vyfukove potrubie - strana 40
Počet nájdených inzerátov VYFUKOVE POTRUBIE
: 1000 - strana 40
Predam vyfukove zvody nissan patrol y60 vhodne aj na y61 a prerabka na turbo audi. Zvody su v dobrom stave. Odber Senec. V prípade záujmu píš SMS email.
Cena pevná! pri odbere poštou cca 7€ poštovne
Predam 4 kusy kvalitne vyfukove koncovky nemeckej znacky HG motorsport, Bull X. Nahodene na aute do 100km. System upevnenia gulovej hlavy, nastavitelne v 5 smeroch. Koncovy priemer 76mm. Upevnovaci priemer 64,5mm. Ostatne rozmery podla foto.
Odber osobne alebo kurier po zlozeni zalohy.
Cena 90€/pár alebo 160€/2 páry.
Predám diely na Pajero II.:
4x komplet dvere strieborné Wagon v elektrike - 100€/sada,
zadné ramená - 80€/2ks,
predný náboj pravý nekompletny - 30€,
predné kryty kotúčov - 40€/oba,
predné ramená vrchné s čapmi - 40€/obe,
predné spodné ramená - 50€/pár,
čapy vrchných ramien - 10€/oba,
voľnobežka prednej nápravy SuperSelect - 20€,
zadné brzd.kotúče - 20€/pár,
zadné čidlá ABS 20€/pár,
zadné brzdové strmene - 60€/pár,
predné brzdy 1-piestové na repas - 20€/obe,
predný brzd. strmen 2-piestikový - 40€,
brzdový valec + posilňovač - 20€,
predná nápravnica - 20€,
torzné tyče dĺžky 128cm a 131cm - 40€/pár,
zadné, predné dorazy - 10€,
kardan predný, zadný, rôzne dlžky - 30€/ks,
pomocný čap riadenia - 20€,
tyč riadenia + spojovačky - 50€,
prevodka riadenia angl. - 50€,
tlmiče 6ks na experimnety - 25€/všetko,
tlmiče zadné Excell - 30€,
štartér 2,8TD - 90€,
čerpadlo na podtlak 2,8TD - 40€,
vodná pumpa 2,8TD + termostat + priruby na vodu - 40€,
remenica 2,8 - 40€,
blok motora 2,8TD 4M40 - 120€,
kluka 2,8TD - 150€,
piest + ojnica 2,8TD - 70€,
zotrvačník 2,8 + pritlačný tanier + lamela - 80€,
žhaviče 4ks - 30€,
vstrekovače 2,5TD - 80€/4ks, trubky do vstrekov - 20€,
kryty rozvodov 2,5TD - 30€,
turbo 2,5TD - 150€,
vodná pumpa+termostat+príruby 2,5TD - 30€,
veniec + hydromenič 2,5TD automat - 50€,
servotrubky - 10€,
výfukové zvody - 20€,
silentbloky motora - 20€/pár,
silentblok prevodovky - 10€,
remenice motora - 20-50€,
klimakompresor - 40€,
viskospojka + vrtuľa - 30€,
výfuk 3.0 prva časť s lambdou - 30€,
servočerpadlo 3,0V6 3,5V6 - 50€,
voda komplet 3,5 pumpa termostat hadice priruby - 20€,
škrtiaca klapka 3,5 - 30€,
remenice komplet z motora 3,5 - 50€,
kryty rozvodov 3,5 - 20€,
čidlá na 3,5 viac kusov - 100€/všetko,
výfukové zvody 3,5 - 60€,
airbox 3,0 - 50€, 2,5 2,8TD - 20€,
spojkový valček vonk.+vnút. - 50€/sada,
štartér 3,0V6, 3,5V6 - 80€,
vodný chladič 3,0, 3,5V6 - 40€,
sahara vodného chladiča - 30€,
olejový chladič - 20€,
spojková lamela - 20€,
zadné brzdové svetlo s tapacírom - 10€,
komplet klíma - 100€,
Vyfukove koleno pre vyfuk 45mm priemer a 3x65mm diery
Rozmery na poslednej foto.
Pre maly traktor fiat, new holland.
Viac informácií volajte pondelok až piatok 8 az16 hod pracovné dni
Aj poslem kurierom za 6e
Predam vyfukove tesnenie sada 4ks pasuje na:
KAWASAKI VN VULCAN 800 cc (1995)
KAWASAKI VN VULCAN 800 cc (1996)
KAWASAKI VN VULCAN 800 cc (1997)
KAWASAKI VN VULCAN 800 cc (1998)
KAWASAKI VN VULCAN 800 cc (1999)
KAWASAKI VN VULCAN CLASSIC 800 cc (1996)
KAWASAKI VN VULCAN CLASSIC 800 cc (1997)
KAWASAKI VN VULCAN CLASSIC 800 cc (1998)
KAWASAKI VN VULCAN CLASSIC 800 cc (1999)
KAWASAKI VN VULCAN CLASSIC 800 cc (2000)
SUZUKI GT 550 cc (1972)
SUZUKI GT 550 cc (1973)
SUZUKI GT 550 cc (1974)
SUZUKI GT 550 cc (1975)
SUZUKI GT 550 cc (1976)
SUZUKI GT 550 cc (1977)
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur
Ďalšie produkty na:
Predam dve výfukové kolena z Ktm xc-w 150 modelový ročník 2019 pasujú aj na staršie modely.
Su na nich známky používania, oby dve su vyfúknuté, vyrovnane a držiaky pasujú
Predám tento jedinečný kúsok. Jedná sa o známy projekt postavený na podvozku škoda 120. Kostra vozidla z jacklového profilu a výplň z hliníkového plechu. Nachádza sa tam motor zo Škody Favorit.
PO DOHODE MOŽNÝ DOVOZ K VÁM
OSTATNÉ PARAMETRE:
karoséria dvojmiestna, typ kabrio
priehradový rám zváraný z profilu 25x25x2 mm
dĺžka 3475mm, šírka 1640mm, výška 1310mm
svetlosť podvozku 110 mm, rázvor 1880 mm
motor Š 781.136, objem 1289 cm3, kompresný pomer 10,8 : 1, výkon odhadnutý 60 až 68 k
úpravy motora: znížená hlava, upravený spaľovací priestor, vyleštené sacie a výfukové kanály, vyrobené výfukové zvody s priechodzím tlmičom hluku, olejové čerpadlo, olejová vaňa a zapaľovanie zo Š 742.12,
karburátor Pierburg 2E3
Spojka s tanierovou pružinou priemer 190 mm
prevodovka 4 + 1
riadenie hrebeňové
brzdy sériové Š120 s podtlakovým posilňovačom
zadná náprava s kyvnými ramenami
nádrž zváraná 28 l
hmotnosť prázdna cca 400 kg maximálna testovaná rýchlosť 110 km/h (pre nevhodné cestné podmienky nebola dosiahnutá vyššia, rezerva výkonu je značná)
950€
Pri rýchlom jednaní možná dohoda na cene.
tuning škoda batmobil favorit buggy bugina
Ponukam na predaj vyfukove systemi pre verziu comby motorizacia 300D, a sedan coupe vsetky motorizacie, cena dohodou, skor volajte, na pisanie niet casu, dakujem
Nabízím na Multikar 22 - výfukové potrubí s vlnovcem. Cena: 700kč. Mohu zaslat kurýrem. Můj tel: +380
Predám výfukové zvody Honda CBF 600, rok od 2008 – 2010, použité, dajú sa bez problémov namontovať a budú plniť funkciu, vizuálna stránka zvodov je viď. na fotkách, sem tam nejaká ta preliačina, v prípade záujmu pošlem na dobierku...
Yamaha R1 2005
Kyvná vydlica, Sacie klapky, výfukova prívera komplet s motorcekom a lankamy, zadné svetlo, ventil na výfukové plyny,
Ľavý padák ,
Ľavý náduch, klapky na odvetranie motora,
Originál gripy, race stupačky,
Gsxr 1000k5
ventil na výfukové plyny, výfuk holá rúra s DB kilerom vyberatelným ,
Rajdy , race rajdy, tlmič riadenia, originál gripy ,
Suzuki gsxr 1000 k4
Kyvná vydlica, rám, horný aj spodný okulár,
Zadný brzdový strmeň aj s držiakom,
Kawasaki ninja 250
Ľavý speťák,
Mazanie na reťaz. Univerzálny vypínač. Elektrika na quickshifter - rýchloradenie,
Pancierové brzdová hadica,
-rok vyroby : 2005
-motor - n62b48 ( posledni atmosfera)
-najezd - 271 xxx
-logic7
-bezklic odemykani + startovani
-head up displej
Delano:
-zadni pneumatiky
-strecha (cerna misto sede, starou pridam autu)
-lakovani disku
-Gufera ventilu+pretesneni prsou(nekouri jako klasicka n62)
-Predni brzdy ziimerman + desky bosh (najeto tak 3000km)
-Zadni desky bosh(najeto tak 3000km)
-Eibach pruziny (-20 a -30mm)
-Horni ulozeni vsech tlumicu - predni + zadni naprava
-Cidlo kvality vzduchu
-Cidlo hladiny chladici kapaliny
-Cidlo teploty chladici kapaliny
-olej v automatu + filter mann (delano v roce 2019, najeto tak 10 000km)
-vzpery predni kapoty
-Kapalina v servu
-Brzdova kapalina
-Chladici kapalina
-Chladivo v Klimatizaci
-Vodni pumpa SKF
-Mikro remeny 2ks bosh
-Pomocne vodni cerpadlo pierburg
-druhe okno prave zadni
-vyfukove klapky
-diody interier
-diody spz
-predni ledvinky + lakovani cerny lesk
-olej v diferaku castrol (75w140)
-sterace - 1000
-volant + paka automat (precalouneno)
-svicky (ngk)
-lanko dveri (LP)
-nalevaci hrdlo do ostrikovacu
-natirani brzdicu
-lesteni a voskovani
-vaha vzduchu (bosh)
-zamek dveri LP dvere(oe)
-Lakovani zrcatek - cerny lesk
-predelani svetel angle eyes
-lizatko pod pr. naraznik
-starter bosh
-zadni lizatko pod naraznik
-spinacka na klic
-civky svicek (ngk) 8ks
-lizatka pod prahy
-pr.pred kryt kolem mlhovky(oe)
-zadni prave okno(oe)
-predni pneumatiky
-celni okno (oe) - 32 900kc
-4kusy hlinikovych ramen (PR)LEMFORDER
pr. tycky stabilizatoru LEMFORDER
-starter xenonu LP+PP (Magneti Marelli)
-predni xenony(osram)
-krouzek do svetla na starter xenonu (oe)
-pr.pred kryt kolem mlhovky(oe)
-jednotka praveho svetla(metzger)
-pr. L+P mlhovka(hella) - nelibil se me stav puvodnich
-baterka 95ah
Je toho hodne co se delalo, neco bylo potreba, neco se delalo jen kvuli estetice a neco jako prevence. Myslim ze bych si na neco urcite jeste vzpomel a nebo nekde dohledal, ale uz tak je toho dost.Auto vlastnim od roku 2016, kdy melo najezd cca 251 xxx, ted ma kolem tech 271 xxx.
Co se tyce investic co by chtelo udelat(dle me,ale hodne veci prehanim):
-pretesnit vyveva
-nejde ovladani jedne klapky vyfukove (ktere sem dodelaval)
-nejde zadni zamek kufru (letos odesel) - videl sem na slovenskem bazosi, ze prodava nekdo za 20e.
-pretesnit ventil viko
-vymenit sineloid v automatu (mezi 1-2 za studena kopne)
-nejaka kladka piska po zahrati
-sundat zadni naraznik uchytit 1x zad.senzor
Myslim ze kdyz to prezenu, tak je tohle otazka cca 30-40k kc, to myslim ze prehanim. Ani jedna zavada nebrani kazdodenimu provozu, auto bylo mnou normalne jezdeno. Najel sem letos asi 1000km.
Nejedna se o nouzovy prodej, nestiham jezdit vsim, vice info tel.