vti
Počet nájdených inzerátov VTI
: 386
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw 170k, 165 000km.
Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky
Precalunena stropníca,
Precaluneny volant
Zrepasovana zadná naprava
Zrepasovane a opieskovane strmene
Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze
Vymenene rozvody
Nová baterka
Nový olej
Nové centrálne zamykanie
Nové ťažné zariadenie zapísané v TP
Nová STK a EK
Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane
Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur
Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur
Cena spolu 5000eur
Predám pekný Peugeot 208, 1,2 VTi, 50kw, WIP, NAV. Výbava ACTIVE. Je to spoľahlivá, jednoduchá a úsporná verzia motora 1.2 VTi, 50 Kw. Typ mot.:EB2. Benzín, EURO 6. Obsah: 1199 cm3. Výkon motora: 50 kW, (68 PS), Rok výroby: 12/2016. 5 dverové, (5-miestne). Rýchlosti: M5. Farba: Čierna metalíza-Perla Nera. Auto má najazdené: 172500 km (diaľničné). V roku 2022 vymenený Nový motor, ktorý doteraz najazdil 27 000 km.
BEZPEČNOSŤ:
Posilňovač riad., ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), AFU, REF, BAS, Airbag 6 x, Deaktivácia airbagov, ISOFIX – uchytenie na detské sedačky. Automatické Denné LED svetlá. Peugeot 208 Získal 5 hviezdičiek z 5 v Bariérovom teste Euro NCAP.
KOMFORT:
Dobrá Výbava ACTIVE: Automatická , Digitálna KLIMATIZÁCIA. Tempomat + obmedzovač rýchlosti. Elektrické okná. El. vyhrievané vonkajšie zrkadlá. DO+3 x kľúč. Multimediálny systém SMEG so 7“- 18 cm Dotykovou obrazovkou a GPS NAVIGÁCIOU s aktualizovanými mapami ( český jazyk). RDS rádio s ovládaním na volante s USB a AUX vstupom. BLUETOOTH + HANDSFREE. Funkcia MIRROR SCREN. JUKEBOX a Audio Streaming. 6 kvalitných reproduktorov. Dobrá hudba ! Kožený packet.
OSTATNÉ:
Tónované sklá . Kvalitné anatomické výškovo nastaviteľné sedadlá s dobrou bočnou oporou. Delené a sklápateľné zadné sedadlá. 12 V zásuvka. Led lampičky. Osvetlenie priestoru na nohy. Predné a Zadné LED svetlá. Výškovo a osovo nastav. volant. Zimné a Letné pneumatiky na diskoch.
STAV VOZIDLA:
PEUGEOT 208 je veľmi pekný, zachovalý a bezpečný. Motor 1,2 VTi- Euro 6 je modernizovaný, spoľahlivý benzínový motor, dostatočné výkonný a aj úsporný! Vozidlo je v dobrom technickom a aj vizuálnom stave. Nebolo nikdy búrané. Pôvodný lak. Peugeot -208 má vynikajúce jazdné vlastnosti.
Spotreba vozidla (v l/100km):
V meste: 5.7, Kombinovaná: 4.7, mimo mesta: 4,1
Vozidlo bolo riadne udržiavané a pravidelne servisované. V roku 2022 pri 145 500 km bol vymenený v značkovom servise komplet Nový motor 1.2 VTi a nová Spojka + faktúra o výmene . Odvtedy motor najazdil 27 000 km. TOP stav!!!
TOP stav!!! STK a EK do roku : 1/2025 Volať na číslo tel.:
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw 170k, 165 000km.
Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky
Precalunena stropníca,
Precaluneny volant
Zrepasovana zadná naprava
Zrepasovane a opieskovane strmene
Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze
Vymenene rozvody
Nová baterka
Nový olej
Nové centrálne zamykanie
Nové ťažné zariadenie zapísané v TP
Nová STK a EK
Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane
Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur
Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur
Cena spolu 5000eur
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto. Sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Prodám CRX Targu del sol VTI
• r. 1992 - kompletně v el. (zrcátka, okna, střecha)
• Ekodaň uhrazená
• Serviska - servis Honda
• Motor B16A2 118 kw - série, pouze sport. svody omotané kvalitní páskou, sport. sání + KN filtr a výfuk OTTO Racing - vyndána vložka
Hliníkový chladič, ventilátor Spal, silikon hadice
• Najeto 113t km
• Olej měněn po 2t km - Millers oils NT+
• Nové rozvody (preventivně - orig. Honda) a všechny kapaliny + olej v převodovce - orig. Honda
• Sport. pružiny orig. VTI - dorazy na tlumičích
• Spodek auta pečlivě ošetřen
• Komplet udělané brzdy
… do Vtecu minimálně a jen po ohřátí, ale za mě nevyužité, spíše jen “kochací” jízdy.
• Interiér čalouněn do černo-bílé kombinace (výplně dveří, strop, sloupky)
ve dveřích podsvětlený nápis VTI
sedačky originál CRX - kůže - rarita
budíky Indigo
• Alarm MagiCar - klasika centrál, dálkový start, otevření kufru na dálku
• Lak na zakázku - černá se třpytkami Phoenix (viditelné na slunci) - třpytky jsou i v bílé barvě (žádná fólie)
pravidelně myto, pečlivě ošetřováno.
• Kola MOMO Corse 7x17 - zapsané v TP
vyleštěné límce
Gumy TOYO Proxes 205/40
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 210.000 Kč - bližší informace u auta.
Predám tuto Hondu Civic 6g s motorom 1.6 85kw bol tam pred tym 77kw ale robil sa swap
Úpravy-Volant z Vti Prelude, Americke svietenie,Podvozok maxspeedingrods vyškovo a tuhostne nastavitelne,sedačky z honda crx delsol,predne brzdy 262mm z civic vti, sviečkove kable ngk športove,predna športova rozpera,zadne spodne hlinikove ramena,horne nastavitelne ramena,uprava vyfuku zvody su upravene na mieru aby malo bublavy zvuk ako subaru STI vyfuk komplet 63mm oproti serii 45mm s turboworks koncovym tlmičom, budiky zo civic Vti, robil sa cely predok na facelift maska naraznik lip kapota blatniky, vyvaral sa ľavy zadny lem,čerstvo menena spojka cca 2 tyždne do zadu,Auto je teraz na 15kach letnych a dam k tomu aj zimne 14ky
Na cene sa da dohodnuť pri serioznom zaujme
Predám originál hondu civic 1.6vti facelift
B16A2 118kw
stk/ek do 2/2024
na budíkoch 218xxx km
Na aute ladené zvody tegiwa+ komplet celonerezový výfuk na mieru (auto nieje hlučné ako každá 1.4)
originál karbonová kapota -ku autu pridám aj originál kapotu
výškovo nadstavitelný podvozok
originál vti kolesá, relatívne zachovalý interiér
od podvozku nič nebúcha - boli menené všetky čapy a niektoré silentbloky
spotreba oleja minimálna
motor úplne séria bez žiadneho zásahu- pred predajom vymením olej, všetky filtre, sviečky a zoštelujem ventili
rozvody menené pred letom
prevodovka oem- olej menený pred 3000km
nejaká kozmetika sa na aute nájde
-k autu pridám 2x predný blatník, predný nárazník, zadný nárazník, predná typeR maska (nové zabalené diely)
auto som chcel dať dokopy keďže je to sedan vti ale nezostáva mi absolútne čas sa tomu venovať
cena 4100€ +dohoda pri rýchlom jednaní
prosím kontaktovať iba SMS
o výmenu nemám záujem
Technické údaje
1.0 VTi (51 kW) / 39 000 km / Benzín / Manuál / Elektrická okna
Auto je ako nové
Motor: 1.0 VTi
Výkon: 51 kW (68 koní)
Objem: 998 ccm
Prevodovka: Manuál / 5 stupňů
Palivo: Benzín
Najazdené km: 39 000 km
Karoséria: Hatchback
Počet miest: 4
Počet dverí: 5
Farba: modrá
Rok uvedenia do prevádzky: 2018
Možný odpočet dph
Citroën DS3 1.2 VTi Style
Model:
DS3
Mesiac / Rok:
1 / 2015
Spresnenie:
DS3 1.2 VTi Style
Palivo:
Benzín
Prevodovka:
5-st. manuálna
Výkon:
60 kW
Najazdené km:
124 643 km
Farba:
Strieborná / Metalíza
Objem:
1199 cm3
Norma emisií:
Euro 5
Spotreba v meste:
5.5 lit. /100 km
Mimo mesta:
3.9 lit. /100 km
Kombinovaná:
4.5 lit. /100 km
Bezpečnosť:
ABS, Airbagy, Airbag 6x, Alarm, Brzdový asistent, Centrálne zamykanie, Deaktivácia airbagov, EBD, ESP, Imobilizér, Isofix, Parkovacia kamera, Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
Komfort:
Klimatizovaná priehradka, Klimatizácia automatická, Lakťová opierka, Bluetooth handsfree, Tempomat, Elektrické zrkadlá, Elektrické okná 2x, Vyhrievané zrkadlá, Kožený paket, LED svietenie, Multifunkčný volant, Navigačný systém, Palubný počítač, Parkovací asistent, Parkovacie senzory, Rádio + CD + MP3, Diaľkové ovládanie zamykania, Tónované sklá, Welcome light
Výbava:
Hliníkové disky, Hmlovky, Asistent rozjazdu do kopca, Svetelný senzor, Dažďový senzor, TV,LCD panel
Ďaľšia výbava:
VOZIDLO AKO NOVÉ KUPOVANÉ NA SLOVENKSU !!!! VOZIDLO AKTUÁLNE PO VEĽKOM SERVISE !!! KOMPLETNÁ SERVISNÁ HISTÓRIA !!!!
Doplňujúce údaje:
EK, 1.majiteľ, Úplná servisná história, Garážované, Nehavarované, ODO-Pass, Kúpené v SR, Servisná knižka, STK, Top stav!, Možný leasing, Možný úver
Poznámka:
NAJLEPŠIE FINANCOVANIE VOZIDLA(LEASING,ÚVER), BEZ DOKLADOVANIA PRÍJMU, SCHVÁLENÝ DO HODINY. AKONTÁCIA UŽ OD 0%., TOP STAV!!, TREBA VIDIEŤ,VYSKÚŠAŤ... V PRÍPADE POTREBY VOZIDLO PRIVEZIEME AŽ KU VÁM NA ADRESU, KDEKOĽVEK NA SLOVENSKU!!!!!
Viac info tel.
Plne funkčná indukčná zapaľovacia cievka BMW 1 BMW 3 BMW 5 BMW X1 BMW X3 BMW Z3 Citroen DS Citroen C3 C4 C5 Mini Clubman Countryman Peugeot 8 Peugeot 8 Peugeot 508 5008 Partner 1.4 16V VTi 1.6 16V VTi V757164380-02 V757164380 V75716438002
Peugeot 208 1.4 Vti Access
6 990 €
Značka:
Peugeot
Model:
208
Mesiac / Rok:
3 / 2013
Spresnenie:
208 1.4 Vti Access
Palivo:
Benzín
Prevodovka:
5-st. manuálna
Výkon:
70 kW
Najazdené km:
97 517 km
VIN:
Interná poznámka:
1
Stav:
Používané
Karoséria:
Hatchback
Pohon:
Predný
Počet dverí:
5
Miest na sedenie:
5
EČV:
-------
Farba:
Hnedá tm. / Metalíza
Objem:
1397 cm3
Norma emisií:
Euro 5
Spotreba v meste:
7.5 lit. /100 km
Mimo mesta:
4.5 lit. /100 km
Kombinovaná:
5.6 lit. /100 km
Bezpečnosť:
ABS, Airbagy, Alarm, ASR, Centrálne zamykanie, Deaktivácia airbagov, ESP, Imobilizér, Isofix, Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
Komfort:
Klimatizácia manuálna, Tempomat, Elektrické zrkadlá, Elektrické okná 2x, Multifunkčný volant, Palubný počítač, Rádio + CD + MP3, Diaľkové ovládanie zamykania
Výbava:
Hliníkové disky, Hmlovky
Ďaľšia výbava:
Automatické uzamykanie po rozjazde, Bezpecnostné pásy vpredu s navíjaním vzadu trojbodové, Bocné a hlavové airbagy, Kryt batožinového priestoru, Výškovo a osovo nastavitelný volant, Výškovo nastavitelné sedadlo vodica, Zadné sedadlo nedelené,
Doplňujúce údaje:
Možná výmena, Garážované, Kúpené v SR, Servisná knižka, Top stav!, Možný leasing, Možný úver
Zapaľovacia sviečka (97999) NGK
NGK LZKR6AI-10G
CITROËN
C-ELYSEE (DD_) [11/12-]
C1 II (PA_, PS_) [04/14-]
C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) [06/17-]
C3 II (SC_) [09/09-]
C3 III (SX) [07/16-]
C4 CACTUS [09/14-]
DS3 (SA_) [11/09-12/16]
OPEL
CORSA F [07/19-] 1.2 (68) (1199ccm\55kW\75HP) [07/19-]
PEUGEOT
108 [05/14-]
2008 I (CU_) [03/13-]
208 I (CA_, CC_) [03/12-]
301 [11/12-]
308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) [09/13-06/21]
1.0 (999ccm\50kW\68HP) [03/12-]
1.2 VTi 68 / PureTech 68 (1199ccm\50kW\68HP) [08/16-]
1.2 PureTech 75 (1199ccm\55kW\75HP) [06/19-]
1.2 VTi 72 (1199ccm\53kW\72HP) [11/12-]
1.2 VTI 82 (1199ccm\60kW\82HP) [03/12-]
1.2 PureTech 82 (1199ccm\61kW\82HP) [03/18-]
Cena za sadu 4ks
Predám nové nepoužité polosy na hondu integra type R, civic VTi, CRX del sol 1,6VTi, aerodeck 1,8 VTI. Len osobný odber priamo vo Zvolene. Malej dohode sa nebránim...
Predam 2x pakne DENCKERMANN a 2x brzdove bubny HERTH+BUSS, uplne nove, nepouzite. Pasuju na:
CITRO C1 (PM_, PN_) 1.0 | 2005/06-2014/09 | 998 ccm, 50 kw, Benzín
CITRO C1 (PM_, PN_) 1.4 HDi | 2005/06-2014/09 | 1398 ccm, 40 kw, Nafta
CITRO C1 II (PA_, PS_) 1.0 VTi 68 | 2014/04 | 998 ccm, 51 kw, Benzín
CITRO C1 II (PA_, PS_) 1.2 VTi 82 | 2014/04 | 1199 ccm, 60 kw, Benzín
OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 (F68) | 2010/04-2014/10 | 1242 ccm, 69 kw, Benzín
OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 LPG (F68) | 2010/01-2011/06 | 996 ccm, 48 kw, Benzin/plyn (LPG)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 LPG (F68) | 2008/04-2010/10 | 1242 ccm, 63 kw, Benzin/plyn (LPG)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 (F68) | 2011/07-2014/07 | 996 ccm, 50 kw, Benzín
OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 (F68) | 2008/04-2011/06 | 996 ccm, 48 kw, Benzín
OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 (F68) | 2008/04-2012/10 | 1242 ccm, 63 kw, Benzín
OPEL AGILA (B) (H08) 1.3 CDTI (F68) | 2008/04-2010/04 | 1248 ccm, 55 kw, Nafta
PEUGE 107 (PM_, PN_) 1.0 | 2005/06-2014/05 | 998 ccm, 50 kw, Benzín
PEUGE 107 (PM_, PN_) 1.4 HDi | 2005/06-2014/05 | 1398 ccm, 40 kw, Nafta
PEUGE 108 1.0 VTi | 2014/05 | 998 ccm, 51 kw, Benzín
PEUGE 108 1.2 | 2014/05 | 1199 ccm, 60 kw, Benzín
SUZUK SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 (RS 415) | 2005/02 | 1490 ccm, 75 kw, Benzín
SUZUK SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 (RS 413) | 2005/02 | 1328 ccm, 68 kw, Benzín
SUZUK SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) | 2005/08 | 1248 ccm, 51 kw, Nafta
SUZUK SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 4x4 (RS 413) | 2006/01 | 1328 ccm, 66 kw, Benzín
SUZUK SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) | 2005/08 | 1248 ccm, 55 kw, Nafta
SUZUK SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) | 2010/09 | 1242 ccm, 69 kw, Benzín
SUZUK SPLASH (EX) 1.0 (A5B 310) | 2011/06 | 996 ccm, 50 kw, Benzín
SUZUK SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) | 2011/06 | 1242 ccm, 66 kw, Benzín
SUZUK SPLASH (EX) 1.0 (A5B 310) | 2008/01 | 996 ccm, 48 kw, Benzín
SUZUK SPLASH (EX) 1.2 (A5B 412) | 2008/01 | 1242 ccm, 63 kw, Benzín
SUZUK SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) | 2008/01 | 1248 ccm, 55 kw, Nafta
TOYOT YARIS (_P1_) 1.0 (SCP10_) | 1999/04-2005/09 | 998 ccm, 50 kw, Benzín
TOYOT YARIS (_P1_) 1.4 D-4D (NLP10_) | 2001/10-2005/09 | 1364 ccm, 55 kw, Nafta
TOYOT YARIS (_P1_) 1.3 (SCP12_, NCP10_, SCP13_) | 2002/04-2005/09 | 1298 ccm, 64 kw, Benzín
TOYOT YARIS (_P1_) 1.0 (SCP10_) | 2003/03-2005/09 | 998 ccm, 48 kw, Benzín
TOYOT AYGO (_B1_) 1.0 (KGB10_) | 2005/07-2014/05 | 998 ccm, 50 kw, Benzín
TOYOT AYGO (_B1_) 1.4 HDi (WNB10_) | 2005/07-2010/08 | 1398 ccm, 40 kw, Nafta
TOYOT AYGO (_B4_) 1.0 (KGB40) | 2014/05 | 998 ccm, 51 kw, Benzín
Predám originál hondu civic 1.6vti facelift
B16A2 118kw
stk/ek do 2/2024
na budíkoch 218xxx km
Na aute ladené zvody tegiwa+ komplet celonerezový výfuk na mieru (auto nieje hlučné ako každá 1.4)
originál karbonová kapota -ku autu pridám aj originál kapotu
výškovo nadstavitelný podvozok
originál vti kolesá, relatívne zachovalý interiér
od podvozku nič nebúcha - boli menené všetky čapy a niektoré silentbloky
spotreba oleja minimálna
motor úplne séria bez žiadneho zásahu- pred predajom vymením olej, všetky filtre, sviečky a zoštelujem ventili
rozvody menené pred letom
prevodovka oem- olej menený pred 3000km
nejaká kozmetika sa na aute nájde
-k autu pridám 2x predný blatník, predný nárazník, zadný nárazník, predná typeR maska (nové zabalené diely)
auto som chcel dať dokopy keďže je to sedan vti ale nezostáva mi absolútne čas sa tomu venovať
cena 3500€
prosím kontaktovať iba SMS
o výmenu nemám záujem
Peugeot 208 1.4 Vti Access
6 990 €
Značka:
Peugeot
Model:
208
Mesiac / Rok:
3 / 2013
Spresnenie:
208 1.4 Vti Access
Palivo:
Benzín
Prevodovka:
5-st. manuálna
Výkon:
70 kW
Najazdené km:
97 517 km
VIN:
Interná poznámka:
1
Stav:
Používané
Karoséria:
Hatchback
Pohon:
Predný
Počet dverí:
5
Miest na sedenie:
5
EČV:
-------
Farba:
Hnedá tm. / Metalíza
Objem:
1397 cm3
Norma emisií:
Euro 5
Spotreba v meste:
7.5 lit. /100 km
Mimo mesta:
4.5 lit. /100 km
Kombinovaná:
5.6 lit. /100 km
Bezpečnosť:
ABS, Airbagy, Alarm, ASR, Centrálne zamykanie, Deaktivácia airbagov, ESP, Imobilizér, Isofix, Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
Komfort:
Klimatizácia manuálna, Tempomat, Elektrické zrkadlá, Elektrické okná 2x, Multifunkčný volant, Palubný počítač, Rádio + CD + MP3, Diaľkové ovládanie zamykania
Výbava:
Hliníkové disky, Hmlovky
Ďaľšia výbava:
Automatické uzamykanie po rozjazde, Bezpecnostné pásy vpredu s navíjaním vzadu trojbodové, Bocné a hlavové airbagy, Kryt batožinového priestoru, Výškovo a osovo nastavitelný volant, Výškovo nastavitelné sedadlo vodica, Zadné sedadlo nedelené,
Doplňujúce údaje:
Možná výmena, Garážované, Ako nové kúpené v SR, Servisná knižka, Top stav!, Možný leasing, Možný úver