inzercia, predaj, predám, bazár

word excel - strana 21

Počet nájdených inzerátov WORD EXCEL : 1000 - strana 21

HP Mini 210
Predám notebook HP Mini 210 1099 ec Viviene TAM, v dobrom stave jedná sa o limitovanú edíciu v danom farebnom prevedení. notebook je plne funkčný, je k nemu nabíjačka a obal. Je vyčistený s novou inštaláciou systému Windows 7 Profesionál SK 64 bit, je aktivovaný, pripravený na použitie, všetko funkčné len batéria nefunkčná, dá sa kúpiť za 20 €. Notebook využijete hlavne na auto diagnostiku , alebo pri používaní nenáročných programov ........ nainštalovaný Windows 7 32bit sk profesionál parametre : procesor : Intel atom CPU N470 @ 1,83 ghz ram : 2gb displej : 10 palcový 1024 x 600 Pevný disk 2,5": 160GB Hitashi grafika : Intel pripojenia : 3 x usb , wifi , lan , vga Batéria už nefunkčná ,inak ide dobre všetko funkčné .Cena zodpovedá stavu. Predávam aj z napájacím adaptérom. Nainštalovaný program: Kodi 19.4 Matrix. nainštalované aj Stream Cinema Community Skype,WinRar - na RAR súbory VLC - video a audio prehrávač MS Office 2010 - Word, Excel, PowerPoint
Administratívna pracovníčka
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany Predbežný termín nástupu: 01.04.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády) Mzdové podmienky: od 700 € Pracovný čas: 8:00 - 17:00 Informácie o pracovnom mieste Náplň práce Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok. Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka). Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi. Zodpovednosť za zverenú hotovosť. Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí. Zamestnanecké výhody, benefity Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.02.2023 Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Úplné stredné odborné vzdelanie Úplné stredné všeobecné vzdelanie Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá Internet - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi) organizovanie a plánovanie práce kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) analyzovanie a riešenie problémov Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť Kontakt: Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
|Microsoft Office 2021 PRO PLUS| - doživotná licencia
⭕️Predám Microsoft Office 2021 PRO PLUS-doživotná licencia {Na objednávku viem zohnať aj iné verzie} ◾️Špecifikácie: - dostupné len pre Windows 10,11 (skladom aj pre macOS) - dostupné na 1 PC - multijazyčná verzia (Slovensko, Česko..) - 32/64 bitová verzia - Lifetime (doživotná licencia) - vhodné pre osobné aj firemné využitie •Balíček obsahuje: Klasické verzie aplikácií Word, Excel, PowerPoint a Outlook vo vydaní 2021, navyše Publisher a Access ✅Doručenie: Do 30 minút ◾️Cena za jeden kľúč je 12€ ◾️Platbu preferujem bankovým prevodom prípadne cez PayPal. Po obdržaní potvrdenia o platbe Vám bude zaslaný kód s návodom na aktiváciu ☎️Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu: samuel119954@ alebo cez telefónne číslo: ❗️BLACK FRIDAY AKCIA❗️ Office 2021 + Windows 10 Home/Professional + ESET INTERNET SECURITY (3 roky) = 27€ Office 2021 + ESET INTERNET SECURITY (3 roky) = 22€ Office 2021 + Windows 10 PRO/HOME = 16€ Office 2021 + Windows 11 PRO = 18€ ❌Jedna sa o predaj digitálnej formy (aktivačný kľúč) nie o predaj krabicovej/cd verzie❌ ⚠️Nezabudnite si pozrieť moje ďalšie inzeráty⚠️
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.
Servis  PC / Notebookov
Pokazený, alebo pomalý počítač, notebook/laptop? Nie vždy je kúpa nového PC/Notebooku riešenie. Využite naše služby: -Diagnostika zdarma -Servis u Vás doma na počkanie, alebo -Vaše zariadenie si prevezmeme, a do 24 hodín vrátime opravené/vylepšené,vyčistené. -Zrýchlenie počítača, notebooku/laptopu výmenou komponentov ako klasický disk (HDD) za rýchly SSD disk bez straty dát (štart PC trvá 20 sekúnd) navýšenie RAM pamäte, navýšenie miesta na disku, pri stolnom počítači možnosť výmeny aj procesora, grafickej karty, matičnej dosky a napájacieho zdroja. -Inštalácia Windows-u, licenčné kľúče, Office(word,excel,powerpoint,onenote,outlook) -Záloha pôvodných dát, po inštalácii obnova dát späť na nový disk ako sú fotky, filmy, hudba, dokumenty a podobne -Inštalácia programov podľa želania, nastavenie, vymazanie nepotrebných súborov -Vyskladanie nového počítača podľa Vašich požiadaviek -Prepastovanie procesorov, grafických kariet -Playstation PSX PS1,PS2,PS3,PS4,PS5 prepastovanie, vyčistenie, zlepšenie chladenia, inštalácia nového firmware, výmena disku za SSD pre rýchlejšie načitávanie systému a hier -Nízke ceny náhradných dielov -Cena dohodou po komunikácii Košice a Okolie do 50km. Telefón: Mail: jamazon.sro@ Instagram: WhatsApp, Viber, Messenger Tags: Dell Asus Intel Core ADM Lenovo IBM Sony HP Ryzen Corsair Kingston Fujitsu Game Herne PC Nvidia MSI Acer i5 i7 i9 Toshiba WD Seagate AOC Dlink Samsung Xiaomi Acer playstation psx
Asistentka spoločnosti
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku. Miesto práce: Bratislava Mzdové podmienky (brutto) 1 100 EUR/mesiac Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe Náplň práce - starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.) - starostlivosť o návštevy - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Internet - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - ochota spolupracovať a učiť sa Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou. V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Technik údržby
Ponuka práce: Technik údržby Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany Predpokladaný termín nástupu: 01.04.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu, živnosť (brigády) Mzdové podmienky: od 1 100 € (brutto), po skúšobnej dobe navýšenie minimálne 10% Informácie o pracovnom mieste Náplň práce Údržba na dennej báze pondelok – nedeľa 12 hodín/deň – dlhý a krátky týždeň. Zabezpečovanie prevádzkyschopnosti a vyhovujúceho technického stavu budovy alebo zvereného objektu. Vykonávanie preventívnej údržby technologických zariadení, vedenie prevádzkovej dokumentácie. Evidencia porúch a spotreby náhradných dielov. Zúčastňovanie sa pri výkone odborných prehliadok a revízií a spolupráca pri odstraňovaní zistených porúch a nedostatkov. Asistenčná činnosť pri inštalácii nových strojov a zariadení a zaistenie funkčnosti a bezpečnosti týchto zariadení. Opravovanie a vymieňanie poškodených častí vybavenia budovy, drobné elektrotechnické zásahy a montáže (nábytok, sanita, kľučky, zámky, batérie, zásuvky, vypínače, žiarovky, žiarivky, poistky, rozvádzače atď.). Ovládanie technických parametrov a špecifikácie používaných prístrojov a zariadení. Dodržiavanie interných smerníc a noriem a takisto rešpektovanie BOZP (bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci). Bezodkladné riešenie vzniknutých problémov a nedostatkov a ich následné hlásenie kompetentným osobám. Optimalizovanie chodu výroby, navrhovanie výmeny a inovácie jednotlivých používaných prístrojov a zariadení. Spolupráca s externými dodávateľmi a komunikácia so zmluvnými servismi. Vykonávanie drobných stavebných úprav, úprav terénu a spevnených plôch. Zamestnanecké výhody, benefity Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.02.2023 Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor Požiadavky na zamestnanca Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Úplné stredné odborné vzdelanie Úplné stredné všeobecné vzdelanie Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Práca s PC – základy (e-mail, excel, word) Vodičský preukaz: skupina B Prax v obore je vítaná. Kontakt: Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail:praca@
ŠPECIALISTA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať. Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac. Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte: - najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania, - dobré komunikačné a argumentačné zručnosti, - orientáciu na výsledok, - ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe, - schopnosť pracovať v prospech tímu, - precíznosť a trpezlivosť. OSTATNÉ ZNALOSTI Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý E-mail: poslať životopis buceksro@
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 € – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Administratívna pracovníčka v Berlíne
Ponúkame prácu pre nemecky dobre hovoriacu administratívnu pracovníčku vo veku od 30 - 45 rokov. Práca je v Berlíne na trvalý pracovný pomer v nemeckej firme. Jedná sa o klasické kanc.práce, nie je to účtovníctvo. Nutné vedomosti práce s PC (word, excel,outlook ) Plat 3000€ brutto.
Microsoft Office 365 + 1TB OneDrive SK [WhatsApp - Kontakt]
Microsoft Office 365 „Upgradujte na Office 365 a zažite dokonalé riešenie produktivity pre vašu firmu. -Office 365 obsahuje najnovšie verzie aplikácií Word, Excel, PowerPoint, Outlook a ďalšie, všetko v jednom praktickom balíčku. -Získajte prístup k svojim dokumentom a súborom z akéhokoľvek zariadenia a odkiaľkoľvek a spolupracujte s ostatnými v reálnom čase s Office 365. -1 TB cloudového úložiska OneDrive a pokročilé funkcie zabezpečenia, ako je viacfaktorové overovanie a šifrovanie dát, aby boli vaše dáta v bezpečí. -Office 365 obsahuje aj ďalšie nástroje, ako sú Microsoft Teams pre komunikáciu, SharePoint pre tímovú spoluprácu a Planner pre správu úloh. -Power BI na vizualizáciu a analýzu dát a PowerApps na vytváranie vlastných podnikových aplikácií. -Predplatné Office 365 vám poskytne flexibilitu pracovať odkiaľkoľvek a na akomkoľvek zariadení, vďaka čomu bude vaše podnikanie agilnejšie a produktívnejšie. -Nenechajte si ujsť špičkové riešenie produktivity pre vašu firmu, upgradujte na Office 365 ešte dnes!” Informácie k inštalácii: -Oddržíte váš účet u ktorého si len zmeníte heslo a bude len váš -Predplatné je na 365 dní -Všetko bude obdržané v emaile Kontaktujte ma cez formulár alebo na telefónne číslo , napíšte mi na WhatsApp Email: romanpropic@ Sady: -Office 365 + Windows 11 Pro = 19€ -Office 365 + Windows 10 Pro = 18€ Predaj licencií sa deje v súlade so smernicou Európskeho parlamentu a rady 2009/24/ES (článok 4 ods. 2) a judikatúrou Európskeho súdneho dvora.
Asistent/asistentka
Hľadám študenta/študentku VŠ odbor právo, vhodné pre nižšie ročníky bc. štúdia na brigádnickú prácu. Nápĺň práce: administratíva, vedenie spisovej agenty, príprava podkladov pred pojednavaním. Miesto: kancelária Senica, Robotnícka 58/21, čiastočne možná práca z domu Rozsah: 10-12 hodín týždenne Mzda: 4 eura/hod. Od asistenta/asistentky požadujem dochvíľnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť samostatnej práce. Potrebné znalosti/zručnosti: práca na pc - word/excel Ponúkam prácu v prijemnom prostredí, flexibilnú pracovnú dobu, možnosť osobného rastu a ziskania skúseností. Záujemcov prosím o zaslanie životopisu a stručného motivačného listu na email kancelárie
Administratívny pracovník
Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý ovláda prácu s Outlookom, Word, Excel, Internet a má vodičák skupiny B. Jedná sa o prácu v kancelárií v Žiline na polovičný úväzok, pracovná doba podľa dohody, víkendy a sviatky voľné. Mzda dohodou. V prípade záujmu posielajte svoj životopis na ihneď.
Práca v oblasti reklamy, marketingu, obchodu a predaja
Do nášho tímu hľadáme milého, komunikatívneho a spoľahlivého človeka s chuťou pracovať, kolegyňu alebo kolegu. Jedná sa o prácu na živnosť alebo TPP. Sme výrobná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti stavebného priemyslu. Zaoberáme sa výrobou obytných kontajnerov, Tiny House a oceľových konštrukcií. Náplň práce: -budovanie a spravovanie sociálnych sietí -spúšťanie online marketingových kampaní -PPC reklamy, inzercia -SEO, odkazy na web, sociálne siete -monitorovanie trhu, vyhľadávanie nových zákazníkov a komunikácia s nimi -prijímanie objednávok Požiadavky na zamestnanca: - znalosť anglického jazyka - nutná - komunikatívnosť a chuť sa vzdelávať - praktické skúsenosti najmä s marketingom a sociálnymi sieťami - Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý - Adobe Photoshop - mierne pokročilý Zamestnanecké výhody: -samostatná práca a priaznivé podmienky pre sebarealizáciu -priateľská atmosféra v podmienkach spoločnosti rodinného typu -možnosť profesionálneho a osobnostného rastu -13. plat, odmeny, finančný príspevok na stravu, iné bonusy Termín nástupu: -ihneď po dohode Mzda: dohodou osobne na pohovore Miesto výkonu práce: Baugrup, s.r.o. Ludanice Životopis zasielajte na : obchod@ kontakt:
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
[✅HNEĎ] MS Office 2021 Pro Plus [RETAIL - DOŽIVOTNÁ]
⚪ Zdravím, ponúkam na predaj licenčný kľúč na Office 2021 Pro Plus ⚠️ Ponúkam aj verziu, ktorú je možno priradiť k Vášmu Microsoft kontu, ⚠️ ⚠️ a tým pádom ho preniesť na iné zariadenie za 22€ ⚠️ ⚪ Mám k dispozícii aj Office 2019, 2019 a staršie.., pre viac info ma kontaktujte ⚪ INFORMÁCIE - dostupné len pre Windows - multijazyčná verzia (Slovensko, Česko..) - 32/64 bitová verzia - lifetime verzia (doživotná) - aktivácia produktu na oficiálnej stránke Microsoftu ⚪ BALÍČEK OBSAHUJE: - Microsoft Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Publisher a Outlook ➡ Platobné metódy: Bankový prevod, Viamo (Tatra Banka), PayPal alebo Revolut ➡ Po úspešnej platbe Vám bude zaslaný email s aktivačným kľúčom a návodom na aktiváciu ⚠️ Osobne dávam 2 mesačnú záruku, či už výmenou produktu alebo vrátením peňazí ➡ V prípade záujmu ma kontaktujte cez SMS, WhatsAppom () alebo mailom (@) ➡ Doba dodania: 5-10 minút ⚪ Cena za 1 licenciu je 12€ (pri väčšom množstve 25% zľava) ✯✯✯ MICROSOFT OFFICE 2021 PRO PLUS + WINDOWS 10 PRO/HOME → LEN ZA 16€ ✯✯✯ ✯✯✯ MICROSOFT OFFICE 2021 PRO PLUS + WINDOWS 11 PRO → LEN ZA 18€ ✯✯✯ !! POZOR: LICENCIA JE NEPRENOSNÁ, TZN. JE LEN PRE 1 ZARIADENIE !! !! JEDNÁ SA O DIGITÁLNU FORMU, TAKŽE NEJEDNÁ SA O CD VERZIU ANI NIČ PODOBNÉ !!
Účtovníčka - aj na skrátený pracovný úväzok
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vedenie podvojného účtovníctva, - Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov - Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze, - Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz - Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel, - Vystavovanie odberateľských faktúr, - Administratívne práce podľa potreby. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva, • skladového hospodárstva, • hospodárskej korešpondencie, • ovládanie programov Word, Excel. Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme, • výplata vždy v stanovenom termíne. Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti • od 6 € - 8 € hod./ brutto, • osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup ihneď.
Obchodný zástupca -  pracuj z domova
Hľadáme obchoďáka. Pracuj kedy chceš a zarábaj koľko chceš. Na živnosť. Informácie o spoločnosti Sme reklamná agentúra. Tvoríme weby, e-shopy a grafiku pre firmy/podnikateľov. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: – aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov na trhu , vytváranie partnerskej siete . – prezentácia portfólia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií – optimalizácia portfólia ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu a konkurencie – vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov – vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizácia obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, súčinnosť pri príprave a aktualizácií plánov predaja – plnenie individuálnych a tímových cieľov – aktívna osobná , telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov, predaja nových služieb Zamestnanecké výhody, benefity: – pracujete kedykoľvek chcete a odkiaľkoľvek zo sveta – príjemné pracovné pracovné prostredie s profesionálnou podporou – práca v mladom kolektíve – zaujímavé finančné ohodnotenie za každú uzavretú zakázku Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore nezáleží Ostatné znalosti: Microsoft Excel – Pokročilý Microsoft Word – Pokročilý Microsoft PowerPoint – Pokročilý Microsoft Outlook – Pokročilý Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti: – aktívna znalosť anglického a českého veľkou výhodou – vynikajúce prezentačné a vyjednávacie schopnosti – schopnosť kreatívneho myslenia a proaktívny prístup k práci – obchodné zručnosti , znalosť obchodného protokolu – príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, – výborný písomný prejav – orientácia na výsledky – tímovosť, flexibilita, lojálnosť – odolnosť voči stresu, schopnosť vidieť priority – rýchla identifikácia a vyriešenie problému – ochota cestovať Druh pracovného pomeru: Živnosť. Nie je stanovená fixná mzda. Zárobok máte z každej uzavretej zakázky na základe provízie. Miesto práce: Z domova alebo odkiaľkoľvek zo sveta – nie je stanovené pevné miesto V prípade záujmu nás kontaktujte na info@ reklama, marketing, obchod, podnikanie, zárobok, peniaze, príjem Volajte +205
Herný PC /GTX 1060 6GB, Ryzen 3200G 4.0GHz, 16GB RAM, SSD/
Predám lacný herný počítač, ktorý ponúka veľmi dobrý pomer cena/výkon. Bez problémov si na Full HD rozlíšení zahráte aj dnešné nové, náročné hry - napr. Red Dead Redemption 2, Assasins Creed, Doom Eternal, COD Warzone, Metro Exodus a ďalšie. Veľa komponentov PC je nových, v záruke (skrinka, zdroj, základná doska, ssd disk). Doklady o kúpe priložím. Ostatné komponenty sú vo výbornom stave, bezchybne pracujúce, dôkladne otestované (procesor, RAM, grafická karta, hdd). PC je veľmi tiché aj v záťaži, pri hraní hier. Menej náročné tituly ako Apex Legends, Valorant, GTA V, Fortnite, Roblox, Minecraft, PUBG, CS:GO, World of Tanks, War Thunder, League of Legends, Dota 2, Overwatch, a pod. zvláda plynule aj na stredné - vyššie detaily. Na nasledujúcom videu si môžete pozrieť testy hier na podobnej zostave akú predávam. Počítač je veľmi rýchly aj pri bežných, kancelárskych činnostiach alebo pri prehliadaní webu. Vďaka rýchlemu M.2 SSD disku systém nabieha do niekoľkých sekúnd od zapnutia PC. Súčasťou je aj nanovo nainštalovaný originálny, aktivovaný a aktualizovaný Windows 10. Predinštalovaný je tiež Microsoft Office Professional (Word, Excel, Power Point...) a hra Doom 2016. ✔️CPU: AMD Ryzen 3200G - 4jadrá, 8 vláken, zákl. takt 3.6 GHz, Turbo Boost v hrách až 4.0 GHz. ✔️DOSKA: Asus Prime A320M-A (nová, v záruke) ✔️GPU: MSI Armor Geforce GTX 1060 6GB GDDR5 - OC verzia štandardne s vyšším výkonom ✔️RAM: 16GB (2x8 GB) 3200MHz Kingston HyperX Fury ✔️SSD: 240GB WD Green M.2 (nové, v záruke) ✔️HDD: 1TB (2x500GB) WD Blue (100 % zdravie, bez vadných sektorov) ✔️ZDROJ: Crono 500W (nový, v záruke) Počítač je celkovo vo veľmi dobrom stave. Je otestovaný záťažovým programom OCCT a plne stabilný. Stačí zapojiť do siete a používať. Ovládače sú nainštalované a aktualizované. Predám osobne v BA a okolí, prípadne viem v rámci mesta a okolia doviezť domov. Pred kúpou je možné PC u mňa doma vyskúšať. Cena je už pevná, vzhľadom na výkon, stav a množstvo nových komponentov veľmi dobrá.
Herný PC /GTX 1660 Super, Intel 10.gen, 16 GB RAM, SSD/
Predám herný počítač, ktorý zvláda aj dnešné nové hry vo Full HD rozlíšení. Zahráte si na ňom aj náročné tituly ako Red Dead Redemption 2, Far Cry 6, Cyberpunk 2077, Elden Ring, Assasins Creed Valhalla a Odyssey, Metro Exodus, Doom Eternal, COD Warzone a ďalšie na stredné - vysoké nastavenie grafiky. Menej náročné tituly ako GTA V, Fortnite, CS:GO, World of Tanks, War Thunder, League of Legends, Dota 2, Overwatch, a pod. zvláda skvelo a na vysoké FPS. Zdroj, skrinka sú nové a v záruke - priložím ku nim doklad o kúpe. Ostatné komponenty sú otestované, málo používané a v bezchybnom stave. Grafická karta používaná približne 15 mesiacov. Mám k nej aj krabicu. ✔️CPU: Intel i3 10100 - 4 jadrá, 8 vláken, zákl. takt 3.6 GHz, Turbo Boost v hrách až 4.3 GHz - veľmi dobrý výkon v hrách, zvládne do budúcna aj výkonnejšiu grafickú kartu. Podobný výkon v hrách ako 6-jadrové Ryzeny 2. a 3. generácie alebo Intel i5 9400F. ✔️DOSKA: Gigabyte B460 HD3 - socket LGA 1200 ✔️GPU: Manli Gallardo Geforce GTX 1660 Super 6GB GDDR6 s účinným dvojvetrákovým chladením. ✔️RAM: 16 GB (2x8) DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury ✔️SSD: 128 GB Patriot P300 M.2 (ako nový - nabehaných 7 hodín) ✔️HDD: 2x500GB (1TB) Toshiba + WD Blue (výborné zdravie bez vadných sektorov) ✔️ZDROJ: Ibox Cube II 600W (nový, záruka) ✔️SKRINKA: Genesis Titan 700. Červené podsvietenie (nová, záruka). Počítač je svižný aj pri bežných, kancelárskych činnostiach alebo pri prehliadaní webu. Vďaka M.2 SSD disku systém nabieha do niekoľkých sekúnd od zapnutia PC. Súčasťou je aj nanovo nainštalovaný originálny, aktivovaný a aktualizovaný Windows 10. Predinštalovaný je tiež Microsoft Office Professional (Word, Excel, Power Point...) a hra Doom 2016. Počítač je celkovo vo veľmi dobrom stave. Samozrejme PC je otestovaný záťažovým programom OCCT, benchmarkmi (Heaven a pod.) a plne stabilný, v bezchybnom stave. Predám osobne v BA a okolí, prípadne viem v rámci mesta aj širšieho okolia doviezť domov. Pred kúpou je možné PC u mňa doma vyskúšať. Cena je už pevná. Vzhľadom na výkon a stav veľmi dobrá.