vw praca - strana 48
Počet nájdených inzerátov VW PRACA
: 1000 - strana 48
Rád/a pracuješ manuálne a nevadia ti nočné zmeny?
Poď pracovať ako operátor/ka výroby do výrobnej spoločnosti v ZAVARE na 3 zmeny!
AUTOBUSOVÁ DOPRAVA je zabezpečená priamo z HLOHOVCA!
Práca je vhodná aj pre ženy, keďže sa nejedná o fyzicky náročnú prácu.
Práca je v sede aj v stoji - montovanie a spájkovanie malých komponentov a ich následné testovanie v čistom a tichom prostredí za podmienky dobrého zraku
Ponúkame Ti:
Základná mzda- 745€
Mesačný bonus- 140€
Príplatok za poobednú zmenu- 3,5€
Príplatky za nočné zmeny- 3€/hod
Príplatok za obtiažnosť- 45€/mesiac
Benefity:
- príplatok za poobednú zmenu, nočnú zmenu a za obtiažnosť
- ročný bonus vo výške základnej mzdy vyplatený na konci roka
- dostupná AUTOBUSOVÁ doprava z Hlohovca
- voľné víkendy - práca v sobotu len príležitostne
- čisté, tiché a teplé prostredie
- jedáleň
- odmena za odporúčanie kolegu 150€
- pracovný odev a obuv
- odmeny pri pracovných výročiach
Požiadavky:
- fyzická zdatnosť
- dobrý zrak
- zručnosť so zmyslom pre detail
- zodpovedný prístup k práci
- základná znalosť s prácou s počítačom
Ubytovanie nie je k dispozícii!
V prípade otázok nám pošlite životopis alebo nás kontaktujte na telefónnom čísle .
Predám rybársky čln z kovu ( ručná práca umeleckého kováča z Dalmácie)
Je to kópia rybárskeho člna na prepravnom vozíku - originálna práca zručného majstra
Práca v Nemecku –
Do pracovného pomeru/ živnosť prijmeme partiu šikovných 4 zváračov MAG a 2 pomocných zváračov ( predpripravník). Výkon práce je v Nemecku Mesto COESFELD. Mzda od 2000,- eur do 3000,-eur. Práca je na 9 mesiacov. Ubytovanie zabezpečené. Nástup možný ihneď. Podmienka: znalosť nemeckého jazyka u jedného pracovníka z partie. Pre viac informácii nás kontaktuje na wrapeu.sro@,
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Hľadáme zodpovedných zamestnancov do dvojzmennej prevádzky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- príprava a rozdelenie materiálu pre montáž
- zostavovanie a montáž elektrotechnických výrobkov a systémov podľa výrobnej dokumentácie
- zapojenie systémov podľa schém ( bez prítomnosti elektrického prúdu)
- kontrola elektrotechnických výrobkov
- zistenie a odstránenie chýb na elektrotechnických výrobkoch
- mechanická úprava dielov
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavé platové podmienky
- práca na 2 zmeny (ranná zmena od 06:00 do 14:00, poobedná zmena od 14:00 do 22:00)
- stabilný príjem
- práca na hlavný pracovný pomer + zabezpečenie ubytovania
- práca vhodná pre mužov aj ženy
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manuálna zručnosť
- technická gramotnosť
- samostatnosť
- zodpovednosť
- ukončené stredoškolské vzdelanie
Mzdové podmienky: 700€/mesiac + bonusy bez ubytovania: 5€/h - 5,50€/h za každú odpracovanú hodinu v čistom
Telefon:
E-mail: k.pusztaiova@
Miesto výkonu práce: LIPTOVSKÝ HRÁDOK
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Inštalácia a montáž optických káblových rozvodov do rodinných domov
a bytových jednotiek, pripájanie zákazníkov na internet, TV a
telefonovanie
- Inštalácia koncových zariadení na metalických a optických sieťach
- Zváranie optických vlákien pre optickú sieť
- Prevádzka a údržba dátových sietí a zariadení
- Dodržiavanie smerníc a pracovných postupov
- Riešenie vzniknutých nedostatkov, porúch na sieťach
- Prípravné a výkopové práce
- Meranie a diagnostika služieb, sietí a zariadení
- Spracovanie technickej dokumentácie
- Komunikácia so zákazníkmi
- Obnova stĺpov
Práca sa vykonáva v okolí: SA, NZ, KN, NR, GA, LV, PD, TN, MT, ZA
Odborné náradie a školenie zabezpečíme
Práca sa vykonáva na ŽL
Zamestnanecké výhody, benefity
- vodičský preukaz typu C
- firemné vozidlo
- firemný telefón
- pravidelné školenie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- technické zručnosti
- počítačová gramotnosť
- ochota cestovať z prácou
Mzda: od 1800e - práca na úkol
Telefonický operátor (nie je to práca z domu )
Naminum Digital s. r. o.
Miesto práce
Kapitulská, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 120 EUR/mesiac
(fix700eur/netto + pravidelná dochádzka 100eur/netto + finančný príspevok na stravu 60eur netto + neobmedzené provízie + bonusy+ možné nadčasy 7eur/h netto)+ jednorazový príspevok 300eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- akvizícia klientov
- komunikácia s klientom (telefón, e-mail, )
- starostlivosť o klienta, riešenie jeho požiadaviek
- poskytovanie školení pre klientov
- úzka spolupráca so skúsenejšími členmi teamu
- práca v mladom tíme
Zamestnanecké výhody, benefity
-zaujímavé finančné ohodnotenie (fix700eur/netto + pravidelná dochádzka 100eur/netto + finančný príspevok na stravu 60eur netto + neobmedzené provízie + bonusy+ možné nadčasy 7eur/h netto + jednorazový príspevok 300eur)
-školenie a vzdelávanie v rámci pracovnej doby
-rozšírenie znalostí v oblasti kapitálových trhov
-zdokonalenie úrovne cudzieho jazyka
-pracovná doba Po-Štv: od 8:00-16:30, Pia: 8:00-14:00) , víkendy nepracujeme
-profesijný rast,
-rôzne súťaže, teambuildingy, vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.2.2023 (ostáva ešte 7 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Práca vhodná aj pre študentov
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zastupujeme medzinárodného brokera. Zameriavame sa na vyhľadávanie a podporu klientov na Slovensku aj v zahraničí.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Viera Strmeňová
Tel.:
Vypracujem Vám profesionálne a kvalitne akékoľvek seminárne a záverečné práce za cenu dohodou. Zaoberám sa písaním alebo úpravou seminárnych, bakalárskych, diplomových, MBA, rigoróznych, dizertačných prác ako aj atestačných portfólií. Ponúkam originálny a individuálny prístup ku každej práci. Takisto disponujem systémom kontroly originality. Cena závisí najmä od počtu strán, náročnosti a termínu spracovania.
Cenník:
Seminárna práca: 120 Eur
Bakalárska práca: 550 Eur
Diplomová práca: 750 Eur
Atestačné portfólio: 600 Eur
V prípade Vášho záujmu ma neváhajte kontaktovať na email viktoria.prace@ alebo prostredníctvom nižšie uvedeného formulára.
Ponuka práce: Technik údržby
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predpokladaný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu, živnosť (brigády)
Mzdové podmienky: od 1 100 € (brutto), po skúšobnej dobe navýšenie minimálne 10%
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Údržba na dennej báze pondelok – nedeľa 12 hodín/deň – dlhý a krátky týždeň.
Zabezpečovanie prevádzkyschopnosti a vyhovujúceho technického stavu budovy alebo zvereného objektu.
Vykonávanie preventívnej údržby technologických zariadení, vedenie prevádzkovej dokumentácie.
Evidencia porúch a spotreby náhradných dielov.
Zúčastňovanie sa pri výkone odborných prehliadok a revízií a spolupráca pri odstraňovaní zistených porúch a nedostatkov.
Asistenčná činnosť pri inštalácii nových strojov a zariadení a zaistenie funkčnosti a bezpečnosti týchto zariadení.
Opravovanie a vymieňanie poškodených častí vybavenia budovy, drobné elektrotechnické zásahy a montáže (nábytok, sanita, kľučky, zámky, batérie, zásuvky, vypínače, žiarovky, žiarivky, poistky, rozvádzače atď.).
Ovládanie technických parametrov a špecifikácie používaných prístrojov a zariadení.
Dodržiavanie interných smerníc a noriem a takisto rešpektovanie BOZP (bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci).
Bezodkladné riešenie vzniknutých problémov a nedostatkov a ich následné hlásenie kompetentným osobám.
Optimalizovanie chodu výroby, navrhovanie výmeny a inovácie jednotlivých používaných prístrojov a zariadení.
Spolupráca s externými dodávateľmi a komunikácia so zmluvnými servismi.
Vykonávanie drobných stavebných úprav, úprav terénu a spevnených plôch.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Práca s PC – základy (e-mail, excel, word)
Vodičský preukaz: skupina B
Prax v obore je vítaná.
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail:praca@
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
práca v SBS v Galante Zamestnanecké výhody, benefity - MZDA 4,29/€ brutto stravné lístky 5,10/€ - práca vhodná pre mužov aj ženy - príplatky nad rámec ZP, čiastočne zabezpečená doprava. Bez ubytovania Meno: Peter Navrátil Telefón:
Pracovná pozícia zahŕňa:
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@
Prajem pekný deň, na danom mieste by som vám chcel ponúknuť napísanie podkladov rôznych typov prác. Môže to byť seminárna, bakalárska, diplomová, rigorózna, dizertačná, atestačná a podobná práca, ale aj odborný článok, esej, úvaha, prezentácie a iné. Podklady vytvorím na základe vzájomne dohodnutých podmienok širšieho ale aj užšieho charakteru, smerníc a používaných štandardov. Každá práca je vždy originál, z čoho vyplýva, že nesľubujem vypracovanie za pol dňa alebo v absolútne krátkej dobe a podobné nezmysly. Práce píšem poctivo a anonymne.
Orientujem sa vo viacerých odboroch, keďže mám dlhoročné skúsenosti – ide o mnohé sféry ako sú zdravotníctvo (UZS, MED, OŠE, FYZI.), marketing, verejná správa, manažment, ľudské zdroje, masmédiá, politológia, ekonómia, psychológia, sociológia, pedagogika, sociálna práca a iné. Dohodnutú cenu už nikdy nezvyšujem. Prípadné korekcie sú samozrejme v cene a mnoho ďalších vecí, ktoré vám napíšem ak sa u mňa budete informovať.
Dostupný som na danom e-maily: franoigorr@
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Poprosím o seriózne ponuky
Miesto práce: Írsko – viaceré miesta
Termín nástupu: ihneď a priebežne počas roka
Pracovná náplň : Pre nášho klienta v Írsku aktuálne hľadáme pracovníkov na prácu v ich mäsozávode. Spoločnosť je jednou z popredných európskych potravinárskych spoločností, dodávateľom pre celý rad popredných miestnych, národných a medzinárodných supermarketov, stravovacích služieb a výrobných podnikov vyvážajúcich do viac ako 50 krajín sveta.
Firma sa zaoberá porážkou, vykosťovaním a spracovaním, úpravou a balením mäsa.
Práca vo všetkých oblastiach výroby – hala na porážku, vykosťovacia hala, expedícia, chladiareň a baliace priestory. Od kandidáta sa bude vyžadovať, aby pracoval ako súčasť tímu, dodržiaval všetky zdravotné a bezpečnostné pokyny, udržiaval upratovacie postupy a zabezpečil, aby sa výrobný proces dodržiaval správne, aby sa vyrobil najlepší možný štandardný produkt. Na výrobnej linke sa pracuje v rýchlom tempe, aby sa splnili výrobne ciele na dennej a týždennej báze.
Pracuje sa v chladnejšom prostredí mäsozávodu v rôznych halách podľa toho na akej pozícii ste umiestnení. Vyžaduje sa, aby si zamestnanci vždy obliekali predpísanú obuv, plášte, či pokrývky hlavy a fúzov/brady.
Druh pomeru a dĺžka kontraktu:
Plný úväzok, dlhodobá práca priamo pre Írsky mäsozávod
Pracuje sa 5 dní v týždni, 40 hod.
Môže byť požadovaná práca na smeny, v prípade že si to vaša pozícia vyžaduje.
Ponúkaný plat brutto:
Všetci pracovníci začínajú na mzde 11,30€/ hod. Po čase možnosť rastu mzdy na základe prehodnotenia kvality práce a výkonnosti zamestnanca (u operátorov výroby a baličov cca do 13-14€/hod. u mäsiarov 15-21€/hod. – hodnotenie na základe kvantity spracovaných kusov).
Výplaty sú vyplácané každý týždeň vo štvrtok.
Ubytovanie:
Zabezpečuje zamestnávateľ, hradí si ho zamestnanec cca 450€/mesiac. Ubytovanie je v zariadených domoch, kde každý má svoju vlastnú izbu. Ubytovanie je cca 10 minúť autom. V prípade že auto nemáte, bude Vám poskytnutá doprava do a z práce (20 € / týždenne).
Iné výhody:
- Nie je potrebný anglický jazyk (ale je výhodou)
- Dlhodobý kontrakt
- Vyzdvihnutie na letisku
- Pracovné oblečenie zabezpečené
Požiadavky na zamestnanca
- prax
- znalosť hygienických a bezpečnostných pravidiel v potravinárstve
- ochota dlhodobo pracovať v zahraničí
Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu potrebujeme váš životopis v anglickom jazyku + fotografiu a kópiu výučného listu ak máte. CV nám zasielajte na Do predmetu emailu s CV napíšte PRACOVNÍK MäSOZÁVODU V ÍRSKU.
Ponúkame prácu v čistiarni bielizne v Nemecku.
Práca je vhodná pre páry, jednotlivcov, ale aj pre partie.
Lokalita: západné Nemecko.
Mzda: 1800 - 2200 € (v čistom) + bonusy.
Náplň práce:
* práca pri obsluhe automatizovaných pracích a žehliacich strojov,
* ukladanie, čistenie a triedenie bielizne.
Našim zamestnancom ponúkame:
* možnosť pracovať aj v sobotu,
* štvrťročný bonus 0,65€ netto za každú odpracovanú hodinu,
* príspevok na ubytovanie za každý odpracovaný deň,
* vrátenie dane z Nemecka,
* príspevok na cestu (SVK - DE),
* príspevok za využívanie vlastného auta,
* týždenné zálohy,
* turnusová práca.
Od uchádzačov vyžadujeme:
* VÝHODOU je auto/vodičský preukaz.
Kontakt:
Tel.:
E-mail: info@
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 300 EUR/mesiac
+ dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. •Ak si hotový administrátor s niekoľkoročnou praxou, radi si s tebou pri kávičke preberieme individuálnu ponuku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
Rutinné práce
• Kompletná správa a riešenie agend (backend) internetového obchodu na platforme Magento 2
• Zodpovednosť za zobrazenie portfólia produktov na frontende
• Správa produktov na stránkach: Heureka, Zboží, Najnakup, Google shopping
• Tvorba základných reportov z Google Analytics
• Úprava rôznych atribútov a parametrov produktov
• Práca s dodávateľskými feedmi
• Jednoduché úpravy produktových fotografií
• Listing nových produktov do eshopu a ich zaraďovanie do kategórií na základe podkladov od kolegov z rôznych predajných sekcii
• Importy dodávateľských cenníkov
• Importy rôznych parametrov produktov z Excelových tabuliek
• Práca s Excelom
Development eshopu
• Vedenie prípravy podkladov nových funkcionalít a zmien na eshope, pre web developera v spolupráci s kolegami
• Vedenie pracovných call-ov s web developerom na týždennej báze
Dlhodobé ciele
• Riadenie prechodu niekoľkých firemných e shopov na platformu Magento 2, pod jeden backend.
Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za bezproblémový chod všetkých funkcionalít eshopu na platforme magento 2, ktorý je momentálne tesne pred spustením. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné team buildingy.
Informácie o výberovom konaní
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Firma je situovaná 1minútu od diaľnice R1.
Do práce a z práce by si chodil presne opačne ako ide hlavná vlna. Ráno smer Trnava prázdna diaľnica do práce a večer smer Bratislava prázdna diaľnica z práce.
Miesto výkonu práce je v sídle našej spoločnosti v Dolnej Strede, Váhovská 870 (areál Velba)
• Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV na tomas@, životopisy vyhodnocujeme v prvom kole a v prípade, že nás tvoje CV osloví, budeme ťa kontaktovať.
• Termín nástupu dohodou.
• V prípade potreby
Práca pre 2-4 montérov klimatizačných jednotiek v Rakusku. Montovanie klimatizačných jednotiek podľa technickej dokumentácie.
podmienky:
- Prax a skúsenosti
- Stabilná praca
nástup: ASAP
pracovná doba: od +50hod/ týždeň
ubytovanie zabezpečené
práca na turnusy
firemne auto
Mzda 14/21
Chcete uplatniť svoje komunikačné schopnosti a máte príjemné vystupovanie? Baví Vás práca s ľudmi a chcete sa v nej zdokonaľovať? Pridajte sa do tímu profesionálov – čaká Vás komplexné zaškolenie.
POPIS POZÍCIE
- oslovovanie potencionálnych zákazníkov,
- profesionálne predstavenie ponuky,
- evidencia hovorov,
- práca s databázami,
Pracuje sa v 2 zmennej prevádzke, 1 týždeň v čase od 8:00 do 16:30, druhý týždeň od 9:30 do 18:00.
Práca spočíva v obvolávaní databáz, evidencia hovorov.
- základná mzda 780€/brutto,
- podporný bonus 100€ vyplácaný prvé tri mesiace,
- výkonnostný bonus priemer cca 150€, nie je limitovaný,
- kvartálny dochádzkový bonus 60€,
- multisport karta,
- team building,
- ovocné stredy,
- po zaškolení možnosť práce HOME OFFICE
- možnosť skráteného úväzku na 30 hodín týždenne.
Kontakt:
Michaela Cvengrošová
michaela.cvengrosova@
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web.
Náplň práce:
- práca na kontaktoch spoločnosti
- práca s internými systémami spoločnosti
- podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce)
- práca s kalendárom obchodníka
- organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád
Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a organizačné zručnosti
- písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
- zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť
- odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh
- záujem učiť sa nové veci
+ Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@