word excel - strana 47
Počet nájdených inzerátov WORD EXCEL
: 1000 - strana 47
Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás!
Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky.
Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine.
Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty
- vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie
-vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu
-vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia
-rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti
-všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov
-analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien
výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov
-evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr
- vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého
preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou,
- skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO),
- zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
SAP FI/CO - Základy
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku.
Náplň práce:
- samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy
- komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...)
- spracovanie miezd, príprava podkladov
- orientácia v mzdovej problematike výhodou
- sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov
- rôzna iná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na naše produkty
- čerstvé ovocie k výplate
- pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú
Predpoklady na uchádzača
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
- Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ
- znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- finančná a ekonomická gramotnosť
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- prax v odbore vítaná
Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Hľadáme telefonistku/telefonistu
Miesto práce: z domu / Slovensko
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda
Mzdové podmienky (brutto): až 3600€
Kontakt
E-mail: hello@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť telefonovať
- Spoľahlivosť
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Kontakt
E-mail: hello@
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Náplň práce:
- prijíma pokyny od nadriadeného na zlepšenie chodu výkonu služieb.
- reportovanie bezpečnostných udalostí.
- zabezpečenie bezpečnostnú obchôdzkovú činnosť (1-2krát za zmenu)
- práca v programe CCure, otváranie dverí na diaľku pre zamestnancov, vstup visitorov, robotníkov atď.
- administratívna činnosť, denné hlásenia, obsluha EPS , CCTV kontrola,vypracovávanie reportov
- vykonáva kontrolnú činnosť podľa platných predpisov na objekte.
- zodpovedá za dodržiavanie dokumentácie a bezpečnostných predpisov, procesov a smerníc na objektu.
- pri plnení úloh dodržiava všeobecne záväzných noriem a vnútorných pravidiel skupiny spoločností.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-základné vzdelanie
-stredoškolské bez maturity
-stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
- anglický jazyk - úroveň B1 (na komunikatívnej úrovni)
Ostatné znalosti:
- Microsoft Outlook - základy
- Microsoft Word - mierne pokročilý
- Microsoft Excel - základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- preukaz odbornej spôsobilosti SBS - NUTNÁ PODMIENKA
- občianska a trestná bezúhonnosť
- zdravotná spôsobilosť
- chuť pracovať
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
Platové podmienky:
- 7,17 EUR/hod.
- základná mzda 5 €/hod btto + variabilná čiastka 2,17€/hod btto+ všetky zákonné príplatky
Predám výkonný, kompaktný počítač HP EliteDesk 800 G2, počítač je plne funkčný, v 100%stave , vďaka 4jadrovému procesoru i5 6.generácie, rýchlemu SSD disku a 12GB pamäti RAM má veľmi rýchly nábeh!
PC je celý preinštalovaný, vyčistený, vyfúkaný od prachu, nastavený na továrenské hodnoty v stave nového PC, je v ňom aktivovaný Windows 10, balíček Microsoft Office (word, excel,powerpoint..), antivírusový program, čiže je pripravený na okamžité požívanie!
K PC dodám 23 palcový FULL HD monitor HP Elitedisplay E231 s integrovanými reproduktormi ako BONUS!
Záruka 14dní!!!!
Windows 10 PRO aktivovaný
Procesor : Intel® Core i5-6500 4x 3,6Ghz s Turboboost
Obrazovka : 23"FULL HD 1920x1080 HP Elitedisplay E231
Pamäť RAM : 12GB DDR4 (2sloty sú ešte voľné)
Grafická karta : Intel HD 530
HDD: SSD disk 128GB (systém)+ 1TB hardisk (1000GB) - úložisko
10x USB,8xUSB 3.0, LAN, Display Port 2x, VGA
Len osobný odber, Trnava, Trnava okolie
Predám vynikajúci , kompaktný počítač HP Slim Desktop 290, počítač je plne funkčný, v 100%stave , vďaka 6jadrovému procesoru i5 8.generácie, super rýchlemu SSD disku msata m2 a 12GB pamäti RAM má veľmi rýchly nábeh!
PC je celý preinštalovaný, vyčistený, vyfúkaný od prachu, nastavený na továrenské hodnoty v stave nového PC, je v ňom aktivovaný Windows 10, balíček Microsoft Office (word, excel,powerpoint..), antivírusový program, čiže je pripravený na okamžité požívanie!
K PC dodám bohaté príslušenstvo:
24 palcová FULL HD televízia Sencor SLE2401T – jedná sa o plnohodnotný televízor , USB,HDMI,SCART– číta cez USB aj filmy, hudbu, fotografia , kvalitné integrované reproduktory
Plne funkčný projektor ACER X110p, možnosť pripojenia k PC cez kábel
Kompletná kabeláž, PC myš, HDMI kábel na prepojenie PC a TV
Záruka 14dní!!!!
Windows 10 PRO aktivovaný
Procesor : Intel Core i5-8400 6-jadrový procesor, 6 vláken, 2.8GHz (TDP 65W), Turboboost 4GHz
Obrazovka : 24 "FULL HD 1920x1080
Pamäť RAM : 12GB DDR4
Grafická karta : Intel UHD Graphics 630 + RADEON R5
HDD: SSD disk 128GB msatam2 (systém)+3TB hardisk (3000GB) - úložisko
DVD napaľovačka, WiFi ,HDMI,VGA, Bluetooth, 8x USB, LAN,Čítačka SD kariet
Len osobný odber, Trnava, Trnava okolie – je toho veľa, v prípade záujmu všetko predvediem, zapojím :D !
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Doučujem predmet Matematiku pre všetky typy škôl ZŠ, SŚ a VŠ. Vypočítam príklady. Volať mi môzete na telef. č. . Pomožem aj pri zostavení prezentácií akejkoĺvek povahy podľa potreby, projektov, seminarnych, bakalarskych, diplomovych, doktorandskych a inych zadani prac.
Zašlem všetko s podrobným postupom cez vypočítané príklady - pre rôzne formy prác rukou, word, pdf , excel, ppt a iné počas celého školského roka zo škôl ZŠ, SŠ a VŠ, ale až po platbe za ne, na ktorej sa musime spolu dopredu dohodnut. Viac poviem po telefonickom rozhovore s Vami. Doučujem aj počas prázdnin v pripade Vašej potreby. Viac poviem osobne.
Procesor: Intel Core i5 4570 (4 jadrá / 4 vlákna, až 3.60GHz Turbo)
Pamäť RAM: 8GB DDR3
SSD disk: 480GB - čisto nový!
Pevný disk HDD: 500GB
Grafická karta: Intel HD Graphics 4600
Mechanika: DVD-RW
Vstupy/výstupy vpredu: 2x USB 2.0, 2x USB 3.0, 2x 3.5mm Audio Jack
Vstupy/výstupy vzadu: 4x USB 2.0, 2x USB 3.0, 1x Gigabit LAN, 2x DisplayPort, VGA (D-SUB), LPT, 2x 3.5mm Audio Jack, COM (RS-232), 2x PS/2
- integrované reproduktory v PC
- Počítač ideálny na každodenné používanie (domácnosť, kancelária, iné pracovné využitie (internet, filmy, hudba, kancelárske aplikácie, nenáročné hry, emaily, študentské práce, ...)
- Očistený zvonka aj zvnútra od prachu a iných nečistôt, prepastovaný, dôkladne skontrolovaný
- Nainštalovaný originálny/oficiálny Windows 10 Pro s aktualizáciami + základné programy ako Google Chrome, Mozilla Firefox, blokovače reklám, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, napaľovací program, VLC, Winamp a iné
- Všetko pripravené, stačí zapojiť periférie (monitor, klávesnica, myš, ...) a môže sa používať
- Počítač možné používať na stojato aj na ležato, kompaktné rozmery: 335 x 390 x 100mm
- Záruka podľa dohody!
Voliteľné doplnky:
Napájací kábel: na požiadanie pridám zdarma
DisplayPort na HDMI redukcia: +10€
USB WiFi modul: +10€
Monitory: 22" od 30€
Klávesnica + myš: 5€
Viac vecí (notebooky, počítače, príslušenstvo, diely) na predaj - klik nižšie na "Všetky inzeráty a hodnotenie užívateľa".
- Osobný odber s vyskúšaním možný v Kolárove, po dohode možný aj odvoz aj do širšieho okolia (za príplatok)!
- Posielam aj kuriérom na dobierku, +10€ poštovné (žiadna platba vopred nie je nutná/požadovaná).
- Som dostupný 24/7, ak nedvíham, pošlite prosím SMS / E-mail
- V prípade hocijakých otázok ma neváhajte kontaktovať!
- Lehet magyarul is!
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Popis práce: Spracovanie objednávok, balenie balíkov, správa eshopu, nahadzovanie produktov online, vybavovanie reklamácií, fotenie produktov.
Podmienky: vek do 29 rokov, uchádzač musí byť aspoň 1 mesiac vedený na úrade práce
Požadované vlastnosti: príjemné vystupovanie, zbehlosť v komunikácii so zákazníkom, taktiež pokročilý užívateľ - ms word, ms excel, google chrome, dobrá znalosť SJ.
Životopis s fotkou zasielajte na : job@
Práca vhodná pre absolventov aj nezamestnaných, hľadáme aj brigádnika VŠ študenta na part-time job
Nástup: ihneď
Plat: 4,5eur/hod v čistom
Typ úväzku: TPP alebo brigáda
Dobrý deň , firma KREL,s.r.o hľadá do svojho tímu šikovného asistenta na administratívnu práce . Náplňou práce je komunikácia s ľuďmi , personalistika ľudí , nutné znalosti s PC Word , Excel , PowerPoint . Možnosť sa zamestnať na živnosť alebo TPP . Pracovný čas PO-PIA 8:00-16:00.
Viac info na
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu.
Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu.
Rada Vás odbremením od týchto povinností.
Moje služby:
e-mailová komunikácia
upráva a dizajn fotiek v programe Canva
správa sociálnych sietí ( FB, Instagram)
tvorba tabuliek
vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word
reporty práce
pohotová komunikácia
Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku.
Teším sa na našu spoluprácu.
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Spracovanie evidencie dochádzky
- Kontakt so subdodávateľmi
- Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov
- Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
ČO POŽADUJEME:
- Ukončené SŠ vzdelanie
- MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou
- Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky
- Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Miesto práce: Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí