 000 uzávierok, takže tento kúsok má pred sebou ešte dlhú cestu. Tiež by som rád uviedol, že sa pri fotení uprednostňovalo fotenie bez mechanickej uzávierky, čo by mu malo tiež pomôcť k ešte dlhej životnosti.
Ponúkané vybavenie:
Olympus EM-1 Mark II (telo + 1 originál batéria + príslušenstvo obsahujúce originálne balenie) - 650 €
Objektív Olympus 14-150mm II / 1:4.0-5.6 (v cene krytky a slnečná clona) - 400 €
Objektív 7Artisans 25mm f/1,8 - 40 €
Stojan, čistiaca sada, medzi krúžok/redukcia z m/43 - M42 (pre vintage objektívy), kvalitný nastaviteľný popruh - 20 € / zadarmo k telu
Canon foto taška (Canon Custom Gadget Bag 100EG) - 17 € / zadarmo k telu
Všetko je v nepoškodenom a používateľnom stave. Čím viac z spomínaného príslušenstva zoberiete, tým viac sa dokáže pohnúť cena smerom nadol v opačnom prípade nieje cena veľmi flexibilná. Ako som spomínal, chcel by som predať celý set naraz a takéhoto kupcu by som chcel motivovať výhodnejšou cenovou ponukou. Keď si zrátate sumu všetkých uvedených položiek tak Vám vyjde číslo 1152. V prípade záujmu o celý set som ho ochotný ponúknuť za
↓↓↓↓↓↓↓↓↓
800 eur.
↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Ak Vás zaujíma dôvod predaja, tak je to jednak koniec sezóny a pravdepodobne môj koniec s fotkou tvorenou pomocou takýchto fotoaparátov.
Slúžil mi dobre, nikdy som nezažil niečo čo by mi prekážalo a vždy som sa na tento fotoaparát v kombinácii s objektívmi mohol spoľahnúť. Olympus má jednoducho svoje čaro a preferujem ho pred značkami ako sú Sony, Canon či Panasonic/Lumix.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať, rád Vám Vaše otázky zodpoviem a poprípade pošlem ďalšie fotografie, alebo nejakú galériu zhotovenú týmto fotoaparátom.
Ďakujem
Predám toto exkluzívne a raritné auto. To auto ma štýl a potencionál pre jedinečnosť vo svojej triede. Tie autá sú už teraz nedostupné a každým rokom si dvíhajú svoju cenu.
Späť k autu.
Baja je plne pojazdná, nemá žiadne mechanické vady, vizuálne je na tom na 80%, povedal by som aj mechanicky ako celok je v 80% tách. Je tam originál lak a vidno už nejaké tie muchy a pavucinky. Dával som striekať nárazníky, boli už ošúchané. Ďalej zadne ložiska sú po výmene, samozrejme olej a filter, sviečky , pneu zanovne, a neviem čo ešte. Baja mala už jeden incident ( ktoré auto ho nemalo) , sú nejaké tie detaily, ktoré vidno osobne z oči do oči. (na fotkách je ako nové, že?) pekne som ho preleštil. Auto je vcelku zdravé, má jednu dieru v spodnom prahu ( nie veľa prace). Všetko je funkčne, ale strešné okno občas vynecháva. ( studený spoj?) neviem, nie som mechanik. Človek ak by riešil každý detail, tak by asi zošalel. Studené štarty sú trochu dlhšie ako brnk, dobrý mechanik vie o čo ide, ja som ešte nemal čas to riešiť, je to len detail.
Jazdí sa na ňom super, tak lahodne a komfortne, aj keď som zvyknutý na automat, ten manuál mi nevadí. Mením vozový park, tri auta som už predal, ostalo mi to posledné. A čo budem kupovať? To je dilema v dnešnej dobe. Nové určite nie, ani elektriku.
Pijem si dobre whisky, tak mi dobre píše ….
Vydávam inzerát ešte na SK, ale najbližšie 3 týždne ma môžte vidieť na bájí v Nemecku. Možno ho aj tam niekde predám, ktovie. Pofotil som ho aj detailne, ak by niekto chcel, ale najlepšie aj tak osobne. Cenu si určuje trh, ale lacnejšie ako 8500€ nekúpite. To je moja cena. Ešte som zabudol,
Motor: 2,5 atmo 123 kW , nájazd 237 tis míľ, je to manuál , mam PL papiere, jazdí to aj na plyn, momentálne už SK pzp, PL STK ešte platne, samozrejme prihlásenie možné aj na SK. Prajem pekne sny o bájí…….
Predám môj seatík Ibiza rok výroby 2003 , motor 1,2 najazdené 199980km a pomaly pribúdajú jazdím naňom do práce zvládne aj diaľnice je to svižné autíčko, pred dvomi mesiacmi menené filtre olejový a vzduchový, má samozrejme nejaké chybičky krásy nie je to nové auto , som druhý majiteľ a keďže to bolo moje prvé auto na ktorom som začala jazdiť keď som skončila autoškolu, tak chúďatko som ho stihla aj oškrieť???? mojim cúvaním ???? a chcela som ho potom nasprejovať ale ani to mi moc nevyšlo vidno na fotke pod pravým zadným svetlom , kúsok hrdze je na spolujazdcovej strane na dverách, ale nič hrozné auto je obuté na diskoch,letné na elektrónoch , a pravé spätné zrkadlo treba opraviť ale nebráni v šoférovani viď.foto , len je akoby uvoľnený plast tak som ho už kúpila pred rokom a pol a jedna chybička na záver odkedy som dala vymeniť filtre tak sem tam mi zasvieti kontrolka motora bola som s tým už na diagnostike, ale servisak sa vyjadril že nič neukazuje diagnostika a že môže byť že dlho nebolo menené na aute filtre , a ževraj auto akoby zblblo lebo ako píšem jeden deň nič a druhý deň zasvieti kontrolka, ale nemá to žiadny vplyv na jazdu, auto ide pekne svižne. STK ek do konca júna 2023. Mne sa už nechce hore dole k mechanikovi , autíčko je ideálne pre začiatočníkov ale aj na presun do práce , obchodu zvládne aj diaľnice cena 1100€ kontaktujte ma prosím buď mailom alebo do sms nakoľko nemôžem cez deň dvíhať lebo som v práci.auto sa nachádza v Senci!
Zdravim
Predam Audi A6 C5 4.2l 220kw automat, rocnik: 7/1999, najazdene 182 000km
Audi bola kupena na Slovensku mam este fakturu pre pobavenie cena 3 miliony korun.
Servis: Nafotene na disku link -
Chyby: Menil som stresne okno z dovodu ze sa zasekavalo, ale pri demontazi list stlpikov a stropnice som ich kde tu zlomil takze tam bude treba dat ine. Kupit od niekoho kto predava auto na diely + som mal v plane precalunit stropnicu lebo uz kde tu pada.
Na prednom narazniku je suchanec. Obcas svieti airbag, daval som tam z druheho auta treba ho vymazat s diagnostikou.
Mal som v plane si ju nechat motor 4.2l V8 sa uz vyrabat asi nebude nikdy... Ale idem ju skusit dat na net s dovodu ze 1.4 sa menia poplatky za prihlasenie a mam este 2 auta. Audi sa pouzivala na obcasne prevezenie, ma krasny zvuk... taka vikendovka. Tak ak sa preda tak sa preda ak nie tak si ju necham.
To okno som menil teraz takze som to este nestihol dat do poriadku, ale pozeral som lista 10 euro kus... precalunenie alebo kupit inu stropnicu cca 100 euro to niesu velke polozky.
Vybava: Vyhrievane predne, zadne sedacky - recaro, elektricky ovladatelne, 2 din radio s displayom + bluetooth modul (cez telefon mozete pocuvat hudbu), audi BOSE, zadne cuvacie senzory, stresne okno, tempomat, S-line...
Fotky su fotene este pred tou demontazou okna takze su tam este vidiet listy aktualne su dole a je na zimnych kolesach, bol som sa snou par krat v zime sa previest inak je garazi.
Cena: 3500 eur je pevna, je to kus zachovaleho auta s motorom V8 ktore sa uz vyrabat nebude.
V pripade otazok volat, pisat.
Dakujem
Ahojte som BMW M135i model 2014 F20 do prevádzky som bolo uvedené v roku 2015 a zakúpené v Auto Palace Bratislava . Som mala víkendová motokára so 6 valcovým motorom s jedným “veľkým” turbom spojený spolu so športovou 8.st automatickou prevodovkou . O prenesenie výkonu sa stará pohon na všetky 4 kolesa xDrive .Moje sériové parametre sú 235kw 320ps 450nm lenže môj majiteľ sa rozhodol pre štipku väčšieho výkonu tak som obohatená úpravami Stage 2 (intercooler , sanie , výfuk , decat , olejový chladič , soft prevodovky XHP Stage 3 , soft motora - pops&bang) . Na zimných pneu s nie najlepším gripom sa mi podarilo zrýchliť 0-100kmh za 3,7s . S mojím výkonom dokážem potrápiť nie jeden superšport či už na rovinke alebo v zákrutách vďaka aktívnemu riadeniu ktoré je veľmi presné a vďaka M-podvozku som veľmi stabilná. Tankovali do mňa stále iba 100 oktánový benzín zo Slovnaftu + sem tam som si zaslúžila aj aditíva :) Olejový servis bol u mňa riadne udržiavaný a to každých 15000km v prevodovke a 4000km v motore spolu so všetkými filtrami (olejový , vzduchový , palivový) no aj napriek tomu som si pri 155tkm požiadala o wellness (servis) pri ktorom sa menilo všetko čo bolo za potreby : rozvody , palivové čerpadlo , olejové čerpadlo , hlavne ložiska , ojnične ložiska , všetky kladky a remene , sviečky , cievky a veľký kopec ďalších veci . Všetok servis bol vykonávaný originál v BMW a zo všetkého ma môj majiteľ faktúru . Olej mi doprial iba ten najlepší a to je Millers Oil 5w40 nanodrive NT+ . Dokonca som aj čerstvo po nanesení keramiky , vytepovanom interiéry a som nesmierne zachovala či už interierovo alebo exterierovo.
Niečo z mojej výbavy : Mperfomance balík ktorý zahŕňa výfuk , veľké brzdy , M- adaptívny podvozok ktorý má 4 režimy , Mpacket volant z LCi multifunkčný , bezkľúčový prístup aj štartovanie , light packet , sedadla látka/alcantara , svetelný senzor spolu s automatickými diaľkovými svetlami , tempomat , 4x. El.okna , palubný počítač , budíky s plnegrafickym displejom po celej dĺžke , dažďový senzor , automatická dvojzónová klimatizácia , vyhrievané predné sedadla , automatické stmievanie spätných zrkadiel , senzor tlaku v pneu, parkovacie senzory vpredu aj vzadu , zadná parkovacia kamera , elektrické otvaranie kufra , prémiová hudba Harman Kardon , veľká navigácia professional , originál 18” disky Styling 436 s novými letnými pneu Michelin Pilot Sport Cup 2 ,Tonované Folie na zadných oknách , bezpečnostné folie na predných oknách , mierne zatmavovacie Folie na zadných svetlách , ochranná folia proti slnku na čelnom skle .
Auto je veľmi udržiavané a podstivo starané , kompletný servis je robený originál v BMW od čoho sú aj faktúry a záznam na kľúči . Auto je momentálne bez akejkoľvek investície . Za top stav a garanciu km ručím ! Po dohode viem vybaviť leasing/autoúver aj s 0% akontáciou a splátkami až na 96 mesiacov schválený do hodiny . “Pri kúpe požadujem predložiť letecký preukaz” :D
Ponúkam Vám moje dobre udržiavané auto BMW e91 318i s nájazdom 256000 km. Auto je v skvelom stave. Som 2 majtel o vozidlo som sa staral 4 roky veľmi dôkladne, pravidelne som menil filtre, olej 15k a každý rok som robil dekarbonizáciu. Vždy som tankoval len palivo s oktanovým číslom 100, a keď bolo potrebné, pridával som aditíva. Auto má úplnú históriu od výroby je možné vydiet históriu auto bolo servisované v autorizovanom servise špecializovanom na BMW v Pezinku.
Výmeny:
2021. Výmena brzdových platničiek + kotúče
2022 reťaz,napinak reťaze
2023 originál elektrická pumpa,cievky 4x , sviečky, lamda sondy
2023-kontrola vstrekov 256000 1a3 už bude treba vymeniť pri stretoch je odporúčaný interval 120000 originálne ja som sa staral dôkladne zatiaľ držia pri 256000km ešte verím že par km dajú.
2023 kontrola rozvodov rozvody bez známok uvoľnenej reťaze
Rád by som posunul auto ďalej pretoze chcem kúpiť vatsie rodinnejsie SUV. Vzhľadom na kilometre bude treba časom vymeniť vstreky preto som dal cenu nižšiu. Rozvody su v poriadku nič neklepe. Verím že ak sa budete starať o auto tak este poslúži. V prípade záujmu volať dohoda možná na mieste.
Najazdené km: 257000
Dobrý deň, chcel by som posunúť ďalej svoj prvý celoodpružený bicykel. Bol prvý, je ťažké sa ho vzdať ale je čas sa posunúť ďalej. Dúfam že niekomu ešte pár rokov poslúži. Ja meriam 188cm, bol mi trochu malý ale slúžil 5 rokov . Myslím si že je vhodný na jazdca tak 175-180cm. Môj odhad. Nikdy som nejazdil nejakú divočinu, bike park iba raz.
Oproti originálu som postupom času nejaké komponenty vymenil. Asi najdôležitejšia zmena bola upgrade na 1x11. Sada Sram GX, s kazetou Sram XG 1150, 11-42 zubov (kupovaná 8/22 faktúru priložím ). A potom brzdy boli vymené ( prehodil som ich z nového bicykla ktorý som si kúpil )za lepšie, momentálne sú tam Sram G2R 4 piestiky, 203mm kotúč vpredu a 180mm vzadu. A sedlovka Kind Shock Rage-i 31,6mm 170mm. A skoro by som zabudol, Zadné koleso : ráfik DT Swiss EX471 a náboj od menej známeho výrobcu Koozer xm490 zo 6 západkovým systémom a štyrmi priemyselnými ložiskami 142x12mm.
Komponenty:
Vidlica Rockshox Pike 160mm Solo Air ( pred dvoma rokmi robený upgrade na DebonAir) po malom servise, málo som jazdil minulý rok, max 750km 2/3 z toho cyklisták s manželkou )
Tlmič Manitou Radium Pro DC RL, 216x64mm, Rebound, Lockout
Brzdy Sram G2R 4 ( zadná: nové doštičky, je potreba skrátiť hadičku )
Prehadzovačka/ radenie : Sram GX 1x11
Kolesá: Predné: CUBE EX 23.7, 584x23C rim, 32H, 27.5" s nábojom CUBE EX 23.7, 100x15mm priemyselné ložiská
Zadné DT Swiss EX471 ,Koozer xm490
na oboch komplet nový výplet, minulý rok v lete
Plášte: MAXXIS DHF vpredu, jazdený jednú sezónu, vzadu Maxxis High Roller II Exo TR 27,5x2,30 ( prerobené na bezduše ale ešte som ich v teréne neskúšal tak to neviem zhodnotiť )
Pridám aj nejaké diely ktoré som si nakúpil do zásoby , nejaké šrúby na zadnú stavbu, petku na prehadzovačku a tak, viď foto.
Pri rýchlom jednaní je dohoda možná.
Predám svoju vymaznanú bezpražcovku, pretože na ňu už nemám čas a takáto dáma si rozhodne nezaslúži, aby na ňu podaromnici prach sadal. Základom pre túto krásku bola pôvodne pražcová basa Ibanez SR06, pri ktorej si podľa sériového čísla ľahko overíte, že bola vyrobená v Japonsku v roku 1991 a na ktorú som onehdá ako chudobný porevolučný študent dlho slintal iba cez sklo výkladnej skrine. Z pôvodnej japonskej basy má ešte stále všetko parádne vyhraté drevo na tele, krku aj hlave, plus mechaniky a kobylku, na ktorých už pekne vidno prirodzenú 32-ročnú patinu, stále však fungujú bezchybne. Pôvodný hrubý lesklý čierny lak išiel dolu a basa dostala nový ľahký matný čierny náter s „otvoreným pórom“ od majstra Sivčáka. Vďaka tomu drevo nielen lepšie dýcha, ale tiež nádherne vynikne kresba jaseňa na oblinách tela – na pohľad aj na pohladenie. Najpodstatnejšia zmena sa udiala na hmatníku, pôvodný pražcový palisandrový išiel do večnosti a namiesto neho mi vyrobil nový bezpražcový z dobre odležaného ebenu majster Urban. Pražcové čiary a značky sú hladko zapustené a nijako neovplyvňujú typický bezpražcový tón. Za obeť padli aj pôvodné snímače, namiesto ktorých mi majster Urban ručne navinul nové pasívky s vintage výstupom. A ešte mi na ne vyrobil aj štýlové krytky z ebenu. Ani pôvodná elektronika neprežila a do basy sa dostal trojpásmový aktívny ekvalizér s prepínateľnou frekvenciou stredov Electrosonic B63M3, teda od nebohého majstra Šlapáka. Výpočet všetkých finančných investícií do tejto basy za dlhé roky by ma pravdepodobne poslal rovno na uzavreté oddelenie do Pezinka alebo do Plešivca, a tak len veľmi stručne skonštatujem, že dnes si tento nástroj cením na 880 eur a pri rýchlom jednaní bez špekulovania som ochotný sa ešte dohodnúť. Buď osobný odber v Bratislave s platbou z ruky do ruky (vrátane možnosti vyskúšania), alebo zaslanie – ale iba pri úhrade celej sumy vopred. Pás s bezpečnostnými zámkami Schaller aj puzdro Thomann s hrubým 20 mm polstrovaním pridám zadarmo. Prosím iba vážnych záujemcov, nie zvedavcov, ktorí si chcú nástroj iba vyskúšať bez úmyslu kúpy. Iba predaj, nie výmena!
Pozor, telefón v inzeráte je haluz, reálny kontakt pošlem do mejlu.
Ponúkam na predaj toto BMW 2 Gran Tourer 218d.
Technické údaje:
r.v.: 10/2016, 1995cm3, 110kW (150PS), Generácia vozidla: F46, A8, Diesel, Euro 6, 5 dv., (5-miestne), Modrá metalíza (Imperialblau)
Výbava:
Adaptívny tempomat s funkciou Stop&Go, aktívne udržiavanie auta v jazdnom pruhu, čítanie dopravných značiek, automatické brzdenie v núdzi, head-up display, príplatkové BMW Idrive rádio, Navigácia, predné a zadné parkovacie senzory, hlasové ovládanie, dažďový a svetelný senzor, LED denné svietenie, Automatické pozdĺžne parkovanie, el. otváranie a zatváranie kufra, voľba jazdných režimov atď.
Auto vlastním 1.5 roka a za tu dobu ma nikde nenechalo. Bol robený základný servis vrátane nového oleja a všetkých filtrov, nové zadné doštičky BMW, nová brzdová a chladiaca kvapalina, doplnená klimatizácia, nové predné zimné gumy. K autu dávam elektróny R16 na ktorých sú zimné gumy a taktiež elektróny R17 na ktorých sú letné gumy jazdené jednu sezónu. Na aute nič neklepe, nebúcha. Interiér nevydáva žiadne divné pazvuky. K autu mám kompletnú servisnú históriu. Som 2. majiteľ. Používal som ho prevažne na diaľnici. Auto predávam z dôvodu, že nemám už preňho využitie. Potrebujem niečo menšie do mesta a benzín. Pre viac info ma neváhajte kontaktovať a poprosím len vážny záujem. Pri rýchlom jednaní malá dohoda možná. Testovací vodiči nevolať!!
Najazdené km: 136000
Ponúkam na predaj toto BMW 2 Gran Tourer 218d.
Technické údaje:
r.v.: 10/2016, 1995cm3, 110kW (150PS), Generácia vozidla: F46, A8, Diesel, Euro 6, 5 dv., (5-miestne), Modrá metalíza (Imperialblau)
Výbava:
Adaptívny tempomat s funkciou Stop&Go, aktívne udržiavanie auta v jazdnom pruhu, čítanie dopravných značiek, automatické brzdenie v núdzi, head-up display, príplatkové BMW Idrive rádio, Navigácia, predné a zadné parkovacie senzory, hlasové ovládanie, dažďový a svetelný senzor, LED denné svietenie, Automatické pozdĺžne parkovanie, el. otváranie a zatváranie kufra, voľba jazdných režimov atď.
Auto vlastním 1.5 roka a za tu dobu ma nikde nenechalo. Bol robený základný servis vrátane nového oleja a všetkých filtrov, nové zadné doštičky BMW, nová brzdová a chladiaca kvapalina, doplnená klimatizácia, nové predné zimné gumy. K autu dávam elektróny R16 na ktorých sú zimné gumy a taktiež elektróny R17 na ktorých sú letné gumy jazdené jednu sezónu. Na aute nič neklepe, nebúcha. Interiér nevydáva žiadne divné pazvuky. K autu mám kompletnú servisnú históriu. Som 2. majiteľ. Používal som ho prevažne na diaľnici. Auto predávam z dôvodu, že nemám už preňho využitie. Potrebujem niečo menšie do mesta a benzín. Pre viac info ma neváhajte kontaktovať a poprosím len vážny záujem. Testovací vodiči nevolať!!
Najazdené km: 138000