inzercia, predaj, predám, bazár

word excel - strana 48

Počet nájdených inzerátov WORD EXCEL : 1000 - strana 48

Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve. Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť. V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Remote asistentka (práca zdomu na PC)
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami. Požiadavky: - Anglický jazyk - písmom - Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou - Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci Náplň práce: - Spravovanie a aktualizácia údajov - Základné vyhodnocovanie údajov - Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme. Sabinov-Prešov a okolie. Zašlite životopis príp. aj foto na
Administratívny pracovník Prešov, skrátený pracovný úväzok
Spoločnosť s administratívno-právnymi činnosťami hľadá asistenta/ku na skrátený pracovný úväzok v rozsahu 3 - 4 hod. denne. Pracovný pomer je na dobu určitú 1 rok. Miesto výkonu práce Prešov centrum mesta. Náplň práce: - vykonávanie administratívnych činností v kancelárii - práca s došlou a odoslanou poštou - vytváranie dokumentov a listín - administratívne úlohy podľa potreby Predpoklady uchádzača: - ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitnou skúškou - základy práce na PC, Word, Excel - spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita - záujem nadobudnúť nové pracovné skúsenosti Ponúkaná mzda 4,90 Eur/hod. Žiadosť spolu so životopisom a fotografiou Vás poprosím poslať na mail giro122@
Asistent/ka manažéra
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove ( ideálne 1.-2. ročník ) Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda) Termín nástupu: Jún 2023 Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou ) Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Kontaktná osoba: Anton Longauer Životopis zasielať na: longauer@
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici. Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov. V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať. Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto. Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti: - Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb. - Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby. - Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch. - Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia. - Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy. - Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov. - Pracovať v tíme TOP špecialistov. - Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností. Zamestnanecké výhody, benefity - Transparentný a motivujúci odmeňovací systém - Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov - Žiadne navolávanie studených kontaktov - Firemný notebook a telefón - Odborné školenia - Teambuildingy - Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore - Možnosti pre osobnostný a profesijný rast Osobnostné predpoklady a zručnosti - Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou - Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie - Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia - Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny - Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele - Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook - Aktívny vodič skupiny B - Chuť učiť sa nové veci - Tímový hráč
Uctovnik-junior Nitra
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
Asistent personalistiky a skladového hospodárstva
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou. Hlavnou náplňou na danej pozícii bude: - pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí, - aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce, - sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov, - denná evidencia a kontrola dochádzky, - pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track), - iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného, - 8 hod. pracovná doba, - miesto výkonu práce: Košice – Šaca. Požiadavky na prijatie do zamestnania: - stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, - všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook, - zodpovednosť a spoľahlivosť, - komunikatívnosť, - príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť, - flexibilita, samostatnosť a dôslednosť. Druh pracovného pomeru: - plný úväzok Mzdové podmienky: - dohodou na pracovnom pohovore Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu: Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov. TECHNOMONT s.r.o., Stanča Učňovská 6 040 15 Košice – Šaca
Účtovníctvo - jednoduché a podvojné
Spracujem účtovníctvo jednoduché a podvojné. Pracujem na živnosť od februára 2023. Mám 2 certifikáty kreditované MŠSR a dlhoročnú prax. Pracujem v programe KROS-Omega a Alfa. Oladam Money S4 a 16 rokov som pracovala v programe SAP. Ovládam Office - Excel a Word, PowerPoint. Čo sa týka ceny, záleží koľko máte dokladov. Takže je to na dohode. V prípade záujmu volajte .
Mac Microsoft Office
DOŽIVOTNÁ VERZIA -multijazyčná verzia -vhodná pre zariadenia s MacOS (vrátane tých s čipmi M1 a M2) Dobrý deň, ponúkam licenciu pre Microsoft Office Home and Business pre zariadenia s Mac (vrátane tých s čipmi M1 a M2). Kľúč jednoducho aktivujete na oficiálnej stránke Microsoft-u. MS Office obsahuje: Powerpoint, Word, Excel, Outlook, Onenote a Teams Mac Office 2016 18€ Mac Office 2019 20€ Mac Office 2021 22€
Microsoft Office 2021 Pro Plus
Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom. Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu. Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!! Rýchle doručenie mailom Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ Trvalá licencia. Žiadne ďalšie poplatky. Určená iba pre 1 počítač s operačným systémom MS Windows 10 a Windows 11.Sada kancelárskych aplikácií Microsoft Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov s aktualizovanými aplikáciami, množstvom nových funkcií a nástrojov. Obsahuje kancelárske aplikácie Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access a Publisher. ========== Mam v ponuke aj: Disney+ NETFLIX Premium 4K UHD HBO Max FilmBox+ Spotify TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus) ESET Internet Security (Antivírus) MS Windows 11 Pro Windows 10 Pro MS Office 365 MS Office 2019 MS Office 2021
Microsoft Office 2021 P-Plus
Microsoft Office 2021 P-Plus Popis: Microsoft PowerPicentrum je určený na prácu s počítačmi a aplikáciami: - Office 2021 Professional Plus: kompletný kancelársky balík s najnovšími funkciami pre maximálnu produktivitu a efektivitu. - Obsahuje aplikácie Word, Excel, PowerPoint a ďalšie nástroje, ktoré vám pomôžu pri práci s dokumentmi, tabuľkami a prezentáciami. - Ušetrite čas a zvýšte svoju produktivitu s balíkom Office 2021 Professional Plus! Kúpte si ho teraz a vylepšite svoj kancelársky systém Najnovšia verzia balíka Office Professional Plus - Funguje na notebookoch aj počítačoch so systémom Windows 10 alebo 11 - Doživotná aktivácia, jednorazová platba, žiadne mesačné predplatné - Pokyny na aktiváciu sú súčasťou e-mailu s kľúčom - Okamžité doručenie - Slovensky, anglicky Ponúkam aj: - Microsoft Office 2019 P-Plus = 9 € - Microsoft Office 2016 P-Plus = 8 € - Pozrite si ďalšie ponuky, ktoré mám v ponuke, ak napíšete, že chcete balík, urobím vám lepšiu cenu - Ak chcete len pomôcť s inštaláciou alebo ak niečo nefunguje, rád vám bezplatne poradím a aktiváciu spustím - Ak hľadáte iný softvér tak ma kontaktujte, nie je problém vám pomôcť niečo sprevádzkovať alebo niečo nájsť Na predaj je k dispozícii obmedzený počet. Inzerát je platný do vymazania. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte e-mailom uvedeným nižšie v časti "Kontakt na inzerenta". - Alebo ak chcete odpoveď hneď tak mi napíšte na WhatsApp, číslo je aktuálne a komunikujem hneď Whatsapp () Ďakujem
Mzdová účtovníčka a hospodárka školy
SZUŠ Kláštor pod Znievom, Gymnaziálna 197 Informácie o pracovnom mieste Miesto výkonu práce - Elokované pracovisko – Základná škola, Benice 96 Termín nástupu Ihneď/dohodou Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Máj 2023 Rozsah úväzku 100% Stručná charakteristika školy Súkromná Základná Umelecká škola v Kláštore pod Znievom je vzdelávacia inštitúcia zameraná na výučbu umeleckých smerov v odboroch: hudobný, tanečný, výtvarný a literárno-dramatický. V súčasnosti máme cca 700 žiakov. Platové podmienky Plat zamestnanca bude zohľadňovať zákon 553/2003 Z. z. a Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 220/2022 Z. z., ktorými sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme plus bonus podľa vašich vkladov a dosiahnutých výsledkov. Požiadavky na uchádzača Vzdelanie • Minimálne úplné stredoškolské s maturitou – ekonomické zameranie • Prax na obdobnej pozícii výhodou Znalosť práce s PC • Internet, word, excel – pokročilý, mzdový softvér (WinPAM), aScAgenda + EduPage- výhodou Osobnostné predpoklady a zručností • Ekonomické myslenie a práca s financiami • Organizačné a plánovacie schopnosti • Spoľahlivosť, dôslednosť a zodpovedný prístup k práci • Samostatnosť, slušné vystupovanie a komunikácia na profesionálnej úrovni (slovom aj písmom) • Chuť pracovať a učiť sa nové veci, schopnosť samostatne a tvorivo riešiť problémy Rámcová náplň práce • vedenie mzdovej a personálnej agendy školy • mesačné výkazy, štatistické výkazy do poisťovní a iných inštitúcií(SP, ZP, ÚPSV aR,...) • rozpočet, financovanie, predbežná kontrola • administrácia školského informačného systému aScAgenda + EduPage • zmluvy, smernice, správa majetku, evidencie hnuteľného a nehnuteľného majetku • zabezpečovanie prevádzky školy, evidencia pošty, evidencia školských potrieb, práca s pokladňou • a ďalšie práce určené nadriadeným Informácie pre uchádzača: Štruktúrovaný životopis s motivačným listom v ktorom popíšete konkrétne príklady vašich znalostí, osobnostných predpokladov a zručností požadovaných na túto pozíciu zasielajte na adresu :zita.lickova@ do 12. mája 2023. Vybraní uchádzači budú pozvaní na ústny pohovor (predpokladaný termín 19. máj 2023) Kontaktné informácie Adresa školy alebo zariadenia Súkromná základná umelecká škola Kláštor pod Znievom Gymnaziálna 197 038 43 Kláštor pod Znievom zita.lickova@ Kontaktná osoba Mgr. Zita Ličková
Dell Latitude E5450
Na predaj notebook Dell Latitude E5450. Parametre: Procesor 2-jadrový Intel Core i5 5200U 2.2 GHz Pamäť RAM DDR3 PC3L 12800s 16 GB Dual-channel Grafická karta Intel HD Graphics 5500 Úložisko SSD Sasmung PM871b 512 GB Obrazovka 14" LED 1920x1080 FULL-HD antireflexná OS Windows 10 Pro Notebook vo veľmi zachovalom stave, display bez škrabancov. Má novú batériu, ktorá vydrží reálne 3 hodiny - doložím faktúru. Notebook je maximálne rýchly a postačí na prácu hocikomu, kto potrebuje, aby PC bežal úplne bez váhania. Notebook má aktivovaný balík Microsoft Office 2019 Pro (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). Obrazovka sa dá vyklopiť o 180°. K notebooku je originál adaptér Dell. Notebook bol kompletne prečistený: - zvonku (šasi); - klávesnica (od nečistôt + dezinfekcia); - zvnútra (od prachu); - vymenená teplovodivá pasta na procesore a grafickom čipe. Cena pevná (adekvátna) - je to kompaktné a rýchle zariadenie s naloženými špecifikáciami a v zachovalom stave. Pri správnom zaobchádzaní poslúži ešte dlhé roky.
Účtovníctvo
HĽADÁME ÚČTOVNÍČKU Hľadáme skúsenú účtovníčku na plný úväzok, ktorá sa pridá k nášmu tímu. Naša spoločnosť pôsobí v obore už mnoho rokov a potrebuje samostatnú účtovníčku, ktorá by bola zodpovedná za vedenie účtovníctva. Požiadavky: - kompletné a samostatné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva - kontrolovanie a zodpovednosť za prípravu, vypracovanie daňových priznaní (daň z príjmov FO a PO, DPH, daň z motorových vozidiel) - zodpovednosť za prípravu finančných výkazov (účtovná závierka) - komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami Ostatné znalosti: - nemecký jazyk - mierne pokročilý ( B1 ) - ovládanie programov Word, Excel, OMEGA Ponúkame: - stabilné pracovné miesto v prosperujúcej firme - finančné ohodnotenie zodpovedajúce skúsenostiam a kvalifikácii Miesto výkonu práce: Horovce Ak vás náš inzerát zaujal, pošlite nám svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu : simasped@ alebo nás kontaktujte na telefónom čísle Tešíme sa na spoluprácu!
Redmi Pad Tablet Grey 4Gb /128Gb
Predám málo používaný tablet Xiaomi Redmi Pad 4gb+2Gb Rám Display 10.61 palca. Android 14. 128gb pamäť rozšíritelná s SD pamäťovou kartou. Bez poškodení , odrenín, plne funkčný celý čas nalepené ochranné sklo bez záruky. Pri predaji bude na novo zresetovany,som ochotný dať dole aj ochranné sklo kvôli kontrole displaya. Krabička, usb kábel , adaptér. Vhodný na videá, hry , excel , word , FB, internet atď...
Obchodny zastupca
Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€) ZAREN s.r.o. Miesto práce Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu po zaškolení Mzdové podmienky (brutto) 2 600 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - starostlivosť o stálych alebo nových klientov - priama komunikácia s klientom - prezentácia a distribúcia produktov - zodpovednosť za objednávky - pracovná doba od 15:00 - 21:00 Zamestnanecké výhody, benefity - služobný automobil po zaškolení -flexibilná pracovná doba - stabilná a dlhodobá spolupráca - práca vo vlastnom regióne - nadštandardný príjem - bezplatné školenia a firemné akcie - kariérny rast - fungujeme bez problémov aj počas pandémie Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikačné a prezentačné schopnosti - flexibilita, zodpovednosť, empatia - príjemné vystupovanie - vysoké pracovné nasadenie - skúsenosti v oblasti obchodu výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky. Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík E-mail:matus.kovalcik@
Realitný maklér - Nitra
Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami. Vašou pracovnou náplňou bude: vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum, návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia, administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom. Zamestnanecké výhody, benefity Našim maklérom ponúkame benefity a to: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti. Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Od svojich kolegov vyžadujeme najmä: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.
Počitač Eurocase s príslušenstvom
Ponúkam na predaj počítač Eurocase s príslušenstvom (klávesnica a myš). Vhodný napr. na prehrávanie filmov, prípadne kancelársku prácu (Word, Excel) a prehliadanie internetu. Jedná sa o používaný zachovalý kúsok za výhodnú cenu. Parametre PC : Základná doska ASRock N68C-GS FX / AMD Athlon II X2 245 dvojjadrový 2,90Ghz / RAM 4GB DDR2 800Mhz / Disk HDD 500GB / Zdroj 300W / Napaľovačka DVD Počítač bol vyčistený a zinštalovaný OS Windows 10, vrátane základných programov viď. foto. Stačí zapnúť a používať. Osobný odber Prešov, možnosť poslať na dobierku cez Poštového kuriéra na adresu +11,56€. Cena je pevná!