inzercia, predaj, predám, bazár

word excel - strana 46

Počet nájdených inzerátov WORD EXCEL : 1000 - strana 46

Office 365 Pro Plus - pre 5 počítačov (licencia)
✉️ Okamžité doručenie e-mailom/správou ✅ Pre 5 PC - viacero zariadení (Mac/Windows/Android/ios/ipad) ⭐ Autentická licencia Microsoft s vaším používateľským menom - vaše ⭐ Digitálna licencia ⭐ Produkty: Outlook - Teams - OneDrive Excel - Word - Powerpoint - Formuláre - OneNote - Stream - Sway - Visio ✅ Doživotná platnosť ✅ Platba prostredníctvom QR kódu, bankového prevodu, bankovej karty alebo PayPal Kontaktujte nás aj v prípade, že chcete akýkoľvek iný typ softvéru za nízku cenu. Môžem dodať všetky typy softvéru: Adobe (Acrobat PDF Pro/Photoshop/Illustrator/Lightroom...), Mac softvér (FinalCut, CleanmyMac, Logic Pro...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project...) Autodesk (AutoCAD, Revit, Inventor...), 3CAD/inžiniersky softvér (Sketchup/Solidworks/Vectorworks/Chief architect/Vectric/Tekla. ...), Úprava grafiky a videa (CorelDraw, Luminar, Topaz, Affinity, Cyberlink, DXO, ON1, Davinci, Magix...), Hudba (FL Studio, Avid Sibelius, Isotope, Steinberg, Toontrack, Arturia...), Iný softvér (Wondershare, Iobit, Ashampoo...) Kontaktujte ma e-mailom ✉️
Klientsko - administratívny pracovník
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa: -kontrolu existujúcich riešení, -hľadanie výhodnejších riešení, -práca s PC (Word, Excel, Power point) -komunikácia (všetky spôsoby), -reporty. Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Lenovo  IdeaPad Flex 5 14ALC05
Zdravím, Predám notebook Lenovo IdeaPad Flex 5 14ALC05. Notebook bol používaný iba čisto na školské veci, Word, Excel, PowerPoint, drobné programovanie. Notebook nikdy nebol prehrievaný a väčšinu času bol na chladiacej podložke. Notebook je preklopiteľný, takže je možnosť režim tabletu. Pero na displej mám tiež, takže poznámky sa dajú písať pekne ako na tablete. Spec.: CPU: AMD Ryzen 5 5500U RAM: 16GB DISK: SSD 512GB GPU: AMD Radeon Graphic DIsplej je dotykový USB: 2x USB 3.0, 1x USB C (možnosť nabíjania), 1x HDMI, 1x SD-kart slot, 1x Jack na slúchadlá WiFi, Bluetooth, Windows 11 - originálny Podsvietenie klávesnice Notebook šlape ako hodinky. Predávam ho z dôvodu že som prešiel na Apple Eco systém. Na cene sa vieme dohodnúť. Treba prísť vyskúšať. Po dohode viem k tomu pridať aj Microsoft Office Professional Plus 2019 (treba dať vedieť do predu).
Odškolím vás office., Grafiku,: Photoshop, Ilustrátor, a iné
Odškolím vás office: Word, Excel, Powerpoint, Mail., Grafiku,: Photoshop, Lightroom classic: úprava fotografie, retuše, export, tlač fotiek, Ilustrátor, tvorba vyzitiek, loga, vytvorenie plagátu, Indesign, vytvorenie brožúry, knihy, časopisu, Corel Draw, tvorba grafiky, spracovanie (zostrihanie videa) v Premiere pro, alebo vytvoríme spolu jednoduchú profesionálnu web stránku pre vás. Som z Bratislavy, možnosť školenia a práce u vás v Bratislave a okolí, alebo online cez internet. Volať môžete kedykoľvek. Všetky programy viem aj nainštalovať a nastaviť na váš aktuálny počítač, alebo poradiť aký počítač presne potrebujete, aby programy fungovali.
Service Coordinator
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky - práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme - objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii - príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti - vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr - vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom - kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk Anglicky jazyk - základy Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Fakturácia – pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Pozícia je vhodná i pre absolventa Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok. Osobnostné predpoklady a zručnosti - technická a manuálna zručnosť - zmysel pre detail, komunikatívnosť - prozákaznícky prístup, proaktívny prístup - osobnosť zameraná na hľadanie riešení - pozornosť, samostatnosť - analytické a logické myslenie Zamestnanecké výhody, benefity Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely Pravidelný teambuilding Výrobky a služby za zamestnanecké ceny Káva a klimatizácia na pracovisku Parkovanie, voľné víkendy Stručná charakteristika spoločnosti Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Administratívny pracovník v dopravnej spoločnosti
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .
E-Shop
Operator E-SHOP (zastupovanie počas MD) Náplň práce a zodpovednosti: - prijem telefonických a emailových objednávok, - zodpovedný prístup k práci, - príjemné vystupovanie - poskytovanie informácií o tovare - kontrola objednávok a komunikácia so zákazníkom v eshope, - administratívne a pomocné úlohy - odbavenie objednávok - prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti - samostatnosť, zodpovednosť - preklad produktov do poľskeho jazyka Jazykové znalosti: - poľsky jazyk: pokročilý (ústne aj písomne) VITANA Microsoft Excel Microsoft Word Nastup od 01.07.2023
HP EliteDesk 705 G3 - AMD PRO A12-8870, 16GB RAM 500GB SSD
Predám výkonný kancelársky počítač HP EliteDesk 705 G3 SFF s procesorom AMD PRO A12-8870 (12 Compute Cores 4C+8G), 16GB RAM a 500GB SSD Samsung 860 EVO. Je po vyčistení chladenia a výmene teplovodivej pasty na CPU. Preinštalovaný OS Windows 10 Pro s licenciou. Všetky časti PC sú prekontrolované, je plne funkčný, pripravený na používanie. K PC je napájací kábel. CPU: AMD PRO A12-8870 GPU: AMD Radeon R7 series RAM: 16GB DDR4-2400 SSD: Samsung 860 EVO 500GB PSU: HP PS-4201-HA 80Plus Platinum Porty: 4x USB 3.0, 6x USB 2.0, 2x DisplayPort, VGA, Gigabit Ethernet, Serial RS-232, DVD-ROM V prípade záujmu možné pridať: USB klávesnica + myš 10€ WiFi karta do USB 10€ Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) licencia 10€ 23"" FullHD monitor 40€
Consultant/ Koordinátor - Sládkovičovo
Náplň práce: - starostlivosť o klientov zamestnávateľa, komunikácia s klientmi zamestnávateľa - vyhľadávanie a zabezpečovanie zamestnancov, nábor zamestnancov - registrácia uchádzačov, vedenie databázy uchádzačov, vedenie pohovorov - kompletná starostlivosť o zamestnancov, spracovávanie dokladov, vyhotovenie pracovných zmlúv a ich podpisovanie - zodpovednosť za správnosť údajov a prípravu podkladov v stanovenom termíne (dochádzka, odpracované hodiny, poskytovanie dopravy, vyplatené bonusy za dochádzku, čerpanie PN a dovoleniek, podklady na výpočet miezd a faktúr,...) - príprava výberových konaní - vedenie personálnej evidencie - spolupráca so štátnymi orgánmi - vybavovanie požiadaviek zamestnancov - pravidelné reportovanie nadriadenému na týždennej báze - ostatné práce podľa pokynov nadriadeného Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer Termín nástupu: apríl 2023 Mzdové podmienky (brutto) 900 EUR/mesiac+ príplatky za odpracované hodiny zverených zamestnancov, príplatky za znáborovaných ľudí; po zaučení mzda s príplatkami od 1000€/netto/mesiac Zamestnanecké výhody, benefity - služobný telefón - služobný notebook Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ľudské zdroje Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax na podobnej pozícii vítaná - aktívny vodič (podmienka) - komunikatívnosť a slušný prejav (verbálny aj písomný) - zodpovednosť - spoľahlivosť - anglický jazyk na komunikačnej úrovni výhodou Výberové konanie bude prebiehať v priebehu mesiaca marec a apríl. V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu nám zašlite Váš štruktúrovaný životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu.
Servis  PC / Notebookov
AKCIA.....120GB SSD Disk zdarma.... Pokazený, alebo pomalý počítač, notebook/laptop? Nie vždy je kúpa nového PC/Notebooku riešenie. Využite naše služby: -Diagnostika zdarma -Servis u Vás doma na počkanie, alebo -Vaše zariadenie si prevezmeme, a do 24 hodín vrátime opravené/vylepšené,vyčistené. -Zrýchlenie počítača, notebooku/laptopu výmenou komponentov ako klasický disk (HDD) za rýchly SSD disk bez straty dát (štart PC trvá 20 sekúnd) navýšenie RAM pamäte, navýšenie miesta na disku, pri stolnom počítači možnosť výmeny aj procesora, grafickej karty, matičnej dosky a napájacieho zdroja. -Inštalácia Windows-u, licenčné kľúče, Office(word,excel,powerpoint,onenote,outlook) -Záloha pôvodných dát, po inštalácii obnova dát späť na nový disk ako sú fotky, filmy, hudba, dokumenty a podobne -Inštalácia programov podľa želania, nastavenie, vymazanie nepotrebných súborov -Vyskladanie nového počítača podľa Vašich požiadaviek -Prepastovanie procesorov, grafických kariet -Playstation PSX PS1,PS2,PS3,PS4,PS5 prepastovanie, vyčistenie, zlepšenie chladenia, inštalácia nového firmware, výmena disku za SSD pre rýchlejšie načitávanie systému a hier -Nízke ceny náhradných dielov -Cena dohodou po komunikácii Košice a Okolie do 50km. Telefón: Mail: jamazon.sro@ Instagram: WhatsApp, Viber, Messenger Tags: Dell Asus Intel Core ADM Lenovo IBM Sony HP Ryzen Corsair Kingston Fujitsu Game Herne PC Nvidia MSI Acer i5 i7 i9 Toshiba WD Seagate AOC Dlink Samsung Xiaomi Acer playstation psx
Kurič-energetik-údržbár
Informácie pre uchádzača: Základná zložka mzdy (v hrubom): 1000,-€/mesiac (nástupný plat) + finančný príspevok na stravovanie + finančný príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie. Možnosť zabezpečenia ubytovania priamo v mieste výkonu práce (nájomné - zamestnanecká zľava). Dátum nástupu: ihneď. Pracovný pomer na neurčitý čas, skúšobná doba 3 mesiace. Miesto výkonu práce: elokované pracovisko Školského internátu, Saratovská 26/B, 841 02 Bratislava - Dúbravka Náplň (druh) práce: Kurič-energetik: - obsluha automat.nízkotlak.kotolne pochôdzkou v zmysle SÚBM č.25/1984 Z.z. a MPP, - vykonávanie bežnej údržby v kotolni, - kontrola tech.stavu rozvodov ÚK, TÚV, SV a hydrantovej siete a dodávateľsky zabezpečovať príp.opravy, - pomocné údržbárske práce na rozvodoch ÚK, TÚV, SV a kanalizačných rozvodov a odpadovej vody, - sledovanie termínov odb.prehliadok a skúšok tlak.zariadení, plyn.zariadení, tech.elekt.zariadení a následne dodávateľsky zabezpečiť ich vykonanie počas prevádzky, - mesačné odpočty na odb.miestach pre potreby refakturácie, - riadiť tepelné hospodárstvo a sledovať jeho ekonomiku Údržbár: - údržba objektu, opravy zariadenia a vybavenia, - drobné inštalatérske práce, murárske, stolárske a zámočnícke práce, - údržba areálu budovy (zimná údržba, kosenie trávnatých plôch, orezávanie kríkov a stromov), - vykonávanie ostatných pomocných prác v zariadení podľa pokynov nadriadeného pracovníka. Pracovné podmienky: Jednozmenný pracovný režim. Pracovný čas: od 7:00hod. do 15:00hod. Požadované vzdelanie: - stredné odborné vzdelanie, - úplné stredné odborné vzdelanie Zručnosti, schopnosti: Všeobecné spôsobilosti: - analyzovanie a riešenie problémov, - fyzická zdatnosť, - manuálna zručnosť, - organizovanie a plánovanie práce, - pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti), - samostatnosť, - komunikácia - jednanie s ľuďmi Počítače: elementárna úroveň (Internet, Microsoft WORD, EXCEL a OUTLOOK). Ďalšie požiadavky: výhodou, ale nie je podmienkou - kuričský preukaz V.triedy kvapal.kotol, plynné palivo (§16 ods.1 písm. b 124/2006 Z.z. - doklad o overení odbor.vedomostí a spôsobilosti na samostatnú obsluhu tlak.nádob sk. "A" a "B" podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., podľa §17 čl.3 V prípade záujmu životopis (štruktúrovaný) zasielajte na e-mail: veducidm@ Bližšie informácie v prac.dni v čase od 7.00hod. do 14.00hod. na tel.č. 02/64361049. Zamestnávateľ: Školský internát, Trnavská cesta 2, 821 08 Bratislava
SBS pracovník - Bratislava
Prijmeme väčší počet SBS záujemcov na rôzne pozície v Bratislave. Pracovná náplň: - Dohliadanie na stav a vybavenie objektu - Ochrana majetku klienta - Pochôdzková činnosť Operačný dôstojník: - Obsluha CCTV, Spracovávanie pravidelných reportov, Komunikácia s výjazdovými skupinami, klientmi, záchrannými zložkami a pod. - Práca s PC /s programom- Word, Excel, Outlook/ Zmeny: - 12 hod zmeny /denné Požiadavky: - čistý odpis registra trestov - zdravotná spôsobilosť - preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí mať osvedčenie o absolvovaní kurz POS/ Mzda: - 5,003 € hod /brutto + príplatky Pracovný pomer: - Hlavný pracovný pomer - Dohoda o pracovnej činnosti Termín nástupu: - Dohodou Miesto výkonu práce: - Einsteinova, 851 01 Bratislava Benefity: - Preplatíme preukaz OS do výšky 200 € po odpracovaní 3 mesiacov, ktorý pomôžeme vyriešiť - Náborový príspevok v sume 50 € - Akcia: Dohoď kamaráta 100 € - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
Microsoft Office 2021 Pro Plus - (WhatsApp) - IHNEĎ
Microsoft Office 2021 Professional Plus -DOŽIVOTNÁ LICENCIA -32/64x bitová verzia -multijazyčná verzia Dobrý deň, ponúkam digitálny licenčný kľúč pre jedno zariadenie Windows 10/11 Microsoft Office 2021 Professional Plus za 12€. V cene je bezplatná pomoc pri inštalácii. Ponúkam aj verziu, ktorá sa dá pripojiť ku vášmu účtu Microsoft za 22€ a môžete si licenciu preniesť na iné zariadenie. Ponúkam aj staršie verzie: Microsoft Office 2019 Professional Plus - 10€ Microsoft Office 2016 Professional Plus - 7€ MS Office obsahuje: PowerPoint, Word, Excel, Onenote, Outlook, Publisher, Access. Ponúkam BALÍK Microsoft Office 2021 Pro Plus + Windows 10 Pro licenciu za 17€. Ponúkam tiež BALÍK Microsoft Office 2021 Pro Plus + Windows 11 Pro za 21€. Ponúkam taktiež licenciu pre Microsoft Office 2021 Home and Business vhodnú pre zariadenia s MacOS, Mac (vrátane tých s čipmi M1 a M2) za 28€. Preferujem platbu bankovým prevodom, Paypalom, Viamo-m, alebo cez Revolut. Po obdržaní platby vám e-mailom zašlem licenčný kľúč a návod na použitie. V prípade Paypalu môžete licenciu obdržať už do 5 minút. Prosím, kontaktujte ma cez formulár dole, SMS, iMessage alebo Whatsapp (). Telefonicky prosím len po 15tej. Je to DIGITÁLNA verzia licenčného kľúča, žiadna fyzická CD verzia. V prípade kúpy viacerých kusov sa dá dohodnúť na zľave. Ponúkam aj iné kľúče/hry, kľudne ma kontaktujte a dám vám cenovú ponuku. Pridajte sa k desiatkam spokojných zákazníkov
➡️ Projektový manažér - automotive H&O Group
➡️ Do nášho tímu hľadáme kolegu so skúsenosťami z oblasti automotive. Nástupný plat od 2000 €. Finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta a bude posudzovaná individuálne ➡️ Čo bude Tvojou náplňou práce? Zodpovednosť za: - pridelené projekty z hľadiska času, financií a kvality - tvorbu cenových ponúk na produkty v automotive - získavanie a dostupnosť informácií a dokumentácie k projektom - koordinácia výstavby výrobných liniek až po sériové použitie - komunikácia s príslušnými oddeleniami - sledovanie úrovne techniky, technológie a organizácie výrobného procesu - vypracovanie plánov etáp, časových harmonogramov a rozpočtov projektu - riadenie projektových zmien - aktívne hľadanie možností ako čo najefektívnejšie dosiahnuť projektové ciele ➡️ Zamestnanecké výhody, benefity - mobilný telefón, notebook - spoločenské a kultúrne podujatia - rekreácie - víkendové pobyty - práca v stabilnej spoločnosti - motivujúce mzdové ohodnotenie - bonusy na základe výsledkov spoločnosti - príjemné pracovné prostredie - možnosť profesionálnej sebarealizácie, odborného a osobného rastu ➡️ Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore technické zameranie ➡️ Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) ➡️ Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Vodičský preukaz : B Počet rokov praxe : 3 ➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosti z automotive prostredia - znalosť tvorby nákladov na projekt - technické vedomosti z oblasti strojárskej výroby - analytické, koncepčné a racionálne myslenie - schopnosť pracovať v strese a byť prístupný zmenám - schopnosť pracovať s technickou dokumentáciou - organizačné schopnosti a predpoklady pre riadenie projektu - asertivita a komunikatívnosť, schopnosť hľadať riešenia - samostatnosť, flexibilita - znalosť automotive štandardov ➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť ➡️ Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Teplárne ZM s.r.o.
Kurič, strojník energetických zariadení Miesto práce: Hviezdoslavova 84 Zlaté Moravce Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: dohodou Mzdové podmienky ( brutto): 880-1250 €/ mesiac, po zapracovaní mesačné odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Zabezpečuje obsluhu výroby a dodávky tepla . Vykonáva pracovné činnosti podľa schváleného prevádzkového poriadku pre prevádzku kotolne a súčasne platnej legislatívy pre prevádzku plynových zariadení a zariadení na spaľovanie drevnej štiepky. Zabezpečuje výrobu tepla pri dodržaní odberových podmienok paliva. Vykonáva drobné opravy zariadení kotolne pod dohľadom nadriadeného a iné práce potrebné k zabezpečeniu plynulej výroby a dodávky tepla, vykonáva údržbu prevádzkových zariadení kotolne ako aj rozvodu tepla. Zamestnanecké výhody, benefity: - Stabilné zamestnanie - Príspevok na stravné - Odborné zaškolenie - Ročné prehodnocovanie platov Informácie o výberovom konaní: - Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky. Ostatným uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Požiadavky na zamestnanca: - Stredoškolské s maturitou - Nadstavbové/ vyššie odborné vzdelanie Ostatné znalosti: - Microsoft Outlock- základy - Microsoft Excel- základy - Microsoft Word- základy Vodičský preukaz -skupiny C – výhodou, nie je podmienka Počet rokov praxe: 1 Osobné predpoklady a zručnosti: Pozitívne myslenie Manuálna zručnosť- zámočnícke a údržbárske zručnosti Samostatnosť, zodpovednosť , čestnosť Práca v nepretržitej prevádzke- 12 hod. smeny Kuričský preukaz- plyn , pevné palivo - výhodou Obsluha strojov – strojnícky preukaz – výhodou Elektrotechnický preukaz - výhodou Inzerujúca spoločnosť: Teplárne ZM s.r.o. je výrobná a distribučná spoločnosť tepla , ktorá pôsobí na trhu od r. 2008. Vyrábame a dodávame teplo pre domácnosti, nebytové objekty pre 5000 obyvateľov mesta Zlaté Moravce. Počet zamestnancov: 7 Kontakt: Žiadosti prosím zasielajte mailom na adresu : E mal: L.jakabova@teplarne .sk
[NOVINKA NA TRHU] Microsoft Office 2021 Professional Plus
Hýbte sa s dobou a získajte digitálnu licenciu Microsoft Office 2021 Professional Plus EŠTE DNES! Predaj licencií sa deje v súlade so smernicou Europského parlamentu a rady 2009/24/ES (čl.4.ods.2) a judikaturou Europského súdneho dvora. - Originálna elektronická licencia [ESD] - Dodanie do hodiny - Doživotná platnosť - Multijazyková verzia (Dá sa použiť s AKÝMKOĽVEK jazykom) - Určená pre 1 zariadenie - Vhodná pre 64bit, 32bit systémy - Vhodná pre OSOBNÉ, ŠKOLSKÉ ale aj FIREMNÉ využitie Po zaslaní potvrdenia o platbe získate: - Kľúč ktorý aktivuje aplikacie: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access - Návod na stiahnutie a aktiváciu
Hľadám  si prácu
Hľadám si pracu. Mám 25 rokov skúseností v oblasti stavebníctva a údržby. Hotel Hilton , Ascott London Mayfair a pracoval pre medzinárodnú spoločnosť Amec Foster v Londýne ako údržbár ,Hotel Icon Praha, Grand Majestic Hotel Praha. Momentálne stále pracujem ako údržbár v Hoteli na zamku,ale hľadám si prácu v Bratislave od 1.07.2023. .Ovládam angličtinu a PC (Word, Excel, internet) vodičský preukaz B1 ,B,C1,C,T a čistý register trestov. . Som manuálne zručný a mam skúsenosti s údržbou bazénu, wellness a vodárenské,elektr., maliarske práce, rekonštrukcia kúpeľne, obklady, murárstvo, sadrokartóny, stolárske práce, zámočnícke práce,zahradkarske prace....)Profesionalita, vysoká remeselná zručnosť,samostatnosť a flexibilita.
Práca FASHION ASSISTANT
Pracovná pozícia Asistentka predaja/vedúca predajne ADMAR Druh pracovného pomeru plný úväzok Miesto práce Moldavská cesta, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 900 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek Zabezpečenie chodu prevádzky Aktívny predaj tovaru Vybavovanie reklamácií Práca s pokladňou Zamestnanecké výhody, benefity Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie Osobnostné predpoklady a zručnosti Kultivovaný slovný prejav, komunikácia, Organizovanie a plánovanie práce Tvorivosť (kreativita) Tímová práca Analyzovanie a riešenie problémov Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi. Jazykové znalosti Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Pokladňa - Základy životopis posielajte na : simona.selecka@ alebo admar@ , warehouse@
IRISPEN EXPRESS 7 Prenosný textovy skener, digitalizer textu
funkcny komplet krabica s prislusnestvom. Dobierka nieje problem. Prenosný textovy skener IRIS Idealny pre skolakova vysokoslakov studentov ,pre dilomky diplomove prace atd odskusany (na rozdiel od wireles typu AIR 7 je fakt spolahlivy mam to odskusane) Mam viacero podobnych inzeratov staci kliknut na meno "Riso" nad tel. cislom. -------------------- 300 dpi, veľkosť A6 ~ Skener tužka, ručný skener, možnosť skenovania textu, čísiel a drobnej grafiky, konektor USB Nový mobilný perový skener - Priame OCR do akejkoľvek aplikácie: Text a čísla - Obraz priamo do akejkoľvek aplikácie - 30 jazykov - Single Line OCR Rozpoznanie textu IRISPen Express 7 je plne vybavené pero pre rozpoznavanie textu. Funguje rovnako ako zvýrazňovač. Jednoducho posúvate IRISPEN cez tlačený text alebo čísla z novin, časopisov, faxov, dopisov a text bude automaticky prepísaný do počítača pomocou OCR technológie. Podpora mnohých formátov Nezáleží teda na tom, čii používate aplikáciu Word, Excel alebo iné textové aplikácie pre úpravy. Loga, podpisy jednoduchá grafika IRISPen 7 dokáže tiež importovať logá, podpisy alebo menšiu grafiku. Pri nákupe obdržíte software IRISCompressor navrhnutý tak, aby previedol štandardný obraz dokumentu vo formáte JPEG, PNG, TIFF atd. do nového PDF dokumentu omnoho menšej veľkosti až 20 krát s kompatibilitou so všetkými prehliadačmi PDF.
Obchodný  zástupca
Si ambiciózny, energický Tu si správne! Do našej rýchlo rastúcej prespektivnej firmi hľadáme obchodného zástupcu. Ak sa nebojíš výziev a chceš pracovať na 100% s rovnako zmýšľajúcim tímom, pridaj sa k nám. Aká bude náplň tvojej práce? Vyhľadávať a oslovovať nových klientov ktory potrebujú FOTOVOLTICKE elektrárne.Tvojou úlohou bude prezentácia ponuky a starostlivosť o klientov. Nezabudni, že klienti sú u nás na prvom mieste! Zamestnanecké výhody, benefity: – práca v mladom kolektíve – zaujímavé finančné ohodnotenie za každú uzavretú zakázku -firemný telefón -firemné auto -firemný notebook Čo po tebe naopak budeme chcieť my? - Hľadanie nových zákaziek, klientov - aktívny prístup k hľadaniu nových klientov - Komunikácia: vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti. - Rýchlosť a zapojenie do aktualnich zákaziek hľadáme obchoďaka telom i dušou, ktorý má chuť sa posúvať stále vpred a zarábať Požiadavky: -Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou a vyššie -Ostatné znalosti: -Microsoft Excel – Pokročilý -Microsoft Word – Pokročilý -Microsoft PowerPoint – Pokročilý -Microsoft Outlook – Pokročilý -Vodičský preukaz B -Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Druh pracovného pomeru: -Živnosť Miesto práce: – kancelárie máme v Humennom ale nieje stanovené pevné miesto. Tvoja praca bude aj cestovanie k zákazníkom. V prípade záujmu nás kontaktujte na praca@ pošlite na svoj Životopis Tešíme sa na teba :-) SOCHA BAU s.r.o.