inzercia, predaj, predám, bazár

word excel - strana 47

Počet nájdených inzerátov WORD EXCEL : 1000 - strana 47

Účtovníctvo
Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás! Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky. Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine. Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!
Špecialista plánovania a reportingu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty - vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie -vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu -vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia -rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti -všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov -analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov -evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr - vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov Zamestnanecké výhody, benefity - trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu, - komplexné zaškolenie, - spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie, - flexibilná pracovná doba, - možnosť práce z domu, - motivačný príspevok za dochádzku, - bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy, - poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti, - príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi, - príspevok pre darcov krvi, - zdravotná starostlivosť o zamestnancov, - poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov, - zamestnanecké eventy, - zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého preukazu, - ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra. Počet rokov praxe 2 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou, - skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO), - zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita - organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu. Ostatné znalosti Microsoft Word - Expert Microsoft Excel - Expert Microsoft PowerPoint - Expert SAP FI/CO - Základy Vzdelanie v odbore ekonomický Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Personalista,  mzdový účtovník
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku. Náplň práce: - samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy - komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...) - spracovanie miezd, príprava podkladov - orientácia v mzdovej problematike výhodou - sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov - rôzna iná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - práca v príjemnom prostredí - zamestnanecká zľava na naše produkty - čerstvé ovocie k výplate - pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú Predpoklady na uchádzača Vzdelanie: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: - Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ - znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - finančná a ekonomická gramotnosť - samostatnosť - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - prax v odbore vítaná Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Ponúkame prácu, Práca z domu, Telefonistka, Telefonista
Hľadáme telefonistku/telefonistu Miesto práce: z domu / Slovensko Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda Mzdové podmienky (brutto): až 3600€ Kontakt E-mail: hello@ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi - Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby) - Dosahovanie stanovených predajných výsledkov - Pravidelné reportovanie výsledkov Zamestnanecké výhody, benefity - Zamestnanecké výhody, benefity - Motivačné platové ohodnotenie Informácie o výberovom konaní Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk – Expert(C2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Práca s počítačom - Pokročilý Obchodná komunikácia - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti - Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou - Prezentačné a komunikačné schopnosti - Chuť telefonovať - Spoľahlivosť Koho hľadáme Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť. Kontakt E-mail: hello@
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Pracovník bezpečnosti a informačných systémov - objekt SIA
Náplň práce: - prijíma pokyny od nadriadeného na zlepšenie chodu výkonu služieb. - reportovanie bezpečnostných udalostí. - zabezpečenie bezpečnostnú obchôdzkovú činnosť (1-2krát za zmenu) - práca v programe CCure, otváranie dverí na diaľku pre zamestnancov, vstup visitorov, robotníkov atď. - administratívna činnosť, denné hlásenia, obsluha EPS , CCTV kontrola,vypracovávanie reportov - vykonáva kontrolnú činnosť podľa platných predpisov na objekte. - zodpovedá za dodržiavanie dokumentácie a bezpečnostných predpisov, procesov a smerníc na objektu. - pri plnení úloh dodržiava všeobecne záväzných noriem a vnútorných pravidiel skupiny spoločností. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -základné vzdelanie -stredoškolské bez maturity -stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti: - anglický jazyk - úroveň B1 (na komunikatívnej úrovni) Ostatné znalosti: - Microsoft Outlook - základy - Microsoft Word - mierne pokročilý - Microsoft Excel - základy Osobnostné predpoklady a zručnosti: - preukaz odbornej spôsobilosti SBS - NUTNÁ PODMIENKA - občianska a trestná bezúhonnosť - zdravotná spôsobilosť - chuť pracovať - znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni Platové podmienky: - 7,17 EUR/hod. - základná mzda 5 €/hod btto + variabilná čiastka 2,17€/hod btto+ všetky zákonné príplatky
HP Elitedesk 800 G2 i5-6500/12GB/128GBSSD/1TB HDD/23"FULL HD
Predám výkonný, kompaktný počítač HP EliteDesk 800 G2, počítač je plne funkčný, v 100%stave , vďaka 4jadrovému procesoru i5 6.generácie, rýchlemu SSD disku a 12GB pamäti RAM má veľmi rýchly nábeh! PC je celý preinštalovaný, vyčistený, vyfúkaný od prachu, nastavený na továrenské hodnoty v stave nového PC, je v ňom aktivovaný Windows 10, balíček Microsoft Office (word, excel,powerpoint..), antivírusový program, čiže je pripravený na okamžité požívanie! K PC dodám 23 palcový FULL HD monitor HP Elitedisplay E231 s integrovanými reproduktormi ako BONUS! Záruka 14dní!!!! Windows 10 PRO aktivovaný Procesor : Intel® Core i5-6500 4x 3,6Ghz s Turboboost Obrazovka : 23"FULL HD 1920x1080 HP Elitedisplay E231 Pamäť RAM : 12GB DDR4 (2sloty sú ešte voľné) Grafická karta : Intel HD 530 HDD: SSD disk 128GB (systém)+ 1TB hardisk (1000GB) - úložisko 10x USB,8xUSB 3.0, LAN, Display Port 2x, VGA Len osobný odber, Trnava, Trnava okolie 
Intel Core i5-8400  6x4,0Ghz/12GB/128GB/3TB HDD + 24 FULL HD
Predám vynikajúci , kompaktný počítač HP Slim Desktop 290, počítač je plne funkčný, v 100%stave , vďaka 6jadrovému procesoru i5 8.generácie, super rýchlemu SSD disku msata m2 a 12GB pamäti RAM má veľmi rýchly nábeh! PC je celý preinštalovaný, vyčistený, vyfúkaný od prachu, nastavený na továrenské hodnoty v stave nového PC, je v ňom aktivovaný Windows 10, balíček Microsoft Office (word, excel,powerpoint..), antivírusový program, čiže je pripravený na okamžité požívanie! K PC dodám bohaté príslušenstvo: 24 palcová FULL HD televízia Sencor SLE2401T – jedná sa o plnohodnotný televízor , USB,HDMI,SCART– číta cez USB aj filmy, hudbu, fotografia , kvalitné integrované reproduktory Plne funkčný projektor ACER X110p, možnosť pripojenia k PC cez kábel Kompletná kabeláž, PC myš, HDMI kábel na prepojenie PC a TV Záruka 14dní!!!! Windows 10 PRO aktivovaný Procesor : Intel Core i5-8400 6-jadrový procesor, 6 vláken, 2.8GHz (TDP 65W), Turboboost 4GHz Obrazovka : 24 "FULL HD 1920x1080 Pamäť RAM : 12GB DDR4 Grafická karta : Intel UHD Graphics 630 + RADEON R5 HDD: SSD disk 128GB msatam2 (systém)+3TB hardisk (3000GB) - úložisko DVD napaľovačka, WiFi ,HDMI,VGA, Bluetooth, 8x USB, LAN,Čítačka SD kariet Len osobný odber, Trnava, Trnava okolie – je toho veľa, v prípade záujmu všetko predvediem, zapojím :D !
Odborný predajca - Dvere, Podlahy,nábytkové kovania TREBIŠOV
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, jún 2023 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Matematika doučovanie
Doučujem predmet Matematiku pre všetky typy škôl ZŠ, SŚ a VŠ. Vypočítam príklady. Volať mi môzete na telef. č. . Pomožem aj pri zostavení prezentácií akejkoĺvek povahy podľa potreby, projektov, seminarnych, bakalarskych, diplomovych, doktorandskych a inych zadani prac. Zašlem všetko s podrobným postupom cez vypočítané príklady - pre rôzne formy prác rukou, word, pdf , excel, ppt a iné počas celého školského roka zo škôl ZŠ, SŠ a VŠ, ale až po platbe za ne, na ktorej sa musime spolu dopredu dohodnut. Viac poviem po telefonickom rozhovore s Vami. Doučujem aj počas prázdnin v pripade Vašej potreby. Viac poviem osobne.
Stolové PC HP 800 G1 SFF - i5 4570 / 8GB DDR3 / 480GB SSD
Procesor: Intel Core i5 4570 (4 jadrá / 4 vlákna, až 3.60GHz Turbo) Pamäť RAM: 8GB DDR3 SSD disk: 480GB - čisto nový! Pevný disk HDD: 500GB Grafická karta: Intel HD Graphics 4600 Mechanika: DVD-RW Vstupy/výstupy vpredu: 2x USB 2.0, 2x USB 3.0, 2x 3.5mm Audio Jack Vstupy/výstupy vzadu: 4x USB 2.0, 2x USB 3.0, 1x Gigabit LAN, 2x DisplayPort, VGA (D-SUB), LPT, 2x 3.5mm Audio Jack, COM (RS-232), 2x PS/2 - integrované reproduktory v PC - Počítač ideálny na každodenné používanie (domácnosť, kancelária, iné pracovné využitie (internet, filmy, hudba, kancelárske aplikácie, nenáročné hry, emaily, študentské práce, ...) - Očistený zvonka aj zvnútra od prachu a iných nečistôt, prepastovaný, dôkladne skontrolovaný - Nainštalovaný originálny/oficiálny Windows 10 Pro s aktualizáciami + základné programy ako Google Chrome, Mozilla Firefox, blokovače reklám, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, napaľovací program, VLC, Winamp a iné - Všetko pripravené, stačí zapojiť periférie (monitor, klávesnica, myš, ...) a môže sa používať - Počítač možné používať na stojato aj na ležato, kompaktné rozmery: 335 x 390 x 100mm - Záruka podľa dohody! Voliteľné doplnky: Napájací kábel: na požiadanie pridám zdarma DisplayPort na HDMI redukcia: +10€ USB WiFi modul: +10€ Monitory: 22" od 30€ Klávesnica + myš: 5€ Viac vecí (notebooky, počítače, príslušenstvo, diely) na predaj - klik nižšie na "Všetky inzeráty a hodnotenie užívateľa". - Osobný odber s vyskúšaním možný v Kolárove, po dohode možný aj odvoz aj do širšieho okolia (za príplatok)! - Posielam aj kuriérom na dobierku, +10€ poštovné (žiadna platba vopred nie je nutná/požadovaná). - Som dostupný 24/7, ak nedvíham, pošlite prosím SMS / E-mail - V prípade hocijakých otázok ma neváhajte kontaktovať! - Lehet magyarul is!
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania PREŠOV
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, jún 2023 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Ponuka práce pre eshop
Popis práce: Spracovanie objednávok, balenie balíkov, správa eshopu, nahadzovanie produktov online, vybavovanie reklamácií, fotenie produktov. Podmienky: vek do 29 rokov, uchádzač musí byť aspoň 1 mesiac vedený na úrade práce Požadované vlastnosti: príjemné vystupovanie, zbehlosť v komunikácii so zákazníkom, taktiež pokročilý užívateľ - ms word, ms excel, google chrome, dobrá znalosť SJ. Životopis s fotkou zasielajte na : job@ Práca vhodná pre absolventov aj nezamestnaných, hľadáme aj brigádnika VŠ študenta na part-time job Nástup: ihneď Plat: 4,5eur/hod v čistom Typ úväzku: TPP alebo brigáda
Administratívny pracovník
Dobrý deň , firma KREL,s.r.o hľadá do svojho tímu šikovného asistenta na administratívnu práce . Náplňou práce je komunikácia s ľuďmi , personalistika ľudí , nutné znalosti s PC Word , Excel , PowerPoint . Možnosť sa zamestnať na živnosť alebo TPP . Pracovný čas PO-PIA 8:00-16:00. Viac info na
Mzdová účtovníčka a fakturantka - Michalovce
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mzdové účtovníctvo, fakturácia, - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - možnosť vzdelávať sa Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Mzdové účtovníctvo - Expert Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 850€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@ Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Vaša nová virtuálna asistentka
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu. Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu. Rada Vás odbremením od týchto povinností. Moje služby: e-mailová komunikácia upráva a dizajn fotiek v programe Canva správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) tvorba tabuliek vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word reporty práce pohotová komunikácia Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku. Teším sa na našu spoluprácu.
Administrativna praca
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom. NÁPLŇ PRÁCE: - Spracovanie evidencie dochádzky - Kontakt so subdodávateľmi - Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov - Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie ČO POŽADUJEME: - Ukončené SŠ vzdelanie - MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou - Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky - Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí